Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Birka

Dátum: 2009.06.04. 00:34:29
Kérdezz bátran

80%-os celponton:

Te nyerted a csatát.
A jutalmad 2547 lélekenergia és 23 TP. Csata leírása

60%-os buli:

Te nyerted a csatát.
A jutalmad 1403 lélekenergia és 8 TP. Csata leírása

Lehet hogy "kiherélt" a portya rendszer, de míg v1-en 20 csatából 15 nem hozok semmit, addig itt mindig csurran cseppen valami, ha nyerek... Valamint ha otthagyom 20+k lében a karit, akkor nem kell izgulnom azon mi lesz 4 óra mulva mire visszajövök tárgyalásról...
Dátum: 2009.06.03. 21:37:21
Cave te tolod v3-on amugy?
Dátum: 2009.06.03. 21:18:08
Napi szinten megvan a grafikon

Amúgy elrontottak a szórakozásomat
"
A megadott nevű szövetségnek nem küldhettek hadüzenetet, mert azonos hordában vagytok!
"
Dátum: 2009.06.02. 21:59:17
-Sebgyógyítás frankó ötlet, én 15 szintenként +1 blöki szlotra szavazok
-Meglévő játékrendszerbe nem piszkálnék állat elnyeléssel!
-Smaragd horda így is bitang erős, semmiképpen nem kéne még tolni őket... (Mágia több elnyelés stb..)

Szerintem ne a jelenlegi rendszer bolygassuk, hanem valami feltétel után lehessen új varrikat/szakikat/épületelet használni/építeni/tanulni!

-Az elnyelést %-osan növelő új épületek?
-Új akadémiában tanulható szakértelmek, melyek növelik az elnyelést?
-Varázsvisszafordító varázslat? (Ha bejön hurrá, ha nem akkor nem sebeztem a csatában...)
-Negáció? (Ha bejön, akkor gyógyít az ellen, ha nem akkor 50%-al többet sebez?)
-Manapajzs? (Szembejövő varázslat először a manánkból sebez?)
-Transfer plain? (Ahányas a szaki, annyi % sebződését a blökinek én szenvedem el?)
-Puha ütés? (+x elnyelés közelharcra, amit a tau ugye növel is...)
stbstbstb...
Dátum: 2009.06.01. 20:27:12
Ismét elseje van, nézzük a statisztikákat

89 versenyző mutatott stabil teljesítményt, azaz volt folyamatosan a top100 rabló listán adott időszakban

Topista első 20, Lé dif emelkedés alapján (Ezer lé):
1. Sy Web 143,7
2. Yasmina 141,8
3. Büyük 131,3
4. Wart 125,9
5. Billy Pilgrim 112,4
6. McPaul 106,9
7. Revan 101,4
8. Wonder 87,2
9. Sátánfajzat 84,3
10. Christina 83,1
11. Hammerfall 79,3
12. Rene 77,9
13. MaciWorks 74,1
14. Georgee 73,7
15. Démonherceg 73,2
16. Rain 72,1
17. Drowsy Druid Abasc 71,8
18. Vanek úr 69,2
19. Motyogó 67,8
20. Rolikam 67,4

Topista első 20, tulajdonság összeg emelkedés alapján (db):
1. Wood 180
2. Rolikam 140
3. Wart 115
4. Yasmina 114
5. Szolisorcájú Szatírember 105
6. The Undertaker 103
7. Christal 102
8. Hammerfall 100
9. XARDAS THE MAGIER 100
10. Sy Web 99
11. Assasin 96
12. Crux 95
13. Büyük 94
14. Myacis 93
15. Stewestrong 92
16. RoadToHell 89
17. Legolas 88
18. IV_Ulrich 87
19. Wonder 84
20. Midgard 80

