Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Jeriko

Dátum: 2009.06.26. 09:52:20
Idézet: Morroch - 2009.06.26. 09:44:01
De remélem azt is figyeled, hogy mikor módosult utoljára.


Azt tényleg nem néztem
Kár hogy így nem lehet tudni, mi mikor keletkezett.
Dátum: 2009.06.26. 09:38:57
Érdemes visszaolvasni a topicindító hozzászólást. A dátum december 20.


Idézet: Miklós - 2008.12.20. 08:38:37
Várható fejlesztések

Ebben a topicban olvashatsz a közeljövőben és hosszabb távon várható fejlesztésekről, illetve leírom azt is, hogy mi az, ami biztosan nem lesz a játékban. A topicot időnként frissítem, tehát érdemes lesz időnként visszalátogatni ide.

A megvalósult fejlesztéseket kitörlöm, átkerülnek a Hírek topicba!

A normál játékfejlesztések mellett jelenleg a játék angol nyelvre fordítására koncentrálunk, hogy minél hamarabb elindulhasson a nemzetközi verzió.


Közeljövőben várható fejlesztések
- Térkapuból 30. szint felett essenek nyakláncba és gyűrűbe illeszthető fókuszkristályok (dokumentáció már elkészült)
- egyszerre több állatot is lehessen gyógyítani

Hosszabb távon várható fejlesztések (nem feltétlenül ebben a sorrendben)
- Szövetségi küldetések.
- Szövetség licitálhasson az aukciós házban.
- Több részfeladatból álló kalandok.
- Barátságos portyázás: nem harcolsz a meglátogatott végzetúrral, hanem szakértelmeiteket méritek össze. A győztes LE-t és TP-t kap, és állatának morálja is nő.

További, "talán" ötletek
- Weboldal skinnelés
- Szövetség névváltoztatás indokolt esetben, őskőért.
- Korábbi epikus ellenfél ismételt megölésének lehetősége.

...
Dátum: 2009.06.25. 07:38:58
Idézet: Kocos - 2009.06.25. 05:51:41

Ma reggeli 8 celpontombol 2-ot felsoroltal (25%). Nem mondom persze, hogy ez egy kozponti problema, es mostmar keso ezen valtoztatni, de hiba volt berakni. Plane, hogy a 60-as targyak kozott is van 2 bunteto jellegu, lehet, hogy mire azon atjut a mezony, addigra mar a celpontjaim felenel lesz.


Előző hozzászólásomban pont erre javasoltam minimális munkával járó megoldást. Az szerinted elfogadható?
Dátum: 2009.06.24. 22:16:15
Idézet: Kocos - 2009.06.24. 19:31:49

Miert nem lehet visszaterni az eredeti koncepciohoz, hogy MEGERJE tobbfajta kuldit csinalni?


Ezt tényleg nem tudod? Mert fejleszteni (dolgozni) kell(ene) hozzá.
Már önmagában az ismételhető küldetések azért jöttek be, ne kelljen új küldetéseket csinálni mindig.

Büntető:
Ha a hatása le lesz csökkentve arra a szintre (nem tudom ez hány százaléknál következik be, de létezik egy ilyen százalék), hogy betámadnak mellette, a tárgy értékének nagy része elvész, akik ilyet vásároltak, jól meg lettek szivatva (bár gondolom pont ez a cél).
Ha a hatás csökkenés nem éri el azt a szintet, hogy betámadjanak, akkor meg tök felesleges volt a csökkentés.
Ez egy alapjaiban elhibázott tárgy. Javasolnám az eltávolítását a játékból, akiknek ilyen van, azok cserélhessék le más, azonos szintű epikus tárgyra.
Érdemes odafigyelni, hogy a Kristályhorda tagjainál voltak hasonló hatású tárgyak, azokat addig kellene módosítani, amíg nincsenek kiosztva játékosoknak.
Megjegyzem, az aukción elárverezett szkarabeusz pontosan ugyanezzel a hatással bír, azt is érdemes lenne felülvizsgálni.

