Hozzászólások - Ricardo
Dátum: 2009.06.26. 09:55:24
Ugyanúgy szintenként 1 százalékot lehetne javítani, mint most, csak nem kellene a gép előtt kuksolni az első napban mikor szintet lépsz. Ezt inkább azoknak szánnám könnyítésképpen akik most lépnek 20. szint környékére, esetleg a nemzetközi szerveren már lehetne így.
Dátum: 2009.06.26. 09:50:41
lőre látható volt, hogy enyhe jutalom/büntetés lesz, de sosem késő nekiállni küzdeni
Ez nem enyhe. És de, késő neki állni már annak is aki csak 5-10 szintet csúszik.
Dátum: 2009.06.25. 23:55:51
Túl sokan nem írtak arról, hogy milyen rossz, hogy nem küzdtek a fertőzés ellen, így a kommentek nagy részét magamra vettem. Emiatt szeretném is leírni még egyszer, összeszedetten a véleményemet.
Az első és legfontosabb, hogy a fertőzés küzdését meggyorsítani valóban nem jó ötlet Miklóstól. Akik elméjét megfertőzte az ellenség azoknak már mindegy, hogy 80 vagy 60 szint hátrányt szedtek össze, viszont akik pedánsan mindig költöttek rá azokra rosszul hat ez a fajta engedékenység a "rossz gyerekkel" szemben.
Egyetlen dolgot javítanék a fertőzésen mindenképpen, ne valós időhöz legyen kötve (tehát ne szintlépés utáni első 24 órában) a leküzdése, hanem játékbeli időhöz (az egész szint alatt bármikor kifizetheted a lét). Így véletlenül valaki nem kerülne hátrányba, csak az fertőződne, aki tényleg azt szeretné.
Miklós is és még többen írták, hogy ez egy döntés amit meg kellett hozni. A két sötét alagút közül az egyikben majd jönet a vonat szembe, melyikbe mész be? tipusú választások az én szememben hazárdírozások, nem megfontolt döntések. Mindemellett egy pillanatig sem állítottam, hogy a fertőzést leküzdők jutalma jogtalan lenne.
Én már az elejétől egy befektetésként kezeltem ezt a fertőzés dolgot. Aki nem küzd érte az rövid távon nagy haszonra tesz szert, aki pedig küzd ellene az hosszú távon még nagyobbra. Aki nem küzdött ellene az 625k LE-t szerez (ha jól emlékszem) ami biztosan jól jön a karakterfejlesztésnél. Aki küzdött ellene annak én úgy képzeltem el, hogy a befektett 6-700k LE olyan 1.5 millió körül fog termelni. Ez lehetett volna +10 tulajdonság mindenre plusz mondjuk 50 szakértelem pont amit bármire eloszthat a játékos, esetleg még 50-100 őskő is akár. Ezt én személy szerint tökéletesen el tudtam volna fogadni, sőt helyénvalónak is tartottam volna.
Azt viszont nem tudom elfogadni még mindig, hogy 0 tájékoztatás után a fertőzés nem bónuszt ad a leküzdőknek, hanem hátrányt az ellene nem harcolóknak. Amellett, hogy a portyakondíciók miatt a fertőzöttek mindig célpontok lesznek 15% alól kijőve, ha megfordítjuk a másik tápját a fertőzés leküzdésének, akkor aki nem harcol annak 5-tel kisebb minden szakértelem maximuma. Ez figyelembe véve a spektrális manipuláció, a lélekenergia sajtolás, a transzplantáció vagy az ultraspecializáció fontosságát akkor előny illetve hátrány amit nem lehet ledolgozni. Mindezt egy olyan döntésért, aminek a hátterét senki nem ismerte, maximum sejtette vagy remélte.
Persze most várhatunk a 100%os fertőzöttségre, hátha az kárpótol, ad valami más tápot. Jómagam nagyon remélem, hogy hangulatfestő elemeken kívül semmi igazán értékeset nem fog adni, lévén, hogy az óriási kitolás lenne azokkal a játékosokkal akik küzdöttek, küzdenek a fertőzés ellen. Ha lesz valami táp a 100% fertőzésért, akkor azok akik 10-20 szinten keresztül küzdöttek ellene, majd feladták a harcot járnának a legrosszabbul.
