Én nagyon örülök neki, hogy ez lett a háború eredménye, mert így végre letisztult mindenkiben, hogy a béke csarnoka volt a hibás fejlesztés, azt kell nagyon gyorsan elfelejtenie mindenkinek. Ha maxolt HCS-ja lett volna a KV-nak, akkor szerintem olyan 100-150k-val kevesebb LE-t nyertünk volna.
Ez egy agresszív játék -mint már annyiszor leírtam- itt csak agresszorként lehet érvényesülni.
---
Mindenesetre én nagyon élveztem a háborút, én a magam részéről biztosan javasolni fogom, hogy menjünk legközelebb is.
Hozzászólások - Ricardo
Dátum: 2009.05.20. 10:25:44
Dátum: 2009.05.19. 10:46:09
Pont ez az. Hajnal 5kor felkel a delikvens, azonnal levereti magát, vadászik és csak aztán jön ép-határ felé.
Dátum: 2009.05.19. 10:33:39
Főleg mióta 5:40kor fel kellene kelnem, hogy normálisan kamrázni tudjak. (Természetesen nem szoktam, ez meg is látszik a kamrából szerzett lén.) Annyit igazán lehetne módosítani a játékon, hogy egy karaktert csak akkor lehet elhurcolni, ha aznap egyszer már legalább be volt jelentkezve. Illetve bármikor viszem el az egész napi terméséből kapom a jutalmat. Nem hiszem, hogy a játék fejlesztőinek az lett volna a célja, hogy mindenki hajnalban keljen.
Dátum: 2009.05.18. 18:32:28
Létezik a kronokompenzáció nevű szakértelem, azzal minden ilyesfajta probléma megoldódik. (Én személy szerint napi 6-10 őskövet spórolok mióta kimaxoltam)
Dátum: 2009.05.18. 18:30:12
Én ezzel tisztában vagyok (igen csúnya pofont kaptunk tőlük, bár akkor még zsoldos néven futottak), engem csak az zavar, hogy ha valaki megkér, hogy ne háborúzzunk velük, mert nincs rá idejük, aztán látom, hogy másra meg van nekik.
Dátum: 2009.05.18. 17:54:59
Idézet: Butchman - 2009.05.15. 17:30:57
Szomorúan látom, hogy a Nyuszitappancs ellen nem történt meg a kapituláció, ott valami miatt jut idő a harcokra.
Tisztelt VM, SÖ,
Értem én, hogy nem jó, hogy nem tudtok vívni egyet velünk, de sajnos nem vagyunk képesek még többet ezzel a játékkal foglalkozni. Egy háború arról szól, hogy odafigyelsz, próbálsz üthetőségi szint alatt maradni, ha kell bújkálsz, frissítgeted a portyalistát 30 másodpercenként stb. Ha ezeket nem csinálod, akkor nem tudsz eredményes lenni, amit a történelem már igazolt számtalanszor. Számunkra már a CSP levadászása is gondot jelent, mert sokszor arra sincs időnk. Nagyon tisztellek benneteket, hogy ennyi győztes csatát vívtatok, ezt csak és kizárólag fegyelmezett játékosokkal lehet megtenni, akik képesek a győzelemért mindenre. Emiatt is szeretném kérni, mivel nem tudunk partnerek lenni ebben a játékban, hogy hagyjatok ki minket belőle. Mi szépen elportyázgatunk, amikor épp meló, család, hobbi mellett van egy kis időnk, néha megölünk egy-egy epikus amikor épp összejövünk, de számunkra ennyi ez a játék. Most per pillanat nem akarunk mást. Tudom, hogy egy játékban, főleg egy ilyenben nem illik toleranciáról beszélni, én mégis megpróbálom: legyetek szívesek olyan szövetséget választani, akikkel izgalmas, eseménydús csatát tudtok játszani, mert mi nem ezek vagyunk.
