Birka! Neked van valami bajod Mortimerrel priváte?
Vagy csak tényleg nem érted, hogy mit ír?
Hozzászólások - chehs
Dátum: 2009.06.09. 12:33:44
Dátum: 2009.06.08. 21:24:41
Nem szoktam ennyire egyet érteni Kocossal, de most szinte mindennel. A legelöl lévő játékosok szemszögéből bizony így néz ki a dolog. (Lejjebb azért más, már egy kicsit lejjebb is. A barátnőm karakterének mindennapjai például egész másképpen telnek, mint az enyém, pedig csak 5 szint a különbség köztünk.)
Egy dolgot viszont nagyon másképp gondolok. Szerintem van valamiféle "fél optimalizáció". Ez az, amikor valaki szívesen optimalizálna még jobban, de nem tud. Nekem például a munkám tökéletesen kizárja, hogy többet tudjak foglalkozni a karakterrel.
Ez nem panasz, a saját kereteim között próbálom a legjobbat nyújtani, ha viszont a JV ehhez még segítséget is ad (krono, ősköves gyorsítás, még több állathely, bika nehéz küldetéssel elérhető plusz lehetőség) annak nagyon örülök.
Kölcsönösségben vagyunk, ha én megtudom oldani, hogy civilizált keretek között (értsd: nem megy sem a magánéletem, sem a munkám rovására) tudok tovább játszani, akkor játszom is, a fejlesztők pedig elkönyvelhetnek egy stabil játékost.
Az automatizálásnak nem örülnék, de a játékon belül elérhető gyorsító fejlesztéseknek (Akadémiás szakértelmekkel például) igen.
Egy dolgot viszont nagyon másképp gondolok. Szerintem van valamiféle "fél optimalizáció". Ez az, amikor valaki szívesen optimalizálna még jobban, de nem tud. Nekem például a munkám tökéletesen kizárja, hogy többet tudjak foglalkozni a karakterrel.
Ez nem panasz, a saját kereteim között próbálom a legjobbat nyújtani, ha viszont a JV ehhez még segítséget is ad (krono, ősköves gyorsítás, még több állathely, bika nehéz küldetéssel elérhető plusz lehetőség) annak nagyon örülök.
Kölcsönösségben vagyunk, ha én megtudom oldani, hogy civilizált keretek között (értsd: nem megy sem a magánéletem, sem a munkám rovására) tudok tovább játszani, akkor játszom is, a fejlesztők pedig elkönyvelhetnek egy stabil játékost.
Az automatizálásnak nem örülnék, de a játékon belül elérhető gyorsító fejlesztéseknek (Akadémiás szakértelmekkel például) igen.
Dátum: 2009.06.05. 17:18:20
Nyugi, szerintem csak valaki feltörte Miklós nickjét
Dátum: 2009.06.05. 17:09:06
Az elmúlt pár napban ránk is röpködtek a csapások. Keresem az összefüggést
Dátum: 2009.06.03. 14:39:06
"Persze lesz majd kvadrillió ötlet hogy lehet ezt érdekesebbé, jobbá tenni, de valójában nem lesz olyan megoldás, ami mindenkinek tetszene."
Ahogy most van, az viszont nagyjából senkinek sem tetszik. Amíg ezt nem veszed figyelembe, addig tényleg teljesen felesleges kvadrillió játékosnak ötletelni.
"Elképzelhető olyan globális, adott ideig tartó esemény is, ami összefogást igényel, de mindenképpen olyan formában, hogy a játékosokat szembeállítsa egymással, és versenyhelyzetet teremtsen."
Még akkor is, ha az érintett TOP legtöbb játékosa pont ennek az ellenkezőjéről fejtett ki jobbnál jobb ötleteket, és végre küzdene egyet (a napi üsd-vágd a többieket monoton darálást feldobandó) vállt vállnak vetve. Aztán mehetünk vissza ütlegelni a jól megszokott 10 ellenfelünket a' la pvp.
Felmerül a kérdés, ki(k)nek készült ez az egész?
Ahogy most van, az viszont nagyjából senkinek sem tetszik. Amíg ezt nem veszed figyelembe, addig tényleg teljesen felesleges kvadrillió játékosnak ötletelni.
"Elképzelhető olyan globális, adott ideig tartó esemény is, ami összefogást igényel, de mindenképpen olyan formában, hogy a játékosokat szembeállítsa egymással, és versenyhelyzetet teremtsen."
