Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: sisakok
fórumozóSasuke20Férfi
Végzetúr tehetség
162 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sisakok
141. hozzászólás - 2012.02.07. 04:04:43
Az ötlet nagyon jó, csak a LGY-os része nem tetszik... Vannak akik nem tudják mire költeni, de olyanok is (mint pl én) akik nem dúskálnak benne sajnos. Nem lehet valahogy kiváltani a LGY-ot vagy legalább egy ősköves tárggyal csökkenteni majd az árát?
Vagy egy alternativa, hogy kétféle sisakot megcsinálni, egyik LGY-ba és sisakszilánkba, a másik pedig őskőbe és sisakszilánkba kerülne. Az utóbbi lehetne valamennyivel gyengébb, vagy azonos statokkal magasabb őskő költségű.
Csak a nevet kell megváltoztatni, és a mese Rólad szól!!!
Pontszám: 5.51
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sisakok
142. hozzászólás - 2012.02.07. 07:49:06
/OFF/ Az az extrém helyezt áll fent hogy Almási "Szójafasírt" úrral értek egyet. Én már nagyon régóta várom a bátor portya támogatását. Mindig megkaptam, hogy ezzel a táp tápolódna, de valójában most van az, hogy patkány módón, tetű lassan fejlődve a legkisebbeket zúzza szét a nép nap mint nap a biztos ismétlőzés reményében. Másrészt annyit kell megoldani, hogy ha egy játékos egy -saját magához képest!- relative erős karaktert támad kapjon valami bónuszt a rablásnál, vagy csökkentett TP-t (mondjuk AF-ből), máris megérné bátrabbank lenni. Jelenelg néha kedvtelésből lecsapjuk egymást a hasonlóan erős karakterekkel, de ez többnyire saját magunk szívatása némi játékélményért (gyk. izgalom) cserébe.
A felfelé ütés TP-je árnyékra vetődés (0 LE, ami a transzcendális térhódítása óta a default állapot magas szinten)esetén pedig már a kezdetektől félelmetesen el van matekolva, ezt mindenki tudja, mégsem változik semmi. Hogy szemléltessem mennyire: elsők között ruháztam be kristálygömbre, amit előszeretettel használok is. Ennek ellenére, bár néha valóban szakad néhány nagy fogás felütve, kb 15:85 arányban támadok felfelé, pedig ha valakinek, nekem elvileg megérné.

Birka: hidd el elég sokat matekolok én is ilyesmin. Talán ha nem zavarna, hogy 2-3 havonta lépnék szintet és csak lefelé ütve portyáznék (így is meglehetősen lassúnak számítok, 917-es reg.szám- 84. szint, V1), akkor elfogadnám, hogy az EH jobb, egyébként szerintem sokkal több érv szól már most a VF mellett. (Pl. a dupla LE/TP arányú térkapuzás és állathízlalás, amihez képest az EH adta plusz csak aprópénz) Évente egyszer váltok EH-ra, az most volt a kufár event alatt. Ahhoz hogy váltsak nem gyengíteni, hanem erősíteni kellene az EH-t.
A hozzászólást Aurri módosította 2012.02.07. 07:57:02-kor
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 8.19
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sisakok
143. hozzászólás - 2012.02.07. 09:54:35 (Válasz Gtr2 #88 hozzászólására.)
Idézet: Gtr2 - 2012.02.04. 21:21:16
Szerintem meg ne legyen őskő nélküli sisak. Egy kicsit áldozzon a játékra mindenki.