Értem én, hogy nem jó, hogy nem tudtok vívni egyet velünk, de sajnos nem vagyunk képesek még többet ezzel a játékkal foglalkozni. Egy háború arról szól, hogy odafigyelsz, próbálsz üthetőségi szint alatt maradni, ha kell bújkálsz, frissítgeted a portyalistát 30 másodpercenként stb. Ha ezeket nem csinálod, akkor nem tudsz eredményes lenni, amit a történelem már igazolt számtalanszor. Számunkra már a CSP levadászása is gondot jelent, mert sokszor arra sincs időnk. Nagyon tisztellek benneteket, hogy ennyi győztes csatát vívtatok, ezt csak és kizárólag fegyelmezett játékosokkal lehet megtenni, akik képesek a győzelemért mindenre. Emiatt is szeretném kérni, mivel nem tudunk partnerek lenni ebben a játékban, hogy hagyjatok ki minket belőle. Mi szépen elportyázgatunk, amikor épp meló, család, hobbi mellett van egy kis időnk, néha megölünk egy-egy epikus amikor épp összejövünk, de számunkra ennyi ez a játék. Most per pillanat nem akarunk mást. Tudom, hogy egy játékban, főleg egy ilyenben nem illik toleranciáról beszélni, én mégis megpróbálom: legyetek szívesek olyan szövetséget választani, akikkel izgalmas, eseménydús csatát tudtok játszani, mert mi nem ezek vagyunk.
Szomorúan látom, hogy a Nyuszitappancs ellen nem történt meg a kapituláció, ott valami miatt jut idő a harcokra.
Javaslatok -> Aukció
Dátum: 2009.05.18. 16:29:37
De az is csak akkor termel, ha elveszel másoktól. Ha 0 le-t lopsz akkor nem ad. Nincs olyan, hogy egy pp-ért permanensen kapsz lét.
Javaslatok -> Aukció
Dátum: 2009.05.18. 16:16:48
A csp azért erőforrás, mert lé-t termel. A semmiből a játékba. A portya nem termel lé-t, csak újraosztja, ezért nem erőforrás.
Javaslatok -> Aukció
Dátum: 2009.05.16. 08:45:40
Én most Darah-val értek egyet. Az ismételhető küldetések a legtáposabb küldetéshuszároknak (mint amilyen Te is vagy ) is csak 48-50. szinttől adatik meg. Azaz van egy erőforrás ami csak szinttől függ. Innentől kezdve bármit magyarázunk bele, bármennyire is le lett csökkentve 3-ról 1-re, esélyegyenlőtlenséget szül.
Dátum: 2009.05.15. 19:15:21
Winnie, akkor kérlek mond már meg miről szól ez a játék?
Dátum: 2009.05.15. 17:51:00
Ez a játék a háborúkról szól, akár tetszik, akár nem. Ettől függetlenül megértem a Ronin hozzáállását (ha nem lennék egyetemista minden bizonnyal törölném a karakteremet időhiány miatt).
Olyan megoldásokat kell találnunk, hogy a háborúnak valós tétje legyen, hangulatos legyen, és ne csak arról szóljon, hogy napi 22 órát legyünk onlájn.
Amellett, hogy a háborús relikviákat javasoltam (a táp mellett azt is elérnénk vele, hogy a nagyobb szövetségek egymást verjék a tápért) megemlítettem egy 4-6 órás pihenő időt is a karakternek. Ezt még mindig jó ötletnek tartom. (Be lehetne állítani, hogy naponta 4-6 órára eltűnsz, elvonulsz egy barlangba és pihensz. Nem vadászol, nem portyázol, nem csinálsz semmit -esetleg idomítasz vagy sajtolsz, mert azt otthon is lehet- viszont téged sem támadhatnak. Olyan mint napi egy rövid katakomba, amikor végre tényleg nem kell a karakterrel foglalkozni. )
Olyan megoldásokat kell találnunk, hogy a háborúnak valós tétje legyen, hangulatos legyen, és ne csak arról szóljon, hogy napi 22 órát legyünk onlájn.
Amellett, hogy a háborús relikviákat javasoltam (a táp mellett azt is elérnénk vele, hogy a nagyobb szövetségek egymást verjék a tápért) megemlítettem egy 4-6 órás pihenő időt is a karakternek. Ezt még mindig jó ötletnek tartom. (Be lehetne állítani, hogy naponta 4-6 órára eltűnsz, elvonulsz egy barlangba és pihensz. Nem vadászol, nem portyázol, nem csinálsz semmit -esetleg idomítasz vagy sajtolsz, mert azt otthon is lehet- viszont téged sem támadhatnak. Olyan mint napi egy rövid katakomba, amikor végre tényleg nem kell a karakterrel foglalkozni. )
Dátum: 2009.05.15. 16:06:21
Dalennel pont emiatt a "nemjó" háborúk miatt hoztunk fel 2 ötletet is reformnak. Elég magas pontokat kaptak a javaslatok, tehát az embereknek tetszettek, viszont Miklóséktól már jó pár hónapja semmit nem hallottunk háború kapcsán (a háború tornyát már jóval korábban be kellett volna vezetni).
