Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - winnie

Dátum: 2009.03.25. 14:54:44
"Ha erősebb varázslatod lenne, használhattad volna a sebgyógyítás szakértelmet."

ehh, támadtam egy-kettőt és sajnos nem volt időm vakító fényről visszaváltani a "támadásváró" "sebzéskompenzációt bekattintó" varázslatomra. pedig van erősebb varázslatom, de meg lettem bélyegezve, hogy a rendszert akarom kijátszani. (sorry a folyamatos floodért, de továbbra is érthetetlen a bekattanás kezelése, így hiába jutunk előre a koncepciót illetően, ha nem fog működni egyeseknél.)
Dátum: 2009.03.25. 08:17:45
na, ez korrekt ötlet. például.

(más kérdés, hogy jó játéktervezés mellett eleve nem lenne szabad, hogy szükség legyen sebzéskompenzációra. eddig sem volt. miklósnak azt kéne megnézni, hogy most miért van, mert félő, hogy később megint kompenzálni kell.)
Dátum: 2009.03.25. 01:01:26
Idézet: Anababa - 2009.03.24. 21:49:44
Sirály

Köszönjük!


ezen mit köszönsz? ez a játék eleje óta így van.
Dátum: 2009.03.25. 00:59:57
Idézet: Birka - 2009.03.24. 22:04:29
Nem csodálom, ma indult, máris szétoffolták, és igazándiból nem jutottunk előre semmit

Nyitottságot vettük, gondolom kitrágyáljuk oszt csak összejön valami belőle...


továbbra is azt mondom, hogy más irányból kell közelíteni. ami van sebzáskompenzáció, elfogadható, csak az értelmetlen "csak akkor kompenzálhatsz, ha lecseréled a tárgyaidat" koncepciót kell kiölni belőle:)
Dátum: 2009.03.24. 18:13:29
Idézet: Messi007 - 2009.03.24. 17:42:21
Szövetség háborúban sem lehet nálad kisebb szintű végzeturat támadni.


de lehet. akár 4-5-6 szinttel is kisebbet. óránként.
Dátum: 2009.03.24. 16:31:38
Idézet: Almási Viktor - 2009.03.24. 16:25:24
Hát én megint 3600 ÉP-ben értem haza a 90+-os egészségemmel és a 20-as sebgyógyításommal.
A ma délelőtti támadóim lent, a hajnaliakat már nem vésem bele mert közben játszottam.
Nincs kedvem kiollózni ez csak a csatalista, úgyis vagy 8K sebződés lenne a vége.
Amúgy közben rájöttem hogy a nagy egészség miatt nem is tudnék kevés ÉP-ben hazaérkezni, hiszen 5-6 szinttel magasabbról kb. 50% ÉP-nél támadhatnak, és hát ugye ha az az 50% már maga 2500 akkor van miből gazdálkodni akármikor is lépek be...

Ma, 13:57 Axonise Flass Mási Valkitor A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 0 lélekenergiát. Csata leírása P
Ma, 13:46 Grelnar Mási Valkitor A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 0 lélekenergiát. Csata leírása P
Ma, 13:12 Asmodeus Mortimer Mási Valkitor A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 0 lélekenergiát. Csata leírása P
Ma, 12:38 Dragon Hunter Mási Valkitor A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 0 lélekenergiát. Csata leírása P
Ma, 11:38 Bobek Mási Valkitor A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 0 lélekenergiát. Csata leírása P
Ma, 10:29 Stardust Mási Valkitor A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 0 lélekenergiát. Csata leírása P
Ma, 08:06 EMTyb Mási Valkitor A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 0 lélekenergiát. Csata leírása P


ha gondolod holnap megmutathatom, hogy nekem mi a tapasztalatom hasonló esetben:)
Dátum: 2009.03.24. 14:58:32
Idézet: BaalCain - 2009.03.24. 14:50:36
A őskő vásárlás rovatban szerepel, de sajnos még mindig nem használható metódus a bankkártyás befizetés és az emelt díjas telefonhívás.

Itt ott vannak erről írva de gondoltam jó lenne felhívni rá a figyelmet.
Itthon ülve máris kell őskő megoldásnak a bankkártya a legjobb, az alternatíva smses dolog kissé kedvezőtlen.

