Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Wuher

Dátum: 2010.04.14. 13:27:20
Nincs értelme tovább ragozni megkérdezem és kész.

Mindenesetre ha létezik 3 szorosnál nagyobb szorzó akkor én kb. már semmivel nem tudom megmagyarázni, hogyan lehetséges, hogy minden erőfeszítés ellenére ennyire lemaradtunk. Az első 1-2 nap messze nem mutatott aktivitásban ekkora különbséget nem véletlen voltunk ideig óráig másodikak, elég hirtelen és gyakorlatileg 1-2 nap alatt buktuk be a teljes előnyünket nem igazán látom az összefüggést a dologban így. Az én találati esélyem is teljesen felborult a 2.-3. nap ezért is kezdtem telejsen előlről vezetni az egészet mert értelmezhetletlen volt a találati esély drasztikus csökkenése és utánna a részleges normalizálódás.

Amit még el tudok képzelni az az, hogy pont a "tulzott" aktivitás szivatott meg minket, a kezdeti jó helyezés meghozta a kedvét a gyenge alapvetően esélytelen karaktereknek és kb. 30-40 -en aktívvá váltak egy pár napra most meg, hogy szarul állunk fokozatosan kikopnak és javul a szorzónk? Ez még így is kb. a mi létszámfüggő elméletünket támogatja tekintve, hogy más kufárral nem lehet hasonlót megjátszani, hogy relatíve kevés ember akár 30-40%-al is befolyásolja a találati esélyt.
Dátum: 2010.04.14. 12:30:13
Végignéztem a teljes fórumot és Miklós sehol nem írta, hogy a mászás kompenzálva lenne. A leírás szerint a mászás pedig 0,03 szintenként.
Dátum: 2010.04.14. 10:04:30
Mindenhol vannak erős karakterek, 150-200-as mászással és pont ott ahol kevesen vannak ennek sokkal nagyobb jelentősége van. Egy sima 3x-os szorzó nem kompenzálja a nagyobb létszámot, szoros verseny eleve nem alakulhat ki az alap esély össze vissza szorozgatásával, mert az csak és kizárólag a létszámok közötti különbséget befolyásolják.

Én ebben az egészben ott látom a legnagyobb hibát, hogy dupla létszámról triplára lett emelve a kufárok taglétszáma közötti különbség. Már dupla létszám esetén is átlagosan kétszeres mászást kell fejleszteni ahhoz, hogy a két kufár követői egyforma esélyekkel indulhassanak, és ezen lehet aktivitással csp tartalékolással stb. javítani. De 3x-os különbséget nem lehet pusztán mászással és aktivitással kompenzálni.

Ha nagyjából egyforma eloszlás lenne a kufárok között (ami nyílvánvalóan nincs így) akkor is képtelenség lenne ekkora különbségeket kompenzálni. Ha pl. az eloszlás azt mutatja, hogy a top 8-ból 3 kereskedő 2 vadasz 2 tul spec es 1 energiafejlesztő van akkor a 3 kereskedő 100-as átlag mászását az eh-s csak 300-as mászással tudja kompenzálni, a vadász és a tul speces pedig 150-el. A jelenlegi arányok mellett persze a 3 népszerű kufár között nincsenek ekkora különbségek, ezért főleg a kereskedő és vadász kufárok között valóban az aktivitás és a mászás fejlesztése dönt. A másik két kufár meg a két végletet tükrözi.

Biztos vagyok benne, hogy az EH-s tábor átlagos mászás tekintetében (az aktív karaktereket nézve) egyáltalán nem marad el a többi kufártól (sőt), ha így lenne sokkal gyorsabban és sokkal durvábban le lenne maradva. De az is teljesen biztos, hogy a többi kufár átlagos mászásának 3 szorosát meg sem közelítik a visszaesés gyorsaságából ítélve kb. 1,8 szorosa lehet a kereskedő (3x-os) táborhoz képest az EH-s tábor mászás előnye. Dupla létszám esetén az 1,8-at további fejlesztéssel és aktivitással talán lehetne kompenzálni, de ennyire nagy létaszámkülönbséget biztosan nem.

