Re: Visszafogott fejlődés (reform?)
321. hozzászólás - 2009.11.19. 21:02:49 (Válasz Mortimer #316 hozzászólására.)
321. hozzászólás - 2009.11.19. 21:02:49 (Válasz Mortimer #316 hozzászólására.)
Mortimer ebben ugyan igazad van, csak egy vele a probléma. A hagyományos rpg-kben (legalábbis a számítógépesekben: Diablo, WOW stb...) van egy maximális elérhető szint. Itt nincs ilyen és amikor felvetettem ennek szükségességét, akkor le is lettem szépen hurrogva, hogy nehogy már be legyen az korlátozva aki fejlődne szintben a csillagos égig. A végzetúr azon túl, hogy szerepjátékon alapul, nagyon kevés hasonlóságot mutat a normál szerepjátékokkal, kezdve azzal, hogy egyen karaktereket nevel ki, nincsenek tényleges specifikációk és erre törekvő fejlesztések.
Miklósék ott rontották el alapvetően, hogy a technikai korlátnak beáldoztak egy csomó dolgot, mert látszik az egészen az egyszerűsítés... Az hogy a hordák névben elkülönülnek meg vannak szinte alig észrevehető bónuszaik (főleg rubin-smaragd), de mindenkinek ugyanazokat a küldetéseket kell megcsinálni, mindenkinek a küldetésekhez ugyanazokat a dolgokat kell kifejleszteni kvázi rá vagyunk kényszerítve egyfajta fejlődési trendre a JV által.
Abban igazad van, hogy a szintlépésnek lehetnének egyéb bónuszai is, de az túl sok taktikai különbséget eredményezne, amit már a JV valszeg nem tudna követni ezért jönnének megint a "reformok" nehogy egy kicsit is egyediek legyenek a karakterek.
Miklósék ott rontották el alapvetően, hogy a technikai korlátnak beáldoztak egy csomó dolgot, mert látszik az egészen az egyszerűsítés... Az hogy a hordák névben elkülönülnek meg vannak szinte alig észrevehető bónuszaik (főleg rubin-smaragd), de mindenkinek ugyanazokat a küldetéseket kell megcsinálni, mindenkinek a küldetésekhez ugyanazokat a dolgokat kell kifejleszteni kvázi rá vagyunk kényszerítve egyfajta fejlődési trendre a JV által.
Abban igazad van, hogy a szintlépésnek lehetnének egyéb bónuszai is, de az túl sok taktikai különbséget eredményezne, amit már a JV valszeg nem tudna követni ezért jönnének megint a "reformok" nehogy egy kicsit is egyediek legyenek a karakterek.
V1 - Tyberius (Tyrant)
V2 - Heretic (SM)
V3 - Heretic (I:RM)
Fórumon még Ashran83 néven találhattok meg.
Általam írt kalandok: A mélyben szunnyadó erő, Harc az agyasokkal
V2 - Heretic (SM)
V3 - Heretic (I:RM)
Fórumon még Ashran83 néven találhattok meg.
Általam írt kalandok: A mélyben szunnyadó erő, Harc az agyasokkal
Pontszám: 6.76