Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Wuher

Dátum: 2010.07.31. 13:29:52
Az allatokkal kapcsolatban erdekelne, hogy az alabbiak hogyan fordulhatnak elo, fokent ugy, hogy Miklos tobbszor is kovetkezetesen tagadta pl. az eso esetet, hogy ez elofordulhatna.


Az allatsebzes a karakter sebzesenek ill. ha nem talalja el az ellenfelet akkor lehetseges sebzesenek az allatok szamatol fuggo %-os erteke. Vagyis ha a karakter nem talalja el az ellenfelet az allatok akkor sem sebeznek tobbet, mint amit akkor sebeznenek ha betalal a karakter.

Es akkor nezzunk egy peldat, hogy valojaban hogyan is mukodik a dolog:

Egy gyors csel után *Hellmordon* a hasadat támadja. 1 életpontot vesztettél. Ellenfeled lélekenergiát szív el! (-1 lélekenergia) áldott okerón, áldott okerón, Sziklaóriás és Nekromanta vezér is rádtámadnak. 4 támadással 4 sebzést okoztak.

Védekezőn felemeled fegyvered, de ekkor *Hellmordon* egy alsó támadást indít. Talált, 1 ép-t sebződsz. Ellenfeled lélekenergiát szív el! (-1 lélekenergia) áldott okerón, áldott okerón, Sziklaóriás és Nekromanta vezér is rád vetik magukat. 4 támadással 4 sebzést okoztak.

*Hellmordon* egy gyors támadást indít a Sárkányölő karddal a lábad felé. Talált, 1 ép-t sebződsz. Ellenfeled lélekenergiát szív el! (-1 lélekenergia) áldott okerón, áldott okerón, Sziklaóriás és Nekromanta vezér is rád vetik magukat. 4 támadással 4 életpontot sebeztek.

*Hellmordon* egy gyors támadást intéz feléd. Melléütött! áldott okerón, áldott okerón, Sziklaóriás és Nekromanta vezér is támadnak. 3 támadással 177 sebzést okoztak.

*Hellmordon* egy gyors támadást indít a Sárkányölő karddal a lábad felé. 1 pontnyit sebzett rajtad. Ellenfeled lélekenergiát szív el! (-1 lélekenergia) áldott okerón, áldott okerón, Sziklaóriás és Nekromanta vezér is rádtámadnak. 4 támadással 4 sebzést okoztak.

*Hellmordon* pihenés nélkül támad. Elegánsan elhajolsz az ütés elől. áldott okerón, áldott okerón, Sziklaóriás és Nekromanta vezér is támadnak. 3 támadással 142 sebzés!

Ez egy csata csak kivettem a sajat sebzesem. Jol latszik, hogy mikor nem talal el az allatok sebzese drasztikusan tobb annal mint amikor betalal. Ezt eddig is sejtettuk de reszemrol 100% bizonyitek eddig nem allt rendelkezesemre.

A %-os sebzesrol.... :

Egy gyors csel után X a hasadat támadja. 6 életpontot vesztettél. Fegyvere kábít! (-10 támadás) Z, V, Bazaltelementál és Fénysárkány is rád vetik magukat. 4 támadással 65 életpontot sebeztek.

X egy gyors támadást intéz feléd. Eltalált, sérültél 71 pontnyit. Fegyvere kábít! (-10 támadás) Z, V, Bazaltelementál és Fénysárkány is rádtámadnak. 3 támadással 84 sebzést okoztak.

X rád veti magát, a dühöngő buzogánnyal sebezhető pontot keres. 126 pontnyit sebzett rajtad. Fegyvere kábít! (-10 támadás) Z, V, Bazaltelementál és Fénysárkány is rádtámadnak. 4 támadással 371 sebzés! Kritikus sebzés!

X vicsorogva sújt rád a dühöngő buzogánnyal. Talált, 1 ép-t sebződsz. Fegyvere kábít! (-10 támadás) Z, V, Bazaltelementál és Fénysárkány acsarogva támadnak. 4 támadással 62 életpontot sebeztek.

