Hozzászólások - LanMaffia
Dátum: 2024.10.16. 02:35:13
Köszi!
Dátum: 2024.07.15. 01:12:34
Idézet: Razor - 2024.07.14. 13:36:00
A gyakorlo arra van h elkoltsd a PP-t.
A token azert van mert reszt veszel a szovetseg eleteben koveted a kiirast es megprobalod vegrehajtani legjobb tudasod szerint.
Én ezzel tudok egyetérteni.
A gyakorlo arra van h elkoltsd a PP-t.
A token azert van mert reszt veszel a szovetseg eleteben koveted a kiirast es megprobalod vegrehajtani legjobb tudasod szerint.
Én ezzel tudok egyetérteni.
Dátum: 2024.07.11. 02:07:46
A gyakorló ütés gomb nekem is játékbantartó fejlesztés volt.
Na jó, igazából értem a dolognak a miértjét. Oké. Viszont így a taktikakészítők sokszoros munkát kaptak. Na meglátjuk hogy alakul ez majd a jövőben, lehet finomodik még ez ügyesen.
Na jó, igazából értem a dolognak a miértjét. Oké. Viszont így a taktikakészítők sokszoros munkát kaptak. Na meglátjuk hogy alakul ez majd a jövőben, lehet finomodik még ez ügyesen.
Dátum: 2024.07.10. 17:20:06
Köszi a munkát előre is!
Dátum: 2024.07.10. 17:19:27
Én komolyan nem értem az SZB problémát srácok. Vannak itt okos emberek, mi is itt a gond igazából? Az, hogy valaki gyakorlóba üt, az igazából kevesebb munka, mintha területre? Vagy az lenne a cél, hogy ne 1 emberes SZB legyen, hanem legyen rákényszerítve mindenki a taktika ütésre, aminek kvázi a jutalma a token? Mert ennek van értelme, de akkor meg nem kell ez a 3 ütés 1 ütés akármi.
A térkapus fejlesztést én sem értem, de nem voltam talin. Öreg hiba
A térkapus fejlesztést én sem értem, de nem voltam talin. Öreg hiba
Dátum: 2024.07.10. 02:28:20
Ez az új SZB változtatás most őszintén kinek lett jobb így?
Dátum: 2024.06.26. 00:18:49
Ezen gondolkoztam erősen. Igazából már a legfejlesztettebb relikviák sem adnak semmit. Választhatok egy kincsgyűjtőt, egy védelemgyűjtőt meg egy robbanásgyűjtőt kufár szinten úgy, hogy a mytok igazából maxosak. De még ha nem is lenne maxos, elképesztően jelentéktelen bónuszok ezek. Lenyomtam az eventet, de csak így nem is tudom... egóból, de se a ráfordított idő, se a PP-k, se semmi nem érte meg.
Dátum: 2024.06.25. 17:19:33
Ettől még kínzás nyomkodni
Dátum: 2024.06.25. 03:42:11
Ezt a kufár eventet ki lehetne venni. Kínzás nyomkodni.
Dátum: 2024.06.18. 02:09:23
A gyakorló ütések tokenmentesítése semennyire sem oldja meg azt, hogy alacsony taglétszámú szövetségek határozottan előnyben vannak ebben a stílusban. Igazából nem is tudom, hogy mit old meg. Üssön bele a mátrixba mindenki ötöt? És az úgy jó? Most jól meg lett mondva, hogy hát az az öt ütés kell? Nem az A gombra kattintasz ötször, hanem a B-re, ezért megérdemled a tokent. Nem ez fogja visszahozni az SZB-t.
Dátum: 2024.05.23. 15:04:39
Igazából sokunknál szerintem eltűntek a célok és már csak a napi automata kattintgatás van. Egy teljes napi bevételből lesz 1 IQ. De csak nálam, mert azoknak akik már 200 milliárdnál járnak negyed IQ se. A veremjárkálás annyira unalmas, hogy szavak nincsenek és az egész csak azt tudja, hogy költs őskövet pálcára meg mindenre, mert az a táp. Aztán pörgesd a pálcákkal a templomokat és költs ott is, mert máshogy nem lehet, mert csak ebből lehet bármennyi TÖt-t húzni. Most ott vagyok, hogy le kéne nyomni még a xenót meg a havi vermet meg iszonyat sok mindent és konkrétan nem látom hogy lesz hozzá kedvem
Dátum: 2024.05.23. 03:36:16
Mi azért beszélgettünk sokat, főleg a játék jövőjéről. Azt hiszem sok mindenben egyet kell értsek vele. Maedhros is törölt nemrég.