Azzal tenyleg nehez azonosulni, hogy valaki eljut nyolcvanvalahanyadik szintre, es 20 (ird es mondd 20!) kovet sajnal a jatekra kolteni. Ez 260 Ft a talin befizetve. Raadasul ha havi 2 szinttel szamolok, ami egesz gyors utemnek szamit, es mondjuk 15 szintenkent cserelt sisakot, akkor ezt evente ketszer elegendo megejteni. Akinek ez gond aukcion vegyen oskotermo zsakot, abbol szintenkent 15-25 kovecske kipottyan.
A hozzászólást Morzkod módosította 2012.02.07. 10:23:02-kor
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 7.33
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sisakok
144. hozzászólás - 2012.02.07. 10:01:58 (Válasz Miklós #102 hozzászólására.)
Ja, pardon, most sikerült felfognom...
A hozzászólást Morzkod módosította 2012.02.07. 10:22:25-kor
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 6.50
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sisakok
145. hozzászólás - 2012.02.07. 10:26:44 (Válasz Aurri #142 hozzászólására.)
Aurri, a "bátor" portyát csak amúgy is erős/VF-es karakter tudja megtenni. Egyik erősítése se támogatott...

A játék alap elképzelése az, hogy a szintelőny harci előnyt is jelent (tárgyelőny, iq és tám előny a szint hozzáadás miatt), azaz a TP jó dolog kéne legyen. (Ebbe most ne menjünk bele, hogy az ütéstáv korlát miatt sajnos nem ez a gyakorlat.)

Ennek alapján akárhányszor került szóba Miklósnál a felfelé portya támogatása, egyszerűen rendszer ellenes elképzelésként sepri le az asztalról. Az ő szemével nézve teljesen igaza is van.

Eh-ra visszatérve:
Mivel az energiamesterrel a térkapus lélekszívás ügy óta (állat felszereléseket is beszámolja az energiamester) igen magasra lehet tornázni a "nobrain" eh hatásfokát. Ehhez ha hozzáveszed, hogy szint/12-vel termeled a lé-t, valamint hozzászámolod 7-9 pp-nként az ismételhető küldetések adta lét, akkor az általad temetett EH hirtelen más megvilágításban tündököl. (Ekkor még nem számoltam bele az esetleges "fogásokat".

De hogy konkrét számokat is lássunk (144. szint, maxos EH szakik, "csak" 75% lébónusszal tárgyakból):
szinttáv LÉ/TP
0 68,9
-1 112,0
-2 128,8
-3 142,9
-4 166,4
-5 199,6
-6 250,3
-7 363,2
-8 351,6
-9 310,2
-10 269,3
-11 229,2
-12 189,6
-13 150,5
-14 112,0

Hozzáadjam a küldiket?

Jah és a térkapu "csak" 114% lélekszívással 112. szinten, besült varázslatokkal) VF nélkül:
Össz: 274764 LE és 1558 TP; Ebből lélekszívás: 219134 LE; Eredmény: 176 LE/TP

A "pure" VF 150-et ha teljesít, akkor már mindened maxos kb...
Pontszám: 6.30
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sisakok
146. hozzászólás - 2012.02.07. 10:34:47 (Válasz Birka #138 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2012.02.07. 01:13:31
Persze, aki erős, mert mondjuk VF-ezik, és lehagyják tp-ben a többiek, azaz tud felfelé támadni, vagy PÓK, és +7-8 szintre eventezik, az kapjon még tápot, mert nem elég erős így is?


A hatrany csokkentese mondjuk onmagaban nem elony. Ha nem 4-szer annyi TP-t kap felfele utve csak 2-szer akkorat, abbol nem fogja felfele utve veresre tapolni magat.
A hozzászólást Morzkod módosította 2012.02.07. 10:40:50-kor
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 8.00
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sisakok
147. hozzászólás - 2012.02.07. 11:47:39 (Válasz Birka #145 hozzászólására.)
Birka, ugyanezt az LE/TP listát felfele ütésnél is kiszámolhatnád, aztán egy másik topicban elmagyarázhatnád hogy mitől is tápolná rogyásig magát valaki, he ezentúl felfele üt valamivel kevesebb TP-ért mint amit eddig kapott érte
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 6.77
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sisakok
148. hozzászólás - 2012.02.07. 12:30:19 (Válasz Ariel #132 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2012.02.06. 21:13:23

Mintha arról lett volna szó, hogy a vadászat lesz erősítve, hogy gyorsuljon a játék, nem pedig a portya gyengítve...

