Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2012.02.17. 20:43:05
Ha felfelé ütésről lefelé ütésre váltasz, máris nő a célpontjaid száma, sőt az EH is erősödik...
Dátum: 2012.02.16. 22:49:49
Magas szinten 20 epikust kell leölni a kincstábla váltásához, de minden kincstábla csak 10 kincset tartalmaz.
Dátum: 2012.02.15. 22:43:54
A kéthavonta egy szintet lépő VF-es bőven talál képességet, amire értelmesen el tudná költeni a pontjait a totálisan haszontalan tapasztalat képesség helyett.

Aki normál tempóban játszik, az már hónapok óta megszerzett minden értelmes AF képességet, már nem tétel számára 4 AFP elköltése egy értelmetlen képességre.


Lehet, hogy ássák már az EH sírját, de ez még nem jelenti azt, hogy előbb fogják temetni mint a VF-et
Amíg az EH+küldik még a tapasztalat képesség mellett is versenyben van a VF-es térkapu+küldi kombóval, addig nem aggódom az EH miatt

Most sem az a gáz a tapasztalat AF-el, hogy gyengíti az EH-t, hiszen az élbolyban a túlnyomó többség EH-val megy, így mindenkit egyformán gyengít, hanem az, hogy még jobban széthúzza a mezőnyt ott, ahol már most is nagyon nagyok a szintkülönbségek.
Dátum: 2012.02.15. 20:27:03
A sima játékosokból is ugyan úgy jön a LE, hacsak nem 0 LE-vel támadnak. Ha te támadod őket, akkor mennek a kamrába. Ahol napi 100-150k LE-t is simán megtermel a kamra, ott a KH elég nagy hátránnyal indul...

Ha mindenki VF-es, akkor mégis minek fejlesztenék az AF-et? Semmi értelme. Ráadásul tucatnyi más értelmes képesség van, amire költeni lehet a pontokat. Az már más kérdés, hogy V3 egy teljesen torz világ, ahol az EH-s karakter semmi mást nem fog csinálni, mint portyázni, mert hetekig is ülhet a LE-n, és nem tudják lerabolni.

A tapasztalat AF egy marhaság. A portyák ellen nem véd, mostanában kezdett csak el terjedni, egyszerűen azért, mert már nincs egyetlen értelmes képesség sem, amit egy normál tempóban haladó játékos fejleszteni tud. Azoknak kötelezővé tenni a használatát, akiknek már egyébként is alig van célpontjuk, fölösleges és értelmetlen húzás, csak tovább csökkenti a célpontok számát.

Az, hogy a VF kötelező, erős túlzás. LE/TP-ben a közelébe sem ér az EH-nak, ha mellé küldizik is az ember.
Dátum: 2012.02.15. 19:21:04
Idézet: Birka - 2012.02.15. 12:05:29
Nem elég táp önmagában a KH (folyamatosan kibírják a 7 kört a magas ép regenjük miatt + termelik a lét ész nélkül.), kellene az extrém LÉ/TP is a tapasztalat kikapcsoltatásával?


Képzavarban vagy Birka, a KH sem termel több LE-t mint a normál játékosok, pont ugyan úgy levédik projekcióval és pont ugyan úgy el tudnak ájulni, mint a normál karakterek.
A tapasztalat AF még tovább gyorsítja az élen a TP szerzést, még jobban széthúzza a mezőnyt. Értem én, hogy gyorsítani kell a játékot ott, ahol semmi mást nem csinálnak a karakterek, mint lefelé portyáznak, de az elejét minek gyorsítani? Már most is van 20-30 szint különbség a toplista első oldalán, mire jó, ha ezt még jobban széthúzza a kötelező AF?
Dátum: 2012.02.12. 21:17:24
A normál küldetéseknek már rég befellegzett... Olyan gyorsan lehet haladni az ismétlődőkkel, hogy nem éri meg a normál küldikkel foglalkozni. Ha pedig olyan gyorsan teljesíthetők, mint az ismétlődők, akkor a befektetett munka túl sok a plusz játékélményhez képest.