Még akkor is, ha az érintett TOP legtöbb játékosa pont ennek az ellenkezőjéről fejtett ki jobbnál jobb ötleteket, és végre küzdene egyet (a napi üsd-vágd a többieket monoton darálást feldobandó) vállt vállnak vetve. Aztán mehetünk vissza ütlegelni a jól megszokott 10 ellenfelünket a' la pvp.
Felmerül a kérdés, ki(k)nek készült ez az egész?
Dátum: 2009.06.03. 14:24:04
10 pont Kocos.
Miklós viszont a másik topicban végre kifejtette, hogy mi a cél szerinte. Még ha ez az ő általa vázolt cél összesen ha 5 embernek tetszik is.
Ez van, akkor erről ennyit.
Miklós viszont a másik topicban végre kifejtette, hogy mi a cél szerinte. Még ha ez az ő általa vázolt cél összesen ha 5 embernek tetszik is.
Ez van, akkor erről ennyit.
Dátum: 2009.06.03. 07:46:18
A VÚ-ban az a legszebb pillanat, amikor nagyjából az összes értelmes hozzászóló véleménye rímel egymásra, és mégis minden marad úgy, ahogy először ki lett találva.
Igen Kocos, az ötleted jó. Sokkal jobb, mint az eredeti. Ugyanazon az ösvényen ballagunk én, te, Mortimer, BaalCain, Jerikó, és így tovább.
A szerintem ideális új fejlesztés így nézne ki, álmodozzunk egyet (nagyon nem belenyúlva, már csak kapacitás kímélő okokból sem):
- A Kristály Horda tagjai magasabb szintről induljanak, és mélyebben húzódjanak bele a mezőnybe. [Legerősebb karakter szint +6-tól indulva]
- 1-2-3 szintre tudjanak letámadni, a normál szabályoknak megfelelő (15/20/25%) ÉP határokat figyelembe véve.
- Ne lehessen nekik hadat üzenni, ők se üzenjenek hadat. Viszont lehessen őket ütni óránként, alapból, amíg tart az ÉP-jük.
- Ne járjon értük se TP, se LE. Nem érdekel a túlcsorduló pp miatti rívás. Nem érdekel, hogy az AL/EH szövetségben van. És nem érdekel, hogy tabu a visszafogott fejlődés.
- Járjon viszont minden azonos, vagy magasabb szintű legyőzéséért - akár védekezve is - 1 db biszbasz. (Mellesleg az állat fejlődhetne tőlük, sőt legyőzésükkor járhatna több morál).
- Addig, amíg a játékosok össze nem gyűjtenek X darab biszbaszt, addig kerüljön be valami igazán erős szívatás. Legyen drágább a Lélekkufár, semlegesítsék a spektrálist, esetleg növekedjen a TÖ fejlesztés ára, kapjunk mínuszt a vadászatra. Mindegy, csak minden résztvevőre hasson, legyen húsba vágó, és fájdalmas.
- Kérnék egy új sort a Toplistára: a biszbasz számlálót. A főoldalra meg egy Dicsőségtáblát. A Karakterlapra akár nem is kell, de akár oda is mehet.
Legyőzésük után járjon valami jelképes jutalom. Mindenkinek, aki akár csak egy biszbaszt is összekalapált.
Nagyjából így képzelnék el egy játékélmény fokozó fejlesztést. Legalább is a koncepcióját.
Ha persze egy újabb tápot akarunk, akkor maradjon így, sőt legyen LE és TP gyár 5 karaktereknek, sőt lehessen kamrázni is őket. És semmiképpen se legyenek köztük erősebbek a mostani TOP5-nél.
(A vízióm természetesen utópia - sajnos)
Igen Kocos, az ötleted jó. Sokkal jobb, mint az eredeti. Ugyanazon az ösvényen ballagunk én, te, Mortimer, BaalCain, Jerikó, és így tovább.
A szerintem ideális új fejlesztés így nézne ki, álmodozzunk egyet (nagyon nem belenyúlva, már csak kapacitás kímélő okokból sem):
- A Kristály Horda tagjai magasabb szintről induljanak, és mélyebben húzódjanak bele a mezőnybe. [Legerősebb karakter szint +6-tól indulva]
- 1-2-3 szintre tudjanak letámadni, a normál szabályoknak megfelelő (15/20/25%) ÉP határokat figyelembe véve.