Térkapura visszafogott: Szegény pók karakterek eddig csak napi 2 dukátot tudtak váltani az aukcióra, de térkapuzni nem tudtak, mert sok TP-t adott. Kellett nekik valami támogatás, mert még mindig van olyan kategória, amit nem ők nyernek a bajnokin.
Őszintén: mi szükség van erre?
Idézet: Crimson - 2009.06.24. 19:12:25
Van abban valami vicces, amikor pont LanMaffia egyik szövetségi társa kéri el a botprogramomat, miután kábé 2K(!) lóerőt hoztam tőle...


És odaadtad neki?
Dátum: 2009.06.24. 16:24:48
Idézet: Lanmandragoran - 2009.06.24. 13:34:31
És pontosan ugyanaz lenne, mint egész ősszel a játékosértékelés aranykorában, hogy boldog-boldogtalan hasraütve pontoz. Ha működne hogy a játékosok objektíven ítéljenek a kérdésekről, akkor eleve nem lenne szükség utólagos szűrésre, mert nem lennének rossz kérdések.
Semmi olyan megoldásnak nincs értelme, ami automatizált, és csak a játékosok véleményétől függ. Mindenképpen kell bele egy admini döntő szó.


AZ óriási különbséget abban látom, hogy ha nem KÖTELEZŐ értékelni egy kérdést (mint ahogy régebben volt), akkor akinek nincs kedve értékelni, az nem csinál semmit, szemben azzal, hogy benyom valami hülyeséget, csak hagyják őt békén ezzel.
Idézet: winnie - 2009.06.20. 22:16:58
Idézet: Jeriko - 2008.10.22. 10:50:19


A kreatív affinitás semmit nem ér, ezt szerintem minden játékos hamar be tudja látni, felesleges vele példálózni (de ha nem hiszed, fejlesszed ki!). Példának okáért nekem 2-es van, és 830 LE-be került eddig, hogy megvan (mert minden azóta fejlesztett szakértelmem azóta 20 LE-vel drágább). 4%-al kapok többet, tehát 830/0,04 = 20750 LE-t kell szerezni, hogy egyáltalán visszajöjjön az ára, addig negatívban vagy. Ha úgy tetszik, következő szintje 580 LE lenne, 580/0,02=29000 LE szerzése után mondhatnám azt, hogy most már nem veszteséges. Ez egy tipikusan olyan szakértelem, ami messze el lett számolva, nem éri meg megvenni. Úgyhogy kerülhetne akár egymillió LE-be is, mert akkor tudnál vele példálózni, hogy a gyémántok egymillió LE előnnyel indultak.


éljenek a klasszikus kommentek. érdekes visszaolvasni néhány hírhedt nyafogást, anno mondjuk a 6-os energiakrstályosítóról:) (ma már mindenkinek 8-9-es:) kéne egy topik az efféle aranyköpéseknek.


Winnie Drága!
Azt most hagyjuk, hogy 8 hónap múlva kommentelsz egy hozzászólást a 9 hókapja tartó játékban - ha elbírja a gerinced, hát elbírja, örüljünk neki, hogy ilyen jó erős.
Viszont mint látom, a matematikai műveletek okoznak némi gondot azóta is, így számoljunk kicsit:
Van 28-as kreatív affinitásom. Ez ugye minden szakértelmemet megdrágította 280 LE-vel, ami 1186 szakértelem esetén 1186*280=330k Emellett ki is kellett ezt fejleszteni, ami szintén belekerült durván számolva (most maxos transzplantációval számolva egy szakértelem 10k körül van, legyünk nagyvonalúak, számoljunk csak 28*10k=280k-val. Az összesen 610k LE
A szerzett LE.diff-em 1430k. Ebből a kristályhorda kb. 430k, megbeszélt csaták (20k küldetések) kb. 400k - de számoljuk bele ezeket is, ahogy a gyémánt bónuszt is - bár ezek messze nem állnak minden karakter rendelkezésére. Továbbá tegyük fel, hogy az affinitás az összes megszerzett LE-re hatott (ami megintcsak durva felülbecslés). Így azt lehet mondani, az affinitásból szerzett LE az: 1430k/1.56*0.56 = 513k Azaz még bőven mínuszban vagyok.

