Lenne egy kérdésem, amit sehogy sem tudok saját kútfőből megválaszolni:
"A harmadik Katherin, a káprázatos lett, 251 híve a 30 nap alatt összesen 7457 térképdarabot gyűjtött össze! Jutalmuk: A tudás bronz tőre."
Ezt MAX Ezüstre lehetett emelni, ha elérte valaki a +1 erősséghez szükséges Térképmennyiséget.
Namostakkó... Hogy lehet "valakinél" A tudás ARANY tőre?!
Esetleg valakinek van rá értelmesebb tippje?
Kieg.: Tudtommal ez egy új Relik és nem lehetett régebben megszerezni. Vagy tévedek?
Hozzászólások - McMad
Dátum: 2011.03.21. 10:58:26
Dátum: 2011.03.19. 23:49:02
Bármilyen radikális nyereménymódosítási ötlet már csak egy eljövendő eventben valószínű. Nem baj, mert a jelenlegi se rossz (sőőőt), de lehetne még fokozni az "élvezetet". ;-)
Dátum: 2011.03.17. 12:51:57
Idézet: Tiha - 2011.03.17. 12:15:45
Kieg.: Például egy épülethez kötött, ergo szintfüggő variációs lehetőség lehetne egy ilyen kreált tárgy újrakalibrálásának lehetősége pl. őskavicsért. Számottevő előnyt nem jelent. Ha ragaszkodunk a szint- és nem a teljesítményfüggő összbónuszhoz, akkor ezt a max értéket MINIMÁLISAN módosíthatná Épület, új szaki.
A "gyöngyök" tárolhatóak lehetnének. Aki nem használja fel az összeset, az tartalékolva és hozzágyűjtve magasabb szinten, vagy magasabb épületszint kiépülése esetén MÉG hangulatosabb formában alkothatná meg álmai cuccát.
Mellesleg én nem az összbónuszt maximalizálnám, hanem a maxbónuszt szint függvényében.
Ha épülethez van kötve, akkor jönnek a kicsik, hogy "csak a top szövik táponak belőle"
Fontos, hogy ne, vagy csak minimálisan "tápolják" a fentiek a karakter alapteljesítményét. CSAK a kombinációs lehetőségek bővüljenek.
Kieg.: Például egy épülethez kötött, ergo szintfüggő variációs lehetőség lehetne egy ilyen kreált tárgy újrakalibrálásának lehetősége pl. őskavicsért. Számottevő előnyt nem jelent. Ha ragaszkodunk a szint- és nem a teljesítményfüggő összbónuszhoz, akkor ezt a max értéket MINIMÁLISAN módosíthatná Épület, új szaki.
A "gyöngyök" tárolhatóak lehetnének. Aki nem használja fel az összeset, az tartalékolva és hozzágyűjtve magasabb szinten, vagy magasabb épületszint kiépülése esetén MÉG hangulatosabb formában alkothatná meg álmai cuccát.
Mellesleg én nem az összbónuszt maximalizálnám, hanem a maxbónuszt szint függvényében.
Dátum: 2011.03.17. 07:12:18
Idézet: Ezüstszél - 2011.03.15. 08:35:18
Giganticus alapgondolata letisztázva. "Zseneális"! Messzemenőkig támogatom az ötletet. Ábszolúte illik a VÚ-hoz, mivel PONTOSAN olyan elemet hoz be a játékba, ami miatt a VÚ (szubjektív véleményem szerint) kiemelkedik az MMO-k tengeréből. Ez az összetettség, sokszínűség. Nincs két egyforma karakter. Egy ilyen nyereményt el tudok képzelni bármelyik eventven. Például a Landragór fattyak is dobálhatnának inkább gyöngyöt, kvázi "fattyesszenciát", mint relatíve fix tárgyakat, amit a karakter pl. Épület (Alkimista Labor, Kristályosító, stb.) függvényében különböző hatékonysággal, vagy hatásfokkal nemesítene tárggyá. Pl. az alaphelyzet, hogy 1 gyűrűt hozhatsz létre max 2 különböző bónusszal. Az épületek szintje növelhetné a bónusz darabszámát, az alaptárgy fajtáját (fókuszkristály, nyaklánc, vagy egyenesen állandó hatású relikvia). Akár egyes szakik is bevonhatóak lehetnének az elkészítésébe. Az Akadémia magas szintű "lyukaiba" lehetne pl. Alkímia/Varázstárgykészítő szakit beilleszteni. Fontos, hogy ne, vagy csak minimálisan "tápolják" a fentiek a karakter alapteljesítményét. CSAK a kombinációs lehetőségek bővüljenek.