Topista első 20, szakértelem összeg emelkedés alapján (db):
1. Gwill 244
2. Revan 238
3. Szolisorcájú Szatírember 228
4. Rain 226
5. Heparni 225
6. Rene 209
7. Safira 208
8. Sy Web 206
9. Vanek úr 204
10. Vitathatatlan 199
11. Wart 194
12. Wonder 194
13. Valdimir 192
14. Silver Esnaider 191
15. Eroot ibn Shienkai 179
16. McPaul 179
17. Kicsit Mogorva 175
18. Laz070 172
19. Wood 163
20. Sátánfajzat 160

Topista első 5, lépett szintek alapján alapján (db):
1. Rene 8
2. Sy Web 8
3. Wonder 8
4. Silver Esnaider 8
5. Rolikam 8

6. helyezet 7 szintes, és a 37. helyezett is 7 szintes (mondhatni ez volt az üldöző boly... )
Dátum: 2009.05.29. 13:20:49
Csak kíváncsiságból megnéztem a to osszegemhez képesti építést, és az átlag nem igazán tűnik használhatónak.

Ad1. a manakonstrukció nem növeli a szerencsét, de az építésbe beleszámít.
Ad2. a szakértelem bajnokok minimális tulösszeggel rohangálnak.
Ad3. az építés szaki nagyon torzítja az eredményt...

Szerintem MESSZE nem csak a TÖ az ami meghatározza egy karakter erősségét. Szakértelmek, tárgyak, blökik, és végűl a TÖ.

Elsőre jónak tűnik a szerencse mint korlátozó tényező, de valójában meggondolva tragikus... Ennél már a nyert/vesztett csata arány is jobb

Ha valamennyire karakter erősséghez akarod állítani, akkor tulösszeg/szakiösszeg/karakter szint valamint eg yinduló konstans alapján kellene... Modellezni a mostani építéseket. Ezt elvileg meg tudja bárki csinálni a jelenlegi listák alapján, ha van türelme eleget copy-pastezni, és kismillió fkeressel összefűzni a táblákat. Fránya időhiány
Dátum: 2009.05.28. 23:36:16
Lényeg a lényeg, ha nem lesz épités korlat, akkor haverok keressetek! Napi 5-10 klikket lazán bevállalok majd, hogy nektek jobb legyen
Dátum: 2009.05.28. 13:20:57
A lélekenergia-sajtolás azonnali újrahasználata 1/3 őskőért
A tudatturbó azonnali újrahasználata 1/3 őskőért

Köszönjük!
Dátum: 2009.05.27. 15:00:45
Csak én nem látom őket V3-on, vagy ez csak bizonyos szint feletti móka?
Dátum: 2009.05.27. 08:15:07
Grat az építőknek! Azóta még 2 felépűlt, szoros volt a befutó
Dátum: 2009.05.26. 21:22:01
Miklós, valamit félreérthettél sajnos.

HA beveszünk egy új tagot, akkor annak az építésen nem csökken. Kutat kell töltenie meg hasonlók, de az építése nem csökken! Nem a szövetségen belüli építést nézné a progi, hanem az összes építést, ami a karlapon szerepel a karaktereknél. Különben semmi értelme, kilép-belép, és megint reseteli a számlálót a karakter szövin belül...

Tehát ha egy vadi új tagot vesz be egy szövi, ahol 40. szintű tagok vannak, akkor adódhat csak problema, de ebben az esetben óriási a szintkülönbség a tagok közt! Azaz egy 5. szintű tag 5k építérse 30. szinten már 5k*25 azaz 125k, de 10k építés, (ami 5. szinten se megerőltető) akár 250k építésig engedi a 30. szintű tagokat. Elvileg megoldja a kis tag óriási tápolását nagy szövikben, a rabszolgázást, valamint a törlés előtti felejtős önfeláldozást is ez a dinamikus maxolás.

Akinek több ideje van játszani, vagy prémes, az elhúz szintben, azaz nő a szorzója is, amit építhet. Aki nem ér rá, az sajnos lemarad szintben is, azaz növeli a szorzót is... Tehát ez az aggály se áll fent.