A telefon hívásos dologgal pedig nagyon jól járna szerintem a Beholder. Vannak előfizetéseim amiken nem beszélek le mindent, ezt örömmel utalnám át havonta.-biztos másnak is van ilyen.
Arról meg nem beszélve, h jó páran hozzáférhetünk olyan telefonhoz, amiről egy emelt díjas hívást még annyira nem néz rossz néven a főnökség... ők úgy is többet telefonálgatnak magánban...


gondolom rég elfeledkeztek róla, e valóban a telefon többször jól jött volna, ráadásul a gyerek is tud telefonálni anyu telefonjáról:)

a bankkártyásért azért nem szívom a fogam, mert a paypal alternatíva. 2 perc számlát nyitni, és onnantól kezdve kvázi bankkártyával fizetsz.

viszont, ha nincsenek, ki kéne venni őket onnan, nem kecsegtetni a népet
Dátum: 2009.03.24. 14:27:59
Idézet: Ariel - 2009.03.24. 13:44:55
Azért jó lenne látni itt egy olyan játékos véleményét is, akki épp úgy fejleszti az egészségét is, mint a többi tulajdonságát...


86-os egészség számít?

egyébként ez érdekes dilemmát szül - hogy érdemes pihenni. egs-cuccba öltözve (6000 max életpont) gyengébb skillekkel vagy normál cuccban (4000 max életpont) erősebb skillekkel. vajh sebzésben kompenzálódik a magasabb életpont?
Dátum: 2009.03.24. 13:42:53
Idézet: Birka - 2009.03.24. 13:20:16
Az a baj, hogy a sebzés utáni kompenzációt feld. magunknak.
Konkrétan az az alap koncepció, hogy sebződjek mint atom, és majd abbol kompenzálok?


ez az alapkoncepció, kiegészítve azzal, hogy ne használhass sebződéscsökkentő varázslatot (mert, ha sebzéődést akarok csökkenteni, akkor a koncepció szerint sebződést akarok növelni), hanem csak olyat, amit a vezetőség enged... /me duzzog
Dátum: 2009.03.24. 12:34:06
Idézet: Mortimer - 2009.03.24. 12:21:57

Ezek ma reggeltől kezdve vannak. Biztos jó ötlet egy ilyen küldetés? Őket más esetben szinte biztosan nem jutna eszembe megtámadni, mert ilyen mélyre lenyúlva LE-t hozni nyilvánvalóan esélyem sincs.


magadból indulsz ki, más vígan őket támadja küldetéstől függetlenül (és ugye a többség nem LE-t akar szerezni a portyából). az LE-rablást pedig most már jó lenne kipróbálni hogy működik (vagy valaki már ki is próbálta?), mert nekem a 2000+ rablásaim mind 4-5 szinttel lejjebb történtek, ami, ha valóban csökken a szerzett LE mennyiség elég durva dolgokat jelent, például, hogy XY 15% után még egy csomót rohangál a 10000-nyi LE-jával.

de egyébként igaz, nagy, drabálisan nagy öngól volt...
Dátum: 2009.03.24. 12:03:43
na, üzenőfal? ki, s milyen hatékonysággal használja?

(lehetne egy upgrade. aki tud írni üzenőfalra, az nyugodtan spammelhessen... így még mindig elég lassú a toborzás és az infóáramlás:)
Dátum: 2009.03.24. 11:27:07
az egészséget az irreális eredményekbe szerintem nem érdemes belevonni, hiszen a magas egészség kvázi még több vereséget eredményez. (na, nem mintha én tudnám a megoldást...)

a 25% alatti támadás pedig a kiválasztottak eszköze, de nem mindenki van 24/7 számítógép elé kötve. aki ott ül, annak egyszerű, de inkább az átlagjátékosnak érdemes kedvezni e szempontból, az ő frusztrációját csökkenteni. (vagy pedig megszüntetni azt az érzést a játékosokban, hogy minél jobban meg akarják semmisíteni az ellent. és itt előveszem a szokásos mantrámat, hogy engem ledöbbent, hogy még a top20-asok közül is sokan minimális LE-val támadnak 4-5 szinttel lefele. ennyire nem akarnak LE-t nyerni, ha úgy adódik? oké, tisztelet a kivételnek, nálam is hagytak már 1500 LE-t támadók, de az azért durva, hogy az 50-ből egy siker (nyilván mínusz 20%-os támadás) esetén sem kapok LE-t. nyilván nem csak én vagyok olyan, hogy ha támadok, akkor párezer LE-val teszem - nem is csodálkozom, hogy a top100-ban csak 7-8 karakternek nagyobb a LE-differenciája az enyémnél. WTF?