Ej, be szép is lenne...
Asszem egy ilyen nyeremény érdekébe' szíjje' antioptimalizálnám a karakterem örömömbe'.
Őőőő... Bizonyos mértékig...
Ezt nagyon egyszerű megoldani. Régebben már felvetették itt a fórumon az egyedi készítésű tárgyak ötletét, azaz, hogy a játékos döntse el, hogy miből mennyit rak a tárgyba.
Ezt most meg lehetne oldani úgy, hogy teljesítménytől függően kap az ember mittomén kufárgyöngyöt, és a végén ezekért a kufárgyöngyökért lehetne tulajdonságot, szakértelmet, spec. tulajdonságokat vásárolni a relikviába. A komolyabb bónuszok többe kerülnének, a kevésbé értékesebbek kevesebbe.
Az játékos szépen eloszthatja a gyöngyeit, és generál egy egyedi relikviát. Egy csapásra megoldódna az aktivitási probléma.
Akár el is nevezhetné, esetleg előre meghatározott elemekből, színekből a képét összerakhatja, vagy képet tölthet fel, de ez már csak amolyan esztétikai plussz.
Ezt most meg lehetne oldani úgy, hogy teljesítménytől függően kap az ember mittomén kufárgyöngyöt, és a végén ezekért a kufárgyöngyökért lehetne tulajdonságot, szakértelmet, spec. tulajdonságokat vásárolni a relikviába. A komolyabb bónuszok többe kerülnének, a kevésbé értékesebbek kevesebbe.
Az játékos szépen eloszthatja a gyöngyeit, és generál egy egyedi relikviát. Egy csapásra megoldódna az aktivitási probléma.
Akár el is nevezhetné, esetleg előre meghatározott elemekből, színekből a képét összerakhatja, vagy képet tölthet fel, de ez már csak amolyan esztétikai plussz.
Giganticus alapgondolata letisztázva. "Zseneális"! Messzemenőkig támogatom az ötletet. Ábszolúte illik a VÚ-hoz, mivel PONTOSAN olyan elemet hoz be a játékba, ami miatt a VÚ (szubjektív véleményem szerint) kiemelkedik az MMO-k tengeréből. Ez az összetettség, sokszínűség. Nincs két egyforma karakter. Egy ilyen nyereményt el tudok képzelni bármelyik eventven. Például a Landragór fattyak is dobálhatnának inkább gyöngyöt, kvázi "fattyesszenciát", mint relatíve fix tárgyakat, amit a karakter pl. Épület (Alkimista Labor, Kristályosító, stb.) függvényében különböző hatékonysággal, vagy hatásfokkal nemesítene tárggyá. Pl. az alaphelyzet, hogy 1 gyűrűt hozhatsz létre max 2 különböző bónusszal. Az épületek szintje növelhetné a bónusz darabszámát, az alaptárgy fajtáját (fókuszkristály, nyaklánc, vagy egyenesen állandó hatású relikvia). Akár egyes szakik is bevonhatóak lehetnének az elkészítésébe. Az Akadémia magas szintű "lyukaiba" lehetne pl. Alkímia/Varázstárgykészítő szakit beilleszteni. Fontos, hogy ne, vagy csak minimálisan "tápolják" a fentiek a karakter alapteljesítményét. CSAK a kombinációs lehetőségek bővüljenek.
Ej, be szép is lenne...