X egy gyors támadást intéz feléd. 1 életpontot vesztettél. Fegyvere kábít! (-10 támadás) Z, V, Bazaltelementál és Fénysárkány acsarogva támadnak. 4 támadással 61 életpontot sebeztek.


Az allatok sebzese messze nem koveti a %-os ertekeket. Ennek nyilvan a sebzest ado targyak az okai na de a sebzest ado targyak sebzese elvileg nem adodik ossze hanem atlagolodik akkor meg, hogy jon ossze ekkora sebzes. A 126-os sebzesnel meg teljesen felborul minden, persze a krit +50% sebzes de az csak 1/3-a a tenyleges sebzesnek krit nelkul is kb. 246-ot sebeztek volna az allatok ami semmikeppen sem feleltetheto meg a fenti kepletnek. 4 allat 75%-at sebzi (maximum) a karakter sebzesenek ehhez jon hozza a targy(+15 ill 60 ha osszeadodik). 126 75%-a 94,5 szamomra rejtely, hogy ebbol meg ha ossze is adodnak az allatok kapta targyak hogyan lesz 246, hogy kritelve kijojjon a 371-es vegleges sebzes.

Nem is olyan regen en csak elvetve lattam az elso peldara utalo jeleket, a masodikrol pedig nem is sejtettem, hogy ilyen elofordulhat. Az utobbi hetekben az elnyelesem drasztikus emelese ota azonban egyre gyakrabban elojon valamelyik problema. Es ami leginkabb felhaborito a dologban szerintem az, hogy aki nem IQ-ra gyur az megintcsak hatranyban van mert az allatok sebzese ha valaki keveset sebez boven tobb mint a varhato ertek mig magas ero mellett a 4 allat sokszor nem a 75%-ot de meg a 60-at se utik meg.
Dátum: 2010.07.28. 20:18:46
Csak azert tunik kevesnek mert egyenlore nem nagyon kell hasznalni, de akkor amikor a 6 katalizatornak nekiallsz vagy mar csak 1 kell valamelyik tipusbol hidd el, hogy nem egyesevel fogod oket venni. En nem erzem kevesnek az 1/3-ot ha valasztani lehetne mit csinaljon azt mondom ok a 2, de igy, hogy random es 1/5 eselyed van arra amit szeretnel siman jo az 1/3-ad mert jo esellyel igy is 1-1,5 oskobe kerul mirte megkapod amit szeretnel.
Dátum: 2010.07.28. 17:22:36
Miklos azt irtad, hogy a granulatum allat felszereles es ezert oskjobe kerul. De ez szerintem minden logikat nelkuloz. A granulatumnak kb. semmi koze nincs az eddigi allatfelszerelesekhez, sokkal inkabb az eddigi gyorsitasokra hasonlit, es eppen ezert szerintem az osko koltsege is ebbe az iranyba kellene mutasson vagyis 1/3-ad oskobe kellene keruljon. A jatek fennalasa ota ez a legdragabb gyorsitas amit eddig bevezettetek.
Dátum: 2010.07.28. 16:49:49
En eleve nem ertem, hogy ezek az abnormalis ertekek, hogyan lettek belove.

Ugye 1000 vadaszatbol atlagosan a tobbseg 80-at fog be (8%).

Ha mindet kisajtolja az 8db esszencia, alapbol 25 fele esszencia kell, + 5 a katalizatorbol az 30 kb. vagyis kb. 3600 vadaszatbol jon ossze annak a "tap" akinek akkora mazlija van, hogy pont kiesik neki minden elsore, ami persze nem valoszinu ennek kb. 4-5x-ose kell inkabb minimum.

Egy nem premium jatekos szamara ez kb. 18000csp-t jelent ami neki tobb mint 2 ev....