Összegezve a dolgot, az EH jutalom telejsen elhibázott volt, ezt már a kezdet kezdetén az alacsony csatlakozók száma és a rengeteg játékos hozzászólásból le lehetett volna szűrni. A legnagyobb hiba a 3x-os létszámkülönbség engedélyezése volt szerintem, célszerűen nem növelni hanem csökkenteni kellett volna a kufárok követőinek taglétszáma közötti különbségeket akár olyan áron is, hogy EH helyett más bónuszt választ a beho vezetősége a javaslatok alapján és ujraindítja az eseményt.

Jelenleg én korrekt megoldásnak azt tekinteném, ha az EH kufár beszüntetné a működését és akár többlet költséggel az itt csoportosuló embereknek lenne egy 2. esélye a választásra. (a költséget ugyan úgy a 7 napos töblettel súlyozva, és az eddig megszerzett térképrészleteket természetesen törölni kell) A köv hasonló esemény meg vagy eleve csak 3 kufárral induljon, vagy az EH-nál sokkal jobban átgondolt jutalmazással és sokkal kisebb létszámkülönbség lehetőségével (max. 1,5-2 szeres) legyen kiírva.

Tiszta sor, hogy az EH-s szekciónak nagyon jó lenne egy ilyen döntés tekintve, hogy meglehetősen egyértelműnek látszik a verseny kimenetele, ezért akár a két utolsó kufárt minden választás nélkül is össze lehetne voni vagy akár egyenletesen elosztani a 2.-3. helyezett között ami talán adna egy lökést, a versenynek és lenne esély beéri a speckósokat. Szeritnem ebből az állásból még lehetne valóban izgalmas versengést csinálni.
Dátum: 2010.04.12. 13:33:38
Azért magas mászás másnak is van nem véletlen vannak Katherinánál akik 100 fölött találnak. Ez nem csak a magasabb alap esély miatt van. Az is egyértelműen látszik, hogy az alap esély nem követi le fixen a létszám különbségeket. (ez az inaktiv karakterek magas aranyaval magyarazhato) Nekem 6% körüli esélyem van 160-as mászással és ebből 4,8% a mászás 1,2 % az alap esély ami bőven alatta van még a Miklós által emlegetett alap 2%-nak is és elvileg mi kapjuk kompenzációra a legnagyobb bónuszt. Szóval vannak itt azért érdekes dolgok. (79 térképem van eddig).
Dátum: 2010.04.10. 20:44:49
Simán lehet fix. térkép darab akkor zárják le az eseményt amikor akarják, szerintem ez nem kizáró ok. Ahogyan a térképdarab találgatáson kívül is lehet még valami extra a dologban, mert őszintén szólva ez 1 hónapos eseményre tervezve, kicsit sovány. Gyakorlatilag tök ugyan azt csinaljuk mint eddig max. kicsit jobban figyelünk a kvízre, és néha a mászáson van a turbó.
Dátum: 2010.04.09. 21:14:18
Sok az inaktív karakter és ez az egyetlen olyan kufár ahol biztosan vannak inaktiv karakterek. Csak tippelni lehet, hogy mekkora az inaktív csak a létszám miatt beregelt karakterek aránya az aktívakhoz képest. Nekem az a gyanúm, hogy nagyon sok ilyen kari van ennél a kufárnál, azon egyszerű oknál fogva, hogy gyakorlatilag a legelejétől fogva ennél a kufárnál végig minimum létszám volt. Ez pedig most így üt vissza a különbség látszólag 2,5-3 szoros az össz. létszám tekintetében ha viszont kivesszúk az inaktív karaktereket az aktív karakterek aránya 6-7 szerese is lehet a többi kufár javára.
Dátum: 2010.04.02. 13:08:56
AZ EH-s dolog nyilvan a topon eri meg, es mivel varhatoan messze itt lesznek a legkevesebben ugyanakkor a szintarany toronymagasan itt lesz a legmagasabb nekem eleg egyertelmu melyik csoport fog nyerni, ha amugy az esely a tagletszamtol fuggoen egyenletesen alakul. Nyilvan az nyer ahol az ossz maszas a legmagasabb....