Dátum: 2024.05.08. 12:12:13
Azért remélem lesz valami visszamérés, hogy mennyien használják majd ezt az új fejlesztést. Én most egy esetben látom, előnyét: ha gyorsan el akarom pörgetni az erőforrásokat és mindig ugyanazokat csinálom. De igazából az a gond, hogy félek elkezdeni, mert mi van, ha mégse úgy működik ahogy szeretném és akkor majd lehet szerencsétlenkedni, meg tulajdonképpen spórol 3 kattintást és a végén még fizetek 2-300 őskövet.
Dátum: 2024.05.03. 11:13:29
Az automatizálós kijelentéssel egyetértek, ám ennek vannak határai. Igazából ha bármivel lehet időt spórolni, az win. A példád viszont elragaszkodott és nem kértünk hasonlót sem. És nem is szeretném, ha elvadászná, mert a veremben sokkal értékesebb a CSP. És ha már verem és időspórolás, ha kétszer olyan gyorsan mozogna az ember a veremben, már kevésbé érezné az embert azt, hogy idegileg kikészül. És tulajdonképpen semmi értelme nincs az oda-vissza kattintgatásnak egy verembejárásnál sem. Kell hozzá 3-4 megnyitott browser fül eleve, lép-lép-lép, csata, kész a küldi, átvált, átvesz, következő, verem, lép-lép-lép, csata, küldi, átvesz, stb. stb. Ezt pont át lehetne venni egyben, semmi nem változna, csak izomsok kattintás eltűnne és kényelmesebb lenne a játék. Nem support AI, automatizmus, csak kényelmi funkció.
Alapvetően egy szint után - és ha nincs event - akkor a játékosok 99%-a ugyanarra és kb. ugyanúgy költi a CSP-t és a PP-t. De ha nem is így van, a saját bejáratott útját járja újra és újra. Tehát megtette a döntését, majd megcsinálja az ismétlést napi 20-szor, majd ugyanezt a következő nap is. Na ennek az időnek a csökkentése sem automatizmus, hanem kényelmi faktor. Hiszen nem a gép dönt helyettem, én döntöttem, itt vagyok a gép előtt, én csinálom, csak legyen gyorsabb. Úgyis ide kattintanék, utána meg oda, utána meg oda. Ez legyen egyben.
Az erőforrásokkal nekem személy szerint nincs bajom. Szerintem az sose gond, ha van.
Alapvetően egy szint után - és ha nincs event - akkor a játékosok 99%-a ugyanarra és kb. ugyanúgy költi a CSP-t és a PP-t. De ha nem is így van, a saját bejáratott útját járja újra és újra. Tehát megtette a döntését, majd megcsinálja az ismétlést napi 20-szor, majd ugyanezt a következő nap is. Na ennek az időnek a csökkentése sem automatizmus, hanem kényelmi faktor. Hiszen nem a gép dönt helyettem, én döntöttem, itt vagyok a gép előtt, én csinálom, csak legyen gyorsabb. Úgyis ide kattintanék, utána meg oda, utána meg oda. Ez legyen egyben.
Az erőforrásokkal nekem személy szerint nincs bajom. Szerintem az sose gond, ha van.
Dátum: 2024.04.28. 00:36:03
És most akkor térjünk vissza a küldetésreformra pls Már kezd alakulni az okosság, ne rontsuk el.
Dátum: 2024.04.27. 01:39:11
Idézet: Miklós - 2024.04.26. 17:32:28
Nekem tetszik, de rögtön jön az elméleti kérdés, hogy akkor miért is ne mindet. Mármint koncepcióban miért is ne lehetne a teljes küldetésezés rendszer felé felhúzni egy olyat, ami csak számolja, hogy mi lett kész, amint van 3 különböző növeli a jutalmat. Persze ez alapvetően kinyírja a teljes manuális küldetésezést.
Ez kicsit olyan, mint az ideiglenes relikvia a xenóknál. Az pl. fél évig jó azt hiszem.
4. Vannak küldetések, amik a gigantikus veremnél is számolódnak, de csak egyszer. Ha ilyen rendszert használ a user, ezek a küldetések 3x (4x?) számlálót kapjanak.
