Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 12
Szerző
Topic neve: XXXIII. Végzetúr Találkozó - 2025. június 28. Szombat
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3372 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: XXXIII. Végzetúr Találkozó - 2025. június 28. Szombat
21. hozzászólás - Ma, 02:39:47 (Válasz Miklós #19 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2025.07.07. 12:55:21
Ha nem tetszik, szerintem nyugodtan ignoráld. Így 17 évvel az indulás után amúgy is a korlátlan szabadságnak köszönhetően bármekkora különbség is lehet a játékosok között, nem ezen fog múlni, hogy ezzel behozd a lemaradásod, vagy még nagyobb előnyre tegyél szert.


Idézet: Miklós - 2025.07.07. 12:55:21
Jobb új rendszereket berakni (ilyen volt a csatlós aréna is), ahol mindenki tiszta lappal kezd, de azért a jutalmak kihatnak a fő karakterre.


Ez egy nagyon jó példa arra, hogy ezt az új fejlesztést nyomni KELL (!), ha nem akar az ember lemaradni. Jelenleg a csatlósszintek húzása az egyik legerősebb és leghatékonyabb karakterfejlesztési mód a játékban. Iszonyat TÖ összegeket adnak a csatlósok. Én jelenleg 3910 TÖ-t kapok mindenre. Ízlelgessük ezt egy kicsit. Tehát nem egy tingli-tangli, jajj kapsz 5 CSP-t és jól van téma ez. Ha csak hajszálnyi esély van rá, hogy ez a fejlesztés bármikor is kilő ebbe az irányba (és ki fog), akkor ez egy kötelező játékelem. Ebből következik, hogy az aktív játékosok kifejezetten szeretnék, ha ez élvezetes, balanszos, hasznos fejlesztés lenne.

Idézet: Miklós - 2025.07.07. 12:55:21

Még erősebb epikusok meg hasonlók


Ez már olyan régóta kért fejlesztés, hogy valaki már kétszer törölt és visszajött azóta

Idézet: Miklós - 2025.07.07. 12:55:21

Felzárkóztatás nagyon sok van a játékban már most is, de ezt sem lehet túlzásba vinni, ha én 17 éve játszom egy játékot és valaki 3 év alatt ugyanoda el tud jutni, azt frusztrálónak érezném.


Én speciál nem, ha közben lenne játékoskooperációs fejlesztés és így még több emberrel tudnék együtt játszani
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.94
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3372 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: XXXIII. Végzetúr Találkozó - 2025. június 28. Szombat
22. hozzászólás - Ma, 02:52:52 (Válasz Miklós #20 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2025.07.07. 13:01:57

Tudom van pl az eve online ahol sok hónapig építesz egy hajót, több ezer dollárt ráköltesz és egy lövéssel szétlövik, vagy a diablóban is volt hc mód ahol egy életed van, jön a lag és meghaltál... És van, akinél ez pörgeti az adrenalint, de a többségnél nem, és a többség érdekeit kell nézni.


Szerintem összehasonlíthatatlan a két játék. Ez egy tamagocsizós karakterfejlesztés (jó értelemben), viszont nálam adrenalinszintet már nagyon régóta nem mozgatott meg. Eve-ben meg Diablo aki ezt játékmódot választotta, tudatosan választotta ezt, vállalva a kockázatot. De ha már játékhasonlatokat nézünk, tulajdonképpen nem sokat tudnék felsorolni, ahol agresszorként nem veszíthetek semmit.

Idézet: Miklós - 2025.07.07. 13:01:57

A grafikát nem dobjuk ki, sokat dolgoztunk vele, de nyilván lesz majd olyan mód, ahol rögtön a csata végére ugrasz.


Köszi! Iszonyatosan hajtépős újra és újra és újra végignézni ugyanazt. Másabb lenne persze, ha mindezt bármilyen taktikai elemmel lehetne bővíteni később, lásd katonai felállás, formációk, támadás-visszavonulás rendje, bármilyen harcközbeni bónusz, stb. Például ha Heroes-os lenne a csata, akkor mindjárt 1 milliószor nagyobb ereje lenne a fejlesztésnek.

Idézet: Miklós - 2025.07.07. 13:01:57

Amit írsz, hogy a seregekkel kalandok, rengeteg lehetőség van még ebben jövőbeli fejlesztésekre, gyűjtsük ezeket, és ha elkészül, tudjuk bővíteni a kívánságaitok szerint. És lehetnek NPC városok is, de azért valljuk be, ez pont a pve felé vinné az egészet.


Ez a játék pve. Ne ámítsuk magunkat. És jó ez így. Szubplazmás kamrázások, tét nélküli SZB ütések. Most meg az az alapdefiníció, hogy nem lehet katonákat veszíteni. Ez PVE és kész. Akkor viszont ne erőszakoljuk meg, hanem erre építsük a fejlesztést.

Kifejezetten szívesen adok ötleteket, tesztelek rengeteget, de perpill nem látom a specifikációt és a teszt most baromi hosszú. Viszont érdemes közös elméleti alapra helyezni a fejlesztést célokat tekintve. Például ahogy az előzőhöz is írtam, ez a fejlesztés igen nagy eséllyel kötelező elem lesz minden legalább közepes szintű karakternek.

A magam részéről a saját városfejlesztős ötlet nagyon tetszik. A ráépített koncepciót nem érzem magaménak (még).
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.94
Oldal: 12
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőGigászok - a HKK legújabb kiegészítője