Asszem egy ilyen nyeremény érdekébe' szíjje' antioptimalizálnám a karakterem örömömbe'.
Őőőő... Bizonyos mértékig...
Dátum: 2011.03.16. 12:11:29
Khm... Nos... Nem biztos, hogy ide illik, DE...
Kérnék valamit a programozóktól tisztelettel.
Rápislantanának arra az állatelfogós rutinra?
Ritkán vadásztam mostanában, de lassan kb. 250 vadászat letudtával az átlagom 1 elfogás 22-25 levadászott CsP-nként 30-as Csapdázással Bubi nélkül (4-5%).
Gy/V 1-nél nagyobb és NEM láthatatlanul szoktam vadászni. Egy 6-7%-os átlagot még betudnék randomnak, de ezt "furcsállom".
Picit más:
Merem remélni, hogy 1-2 brutáljó Gy/V átlagú magas szintű karakternél látható Sztázisbubi csak "gyűjtőmánia" gazdagoknál és nem az ilyen kifordult állapot korrigálására szolgáló "óvintézkedés"...
Kérnék valamit a programozóktól tisztelettel.
Rápislantanának arra az állatelfogós rutinra?
Ritkán vadásztam mostanában, de lassan kb. 250 vadászat letudtával az átlagom 1 elfogás 22-25 levadászott CsP-nként 30-as Csapdázással Bubi nélkül (4-5%).
Gy/V 1-nél nagyobb és NEM láthatatlanul szoktam vadászni. Egy 6-7%-os átlagot még betudnék randomnak, de ezt "furcsállom".
Picit más:
Merem remélni, hogy 1-2 brutáljó Gy/V átlagú magas szintű karakternél látható Sztázisbubi csak "gyűjtőmánia" gazdagoknál és nem az ilyen kifordult állapot korrigálására szolgáló "óvintézkedés"...
Dátum: 2011.03.14. 21:23:48
Sikerült egyáltalán valakinek is eddig feljutnia az Olimpiára?
A végén ez lesz az első részvétel nélkül lezajló Olimpia...
A végén ez lesz az első részvétel nélkül lezajló Olimpia...
Dátum: 2011.03.11. 22:39:27
Talán kellett volna, DE arányosan gyengébb eresztésekkel. Úgy már nekem is jobban tetszene, arányosnak érezném. Erősebb is lenne a Dukátelvonódási ütem...
Kieg.: Van valami Aukciós topic, ahol PONT ilyesmiről volt egy elég kimerítő-átfogó véleménycsere...
Kieg.: Van valami Aukciós topic, ahol PONT ilyesmiről volt egy elég kimerítő-átfogó véleménycsere...
Dátum: 2011.03.11. 15:16:46
Konkrétan milyen büntetésre gondolsz?
SEMMIFÉLE büntetés nem éri az aktívakat, ha HÁBORÚ ESETÉN az első belépéséig nem támadható a szürke/piros karakter.
Jaaa, hogy te arra gondolsz, hogy a hiperostoba karaktereket (brutális LE zsebben és hetente 1x-2x benéz) nem lehet így óránként lerabolni. Nos, az ilyen karakterek tényleg csak a bajnak vannak. Csakhogy elég "életszerűtlen", ha egy háborúban a nem jelen lévő felek teljes mellszélességgel gyűjtik a vereséget. Tovább megyek most már, hogy így belebotlottam egy igenlelkes, de rendkívül "furcsa" háborús nézeteket valló véleménybe. A 12 órás Hadüzeneti idő egy TRAGÉDIA! Nemhogy napi aktivitást követel ennek a kezelése, de egyenesen szabályszegésre, MŰJÁTÉKRA buzdít.
Tehát a javaslatod: "rúgjunk ki mindenkit, aki nem hajlandó napi 2x, max 12 órás közzel belépni, VAGY megadni a jelszavát minimum 2 ilyen aktivitást mutató tagnak, kvázi multizzon mindenki."
(Már látom, hogy vörösödik valakinek a feje - "ÉN NEM EZT MONDTAM!")