Igazából alapvetően úgy működik, mint a sima veremnél. Egy csatánál számolja, hogy mennyi kábítás történt, ez kell 40-szer, kész. Na, ez gigaveremnél kap 5-ös szorzót és kész. Igazából már csak azért is valid az 5-ös szorzó, mert sokkal többször át fog menni a 40-es vagy 60-as célszámon a küldetésszámláló. Pl. első csatában van 6 kábítás, az rögtön 6*5=35. A küldetés még nem teljesült. A következőnél már 70 lenne a sikeres kábítások száma, de gondolom ilyenkor levág a rendszer 40-nél és a maradék az leves. Ez ugye normál csatában / veremben max. 42-ig megy fel. Szóval alapvetően még ezzel együtt se érné meg gigavermezni ha csak a küldetéseket nézzük. Kivéve persze, ha a rendszer úgy működne, hogy összeszámolja mennyi kábítgattál egész nap, leosztja 40-nel, tessék, ennyi az annyi
Leírom akkor, hogy kb. milyen módosításokat programoznánk le, hogy lehessen a hétvégén emészteni:
1. ne 3, hanem akár 6 küldetést fel lehessen venni. 4 legyen az alapértelmezés, és relikviák meglététől függően ez mehessen akár 6-ig.
1. ne 3, hanem akár 6 küldetést fel lehessen venni. 4 legyen az alapértelmezés, és relikviák meglététől függően ez mehessen akár 6-ig.
Nekem tetszik, de rögtön jön az elméleti kérdés, hogy akkor miért is ne mindet. Mármint koncepcióban miért is ne lehetne a teljes küldetésezés rendszer felé felhúzni egy olyat, ami csak számolja, hogy mi lett kész, amint van 3 különböző növeli a jutalmat. Persze ez alapvetően kinyírja a teljes manuális küldetésezést.
2. Számoljuk, hogy mennyi őskövet költött erre az adott hónapban, illetve az adott évben.
Ha az adott hónapban már költött 50 őskövet erre (és az adott évben költött legalább 25 x hónap őskövet; az event első évében májustól nézzük, ne januártól!) akkor a továbbiakban ez ingyenes. Az átvételkor egyszerűen 0 őskövet írjunk ki, ha már nem kerül őskőbe.
Ha az adott hónapban már költött 50 őskövet erre (és az adott évben költött legalább 25 x hónap őskövet; az event első évében májustól nézzük, ne januártól!) akkor a továbbiakban ez ingyenes. Az átvételkor egyszerűen 0 őskövet írjunk ki, ha már nem kerül őskőbe.
Ez kicsit olyan, mint az ideiglenes relikvia a xenóknál. Az pl. fél évig jó azt hiszem.
4. Vannak küldetések, amik a gigantikus veremnél is számolódnak, de csak egyszer. Ha ilyen rendszert használ a user, ezek a küldetések 3x (4x?) számlálót kapjanak.
Igazából alapvetően úgy működik, mint a sima veremnél. Egy csatánál számolja, hogy mennyi kábítás történt, ez kell 40-szer, kész. Na, ez gigaveremnél kap 5-ös szorzót és kész. Igazából már csak azért is valid az 5-ös szorzó, mert sokkal többször át fog menni a 40-es vagy 60-as célszámon a küldetésszámláló. Pl. első csatában van 6 kábítás, az rögtön 6*5=35. A küldetés még nem teljesült. A következőnél már 70 lenne a sikeres kábítások száma, de gondolom ilyenkor levág a rendszer 40-nél és a maradék az leves. Ez ugye normál csatában / veremben max. 42-ig megy fel. Szóval alapvetően még ezzel együtt se érné meg gigavermezni ha csak a küldetéseket nézzük. Kivéve persze, ha a rendszer úgy működne, hogy összeszámolja mennyi kábítgattál egész nap, leosztja 40-nel, tessék, ennyi az annyi
Dátum: 2024.04.26. 14:54:03
Idézet: Miklós - 2024.04.26. 11:26:33
1.) sokan portyázós küldiket pörgetnek, az ebben a rendszerben nem lehetséges. Ez még Emishi eredeti doksijában is benne volt, hogy egyszerre ne lehessen több ilyen küldetést felvenni, mivel akkor értelemszerűen ugyanabban a portyában akár több küldetés számlálója is nőhet, tehát nem X, hanem X/3 portyából lehet egy küldetést megcsinálni, ez értelemszerűen egy brutális mudfláció, ilyet nem lehet. Persze nyitottak vagyunk bármilyen javaslatra - pl. egy portyában csak az egyik küldetés számlálója nőhet, csak ugye a kérdés, hogyan döntse el a program, hogy melyik, hogyan lesz ez igazán kényelmes nektek, erre várok javaslatokat. Ami ugye lehetséges, hogy ha a portya során ami először növelne számlálót, ahhoz számoljuk. Vagy amelyik küldetés számlálója a legalacsonyabban van. Vagy akár a 2 kombinációja: ami először növelne, ahhoz számoljuk, kivéve, ha már legalább X-el többször teljesült, mint a többi küldetés, akkor várjuk inkább a másikat.
