Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 12345
Szerző
Topic neve: Kalandok, amiket ki kellene venni
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3288 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok, amiket ki kellene venni
61. hozzászólás - 2012.01.06. 15:14:07 (Válasz Viszok009 #60 hozzászólására.)
Na ja, a találkozós meg nem került be
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.12
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok, amiket ki kellene venni
62. hozzászólás - 2012.01.06. 21:55:13 (Válasz LanMaffia #61 hozzászólására.)
Majd átszerkesztem és Miklós nem kicsi gnóm lesz, hanem nagy Istenölő.
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.18
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok, amiket ki kellene venni
63. hozzászólás - 2012.01.14. 18:28:00 (Válasz Viszok009 #60 hozzászólására.)
Én tartom magam, még egyet sem olvastam el!
Viszont a gyökér kalandokat buzgón értékelem - csak 1-es osztályzat van nálam.
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 5.69
népszerűLanmandragoranFérfi
Végzetúr mester
5171 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok, amiket ki kellene venni
64. hozzászólás - 2012.01.15. 14:08:02 (Válasz Alendaar #63 hozzászólására.)
Ha még egyet sem olvastál el, mi alapján értékelsz?
v1 - standby
v2 - Al'LanMandragoran, Vörös Sherwood
v3 - Shaidar Haran, » Ω «
v5 - Biorobot, Tébolyult Mágusok
Pontszám: 6.94
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok, amiket ki kellene venni
65. hozzászólás - 2012.01.15. 14:13:58 (Válasz Lanmandragoran #64 hozzászólására.)
Gondolom, amiben LE-vel, gyógyitallal, ÉP-vel, stb. kell "fizetni" az 1 pontos
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.77
népszerűLanmandragoranFérfi
Végzetúr mester
5171 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok, amiket ki kellene venni
66. hozzászólás - 2012.01.15. 14:40:34 (Válasz Ariel #65 hozzászólására.)
Ami egyébként lehet hogy egy baromi jól megírt, kerek történettel rendelkező 10 pontos kaland. Amelyikben olyan próba van, amit nem szeret az ember, azt nem kell megcsinálni. De a pontozással a kaland egészét kell honorálni, nem 1-1 próbát.
v1 - standby
v2 - Al'LanMandragoran, Vörös Sherwood
v3 - Shaidar Haran, » Ω «
v5 - Biorobot, Tébolyult Mágusok
Pontszám: 7.96
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok, amiket ki kellene venni
67. hozzászólás - 2012.01.15. 14:56:06 (Válasz Lanmandragoran #64 hozzászólására.)
Sztem meg aztán tökmindegy 6-os kalandnal jobbat meg nem láttam, Aki igen az most szóljon, vagy....
A hozzászólást Viszok009 módosította 2012.01.15. 14:56:28-kor
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.18
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok, amiket ki kellene venni
68. hozzászólás - 2012.01.15. 15:12:02 (Válasz Viszok009 #67 hozzászólására.)
Én láttam! Még az elején, amikor olvastam is őket
Pontszám: 7.51
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok, amiket ki kellene venni
69. hozzászólás - 2012.01.15. 19:33:31
Utólag is el lehet olvasni a sikeres/sikertelen kalandokat amikor már nem azon izgulsz, hogy agyonvernek-e mire végzel vagy csak közben?
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 7.67
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok, amiket ki kellene venni
70. hozzászólás - 2012.01.18. 11:32:11 (Válasz Craslorg #68 hozzászólására.)
Óhh az elején, most meg 4K kalandnál már nem, ez a pontozás is kb. annyi ér, amennyi 5let volt kitalálni.

Qu!

wikidoton van vmennyi... http://vegzetur.wikidot.com/kalandlista

A 908-as az enyém... XDXD
A hozzászólást Viszok009 módosította 2012.01.18. 11:33:55-kor
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.18
kedvencLavenderNő
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok, amiket ki kellene venni
71. hozzászólás - 2012.03.08. 19:36:29
A következő kalandot tényleg ki kéne venni, logikailag sincs teljesen rendben és helyesírásilag is tele van hibákkal. Csak a durvább hibákat jeleztem szemléltetésként. Azért a részletezés, mert már korábban is jelezték, hogy bajos a kaland. És tényleg:


Napfogyatkozás

Elmúlt az alkonyat és az éjjel is, egy új nap veszi kezdetét. Viszont ez a nap sem hagyományos. Valami van a levegőben, valami készülődik, az állatok is nyugtalanok. Mintha a természet megbolondult volna. De nem csak a természet, a barátaid is furcsán viselkednek... mindenki téged akar megvédeni valamitől...
188. szintű Védekezés próba: Védekezés: 209 + 8 = SIKERES!