Ez mondjuk nekem nem igazan tetszik, szerintem is jobb lenne valami mast tenni EH helyere.

(Momentan 4. vagyok szoval nem haza beszelek. )
Dátum: 2010.04.02. 12:56:18
1 het mulva indul, de latom egyesek maris "mindenrol lemaradtak". Nem kene mar ennyire panikolni.
Dátum: 2010.04.01. 15:29:46
"Karakter törlése

A karaktertörlés átmenetileg szünetel"


Na ez már nem vicces.
Dátum: 2010.03.31. 19:07:48
Az allatokon lehet de te meg 1500-al tobbet kapsz.
Dátum: 2010.03.31. 18:39:54
Igen, valóban más a játék, portyában kevesebbet kapnak az állataim, de csak a kalandok csatáiban több ezret sebződnek naponta. Az epikus varázslata simán sebez 10k fölött is, aminek 25%-át bekapják az állatok, és simán eltart 10 körig is egy epikus. Mindezt kétnaponta... 70-es meggyőzőkészség mellett 70-el csökkenne az állatom morálja egy nap távollét alatt. Növelhetném a vastagbőrt is, de a hatása eltörpül a másodlagos sebzésekhez képest. Épp ezért nem viszek állatot az epikushoz, entitáshoz, és a kalandokhoz is csak egyet.
Ilyen körülmények között tökmindegy, hogy mekkora lenne a meggyőzőkészségem, vastagbőröm, stb, nem bírják az állatok ép-vel.

Nem mondtam, hogy az én módszerem tökéletes. Sokkal hatásosabb lenne, ha scriptet használnék és 15 percenként gyógyítanám az állataimat. A KH támadásait sokkal könnyebben visszaverném, nem lenne ennyi vereségem, több LE-t szereznék. Sem morál, sem ép gondja nem lenne az állataimnak. Mindezt némi gyógyítással, 0 meggyőzőkészséggel és vastagbőrrel.

És hogy némi köze legyen a hozzászólásomnak a kényelmi funkciókhoz: ne csak a gyors átöltözés legyen elérhető, hanem a sebgyógyítás és az idomítás automatizálására is legyen lehetőség.

Ami pedig az 50-es lopást illetti: Van olyan világ, ahol huszasával lopkodom a kiégett ősköveket


Nem kell egekbe huzni a sebgyogyot es valamekkora vastag bort is megeri csinalni. Az epikus fixen betalal 40-50-es vastagbor + turbo 500-600 sebzest fog meg csatankent ami messze nem elhanyagolhato. A sebgyogyitasrol meg csak annyit, hogy alap 50-es sebgyoggyal 3k folott lehet gyogyitani csak esszel kell csinalni. Na meg neha le kell cserelni az allatokat a 90+ alapszintu allatoknak 80-as szint kornyeken mar 14-15k eleterejuk van, 5-6 csatat alapbol kibirnak, menet kozben meg gyogyithatsz is.
Dátum: 2010.03.29. 16:37:46
Mitől van az, hogy ha leveszem a +20 meggyőzést adó tárgyamat akkor az állatok morálja azonnal csökken? Ugyan ez turbózásra is igaz, csak ott 5-6-nal lényegesen többet is lehet veszíteni. Kérném az illetékeseket, hogy nézzenek ennek utána mert nagyon alá lehet szaladni a dolognak.
Dátum: 2010.03.24. 21:21:26
"Az eddigiek alapján úgy látom, hogy az embereknek kb. 10-15%-a foglalkozik a kategóriabesorolással, talán mert nem értik, hogy megy a díjazás, vagy keveslik azt ahhoz képest, amennyi plusz időt igényel ez a játék. "

Már bocsánat de a kvízkérdések kategóriabesorolása nem játék. Szerintem az egész egy rossz vicc. Én azt hiszem, hogy ezzel a húzással a bt átlépett egy bizonyos határt. A semmitérő korlátlanul szórható virtuális javakért én biztosan nem fogok ilyen munkát bevállalni, ahogyan adatbázis feltöltést fordítást és hasonló munkákat sem vállalnék LE-ért akár játéknak hívjátok a dolgot akár nem. A többség szerintem pontosan ezért nem csinálja. Ha tényleg dolgoztatni akartok minket akkor fizessetek minimum őskővel de szerintem a huf-ér sem sértődne meg senki. Ilyen sovány "díjazás" (fizetség) mellett ne is csodálkozzatok rajta, hogy a kategória besorolást ami szerintem munka, és nem szórakozás bárki is örömmel bevállalja.