Új küldetés gyanánt valami olyasmit tudok elképzelni, ami egy több részből álló sorozat, több hónap (akár fél év) végigmenni rajta, és a fertőzés legyőzéséhez hasonló kaliberű jutalom a vége.
Dátum: 2012.02.08. 22:34:12
A játékosok nagy részének fogalma sincs arról, hogy milyen képlet alapján megy a közelharc. Így az sem merül fel bennük, hogy a védelem és támadás egyensúlya elcsúszik és a védelem egyre kevesebbet ér. Kb. 100-ig szintig azonos támadás és védelem mellett nagyjából 50% az esély a találatra. 150-ik szinten a támadással azonos védelem pont annyit ér, mintha csak 20-as lenne: semmit. Az IQ bónuszt adó epikus tárgyak nagy része támadást is ad, így magas szinten a védekezésnél 150-el kisebb alap támadás is elég, hogy simán találjon a karakter. Így annak sem nehéz eltalálni az ellenfelet, aki varázslatokra gyúr, és hanyagolja a támadást.

Nem érzem, hogy a varázslatok alapból erősebbek lennének mint a közelharc, sőt. Viszont ahhoz, hogy a közelharc erőssége megmutatkozzon, az is kell, hogy azok, akik ellen a varázslatkört elbukjuk, ne találjanak be 1-2 alkalomnál többször közelharcban. Amíg elbukjuk a varázslatkört, és még 6x közelharcban is betalál az ellenfél, addig tényleg bukni fogjuk a csatát.
Dátum: 2012.02.08. 20:48:50
Ott tesz jót, hogy aki varázslatokra gyúr, az a magas védelmet nem fogja átütni, ahogy eddig simán megtehette, míg az aki közelharcra megy az észre sem fogja venni, hogy nőtt a védelem.
Dátum: 2012.02.07. 23:24:36
Idézet: Birka - 2012.02.07. 23:15:55
A jelenleg elérhető "nyugis" megoldások közül a 25TKP/7 kincs/12 szint trió pörgetése fizet a legjobban VF-el Napi 5 perccel termel 450-500 közt, és a fölös pp és csp erőforrások meg mehetnek esszenciákba... (111. szinten 18 millió lét termeltem ezzel a taktikával, bár játékélmény gyilkos, hogy 4-6 hónap 1 szintlépés, de nagyon pénztárca kímélő )


Azt azért tedd hozzá, hogy ezt a nyugdíjas V3-on csinálod. Normál körülmények között a gatyádat is lerabolnák, mire ezzel a technikával annyi LE-t összeszednél, hogy bármit is tudj belőle fejleszteni. Ilyen alapon emlegethetnéd azt is, hogy az ajánlásokból befolyó LE-ből mennyire lehet tápolni, mert ahhoz aztán tényleg semmit nem kell csinálni, csak kell pár haver, aki játszik, és "tömnek" LE-vel.
Dátum: 2012.02.07. 18:53:45
Idézet: Miklós - 2012.02.07. 14:50:35
A nerf fogalmát tisztázzuk: nerf az, amikor valamit gyengítünk. Itt erről nincs szó: mindenki tápot kap. Igen, elképzelhető, hogy teszünk 1-2 kisebb lépést is közben bizonyos dolgok még tökéletesebb kiegyensúlyozására, de a választás szabadsága továbbra is megmarad.


Ezek szerint beraksz egy olyan AF képességet is, amit ha kifejlesztek (hogy a szabad választás továbbra is megmaradjon), akkor a célpontjaim tapasztalat képessége nem fog működni ellenem? Ha ez nem történik meg, akkor milyen módon marad meg a szabad választás lehetősége?
Dátum: 2012.02.06. 21:13:23
Igazán trükkös megoldás a tp osztásra... Nemrégiben még 5 tp járt egy portyáért, aztán fel lett turbózva 14 tp-re, most pedig 28-ra fog hízni.
Mintha arról lett volna szó, hogy a vadászat lesz erősítve, hogy gyorsuljon a játék, nem pedig a portya gyengítve...
Dátum: 2012.02.05. 15:01:08
Ennek a fejlesztésnek az elsődleges célja a védelem és támadás egyensúlyának helyretétele, másodsorban egy újabb próbálkozás arra, hogy ne lassuljon le magas szinten teljesen a játék.
A sisakon variálni szerintem max. a fókuszkristályokkal tudsz.

