Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Jeriko

Dátum: 2009.06.18. 22:53:06
Idézet: Miklós - 2009.06.18. 21:39:22
Erről már mi is beszélgettünk. 2 probléma van vele. Egyrészt, az implementációja eléggé komplikált - a sajtolás jóval egyszerübb ennél, mégis több napos munka volt. Másrészt, sokfajta visszaélésre ad lehetőséget, pl. eladom az összes cuccom, leadom a "legyen 20,000 LE nálad", és máris visszaveszem őket. A WoWban a tárgyak értéke legfeljebb néhány arany, ott nincs ilyen probléma. De ha az aukciós házban 99 arany helyett véletlenül 99 ezüstért adsz el valamit, azt ott sem kapod vissza... Egyébként ott sem azért vezették ezt be, mert hogy elbuksz X aranyat, hanem azért, mert eladsz esetleg vmi ultra-ritka tárgyat. Itt viszont ilyen nem fordulhat elő, bármit is adsz el, simán visszaveheted.
Az eladásnál mindig feljön egy confirm ablak, ha valahol confirm ablakot kapsz, nézd meg még egyszer, hogy mire is nyomtál!


Egy egyszerű varázslatra ez teljesen igaz, de lenne két megjegyzésem:
1) A confirm ablak akkor jelent segítséget, ha mondjuk 100 esetből abban az egyben jön elő, ami valamiért megkülönböztetett jelentőségű. Ha minden cselekedetemet jóvá kell hagyni, akkor az ember megszokja, hogy úgyis konfirm ablak jön, és nem figyel rá - ez kb. arra jó, hogy lehessen mondani: miért nem olvastad el? Tipikusan ilyen példa a sajtolás, ami szerintem nem lett jól megoldva. Külön fülön van, viszont bármikor sajtolok, mindig erre a fülre kell kattintsak, nincs döntési lehetőség. A jó megoldás az lett volna, hogy a beidomított, illetve idomítás alatt levő állatokat nem tudom sajtolni, csak külön fülön/konfirm ablakkal, a többit viszont gond nélkül. Például a beállító oldalra fel lehetne tenni check-boxokat, hogy "sajtolni akarom idomított állataimat", és ha ez be van állítva, akkor megjelenik náluk a sajtolás gomb, egyébként csak a többinél.
Szóval a megerősítés csak akkor ér valamit, ha nem kell használni minden alkalommal, csak kiemelt esetekben (epikus tárgy eladása, idomított szörny sajtolása stb.)

2) Nagyon zavaró, hogy ha bemegyek aukciós házba, akkor az eladási lista első helyén (alapértelmezetten) az epikus tárgyam van, amit semmiképpen nem akarok eladni. Azt hiszem, ez Végzetúr viszonylatban is "ultra-ritka". A térkapusaktól megválnék, de ettől nem. It se kellene külön fül, csak egy checkbox, hogy a térkapus tárgyakon kívül jelenjen-e más is meg (alapértelmezetten nem). (Itt lehet történt valami változás, mert pár napja nem néztem - most hátul van a listán).

És ha már aukciós ház: van pár tárgy, amiből az utolsót nem szeretném eladni. Fel lehetne tüntetni a listán a tárgy neve mellett a darabszámot? Jelenleg megnézem mennyi van belőle, eladok kettővel kevesebbet, még egy ellenőrzés, hogy mennyi van belőle, eladok még egyet...
Dátum: 2009.06.17. 23:59:54
Idézet: Ariel - 2009.06.17. 23:53:13
Jeriko, amíg háborúban állsz velük, addig folyamatosan 100%-on lesznek ellened. Ha vége a háborúnak, akkor jön elő az amit most látsz. Valamint háborúban óránként ütheted ugyanazt a célpontot, nem kell hozzá kontinuumszűkítés.


