Hozzászólások - Otoaak
Dátum: 2009.09.22. 13:52:52
Aki 170-re optimalizált azt hátrányosan érinti. Már a 170-es max.-olás is hátrányosan érintette azt akinek nem volt lehetősége 85+85-re tervezni, és 130-as alap kereskedelmet csinált. A 85 meg a 130 között meg igencsak sok LE-van. A turbó persze nem feltétlen 170-es de az meg csak idő kérdése, előbb utóbb mindenki felviszi még magasabbra is.
Dátum: 2009.09.22. 13:41:28
" most komolyan azért a sírás, mert eddig 80 szinten át nem volt hasonló és most van? egyszer? mi ebben a bizonytalanság? "
"voltak ilyenek, de mind mögött ott állt a hosszútávú célokat szem előtt tartó koncepció."
Ez a nem semmi, és ehhez még 2 poszt sem kellett sikerült egy poszton belül megoldani (ellentmondásba keveredni). Minden elismerésem.
Nem 1-2 ilyen alkalom volt, de ez (talán mert nem olyan "nagy" dolog maga a változtatás) tényleg "kicsit" rosszul lett felvezetve. Mivel őskőbe kerül nem nagyon tud elnéző lenni senki aki érintett. Ha nem kerülne őskőbe szerintem néhány rosszalló hümmögéssel elintéznék az érintettek is.
"voltak ilyenek, de mind mögött ott állt a hosszútávú célokat szem előtt tartó koncepció."
Ez a nem semmi, és ehhez még 2 poszt sem kellett sikerült egy poszton belül megoldani (ellentmondásba keveredni). Minden elismerésem.
Nem 1-2 ilyen alkalom volt, de ez (talán mert nem olyan "nagy" dolog maga a változtatás) tényleg "kicsit" rosszul lett felvezetve. Mivel őskőbe kerül nem nagyon tud elnéző lenni senki aki érintett. Ha nem kerülne őskőbe szerintem néhány rosszalló hümmögéssel elintéznék az érintettek is.
Dátum: 2009.09.22. 12:43:52
Már nálam is jó. Szeritnem javítva lett.
Dátum: 2009.09.22. 12:38:00
A tesztelőknek nem illik így felháborodni, ha nem tetszik egy tárgy vegyetek másikat, azok most úgy is erősödtek. A mentálerőd meg csak "picit" gyengült. (Akinek nincs érzéke az iróniához nyugodtan lépjen tovább.)
Dátum: 2009.09.22. 12:26:00
Nálam az IE nem nyitja meg az első linket. Lehet rossz helyre mutat.
Dátum: 2009.09.22. 09:49:39
Tegnap elég sokat arénáztunk szövetségi szinten és kiderült, hogy a büntetős tárgyak arénában is működnek, ténylegesen levonják a csp-t. Ha jól tudom az arénában lezajlott csatákban elszenvedett dolgoknak nem kellene ténylegesen megjelennie. (Ha ez tényleg hiba, nem lenne baj ha a csp-ket is visszakapnánk.)
Dátum: 2009.09.21. 12:32:42
"Ezen a héten (hétfőtől vasárnapig) ünnepeljük a Végzetúr első születésnapját! Ennek alkalmából a hét minden napján az első belépéskor kapsz egy tortát (keresd a gyógyitaloknál), és ha őskövet vásárolsz, +20%-kot kapsz ajándékba, tehát pl. 350 őskő helyett 420-at kapsz ugyanannyi pénzért."
Na már kint is van, csak reggel nem volt hírezve még.
Na már kint is van, csak reggel nem volt hírezve még.
Dátum: 2009.09.21. 12:31:16
Kiégett ősköved nem volt?
Dátum: 2009.09.21. 09:25:24
Gratula minden 1 évesnek a kitartáshoz, még sok boldog szülinapot mindenkinek. (nekem még van majdnem 2 hónapom, remélem arra külön torta jár )
Dátum: 2009.09.19. 18:09:01
Most nem azért de harcolni most is mindenki tud.
Mondjuk az jó lenne ha ostomgépet lehetne építeni és a kisebb karik ennek a kezelésével beszállhatnának a harcba.