... de hogy mitől, azt nem tudod. Minden percben azon jár az agyad, mi lehet az, amit eltitkolnak előtted. Végül addig csüröd- csavarod a dolgokat, míg végül sikerül meggyőznöd őket, hogy elárulják... Viszont van egy feltételük, előbb válaszolnod kell egy kérdésükre...
Kvízkérdés

Mivel jól válaszoltál a találós kérdésre, elárulják a nagy titkot (azaz a helyzet az, hogy a barátaid körében vagy és beszélgettek!!!). A egyik ellenséged bosszút esküdött ellened. Mivel egyedül nem tud a közeledbe férkőzni, vámpír sereget épít (talán toboroz), hogy majd velük bosszulja meg társa halálát. Először csapdába akar csalni. (hirtelen hogyan is kerülhetnél te csapdába, ha még a barátaid körében vagy, tehát nem vagy egyedül???)..
15. szintű csapdaészlelés próba: csapdaészlelés: 12 + 14 = SIKERES!

... de mivel elég magad a Csapdaészlelés szakértelmed, elég könnyed észreveszed az árulkodó jeleket és megmenekülsz(a barátaid köréből kiszakadva hirtelen megmenekültél valamitől...). De mintha még a természet is fogva akarna tartani... egyre sötétebb lesz, pedig még csak délelőtt van.. s ahogy felnézel az égre, látod, hogy egy árnyék kezdi eltakarni a Napot... Csak ámulsz és bámulsz és ez lett a veszted... valaki rádtámad...
Te nyerted a csatát, jutalmad 1237 lélekenergia és 17 TP!

Ezt az első csatát sikerül (már megnyerted, múltidő) megnyerned, de rájössz a szörnyű igazságra. A vámpír, aki rád támad(most győzted le, múltidő) újszülött, ezért sokkal erősebb a társainál. Ezt gyorsan elmondod a barátaidnak is, és tamakodni kezdtek, hogy mitévők legyetek. Ha sikeresen akartok harcolni az új veszéllyel szemben, meg kell újítani a régi szerződést a két törzs között. (ezt logikailag nem tudom hova tenni: 1. ki a másik törzs, a vámpírok? 2. vagy inkább horda, esetleg szövetség, 3. ködös ez a szerződés-dolog, lásd még tovább, 4. a te ellenséged hirtelen közös ellenség lett)
47. szintű tudatturbó próba: tudatturbó: 64 + 1 = SIKERES!

Miután a régi szerződést kicsit felturbóztátok, már nem áll semmi a szövetség (itt már nem törzsről van szó, de nem derül ki, egyáltalán mi a célja a szövetségnek a szerződéssel és hogy ennek mi köze konkrétan ahhoz, hogy te épp veszélyben vagy egy személyes bosszú miatt )útjába. Nem is lett volna értelme halogatni a dolgokat, mert a veszély már nagyon közel van. Ezért minnél ellőbb meg kell tanulnotok, hogy kell harcolni az ellenség ellen... (gyorstalpaló vámpírölésből )
51. szintű tanulás próba: tanulás: 60 + 3 = SIKERES!

... elég jól haladtok a tanulással, viszont egyszer csak minden beszürkül és te ledermedsz. A többiek csak legyintenek és az ég felé mutogatnak... Ahogy az égre emeled a tekintetedet, hirtelen még nagyobb pánik tör rád... eltűnt a Nap... De a többiek megnyugtatnak, hogy semmi baj. Már kezdenél hinni nekik, mikor hirtelen rád támad egy vérfarkas....
Te nyerted a csatát, jutalmad 235 lélekenergia és 17 TP!