Bevallom, nekem ez nem tűnt fel de ha tényleg így van, úgy mea culpa!
Dátum: 2009.06.17. 23:44:12
Idézet: CaveMaN - 2009.06.17. 23:14:11
100% vs 20%, 8 óránként 1 portya vs óránként 1 portya

Ragozzam még? (nem mintha lehetne )


Lehet nem értek hozzá, de az, hogy 100%-on van-e egy tag, vagy 20%-on, nem attól függ, hogy milyen gyakran tudom én ütni, hanem attól, hogy a többiek milyen gyakran ütik. Hiába tudnám ütni ugyanazt óránként, mivel a gyengébb tagok 20-40% körül vannak, tőlük számottevő LE-t nem lehet hozni (de ezt te is látod, ha megnézel egy portyaablakot), így az óránkénti támadhatóság nem ér semmit:

*Urbinatus* 58 Kristály Kristály Szövetség 1238 40% Támadás!
*Gladiatorium* 59 Kristály Kristály Szövetség 1200 40% Támadás!
*Urbinatus* 58 Kristály Kristály Szövetség 1238 40% Támadás!
*Hraugh* 58 Kristály Kristály Szövetség 1261 20% Támadás!
*Eliminatus* 58 Kristály Kristály Szövetség 1229 20% Támadás!
*Silvanus* 58 Kristály Kristály Szövetség 1246 40% Támadás!
Dátum: 2009.06.17. 23:10:29
Idézet: CaveMaN - 2009.06.17. 22:46:52
Az egyénlieg szerzett sokezreket beleszámoltad?


Miért, azt csak akkor kapom, ha háború van? Vagy miért kellett volna beleszámolni?
Dátum: 2009.06.17. 22:45:06
06.16 12:00 - a Kristály Szövetség szövetség kapitulált, győztetek! Jutalmatok +70510 töltődés a szövetség Lélekkútjába.

Ez a hatalams zsákmány egy 500k-s lélekkútból jött, és azért lett ennyire iszonyatosan nagy, mert háború csarnokunk is van.
Emellett minden nap katunk egy 100k-s citadellát, alig mínusz párszázezer LE volt a győzelem eredménye...
Talán érdemes lenne elgondolkozni a háború nyereményén, lefolyásán, mert ennek így semmi értelme. Azért üzenjünk hadat a Kristályhordának, hogy LE-t veszítsünk valamint előbb eltűnjenek?
Dátum: 2009.06.17. 20:34:05
Idézet: winnie - 2009.06.17. 11:11:59
olyan nincs, hogy kellő idő. a szakértelemösszeged legyen magasabb a tulajdonságösszegnál. jóval fontosabbak a szakértelmek.


Winie mennyiért adsz órákat végzetúr stratégiából? Mert ahogy nézem, alaposan elszúrtam a karakteremet, mert nálam a TÖ magasabb mint a SZÖ. De hasonló cipőben jár Sharpa, Barrique, Galmuszk, Ariel meg úgy a top 20 mindenképpen. Jó lenne ha valaki felvilágosítana bennünket eltévelyedetteket arról, hogy mi a jó stratégia.
Dátum: 2009.06.16. 21:58:10
Idézet: winnie - 2009.06.16. 12:00:00

hogy fogyna már el. aki topkarakter, aki topszövetségben van, annak el kell fogadnia, tisztában kell lennie (annyira nem lehet naiv), hogy hiába minden több hétbe, hónapba kerülő fejlesztés, ha amint az bekerül a legjobbak 1-2 héten belül kivégzik.


Na szerintem ez egy oltári nagy baromság. De jól példázza azt a - szerintem hibás - fejlesztői felfogást, aminek szellemében az utóbbi fejlesztések születtek.
Miért ne lehetne olyan fejlesztéseket csinálni, ami végtelen ideig tart? Pedig tök egyszerű: nem rakok limitet a szakértelmekre (hogy ezt csak 20-ig, azt 57-ig, emezt 40-ig amazt meg 100-ig lehet fejleszteni). Nem rakok limitet az épületekre, hogy ezt 15-ig, azt 20-ig, amazt 24-ig lehet építeni.

Persze ehhez gondolkodni kell, mert ha egyik épület/szakértelem/tulajdonság erősebb a többinél, a játékosok azt fogják fejleszteni - ergo ki kell egyensúlyozni őket. De ez nem lehetetlen, és akkor megoldjuk azt is, hogy ne egyenkarakterek legyenek a játékban.

Egyébként még április közepén adtam át Miklósnak egy elég nagy volumenű fejlesztési tervet, amiben gyakorlatilag nem szerepel sem a LE, sem a TP szó, szóval abszolút nem a tápról szól, mégis biztos vagyok benne, hónapokig nyújtott volna elfoglaltságot mindenkinek (1-66. szintig). Sajnos úgy néz ki, már nem lesz belőle semmi.

