Ember! Mond már el nekem, hogy a béke kúttal rendelkezők mit akarnak tulajdonképpen a játéktól? Hogy őket senki se üthesse, de ők bármikor bármit tudjanak csinálni? Ez a játék a PvP-ről szól, lehet menni tényleg törölni, majd máshol neveltek tevét ...
Bocsánat a kirohanásért, de már botrány amit a béke tornyások csinálnak.
Szerk: közben a postot amire kirohantam törölték .. szép.
Hozzászólások - Ricardo
Dátum: 2009.04.15. 16:40:48
Dátum: 2009.04.15. 10:12:07
Nem tudom, azért kérdezem. Én ilyen infót kaptam a klánomból, de senki nem tudja 100%-ra ezért kérdeztem meg itt. Bízom benne, jön majd valaki és megmondja a frankót.
Dátum: 2009.04.15. 09:42:00
Most értesültem, hogy a horda gyűlölet szakértelem nem működik a viadalon. Ez igaz? Ha igen, akkor miért?
Dátum: 2009.04.14. 23:32:32
Pár gondolatom:
- Minden klántag annyi bónuszt kap a támadására, védekezésére és iq-jára amennyi a klán tagjainak száma / 2. Tudom, hogy ez alapvetően a nagy klánoknak kedvez, de tessék a kis klánoknak egybeolvadni. Számomra nem reális, hogy 4-5 végzetúr lerohan egy 30 fős klánt, és a jelenlegi szabályok miatt nekik könnyebb nyerniük.
- Az első háború után minden újabb háborúra -5% tulajdonság pontokat kapnának a klántagok. Első háború ellenfeleinél nincs büntetés a második célpontnál -5 %, a harmadik ellen már -10 (közben a második ellen marad a -5%), stb. Minden egyes újabb háború kezdetekor lehetne változtatnia a klánnal azon, hogy ki az elsődleges, másodlagos, stb. célpont. Így lehetne taktikázni, de hordázni is. Sok gyengébb klán le tudna nyomni egy erősebbet, azonos horda szövetségei között több interakció lenne a szervezkedések miatt.
- Ne óránként, hanem 2, 3 vagy akár 4 óránként lehessen csak ugyanazt az ellenfelet támadni. Ez az onlájn-kényszert csökkentené.
- A lélekkútból szerezhető le a játék elején a kút 2 napi termése volt. Ez változhatna dinamikusan a katalizátorral. Még a TGY-t is megérné megtámadni, ha 800k-t lehetne tőlük szerezni. Náluk az a két nap.
Szerk: helyesírás
- Minden klántag annyi bónuszt kap a támadására, védekezésére és iq-jára amennyi a klán tagjainak száma / 2. Tudom, hogy ez alapvetően a nagy klánoknak kedvez, de tessék a kis klánoknak egybeolvadni. Számomra nem reális, hogy 4-5 végzetúr lerohan egy 30 fős klánt, és a jelenlegi szabályok miatt nekik könnyebb nyerniük.
- Az első háború után minden újabb háborúra -5% tulajdonság pontokat kapnának a klántagok. Első háború ellenfeleinél nincs büntetés a második célpontnál -5 %, a harmadik ellen már -10 (közben a második ellen marad a -5%), stb. Minden egyes újabb háború kezdetekor lehetne változtatnia a klánnal azon, hogy ki az elsődleges, másodlagos, stb. célpont. Így lehetne taktikázni, de hordázni is. Sok gyengébb klán le tudna nyomni egy erősebbet, azonos horda szövetségei között több interakció lenne a szervezkedések miatt.
- Ne óránként, hanem 2, 3 vagy akár 4 óránként lehessen csak ugyanazt az ellenfelet támadni. Ez az onlájn-kényszert csökkentené.
- A lélekkútból szerezhető le a játék elején a kút 2 napi termése volt. Ez változhatna dinamikusan a katalizátorral. Még a TGY-t is megérné megtámadni, ha 800k-t lehetne tőlük szerezni. Náluk az a két nap.
Szerk: helyesírás
Dátum: 2009.04.14. 10:52:37
Azért 14-15. szint környékén jóval több, mint 50% az esély arra, hogy találsz LE-t az ellenfelednél. Már számtalanszor el lett mondva, hogy minimum 20. de inkább 30. szintig nincs értelme a vadászatnak, csak a portyának.