Az ostromgép szintenként mondjuk 300 életerőt sebez és ahányas szintű annyi x3 aktiválás kell (az újratöltés költsége) ahhoz, hogy lőni lehessen vele. Egy karakter óránként 1x aktiválhat (epikus spec. csökkenti), és az epikus persze az ostromgépet is támadja a sebzés az aktiválók között egyenletesen oszlik el aszerint hányszor aktiváltak. A nagyobb ostromgép persze jobban felhívja magára a figyelmet ezért minden páratlan szintten az epikus 1-el több támadást ad le az ostromgépre lövésenként. Az epikus sebzése az ostromgép ellen a saját szintje x100.
Az ostromgép használata után 1 órát várnod kell nem támadhatod az epikust. (ezt nem csökkenti az epikus spec.)
Az egész dolog használhatósága az ostromgép sebzésén múlik, és hogy ne gyorsítsa meg az epikus leverését annál jobban mint amit a kisebb karik egyébként is hozzá tudnának tenni a harchoz.
Mondjuk az jó lenne ha ostomgépet lehetne építeni és a kisebb karik ennek a kezelésével beszállhatnának a harcba.
Az ostromgép szintenként mondjuk 300 életerőt sebez és ahányas szintű annyi x3 aktiválás kell (az újratöltés költsége) ahhoz, hogy lőni lehessen vele. Egy karakter óránként 1x aktiválhat (epikus spec. csökkenti), és az epikus persze az ostromgépet is támadja a sebzés az aktiválók között egyenletesen oszlik el aszerint hányszor aktiváltak. A nagyobb ostromgép persze jobban felhívja magára a figyelmet ezért minden páratlan szintten az epikus 1-el több támadást ad le az ostromgépre lövésenként. Az epikus sebzése az ostromgép ellen a saját szintje x100.
Az ostromgép használata után 1 órát várnod kell nem támadhatod az epikust. (ezt nem csökkenti az epikus spec.)
Az egész dolog használhatósága az ostromgép sebzésén múlik, és hogy ne gyorsítsa meg az epikus leverését annál jobban mint amit a kisebb karik egyébként is hozzá tudnának tenni a harchoz.
Dátum: 2009.09.19. 17:24:59
Idézet: Mortimer - 2009.09.19. 15:49:54
Az a baj, hogy ez csak a vadászatot oldja meg. Nem csak vadászat miatt veretjük magunkat 15% alá, hanem pl. háborúba is. Lehetne mondjuk -10%-ot portyára is adni de aki direkt levereti magát az valószínű nem azért csinálja, hogy portyázzon utána.
A játékidőt ez a megoldás mondjuk csak akkor növeli ha valaki olyan hülye, hogy vadászat előtt áll neki az epikusnak, ha nem akarsz vadászni vagy előtte vadászol akkor teljesen érdektelen mennyi mínusz %-od van a vadászatra.
Egyértelműen a sebgyógyítás a legjobb megoldás a leveretés ellen. Mivel mindenkinek meg kell csinálni aki epikusozni akar ezért senki nem kerül hátrányba. A vastag bőr az állatok életben tartásához jobb megoldás aki sebgyógyítással csinálja az eleve hátrányban van mert nem optimális megoldást választott, szóval egyformán rossz mindenkinek a fejlesztése.
A sebgyógyítás regenjét meg kikapcsolhatóvá kell tenni portyában, így lényegesen több portya célpont nem lesz de az eleve nem is volt belekalkulálva az egyéni epikusba, hogy több portyacélpontot kell generálnia, a lényeg az volt, hogy leveretésre ne lehessen használni. A portyacélpontok növelése eleve önmagában sokkal összetettebb probléma amit csak szimplán egy sima szakival meg lehetne oldani, anélkül, hogy ne csináljunk boxzsákot kb. minden gyengébb karakterből.
Mert értelmetlen.
Büntetésként legyen az, hogy ha elájulsz, akkor a következő egy órában -10%-ot kapsz a vadászatra. Elvégre ezt akarjuk megakadályozni, nem?
Büntetésként legyen az, hogy ha elájulsz, akkor a következő egy órában -10%-ot kapsz a vadászatra. Elvégre ezt akarjuk megakadályozni, nem?
Az a baj, hogy ez csak a vadászatot oldja meg. Nem csak vadászat miatt veretjük magunkat 15% alá, hanem pl. háborúba is. Lehetne mondjuk -10%-ot portyára is adni de aki direkt levereti magát az valószínű nem azért csinálja, hogy portyázzon utána.