Jó lenne, ha nem azzal lennének lekötve a játékosok, hogy 10-20-50-100-1000 akármit szedjenek össze, építsenek fel, kezdjék újra - egyszóval ugyanazzal a - lehetőleg minél hosszabb ideig tartó tevékenységgel - foglalkozzanak végeláthatatlanságig. Ötlet van bőven, elég átnézni ezt a fórumot. Nem LE-termelő, fejlődés-segítő elemekre van szükség, hanem JÁTÉKRA. Azt nem fogja megunni senki, és nem is érünk a végére (talán még winnie sem végzi ki 1-2-6-9-X hét alatt).
Dátum: 2009.06.15. 23:24:49
Vadászat idejére korábban másik topicban írtam egy ötletet, bár sok reakció nem érkezett rá:

HA 15% altt van az ÉP-d (nem vagy támadható) ÉS vadászol, AKKOR:
- A vadászat időtartama FELE az eddiginek
- A karakter ÉP-je kétszer olyan gyorsan regenerálódik

A dolog következményei:
- Ugyanannyit tudsz 15% alatt vadászni, mint eddig
- Kb. fele időt kell a vadászatra szánj (drasztikus csökkenés)
- 15% fölött ugyanannyi LE-t lehet tőled zsákmányolni, mint eddig
- Egyszerűen megvalósítható
- A karakterek többet lesznek 15% felett: több portyázási lehetőség (erre el is megy a némileg több regenerált ÉP)
____________________________________________________________

Kvíz kérdés:
A mostani rendszer mellett javasolnám egy opcionális (abszolút nem kötelező, de mindenki számára elérhető) osztályozás berakását a már feltett és bejutott kérdésekre, kvíz-válaszolás közben: 1-5-ig (1-3-ig?) adhass a kérdésre pontot, ha akarsz (tetszett, vagy hülyeségnek találod). Azok a kérdések, amelyekre legalább X értékelés érkezett, és az átlag nem éri el Y-t, kerüljenek ki az adatbázisból.

(Tipikusan ilyennek tartom a "Mi Magyaroszágon az érvényes fizetőeszköz?", "Mennyi 6*6?", "Melyik csapattól igazolt Löwő C'sel 1925-ben a Sóskafutrinkai Sasokhoz?")
Dátum: 2009.06.14. 19:41:27
Idézet: Nari77 - 2009.06.14. 19:11:12

Hogy már megint kimaradt egy csomó tárgy! !!! DE MIÉRT??? Miért??? legalább azt írnák már le mi miért nem érdemeljük meg azokat?

Ha ilyen ütemben lesznek tárgykimaradások seperc alatt beérjük a V1-es tárgyakat, és ha már ott nincsenek tárgyak, akkor mi jövőhéten már csak 1 tárgyat fogunk kapni?


Hogy winnie-t idézzem: kellett nektek annyit licitálni, vásárolni, most meg megy a sírás, hogy elfogytak a tárgyak, pedig ez csakis a telhetetlen játékosok hibája!
Dátum: 2009.06.13. 12:38:04
Jelenlegi állás: Tökéletes Gyémánt / Kristály Horda - 319 / 185
Valószínű nálunk egy hét lesz a háború, ha jól számolom 4 olyan tagunk van, akiknek pozitív a mérlege a KH ellen.
Idézet: Gyulas84 - 2009.06.11. 19:37:23
Mondjuk arra még kíváncsi leszek, hogy mi történik ha Sharpa legyőzi a fertőzést


Szerintem addig örülj, amíg nem tudod.
Abban az egyben biztos vagyok, hogy a fórumnak pár napig lesz témája, és sajnos arra tippelek, olyasmi lesz a hangulata, mint ennek a topicnak
Lehetne olyan szakértelem is, hogy a fegyver minimáli sebzését megnöveli a szakértelem szintjével, a maximálisat meg lecsökkenti (persze a minimum nem mehet a maximum fölé). Így párszázezer LE árán meg tudnék szabadulni attól az érzéstől, hogy a változó sebzéseket figyeljem.

Esetleg az is jó lenne, hogy az oldal háttérszínét változtatom: hetente egyszer át tudom állítani másmilyenre, a szakértelem pedig szintenként 4 órával csökkenti az újrahasználatának az idejét.
Persze nyilván ilyesmit 30-as akadémia előtt nem szabad berakni.