Dátum: 2009.04.13. 22:49:13
És ha jól tudom ebből csak mi voltunk agresszorok, a többi klánt ők "farmolják".
Ezzel a háborúval nálunk valószínűleg be is telt az a képzeletbeli pohár, egyszerűen az egész rendszer teljesen irracionálisan működik.
1. Minél kevesebb tagja van egy klánnak annál több esélye van egy háborúban. Ez eleve hülyeség, mégis így működik.
2. Minél több klánnal álltok háborúban annál több esélyetek van nyerni. Ez megint irreális.
3. Csak az számít ki mennyit onlájn. Nem egyszer találkoztunk már a problémával, hogy az óránkénti támadhatóság miatt, csak az számít ki dolgozik éjszaka vagy nappal számítógép mellett.
4. Körülbelül annyit nyerünk egy két hetes háborúval, mint ha mindenki egy fél csp-t beépített volna. Veszteség oldalon viszont ott van a lassabb fejlődés, a bukott LE, a késleltetett epikus csaták és az üres kínzókamrák (ugye az ember a háborús ellenfelét hurcolja el, aki vagy nem vadászik, vagy esetleg még ki is szabadul).
Mi szeretnénk/szeretünk háborúzni, hiszen ez ennek a játéknak a lényege, de ha nem lesznek sürgősen komoly változtatások, akkor ez a topic elveszti minden értelmét.
Ezzel a háborúval nálunk valószínűleg be is telt az a képzeletbeli pohár, egyszerűen az egész rendszer teljesen irracionálisan működik.
1. Minél kevesebb tagja van egy klánnak annál több esélye van egy háborúban. Ez eleve hülyeség, mégis így működik.
2. Minél több klánnal álltok háborúban annál több esélyetek van nyerni. Ez megint irreális.
3. Csak az számít ki mennyit onlájn. Nem egyszer találkoztunk már a problémával, hogy az óránkénti támadhatóság miatt, csak az számít ki dolgozik éjszaka vagy nappal számítógép mellett.
4. Körülbelül annyit nyerünk egy két hetes háborúval, mint ha mindenki egy fél csp-t beépített volna. Veszteség oldalon viszont ott van a lassabb fejlődés, a bukott LE, a késleltetett epikus csaták és az üres kínzókamrák (ugye az ember a háborús ellenfelét hurcolja el, aki vagy nem vadászik, vagy esetleg még ki is szabadul).
Mi szeretnénk/szeretünk háborúzni, hiszen ez ennek a játéknak a lényege, de ha nem lesznek sürgősen komoly változtatások, akkor ez a topic elveszti minden értelmét.
Dátum: 2009.04.12. 09:53:59
Akkor mi lenne, ha nem szólnál a szövetségi tagoknak?
Ez egy kicsit átgondolatlan fejlesztés, de attól még szép gesztus. Kell annyi a játékosoktól is, hogy nem azt nézik hogyan lehetne a legjobban kihasználni az adott szituációt.
Ez egy kicsit átgondolatlan fejlesztés, de attól még szép gesztus. Kell annyi a játékosoktól is, hogy nem azt nézik hogyan lehetne a legjobban kihasználni az adott szituációt.
Dátum: 2009.04.11. 13:38:48
A lélekenergia sajtolásnál valami durván el van rontva a képletben.
9187 lélekenergiát kaptam maxos sajtolással egy 22. szintű (36-os alapszintű) állatért. Csak beidomítani többe került ....
9187 lélekenergiát kaptam maxos sajtolással egy 22. szintű (36-os alapszintű) állatért. Csak beidomítani többe került ....
Dátum: 2009.04.10. 17:42:41
Bár a döntetlenes küldetés az egyik legnehezebb a játékban, mégis sokunk számára az adta eddig a játék legnagyobb élményét. Sokat gondolkoztam rajta, hogy ez miért is lehetett így. A küldetéseket alapvetően három kategóriába lehet sorolni, szerintem:
1. Semmi interakció a többi játékossal, vadászással vagy bizonyos szint elérése után lehet teljesíteni. Túl sok élményt nem ad.