A játékidőt ez a megoldás mondjuk csak akkor növeli ha valaki olyan hülye, hogy vadászat előtt áll neki az epikusnak, ha nem akarsz vadászni vagy előtte vadászol akkor teljesen érdektelen mennyi mínusz %-od van a vadászatra.
Egyértelműen a sebgyógyítás a legjobb megoldás a leveretés ellen. Mivel mindenkinek meg kell csinálni aki epikusozni akar ezért senki nem kerül hátrányba. A vastag bőr az állatok életben tartásához jobb megoldás aki sebgyógyítással csinálja az eleve hátrányban van mert nem optimális megoldást választott, szóval egyformán rossz mindenkinek a fejlesztése.
A sebgyógyítás regenjét meg kikapcsolhatóvá kell tenni portyában, így lényegesen több portya célpont nem lesz de az eleve nem is volt belekalkulálva az egyéni epikusba, hogy több portyacélpontot kell generálnia, a lényeg az volt, hogy leveretésre ne lehessen használni. A portyacélpontok növelése eleve önmagában sokkal összetettebb probléma amit csak szimplán egy sima szakival meg lehetne oldani, anélkül, hogy ne csináljunk boxzsákot kb. minden gyengébb karakterből.
Dátum: 2009.09.19. 16:53:55
Igen de neked sebgyógyításod is volt mellette. Ezt már korábban írtam magas egészség és sebgyógyítás = sokkal több portyacélpont. De már önmagában a sebgyógyítás is nagyságrendekkel több célpontot "termel" mint a magas egészség. Lehet dobálózni a számokkal 5-10-15k életerőkkel de még 70-es szint környékén is azért nézzétek már meg mennyibe kerül akár csak 1-2k nem, hogy 5k életerő.
Dátum: 2009.09.19. 15:25:31
Idézet: Butchman - 2009.09.19. 08:41:35
Ez a számolás egy vicc ne haragudj kb. semmi köze nincs a VU-s viszonyokhoz, csak kitaláltál pár fiktív dolgot és így próbálod védeni az egészségre alapuló elméletedet.
1k sebzés kb. 30-35-ös szinten van, 10k életerő meg 55-60-as szint körül jön össze ha valaki tartja a szintx2 életerőt, de ott meg max. ép-ről 2-3 csatában padlón vagy.
Eleve hülyeség max. ép-t venni alapul mert az teljesen biztos, hogy egy átlagos karakter 90% fölötti életerőn csak a legritkább esetben van. A legtöbb karakter 40-50% életerő alatt tölti az ideje nagy részét egyszerűen azért mert akinek magas az életereje azt egyre többen üthetik és le is ütik.
Ha ezeket is figyelembe veszed akkor 60-as szinten a 10k életerőből csak 3-5k játszik. Aki 40-50% életerő fölé tud gyógyulni csak pihenéssel, az nem növeli a célpontok számát mert annyira erős, hogy hacsak nem vadászik kb. most is mindíg üthető.
Akkor osszál, szorozzál még egy kicsit.
Vegyük Jóskapistát. Mondjuk 10.000 a max életpontja. Ha esetleg teljes ÉP-ről indul, akkor belátható, hogy 1000 ÉP-s ütésből (számoljunk ezzel az alacsony értékkel, hogy könnyebb legyen a dolog) kibír 8 ütést mire 15% alá kerül. Ha összehasonlítjuk Janosss23-al, akinek 5000 a maxÉP-je, akkor már itt látható, hogy csak 4, legfeljebb 5 az amit kibír a karakter. Ha most valaki azzal jön, hogy de ő bizony sosincs maxÉP-n, akkor azt kell válaszoljam, hogy a magasabb maxÉP, percenként több ÉP gyógyulást is eredményez. Ez a gyógyulás csak abban az esetben irreleváns, ha az illető folyamatosan azt várja, hogy 15% felé bukkanjon és leverjen valakit. Ha csak egy kicsit is hagyja, hogy tovább gyógyuljon, akkor már a magasabb maxÉP-s esélye a támadhatóságra megnő.