Aki tapot akar annak igencsak a zsebebe kell nyulnia mert aki ezen lenyegesen gyorsitani akar az csak granulatummal tudja megtenni megpedig nem keves granulatummal, es ez csak 1 db "tap" ami mondjuk az idomitas LE koltseget csokkenti kb. 200-300 osko aran otodera mondjuk....
Dátum: 2010.07.28. 16:40:32
Ha mar a katalizatorbol 6db kell szemben a tobbi esszenciaval amibol csak 1 akkor legalabb ennek a tipusnak a talalati eselye lehetne egy kicsit magasabb. En eleve baromira eroltetettnek erzem ebben az egeszben a randomot. Jelenlegi allapotaban garantalhato, hogy a"tap"-er lesznek akik 4-5-10x annyi eroforrast/idot/oskovet kell majd aldozzanak szemben szerencsesebb tarsaikkal. En teljes mertekben ellene vagyok annak, hogy pusztan a szerencse hatarozza meg kinak hany es mennyi ido alatt megszerezheto "tap" jusson. Ennyi erovel akar most random ki lehetne osztani a karaktereknek a "tap" ot pusztan egy megfelelo kockaval ki kell dobni, hogy ez adott karakternek 1000LE-be a masiknak meg 400000-be kerul.


Sokkal jobb lenne ha az esszenciak talalati eselye lenyegesen magasabb a szerezheto tap pedig lenyegesen gyengebb lenne, hogy ne azon muljon valakinek a 2-3 eves karaktefejlesztese, hogy jol dob e neki a gep mikor az esszenciakat gyujtogeti.
Dátum: 2010.07.15. 18:22:30
Messze nem volt az 120+.
Dátum: 2010.07.15. 17:55:01
1. Káosz ciklus (John Caldwell) (Skandar Graun jee)
2. Katedrális (Harrison Fawcket) (Katedralis + A katedralis harcosai)
3. Vámpírkrónikák (Anne Rice) (Interjú a vámpírral, Lestat a vámpír, Kárhozottak királynője stb.)
4. Sötét elf trilógia (R.A. Salvatore) (Otthon, Száműzött, Menedék)
5. P. Howard alias Rejtő Jenő összes, nálam az összes műve egy nagy kerek egész.
Dátum: 2010.06.02. 20:53:07
Jó legyen napi 10LE, és akkor is vissza lehet élni vele ugyan, de az már engem se érdekel.
Dátum: 2010.06.02. 12:48:22
Nem kell a legerősebbre tenni, egy sehonnai elfeledett karival ugyan ugy lehet milliókat építeni és a kutya se számít arra, hogy az "neked dolgozik". Nem azt nehéz lekövetni amit az erősebb karakterekre tesznek hanem amit suttyomban intéznek. Nem hiszem, hogy mindenki legalább 10 ember által le lesz átkozva válogatás nélkül.
Dátum: 2010.06.02. 10:11:08
A dolog buktatoja az elgondolás alapjában van, a torony a jelenlegi verzióban neked nem éri meg a több milliós költség miatt, ezért feldobtál egy olyan ötletet ami hosszútávon visszahozza az építési költséget, de ezt egyszerűen nem lehet megoldani ilyen módszerekkel, hogy meg is érje és ne lehessen visszaélni vele. Ha az átkozónak előnyös az átkozás mert valamennyi LE-t kap belőle akár HT építéshez akár máshoz akkor tuti ziher vissza is lehet élni vele, mert az egész csak szervezés kérdése. Ez ugyan így igaz a kínzókamrára stb. is csak szervezés kérdése, hogy tápolni lehessen belőle.

Mondjuk nem csodálom, hogy nem érted, de gondolom ha bekerülne egyböl jönne a megvilágosodás és mindjárt tudnád mit kell lépni, hogy ne csak "megérje" de tápos is legyen.
Dátum: 2010.06.02. 09:24:17
"Az alapötlet nagyon jó, csak finomítani kell rajta. Ne termeljen plusz építést a dolog, az átkozó és az áldozat építése pont az eredeti mennyiséggel legyen egyenlő összesen. Lehet akár 70% eredeti, 30% az átkozónak (utóbbi a lélekkútba). És akkor még érdemes is használni.
Még azon is érdemes lehet elgondolkozni, hogy automatikusan megszűnik az átok ezen része, ha az áldozat legalább szint*X mennyiséget épít - nem kell esszencia. De dönthet úgyis, hogy több napig nem épít, és akkor az átkozó talán rájön, érdemesebb másra raknia az átkot."