Pedig fel kell, hogy homályosítsalak: A V4-es jelszómegadási mizéria több, mint elterjedt dolog per pillanat. Azon sem csodálkoznék, ha egyes háborúkat 2-3 ember zavarna le egy akár 25 fős szöviből. EZ BOTRÁNYOS!
Megosztanék veled pár áthallást a véleményeddel kapcsolatban:
"Szövitag csak hiperaktív játékos lehet."
"A halott szövi a legjobb állandó és biztonságos háborús LE bevételi forrás."
"Le a VÚ játékkal, mert túl sok a Lúúúúzer."
"Követelem, hogy MI, 50-60 aktív játékos tarthassuk el a Behót, mert hamarosan csak ennyi fanatikus marad."
Igazad van, TE nem ezt mondtad, DE ez a hosszútávú következménye...
Kieg.: Eszemben sincs védeni a "béna" inaktívakat. PONT az aktívakat szeretném ezzel védeni figyelembe véve a hosszútávú Játékérdekeket is... Persze van aki szeret egyedül játszani...
SEMMIFÉLE büntetés nem éri az aktívakat, ha HÁBORÚ ESETÉN az első belépéséig nem támadható a szürke/piros karakter.
Jaaa, hogy te arra gondolsz, hogy a hiperostoba karaktereket (brutális LE zsebben és hetente 1x-2x benéz) nem lehet így óránként lerabolni. Nos, az ilyen karakterek tényleg csak a bajnak vannak. Csakhogy elég "életszerűtlen", ha egy háborúban a nem jelen lévő felek teljes mellszélességgel gyűjtik a vereséget. Tovább megyek most már, hogy így belebotlottam egy igenlelkes, de rendkívül "furcsa" háborús nézeteket valló véleménybe. A 12 órás Hadüzeneti idő egy TRAGÉDIA! Nemhogy napi aktivitást követel ennek a kezelése, de egyenesen szabályszegésre, MŰJÁTÉKRA buzdít.
Tehát a javaslatod: "rúgjunk ki mindenkit, aki nem hajlandó napi 2x, max 12 órás közzel belépni, VAGY megadni a jelszavát minimum 2 ilyen aktivitást mutató tagnak, kvázi multizzon mindenki."
(Már látom, hogy vörösödik valakinek a feje - "ÉN NEM EZT MONDTAM!")
Pedig fel kell, hogy homályosítsalak: A V4-es jelszómegadási mizéria több, mint elterjedt dolog per pillanat. Azon sem csodálkoznék, ha egyes háborúkat 2-3 ember zavarna le egy akár 25 fős szöviből. EZ BOTRÁNYOS!
Megosztanék veled pár áthallást a véleményeddel kapcsolatban:
"Szövitag csak hiperaktív játékos lehet."
"A halott szövi a legjobb állandó és biztonságos háborús LE bevételi forrás."
"Le a VÚ játékkal, mert túl sok a Lúúúúzer."
"Követelem, hogy MI, 50-60 aktív játékos tarthassuk el a Behót, mert hamarosan csak ennyi fanatikus marad."
Igazad van, TE nem ezt mondtad, DE ez a hosszútávú következménye...
Kieg.: Eszemben sincs védeni a "béna" inaktívakat. PONT az aktívakat szeretném ezzel védeni figyelembe véve a hosszútávú Játékérdekeket is... Persze van aki szeret egyedül játszani...
Dátum: 2011.03.09. 14:20:27
Őőőőő.... Tudtommal az Epispec hatása:
Epikusnál: Gyakoribb támadási lehetőség és Epivarázs-sebzés csökkentés.
Entitásnál: Entiregeneráció csökkentés.
Nincs átfedés, azaz ne is várd, hogy csökkenjen a sebzés Entitásnál. Pontos szakileírás a Wikin.
Epikusnál: Gyakoribb támadási lehetőség és Epivarázs-sebzés csökkentés.
Entitásnál: Entiregeneráció csökkentés.