Például elkezdenek pihenni. (ne mondjátok, hogy ti nem szoktatok, mert ezzel nem lehet mit kezdeni)
Jóskapista 2 óra alatt regenerál (hasraütés) 4000 ÉP-t. Ezalatt Janosss23 csak fele ennyit, azaz 2000-t. Ki fog több 1000 ÉP-s ütést kibírni 15% felett?
Remélem már érthető miért is mondtam, hogy a magasabb maxÉP igenis bővíti a portyalistát.
Vegyük Jóskapistát. Mondjuk 10.000 a max életpontja. Ha esetleg teljes ÉP-ről indul, akkor belátható, hogy 1000 ÉP-s ütésből (számoljunk ezzel az alacsony értékkel, hogy könnyebb legyen a dolog) kibír 8 ütést mire 15% alá kerül. Ha összehasonlítjuk Janosss23-al, akinek 5000 a maxÉP-je, akkor már itt látható, hogy csak 4, legfeljebb 5 az amit kibír a karakter. Ha most valaki azzal jön, hogy de ő bizony sosincs maxÉP-n, akkor azt kell válaszoljam, hogy a magasabb maxÉP, percenként több ÉP gyógyulást is eredményez. Ez a gyógyulás csak abban az esetben irreleváns, ha az illető folyamatosan azt várja, hogy 15% felé bukkanjon és leverjen valakit. Ha csak egy kicsit is hagyja, hogy tovább gyógyuljon, akkor már a magasabb maxÉP-s esélye a támadhatóságra megnő.
Például elkezdenek pihenni. (ne mondjátok, hogy ti nem szoktatok, mert ezzel nem lehet mit kezdeni)
Jóskapista 2 óra alatt regenerál (hasraütés) 4000 ÉP-t. Ezalatt Janosss23 csak fele ennyit, azaz 2000-t. Ki fog több 1000 ÉP-s ütést kibírni 15% felett?
Remélem már érthető miért is mondtam, hogy a magasabb maxÉP igenis bővíti a portyalistát.
Ez a számolás egy vicc ne haragudj kb. semmi köze nincs a VU-s viszonyokhoz, csak kitaláltál pár fiktív dolgot és így próbálod védeni az egészségre alapuló elméletedet.
1k sebzés kb. 30-35-ös szinten van, 10k életerő meg 55-60-as szint körül jön össze ha valaki tartja a szintx2 életerőt, de ott meg max. ép-ről 2-3 csatában padlón vagy.
Eleve hülyeség max. ép-t venni alapul mert az teljesen biztos, hogy egy átlagos karakter 90% fölötti életerőn csak a legritkább esetben van. A legtöbb karakter 40-50% életerő alatt tölti az ideje nagy részét egyszerűen azért mert akinek magas az életereje azt egyre többen üthetik és le is ütik.
Ha ezeket is figyelembe veszed akkor 60-as szinten a 10k életerőből csak 3-5k játszik. Aki 40-50% életerő fölé tud gyógyulni csak pihenéssel, az nem növeli a célpontok számát mert annyira erős, hogy hacsak nem vadászik kb. most is mindíg üthető.
Dátum: 2009.09.18. 23:23:52
Én osztottam szoroztam. Szerintem a magasabb egészség csak kis mértékben alig észrevehetően növeli a célpontok számát. A 15%-ra gyógyulás mindíg ugyan annyi idő vagyis azt semmilyen mértékben nem befolyásolja, a magas egészségnek csak akkor van a célpontok számának növelésében jelentősége ha 15% fölött valaki több csatát is kibír. Ami ha én támadok jó eséllyel működik is hiszen nem olyan célpontot választok aki 2-3k sebzéskülönbséggel megver, de fordított esetben a legtöbb támadó, főleg ha nagy arányban nyer szinte biztosan 15% alá üti a karaktert, és ezen csak az olyan extrém magas egészség segít ami kb. senkinek nincsen, hiszen a karakterek szinte soha vagy csak epikusozás alatt vannak 50-60% életerő fölött. Ezzel szemben egy 20-as sebgyógyítás ha kisül (egyéni epikusnál ugye fix.-en) minden esetben 15% közelébe vagy sok esetben a fölé gyógyítja a karaktert de az 100%, hogy sokkal hamarabb lesz üthető mintha csak simán az egészséget növelte volna.