Eddig is jellemző volt rátok, hogy a játékosokkal végeztettetek el bizonyos feladatokat de ez a mostani egy kicsit (sokkal) több annál, hogy viccesre lehessen venni a figurát. Külön gusztustalan húzásnak tartom az LE jutalom megemelését. Ez olyan mintha a beho LE k.. nak nézne minket és most az áron vitatkoznánk hogy mennyiér fekszünk le nekik. Hát én nem fogom se virtuálisan se másképp prostituálni magam.
Dátum: 2010.03.22. 19:58:58
A folytatás gombot nem lehetne kivenni a francba ? Baromira idegesítő, hogy állandóan végig kell nyomkodni teljesen értelmetlen szerintem. Megállni a kaland közben nem lehet mert azonnal lepörög minden, szóval átöltözni menet közben rákészülni a próbákra nem lehet, a kvízt leszámítva persze, de ott meg mindenképpen megáll. Persze az se lenne baj, ha a kaland ténylegesen lépésenként zajlana és akkor lenne értelme a folytatás gombnak, de ilyen bonyolult dolgot már kérni se merek.
Dátum: 2010.03.22. 09:56:28
Én annyit szeretnék kérni, hogy azok a karakterek amelyek bármilyen oknál fogva nem támadhatóak azok ne kerüljenek be a portya listába.

Ha már kívánság műsor...
Dátum: 2010.03.19. 13:36:26
Kb. 6-7 olyan ember van akinek ez jelentős táp, van 10-15 ember akinek jól jön es van meg kb. ugyan ennyi aki csak szív vele. V1-en azoknak a legjobb akik kb. 10-15-szinttel a top1 alatt vf-eznek. Összességében aki 5-6 KH tagnál többet meg tud verni annak már van esélye tápolni rajtuk. Feltéve persze, hogy nem túl magas a szintje, ellenkező esetben annyi támadás éri a KH részéről, hogy többet visznek el mint amit ki tud termelni, és még az életerejét és a VP-jét is leszívják.


Van egy rettenetesen idegesítő bug ami nem engedi a KH-t (és ahogy nézem rendes karaktert sem) támadni amivel jó lenne kezdeni már valamit. Hiába van minden célpont 100%-on (háború miatt) sokszor nem leeht ütni mert azt írja ki, hogy 0 LE-t szereznél tőle. Ha ez nem bug hanem újabban így működik a dolog, akkor meg ne rakja be őket portyalistába, mert lassan órákig tart mire az ember mindet végigpróbálgatja melyiket lehet ütni és melyiket nem. Azt hiszem, ez nem túl nagy kérés, hamár van portya lista akkor jó lenne ha tényleg csak azok a karakterek jelennének meg benne amiket tényleg lehet támadni.
Dátum: 2010.03.14. 19:04:21
Nem tudom, hogy volt e erről szó bármikor korábban de szeretném tudni az okát miért nem lehet az LGY-ből vásárolható állatfelszerelésekből 1-nél többet venni? (ugyan abból) Valamint, hogy erről miért nincsen semmilyen információ? Minden más állatfelszerelésből korlátlanul lehet vásárolni, és most igencsak morcos, vagyok, hogy teljesen fölöslegesen elköltöttem 10k LGY-t.
Dátum: 2010.01.30. 07:17:27
Az automatizmus pont azt szolgalja,hogy ne leveretesre hasznald az epikust..
Direkt így működik
Dátum: 2010.01.29. 16:40:02
Légyszíves vagy az elso bejegyzest modositsd a kategorik konkret szamaival,vagy most mondd el a felso kategoriak hatarait!
Koszi
Dátum: 2010.01.17. 09:50:33
1*.