De amint lesz rá időm, megnézek jópár szövit, hogy ez a mostani szitukban mennyire korlátozzná a nagy szöviket (szerintem semennyire), a kis 0-20. szint közti szövikben meg lemodellezem, hogy a kritikus szinttartományban megfogja-e a rabszolgázást.

Term ez csak V4-re lenne érvényes, és mivel a játék legelejétől bentvan, így lehet vele számolni is ugye!
Dátum: 2009.05.25. 23:11:46
Én toltam volna egy copyt minden bizonyos szinttől kezdve, pár szintenként a topX, nem extrem kiemelkedő karakterere (pokokat hagyjuk), és beállítottam volna, hogy x időközönként támadnak a támadó listából olyanokat, akik TO összegük 90%-a az övéknek, és 100%-on vannak, természetesen akik háborút indítanak ellenük, azokat 70% TÖ-ig támadják, és igencsak előszeretettel...
A copyzott karaktereket összelőni pár szövide, lehetőleg úgy, hogy extrém szintkülönbségek is legyenek benne, és hajrá
Dátum: 2009.05.25. 22:52:19
-Ha van vége a szervernek, akkor 2-3 hét után ki indít karaktert rajta? (Mindenképpen komoly ext megoldás kötelező!)
-Így is bitang sokat ülünk előtte, ha begyorsul, akkor a játék ára is megnő!

Portyázás rendszere:
-V3-on nagyon bevált az, hogy számít az elvert egyén csata aránya, ezt implementálnám itt is!
-0-as portyák ellen betenném, hogy portya végeztével a program lefuttat párhuzamosan egy virtuális térkapus csatát, és amennyiben a szerzett lé nem éri el a virtuális csata eredményét, úgy feljavítja ennyire (Majd szorozza csata aránnyal!)

Háborúk:
-Ha valaki kapitulál 3 napon belül, úgy duplázódik a vesztesége!
-A lélekkút veszteséget befolyásolja a vesztett szövi csata aránya!

Építés:
-Senki nem építhet többet, mint amennyi a legkisebb építés a szövivben*a 2 kari szintkülönbsége. Azaz ha egy 12. szintű tartja 50k építéssel a negatív rekordot, akkor a 20. szintű tagok MAX 400k-ig építkezhetnek! (Term. a legkisebbnek nincs korlát!)

Lészerzés/pók/exploit védelem:
Egy karakter szintfüggő lét termelhet naponta, egy számláló jelez a karakter indulásától kezdve a karlapon, hogy ennyi a szerezhető léje, és ez x óránként növekszik, és midnen tevékenységkor csökken. (Esetlegesen erre lehet tárgyakat, vagy szakértelmeket, épületeket betenni később, melyek emelik a keret termelődést...)
Lényeg, hogy a korlát elméleti legyen! Azaz prémiumos tag maxos bónuszokkal *1,2 kb...

Számokban: (50csp*4,8 + 40pp*5,3)*1,2

csp (szintenkénti vadászat átlaggal számolva!)
pp (téerkapus átlaggal számolva!)
A kivégzés ellen hogy lehet védekezni?

A póknak sokkal több LÉ-je van mint a sima játékosoknak, mivel nincs maximalizálva a kivégzés szaki, ezért a pók korlátlanul tudja növelni, amivel egy "normálisan" játszó játékos sose tudja felvenni a versenyt!