- Ne lehessen nekik hadat üzenni, ők se üzenjenek hadat. Viszont lehessen őket ütni óránként, alapból, amíg tart az ÉP-jük.
- Ne járjon értük se TP, se LE. Nem érdekel a túlcsorduló pp miatti rívás. Nem érdekel, hogy az AL/EH szövetségben van. És nem érdekel, hogy tabu a visszafogott fejlődés.
- Járjon viszont minden azonos, vagy magasabb szintű legyőzéséért - akár védekezve is - 1 db biszbasz. (Mellesleg az állat fejlődhetne tőlük, sőt legyőzésükkor járhatna több morál).
- Addig, amíg a játékosok össze nem gyűjtenek X darab biszbaszt, addig kerüljön be valami igazán erős szívatás. Legyen drágább a Lélekkufár, semlegesítsék a spektrálist, esetleg növekedjen a TÖ fejlesztés ára, kapjunk mínuszt a vadászatra. Mindegy, csak minden résztvevőre hasson, legyen húsba vágó, és fájdalmas.
- Kérnék egy új sort a Toplistára: a biszbasz számlálót. A főoldalra meg egy Dicsőségtáblát. A Karakterlapra akár nem is kell, de akár oda is mehet.
Legyőzésük után járjon valami jelképes jutalom. Mindenkinek, aki akár csak egy biszbaszt is összekalapált.
Nagyjából így képzelnék el egy játékélmény fokozó fejlesztést. Legalább is a koncepcióját.
Ha persze egy újabb tápot akarunk, akkor maradjon így, sőt legyen LE és TP gyár 5 karaktereknek, sőt lehessen kamrázni is őket. És semmiképpen se legyenek köztük erősebbek a mostani TOP5-nél.
(A vízióm természetesen utópia - sajnos)
Dátum: 2009.06.02. 00:19:22
"Alternatíva, h csak a háborús ellenfélre üssön 15% alatt."
Tökéletes. Lehet vele mit kezdeni. Védekezni ellene mondjuk.
Nem bonyolult ez. Már ha nem a szívatás a cél.
Tökéletes. Lehet vele mit kezdeni. Védekezni ellene mondjuk.
Nem bonyolult ez. Már ha nem a szívatás a cél.
Dátum: 2009.06.01. 22:57:19
A legtöbbször felmerült két kérdésre is kaphatunk választ?
A szinthatárok belövése miért így alakult, miért nem magasabbról indult?
A 15%-nál biztos vagyok benne, hogy nem a szívatás volt a cél, de az eredmény az lett. Ez lesz módosítva, vagy így marad?
A szinthatárok belövése miért így alakult, miért nem magasabbról indult?
A 15%-nál biztos vagyok benne, hogy nem a szívatás volt a cél, de az eredmény az lett. Ez lesz módosítva, vagy így marad?
Dátum: 2009.06.01. 20:50:23
A Miklósokat külön gyűjtjük kérlek alássan Nincs demokrácia
Dátum: 2009.06.01. 20:36:17
Mondjuk véleményt! Még ha úgyse érdekel senkit sem rajtunk kívül
Mert szavazni jó! Meg ugye így lehet a következő móka még OPTIMÁLISABB, és ez az, ami igazán fontos!
Mert szavazni jó! Meg ugye így lehet a következő móka még OPTIMÁLISABB, és ez az, ami igazán fontos!
Dátum: 2009.05.31. 22:57:38
Há' akkor nézem, hogy az ott nem is Mike! Hanem egy kilenc emeletes...!
Zacc! Ne adj neki, ezért jár ide vissza! Tudja, hogy ahol egy van ott lesz hámhúsz is
Zacc! Ne adj neki, ezért jár ide vissza! Tudja, hogy ahol egy van ott lesz hámhúsz is
Dátum: 2009.05.31. 22:10:16
Ez jó Wurgolx!
Tehát tuti nem így lesz Kell ez a kis plusz TP a TOP5-nek na. Nem is értem mit sírunk. Hol van Winnie?
És vajon ki adott Miklósnak hámhúszat?
Tehát tuti nem így lesz Kell ez a kis plusz TP a TOP5-nek na. Nem is értem mit sírunk. Hol van Winnie?
És vajon ki adott Miklósnak hámhúszat?
Dátum: 2009.05.30. 14:25:43
Ma, 08:53 Barrique Tündeköves Glórin A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 7 lélekenergiát.
A csatában összesen 820 sebzést okoztál, és 2790 sebzést kaptál.