... nagy nehezen ezt a csatát is megnyered, s amíg te a vérfarkassal voltál elfoglalva, a többiek a vámpír sereg ellen küzdöttek. (a vámpír sereget eredetileg ellened toborozták, kivéve persze ha a titkos ellenséged maga a vérfarkas...) Időközben minden újra kivilágosodott, és ekkor veszed csak észre, hogy megsérültél...
Felhasználod a következő varázsitalt: zöld manaital.
(talán inkább gyógyitalt)

...amíg a sebeid gyógyulnak, újra eszedbe jut, hogy mit láttál az égen. Egyszerűen nem tudod elképzelni, hogy a többiek miért nem riadtak meg a jelenségtől...te ugyanis meg vagy róla győződve, hogy az a valami volt minden bajnak az okozója.... Végül kíváncsian rákérdezel, hogy mi ennek az oka.... a többiek csak mosolyognak s végre megkapod a magyarázatot...csak Napfogyatkozás volt...
Legvégül, ha csak cápa marad a nagy tóban, egymást fogják megenni: nem marad majd semmi, csak a víz maga...

V2, Zialin
V5, Lavender
*****

Piros gombot az új-inaktív templomoknak!!!
*****
Pontszám: 7.67
népszerűMortuFérfi
Végzetúr mester
2438 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok, amiket ki kellene venni
72. hozzászólás - 2012.06.15. 20:27:33
Hóvihar!

Vándor utad messze vitt.
Otthonodtól még nagyon messze vagy és az idő is telik. Máris december lett, fagyos idő köszöntenek rád!
A nagy hideg megviselte szervezetedet és legyengített. Tulajdonságodat próbára teszed, hogy felmelegíts testedet!
401. szintű Erő próba: Erő: 581 + 17 = SIKERES!
Találsz egy flaskával és megiszod. Ez volt az utolsó! Utolsó micsoda?
Újult erővel folytatod utadat.
Utad folyamán a nagy hidegben egy vándor kereskedővel találkozol.
Talán szerencséd lesz és lesz nála varázsital, mert az utolsót is felhasználtad már. Van nála 3 darab, de nincs ingyen.
Elsőnek egy találós kérdést tesz fel neked. Ha tudod a választ érdemesnek tart, hogy megvedd tőle. A kérdés.....

Kvízkérdés: Kicsoda volt Hannibál?
A kérdésre jól válaszoltál (karthágói hadvezér).
Sikeresen válaszoltál rá!

De túl könnyűek ítélte a kereskedő és feltesz egy második, végső kérdést.
Ha erre is tudod a választ megalkudtok!
Kérdés....
Kvízkérdés: Mit "mond" néha a fegyver?
A kérdésre jól válaszoltál (csütörtököt).

Tudtad a választ!
Érdemesnek tart, hogy eladja neked a varázsitalokat.
A nagy hideg őt is próbára teszi és életenergiát kér cserébe, hogy túlvészelje a telet.
Az alkut érdemesnek tartod és cseréltek.
Veszítesz 4641 életpontot.
Sok életpontba került a csere, de megérte, hisz gyógyitalod sok van. És most már varázsitalod is van.
Hogy életed újból egész legyen, gyorsan meg is iszol egyet! Életed újból egész legyen?!?!
Felhasználod a következő gyógyitalt: kristály gyógyital.
Életed feljebb ment. Most már nyugodtan folytatod az utadat. Sok sok gyaloglás követően egy fogadóba térsz be. A meleg ami ott fogad sajnos nincs ingyen.
A fogadós próbára teszi a szerencsédet.
412. szintű Szerencse próba: Szerencse: 530 + 6 = SIKERES!
Elég nagynak találta és megengedi, hogy felmelegedj és megpihenj a fogadóban. De cserébe egy kevés lélekenergiát kér. Kifizeted.
Felhasználsz 2822 lélekenergiát. SIKERES!
Össze barátkoztál a fogadóssal és jó pár órát eltöltöttetek beszélgetéssel.
Egy fogadásra buzdít. Aminek persze nem tudsz ellenállni. Lélekgyémántot kínál, ha tulajdonságpróbában megmérkőzöl vele.
Ha kikapsz, lélekenergiát kér cserébe.
Állod a fogadást. A próba pedig....
339. szintű Mágia próba: Specializált Mágia: 462 + 32 = SIKERES!
Mágia próba volt. Egy kis szerencsével,de Te győztél! A fogadós állja a szavát és lélekgyémánttal jutalmaz meg. És folytatjátok az éjszakába nyúló beszélgetést.