Egy szó mint száz, én nem sírni akartam, és még véletlenül sem sajnálom senkitől a jutalmat. Kompenzációt meg enyhítést meg pláne nem várok el. Csupán most realizáltam, hogy rengeteg pénzért részt vehettem a végzetúr nevű nagyon klassz játék béta tesztelésén, és ez kicsit megcsapott. Szerencsére Miklóséknak van lehetőségük tanulni a hibákból, így a külföldi szerver már valóban világszínvonalú játék lehet, amiről külföldön is elismeréssel nyilatkoznak majd userek tízezrei.
Az első és legfontosabb, hogy a fertőzés küzdését meggyorsítani valóban nem jó ötlet Miklóstól. Akik elméjét megfertőzte az ellenség azoknak már mindegy, hogy 80 vagy 60 szint hátrányt szedtek össze, viszont akik pedánsan mindig költöttek rá azokra rosszul hat ez a fajta engedékenység a "rossz gyerekkel" szemben.
Egyetlen dolgot javítanék a fertőzésen mindenképpen, ne valós időhöz legyen kötve (tehát ne szintlépés utáni első 24 órában) a leküzdése, hanem játékbeli időhöz (az egész szint alatt bármikor kifizetheted a lét). Így véletlenül valaki nem kerülne hátrányba, csak az fertőződne, aki tényleg azt szeretné.
Miklós is és még többen írták, hogy ez egy döntés amit meg kellett hozni. A két sötét alagút közül az egyikben majd jönet a vonat szembe, melyikbe mész be? tipusú választások az én szememben hazárdírozások, nem megfontolt döntések. Mindemellett egy pillanatig sem állítottam, hogy a fertőzést leküzdők jutalma jogtalan lenne.
Én már az elejétől egy befektetésként kezeltem ezt a fertőzés dolgot. Aki nem küzd érte az rövid távon nagy haszonra tesz szert, aki pedig küzd ellene az hosszú távon még nagyobbra. Aki nem küzdött ellene az 625k LE-t szerez (ha jól emlékszem) ami biztosan jól jön a karakterfejlesztésnél. Aki küzdött ellene annak én úgy képzeltem el, hogy a befektett 6-700k LE olyan 1.5 millió körül fog termelni. Ez lehetett volna +10 tulajdonság mindenre plusz mondjuk 50 szakértelem pont amit bármire eloszthat a játékos, esetleg még 50-100 őskő is akár. Ezt én személy szerint tökéletesen el tudtam volna fogadni, sőt helyénvalónak is tartottam volna.
Azt viszont nem tudom elfogadni még mindig, hogy 0 tájékoztatás után a fertőzés nem bónuszt ad a leküzdőknek, hanem hátrányt az ellene nem harcolóknak. Amellett, hogy a portyakondíciók miatt a fertőzöttek mindig célpontok lesznek 15% alól kijőve, ha megfordítjuk a másik tápját a fertőzés leküzdésének, akkor aki nem harcol annak 5-tel kisebb minden szakértelem maximuma. Ez figyelembe véve a spektrális manipuláció, a lélekenergia sajtolás, a transzplantáció vagy az ultraspecializáció fontosságát akkor előny illetve hátrány amit nem lehet ledolgozni. Mindezt egy olyan döntésért, aminek a hátterét senki nem ismerte, maximum sejtette vagy remélte.
Persze most várhatunk a 100%os fertőzöttségre, hátha az kárpótol, ad valami más tápot. Jómagam nagyon remélem, hogy hangulatfestő elemeken kívül semmi igazán értékeset nem fog adni, lévén, hogy az óriási kitolás lenne azokkal a játékosokkal akik küzdöttek, küzdenek a fertőzés ellen. Ha lesz valami táp a 100% fertőzésért, akkor azok akik 10-20 szinten keresztül küzdöttek ellene, majd feladták a harcot járnának a legrosszabbul.
Egy szó mint száz, én nem sírni akartam, és még véletlenül sem sajnálom senkitől a jutalmat. Kompenzációt meg enyhítést meg pláne nem várok el. Csupán most realizáltam, hogy rengeteg pénzért részt vehettem a végzetúr nevű nagyon klassz játék béta tesztelésén, és ez kicsit megcsapott. Szerencsére Miklóséknak van lehetőségük tanulni a hibákból, így a külföldi szerver már valóban világszínvonalú játék lehet, amiről külföldön is elismeréssel nyilatkoznak majd userek tízezrei.
Dátum: 2009.06.25. 12:24:24
Én bármikor szívesen kifizetném a lé többszörösét is, hogy lecsökkenjen a fertőzésem, a 80-100 szintnyi hátrányt nem tudom feldolgozni.