A Kristály horda tehermentesíti a kisebb karaktereket mozgalom nevében.
Csak a tisztánlátás érdekében
(A hozzászólás, ha elsőre nem tűnne fel mindenkinek, elsősorban nem Kocosnak szól. Egy picivel feljebb. Nem szintben.)
Elszívott tőled 7 lélekenergiát.
A csatában összesen 820 sebzést okoztál, és 2790 sebzést kaptál.
A Kristály horda tehermentesíti a kisebb karaktereket mozgalom nevében.
Csak a tisztánlátás érdekében
(A hozzászólás, ha elsőre nem tűnne fel mindenkinek, elsősorban nem Kocosnak szól. Egy picivel feljebb. Nem szintben.)
Dátum: 2009.05.29. 22:14:20
Valakinek van kedve kreatívos oda-vissza LE gyűjtögetéshez? Esetleg feltoljam a kivégzésem 150-re, hogy Miklós reagáljon valamit az ebben a topicban elhangzottakra?
No nem baj, tízen jól szórakoznak, és végül is a Mikulás is azt hoz ajándékba, amit akar
Ehh...
Mortimer, teljesen igazad van, ezt a TGY-ben pontosan ugyanígy átbeszéltük anno a háborúkkal kapcsolatban. Kár, hogy ugyanaz lesz a sorsa a bejegyzésednek, mint annak, amit Jerikó írt le márciusban a Hatalom Tornyáról.
No nem baj, tízen jól szórakoznak, és végül is a Mikulás is azt hoz ajándékba, amit akar
Ehh...
Mortimer, teljesen igazad van, ezt a TGY-ben pontosan ugyanígy átbeszéltük anno a háborúkkal kapcsolatban. Kár, hogy ugyanaz lesz a sorsa a bejegyzésednek, mint annak, amit Jerikó írt le márciusban a Hatalom Tornyáról.
Dátum: 2009.05.29. 13:19:36
Mára már mindhárom a HT projektben résztvevő - ez is egy széles kört érintő fejlesztés volt - szövetségnek megtérült a befektetése, sőt még némi haszon is csurrant.
Itt lenne az ideje, hogy a Kristály Szövetség egy jól irányzott pszeunomikus instabil csapással a süllyesztőbe küldje.
Persze csak akkor, ha Miklós, és a neki kontrázó játékosok komolyan gondolták, hogy játék egyensúly borító dolog nem maradhat bent (KA, kivégzés).
A Torony elleni szabotázs világ eseménynek is kiváló lenne, és Miklós is elegánsan kihátrálhatna ebből a bizarr - "szövetségek tucatjai fognak versenyezni érte!" - fejlesztésből.
Mazlee!
Már hárman magyarázzák neked. Ennél egyszerűbben nem fogják tudni.
Itt lenne az ideje, hogy a Kristály Szövetség egy jól irányzott pszeunomikus instabil csapással a süllyesztőbe küldje.
Persze csak akkor, ha Miklós, és a neki kontrázó játékosok komolyan gondolták, hogy játék egyensúly borító dolog nem maradhat bent (KA, kivégzés).
A Torony elleni szabotázs világ eseménynek is kiváló lenne, és Miklós is elegánsan kihátrálhatna ebből a bizarr - "szövetségek tucatjai fognak versenyezni érte!" - fejlesztésből.
Mazlee!
Már hárman magyarázzák neked. Ennél egyszerűbben nem fogják tudni.
Dátum: 2009.05.29. 00:16:01
Képes, csak nem mindig tud/akar.
Nekem például semmi bajom sem volt eddig egyetlen felbukkanó legális akadállyal se (láttam LanMaffia nálunk is jártál, nem vittél semmit, nem is erőltetted a dolgot, ez lenne ugye a védekezés ellened, nincs ezzel semmi gond - szerintem), de hogy nekem Sharpával, Cyronnal és Dark Moongoose-al kelljen csatáznom 15% altt, arra nincs nyerő ötletem.
Sharpa!
A változtatásokkal amiket feldobtam nem lett volna még nagyobb élmény neked is? Csak annyi lett volna más, hogy még 100+ másik karakternek is az lett volna.
Wurgolx!
Tesztelni kellene a Nyúlban. Reggel 6-kor kezdhetsz
BaalCain!
Ha így lesz, akkor ez még rosszabb. 3 napos új fejlesztés, egy olyan klassz ötletre, amiből hónapokat lehetett volna kihozni.
