Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Szurilo

Oké értem már, kb. 20-as szintig valóban a gyémánt az ütős, bár sztem a rubin is, de ez végül is mindegy. Most 40. szinten a smaragd a tuti, lehet hogy 80. szintre a Zafír lesz az. Nem tudjuk. Bízunk benne hogy mindenki sorra kerül és egyik horda bónusza se lesz elhanyagolva.

De végül is nekem mindegy, be lehet rakni olyan módosítást ami hordaspecifikus. Ha úgy érzitek a gyémánt gyenge 40. szint körül akkor legyen valamilyen kompenzáció. Ezek szerintem már apróságok.

Nekem most haza kell utaznom a messzi, kietlen, internet nélküli vidékre, hétfőn folytathatjuk a megbeszélést, ha más is látja az ötletben a spirituszt.
Jó pihenést mindenkinek!
Nem vagyok tévedésben, jól átgondoltam a dolgot.
A gyémántnak nincsen harci bónusza - valóban- nem is állítottam hogy lenne, de a rablás bónusza megjelenik a játékban ahogy te is írod egyfajta TÖ és SZÖ növelő dologként, ami már növeli az esélyét a portyákban.

Az hogy a gyémánt többet rabolva, olcsóbban vásárolva több Tö-t és Szö-t fejleszt mint a többi horda, nem igaz.
A többiek harci bónusza ugyanilyen jó, hiszen ők a harc során nyernek nagyobb eséllyel, így több LE-t szereznek és ugyanúgy tudják ők is fejleszteni a TÖ-t SZö-t.
Np.

Turbót említettem én is hogy azt valóban be kell még számítani. Egyébként a példa amit felhoztál annak sztem nem sok köze van a dologhoz. Ez most is így van. Ha vki másodlagos támadást tol akkor az tudjon rá. De egyébként azt épp még ki lehet hagyni a harci szakik közül. Hogy mit veszünk bele és mit nem az még később eldönthető.

De visszatérve a példádra, 70-es másodlagos és 30-as szívósság ugyanannyi harci potenciált ad mint a 100-as kritikus. Szóval lehet hogy megvered az illetőt nap mint nap, de extra bónuszt nem kapsz érte.

Olyanok után kapnál extra bónuszt akiknek nagyobb a harci potenciálja.

Ha neked pl. van 100-as krited az ellenfélnek meg 100 másodlagosa és csak 30 krite, akkor jó eséllyel elvered az illetőt. Na most mivel neki 130-as harci potenciálja volt neked meg csak 100-as, ezért te bónuszt kapsz a jutalmadra(több LE-t kapsz mint ha egyenlő vagy alacsonyabb harci potenciálú ellenfelet támadtál volna).
Elolvastad a linket amit írtam?
Lehet hogy nem írtam egyértelműen de én semmi más változtatást nem akarnék bevezetni, csakis azt, hogy a portyáért járó jutalom más legyen mint ami most van. Minden más maradna úgy ahogy van.
A jutalom változna csak olyan módon ahogy azt leírtam.
Tehát pl. a hordabónusz nem lenne eltörölve természetesen, az számítana a harc során és a játékban ugyanúgy.
A gyémánt bónusza annyira látszódik a harci potenciálban ahogy minden más hordáé. Ha a gyémántnak több a Tö-je azért mert olcsóbban veszi a cuccot akkor a többi hordával szemben ugyan valóban előnye van, de csak ha nyer, márpedig kevesebb eséllyel nyer, egy rubinnal szemben aki harci bónuszt kap a hordája miatt, vagy a Zafír ellen aki szintén, vagy a smaragd ellen aki szintén. Ezt Miklósék már kitalálták, ebben nem változna semmi.

Tehát még egyszer mondom, nem arról van szó, hogy TÖ-SZÖ azaz új nevén harci potenciál alapján alakulna ki az üthetőségi hatótávolság, hanem a nyert/vesztett portya utáni jutalom módosulna a harci potenciál alapján.
Darah: Semelyik horda bónusza nem látszana. Csak és kizárólag a Tulajdonságok és szakértelmek egy részhalmaza alkotná a harci potenciált.