Ha mondjuk ki lenne jelentve, hogy a kivégzés szaki csak 35. szintig növeli a rabolt lét, és e felett csak a kivégzési HP-t tolja. akkor egy "átlagos" kari 35-re kihúzva a kivégzését tudna védekezni... Lsd azt a pókot jelenleg, aki 600hp-nál még kivégez (Van rá élő példa!), az ellen hogy lehet védekezni??? Felnövelem a kivégzésem 150-re???
Jerikó, lehet hogy megvan a "nyerő" taktika Lémafia ellen, de jelenleg 600hp-n még kivégez, számítások alapján 170 körüli kivégzése van. Mivel ezen sincs korlát, ő mindig több léből tudja fejleszteni mint egy sima kari, azaz hosszú távon nemhogy védhető, de folyamatosan egyre inkább problémás a taktikája védelem szempontjából...
Dátum: 2009.05.22. 19:04:26
A háború torony alap célj aaz volt, hogy lehessen egyéni portyát nyomni a háború után is. Olyan megoldást nem tudsz kitalálni, ami ellensúlyozná az elb manakonstit...
A háború tornya V3-on tökéletesen működik...

Mondom nektek, V1 és V2 szépen összeomlik, V3 felvirágzik, mert nincs extrém kiugrási lehetőség.

És a békés világon folyamatosan üthetek vagy 40 embert, és van benne 2-3 100%-os délutánra Éljen a Béke! Jah és itt szinte mindíg van lé az embereknél, max kevés, de 0-ás rablásokból azért elég kevés van...
Tehát ebben a játékban CSAK az játszon aki napi 24 órát online, és CSAK azzal tölti az idejézt, hoyg számolja a 15%-ot, esetleg pók???

Amúgy minden törlő játékosnak javaslom kipróbálni a V3-at, ott maxolva van az elvihető lé, és nem picit harcos világ a leírásával ellentétben, mert nincs tétje a portyának, és óriási teljesítmény már egy 100k lés egyenleg is... (Sajnos alap prém azaz heti 6x13huf kötelező...)
En kérek bocsánatot a nevedben, ha lehet!

Csuki és Egon egy ZSENI, alig 2 napos LEGÁLIS tevékenységgel 2 napja itt van a Játékvezető fórumon, kiderült, hogy a pókok hogy el vannak szállva, egy régóta esedékes rendrakást kicsikartak, és beírták magukat örökre a Végzetúr naplóba...

Az is kiderült, hogy 100k rablás egy ütésből már nem is elég, 150k kell, míg mások 20 szint alatt nem termelnek ennyi lédifet, ha ez nem érdemel meg egy önvizsgálatot, akkor mi??? A Pókok úgy ülnek a hálójuk közepén minta középkorban a kiskirályok, vajon miért voltak anno lázadások, lefejezések stb?

Valamiért a modern világ bankjai jutottak az eszembe a maguk gyorskölcsöneivel... Kísértetiesen azonos szitu volt, amikor a thm-et fel kellett tüntetni, (infrastruktúra, költségek, apróbetű, LEGÁLIS stb szöveggel..) most ugyan ez van, amikor a thm-et rendbe akarják tenni. Tudom hogy ez egy kegyetlen világ, meg hogy az erősebb kutya Bzik, de ha az összes nőstényt kinyírta előtte, akkor mit????

Alapból benne kéne lennie, hogy a kivégzés és a kreatív csak akkor növeli a kapott lét, ha 30pp-n vagy...
Saját magamtól félek, amikor NEM pókként 31-ről leütök 26-ra, és 700 hp-t lebontok egy full prémiumosról, miközben 40-et tudott visszaütni, úgy, hoyg 21. szint óta 30 iq és 20 mágiát növeltem a tuljaimon csak... Szerintem a Pók kórus picitt halkitson, és gondolkozzon, kit fog gyepálni, ha mindenki töröl miattuk... (Mit szólnának egy minden 5k rabolt lé után 1 TP-hez???)
"(nem írok szabálytalanságot, mert Birka bégetésétől már vérzik a fülem)"

Ó, köszönöm
Elvtelen, de HATÁSOS

2 barom versenyzett az M7-es kivezetőn 280-300 körűl, így kiették a kamerát, és kénytelen vagyok betartani azóta a 100-as táblát, pedig előtte 130-150-el mentem én is?
Micsoda erkölcstelenség, hogy van speed limit!!!

Pókók kórusa, Volume felteker, CRY BABY