Ez mostanra sajnos bevett szokássá vált: minden fejlesztés mellé nerf(ek)et is kapunk mintegy mellékesen. Olyan mintha Miklós elviselhetetlen fizikai fájdalmat érezne, ha valami olyan változtatás van, ami senkinek nem hátrányos. Így aztán muszáj nerfelni is fejlesztés címszó alatt. Ki tudja, lehet, hogy fejlesztések is eleve csak azért vannak, hogy könnyebb legyen a nerfeket letuszkolni a játékosok torkán.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 6.48
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sisakok
149. hozzászólás - 2012.02.07. 12:38:39 (Válasz Aurri #142 hozzászólására.)
Idézet: Aurri - 2012.02.07. 07:49:06
Másrészt annyit kell megoldani, hogy ha egy játékos egy -saját magához képest!- relative erős karaktert támad kapjon valami bónuszt a rablásnál

A relatív erősség számolása elviekben hibás: értelmetlenné teszi az erős karakter fejlesztését. Ebben az esetben gyakorlatilag is hibás megközelítés, mert a célpontválasztás úgyis a várható nyeremény alapján zajlik, vagyis ha a nyeremény növelése a kockázat növekedésével is együtt jár, akkor a várható nyeremény valójában nem nő, így a célpontválasztási stratégia sem (feltétlenül) változik. Szintkülönbség alapján jobb lenne a jutalmazás, de ezt már rengetegen írták, mégsem lett semmi.

Az egyébként tényleg igaz, hogy az EH még mindig gyenge, így aztán azt nerfelni nem szerencsés.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 5.12
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3454 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sisakok
150. hozzászólás - 2012.02.07. 14:50:35
A nerf fogalmát tisztázzuk: nerf az, amikor valamit gyengítünk. Itt erről nincs szó: mindenki tápot kap. Igen, elképzelhető, hogy teszünk 1-2 kisebb lépést is közben bizonyos dolgok még tökéletesebb kiegyensúlyozására, de a választás szabadsága továbbra is megmarad.

Amit itt többen írtak, hogy valamit kéne csinálni azzal, hogy ne legyen hátrányos felfelé ütni: tökéletesen egyetértek. Szerintem aránylag egyszerűen megoldható, hogy felfelé támadásnál csökkenjen a kapott TP. Annak idején csakis azért járt több TP a felfelé ütésért, mert akkor még az volt a koncepció, hogy a "TP jó dolog", és jutalmazzuk a bátrakat. Ha ez a koncepció idejétmúlttá vált, változtatunk rajta.
Konkrétan, és egyszerűen fogalmazva: lefelé ütésnél a TP szint/3-mal arányos, felfelé ütésnél viszont szint/2-vel. Ezt a szint/2-t kell szint/3-ra változtatni, ha egyetértetek. Úgyis rakunk be hamarosan új AF képességeket, akár lehet ehhez kapcsolni.
Pontszám: 9.07
kedvencWillChiFérfi
Végzetúr mester
287 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sisakok
151. hozzászólás - 2012.02.07. 15:01:40 (Válasz Miklós #150 hozzászólására.)
Nyilván, ha van a TP mögött arányosan LE is, ami szerezhető (akár az ismételhető küldetések révén), érdemes 30+ PP-re váltani, hiszen ebben az esetben több küldetés hajtható végre. Ez magával vonzaná azt is, hogy a több PP miatt a középmezőnyben is gyorsabban lépünk szintet, ami a JV-nek jó.

Ha nem tudjuk kihozni (legalább relatíve) jó LE/TP aránnyal a felfelé ütést, akkor viszont halott ötlet.
WillChi - Hun v1 - Azúr Légió
Pontszám: 8.86
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sisakok
152. hozzászólás - 2012.02.07. 15:28:41 (Válasz Miklós #150 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2012.02.07. 14:50:35
A nerf fogalmát tisztázzuk: nerf az, amikor valamit gyengítünk.