Nincs átfedés, azaz ne is várd, hogy csökkenjen a sebzés Entitásnál. Pontos szakileírás a Wikin.
Dátum: 2011.03.09. 11:05:11
Idézet: Helion1988 - 2011.03.02. 16:09:34
Alapvető félreértés: JELENLEG az INAKTÍVAK büntetik az aktívakat, mert szinte lehetetlen háborút nyerni akár 2-3 inaktív taggal is!
Félreértés 2.: Az 1000 sebből vérző Háborús rendszer 1 pici szeletét célzó korrekciós javaslatot ne tekintsünk már átfogó reformjavaslatnak... Vicc...
Kieg.: Persze az említett inaktív problémára rendkívül szűk látókörű megoldás pl. a "RÚGJUK KI!" hozzáállás. Hamar kihalt lenne a szerver...
Illetve legyünk optimisták. Pár megmaradó FANATIKUS miatt biztosan jóóó sokáig erőlködnek majd a Behósok a Játék életben tartásán. :S
És büntessük azokat akik aktívak azzal ,hogy azokat nem lehet támadni akik inaktívak vagy csak heti 1x-2x lépnek be...
Ez hogy oldaná meg a háború problémát?
Ez hogy oldaná meg a háború problémát?
Alapvető félreértés: JELENLEG az INAKTÍVAK büntetik az aktívakat, mert szinte lehetetlen háborút nyerni akár 2-3 inaktív taggal is!
Félreértés 2.: Az 1000 sebből vérző Háborús rendszer 1 pici szeletét célzó korrekciós javaslatot ne tekintsünk már átfogó reformjavaslatnak... Vicc...
Kieg.: Persze az említett inaktív problémára rendkívül szűk látókörű megoldás pl. a "RÚGJUK KI!" hozzáállás. Hamar kihalt lenne a szerver...
Illetve legyünk optimisták. Pár megmaradó FANATIKUS miatt biztosan jóóó sokáig erőlködnek majd a Behósok a Játék életben tartásán. :S
Dátum: 2011.03.09. 11:00:55
Idézet: Ricskosz - 2011.03.02. 14:37:39
Hehe... Tényleg lenne olyan, aki körbetelefonálná/E-mail-ozná a szövi inaktív tagjait és arra kérné őket, hogy pár napig ne is lépjenek be mostanság?
FANATIZMUS díjat az ilyennek, meg annak is aki erre nem lép be. Spec Katakombázni, Láthatatlanba menni, a háború végéhez közel 15% alatt vadászni belépni ettől nyugodtan lehet.
magyarul, ha hadüzenetet küldenek, egyszerűen csak ne lépj be a háború idejére, és máris nyerő vagy
Hehe... Tényleg lenne olyan, aki körbetelefonálná/E-mail-ozná a szövi inaktív tagjait és arra kérné őket, hogy pár napig ne is lépjenek be mostanság?
FANATIZMUS díjat az ilyennek, meg annak is aki erre nem lép be. Spec Katakombázni, Láthatatlanba menni, a háború végéhez közel 15% alatt vadászni belépni ettől nyugodtan lehet.
Dátum: 2011.03.09. 09:47:28
Nem hinném, hogy az elfojtása SZÁNDÉKOS lenne... Az hosszútávon ábszolúte öngól. Egyéb kérdésekben sajnos egyet kell értenem majd minden előttem szólóval...
Dátum: 2011.03.09. 06:51:19
Dehogy bunkóság. Ábszolúte egyetértek. Az ALACSONY SZINTŰ SZEMPONTOK a lehető legfontosabbak kellene hogy legyenek egy hosszú távra is tervező projektben. Az élet MINDEN területén eleve halottá lehet nyilvánítani minden folyamatot, aminek nincs biztosítva a hosszútávú utánpótlása (magyar foci, szénhidrogén fogyasztó társadalom, stb.). A futó állomány csak fogyni fog utánpótlás nélkül. Minden kezdeményezést/javaslatot ábszolúte támogatok, ami felhívja a figyelmet erre/segíti a megoldását.