Aztán lehetne bontás szakértelem: az építéshez hasonlóan működne, csak ezzel bontani lehetne az épületeket.
Az se ártana, ha gy 20-as szinttől csak úgy lehetne felépíteni az akadémiát, hogy minden szint után előbb le kellene bontani teljesen. És hogy hosszabb ideig nyújtson szórakozást, tegyünk az építési költség végére még egy nullát.


Egyébként a mi hibánk, hogy ilyen dolgok kerülnek a játékba, mert nem vesszük észre, hogy a játék véget ért, és makacsul tovább akarunk játszani.
Valahogy pedig muszáj figyelmeztetni minket, hogy vegyük már észre.
Idézet: Danka33 - 2009.06.10. 16:05:23
Szerintem Miklos nem háborúra gondolt, hanem portyára. Ha egy Elitesről leszakad a plusz 60 védekezés- teszem azt, két hétig- már sokkal több esélye van ellene bárkinek. Támadni is kisebb kedvel fog, +60 támadás ugye nem elvetendő...


Rózsaszín álom...
A dolgo úgy fog történni, hogy következő bajnoki napján berakják az utolsó téglát a mesteri építészetbe, lebomlik a védőfal és a gyakorlótér, majd az ezt váró emberek beletolják a készenlétbe helyezett LE-t és manakonstrukciót, és máris legalább 10-es szinten van mind a kettő. A következő pár szint pedig naponta fog épülni, és a következő bajnokira ugyanúgy meglesz a +60/+60.

Szóval az a +60 védekezés két hétig reálisan +20 védekezés max. 4 napig.

Ami engem zavar a dologban, az az, hogy simán lehetett volna ÚJ épületeket betenni. A játékból totálisan hiányzik a taktikázás lehetősége, ezen a téren kellene lépni, minden karakter egyforma, a különbség kb. annyi, valaki előszőr a SM-et maxolja, valaki a sajtolást. Nagyon kellene olyan fejlesztés, ami nem tápot ad, hanem ÚJDONSÁGOT, és nem arra épít, hogy beteszek 100000000 LE-ért valamit, azzal ellesznek a játékosok pár hónapig, amíg összehordják.
Tartok tőle, hogy az új szakértelmek is valamilyen formában a régieket fogják turbózni - de ne legyen igazam.

Idézet: Morroch - 2009.06.10. 17:05:08
Ahhoz, hogy egyre magasabbra építhessük a gyaktér-védőfal párost, minidg bizonyos szintig le kell rombolni és újrakezdeni.
20. bont-> 0. épít-> 25. bont-> 5. épít-> 30. bont-> 10. épít-> 35.
Vagy akár mindig nullára és onnan újra, azért írtam úgy hogy nem mindig nullára bontjuk, mert az állatok alapszintje is emelkedik.
Ez egy elég fájdalmas fejlesztés (lenne?), nem kell magyaráznom miért.


Itt a dolog pszichológiájával van baj. Megmondom őszintén, másodjára már kicsit unalmas ugyanazt felépíteni, harmadjára, negyedjére meg még inkább az lesz. Ez a dolog inkább elüldözi a játékosokat a játékból, mert bizony negatív hatást okoz, de ez jól látszik már azon is, ahogy a játékosok ezt fogadják.

A másik, hogy még nagyobb különbséget fog hozni a szövetségek között - behozhatatlant. Eddig, ha szép lassan is, de egy kisebb szövetségnek volt esélye elérni azt, amit egy nagynak, legfeljebb több héttel/hónappal később. A játék jellegéből adódóan viszont egy kisebb szövetség (akik kevesebben vannak) nem tudják újra felhúzni a védőfalat gyakorlóteret egy-két hét alatt. Főleg nem úgy, hogy körülöttük ott a többi szövetség, akik támadásának nagyon ki lesznek téve. Számukra a helyes döntés egyértelmű: vagy megpróbálnak átlépni egy nagyobb szövetségbe, vagy meghagyják a 20-as szintű épületeket - több hónapos gyaktér/védőfal hátrányt egyértelműen nem lehet bevállalni. És ha megnézitek a szövetségi toplistát taglétszám szerint, már az első oldal alján 24 fős szövetség áll - azaz már létszámban is csak kétharmada a legnagyobbaknak, a szintkülönbségről nem is beszélve.