Nem utolsósorban az volt a terv, hogy az egyéni epikus ne legyen egy újabb leveretési lehetőség és erre a magas egészségnek semmilyen hatása nincs.
Nyilván senki se szereti ha támadják a sebgyógyításnak komoly rákfenéje, hogy ha kell hanem működik, tényleg jó lenne ha karakter harcban különösen háború alatt ki lehetne kapcsolni. Ha a sebgyógyítás marad az egyéni epikus feltétele akkor másba ne kavarjon bele csak az egyéni epikusnál számítson.
Nem utolsósorban az volt a terv, hogy az egyéni epikus ne legyen egy újabb leveretési lehetőség és erre a magas egészségnek semmilyen hatása nincs.
Nyilván senki se szereti ha támadják a sebgyógyításnak komoly rákfenéje, hogy ha kell hanem működik, tényleg jó lenne ha karakter harcban különösen háború alatt ki lehetne kapcsolni. Ha a sebgyógyítás marad az egyéni epikus feltétele akkor másba ne kavarjon bele csak az egyéni epikusnál számítson.
Dátum: 2009.09.18. 17:30:40
A mágikus regen max.-os szakival ha jól tudom 8,5 óránként használható(6 szintenként fél órával csökken az újrahasználati idő 12-óráról kezdve). 17 óránként lehetne vele "folyamatosan gyógyítgatni" ez kb. napi egy alkalmat jelent karakterenként. De akár még valamennyi LE-be is kerülhetne a fogadó félnek a gyógyítás, mondjuk a legerősebb gyógyital árába (LE) ami a fogadó szintjén megvehető. Vagy ugyan azt a karaktert nem lehet 2x egymás után ugyan azzal a karakterrel gyógyítani. Számtalan korlátot fel lehet állítani de én nem látom azt igazából, hogyan lehetne ezzel a minimum 17 órás korlát mellett visszaélni.
Magas szintű "rabszolga" karakterek komplett szövetséget építenek mások alá, és farmolnak ki 5-6-os szintű karaktereknek epikus tárgyakat, még a mágikus regenből kihozható legextrémebb exploit lehetőségek (35 fős rabszolga szövi ahol 34 kari 17 óránként egyszer 1 embert gyógyít) hasznosság szempontjából fényévekre van a jelenleg a játékban meglévő és elfogadott! lehetőségekhez képest.
" ha mást tudsz gyógyitani, akkor abból exploit is lehetne, " ez kb. minden tevékenységről elmondható amit a játékban csinálni lehet, a portyától a vadászatig.
Magas szintű "rabszolga" karakterek komplett szövetséget építenek mások alá, és farmolnak ki 5-6-os szintű karaktereknek epikus tárgyakat, még a mágikus regenből kihozható legextrémebb exploit lehetőségek (35 fős rabszolga szövi ahol 34 kari 17 óránként egyszer 1 embert gyógyít) hasznosság szempontjából fényévekre van a jelenleg a játékban meglévő és elfogadott! lehetőségekhez képest.
" ha mást tudsz gyógyitani, akkor abból exploit is lehetne, " ez kb. minden tevékenységről elmondható amit a játékban csinálni lehet, a portyától a vadászatig.
Dátum: 2009.09.18. 15:14:30
Ha jó az ötlet akkor már csak ki kéne lobbizni Miklósnál, hogy legyen is belőle valami. Nálunk ez kb. azt jelentené, hogy mindenki ki tudja venni a részét az epikusozásból, és a gyógyítás összehangolása az epikus és a háború szervezését is sokkal érdekesebbé tenné.
Dátum: 2009.09.18. 13:42:59
Ha nincs idő és menyniségi korlát a gyógyításon akkor senki sem fejlesztené ugyan úgy, és a szerver terheltsége is az egekbe szökne, ha több száz sebzést 1-es szakival kezdene mindenki gyógyitani.
A fél órás korlátot úgy lehetne eltörölni ha maximalizáljuk a napi gyógyítások számát kb. 5-re. Az állat ugyan úgy pihenni megy (megfelelő tárgy nélkül) mint egyébként gyógyításonként fél órára, de két gyógyítás között nem kellene várni. Ez +5 morál naponta a gyógyítások számát el lehet arányosan osztani. 1-essel 2x, 10-essel 3x, 20-as szakival 5x lehetne gyógyítani (5nél több nagyon nem lehet különben turbóval nagyon sok lenne az adható morál és a gyógyítás hatásfoka is drasztikusan megnőne).