Dátum: 2009.06.25. 12:14:40
20 és 25. szint között elkövettem egy karakterfejlesztési hibát a játékban, nem küzdöttem a fertőzés ellen. Utána már teljesen mindegy volt, hiába jöttem rá, hogy küzdeni kellene ellene. Egy végtelenített játékban egyetlen ilyen hiba ne befolyásolja már ennyire a karakterem fejlődését.
Aki lepontozott attól szívesen látnék valamilyen kommentet is, vajh ő hogyan vélekedik erről az egészről.
Aki lepontozott attól szívesen látnék valamilyen kommentet is, vajh ő hogyan vélekedik erről az egészről.
Dátum: 2009.06.25. 12:07:38
Nekem nem az a bajom, hogy erős a jutalom, aki 48 szintet dolgozott vele az meg is érdemli. Az fáj, hogy behozhatatlan előnyt biztosít, belőlem boxzsákot csinál, és (ha most elkezdeném) 86 szint alatt tudnám behozni a lemaradást. (Pontosabban nem behozni, csak elérni azt a szinten ahonnan már nem nő a lemaradásom.)
Én ezért a játékért több tízezer forintot fizettem ki és cserébe a Beholder minden tájékoztatás nélkül tönkreteszi a szórakozásomat. Legalábbis így elsőre most nekem ez jön le. Nem vagyok megelégedve ezzel az üzlet-politikával és most becsapva érzem magam.
Én ezért a játékért több tízezer forintot fizettem ki és cserébe a Beholder minden tájékoztatás nélkül tönkreteszi a szórakozásomat. Legalábbis így elsőre most nekem ez jön le. Nem vagyok megelégedve ezzel az üzlet-politikával és most becsapva érzem magam.
Dátum: 2009.06.25. 11:37:02
Gratulálunk, sikeresen megszabadultál az Ellenség fertőzésétől! A gyógyulás pillanatában minden tulajdonságod megnőtt 5-el. Nagyobb kontrollod lett elméd fölött: a tudatturbóval maximum 5-el a szakértelemszint felé is viheted egy szakértelmedet. Fertőzött társaidtól győzelem esetén annyival több LE-t szerzel, ahány százalékos a fertőzöttségük.
Ez Sharpa karlapján olvasható.
Sajnos pakolhatok és törölhetek.
Ez Sharpa karlapján olvasható.
Sajnos pakolhatok és törölhetek.
Dátum: 2009.06.25. 11:28:54
Ariel szerintem arra gondolt, hogy ha nagyon magas az emberek egészsége, akkor nem kell felgyógyulniuk 35-40% ép-re térkapuhoz, portyához vagy epikushoz, hanem 20% alatt el lehet bohóckodni. Akkor viszont tényleg kevés ember lesz a portyalistában.
Szerk: tényleg erre gondolt.
Szerk: tényleg erre gondolt.
Dátum: 2009.06.25. 09:59:50
Ez csak a TOP beteges fóbiája, hogy nem támad Büntetős karaktert. Ha korareggel megüt(ne) valaki egy ilyen akkor igaz, hogy bukna egy cspt (a fejlesztés alapján most már nem is biztos, hogy fog), de kapna TP-t a portyáért (magas szinten elég sok ember komoly szingulárissal tempózik, így a tp mennyiség lehet, hogy több is lenne, mint vadászat esetén) és amiatt, hogy a félig üres kamrákba még egy ember bekerülne LE is termelődne majdnem annyi a dologból, mint ha vadászott volna az illető.
A TOP saját magának lehetetleníti el a portyázást, pont az ilyen húzásokkal, mint a "büntetőstnemtádokfúj".
A TOP saját magának lehetetleníti el a portyázást, pont az ilyen húzásokkal, mint a "büntetőstnemtádokfúj".
Dátum: 2009.06.24. 18:47:26
Szerintem a bénítós küldetést kellene kivenni az ismételhetőek közül. Valahogy nem emlékszem, hogy a játék elején az lett volna a smaragd hordához írva, hogy ha Te varázsló leszel akkor magas szinten napi 10k LE-vel fogsz kevesebbet kapni, mint a harcosok.
Dátum: 2009.06.24. 18:19:03
Erre a monotonitásra kell törekednünk. Akkor mindig azok lesznek a legerősebbek akik most is elől vannak. Mindenki ez a jó, erre felé kell haladnia a fejlesztéseinknek.