Ez még mindíg nem jó, csak annyit, csináltál, hogy az 50%-ból 30 lett. Csak szervezés/rabszolga/építő kérdése az egész és ugyan úgy vissza leeht vele élni. Ezzel csak a multizók helyzete lesz könnyebb mert nem kell egy szöviben lennie a két karakternek, hogy segíthessék egymást.

Az átokpiramis szerintem ha már átokról van szó, valami dögvészt/betegséget stb. kellene okozzon nem ilyen " érje meg" bagatel dolgokat. Ha már játékot színesítő dologról van szó én valami ilyesmit képzelek el:

Akit megátkoznak az kap egy betegség/dögvész stb. jelzőt minden ilyen jelző 1-el csökkenti az összes tulajdonságát. Max. annyi ilyen jelző lehet valakin ahányadik szintű, és ha megtámad/kihív valakit akkor a rajta lévő jelzők % arányban megfertőzhetik a célpontot. (+1 jelző a megtámadottnak) maximum az átokpiramis szintje/2 mennyiségű jelző helyezhető el 1 célponton. A gyogyitó szentély mindne nap szintjének megfelelő mennyiségű jelzőt leszed a karakterről. Lehetne gyógyital/esszencia is ami semlegesíti a hatást nehogy valaki szentély hiányában teljesen leépüljön.

Ennek ugyan nincs "tápértéke" de már a tököm televan azzal, hogy minden második hozzászólás arról, szól, hogy ez vagy az nem éri meg. Jó lenne ha újra játszani lehetne a játékot, a sok táper meg ugy is csak arra fog költeni ami megéri, de ez szeritnem baromira nem érdekli azokat akik játszani/kikapcsolódni szeretnének.
Idézet: Craslorg - 2010.05.31. 18:24:43
Átment ösvénybe, zárolták is Lekerült róla az azúr védelem


Vagy csak a beho stratégiát váltott és azokat is bünteti akik leállnak a "szerrel" (multi). (kb. megtürt kategória lett volna innentől, mert végre nem egy szöviben van a két kari ütni meg nem tudják egymást)
Dátum: 2010.05.06. 09:28:44
Idézet: Byzon - 2010.05.05. 18:59:42
Idézet: pityu - 2010.05.05. 18:48:26
Ne hasonlítsuk már a multizást (egy ember több karaktert visz UGYANAZON szövetségben) a script témához, totál nem ugyanaz a két dolog! Márpedig a Tyrantban nincsenek multisok, szóval az én házam táján ki van seperve - szép magyarosan mondva.

mód: dobáljtok csak az egyeseket minden hsz-emre, minél kisebb a pontszám, annál jobban betalált


Köszönöm! Nehéz szülés volt, de elhangzott a kulcsmondat!
Lehet egy világ omlik össze benned pityu: de mindkettő a felhasználási feltételek megsértése.
Neked a script belefér az erkölcsi értékrendedbe így eltűröd. Másnak más az értékrend. De nem vagy morális etalon, hogy hozzád igazodjon mindenki.



Már bocs de Lord sehol nem írta, hogy a scriptet elnézi vagy el kellene tűrni(vagy akár, hogy ő scriptezne), csak annyit írt, hogy telejsen más dolog scriptezni és teljesen más a multizás, ebben simán igaza is van. Max. annyi hasonlóság van a két dolog között, hogy mindkét esetnek van olyan aspektusa ami teljesen artalmatlan es nem befolyasolja a jatek eroviszonyait.


A Tyranról meg annyit, hogy IC is csak azért nem került törlésre mert vállaltam a visszatérést, különben ment volna a kukába.
Dátum: 2010.05.05. 08:44:50
Grat az azuros epito brigadnak, latom 2-en mar a megerdemelt pihenes utjara leptek. Remelhetoleg a tarsaik is hamarosan csatlakoznak hozzajuk.
Dátum: 2010.04.23. 21:59:40
Ezt sima könyvjelzőkkel is meg lehet csinálni. (mivel érteni nem értek hozzá eddig így csináltam) Kényelmesnek kényelmesebb de könyvjelző meg minden böngészőben van, szóval ha ez tilos akkor a könyvjelzőzés is az kéne legyen azt meg megnézem, hogy szűrik.
Dátum: 2010.04.19. 12:56:09
Idézet: Razor - 2010.04.19. 11:58:54
edit: már látom közben Miklós kirakta.

