Nekem jelenleg a K&H-nál van a biztosításom, tavaly több ügyfelemnek ott volt. Anyunak ott van számlája és megtakarítása is sok-sok éve és eddig soha nem volt gondja vele. Szóval velük is ugyanannyi gond van, mint bármely másik bankkal (kivéve OTP, azt utáljuk
), de nyilván probléma csak azoknál merülhet fel velük kapcsolatban (vagy bármely bankkal kapcsolatban), akiknek ott van számlájuk, ami általában azt is jelenti, hogy máshol nincs, így ha egyszer gondjuk volt az aktuális bankjukkal, természetes reakció, hogy "oda soha többet", holott máshol se lesz jobb, se rosszabb.
Régen volt az OTP-nél számlám, ott megszüntettem, mert a fiók dolgozóinak hozzáállása se volt megfelelő, átmentem a Postabankhoz (most Erste). Mindig is így vélekedtem az OTP-ről, mígnem ismerősömet évek múlva egyszer elkísértem egy másik fiókba és meglepő módon teljesen korrektek, segítőkészek voltak. Az Erstével 10-11 évig nem volt gondom, mígnem az elmúlt évben 3 is, ami miatt reklamáltam (jogtalanul levont bankkártyadíj 2 alkalommal is), de ott is rögzítették a bejelentést és 2 nap múlva jóvá is írták.
Mellettük MKB-nél van számlám itthon, velük abszolút nem volt gondom 4 év alatt, igaz, itt kiemelt ügyfél vagyok.
Külföldön meg a CSOB-nál vagyok (ami a K&H "testvére" Szlovákiában), Párkányban ott se volt gond soha.
Lan linkjén meg a levél láthatóan kamulevél, legalábbis igen érdekes összhatása van a dátumoknak, apró betűnek, aláírásnak.