De nézhetjük úgyis, mint régebben írtam: most 11000 LE-ért tudok fejleszteni egyet az affinitásomon, ez 2%-al több LE-t biztosít. Hogy megérje, 11000/0.02=550k ALAP LE-t kell szerezzek. Tekintve, hogy már van 28-as affinitásom, ez 550k*1.56=858k LE megszerzését jelenti. A toplistából kiderül, hogy a játék történetében ezt az értéket eddig 150 játékosnak sem sikerült elérnie. Nekem úgy 4-5 hónapig egyértelmű ráfizetés lenne ez a szakértelem.

Ha reálisan akarjuk nézni, akkor az affinitás egy igencsak hosszú távon megtérülő szakértelem, gyakorlatilag csak pókoknak éri meg. Jó kis hírhedt nyafogás, ugye?


Idézet: winnie - 2009.06.20. 22:16:58
érdekes visszaolvasni néhány hírhedt nyafogást, anno mondjuk a 6-os energiakrstályosítóról:) (ma már mindenkinek 8-9-es:)kéne egy topik az efféle aranyköpéseknek.


TGY-nek speciel 6-os, de hát ők nyilván nem tartoznak a mindenki közé. Ezenkívül végignéztem a top10 szövetséget, és egyiknél se találtam 9-est, de hát ennek nyilván az az oka, hogy ezekben a szövetségekben olyan amatőrök játszanak, akik közelébe sem szagolhatnak a winnie-féle szellemi magasságokból felfedezhető összefüggéseknek.
Ja, nálunk a 6 úgy jött össze, hogy amikor valaki abbahagyta a játékot, akkor belenyomta az összes őskövét és kiégett őskövét.
Dátum: 2009.06.23. 20:03:34
Caveman: Bocs, de a személyeskedésbe nem akarok belemenni.
Dátum: 2009.06.23. 19:54:27
Idézet: CaveMaN - 2009.06.23. 19:39:47
Oszt, azt az inget, ami nem passzol rád, minek hurcibálod?


Mert általánosítottál, és helytelenül.

Idézet: CaveMaN - 2009.06.23. 19:39:47

És nem tudom kihagyni akkor ezt sem: Ti, miért nem játszottatok normálisabb háborút és miért farmoltatok helyette?


Lehet, számodra - és sokak számára - farmolásnak tűnt, mi csak használni szerettük volna a játék egyik legérdekesebb színfoltját. Ha veszed a fáradtságot és utánanézel hozzászólásaimnak, ahogy kérted, látni fogod, hogy mennyire szerettem volna, ha normálisan működik a rendszer. SOHA nem a nyeremény érdekelte egyik TGY tagot sem.
Dátum: 2009.06.23. 19:45:39
Idézet: Jeriko - 2008.10.14. 13:55:25
Még egy dolog: ha a szövetségek a lélekkút méretével hasonlíthatóak össze, mint "erősség":
- A győztes a vesztes lélekkútjából fog LE-t kapni. Tehát a vesztes a lélekkút méretéhez képest gyengül, a győztes erősödik. Legközelebb még könnyebben győznek, annál is inkább, mert a vesztes szövetség tagjainak pótolni kell az elvesző LE-t, így kevesebb marad a karakter fejlődésére, a győzteseknél pont fordítva. Remélhetőleg nem lehet majd megcsinálni azt, hogy egy erős szövetség relatíve alacsony méretű lélekkúttal lemarad, és sorra nyeri a háborúkat, kétszer-háromszor akkora lélekkúttal rendelkező szövetségek ellen.


Ajánlom mindenki figyelmébe dátummal együtt. Október 14. - Aznap, mikor a szövetségi háborúk bekerültek a játékba.