Ezek közül bármelyik megoldás jó alapvetően. Ha megoldható, hogy visszaélés nélkül használható legyen a kábítás és a krit ütés az sokat segítene.
2.) lehessen mellette egy-egy szingle küldetést megcsinálni. Ennek az implementációja borzasztóan komplikált lenne sajnos. Amit valószínűleg még kompromisszumként meg lehet csinálni, hogy jön kicsit később mellé valami relikvia is, hogy 3 helyett akár 4 vagy 5 küldetést is felvehetsz egyszerre, és akkor ez a probléma meg van oldva.
Ezt érdemes előre kitalálni. A standard játékmenet kb. az, hogy a napi 1-2 ismétléses küldetéseket kipörgetjük, előtte/utána pedig amik több ismétlést igényelnek. Az ismételhető slotokból ki-be pakolgatás megint több kattintás, adminisztráció és hibalehetőség.
3.) ha valaki túl sok küldetést csinál meg egy hónapban, az túl nagy költség. Erre mi is gondoltunk, hogy erre adni egy limitet, és ha elköltöttél X őskövet erre egy hónapban (pl. 100) akkor a továbbiakban a funkció ingyenes. Ennek egy nagy hátulütője van, arra motiválja a játékost, hogy mondjuk egyik hónapban sok küldit csináljon, aztán "spórolásból" a következőben meg semmit, ez a játékának is árt, de valószínűleg ki lehet találni egy köztes megoldást, hogy nem havi, hanem éves és havi költést nézünk együttesen (pl. a havi költés legalább 100 őskő, és az éves költés legalább 50 őskő/hó (idén értelemszerűen a fejlesztés indulásától számítva)).
Én úgy gondolom, hogy nagyon-nagyon elenyésző azoknak a száma, akik spórolásból azt választanák, hogy egy hónapig kvázi nem játszanak. Vagy használják a játékot enélkül a modul nélkül.
1.) sokan portyázós küldiket pörgetnek, az ebben a rendszerben nem lehetséges. Ez még Emishi eredeti doksijában is benne volt, hogy egyszerre ne lehessen több ilyen küldetést felvenni, mivel akkor értelemszerűen ugyanabban a portyában akár több küldetés számlálója is nőhet, tehát nem X, hanem X/3 portyából lehet egy küldetést megcsinálni, ez értelemszerűen egy brutális mudfláció, ilyet nem lehet. Persze nyitottak vagyunk bármilyen javaslatra - pl. egy portyában csak az egyik küldetés számlálója nőhet, csak ugye a kérdés, hogyan döntse el a program, hogy melyik, hogyan lesz ez igazán kényelmes nektek, erre várok javaslatokat. Ami ugye lehetséges, hogy ha a portya során ami először növelne számlálót, ahhoz számoljuk. Vagy amelyik küldetés számlálója a legalacsonyabban van. Vagy akár a 2 kombinációja: ami először növelne, ahhoz számoljuk, kivéve, ha már legalább X-el többször teljesült, mint a többi küldetés, akkor várjuk inkább a másikat.
Ezek közül bármelyik megoldás jó alapvetően. Ha megoldható, hogy visszaélés nélkül használható legyen a kábítás és a krit ütés az sokat segítene.
2.) lehessen mellette egy-egy szingle küldetést megcsinálni. Ennek az implementációja borzasztóan komplikált lenne sajnos. Amit valószínűleg még kompromisszumként meg lehet csinálni, hogy jön kicsit később mellé valami relikvia is, hogy 3 helyett akár 4 vagy 5 küldetést is felvehetsz egyszerre, és akkor ez a probléma meg van oldva.