Így akkor szűkülne azok köre akik szívnak. Már csak azok járnak rosszul akiknek nincs állata (ők valószínű nem azért lesznek sikertelenek mert egy fölösleges 20-as szaki tönkreteszi a karakterüket).
Illetve azok akiknek se a morállal se az állat életerejével nincsen gondjuk, biztos ilyen is van, de mivel az állatokat nem érdemes cserélni, és ugye minél magasabb szintű annál valószínűbb, hogy vagy az életerő vagy a morál gond lesz, előbb utóbb csak veszik majd valami hasznát, hogy van 20-as sebgyógyítás szakijuk.
Ez sem tökéletes megoldás, és még mindíg azok járnak a legjobban akiknek már most is van gyógyításuk, és azok szarul akiknek nem kell, de ez már talán közelit kicsit afelé, hogy mindenki (de legalábbis többen) elégedettek legyenek.
A fél órás korlátot úgy lehetne eltörölni ha maximalizáljuk a napi gyógyítások számát kb. 5-re. Az állat ugyan úgy pihenni megy (megfelelő tárgy nélkül) mint egyébként gyógyításonként fél órára, de két gyógyítás között nem kellene várni. Ez +5 morál naponta a gyógyítások számát el lehet arányosan osztani. 1-essel 2x, 10-essel 3x, 20-as szakival 5x lehetne gyógyítani (5nél több nagyon nem lehet különben turbóval nagyon sok lenne az adható morál és a gyógyítás hatásfoka is drasztikusan megnőne).
Így akkor szűkülne azok köre akik szívnak. Már csak azok járnak rosszul akiknek nincs állata (ők valószínű nem azért lesznek sikertelenek mert egy fölösleges 20-as szaki tönkreteszi a karakterüket).
Illetve azok akiknek se a morállal se az állat életerejével nincsen gondjuk, biztos ilyen is van, de mivel az állatokat nem érdemes cserélni, és ugye minél magasabb szintű annál valószínűbb, hogy vagy az életerő vagy a morál gond lesz, előbb utóbb csak veszik majd valami hasznát, hogy van 20-as sebgyógyítás szakijuk.
Ez sem tökéletes megoldás, és még mindíg azok járnak a legjobban akiknek már most is van gyógyításuk, és azok szarul akiknek nem kell, de ez már talán közelit kicsit afelé, hogy mindenki (de legalábbis többen) elégedettek legyenek.
Dátum: 2009.09.17. 16:06:39
Szerintem érdekesebb lenne az epikus verés és még a háború is, ha a mágikus regenerációt a szövi tagok egymásra is tudnák használni. És ha aktív az epikus akkor 1000 ép gyógyításonként kapsz 1 kincspontot, így a kisebbeknek is lenne feladata, nem kell hozzá egész nap gép előtt lenni és még kincspontot is tudna szerezni. A használat mana költsége és ujrahasználati ideje lehetne a duplája a hatékonysága meg ugyan az mintha saját magán használja valaki.
Dátum: 2009.09.17. 15:43:48
Komolyan mondom én álmomba nem gondoltam volna, hogy csak azért mert valamennyit költeni kell (tökmindegy mire) az ilyen síráshoz vezet. Semmi értelmét nem látom, hogy a sebgyógyítást mint költséget és mint 15%-os leveretést tovább kellene magyarázni. Innentől kezdve szerintem sokkal egyszerűbb lenne ingame szavazni a dologról. Akinek a sebgyógyítás miatt ez a fejlesztés nem felel meg nyugodtan nyomjon nemet, és várja nyugodtan ölbetett kézzel, hogy hátha egyszer majd valami olyan fejlesztés jön ami nem kerül semmibe.
Azon lehet agyalni, hogy a leveretés problematikáját, hogy oldjuk meg de ez a nehogymár költeni kelljen rá stílustól nekem felfordul a gyomrom.