2. Van interakció a játékosok között, de mind negatív hatású. Ilyen a lopj, kábítsd, végezd ki, szerezz LE-t, stb küldetések. Ami az egyik félnek jó, az a másiknak rossz.
3. Van az egyszem döntetlenes küldetés ebben a kategóriában, ahol van interakció a játékosok között és ez pozitív jellegű. Ha nekem jó akkor neked is jó. Ilyen mentalitású küldetéseket kellene szerintem még kitalálni, hogy a játék élvezetesebb legyen. Például:
- Harcolj egy végzetúrral 6x 24 óra alatt
- Sebezz ellenfeleddel összesen 4000 felett 5 portyában (nem tudom, hogy az 50+ szintűek hogy állnak sebzésügyileg, a szám természetesen módosítható)
1. Semmi interakció a többi játékossal, vadászással vagy bizonyos szint elérése után lehet teljesíteni. Túl sok élményt nem ad.
2. Van interakció a játékosok között, de mind negatív hatású. Ilyen a lopj, kábítsd, végezd ki, szerezz LE-t, stb küldetések. Ami az egyik félnek jó, az a másiknak rossz.
3. Van az egyszem döntetlenes küldetés ebben a kategóriában, ahol van interakció a játékosok között és ez pozitív jellegű. Ha nekem jó akkor neked is jó. Ilyen mentalitású küldetéseket kellene szerintem még kitalálni, hogy a játék élvezetesebb legyen. Például:
- Harcolj egy végzetúrral 6x 24 óra alatt
- Sebezz ellenfeleddel összesen 4000 felett 5 portyában (nem tudom, hogy az 50+ szintűek hogy állnak sebzésügyileg, a szám természetesen módosítható)
Dátum: 2009.04.10. 00:32:03
Jómagam igazából mindkét tábor érveivel tudok azonosulni, lévén nyertem már bajnokit, de nem is számítok top pléjernek. Azt semmikép nem tartom jó ötletnek, hogy annyira lebutítsuk a viadalt, hogy csak a pénzfeldobás döntsön, viszont az sem túl jó, hogy egy év múlva már lesz olyan karakter, aki minden tulajdonságára +15-öt fog kapni medálokból.
Emiatt mindenképpen több taktikázásnak kell teret engedni. A csoport beosztások maradhatnak, hogy ne menjen tönkre a medál értéke (havi 48-50 győztesnél vicc kategóriába esne az egész), viszont ha már a viadal másnapján (szombaton) lehetne nevezni a következőre, akkor ahogy Mortimer is mondta sokkal többet számolgatna az ember fia. Emellé szerintem jó lenne egy lista, hogy mindenki lássa ki nevezett már és hanyadik szinten. (A box meccsek előtt is van mérlegelés. Illetve jó tudni kik is az ellenfeleim, kik ellen kell készülnöm. A horda gyűlölet esetleg új értelmet nyerne, hiszen taktikázni kellene vele, hogy éppen ki ellen maxoljam, kitől félek a legjobban.)
Bevezetnék még a taktikázás kedvéért egy felszerelés szabályt is. A 4 alapfelszerelés (fegyver, varázslat, vért, pajzs) össz-szintje a karakter szintjének max négyszerese lehetne. Így alapesetben ugye mindenkinél minden az éppen aktuális szint felszerelése lenne, viszont a kereskedelem és a taktikázás miatt, lehet valaki 10 szinttel nagyobb fegyverrel indul, viszont bőrvértben. (Végre különbség jelenhetne meg a harcosok és a varázslók között, hiszen még az egyiknek kötelező a varázslatnál sok szintet elpazarolnia, addig a másik lehet pont azon fog spórolni a fegyver, vért, pajzs javára.)
Azt az ötletet, hogy meg lehessen nézni minden meccset, illetve, hogy ne derüljön ki egyből a végeredmény természetesen én is támogatom. Viszont bőven elég ellenfelenként 1 meccs, ettől lesz igazán izgalmas az egész.