Igaz ugyan, hogy nem közvetlenül a nerfelni kívánt dolog van most gyengítve, hanem minden játékos arra van inspirálva, hogy egy azt gyengítő képességet fejlesszen ki. Ez azért még mindig közvetett nerf, tehát végül is nerf. De ez csak a szavakkal való játék, a lényeg az, hogy idejét sem tudom, hogy mikor került be olyan fejlesztés, ami senkinek nem volt hátrányos. És ez még nagyon távol lenne az olyan fejlesztésektől, amik mindenkinek előnyösek, az ilyenről már nem is álmodhatunk. Egyelőre jó lenne odáig eljutni, hogy legalább ne legyen hátrányos hozadéka egy-egy fejlesztésnek.


de a választás szabadsága továbbra is megmarad.

Ez nem így van. Az EH-s nem választhatja azt, hogy a többiek ne fejlesszék ki a képességet, és így ő ne szenvedjen hátrányt. Az nem a választás szabadsága, hogy más dönthet arról, hogy nekem rossz legyen. Úgy különösen nem, hogy garantált, hogy ő jól jár, ha én rosszul.


Konkrétan, és egyszerűen fogalmazva: lefelé ütésnél a TP szint/3-mal arányos, felfelé ütésnél viszont szint/2-vel. Ezt a szint/2-t kell szint/3-ra változtatni, ha egyetértetek. Úgyis rakunk be hamarosan új AF képességeket, akár lehet ehhez kapcsolni.

Kezdetnek nem rossz, de ez nem biztos, hogy elég. Ahogy írták: a lényeg a LE/TP. Ha több TP jár, akkor az még mindig rosszabb LE/TP arány, szóval lehet, hogy radikálisabb megoldás kell, pl. a csökkenés-növekedés megfordítása.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 5.09
kedvencTruth80Férfi
Végzetúr mester
1247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sisakok
153. hozzászólás - 2012.02.07. 15:33:23 (Válasz Miklós #150 hozzászólására.)
Ez elméleti szinten jól hangzik. Az én szemem először akkor csillant amikor elképzeltem hogy nem kell pp módot váltogatnom azért hogy a legkisebb TP-ért üthessek. Felfelé ütve ugyanúgy vannak gyengébb célpontok mint lefelé. Ha hasonló / ugyanolyan LE/TP arány érhető el, akkor bőven megéri felfelé püfölni. Csak az optimális LE-t kellene eltalálni, de ezt majd kifejtik a nálam tapasztaltabbak.
Beherit V3 - Kocsma bogarak

Végzetúr wiki - millió hasznos infoval
http://vegzetur.wikidot.com

Egy nagyon jó javaslatrendszer a varázslói mágiára:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,180.5300#hsz5307
Pontszám: 7.55
kedvelt tagBumburnyakFérfi
Végzetúr mester
555 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sisakok
154. hozzászólás - 2012.02.07. 16:44:47
Lehet tudni, már hogy ténylegesen mikor kerül be a fejlesztés, vagyis mikortól lehet szillánkokat gyűjteni?
"Húzom a csukát, sapkát az arcba és kocc. Akkora lépteket csapatok ,h te is megfutamodsz. Idegesít mindenki mint körmöm alatt a kosz. Nevem antiszociál jobb ha nem baszakodsz!"
Pontszám: 6.62
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sisakok
155. hozzászólás - 2012.02.07. 16:46:25 (Válasz Bumburnyak #154 hozzászólására.)
Ha nem becsülték alá az időigényét a fejlesztésnek az illetékesek akkor még 1 hét vagy kicsit több.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 7.85
népszerűPörgöncFérfi
Végzetúr tehetség
196 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sisakok
156. hozzászólás - 2012.02.07. 17:42:08 (Válasz Miklós #150 hozzászólására.)
Nem 'tom jól értem-e, ez a módosítás azt jelentené, hogy a saját szintemen portyázva kapom a legtöbb TP-t, felfelé és lefelé is csökken? Ez félmegoldás. Totálisan tükrözni kellene a saját szintre a mostanit, zehát a legmélyebbre ütve jöjjön a legtöbb TP és fordítva. Lefelé szint/2 arányos és felfelé szint/3 arányos TP. A százalékos LE maradhatna.