Dátum: 2011.03.07. 11:34:54
Merengek, kalkulálok, számolgatok és egy egggésszen picinykét parázom.
Aki nem a legaktívabb, legnépesebb réteghez tartozik (55-85) azoknak lesz-e elég célpontjuk? Per pillanat 33. szintű vagyok.
Picit megnyugtat azért a klónszitu, a győzelemszám szinteket csökkentő kufárhelyezés dolog.
Remélem a NAGYON alacsony és a NAGYON magas szintűek nem fognak célponthiánnyal küszködni.
Spec a nemrég említett sűrűbb támadhatósági lehetőség bevezetése talán elég lesz az átlagszintből nagyon kilógok, DE aktívan Eventezők számára...
Aki nem a legaktívabb, legnépesebb réteghez tartozik (55-85) azoknak lesz-e elég célpontjuk? Per pillanat 33. szintű vagyok.
Picit megnyugtat azért a klónszitu, a győzelemszám szinteket csökkentő kufárhelyezés dolog.
Remélem a NAGYON alacsony és a NAGYON magas szintűek nem fognak célponthiánnyal küszködni.
Spec a nemrég említett sűrűbb támadhatósági lehetőség bevezetése talán elég lesz az átlagszintből nagyon kilógok, DE aktívan Eventezők számára...
Dátum: 2011.03.05. 07:53:35
Sajna csak az Event kezdete utáni 1-2 óráig védené ki. Mibe is kerül a váltás? Egyszerűen a bandák összeállásig nem aktívkodnak a leendő szövetségesek. Kár lenne erősen gátolni a szerveződést. VÉGRE lenne valami értelme a CSAPATMUNKÁNAK. ;-)
Kieg.: Habár "igazi" csapatmunka most sem várható, legfeljebb szerveződési taktikázás. Ha a Topszövik közül összefog 2-3, akkor erősen valószínűsíthető a leendő győztes... :S
Kíváncsi leszek, hogy fog e háborús taktikai szitukat eredményezni, generálni az Event (többen 1-re, hogy csökkentsék a rivális húzóemberek teljesítményét, Láthatatlanság-Katakomba a nem aktív időszakban, stb.). Attól tartok nem, mert azzal korlátozódna az egyéni győzelemszám sokaknál... Hmmm...
DE MÉGSEM BAJ a szerveződés. Csupán annyit jelent elemzésem szerint, hogy többet kell aktívkodnia a nem nyertes Kufár gletkijeinek a szabályok szerint a különböző nyereményfokozatokért. EZ vállalható különösebb szerveződés nélkül is. Legfeljebb a kevésbé aktívak nyereménye kétséges, illetve Kufárfüggő. Egyszóval erőteljesebb Csapatmunkának most sincs sok szerepe. Kááár...
Rendkívül összetett kérdések tömkelege... Ezért IMÁDOM ezt a játékot.
Kieg.: Habár "igazi" csapatmunka most sem várható, legfeljebb szerveződési taktikázás. Ha a Topszövik közül összefog 2-3, akkor erősen valószínűsíthető a leendő győztes... :S
Kíváncsi leszek, hogy fog e háborús taktikai szitukat eredményezni, generálni az Event (többen 1-re, hogy csökkentsék a rivális húzóemberek teljesítményét, Láthatatlanság-Katakomba a nem aktív időszakban, stb.). Attól tartok nem, mert azzal korlátozódna az egyéni győzelemszám sokaknál... Hmmm...
DE MÉGSEM BAJ a szerveződés. Csupán annyit jelent elemzésem szerint, hogy többet kell aktívkodnia a nem nyertes Kufár gletkijeinek a szabályok szerint a különböző nyereményfokozatokért. EZ vállalható különösebb szerveződés nélkül is. Legfeljebb a kevésbé aktívak nyereménye kétséges, illetve Kufárfüggő. Egyszóval erőteljesebb Csapatmunkának most sincs sok szerepe. Kááár...
Rendkívül összetett kérdések tömkelege... Ezért IMÁDOM ezt a játékot.