Ezzel a fejlesztéssel egy szakadék képződött a szövetségek között: aki nem tudja átugrani, az a túloldalon marad örökre.
Dátum: 2009.06.10. 07:33:20
Idézet: Ariel - 2009.06.10. 01:11:02
Sajna 1800 ép még mindig nem elég, hogy szintet lépjen, arról nem is beszélve, hogy 12 óra alatt a morálja 58-ról a béka segge alá esik vissza. Benyomtam a kennelbe, csütörtök este lép akcióba legközelebb.


Állatot kell cserélni.
Az a gond, hogy amikor több ezer TP kell az állatnak, hogy szintet lépjen, akkor az sok csatát jelent (többszázat). Ha mindegyikben sebződik 50 ÉP-t, már elfogy neki szintlépés előtt. Ha 500 TP-nként szintet lépne, bírná a sebződéseket, mégha kevesebb is az ÉP-je.
No meg egy 10-es vastagbőr is segít valamennyit (én is most fejlesztem). Gyógyítást viszont el kell felejteni, annyira használhatatlan.
Dátum: 2009.06.09. 18:17:09
Idézet: Ariel - 2009.06.09. 16:59:49
Viszont a TGY már jóideje smaragd lehetne ezzel a technikával...


Sajnos nem. A szövetségnek alakuláskor eldől a hordája, és az is marad.
Dátum: 2009.06.09. 07:43:02
Idézet: LanMaffia - 2009.06.09. 01:02:28
hm... nézzük csak akkor mi a helyzet.

Vagyok én a TOP20 akárkije és nincs időm a játékra, de optimalizált akarok lenni, mert az a király, egyébként nem ér semmit a játék, mert ez nem játék, hanem verseny hogy ki van a topban. Érdekes gondolatmenet, bár való igaz hogy ferdítek kissé.



Nem kissé, nagyon durván.
Onnantól, hogy nem kockán dobod ki, melyik tulajdonságot vagy szakértelmet fejleszted, már optimalizálsz. Amikor elkezdted növelni a kivégzésedet, akkor kitűztél magad elé egy célt, és onnan kezdve azon munkálkodtál, hogy azt elérd, igyekeztél a lehetőségek közül azt kiválasztani, amelyik leginkább célod felé vitt - amelyik számodra az optimális választásnak tűnt.

Én, Te, Winnie és mindenki, aki céltudatosan fejleszti a karakterét, már optimalizál. Egyedül a mértéke más: valakinek belefér, hogy ne sajtoljon ki egy állatot, valaki szeretné azt is. Olyan nincs, hogy te nem optimalizálsz, én meg igen.
Dátum: 2009.06.08. 18:41:18
Idézet: Miklós - 2009.06.08. 17:22:19
Az aukciós házba az 5 csp-t is azért raktam be, hogy csökkentsem ezzel a játékidőt, azzal nem számoltam, hogy a top-top inkább nem költi el erre a csp-jét, hogy a versenyben ne érje hátrány.


Ez a része elég egyszerű matek. Aukciósházban a tételek legtöbbje átszámolható LE-re, sőt volt is olyan, hogy 100k LE, 3 tulajdonság (szintén 100k alatti LE) stb. Ezek mind 100 dukát felett mentek el, amit ha csp-ből vásárolsz meg, akkor minimum 200 csp. Tekintve hogy 1 csp már 40. szint környékén 1000 LE-t hoz a konyhára vadászattal, a legtöbben sokkal (2-3-szorosan!) jobban járnak, ha a csp-t vadászatra költik, nem dukátvásárlásra.
Biztos vagyok benne, hogy ha az aukción olyan tételek lennének, ahol a csp-t érdemes dukátra váltani, akkor "top-top" is költené rá a csp-jét.