Elég gyenge...
A hozzászólást Mortu módosította 2012.06.15. 20:28:14-kor
Pontszám: 7.46
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok, amiket ki kellene venni
73. hozzászólás - 2012.07.03. 14:21:20
Hollywoodi mix

Fárasztó, humorral próbálkozó, de nagyon nem sikerülő kaland... Nem sikerült végig, úgyhogy csak ameddig megvan a szöveg:

Egy újabb nap telt el sikeres vadászat nélkül, ez már az 5. a héten. Jól tudod hogy ez mit jelent. Igen, azt is, hogy péntek van, de ennél azért kicsit fontosabb, hogy az utolsó lélekenergia- tartalékaidat éled fel. Vajon meddig bírod még?

Sikerül kicsit felfrissítened magad, de ha ez így megy tovább, nem sokáig maradsz életben. Hirtelen a szemed sarkából mozgást veszel észre egy bokorban. Végre Rád mosolyog a szerencse! De
nem. Csak a ruhád akadt be egy ágba... Csalódottan fekszel le aludni. Álmodban egy tisztáson állsz egy különös kapu előtt.
Meg mernél esküdni, hogy egy térkaput látsz, ha nem lennének furcsa jelek az oldalán. A legérdekesebb azonban az, hogy tegnap jártál ezen a tisztáson és semmi nem volt ott
természetesen zsákmány sem). Ébredés után úgy határozol, hogy elmész a tisztásra. Már ha odatalálsz. Hiába, nem az eszedért
szeretnek. Vajon rátalálsz a helyes ösvényre?

879. szintű IQ próba: Specializált IQ: 993 + 52 = SIKERES!

Rövid (2 órás) de fárasztó gondolkodás után végül elindulsz a megfelelő úton és odaérsz a tisztásra. (valójában totál ellenkező irányba indultál el, de aki azt akarta hogy megtaláld, szerencsére biztosra ment és az összes környező tisztásra elhelyezte a kaput) Ott állsz a csillogó kör alakú valami előtt és épp az oldalán lévő jeleket vizsgálod (ezzel az
agykapacitással 3 élet is kevés lenne hogy megfejtsd), amikor hirtelen hangokat hallasz. A hangok mintha a kapuból jönnének (természetesen a túloldalró jönnek, dehát ezt úgysem értenéd).
Megpróbálsz koncentrálni - ebből megint fejfájás lesz -, hogy megértsd mit mondanak a hangok.

51. szintű szubtéri érzékelés próba: szubtéri érzékelés: 35 + 14 + 2 = SIKERES!

Hála az égnek nem kell diploma a megértéshez.
- Lépj be a kapun bátor harcos!
Bamba képpel bámulsz körbe, de mivel 3 kilométeres körzetben nincs senki sem rajtad kívül - igen, zsákmány sem -, csillogó elméddel arra a következtetésre jutsz, hogy a hang hozzád
beszél. Nincs vesztenivalód így a kapu felé indulsz, de előtte azért alaposan átvizsgálod a környékét.

127. szintű csapdaészlelés próba: csapdaészlelés: 110 + 20 = SIKERES!

Miután mindent nagyon szakszerűen megvizsgálsz, átesel egy fél méteres farönkön... Sajgó bordával tápászkodsz fel, amikor egy erszényt veszel észre a földön. Magadhoz veszed, majd átlépsz a kapun. Mielőtt elnyelne a csillogás, egy újabb hangot hallasz:
- Hetes ékzár kódolva!
A kapu túloldalán kábán térsz magadhoz. Forog veled a világ, a gyomrod is a torkodban ugrál. Percek telnek el, mire visszanyered normális (...) állapotod. Hirtelen mozágsra leszel figyelmes! Azonnal harcra készen állsz, hogy megküzdj... az
árnyékoddal. Vöröslő fejjel teszed el a kardodat, abban bízva, hogy senki nem látta ezt az égést. Inkább átkutatod az erszényt.
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 8.04
kedvelt tagMulderFérfi
Végzetúr mester
263 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok, amiket ki kellene venni
74. hozzászólás - 2012.07.17. 20:45:22
Találkozó a parancsnokkal
Nagyon elfáradtál és betérsz egy fogadóba. A fogadó ajtajában egy lény fogad. Ide csak akkor tudsz bemenni ha adsz a Lélekenergiádból.
Felhasználsz 3334 lélekenergiát. SIKERES!
Jól van bemehetsz.
A fogadós megkérdezi tőled:
- Végzetúr, jó, hogy jöttél. Tudsz- e segíteni nekem?ű
- Miben kéred a segítségem jó fogadós?
- Fel kéne hozni a pincéből 2 akó bort. ->

-> Itt jön egy csata. Honnan, miért?

