Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Rjúku

Oldal: 123
Dátum: 2013.10.16. 00:07:12
Igen, de nekem nem új napot számol 2 pp-t akar levonni még mindig!
Dátum: 2012.11.08. 09:54:24
Miklós, egy kérés lenne. Ha tényleg a korlátozást válasszátok akkor valami Normális határ legyen! Mondjuk 70-80 szintig marad a Régi. Majd utána a karakter mondjuk a szintje+30% -os. Epikus tárgyat tudjon használni. Ez 100 szintű karakternek +30 szintű tárgyat jelent.
Ez talán elfogadható. Tudom most sokan utálni fognak, de zárjuk már le ezt az Entitás, Epikus kérdést. Egy 160 szintű kari is tud így 205 szintű tárgyat is. Ez szerintetek Durva korlátozás lenne?
Dátum: 2012.11.07. 15:52:27
Idézet: Miklós - 2012.11.07. 15:30:02
Szó sem volt róla, hogy ez egy ultra-high priority nerf akar lenni amit holnap akarunk megcsinálni. Egyszerűen csak felvetették játékosok a problémát és megpróbáljuk ezt megoldani a ti közös segítségetekkel. Ha konszenzus születik, akkor fel fogjuk venni a fejlesztési listára.

Itt nem a szövetségeket akarjuk nerfelni, dehogy akarjuk az elöl haladókat lassítani, gyengíteni a tárgyakat stb. Arra a problémára keressük a megoldást, hogy egy 100. szintű karakter aki szerencséje folytán egy tápos szövibe pottyant, üldögél ott szépen, a szövije lever egy epkust, neki utánahajítanak 1 KP-ért egy +50 IQ-t. +50 támadást +50 védekezést stb.-t adó gyűrűt, meg egy ugyanilyen erejű nyakláncot, és ezzel ledarál mindenkit a környezetében úgy, hogy ezért az előnyért effektive semmit sem kellett tennie. Minél pókabb, minél passzívabb az illető, annál nagyobbat szól neki ez a bónusz. Ezzel a problémával kellene vmit kezdeni...


Bocs Miklós Lehet nem ideillik, de mindegy leírom. Érdekes az több Évig nem zavart titeket amíg karakterek segítőkéz hegyekkel voltak a kristály ellen és több millió Lé-t szereztek így. És ráadásul aki lemaradt-e miatt még csak tárgyakkal sem tudja majd kompenzálni?
Hm. Ezek érdekes dolgok nem?
Dátum: 2012.11.07. 13:25:18
Idézet: Craslorg - 2012.11.07. 11:31:15
Korábban mások is említették, hogy ezzel a módosítással pl azok szívnak, akiknek volt mondjuk 7%-os szakifejlesztő gyűrűje, majd kiütöttek egy nagyobbat, ami az egyéb bónuszokban nagyobb tápot adott. Ezt ő megszerezte és a régit eladta. Ha az új nem működik neki, vagy csak részlegesen, akkor a régi tárgyat vissza kell neki adni. Ez persze utópia, mert ilyet nem fognak neki visszaadni. Épp ezért - amennyiben bekerül a korlát (ebből a szempontból a második lehetőség a releváns) - meg kell határozni azon képességek listáját, amelyeket a korlát nem érint, mert alacsonyabb szintű tárgyakon is megtalálható ugyanaz az érték, csak a járulékos hatásokat. Azaz ezeknek a korlátoknak kizárólag a tulajdonságokra kell korlátozódnia.
Amelyeknél a korlát nagyon rossz megoldás:
- LE-szívás
- tul-fejlesztés%
- szakifejlesztés
- LE-rablás
- szerencsefejlesztés
Ezeknél meg kell nézni, hogy a korlát hatósugarán mi az elérhető legmagasabb érték és maximum addig korlátozni, akkor is, ha a képlet alacsonyabb értéket mutatna, hiszen az entitások is pont ezek miatt lettek bevezetve.

Az első válaszlehetőség esetén ennek a kiküszöbölése igen erőteljesen a lehetetlen feladat. Egyetlen megoldás, hogy az illetőnél már meglévő - de a módosítás alapján használhatatlan fenti bónuszú tárgyak esetén, ha nincs alacsonyabb szintű, azonos képességű tárgyuk, akkor kapják meg azt, akár ingyen is vagy 1 dukátért.