A vadászat időtartamáról: jómagam büntetővel is 15% alatt vadászom, és szerintem a "top" nagy része szintén, sőt nagy általánosságban aki megteheti, ezt csinálja. Innentől kezdve teljesen lényegtelen mennyi ideig tart a vadászat, mert nem visznek tőlem több LE-t akkor sem, ha 30 percet töltök el vele. Azoktól lehet ilyenkor LE-t elvinni, akik nem tudják megoldani a 15% alatti vadászatot - nincsenek sokáig gépnél, vagy nem jöttek rá, hogy 15% alatt érdemes tartani magukat, mert akkor nem buknak annyit.
Ha mondjuk bekerülne egy olyan dolog a játékba, hogy ha 15% alatt vagyok, ÉS vadászok is, akkor a vadászat időtartama fele (akár harmada, negyede) annyi, viszont dupla olyan gyorsan regenerálom az ÉP-t, az semmit nem változtatna sem a rabolható LE mennyiségén, se a támadhatóságon. Sőt, az illető picit még rosszul is járna, mert a varázspontot nem regenerálná dupla sebességgel, tehát kevesebb VP-je lenne, mint "normál" vadászat esetén.
Biztos vagyok benne, hogy ezt a megoldást rengetegen támogatnák, és talán megvalósítani sem lenne bonyolult.

A játéknak is jót tenne, mivel a vadászat időtartama lényegesen lerövidülne, és így sokkal többet lennének a karakterek 15% ÉP felett.
Dátum: 2009.06.08. 07:23:13
Idézet: Sultankalifa - 2009.06.07. 19:30:25
mi lesz a fertőzés után? szerintetek megvan már , vagy akkor ismét itt fogunk ötletelni?


Szerintem kb. annyira van meg, mint a kristálypont.
Sajnos tartok tőle, a fertőzéssel kapcsolatban is lesznek egyensúlytalanságok. Aki leküzdi, kb. 700k LE-t költ erre. Bármi is fog történni, vagy ők fogják úgy érezni, kár volt ennyit erre költeni, vagy azok, akik nem költöttek, hogy behozhatatlan hátrányba kerültek - bármennyire is az ő döntésük.
Aztán vannak olyanok is (pl. jómagam), akik több (3) alkalommal elfelejtették a fertőzést (szintlépéskor nem volt annyi LE, mire meg lett, elfeledkeztek róla). Emiatt nekem pl. 6 szinttel - legalább másfél hónap, ha nem több) lesz lehetőségem élvezni a fertőzés elmúltának előnyeit.

A Miklós féle kristálypont felvetéssel kapcsolatban két dologban látok problémát. Az egyik, hogy jelen pillanatban sem látom azt, hogy komoly újdonságok kerülnének játékba (március eleje óta bekerült az aukciós ház, kristályhorda, hibajavítások, változások - de igazán komoly fejlesztés nem volt). Ha most a játékosoktól ömlenek majd a fejlesztések, azt vajon hogy fogják bírni? Tartok tőle, ugyanaz lesz, mint TF-en a KT képességekkel: hónapokat kell várni, alkudozás ide-oda stb. Ezt nagyon el kellene kerülni.
A másik dolog, hogy eddig úgy gondoltam, leginkább az idő hiányzik ahhoz, hogy új fejlesztések kerüljenek a játékba. Most már úgy érzem, a jó ötletek is.
Dátum: 2009.06.06. 08:58:29
Miklós:
Re: Végzetúr friss hírek
89. hozzászólás - Tegnap, 15:38:07
"Javítottunk egy programhibát. Ha egy játékos hordázással több állatot vitt magával, és mindegyiknek sebzést növelő tárgyat adott, akkor a sebzések összeadódtak, tehát pl. 3 állatodnál volt +10 sebzést adó tárgy, akkor mindegyik +30-at sebzett, összesen +90-et."

Ezt így bajnoki után másfél órával jólesett megtudni. Nem adtam állataimnak sebzésnövelőt, mondván, nem számít. Ezek szerint állatonként és körönként ütésenként +108 (3*36) sebzéstől estem el. Vajon hány csata múlt ezen (a régebbi bajnokikon is)?
Dátum: 2009.06.04. 21:09:56
Egy gondolat a kristályhordához:

Amíg fix az erősségük, addig akik ezen erősségnél erőssebbek, azok könnyen veszik az akadályt/tápolnak, akik alatta vannak, azok sorsa meg nehezebbé válik. Akárhol lesz meghúzva a kritályhorda erőssége, az ily módon kettészeli a karakterek táborát.

Ezért kell olyan megoldást találni, ahol a kristályhorda tagjainak erőssége ahhoz igazodik, aki épp támadja őket - ezért merült fel bennem anno, hogy a támadó "klónjaként" lépjenek fel. Így sokkal többek számára lenne kihívás, ugyanakkor sokkal kevesebben éreznék azt, hogy még többen fogják őket ütni, mint eddig.