Ezt érdemes előre kitalálni. A standard játékmenet kb. az, hogy a napi 1-2 ismétléses küldetéseket kipörgetjük, előtte/utána pedig amik több ismétlést igényelnek. Az ismételhető slotokból ki-be pakolgatás megint több kattintás, adminisztráció és hibalehetőség.
3.) ha valaki túl sok küldetést csinál meg egy hónapban, az túl nagy költség. Erre mi is gondoltunk, hogy erre adni egy limitet, és ha elköltöttél X őskövet erre egy hónapban (pl. 100) akkor a továbbiakban a funkció ingyenes. Ennek egy nagy hátulütője van, arra motiválja a játékost, hogy mondjuk egyik hónapban sok küldit csináljon, aztán "spórolásból" a következőben meg semmit, ez a játékának is árt, de valószínűleg ki lehet találni egy köztes megoldást, hogy nem havi, hanem éves és havi költést nézünk együttesen (pl. a havi költés legalább 100 őskő, és az éves költés legalább 50 őskő/hó (idén értelemszerűen a fejlesztés indulásától számítva)).
Én úgy gondolom, hogy nagyon-nagyon elenyésző azoknak a száma, akik spórolásból azt választanák, hogy egy hónapig kvázi nem játszanak. Vagy használják a játékot enélkül a modul nélkül.
Dátum: 2024.04.26. 14:48:40
Jól értem, hogy 60 küldetés ára ebben a rendszerben 20 kavics?
Vagy 20 kavics, vagy 0, és akkor picivel kevesebb LE-t kapsz érte.
Szerintem ez drága lesz. Havi 600 küldetés simán megvan és akkor ez egy laza hónap. Ilyen gyorsítás mellett több ezres küldetésszámok várhatóak havonta inkább. Szerintem a kevesebb LÉ nem opció. Még az is elfogadhatóbb lenne, ha fix. költsége lenne - de lehet csak nekem. Nekem az a része nem oké, hogy egy nap leülök lenyomni a napi erőforrásokat, lesz 60 küldetésem és még fizessek 20 követ, hogy átvegyem a jutalmat. Inkább fizetek egyszeri összeget a funkció használatért és akkor használhassam bármikor.
Az átvételre van limit? Meddig lehet tartogatni pl?
Legkésőbb szintlépéskor át kell venni, mert utána nem tudsz újat csinálni, amíg nem vetted át.
Ez fontos infó!
Az úgy működik, hogy én a csatlóscsatát, szörnykihívás, kútsütést, mini event küldetést ezen rendszeren kívül csinálom, de ebbe a rendszerbe becheckolom a kábítás, állatszint, sajtolás kombót?
Egyszerre csak azt a 3-at tudod csinálni, amit felvettél. Talán később lehet akár bővíteni majd a rendszert azzal, hogy emellett még valamit megcsinálsz 1x küldibe, de jelenleg csak ezt fogja tudni.
Tehát akkor ha rendszeren kívül akarok küldetést csinálni, akkor először ki kell vennem minden küldetést ebből a rendszerből, átvenni a jutalmat, utána újra megcsinálgatni azokat, amikből csak napi 1-2 van, aztán újra visszakattintgatni ezeket, majd lepörgetni ezekből a maradékot? Igazából ettől még az is jobb megoldás lenne, ha őskőért pakolnám fel a küldetés slotokat. Berakok mindent és pörögjön
Fel lehet venni a jutalmat csak a triplázott szintig? Tehát három küldetésből meg 30 darab, plusz még fityeg valamiből 10, azt a 10-et nem akarom veszni hagyni, ezért csak a triplázottakat venném fel.
Ez kreatív felvetés, a rendszer ezt most nem tudja, de szerintem ez simán megoldható, hogy bővítsük ezzel - elkéred a 3 x10 küldit, és amiből megvan +10, amellé bekérsz 2 másik küldit, ez jó ötlet.
Igazából ez a módszer több problémát megoldana, de mégis túlkombinálásnak érzem valamiért.