Én nagyon sokat leveleztem az epikus kincsek véget Régen Miklóssal és Most pedig Mariannal.
A köv korlátok vannak amibe akkoriban beleütköztem. Utána már csak a tágyak tulajdonság növelő hatásai nőnek. Abban Ariellel Értek egyet, hogy ha a felső réteg le lesz korlátozva akkor Normálisabb epikus kincsek legyenek. Vagy esetleg eshessenek Epikus Ritka fókuszkristályok:
A Túlcsökkentő epikus tárgy nem adhat 11% többet.
A szakkifejlesztő nem adhat 7%-nál többet.
A kufárkedvezmény nem lehet több 15%-nál.
A Küldetést adó bónusz azt hiszem 33%-nál.

Azért írtam feljebb, hogy mondjuk 70-es kari szintig maradjon minden a régiben. Mert akkor mindenkinek egyforma esélye van tárgyakkal fejleszteni.
Dátum: 2012.11.07. 10:37:34
Idézet: Birka - 2012.11.06. 19:29:20
Cras én csak végigszámoltam a módosítás okozta variát, és azt látom belőle, hogy csak extrém esetekben tesz be azoknak, akik 1-2 magas szintű karakter verte epik cuccban úszkál.

Rendszer szinten gondolom 2 lehetősség jött szembe:
-205++ szintű tárgyak egyszerűen nem adhatnak szintjükhöz mérten kellő "tápot", mert már 100. szinten lehet bennük rohangálni hála az AL eszeveszett epik rohanásának és a már bocsánat a szintkorlát "balfasz" múltkori korrekciónak. (Tuti azt is valami hasonló pók rinya övezte...)
-A szintkorlát kap egy új korrekciót

Az első esetben az AL rohanása miatt mindenki beszopná a jövőben a második esetben meg rinya van. Ebből nem lehet win-win szitut kihozni sajnos.

Engem is korlátoz a közeljövőben a képlet, mert extrém megnyomtam az entik ölését, de nem szeretném a reménybeli új, jelenleg leprogramozandó epik cuccok erősségét bukni, mivel mire nekem olyanok lesznek egy AL kaliberű szövi nélkül...


Birka: Csak a tisztánlátás véget. Mi jelenleg elég jól le vagyunk lassulva mivel heti 7 helyett 3 nagy epikust ütünk csak. Ez nincs 50% egy Héten:) Amúgy ha annak idején Normálisan le lett volna az Entitás korlátozva amikor a szánkat téptük akkor Én sem tartanék előrébb az Entitással, mint a Légió az epikussal:) Talán a korlátozás úgy lenne reális, hogy 60-70-80 szintig maradna a régiben, hogy a túlfejlesztessél az újak a régiekhez képest ne szívjanak:)
Na most azt hiszem elég sokáig türelmes voltam. Én és pár ismerősöm a 3 világban össz.. kb.. 10 prémes kari eljött az ideje, hogy töröljünk. Azzal semmi gond akinek ősköve van előnybe kerül. Na, de azzal már a tököm Teli van, hogy semmi megfékezés sincs a segítő kéz ellen. 2 hónap alatt nem lehetett addig eljutni, hogy a KH ne támadja akin segítő kéz van. Nálunk is van a szöviben olyan karakter, és megértem aki fel van rajta háborodva. Ugye annak idején Miklós talin mondta, ha valaki egy gépről játszik nem lehet egy szöviben. Nálunk még erre sem igen figyelnek. És nem véletlen lesz valaki a szerver egyik legerősebb karaktere, ha ilyen nyíltan h adják az embert csalni.
Szóval a lényeg előbb nem a sok hülye újítással kéne törődni, hanem a Bug és a visszaéléseket elhárítani. Azzal is teli a hócipőm, ha megveszek egy szaros új tárgyat és bugos (több mint egy hétig nincs javítva) (Nem kevés őskőért). Szóval, ha nem bírja emberrel vagy kapacitással akkor ne üzemeltessen ilyen jellegű dolgot. Sok jó embert megismertem a játék folyamán. Nekik további sikeres játékot kívánok!
Dátum: 2012.08.05. 19:10:46
Te tudsz valamit 1 év múlva? Ebbe az országba a köv. hónapot nehéz megmondani mi lesz:)
Dátum: 2012.06.26. 20:54:51
Ez már egy kicsit vicces. Kíváncsi leszek mikortól lesz a korlát:
Idézet: Rjúku - 2011.11.30. 00:11:48
Miklós: Ez megint nem érne semmit a segítségnyújtásos pókok ellen. Mivel a segítségadó mannás karakterekkel is belépnek minden nap mannázni. Ergo nem esik le a kéz.

Akkor milyen megoldást javasolsz?