épp ezért esetleg, hogy parányit megnehezítsük vagy csökkentsük a mínusz 5-szintes támadásokat (ott a legnagyobb az esélye a sebkomp. bekapcsolásának), lehetne valami LE-korláthoz kötni (tudom, FÚJ!), hogy a megsemmisítésnek legyen egy kisebb-nagyobb esetleges LE-vesztés a kompenzációja (az ilyen persze rabszolgázás gyanús, szóval nyilván felejtős). vagy legyen olyan korlát, hogy szint+10-es fegyverrel ne lehessen annyira lefele támadni, s ezért mínusz 5 szintre csak max szint+6-os ér, ami megint csökkenti a kicsik sebződését.

mindkét javaslat persze abszurdnak hangzik, hülye korlát, a demokrácia megsértése, de hátha valamelyik szóról bekattan valakinek egy sokkal jobb, végső megoldás.
Dátum: 2009.03.24. 11:15:14
Idézet: Mortimer - 2009.03.24. 10:59:43
Milyen szintből eredő különbségre gondolsz? Úgytudom csak annyi a magasabb szintű előnye, hogy lefelé támadva szintenként eggyel nő a támadás, viszont a kisebbnél az állat elnyelése nő, ha magasabb szintű támad.


ha csak annyi, akkor annyi, de attól még a rendszer támogatja az erősebbet, ami végképp feleslegesnek tűnik, még ha indokolt is.
Dátum: 2009.03.24. 10:57:19
Idézet: Otoaak - 2009.03.24. 10:42:35
Ariel: ez szép és jó de nagyon kevés olyan karakter van akit csak 4 vagy több szint különbséggel támadnak saját szintjéről ill 1-2 szinttel magasabbról pedig nem, ellenük pedig nincs ilyen előny és 100-as egészség mellett egy átlagos 600 sebzéses csata 3 órát visz el, és szerintem a 600 sebzés még nem is sok amikor egy kósza varázslattal simán 400-akat lehet lőni.

25% életerő 1-2 portyához talán elég de térkapu+portya+2 naponta epikusra aligha...


25%? alkat kérdése, én már csak a 15%-os egészségablakban (a mesterségesen növelt max ép és a valós 15%-a között) is simán el vagyok. a 2-3 portya általában 100-200 sebzést hoz és akkor még belefér óránként egy epikus támadás.

de persze ez nem az egyénről szól és a problémán nem a sebzéskompenzáció segít, hanem a harcrendszer felülvizsgálata. aki jó nyerjen, aki nagyon jó nagyon nyerjen, de az iireális, szinte csak a szintből eredő különbségeknek menniük kell.
Dátum: 2009.03.24. 09:26:34
hiszem egyébként, hogy ilyen, szinte mindenkit érintő fejlesztésekkel érdemes hangsúlyosabban foglalkozni (mivel valahol mindenki kicsi a fölötte állókhoz képest, tisztelet a kivételeknek), mint sem csak az első 100-nak fejleszteni:)
Dátum: 2009.03.24. 09:23:08
itt egyértelműen játéktervezési benézés van és ezen holmi sebzéskompenzáció nem javít. fura, totálisan egyensúlytalan, hogy egy topkarakter által 1650-435-re vert top20-as karakter 3 szintet leverve 1821-215-re veri azt a 42. szintű, top100-as karakter, mely 4 szintet leverve 1200-69-re nyomja le a 38. szintűt, aki szintjén a legjobb 5-ben van. (egyik esetben sem gyenge karakterről van szó, hanem szintjének élvonalában lévőről, s ezek irreális különbségek.)

ekkora különbségek indokolatlanok, hiszen a fegyverek, de még a tulajdonságok különbségei sem tűnnek olyan nagynak, hogy ezt előhozzák. vagy a szint szerinti fix pluszok vagy nem tudom mi, de már középtávon is a játék és a harcok csúnya beborulását eredményezhet mindez, ha így folytatódik