Idézet: Jeriko - 2008.10.17. 19:07:09

...Nagyon nem lenne jó, ha a háborúból portya 2.0 lenne, azaz az erősebb bármikor elveheti kockázat nélkül a gyengébbik szövetség LE-jét.
Dátum: 2009.06.23. 19:32:34
Idézet: CaveMaN - 2009.06.23. 17:14:59
Egy valamit szögezzünk le, de nagyon gyorsan. A háborús rendszer nem januárban romlott el, mióta a nagyok nem háborúznak. Az rossz, azóta, amióta lehet háborúzni. Csak épp az erőseket az első néhány hónapban ez kevéssé zavarta.


Tégy meg nekem egy szívességet: keresd vissza a háború rendszerével kapcsolatos hozzászólásaimat és dátummal együtt idézd ide a lényegét.
Köszönöm.
Dátum: 2009.06.23. 19:29:24
Freez: ennél egyszerűbbet javasoltam már itt a fórumon: legyen minden kérdés mellett egy osztályozási lehetőség 1-5-ig (teljesen opcionális, hogy használod-e). Azok a kérdések, amelyekre legalább X osztályozás érkezett, és az átlag nem éri el Y-t, kerüljenek ki az adatbázisból. Ezzel az adminnak semmi munkája nincs, és olyan kérdések is kikerülhetnek, hogy mennyi 25-nek a gyöke.
Dátum: 2009.06.23. 16:22:17
Darksol: ez nagyon egyszerű. Aki "profin" játszik, az mérlegel: mit fejlesszen, mit vásároljon és mikor, mire költse a LE-t. Mindig éppen arra, ami leginkább elősegíti a fejlődést.
Egy háború mindkét félnek veszteség, a győztesnek is. A Tappancsok elleni háború még inkább. Az Azúr győzhetett volna szervezettséggel, erővel, de összességében többet vesztett volna, mint azzal, ha elveszti a háborút. Ezért a háborúk eredménye tökéletesen semmitmondó, abból következtetést levonni nem szabad. Valószínű a háború rendszeres (sok minden máshoz hasonlóan) nem lesz megváltoztatva, a jelenlegi rendszerben viszont a Tappancsok taktikája a nyerő.
AZ Azúr vereségéért ugyanúgy okolható a hibás háborús rendszer, mint az, hogy nem hoztak áldozatot. (Megjegyzem, normális inkább az lenne, ha a játék valamely részének használatáért nem kellene áldozatot hozni - nem véletlen, hogy a nagyobb szövetségek nem háborúznak.)
Dátum: 2009.06.23. 16:09:00
Idézet: Freez - 2009.06.23. 13:30:08
Darksol, ez nem háborúnak tűnik hanem vadkacsavadászatnak. Én egyébként abszolút nem látok bele, hogy milyen is az élet a kristállyal de megint rövid úton kinyírtátok őket. Szép munka! Kíváncsi vagyok mikor térnek vissza.


Hogy beleláss, egy idézet a fórumunkról: "****t a kristaly ******be, meg a 15% alatti utesekre. Ma mar kb 15k LE-t vittek el tolem..."
Megismételném: 4 azaz négy tagunknak van pozitív mérlege ellenük. Nekik részben táp. A többieknek orbitális szívás.
Dátum: 2009.06.22. 21:26:03
Idézet: Mortimer - 2009.06.22. 18:49:44
Miklós a találkozón megjegyezte, hogy ott rontotta el, hogy csak 20. szintnél jutott ez az eszébe. Ma már minden 5. szint után csinálna egy ilyen épületet.


Kíváncsi lennék, mennyien játszanának így.
Ha megnézed a szövetségi toplista első oldalát, az alján levő szövetségnek harmad akkora lélekkútja sincs, mint a legtetején lévőnek, kb. epikusban is háromszoros a különbség. És a toplistának 70 oldala van...