Ez a küldetéses dolog a gigavermet érinti valahogy? Az ugye azért nem hatékony, mert minden csata csak 1*-esen van elszámolva egy küldetéshez, miközben a valóságban 5* történik meg. Ha itt megtörténne a küldetés szintrehozás, eléggé erőre kaphatna a gigavermezés. Nálam biztosan
Szerintem ez is megoldható. Ha tudsz segíteni, mely küldetéseket érinti ez, nehogy kifelejtsünk valamit, megcsináljuk.
Szerintem a kábítás, kritikus ütés, kritikus varázslat, ami itt lényeges. Ezzel a gigaverem egy nagy hátránya ki is lenne küszöbölve
Dátum: 2024.04.25. 00:43:22
Köszi a fejlesztést! Előre látom, hogy tetszeni fog Pár kérdés:
Jól értem, hogy 60 küldetés ára ebben a rendszerben 20 kavics?
Az átvételre van limit? Meddig lehet tartogatni pl?
Az úgy működik, hogy én a csatlóscsatát, szörnykihívás, kútsütést, mini event küldetést ezen rendszeren kívül csinálom, de ebbe a rendszerbe becheckolom a kábítás, állatszint, sajtolás kombót?
Az jól értem, hogy ezzel a rendszerrel gyakorlatilag visszanyerhető a 100 templomkristály -> 10 állatszintlépés küldetések jutalmainak csökkentése. Tehát most ezért 1/4-ed küldetésjutalom járt, cserébe lehetett pörgetni gyorsan, most viszont ugyanúgy lehet pörgetni gyorsan, ha van mellé másik 2 választott küldetés, akkor teljes lesz a jutalom.
Látható lesz valahol, hogy melyik küldetésből mennyi van már kész? Nyilván az optimális triplázásnál lesz érdemes felvenni a jutalmat.
Fel lehet venni a jutalmat csak a triplázott szintig? Tehát három küldetésből meg 30 darab, plusz még fityeg valamiből 10, azt a 10-et nem akarom veszni hagyni, ezért csak a triplázottakat venném fel.
Ez a küldetéses dolog a gigavermet érinti valahogy? Az ugye azért nem hatékony, mert minden csata csak 1*-esen van elszámolva egy küldetéshez, miközben a valóságban 5* történik meg. Ha itt megtörténne a küldetés szintrehozás, eléggé erőre kaphatna a gigavermezés. Nálam biztosan
Jól értem, hogy 60 küldetés ára ebben a rendszerben 20 kavics?
Az átvételre van limit? Meddig lehet tartogatni pl?
Az úgy működik, hogy én a csatlóscsatát, szörnykihívás, kútsütést, mini event küldetést ezen rendszeren kívül csinálom, de ebbe a rendszerbe becheckolom a kábítás, állatszint, sajtolás kombót?
Az jól értem, hogy ezzel a rendszerrel gyakorlatilag visszanyerhető a 100 templomkristály -> 10 állatszintlépés küldetések jutalmainak csökkentése. Tehát most ezért 1/4-ed küldetésjutalom járt, cserébe lehetett pörgetni gyorsan, most viszont ugyanúgy lehet pörgetni gyorsan, ha van mellé másik 2 választott küldetés, akkor teljes lesz a jutalom.
Látható lesz valahol, hogy melyik küldetésből mennyi van már kész? Nyilván az optimális triplázásnál lesz érdemes felvenni a jutalmat.
Fel lehet venni a jutalmat csak a triplázott szintig? Tehát három küldetésből meg 30 darab, plusz még fityeg valamiből 10, azt a 10-et nem akarom veszni hagyni, ezért csak a triplázottakat venném fel.
Ez a küldetéses dolog a gigavermet érinti valahogy? Az ugye azért nem hatékony, mert minden csata csak 1*-esen van elszámolva egy küldetéshez, miközben a valóságban 5* történik meg. Ha itt megtörténne a küldetés szintrehozás, eléggé erőre kaphatna a gigavermezés. Nálam biztosan
Dátum: 2024.03.09. 15:25:00
Mindenesetre srácok abban kiegyezhetünk, hogy érdemes kicsit kiigazítani az AH-t Ezt már Miklós is mondta pár találkozón, hogy nagyon szívesen vesz ötleteket hozzá. Gondolom olyasmit, amit viszonylag könnyű implementálni Szerintem egyébként még abban is lenne egyfajta fejlődés felé motiválás, ha szinthez kötött aukciós tételek lennének. Akár 100-as szint meg 300-as.