és szép a sebzéskompenzáció, de egyrészt nem életszerű (ettől még jó) és a BORZALMASAN megalkotott korlát miatt akadnak olyanok, akiknek használhatatlan. érthetetlen, hogy miért varázslatot VAGY fegyverszintet vizsgál holott a leírásban "ÉS" szerepel? és miért nem péncél vagy pajzs szintet. (saját példa, hogy így minden éjszakára fel kell tennem a kinetikus detonációt, hogy visszagyógyulhassak. így viszont jóval többet sebeznek belém, mert esélyesem sincs, hogy elsüssek egy vakító fényt vagy fényrobbantást, amivel esetleg mínusz támadást adva csökkenthetném a bekapott sebzést. (a korlát az indoklás szerint a visszaélések miatt lett bevezetve, de gagyi páncéllal, aki akar, visszaélhet. ellenben, aki védekezni akar, kvázi büntetést kap. és tudom, hogy van tiszta fény, de ha ott vannak a régiek, akkor minek megvenni? oké, ez csak egy példa volt, engem nem zavar a mostani állapot, nem panaszkodom hiszen több mint a semmi, jobb, mintha semmi sem változott volna.)

a kutya SZERINTEM nem a sebzéskompenzációnál van elásva, mint írtam, hanem máshol (azt miklós látja hol:), ami arra késztetett, hogy partizánakcióként, rendszerellenesként, ha tudok, ha nem felejtem el, a portyáknál már ne is sebzővarázslatozzak, hanem vakító fényt nyomjak, mert még, ha nem is jön be a - támadás, akkor is simán nyerek, de legalább az ellenfél nem kap be egy 120/250-es plusz sebzést. (mondjuk lehet, hogy épp ezzel fosztom meg attól, hogy sebzést kompenzáljon, de általában azért még így is 6-7-szeres a sebzéskülönbség, főleg, ha bejön a -36 támadás.)
Dátum: 2009.03.24. 00:47:50
"jó" olvasni az ilyen üzeneteket az 51. szintű kalandozó lapján: "Üzenetekre nem tudok válaszolni, mert letiltott a spam szűrő."
Dátum: 2009.03.23. 21:17:39
Idézet: Dharmasudra - 2009.03.23. 21:15:01
Hahó. 7 végén vettem őskövet abból meg páncélt, amiután lecseréltem a régit, a tulajdonságösszegem nem emelkedett, sőt még kisebb is mint volt! Találkozott már valaki evvel a buggal?


a tárgyak által adott bónuszok nincsenek benne a tulajdonságösszegben. nincs bug, nem csökkent semmi, amit meg tudsz nézni, ha leveszed a páncélt.
Dátum: 2009.03.23. 21:16:21
Idézet: Kantos Kan - 2009.03.23. 17:26:03

Nem lehetne valami korlátot betenni a játékba, hogy pl. 24 óránként csak egszer lehet egyazon személyt támadni???


ez a korlát, hogy csak 3szor támadhat, de ne csodálkozz, persze, hogy rádszáll, ha mindig tud rabolni tőled.
Dátum: 2009.03.23. 15:18:33
Idézet: Miklós - 2009.03.23. 14:38:59
A spam szürő toleranciáját igény szerint tudjuk tovább növelni, viszont közben beraktunk egy alternativ megoldást is, a szövetség vezető fel tud rakni egy kiemelt üzenetet a szövetség főoldalára, és ez kiváltja a néhányak által hiányolt körüzenetet.


az igyekezet értékelendő, de annyira nagy a spamveszély, hogy kell a korlát? nem tudom, kérdezem. a köüzenet csak a szövetség tagjai számára látható amúgy?

más kérdés, hogy ez így lehet, hogy jobb (de a szövetségi adatlap is ezt a célt töltötte be eddig, szóval ugyanott vagyok csak alátványosabban), de még mindig nem a régi, paradicsomi állapotok visszaállítása, hiszen vannak üzenetek, amik nem szólnak mindenkinek, vannak üzenetek, amik személyre szabottak meg aztán aki a fórumot nem olvassa, az a szövetségi lapot sem. van, aki heti egyszer megy szöv.lapra, stb.

de meglátjuk, csak tényleg meglep a szűrés ilyenfajta szükségessége.

továbbra is azt lenne az üdvözítő, ha azért a 30. szint felett nem tekintenétek egy levélkísérletet spamnek, mert nyilván, aki spammel, 1. szintről indul-