Az, hogy ilyen épületeket le kell bontani majd újra felépíteni, azt fogja eredményezni kisebb szövetségeknél, hogy letesznek a továbbépítés lehetőségéről, és inkább egyénileg próbálnak átlépni erősebb szövetségekbe. A kis szövetségek pedig szépen kihalnak.
A szövetségi toplitsa 6-7. oldalától kezdve már gyakoriak a 1-6 fős miniszövetségek (uyge 70 oldal van!) - ők örülnek, ha 10-ig fel tudnak valamit építeni. Ha ott lenne egy ilyen akadály (leomlás), az számukra egy határvonalat jelentene. Nem kell nagy jóstehetség ahhoz, hogy azt mondjuk, már az első oldalon levő szövetségek legalább fele sem fogja soha felhúzni a mesteri építkezést. Hosszú távon ez pedig olyan hátrányt fog nekik jelenteni, hogy el kell hagyniuk a szövetséget - esetleg a játékot.

Részemről első ízben vettem komolyan fontolóra azt, hogy abbahagyom a játékot, vagy hordát, szövetséget váltok. És ahogy beszélgetek más játékosokkal, nem vagyok ezzel egyedül

A kihívás nem azt jelenti, hogy hordjunk össze 100.000, egymillió, százmillió stb. LE-t. És szórakoztatónak is max. első alkalommal nevezhető.
Dátum: 2009.06.22. 09:23:23
Idézet: Mazlee - 2009.06.22. 08:38:46
Ez most bizony minket is zavar. teljesen szar a rendszer.


Dehogy is, a rendszer teljesen jó, tökéletes!

Már gondolkodtam rajta, kilépek a TGY-ből, alapítok egyedül új szövetséget. Lesz 5k-s lélekkutam, rögtön háborút indítok Elit, Azúr, VM ellen. Jó sokat nyerek, felhúzom az epikus emlékművet (3 hát alatt egyébként is eljutnék odáig manakonstrukcióból), az első 20 epikust az új szakértelemmel leverném 2 naponta, kapásból lenne 20 epikus tárgyam. Ebből 2-3-at megtartok, a többit eladom aukción - máris van annyi dukátom, hogy megvásárolhassam a legjobb cuccokat. Közben persze folytatnám a háborúkat is, had dőljön a LE.
Portyázással nem lesz gondom, mert fognak ütni a háborúk miatt elég sokan, vadászattal sem, mert majdnem mindig 15% alatt leszek.
Ha meg már nem bírok az epikussal, alapítom a következő egyszemélyes szövetséget.
Dátum: 2009.06.21. 22:50:35
Idézet: Kocos - 2009.06.21. 20:20:28
Idézet: Ricardo - 2009.06.21. 15:11:15
Sharpa, Anababa és Crimson beállnak az Elitből a HT-s napokon, aztán fejlesztettünk egy jót nekik.


Barkit ki lehet utni, ha 15% alat is tamadhato a bent allo, es nem gyogyulhat!
Ilyenkor mindenki egy kis epikus.

Raadasul Anabba majd hulye lesz beallni, hogy kapjon egy rakat TP-t.


Ja igen, ezt nem írtam, de értelemszerűen 15% alatt is támadható lenne a bent lévő.
A jutalom jelképes mivoltjával egyetértek.
Dátum: 2009.06.21. 18:07:57
Idézet: Ricardo - 2009.06.21. 15:11:15
Sharpa, Anababa és Crimson beállnak az Elitből a HT-s napokon, aztán fejlesztettünk egy jót nekik.


Nem tudom sikerült-e értelmezni a dolog azon lényegét, hogy egymás után TÖBBEN nekimehetnek, és ha elfogy az ÉP-jük, veszítenek.
Másrészt biztos vagyok benne, hogy pont Sharpa, Crimson azok a karakterek, akik nem fognak lemondani portyáról vadászatról és egész nap bent kuksolni a toronyban, hogy védjék a többieknek.
Dátum: 2009.06.21. 12:52:35
HATALOM TORNYA 2:

A toronyban 3 végzetúr számára van hely, ők a torony védői. Ha mindhárom helyet egyazon szövetség tagjai foglalják el, akkor a szövetség tagjai dupla LE-t kapnak vadászatukra (csak addig, amíg mindhárom helyen ugyanazon szövetség tagjai állnak). (Ez a bónusz tetszés szerint változtatható.)
A védő minden idejét a torony védelmére szenteli: nem pihenhet, nem portyázhat, nem vadászhat, nem térkapuzhat, nem ihat védelem italt, nem válhat láthatatlanná, nem mehet katakombákba, nem kaphat segítő kezet. Bármelyiket is csinálja a felsoroltak közül, automatikusan elhagyja a tornyot, a helye üresen marad.