Jaj, ne legyen már AF-hez kötött! 60. szint alatt is van jó pár küldipörgető és alacsonyabb szintű szenvedő alany.
V3-Shifu
Pontszám: 8.23
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sisakok
157. hozzászólás - 2012.02.07. 18:05:58 (Válasz Miklós #150 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2012.02.07. 14:50:35
Konkrétan, és egyszerűen fogalmazva: lefelé ütésnél a TP szint/3-mal arányos, felfelé ütésnél viszont szint/2-vel. Ezt a szint/2-t kell szint/3-ra változtatni, ha egyetértetek. Úgyis rakunk be hamarosan új AF képességeket, akár lehet ehhez kapcsolni.


Ez egy kivalo megoldas, hiszen van azert olyan marha (ha nem is sok), aki orul ha kap TP-t.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 7.00
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sisakok
158. hozzászólás - 2012.02.07. 18:08:43 (Válasz Pörgönc #156 hozzászólására.)
Idézet: Pörgönc - 2012.02.07. 17:42:08
Jaj, ne legyen már AF-hez kötött! 60. szint alatt is van jó pár küldipörgető és alacsonyabb szintű szenvedő alany.


Reszemrol azt is el tudom fogadni, hogy AF kepesseg ahhoz kelljen, hogy olyan maradjon a TP osztas, ahogy most van. Csak legyen valasztasi lehetoseg.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 7.00
népszerűTigristappancsFérfi
Végzetúr mester
402 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sisakok
159. hozzászólás - 2012.02.07. 18:26:44
Idézet: Miklós - 2012.02.07. 14:50:35

Amit itt többen írtak, hogy valamit kéne csinálni azzal, hogy ne legyen hátrányos felfelé ütni: tökéletesen egyetértek.


Ezzel gyakorlatilag azt érnétek el, hogy aki eddig se fejlődött, az méginkább nem fog, hogy maga elé engedjen minél több potenciális célpontot és belőlük jobb TP/LE arányt érjen el. : )
A jelenlegi helyzet se jó, de ez ennél még rosszabb.

Az sem megoldás, hogy a lefelé ütést bünteti a rendszer mert az ugyan ezzel jár.

A felfelá ütés jutalma nem kevesebb TP vagy több LE kellene hogy legyen, hanem más előnyök - az AF pl jó ötlet, de csak ha kerülnek még be AF képességek, mert a jelenlegi lehetőségek kezdenek erősen szűkülni.


A helyzetet szerintem nem itt kellene megoldani, hanem egyrészt a vadászat erősítésével, ami már sokszor lett emlegetve, mégsem történt semmi, vagy pedig azon néhány ember büntetésével akik egyébként az egész TP/LE polémiát keltik, a hangjuk pedig sokkal nagyobb a játékban betöltött jelentőségüknél. Valami olyan rendszer kellene, hogy ha valaki eltölt X időt egy adott szinten, ez után az idő után egyre nagyobb TP szorzót kap minden egyes TP szerzésére, hiszen annyit nézelődött már azon a környéken, hogy sokkal gyorsabban megtanulja a megtanulni valót. : ) A cél nyilván a szélsőségek kiküszöbölése lenne, úgy kellene belőni a szisztémát.

Vagy ki kéne szedni a VF-et mindenhol aztán sokkal kevesebb probléma lenne. : p

V5 powah. : )
Pontszám: 5.73
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sisakok
160. hozzászólás - 2012.02.07. 18:53:45 (Válasz Miklós #150 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2012.02.07. 14:50:35
A nerf fogalmát tisztázzuk: nerf az, amikor valamit gyengítünk. Itt erről nincs szó: mindenki tápot kap. Igen, elképzelhető, hogy teszünk 1-2 kisebb lépést is közben bizonyos dolgok még tökéletesebb kiegyensúlyozására, de a választás szabadsága továbbra is megmarad.


Ezek szerint beraksz egy olyan AF képességet is, amit ha kifejlesztek (hogy a szabad választás továbbra is megmaradjon), akkor a célpontjaim tapasztalat képessége nem fog működni ellenem? Ha ez nem történik meg, akkor milyen módon marad meg a szabad választás lehetősége?
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8.33
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!