Dátum: 2009.06.24. 13:12:27
Ne lehessen 15% ép határ alatt vadászni és meg van oldva a lé a portyákban. A lét úgy kellene megvédeni, hogy megvered aki rád támad. Természetesen az unaloműzés miatt az ép regenerációja 0 és 15% között sokszorosára nőne, hogy a játékosok tudjanak is játszani.
Szerepjátékosan is értelmesebb lenne, milyen már az, hogy csak ájultan megyek el dögöket gyilkolászni, nem akkor amikor friss vagyok?
Szerepjátékosan is értelmesebb lenne, milyen már az, hogy csak ájultan megyek el dögöket gyilkolászni, nem akkor amikor friss vagyok?
Dátum: 2009.06.23. 17:57:40
Kicsit elkanyarodtunk a témától. Nekem az volt alapvetően ezekkel a háborúkkal a bajom, hogy mivel 3 x 30 karakter jutott 6-ra ezért igen nehéz volt portyázni. Volt olyan nap mikor 20 órát voltam onlájn (valahogy ki kellett szúrnom, hogy Karom és Borog hajnal 3 után még vadásznak ) és összesen 3 vagy 4 győzelmet tudtam hozni. Pedig én percenként tudok kémgömbözni, igen komolyan szoktam figyleni ilyen háborúkban az ép mozgást.
Dátum: 2009.06.23. 17:26:17
A hiba a gyógyírrel kezdődött valamikor novemberben, ha jól emlékszem. Jellemző erre a játékra, hogy a probléma több, mint fél év után is létezik. Pedig nem egy ötlet lett feldobva azóta.
Dátum: 2009.06.23. 14:02:07
A portya lé mentes. Csak a kamra termel. Az pedig most is megtermeli, úgy hogy néha még sikerül lé-t is kapirgálnom mellé.
Dátum: 2009.06.23. 13:42:43
Igen. Ez a legnagyobb probléma, hogy van aki tp miatt portyázik és van aki LE miatt. Lehet, hogy Ariel nem portya ellenes, de neki teljesen mindegy mennyi LE-t szerez belőle, a lényeg, hogy valahogy el tudjon költeni 25-öt.
Dátum: 2009.06.23. 13:22:45
Abba se. Ez csak egy urban legend, szvsz.
Dátum: 2009.06.23. 12:45:55
És akkor megint eljutottunk oda, hogy a győzelem csak az aktivitástól függ.
"rengeteg célt és sikerélményt ad, mégsem vesz el túl sok szabadidőt"
Ez a mondat pedig azt sugallja, hogy ez nem így van. Emiatt szerintem mindenképpen változtatni kell a háborús rendszeren.
"rengeteg célt és sikerélményt ad, mégsem vesz el túl sok szabadidőt"
Ez a mondat pedig azt sugallja, hogy ez nem így van. Emiatt szerintem mindenképpen változtatni kell a háborús rendszeren.
Dátum: 2009.06.23. 12:23:55
Sokkal egyszerűbb lenne, ha a vadászatok 30 szekundumig tartanának, addig megtippelhetnéd a kvízt. Portyából meg egyáltalán nem lehetne LE-t szerezni csak TP-t. Így aztán aki egyáltalán nem portyázna az fejlődne a legoptimálisabban, aki meg portyázna is az meg a leggyorsabban.
Vagy vegyük is ki a portyát, és aki élni akar vele, az naponta megnyom egy gombot ami 20 portyányi azonos szintű 100%-os karakter legyőzése utáni tp mennyiséget kapna. Elég durván felgyorsulna a játék és naphosszat nézegthetnénk egymás karaktereit, ki milyen csinos páncélba öltözött, és hozzá illő fegyvert meg pajzsot vett-e fel.
Vagy vegyük is ki a portyát, és aki élni akar vele, az naponta megnyom egy gombot ami 20 portyányi azonos szintű 100%-os karakter legyőzése utáni tp mennyiséget kapna. Elég durván felgyorsulna a játék és naphosszat nézegthetnénk egymás karaktereit, ki milyen csinos páncélba öltözött, és hozzá illő fegyvert meg pajzsot vett-e fel.
Dátum: 2009.06.23. 11:06:02
Eszembe jutott nekem is egy fejlesztés, talán már valaki feldobta.
Azt vizionálom, hogy egyszerre akár több állatot is lehet gyógyítani, és végre lesz valami értelme a sebgyógyítás szakértelemnek.
Azt vizionálom, hogy egyszerre akár több állatot is lehet gyógyítani, és végre lesz valami értelme a sebgyógyítás szakértelemnek.