A torony védői helyére azok állhatnak be, akik harcban legyőzik őket. A kiválasztott védőt MINDEN nála alacsonyabb szintű karakter támadhatja, illetve a nála maximum 1 szinttel magasabb szintű karakterek. Ha a támadó győz, az addigi védő elhagyja a tornyot és a győztes veszi át a helyét. Ha a toronyban üres hely van (az addigi védő elhagyta a tornyot), akkor a támadó harc nélkül el tudja foglalni a posztot. Mindig látható, kik állnak a 3 pozicíó valamelyikén, őket úgy lehet támadni, mint portyával. De ha pl. védelem italának, vagy segítő kéznek a hatása alatt áll a támadó, akkor győzelme esetén a régi védő távozik, az új viszont nem áll be helyére (illetve automatikusan elhagyja azt).

A toronyban lévő végzetúr a csaták után ugyanúgy kap TP-t, LE-t, állatai ugyanúgy fejlődnek, mint portyák során, ugyanúgy lehet tőle LE-t szerezni (ha van nála).

Jó taktika több karakterrel egymás után megtámadni a védőt, és elfogyasztani ÉP-jét - előbb utóbb veszíteni fog.

Fontosnak tartom, hogy maximum csak 1 szinttel magasabbról lehessen támadni, így a gyengébb szövetségek előnyt kapnak az erősebbekhez képest (ha három 10. szintű karakter van bent, akkor a nagyobb szövetségeknek még csak esélyük sem lesz a támadásra).
Szintén fontos, hogy a bent lévő karakter ne tudjon csinálni semmit, megelőzendő, hogy egy-egy nagyon erős karakter hosszabb időre "kibérelje" valamelyik helyet.

Opcionális szabály: a védő ne regeneráljon se ÉP-t, se VP-t.
Dátum: 2009.06.20. 15:11:20
Idézet: winnie - 2009.06.19. 13:57:34

ne legyél már ennyire egyoldalú, néha komolyan azt hiszem, hogy el is hiszed, amit írsz. te azt mondod, hogy a saját nyereségeteket akarod növelni, de közben nem látod, hogy azt akarod, hogy a béna szövetségek, a nem harciasak veszítsenek minél többet. mondhatnám azt, hogy nem magadnak akarsz jobbat, hanem még inkább ártani akarsz másnak.

azoknak, akik végre elértek arra a pontra, hogy minimalizálják a háborús veszteségeiket, akik nagy nehezen építette 15-ös katalizátort. most meg azt akarod elérni, hogy a sok munka semmivé váljon és ismét veszítsenek egy tonnát? nem csak azt kell figyelni, hogy naponta 50 szövetség nyer háborút, hanem azt is, hogy 50 veszít.


Winnie komolyan mondom, mesteri szinten űzöd más javaslatainak semmibe vevését, más szavainak kiforgatását. Egyszer tedd már meg, hogy visszanézed milyen osztályzatokat kaptál a hozzászólásaidra, és valami minimális következtetést próbálj levonni belőlük (lehetőleg ne azt, hogy rajtad kívül mindenki más hülye).
Szerintem többszázszor elhangzott itt a fórumon, hogy a háború rendszere rossz, érdemes lenne megváltoztatni. Jómagam legalább 10-szer leírtam, ha nem többször. Egyértelmű, hogy a győztes nyereményét és a vesztes veszteségét külön kell kezelni - 20 végzetúrból 19 ezzel szerintem egyetért.
Mindezek után levonni azt a következtetést, hogy ha valaki a győzelem után járó jutalom növelését szeretné, az egyenesen a többieknek akar keresztbe tenni - mit ne mondjak, elég kifacsart gondolkodásmódból származó rosszindulat - számomra mindenképp.