De ha egyéni kombinációkra vágysz, akkor elkezdhetsz újabb AF képességeken gondolkozni. Ha olyasmiket találsz ki, amik egymás előfeltételei, esetleg egyik kizárja a másikat, akkor máris csökken az univerzalitás. Ráadásul az AF képességeidet nem látják a többiek, és kémkedni sem lehet

Lassan úgyis ideje lenne pár új képesség megjelenésének.
Dátum: 2012.02.01. 21:48:32
Nem látom, hogy a sisak miért az IQ-t támogatná. Aki IQ-ra gyúr, annak a magasabb védelmek miatt valószínűleg nem lesz már akkora támadása, hogy közelharcban találjon. Míg az, aki közelharcot fejleszt, a sisak plusz védelme után is el fogja találni közelharcban az ellenfeleket.

Az sem igaz, hogy a közelharc nem előnyös magas szinten. A saját klónom ellen pl. kétszer annyit sebzek közelharcban, mint varázslattal.
Dátum: 2012.02.01. 20:56:03
Szerintem azon fölöslegesen aggódsz, hogy túl nagy lesz a sisakok között a különbség. Minden tárgytípusnál elég lassú az erősödés, miért pont itt lenne másként. Inkább azon izgulj, hogy el fogod-e találni az ellenfeleidet, miután összerakták a sisakot, vagy megszenvedsz majd a portyás küldikkel.
Dátum: 2012.01.28. 12:46:28
Idézet: Craslorg - 2012.01.28. 09:51:47
Magyarán tulajdonképpen CSP-ért akarsz bónusz PP-t kapni Soha nem lesz ilyen típusú átváltás, ezt korábban Miklós leszögezte. (bár tudjuk: olyan, hogy "soha" nem létezik, de ebben nem hiszem, hogy lenne bármilyen változás.


Már eddig is lehetett az elköltött csp-ért pp-t kapni.
Dátum: 2012.01.23. 20:45:04
A segítő kézzel ugyan az a helyzet, mint sok egyéb, nem evidens eszközzel a játékban. Ilyen volt a láthatatlan vadászat, a magas LE szívás összeszedése, epikuson való állatnevelés, entitások/epikusok darálása aurasebzéssel, és még lehet hosszasan sorolni.
Pár játékos fejében megfogannak ezek az ötletek, és a dolog szép lassan terjedni kezd, amíg már olyan méreteket nem ölt, hogy a játékvezetés elé kerül. Ők aztán bedobják a présgépbe, és addig szelídítik, amíg (szerintük) megfelelő erősségűvé nem válik. A segítő kéznek is valószínűleg ez lesz a sorsa. Mivel a mindenki számára egyforma hozzáférhetőség elég kérdéses (hacsak nem minden második karakter passzív a szövetségekben), így valószínűleg annyira le lesz butítva, vagy olyan egyszerűen kikerülhető lesz, hogy fölösleges lesz foglalkozni vele.
Dátum: 2012.01.22. 22:40:44
A segítő kéz alap, ha nem (vagy csak keveset) akarsz vadászni, csak portyázni. A csatákból nem jön össze annyi le pár perc alatt, hogy el tudd költeni, így könnyen előfordulhat, hogy akár 1-2 napig is gyűjtögetni kell a LE-t, hogy aztán értelmes dologra lehessen költeni. A segítő kéz a legbiztosabb módja, hogy ne rabolják el.
Ha eddig nem is volt népszokás a segítő kéz, egy éven belül az lesz.

Az esélyegyenlőség kedvéért kérni kéne Miklóst, hogy a szövik maximális létszámát lehessen 70-re növelni, hogy mindenkinek jusson segítő kéz
Dátum: 2012.01.21. 12:13:07
Ennek a vége az lenne, hogy Jóska felrak egy zöld gyógyitalt, amiért Pista a liciten ad 3000 dukátot, és végül Jóska ezt két láda sörrel honorálja Pistának.
Dátum: 2012.01.15. 14:13:58
Gondolom, amiben LE-vel, gyógyitallal, ÉP-vel, stb. kell "fizetni" az 1 pontos
Dátum: 2012.01.15. 12:11:23
Volt egyáltalán szó arról, hogy most bármi is fog esni az event közben?