Miklós: Ez egyszerű. Mivel az erősek élnek vissza vele egyszerű korlátozni. Akinek van bajnoki medálja ne kaphasson segítő kezet csak háborúban. (PL. V3-ban is láttam olyat, hogy 19 bajnokija van plusz egy rakat segítő keze. V1-ről nem is beszélve.)
Idézet: Paco - 2011.11.29. 19:47:57
Ezzel kizárásra kerül majdnem mindenki, aki nem a TOP 1 szövetségben van, valamint a szerver legnagyobbjai nem ott vannak.

Azért én nem általánosítanék, a játékosok többsége nem 160-as tárgyakat szed az entitásokból... És valóban kicsit blőd, hogy egyénileg meg tudok ölni egy lényt, amit az egész szövetségem nem képes. Szóval a kérés abszolút jogos volt, amiért a feltételes listára került, hogy a megoldási javaslat nekem sem igazán tetszik. És azért úgy hiszem, hogy az entitások felruházása fájdalomtűréssel részben segít ezt a problémát kezelni, akkor a tárgy megszerzéséért tényleg tenni kell. Ez a javaslat:
Az entitás gyógyulja vissza az adott csatában bekapott sebzést, ha ájul a karakter.
sokkal jobb, de tény, hogy ez az entitások ölését JÓCSKÁN megnehezíti, tehát ezt is csak bizonyos szint fölött vezetném be. És lehet, hogy ez is szükségtelen, mert fájdalomtűrés mellett lehet, hogy az entitás amúgy is többet gyógyul a csatából, mint amennyit sebzel... szval első lépésként a fájdalomtűréses dolog lesz, aztán meglátjuk, hogy megy a dolog.



Miklós: Ezzel az a gond, hogy nem egyforma lenne aki már kiszedte neki megvan aki meg most venné ki azzal őket szívatod.
Még mindig a 160 kincskorlátot tartom megoldásnak. vagy a 250-es kincstábla berakását. (ígérem ez esetben pár hónapig békén hagyunk:)

Az összes többi szövetségre ez a szabály nem vonatkozik. Így míg az AL tagjainak 20 epikust és 15 entitást kell legyőzni, hogy választhasson egy kincset, addig mindenki másnak elég 15 entitással végezni, és kivárni, hogy az AL leölje a 20 epikust.
Az egyik megoldás, hogy az új kincstábláknál mindenkire az a szabály vonatkozik, ami az AL-re, tehát csak addig lehet elmenni az entitás kincsekkel, ahol az epikussal jár a szövetség, a másik pedig az, hogy az AL tagjai is választhassanak nagyobb kincseket az entitásból, mint az epikusból.

Ez akkora égbekiáltó butaság, hogy csodálom, hogy szerver nem osztott nullával, mikor elposztoltad. Minden szövetségre pontosan ugyanaz a szabály vonatkozik. Az AL van legelöl, és ezért nehezebb a dolga, nem azért mert AL. Várjatok be egy másik szövetséget, és máris megszűnik a problémátok.

Ha bármilyen változtatás is lesz az entitással kapcsolatban, az csak úgy elfogadható, ha a mostani legmagasabb szintű entitásoktól lép érvénybe. Azok után, hogy sokezer tárgyat ütöttek már ki a jelenlegi szabályok mellett, felháborító lenne más szabályokat bevezetni középen, és így a később indulókat megszopatni.


Ebbe mi az égbekiáltó butaság? Az hogy mire bárki más odaér akkor piros szőnyegen kap mindent? (kipróbálva és letesztelve)
Várjuk be a többi szövetséget? És addig mit csináljuk? Sakk? Pasziánsz? Hibernálás?

Ha olvastad volna az volt a felvetés, hogy a 160 szintű tárgyaktól legyen korlát. Az mindenkit egyformán érint.

De Nekem az is elfogadható megoldás, hogy Miklós 1 hét alatt betolja az Epikus kincstáblát 250-ig. De még mindig durva, hogy egy 75-ös kari képes +50Iq gyűrű +50Iq Nyaklánccal mászkálni. (de ez csak saját vélemény).
Idézet: Mortu - 2011.11.30. 22:23:30
V2-es szerveren szerintem az első 160-as tárgy.


Nem szervert írt ha elolvasod amit bevágtam. És nem az volt az első 160 tárgy
Szia!

Én nem csak V1 ről beszélek mind 3 világról. PL. V2 ben az egyik karakter adatlapján találtam egy nagyon aranyos írást.