Dátum: 2011.03.05. 07:23:43
Idézet: Viskos - 2011.03.04. 23:12:49
+1 fokozatú díj (mittomén platina mondjuk) 1200 csata fölött? Ez elvileg teljesíthető, ha valaki nem vált csapatot, mindig nyer és folyamatosan támad. Kb. majdani győzelmi toplista első 100 esélyes rá. Ha csapatot vált jön a nullázás.
ÁBSZOLÚTE TÁMOGATOM! Igenhangulatos és NEHEZEN teljesíthető, ergo VALÓDI kihívás lenne megfelelő jutalommal. Kvázi a Toplistás versenyt helyettesítené.
Őőőő... Kissé elbizonytalanodtam... Egy (jutalmazott) Toplistás verseny sokat dobott volna az eddigi Kufármeccseken, de nem lett volna értelme a "hendikep" miatt. Viszont itt már van létjogosultsága... Ha van (jutalmazott) Toplista, akkor kvázi felesleges új nyeremény kategóriát bevezetni. A végén TÉNYLEG módosítanom kell a Lobbylistámat. Már most több taktikai lehetőség, több szín, ETIKAI dilemma (szövitárs támadása), stb. van ebben, mint az előző Kufárversenyekben. Rajta hát! Csiszoljuk ezt a nyersgyémántot. ;-)
Kieg.: Amíg nem KÖZEL hétköznapi használati tárgy a Térkifordító (kb. mint a köves Gyógyital), addig csak kevesen fognak tudni/akarnak taktikázni vele. Mondjuk CSAK ezért nem tenném hétköznapivá...
Az alacsony szint taktikai lehetőségei továbbra is behatároltak (EH, VF nincs). No de mi van akkor, ha azok akiknek nincs se EH-ja, se VF-e azok szimplán nem kapnának se TP-t, se LE-t (vagy csak minimálisan) az Eventes Portyáért. EZ növelné a játékkedvet alacsony szinten és nem lenne így sem olcsó (ÉP, VP veszteség). Hmm?
Ja, ez rövidtávon vizsgálva üzletpolitikailag nem jó megoldás lenne a nem gyorsuló fejlődés miatt... :S
No de hosszútávon vizsgálva? ;-)
+1 fokozatú díj (mittomén platina mondjuk) 1200 csata fölött? Ez elvileg teljesíthető, ha valaki nem vált csapatot, mindig nyer és folyamatosan támad. Kb. majdani győzelmi toplista első 100 esélyes rá. Ha csapatot vált jön a nullázás.
ÁBSZOLÚTE TÁMOGATOM! Igenhangulatos és NEHEZEN teljesíthető, ergo VALÓDI kihívás lenne megfelelő jutalommal. Kvázi a Toplistás versenyt helyettesítené.
Őőőő... Kissé elbizonytalanodtam... Egy (jutalmazott) Toplistás verseny sokat dobott volna az eddigi Kufármeccseken, de nem lett volna értelme a "hendikep" miatt. Viszont itt már van létjogosultsága... Ha van (jutalmazott) Toplista, akkor kvázi felesleges új nyeremény kategóriát bevezetni. A végén TÉNYLEG módosítanom kell a Lobbylistámat. Már most több taktikai lehetőség, több szín, ETIKAI dilemma (szövitárs támadása), stb. van ebben, mint az előző Kufárversenyekben. Rajta hát! Csiszoljuk ezt a nyersgyémántot. ;-)
Kieg.: Amíg nem KÖZEL hétköznapi használati tárgy a Térkifordító (kb. mint a köves Gyógyital), addig csak kevesen fognak tudni/akarnak taktikázni vele. Mondjuk CSAK ezért nem tenném hétköznapivá...
Az alacsony szint taktikai lehetőségei továbbra is behatároltak (EH, VF nincs). No de mi van akkor, ha azok akiknek nincs se EH-ja, se VF-e azok szimplán nem kapnának se TP-t, se LE-t (vagy csak minimálisan) az Eventes Portyáért. EZ növelné a játékkedvet alacsony szinten és nem lenne így sem olcsó (ÉP, VP veszteség). Hmm?