Emiatt mindenképpen több taktikázásnak kell teret engedni. A csoport beosztások maradhatnak, hogy ne menjen tönkre a medál értéke (havi 48-50 győztesnél vicc kategóriába esne az egész), viszont ha már a viadal másnapján (szombaton) lehetne nevezni a következőre, akkor ahogy Mortimer is mondta sokkal többet számolgatna az ember fia. Emellé szerintem jó lenne egy lista, hogy mindenki lássa ki nevezett már és hanyadik szinten. (A box meccsek előtt is van mérlegelés. Illetve jó tudni kik is az ellenfeleim, kik ellen kell készülnöm. A horda gyűlölet esetleg új értelmet nyerne, hiszen taktikázni kellene vele, hogy éppen ki ellen maxoljam, kitől félek a legjobban.)
Bevezetnék még a taktikázás kedvéért egy felszerelés szabályt is. A 4 alapfelszerelés (fegyver, varázslat, vért, pajzs) össz-szintje a karakter szintjének max négyszerese lehetne. Így alapesetben ugye mindenkinél minden az éppen aktuális szint felszerelése lenne, viszont a kereskedelem és a taktikázás miatt, lehet valaki 10 szinttel nagyobb fegyverrel indul, viszont bőrvértben. (Végre különbség jelenhetne meg a harcosok és a varázslók között, hiszen még az egyiknek kötelező a varázslatnál sok szintet elpazarolnia, addig a másik lehet pont azon fog spórolni a fegyver, vért, pajzs javára.)
Azt az ötletet, hogy meg lehessen nézni minden meccset, illetve, hogy ne derüljön ki egyből a végeredmény természetesen én is támogatom. Viszont bőven elég ellenfelenként 1 meccs, ettől lesz igazán izgalmas az egész.
Dátum: 2009.04.10. 00:08:38
Alapvetően nem lenne nehéz mindegyik küldetésre írni egy kis szösszenetet. Kérdés van-e rá Miklóséknak kapacitása. Abban egyetértünk, hogy hangulatosabbak lennének tőle a küldetések.
Darksol: nem vagyok nagy d and d rajongó, inkább a jó öreg d100as mágus.
Edit: az a fránya helyesírás
Darksol: nem vagyok nagy d and d rajongó, inkább a jó öreg d100as mágus.
Edit: az a fránya helyesírás
Dátum: 2009.04.09. 10:57:51
Hordaparancsnok: Figyelj fiam. Most úgy kell harcolnod, ahogy ellenfeleidnek. Vágj úgy ahogy ők vágnak, védekezz úgy, ahogy ők védekeznek, gondolkodj úgy, ahogy ők gondolkoznak. 100 000 lélekenergiában fogadtam az egyik hájas kufárral, hogy képes vagy 5x tökéletes tükörképe lenni ellenfelednek. Ha az a disznó 5 meccsen nem tudja eldönteni, hogy Te vagy ellenfeled volt-e a jobb akkor nyerek. Természetesen a jutalomból Te is részesülsz ...
Dátum: 2009.04.08. 15:58:04
A minap egyik klántársam közzétette csatáját a belső fórumon. Támadására nem kapott negatív bónuszt, az ellenfél nem rendelkezett védelem italával. Klántársam 96-tal! nagyobb IQ-val rendelkezik, mint ellenfele rendelkezett (ebbe nem számoltam bele a horda gyűlöletet, ami valszeg még 15+, illetve a hordabónuszunkat sem, ami még kb 10-15+) mégis az ő varázslata ellen megdobták a mentőt, ellenfele varázslata pedig betalált.
Akár "csak" 96 a különbség, akár 126, úgy érzem ez már túl nagy random a játékban, ezek után nincs értelme stratégiákról beszélni.
Akár "csak" 96 a különbség, akár 126, úgy érzem ez már túl nagy random a játékban, ezek után nincs értelme stratégiákról beszélni.
Dátum: 2009.04.07. 19:27:32
Szerintem senki nem tud ezzel kapcsolatban biztosat. Mindenki csak találgat, így szerintem érdemes reggel gyorsan letudni a hurcolást, hogy biztosra menjen az ember.
Dátum: 2009.04.07. 16:30:14
Pompás.