Bár hozzáteszem így egy jó ideig semmi értelme. 0-s fertőzöttségnél előszőr a kronora kell rakni a fix +5-öt lévén univerzálisabb. És utána jöhet ezek szerint vagy a spektr. vagy a sajt hogy a másikat turbózhassam +5-el a vadászat közben. (10 szinttel később)

Azaz kb 73-78 szint alatt semmit nem ér, aki meg már ott van és nem erre rakta eddig lehet várnia kell akár 9-10 szintet is mire használhatja.

Király...


68-as szint alatt egyáltalán nincs +5 akkor addig nem is érdemes sajtolni ? Azt meg mindenki el tudja dönteni maga is, hogy kell e a +5 vagy inkább menjen automatice a dolog. Ha gyorsítani/könnyíteni akarsz a vadászaton (ez viszi el a legtöbb időt) a kronoval kezdeni éri meg a legkevésbé mert szerintem azt kb. senki nem turbózza. Én tuti nem kezdenék olyan szakival amire nem használom a turbót, hanem azt váltom ki amire a leggyakrabban kell tenni.

De ebből is látszik, hogy ízlések és pofonok.... Én pl. nem a tápot keresem a gyorsításban hanem, hogy minél kevesebbet kelljen foglalkozni a vadászattall. Ha még azt is be lehetne állítani mire költse az LE-t akkor hetente 3 nap foglalkoznék csaka játékkal amikor KH van. (sima napokon meg 2 katt, manakonst meg 50 vadászat indítása)
Dátum: 2010.04.19. 09:26:33
A lélekszívás nem áltagolódik de kb. minden más igen. A védelem nem túl látványos de időnként tényleg megússzák a sebzést az állatok, néha még az epikus is melléüt. (persze ettől még a védelem elég gyenge stat az állatoknak)
Dátum: 2010.04.19. 09:01:52
Idézet: Miklós - 2010.04.16. 15:55:55
Igy van, a 100. szintű állatodnak nem lesz kapásból minden tulajdonsága kimaxolva csak attól, hogy felépíted a kennelt. Szintlépéskor kap mindig pontokat.
A legtöbb állat képesség jelenleg úgy működik, hogy átlagolódnak. Tehát ha 4 állatot viszel, és mondjuk rezisztenciára utazol, akkor célszerű mindegyiknél azt fejleszteni.
Természetesen bárhogy léphet szintet az állat, a kennel csak feltétele annak, hogy kaphasson képességet.

Az erősebb térkapu a TP-t nem növeli, csak a lélekenergiát. Egyébként itt olyan giga-erősítésre nem kell számítani, nyilván az a cél, hogy a lény így is megölhető legyen, csak többet sebezzen vissza.

Kínzókamra vs baráti portya: a kínzókamrának már eddig is volt egy ilyen "problémája", hogy a kapott LE nem volt köszönőviszonyban sem a szerzett TP-vel, de egyetértek vele, hogy ezt nem szükséges tovább escalálni. Szívesen látunk javaslatokat ezzel kapcsolatban.



Én ezt nagy szemétségnek tartom az ember nem azért költ 16000LGY-t meg 60 őskövet csak az állatnak adható tárgyakra, hogy pusztán azért mert tovább lehet építeni a kennelt le kelljen cserélje az összes állatát. Az állatok nevelése nem néhány napos vagy hetes átmeneti elfoglaltság. Van aki 6-9 hónapja nevelgeti az állatát és ehhez alakítja a szakértelmeit is nem olyan egyszerű hirtelen lecserélni őket, és főleg igencsak drága mulatság ha komolyan fel is akarod szerelni az új állatokat.
Dátum: 2010.04.15. 17:24:07
Igen és az sem ártana, ha a gyógyítás hatásfoka is emelkedne mert már 3 pia kell a max. ép-hez az elején meg 1-1,5 elég volt.
Dátum: 2010.04.15. 09:56:58
Igen es eddig annyira igazsagos volt minden...