Ja, ez rövidtávon vizsgálva üzletpolitikailag nem jó megoldás lenne a nem gyorsuló fejlődés miatt... :S
No de hosszútávon vizsgálva? ;-)
Dátum: 2011.03.04. 21:54:22
EEEEZ az eventötlet eddig a top! Kezdem úgy érezni, hogy a lobbylistám módosítandó, mert egyre szimpatikusabbak az event alapötletek, felépítések, lefutásuk és jutalmazásuk. Hát még ha az apró részletek is a helyükre kerülnek... ;-)
Dátum: 2011.03.01. 09:47:10
Köszönet.
Egyébként kááár, hogy így mükszik. No de azé csak megérheti beleölni X*6M LE-t, ha a "nagyok" is erőltetik. ;-)
Egyébként kááár, hogy így mükszik. No de azé csak megérheti beleölni X*6M LE-t, ha a "nagyok" is erőltetik. ;-)
Dátum: 2011.03.01. 08:57:50
60.-ig, DE 30. felett Akadémia épület szintjétől függő mértékig fejleszthető.
Dátum: 2011.03.01. 07:58:20
No de ámbörök, akarommondani galetkikok...
Mán megen félrehord a topic, oszt az eredendő téma elsikkad.
Ha jól emlékszem volt egy ilyesmi javaslat, de lobbyznék a következőért én is:
HÁBORÚ ESETÉN INAKTÍV (szürke, piros) TAG NE LEGYEN TÁMADHATÓ.
EZ erőteljesen csökkentené a MŰJÁTÉKra biztató kényszerérzetet (Jelszómegadás, Mesterséges Háborús Gy/V rontás, stb.)
Ráadásul becsempészne a Játékba némi bizonytalansági faktort is (lehet, hogy le tudom győzni X-et, de lehet, hogy csak a névsorban szerepel és épp nincs otthon, vadászik a fenenagy pusztaságban), ami eddig nem igazán volt jellemző. Alapos felderítéssel, azaz VALÓDI háborús utánérzéssel (kémkedés, hosszabb távú megfigyelés) csökkenthető ez a tényező.
Ne hagyjátok ülni a témát, mert számtalan egyéb következmény is terítéken van végre, ami TÖBB MINT IDŐSZERŰ. Pl. a Helyettesítés megoldása (pl. CSAK Katára). Spec az előző tippem esetén ez már nem is akkora probléma. ;-)
Kieg.: A "háború estén Katába szavazhat inaktív tagot a szövetség" szintén számíthat tőlem szavazatra.
Mán megen félrehord a topic, oszt az eredendő téma elsikkad.
Ha jól emlékszem volt egy ilyesmi javaslat, de lobbyznék a következőért én is:
HÁBORÚ ESETÉN INAKTÍV (szürke, piros) TAG NE LEGYEN TÁMADHATÓ.
EZ erőteljesen csökkentené a MŰJÁTÉKra biztató kényszerérzetet (Jelszómegadás, Mesterséges Háborús Gy/V rontás, stb.)
Ráadásul becsempészne a Játékba némi bizonytalansági faktort is (lehet, hogy le tudom győzni X-et, de lehet, hogy csak a névsorban szerepel és épp nincs otthon, vadászik a fenenagy pusztaságban), ami eddig nem igazán volt jellemző. Alapos felderítéssel, azaz VALÓDI háborús utánérzéssel (kémkedés, hosszabb távú megfigyelés) csökkenthető ez a tényező.
Ne hagyjátok ülni a témát, mert számtalan egyéb következmény is terítéken van végre, ami TÖBB MINT IDŐSZERŰ. Pl. a Helyettesítés megoldása (pl. CSAK Katára). Spec az előző tippem esetén ez már nem is akkora probléma. ;-)
Kieg.: A "háború estén Katába szavazhat inaktív tagot a szövetség" szintén számíthat tőlem szavazatra.