Dátum: 2009.05.14. 14:36:14
Nem tudom volt-e már valakinek hasonló ötlete, de ettől talán jobb lenne a háborúzás.
Háborús relikvia:
Minden klán kapna valamilyen háborús relikviát, ami a szövetség összes tagjára hatással lenne. A különböző hordák különbözőeket kaphatnának véletlenszerűen. Például: gyémánt hordásoknál lehetne +1% le portyához, smaragdoknál +1 iq, vagy +1 taum, rubinnál támadás, erő növelő, zafírnál +1% ép/vp, stb. (Van elég sok kreatív játékos, biztosan sikerülne kitalálni hordánként 4-5 különbözőt, ami hangulatos, de nem borítja nagyon a játékegyensúlyt.)
A lényeg, hogy háborúnál a győztes fél elvehetne a vesztes féltől relikviát, relikviákat. Azonnali kapitulációnál hármat, 3 napos győzelemnél kettőt, 1 hét után egyet, két hét után nincs elvihető relikvia. (A számok változtathatóak, 2 hét után akár az is lehetne, hogy a vesztes fél visz egyet a győztestől.) Így egyfelől megérné kitartani, másfelől érdemes lenne az erős szövetségeket támadni, hiszen azoktól lehetne jobbakat rabolni és kellene is. Valamint tényleg látható haszna lenne a klánoknak a háborúkból.
Azt még nem tudom, hogy a klánok hogyan szerezhetnének háborún kívül relikviát, de ha jó az ötlet valaki okosabb majd továbbgondolja.
Háborús relikvia:
Minden klán kapna valamilyen háborús relikviát, ami a szövetség összes tagjára hatással lenne. A különböző hordák különbözőeket kaphatnának véletlenszerűen. Például: gyémánt hordásoknál lehetne +1% le portyához, smaragdoknál +1 iq, vagy +1 taum, rubinnál támadás, erő növelő, zafírnál +1% ép/vp, stb. (Van elég sok kreatív játékos, biztosan sikerülne kitalálni hordánként 4-5 különbözőt, ami hangulatos, de nem borítja nagyon a játékegyensúlyt.)
A lényeg, hogy háborúnál a győztes fél elvehetne a vesztes féltől relikviát, relikviákat. Azonnali kapitulációnál hármat, 3 napos győzelemnél kettőt, 1 hét után egyet, két hét után nincs elvihető relikvia. (A számok változtathatóak, 2 hét után akár az is lehetne, hogy a vesztes fél visz egyet a győztestől.) Így egyfelől megérné kitartani, másfelől érdemes lenne az erős szövetségeket támadni, hiszen azoktól lehetne jobbakat rabolni és kellene is. Valamint tényleg látható haszna lenne a klánoknak a háborúkból.
Azt még nem tudom, hogy a klánok hogyan szerezhetnének háborún kívül relikviát, de ha jó az ötlet valaki okosabb majd továbbgondolja.
Dátum: 2009.05.13. 15:14:52
Csak rá kellett volna licitálnom arra az okulláréra.
Dátum: 2009.05.13. 14:53:26
Eltűnt a sajtolás gomb. Elég kellemetlen.
Edit: meglett, csak keresni kellett. Jó az új fejlesztés, csak máskor lehetne kommunikálni is, hogy a buta egyszerű júzer, mint én ne essen pánikba.
Edit: meglett, csak keresni kellett. Jó az új fejlesztés, csak máskor lehetne kommunikálni is, hogy a buta egyszerű júzer, mint én ne essen pánikba.
Dátum: 2009.05.13. 00:48:45
30. szintig az a legoptimálisabb, ha egyáltalán nem is vadászik a karakter, csak néha láthatatlanul küldetés vagy még inkább állatbefogása miatt. Mire elér ide, addigra összeportyázik annyit, hogy maxolja a spektrális manipulációt, a csapdázást és a sajtolást. (24. szinttől kötelezően napi 2 dukátot is szerezni kell.) Esetleg itt lehet maxolni a visszafogott fejlődést vagy a szingulárist, attól függően mi a célja a játékosnak. Nem olyan nagy ördöngősség ez, mégis mindenki szidja a jó stratégiát követő (pók) karaktereket.