Butchman: Bocs. Nem hiszem, hogy ne értenéd miről van szó. A sebgyógyítás erre is arra is "valamlyen" megoldás, Miklós tuti ezért gondolt erre és külön leprogramozni sem kell mert már megvan. Erről az egész hisztiről egy vicc jut az eszembe ami talán ide illik:
Srác kérdezi haverját miért nem vesz 5 hetes lottót, erre a másik: Hülye vagy ha öthetesre kérem, akkor kifejezetten vesztek, mert ha az első héten nyerek, akkor a
többi kidobott pénz.
És ez nem lottó a nyeremény gyakorlatilag garantált, és ti még a szelvényt is ingyen akarjátok, hát grat hozzá.
Azon lehet agyalni, hogy a leveretés problematikáját, hogy oldjuk meg de ez a nehogymár költeni kelljen rá stílustól nekem felfordul a gyomrom.
Butchman: Bocs. Nem hiszem, hogy ne értenéd miről van szó. A sebgyógyítás erre is arra is "valamlyen" megoldás, Miklós tuti ezért gondolt erre és külön leprogramozni sem kell mert már megvan. Erről az egész hisztiről egy vicc jut az eszembe ami talán ide illik:
Srác kérdezi haverját miért nem vesz 5 hetes lottót, erre a másik: Hülye vagy ha öthetesre kérem, akkor kifejezetten vesztek, mert ha az első héten nyerek, akkor a
többi kidobott pénz.
És ez nem lottó a nyeremény gyakorlatilag garantált, és ti még a szelvényt is ingyen akarjátok, hát grat hozzá.
Dátum: 2009.09.17. 09:57:00
ironi on: Igen ez büntetés, csak neked, csak most, csak azért is. Az egyéni epikust is csak azért biggyesztették a kötelező sebgyógyítás mellé, hogy ezzel álcázzák annak a 90%-nak a szopatását aki megteheti, hogy csak vastagbőrrel tartsa életben az állatait. Direkt erre lett az egész kihegyezve. ironi off
Már bocs de asszem a gondolkodásra te jobban rászorulsz mint itt a többség. Wazeg ez az ára az egyéni epikusnak ha nem kell akkor ne csináld. Senki nem mondta, hogy mekkora királyság a gyógyítás csak annyit, hogy meglehet a maga haszna ha már megvan. Tudlak nagyon sajnálni ha ennyire jól el vagy eresztve tárgyakkal, hogy neked nem ér meg 20-as sebgyógyítást az egyéni epikus. Én baromira örülök neki, hogy csak a sebgyógyítást kell fejleszteni és nem jön helyette új szaki amit esetleg minden epikus legyőzése után folyamatosan fejleszteni kéne, és még ennyi haszna se lenne mint a sebgyógyításnak.
Biztos volt, hogy lesz valami ára az egyéni epikusnak, szeritnem olcsón megúsztuk. Ha veszek (már ha lenne miből) 10 milláér egy autót(epikus 2. szint) nem fogok az eladóval azon vitatkozni, hogy a biztonsági őv nekem nem kell, mert erősen tudok kapaszkodni, és amúgy is tetetek be alternatív megoldásrként 8 légzsákot, a biztonsági övet meg nem fizetem ki.
Már bocs de asszem a gondolkodásra te jobban rászorulsz mint itt a többség. Wazeg ez az ára az egyéni epikusnak ha nem kell akkor ne csináld. Senki nem mondta, hogy mekkora királyság a gyógyítás csak annyit, hogy meglehet a maga haszna ha már megvan. Tudlak nagyon sajnálni ha ennyire jól el vagy eresztve tárgyakkal, hogy neked nem ér meg 20-as sebgyógyítást az egyéni epikus. Én baromira örülök neki, hogy csak a sebgyógyítást kell fejleszteni és nem jön helyette új szaki amit esetleg minden epikus legyőzése után folyamatosan fejleszteni kéne, és még ennyi haszna se lenne mint a sebgyógyításnak.
Biztos volt, hogy lesz valami ára az egyéni epikusnak, szeritnem olcsón megúsztuk. Ha veszek (már ha lenne miből) 10 milláér egy autót(epikus 2. szint) nem fogok az eladóval azon vitatkozni, hogy a biztonsági őv nekem nem kell, mert erősen tudok kapaszkodni, és amúgy is tetetek be alternatív megoldásrként 8 légzsákot, a biztonsági övet meg nem fizetem ki.