Nekem például semmi bajom sem volt eddig egyetlen felbukkanó legális akadállyal se (láttam LanMaffia nálunk is jártál, nem vittél semmit, nem is erőltetted a dolgot, ez lenne ugye a védekezés ellened, nincs ezzel semmi gond - szerintem), de hogy nekem Sharpával, Cyronnal és Dark Moongoose-al kelljen csatáznom 15% altt, arra nincs nyerő ötletem.
Sharpa!
A változtatásokkal amiket feldobtam nem lett volna még nagyobb élmény neked is? Csak annyi lett volna más, hogy még 100+ másik karakternek is az lett volna.
Wurgolx!
Tesztelni kellene a Nyúlban. Reggel 6-kor kezdhetsz
BaalCain!
Ha így lesz, akkor ez még rosszabb. 3 napos új fejlesztés, egy olyan klassz ötletre, amiből hónapokat lehetett volna kihozni.
Dátum: 2009.05.28. 23:46:05
Nekem is Zacc
Sajnálom a K&V-t, emlékezetes meccseket vívtunk még anno TGY-s fiatalságom során. Gomez, Dr. Jekyll, Zacc, Varaszlo, és persze a lekémkedhetetlen Skandar nekem hozzátartoztak a VÚ-hoz.
Üdv a Walhalla felé is vígan menetelőknek, innen a Nyúlból!
Sajnálom a K&V-t, emlékezetes meccseket vívtunk még anno TGY-s fiatalságom során. Gomez, Dr. Jekyll, Zacc, Varaszlo, és persze a lekémkedhetetlen Skandar nekem hozzátartoztak a VÚ-hoz.
Üdv a Walhalla felé is vígan menetelőknek, innen a Nyúlból!
Dátum: 2009.05.28. 19:40:19
A hozzászólásokból jól látszik, hogy egy réteg számára ez a fejlesztés ötletes, felpörgeti a játékot, új színt hoz bele, végre célt ad.
Egy másik réteg számára szörnyű teher, igazságtalan, kilátástalan küzdelem, az utolsó csepp a pohárban.
Gondolkodtam tegnap óta a játékon, a Kristály hordán és az ebben a fórumban olvasottakon. Arra jutottam, hogy Miklós mindössze két apró hibát vétett, de ezek csapják agyon annyira a fejlesztést, hogy nem lehet neki felhőtlenül örülni.
Az egyik a szinthatárok belövése.
Ha a Kristály szövetség tagjait 65-70 szint között lövi be, akkor rengeteg dolog másképpen alakul.
- a sokak által irigyelt, és (egyébként jogtalanul) szapult legmagasabb szintű karakterek megtapasztalhatták volna, hogy mit él át mindenki más
- a legleglegerősebb karakterek valóban epikus küzdelmet vívhattak volna, ahol egy-egy győzelem igazi dicsőség (a 2-3 szinttel kisebbeket már rutinból ütik, már ha látják őket, ez tényleg nem kihívás)
- a TOP második vonalának (52-58. szint) lett volna ideje és lehetősége kitapasztalni a legjobb karakterek segítségével a megfelelő harcmodort, és „beleerősödni” a Kristállyal való harcba
- a Kristály Szövetség sokkal hosszabb távra kínált volna játékélményt – sokkal többeknek
- lett volna lehetőség a játékosoknak eldönteni, hogy milyen taktikát válasszanak. Visszafogott fejlődést például, hogy később kerüljenek tűzközelbe, vagy éppen rohanást, hogy minél hamarabb.
- A Szövetségekben pezsgő élet alakult volna ki a harcot várván a jelenlegi apátia helyett, hiszen lett volna 1-2 hetük, hogy felkészüljenek, bevárják egymást szintben, taktikákat dolgozzanak ki, és így tovább
A másik bődületes hiba a 15% kvázi eltörlése. Ennek bizony bosszú szaga van, és semmi sem indokolja.
Ehelyett lehetett volna izgalmasabbá tenni a mókát, ha mondjuk 10% alatt támadhatnak. Mindjárt lenne egy rés, amit ügyes játékkal kell megoldani, odafigyeléssel, gyógyitallal, átöltözéssel, managyógyítással.
Ergo lenne lehetőség JÓ játékkal VÉDEKEZNI. Jelenleg egyetlen megoldás van, X óra 59 perckor elkölteni az LE-t, és figyelni, hogy mikor sárgul a gomb. Ez így nulla.