Kiválasztottad a következő tárgyat: Ősi harcgyűrű (az első játékba került 160-as tárgy).

Egy kicsit tévhitben él de nembaj:)

Meg azért egy picit durvának tartom amikor egy 75 szintű karakter egy 150. szintű mágusgyűrűvel mászkál.
Idézet: Morzkod - 2011.11.30. 07:42:37
Idézet: Rjúku - 2011.11.30. 00:42:07
Esetleg valahogy kellene egy határt húzni a legmagasabb és a legkisebb alaptulajdonság között mennyi lehet a max. és addig a legmagasabbat nem lehetne húzni amíg a legkisebbet nem viszi tovább. (Gondolom erre a felvetésre sokan elkezdtek szidni).


Na huzzal ki az elefantoddal a porcelanboltombol.



Na ezt gondoltam, hogy Neked nem tetszene Csak nem nagy a tulajdonság különbség?
[OFF] Mielőtt ténylegesen válaszolok a kérdésedre: Hetekkel ezelőtt írtam neked egy levelet, azóta sem érkezett tőled válasz rá.
Ezek alapján nem érzem, hogy kellene válaszolnom számodra, de megteszem.[OFF END]

Átnéztem október 1 ig a levelezésem. Te semmit nem küldtél Nekem (arra egy kicsit nehéz válaszolni).

"Igen, jól látod, hogy a Dominiben vagyok. Póknak is lehet mondani, ki hogyan nevezi. De mindenképpen az aktív játékosi állomány része vagyok, és nem mellékesen őskő használó is.
Nem emlékszem már rá, hogy milyen ékszerei voltak az első 65-ös szintet elérő játékosnak, de lehet, hogy Sharpa anno nem feszített ilyesmivel, ahogyan Te sem ezzel a karakterrel rohangáltál, míg Kóc át nem adta a karaktert.
Ám az akkor volt, most pedig most van, és azóta rengeteg minden megváltozott.
Várjuk, hogy az AL kiüsse az új táblát?
Na de kérlek; kéri valaki az Azúr Légiót, hogy kiüsse? Hajtja őket valaki, hogy akkor most haladni kell a leöléssel? Szempont a tápolás, ezért haladtok az epikusok ölésével.
Minél hamarabb megvan az új tárgy, annál nagyobb hasznot lehet vele elérni a többiekhez képest. Az pedig, hogy utána ki, hogyan, és milyen módon szerzi meg entitásból, miért fáj?
Senki nem kérte, hogy törd az utat, de ha felvállalod, akkor nem kell csodálkozni, hogy mások is arra akarnak menni."

Semmi gond az áttöréssel és nincs fájdalom. Csak olyanról hallottál, hogy igazságosság?
Lehet erre sok mindent kitalálni. Ne tudj nagyobb epikus tárgyat se használni mint amit a kereskedelmed megenged.
Vagy az Entitás ütést változtatni.
Idézet: Birka - 2011.11.29. 23:29:32
Csak a problémásakhoz szólnék hozzá, a többi tetszik



Sisakok. Egy új tárgytípus, amit bizonyos szint után a lélekkufárnál lehet megvásárolni. A sisakok elsődleges tulajdonsága a védekezés. Az eladási ár 3 komponensből tevődik össze: őskő, lélekgyémánt és sisakszilánk. Sisakszilánk szerzéséről majd később.


Ezzel gondok lesznek... Jelenleg mindenki talál az új fókuszok, és a szint miatt. A közelharci kritikus találat (csak fegyver alapsebzést dupláz!) áll szemben a sikeres varázslat-besült varázslat sebzéssel szemben. Az eddigi közelharc erősítések sajnos nem érték el a kellő hatást, erre sisakkal levédjük még a találatok számát is? Azaz az IQ még nagyobb hangsúlyt kap?


Itt Birkával kell, hogy egyet értsek. Magas szinten sincs egyensúlyban a közelharci sebzés a varázslatéval. Ha betalál a varim. 20-23 ezer sebzés. Közelharcban már nincs esélye az ellenfélnek.


A nekrofun fókusz maximális szintje 15-ről 49-re nő, de a 15 fölötti szintek csak az IQ-t növelik (szintenként 1/2-del), a manaregenerációt nem.

Na ez totális bukta MÉG IQ MÉG IQ stb... Jelenleg a top +IQ mennyi? +300?
~1000-es alapIQ jelenleg a játék topja, nem véletlenül messze a legnagyobb tulajdonság!
Ennél már kategóriákkal jobb az az ötlet, hogy a mágia tulajdonság fejlesztési költségét csökkentse.