605. szintű IQ próba: IQ: 749 + 20 = SIKERES!
Jól van ezt megtaláltad ebben van a bor. A másik hordóból nyöszörgés hallatszik.
Odalépsz.
Talán csapda?
csapdaészlelés próba

Nem csapda, egy kisgyerek lapul a hordóban.
- Szervusz végzetúr, apám a parancsnok. Kérlek vigyél el hozzá. Ide bújtam el az ellenséges végzeturaktól. De fáradt vagyok és éhes, és beteg is.
Felhasználod a következő gyógyitalt: kristály gyógyital.
Megitattad a gyógyitallal. felviszed a fogadóba, kezedbe a Hordó a a hátadon a gyermek. A fogadóban fent meglátod Magirox -t. - Szervusz fiam. - köszönti a gyermeket- Már mindenütt kerestelek. - Köszönöm hogy megtaláltad a gézengúzt- fordul hozzád a parancsnok. - Itt van a jutalmad -, és a kezében egy zsákocska lapul. Megörülsz a lélekgyémántoknak.

Elég gyenge, valamint tele van helyesírási hibákkal.
Pontszám: 6.00
kedvencLui DafoeFérfi
Végzetúr tanonc
16 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok, amiket ki kellene venni
75. hozzászólás - 2013.01.26. 14:41:31
Kitörés II.

Kvízkérdés: Hány szín szerepel Líbia zászlaján?
A kérdésre rossz választ adtál, a helyes válasz a következő lett volna: 1

Pedig 3 Kadhafi bukása óta!piros,fekete,zöld középen félhold és egy csillag!A helyes válasz 3 lett volna!
Lécci javíttassátok ki vagy vegyétek ki a kalandokból!
Köszi!
Pontszám: 8.50
népszerűKhuinFérfi
Végzetúr tehetség
244 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok, amiket ki kellene venni
76. hozzászólás - 2013.01.26. 19:35:54
Régebbi kaland, címe: Morze oktat. Ha jól emlékszem, 4 próba VP belőle.
A végzetúr játék olyan, mint az ogre. Nagy, büdös, és az ember a pokolba kívánná.
Pontszám: 6.75
kedvelt tagRicskoszFérfi
Végzetúr mester
1145 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok, amiket ki kellene venni
77. hozzászólás - 2013.01.26. 20:38:05 (Válasz Khuin #76 hozzászólására.)
5, de miért kéne kivenni?
Pontszám: 5.60
kedvencLui DafoeFérfi
Végzetúr tanonc
16 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok, amiket ki kellene venni
78. hozzászólás - 2013.01.27. 17:06:31
A sivatag fogságában 2.

Egyik kérdés:

Az alábbiak közül melyik a legújabb találmány?

Lehetséges válaszok:elektromos lift,dinamit,betűszedés és még valami amire most nem emlékszem!
A válaszom az elektromos lift volt,mire ...
A kérdésre rossz választ adtál, a helyes válasz a következő lett volna: dinamit

Wikiből idézve:
A dinamitot Bernhard Nobel svéd mérnök-vegyész találta fel 1866-ban a németországi Hamburg melletti Krümmelben, és 1867-ben szabadalmaztatta.
1880-ban Werner von Siemens építette meg az első elektromos liftet Németországban.
Pontszám: 8.50
kedvencBarbeyNő
Végzetúr mester
736 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok, amiket ki kellene venni
79. hozzászólás - 2013.01.27. 18:07:09 (Válasz Lui Dafoe #78 hozzászólására.)
A kérdéseket a kvízadatbázisból veszi a kalandmodul a magának a kalandnak semmi köze hozzá. Ezeket a kvíz5 topicba írd.
A mosoly, melyet küldessz, visszatér hozzád.
Széllel szembe... ? Király vagy ecsém!
Pontszám: 8.01
népszerűKhuinFérfi
Végzetúr tehetség
244 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok, amiket ki kellene venni
80. hozzászólás - 2013.02.14. 19:41:13
ÍQ próba

Ez hogyan ment át? A hihetetlenül nehéz kaladn három kvízzel még hagyján, de a cím!
A végzetúr játék olyan, mint az ogre. Nagy, büdös, és az ember a pokolba kívánná.
Pontszám: 6.20
Oldal: 12345
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!