Ez a fejlesztés, ilyen formában 5 játékosnak öröm, 10 játékosnak izgalmas, 15 játékosnak érdekes, és fájdalmas, 150-nek viszont elszomorító. Ezeknek a számoknak pedig éppen fordítva kellene lenniük. Akkor lenne ez a fejlesztés örömteli.
Miklós!
Szükség van tesztelőkre. Játékosokra.
Egy fél kiégett őskőért havonta is lenne rá a TOPból számtalan jelentkező. Apró eltérésekkel, némi javítgatással, pár ötlettel kiegészítve most mindenki hozsannázna az új fejlesztésről.
Így viszont nem.
Sajnos.
Egy másik réteg számára szörnyű teher, igazságtalan, kilátástalan küzdelem, az utolsó csepp a pohárban.
Gondolkodtam tegnap óta a játékon, a Kristály hordán és az ebben a fórumban olvasottakon. Arra jutottam, hogy Miklós mindössze két apró hibát vétett, de ezek csapják agyon annyira a fejlesztést, hogy nem lehet neki felhőtlenül örülni.
Az egyik a szinthatárok belövése.
Ha a Kristály szövetség tagjait 65-70 szint között lövi be, akkor rengeteg dolog másképpen alakul.
- a sokak által irigyelt, és (egyébként jogtalanul) szapult legmagasabb szintű karakterek megtapasztalhatták volna, hogy mit él át mindenki más
- a legleglegerősebb karakterek valóban epikus küzdelmet vívhattak volna, ahol egy-egy győzelem igazi dicsőség (a 2-3 szinttel kisebbeket már rutinból ütik, már ha látják őket, ez tényleg nem kihívás)
- a TOP második vonalának (52-58. szint) lett volna ideje és lehetősége kitapasztalni a legjobb karakterek segítségével a megfelelő harcmodort, és „beleerősödni” a Kristállyal való harcba
- a Kristály Szövetség sokkal hosszabb távra kínált volna játékélményt – sokkal többeknek
- lett volna lehetőség a játékosoknak eldönteni, hogy milyen taktikát válasszanak. Visszafogott fejlődést például, hogy később kerüljenek tűzközelbe, vagy éppen rohanást, hogy minél hamarabb.
- A Szövetségekben pezsgő élet alakult volna ki a harcot várván a jelenlegi apátia helyett, hiszen lett volna 1-2 hetük, hogy felkészüljenek, bevárják egymást szintben, taktikákat dolgozzanak ki, és így tovább
A másik bődületes hiba a 15% kvázi eltörlése. Ennek bizony bosszú szaga van, és semmi sem indokolja.
Ehelyett lehetett volna izgalmasabbá tenni a mókát, ha mondjuk 10% alatt támadhatnak. Mindjárt lenne egy rés, amit ügyes játékkal kell megoldani, odafigyeléssel, gyógyitallal, átöltözéssel, managyógyítással.
Ergo lenne lehetőség JÓ játékkal VÉDEKEZNI. Jelenleg egyetlen megoldás van, X óra 59 perckor elkölteni az LE-t, és figyelni, hogy mikor sárgul a gomb. Ez így nulla.
Ez a fejlesztés, ilyen formában 5 játékosnak öröm, 10 játékosnak izgalmas, 15 játékosnak érdekes, és fájdalmas, 150-nek viszont elszomorító. Ezeknek a számoknak pedig éppen fordítva kellene lenniük. Akkor lenne ez a fejlesztés örömteli.
Miklós!
Szükség van tesztelőkre. Játékosokra.
Egy fél kiégett őskőért havonta is lenne rá a TOPból számtalan jelentkező. Apró eltérésekkel, némi javítgatással, pár ötlettel kiegészítve most mindenki hozsannázna az új fejlesztésről.
Így viszont nem.
Sajnos.
Dátum: 2009.05.28. 13:07:38
Továbbra is óránként kapom a támadásokat, és hiába várom őket 1500-2000 ÉP-vel, erősebbek nálam.
Barriquera, Sharpára tervezett lényekkel én nem bírok, valamit biztos elbaltáztam eddigi játékom során. (Támadóim közül a gyengébbiknek 200-al volt nagyobb a TÖ-je)
Barriquera, Sharpára tervezett lényekkel én nem bírok, valamit biztos elbaltáztam eddigi játékom során. (Támadóim közül a gyengébbiknek 200-al volt nagyobb a TÖ-je)