Itt is Birkával értek egyet az IQ tovább tápolni. Jelenleg elég 2 max. 3 tulajdonságot húzni a játékban. IQ-szerencse.
Esetleg valahogy kellene egy határt húzni a legmagasabb és a legkisebb alaptulajdonság között mennyi lehet a max. és addig a legmagasabbat nem lehetne húzni amíg a legkisebbet nem viszi tovább. (Gondolom erre a felvetésre sokan elkezdtek szidni).

Amúgy én jelenleg a tárgyakból +312 IQ tudok összeszedni.

Esemény alatt ne lehessen a gyorsításoknál a CSP-t őskővel kiváltani.


??? Pont ez a taktikázási lehetőség! Vagy ezentúl az inspirátor/inspiráció se működik eventek alatt???


Ehhez abszolút nem kellene hozzányúlni. Aki egyszer kifizette az árát, had lője el akkor amikor akarja, ha már másoknak sem volt korlátozva. Ez teljesen értelmetlen felvetés.
Idézet: Paco - 2011.11.29. 19:47:57
Ami még elhangzott mint kérés, de ezeket egyenlőre nem tudjuk biztosra megígérni:
160. vagy magasabb szintű tárgyat dobó entitás támadásához feltétel, hogy a játékos szövetsége is legyőzött ilyen szintű epikust.


Ezzel kizárásra kerül majdnem mindenki, aki nem a TOP 1 szövetségben van, valamint a szerver legnagyobbjai nem ott vannak.
Pedig vannak azért páran, akik nem ilyen szövetségben leledzenek, és entitásvadászként céljuk minél nagyobb kincset kiszedni - akár nagyobbat, mint ahol a szövetségük tart - pusztán azért, hogy a környezetükhöz mérten taktikázzanak, és erősödjenek.
Ennek nem látom értelmét.


Szia!

Ha jól láttam V1-en a Dominiben vagy 65 szintű pók karakter. 115 ös tárgyat is láttam nálad. Egy kérdés. Szerinted amikor a játékban elérte az első karakter a 65. szintet hányas szintű epikus tárgya volt?

Vagy annak nem látod értelmét, hogy az összes szövi ül a fenekén és várja, hogy az Azúr kiüsse az új kincstáblát és ő gyógyital nélkül kiszedje ingyen az entitásból? Ez szerinted mennyire igazságos azokkal szemben aki időt és gyógyitalt áldoznak rá?
Idézet: Miklós - 2011.11.29. 17:48:31


Megnő az átokpiramis maximális szintje 20-ról 30-ra. 30-as szinten a megátkozott karakterről a Segítségnyújtás is leesik, ha a segítséget adó karakter legalább 1 napja inaktív.

.


Miklós: Ez megint nem érne semmit a segítségnyújtásos pókok ellen. Mivel a segítségadó mannás karakterekkel is belépnek minden nap mannázni. Ergo nem esik le a kéz.
Dátum: 2011.07.25. 15:48:49
Miklós:

A PC-s 7 alkalommal. Ezt pl., hogy csinálják meg azok a szövik ahol 3-4 aktív ember van csak? (Ezt valahogy ki kéne küszöbölni)
10 szintnyi épület építés? Ezt az a szövi akinek nincs HT-ja kb. 1 perc alatt megcsinálja.

A nagyobbaknak akiknek meg már nincs mit építeni. 2-3 nap!

Meg ez a 2 szintlépés, valahogy nehéz megtalálni a VF és EH egyensúlyt. Vagy hozzunk létre új szöviket EH -ok és VF-ek külön?
Dátum: 2011.07.19. 14:50:46
Fincsi végre:)

energizáló fiola
energizáló fiola
Típus: varázsital
Szint: 170
VP regenerálás: 11100-13500 VP
Ár: 2 Őskő
Őskőért vásárolható varázsitalt naponta csak egyszer vehetsz!
éltető fiola
éltető fiola
Típus: gyógyital
Szint: 170
Gyógyít: 17000-20000 ÉP
Ár: 3 Őskő
Őskőért vásárolható gyógyitalt naponta csak egyszer vehetsz!
bűvös fiola
bűvös fiola
Típus: varázsital
Szint: 160
VP regenerálás: 10000-12500 VP
Ár: 4489 Lélekenergia
kisebb éltető fiola
kisebb éltető fiola
Típus: gyógyital
Szint: 160
Gyógyít: 15000-18000 ÉP
Ár: 4489 Lélekenergia
Oldal: 123