Dátum: 2009.05.13. 00:31:41
Nekem +-1 re van beállítva a portyázhatósági hatósugár mikor kamrát töltök (mondjuk ettől amúgy is csak háborúban térek el), de néha még 2-3 szinttel magasabb végzeturat is sikerül behurcolnom (természetesen állat nélkül manakonstis ruciban pihenve szoktak várni), nem hiszem, hogy sokan lennének akiknek az éri meg, ha nagyon lefelé ütnek. Te sokat termelsz 44. szinten gondolom, de szerintem még így sem ütöd meg azt a napi lé szintet amit egy átlag 48. szintű játékos.
Ettől függetlenül lehet, hogy igazad van, bár akkor nagyon el fogok keseredni.
Ettől függetlenül lehet, hogy igazad van, bár akkor nagyon el fogok keseredni.
Dátum: 2009.05.13. 00:12:45
Az nem feltétlenül. Én (és szerintem sokan vannak még ezzel így) próbálok jó játékosokat és erős karaktereket behurcolni, mert abból több lé származik. Nem hiszem, hogy lenne olyan aki 6-7 szinttel kisebb karakterekkel szeretné feltölteni a kamráját. (Sharpa kivétel, hiszen neki nincs más lehetősége.)
Dátum: 2009.05.13. 00:05:21
Oh, bocsánat. Még nem frissítettem a tudásomat Veletek kapcsolatban. Ettől függetlenül szerintem Te is tudod, hogy mire akartam utalni.
Dátum: 2009.05.12. 23:47:00
Mivel mostanában velünk volt egy jelentősebb háborútok, ezért úgy érzem hozzászólhatok a témához. (Azt szeretném leszögezni, hogy nagyon jó és kemény ellenfelek voltatok, jövő héten biztos nem megyünk felétek, de szerintem jövő hónapban sem.) Nálunk rengeteg tag azért ment katakombába, mert háború közben megjent a színen a TGY is, mint támadó fél. Jól láthatod, hogy egyből változott a helyzet, nem mint agresszor, hanem mint védekező fél használtuk a katakombát. Az, hogy emiatt Ti sem tudtátok támadni a gyengébb tagjainkat az nekünk csak jó volt, Nektek meg rossz. (De nem miattatok volt.)
A játékban csak az maradhat idővel életképes, aki közel maximális létszámú klánhoz tartozik, ebben viszont akaratlanul is benne van, hogy lesznek gyengébb tagok is a klánban. Ha megszüntetünk számukra minden lehetőséget, akkor a háborút egy az egyben kivesszük a játékból.
Szerintem inkább azon kellene gondolkoznunk, hogy ne az állandó jelenléttől függjön a háború sikere (most az idő az egyetlen erőforrás, ami befolyásolja a háború kimenetelét) és hogy a nagy létszám előny és ne hátrány legyen egy háborúban. (Nagyon jó példa a Rubinpalota, akik a jelenlegi szabályok mellett 3 fővel tökéletes biztonságban tudnának farmolni 5 darab 35 fős szövetséget, miközben nehezen tudom elképzelni, hogy a 3 vs 175 fő harcából győztesen kerülnének ki.)
A játékban csak az maradhat idővel életképes, aki közel maximális létszámú klánhoz tartozik, ebben viszont akaratlanul is benne van, hogy lesznek gyengébb tagok is a klánban. Ha megszüntetünk számukra minden lehetőséget, akkor a háborút egy az egyben kivesszük a játékból.
Szerintem inkább azon kellene gondolkoznunk, hogy ne az állandó jelenléttől függjön a háború sikere (most az idő az egyetlen erőforrás, ami befolyásolja a háború kimenetelét) és hogy a nagy létszám előny és ne hátrány legyen egy háborúban. (Nagyon jó példa a Rubinpalota, akik a jelenlegi szabályok mellett 3 fővel tökéletes biztonságban tudnának farmolni 5 darab 35 fős szövetséget, miközben nehezen tudom elképzelni, hogy a 3 vs 175 fő harcából győztesen kerülnének ki.)