A hatalom demonstrációja azért necces, mert egyfelől Miklós retteg a negatív LE-től (nem véletlenül), másfelől a %-os büntetés miatt csak a karakternél sokkal gyengébbek támadását célozná meg. A másik 3 viszont nagyon hangulatos és hasznos is. Esetleg a rejtőzködés, hogy ne legyen olyan nagy táp, tolhatná egy kicsit azt is, mikor támadhatsz Te. (Ne egy az egybe, mondjuk 2:1-be. A karakter túl óvatos lesz ...)
A hatalom demonstrációja azért necces, mert egyfelől Miklós retteg a negatív LE-től (nem véletlenül), másfelől a %-os büntetés miatt csak a karakternél sokkal gyengébbek támadását célozná meg. A másik 3 viszont nagyon hangulatos és hasznos is. Esetleg a rejtőzködés, hogy ne legyen olyan nagy táp, tolhatná egy kicsit azt is, mikor támadhatsz Te. (Ne egy az egybe, mondjuk 2:1-be. A karakter túl óvatos lesz ...)
Dátum: 2009.04.07. 16:09:57
Van önmérséklet is a világon. A top karik nem arról híresek, hogy saját szövetségi társaikat szo*atnák.
Dátum: 2009.04.07. 15:37:39
Az ötlet szerintem nagyon jó, úgy kellene számolgatni, hogy ne boruljon az egyensúly. Illetve, ha bárki bármit választhat (sőt most már el is lehet felejteni, ha rájön, hogy nem jó, és áttérhet egy másik útra) akkor nem feltétlenül borul semerre.
Dátum: 2009.04.07. 09:02:05
Jómagam is sokat gondolkozom a szövetségi háborúk megreformálásán, és most egy újabb ötlet jutott eszembe. Számomra teljesen logikusnak tűnne, ha a háború első sorában nem a leggyengébbek, hanem a legerősebbek harcolnának. (Most mindenki a leggyengébb láncszemeket üti a klánokból a fix siker érdekében). Ezt szerintem úgy lehetne megvalósítani, hogy a tagok csak azokat tudnák ütni először, akik a portyalistában 100%osként jelennek meg. Ha már minden 100%-os elfogyott, akkor jöhetnek a 80%-osok, utána a 60% stb.
Így mindig az éppen aktuális legerősebb karakterek lennének a frontvonalban, és a folyamatos onlájn jelenlétet is könnyítené. (Számtalan esetben láttam már, hogy valaki nem tudott a délelőtt folyamán bejelentkezni, ezért pihenésen maradt és óránként egy fix győzelmet hoztak rajta.)
Lehet, hogy az ötletnek vannak buktatói, örömmel veszem a kritikát.
Így mindig az éppen aktuális legerősebb karakterek lennének a frontvonalban, és a folyamatos onlájn jelenlétet is könnyítené. (Számtalan esetben láttam már, hogy valaki nem tudott a délelőtt folyamán bejelentkezni, ezért pihenésen maradt és óránként egy fix győzelmet hoztak rajta.)
Lehet, hogy az ötletnek vannak buktatói, örömmel veszem a kritikát.
Dátum: 2009.04.03. 14:43:38
Csak azért húzták ilyen magasra a védőfalat meg a gyakteret, mert a hatalom tornya miatti versengésben túl sok támadás érte őket.
Dátum: 2009.04.03. 14:42:34
Hagyjuk már ezt! Korábban azért kellett a béke tornya, mert túl sok lét vittek el a kutakból, nem az ütés elkerülés miatt. Ez egy agresszív, harc alapú játék, ne azt büntessük már aki harcolni akar.
Hogy valami építőjellegűt is hozzátegyek: ha lesz portyavesztés kényszerbékés célpont esetén, akkor jó lenne, ha a portyalistában ezek a célpontok valamilyen megkülönböztetést kapnának. 5-6 nap után már nem fogom fejből tudni, hogy kit is vertünk meg, kit kockázatos támadnom.
Hogy valami építőjellegűt is hozzátegyek: ha lesz portyavesztés kényszerbékés célpont esetén, akkor jó lenne, ha a portyalistában ezek a célpontok valamilyen megkülönböztetést kapnának. 5-6 nap után már nem fogom fejből tudni, hogy kit is vertünk meg, kit kockázatos támadnom.