A szint nem számít bele a harci potenciálba, de ettől függetlenül a portyázási hatósugár megmaradna. Egy 40-es nem tudna 1-es szintűt támadni. Nem arról van szó, hogy harci potenciál alapján lehet portyázni, hanem arról, hogy a harci potenciál döntene a portya jutalmáról.

Úgy hogy Darah és SOlaris, kérlek benneteket olvassátok el ismét a legelső hsz-t, mert szerintem félreértetek. Íme:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,119.360#hsz369
Dátum: 2009.07.31. 15:20:20
Ez jó tanács, de ettől még valószínűleg ugyanúgy támadni fog.
Az látszik, hogy ez az átlag 70-80 LE annyira semmi, hogy emiatt nem jöhet támadni téged.
Valószínűleg azért jön újra és újra, mert könnyű célpont vagy számára és valakin fejlesztenie kell az állatát, hogy azok szintet lépjenek és ne essen le a moráljuk. Ha még kamrába is visz akkor teljesen biztos, hogy megéri neki minden nap megtámadni téged.

Tehát, én azt javaslom, hogy ne hagyd a karaktered magas szintre regenerálódni. Ha az illető veled azonos, vagy alacsonyabb szintű akkor támadj ki 15% ÉP-ről abban a pillanatban ahogy azt eléred.
Ha ez nehezedre esik, akkor növeld az egészséged és úgy több ÉP-d lesz 15%-on melyet nem mellesleg lassabban is fogsz elérni. Ha elég magas szintre húzod az ÉP-d akkor jó eséllyel fogsz tudni 15%-ról portyázni, térkapuzni, stb.
A hordabónuszt nagyon nehéz lenne beleszámolni, ezt leprogramozni nem igazán lehet.

A leveled többi részét nem igazán értem. Ha a szint nem számít bele ebbe a harci potenciálba az miért gond?
Szerintem tök mindegy hogy ki hanyas szintű. Egy csatában az nyerjen aki erősebb és kész.
Tö harci része + SZö harci része számítana csak, a szint nem. Persze az üthetőségi táv maradna úgy ahogy most van.

Egyébként nem igazán látom, hogy miért tenné ez lehetetlenné a portyázást. A mezőny összébb húzódna, vagy legalább is kevésbé húzódna szét és máris többet lehet portyázni. Valamint elvileg sokkal kevesebb olyan portya lenne mint pl, hogy az egyik fél sebez 2000-et a másik meg 200-at.

A kereskedelem az én szemszögömből mindig is harci skill volt, az egy dolog, hogy Miklósék az Egyéb Szakik közé soroltál. Hordázás szintén zenész.
Minden, ami a harcban segít az harci skillnek minősülne, akár a Tudatturbó is, de akár a tárgyak adta bónusz is(bár ekkor a kereskedelmet mégse kell a harci skillek közé számítani, ezt el lehet később is dönteni).
Dátum: 2009.07.31. 14:03:04
Miért lehetetlen visszaállni sql3-ra? Verziókövetésetek csak van?

Egyébként ezek az sql hibák nem csak pár másodpercre teszik használhatatlanná az oldalt, de sokszor 5-10 percig is. És elég sűrűn jelentkezik a probléma. Kb. olyan óránként 1-2 alkalommal.
Dátum: 2009.07.31. 13:06:27
Mintha Térkapu pont se jött volna, bár elég kómás voltam fél4 körül amikor a "baleset" történt.
Dátum: 2009.07.31. 13:03:14
Hajnali kb. fél 4-től folyamat döglött volt a szerver egészen idáig. Nincs ügyelet a Behodlernél? Elég alap dolog minden webszolgáltatásnál.
Egyébként bizonyára van, csak tönkrement vmi hardver amit csak reggel tudtak kicserélni. Mondjuk ilyenkor meg tartalékról kéne mennie a rendszernek. Bár a tükrözés már nem olcsó mulatság.
Dátum: 2009.07.31. 00:17:56
Hát nem tudom, mostanában annyira semmit nem sajtolok. Ilyen 5k-kat átlagban, korábban meg simán volt átlag 6-7k. Azóta ráadásul szintet léptem, szóval növekednie kellett volna. Rejtély.
Mortimer: Nem, természetesen csak a harci szakértelmek számítanának. TÖ-ből pedig le lehetne vonni a Mágiát, Egészséget is akár, de a szerencsét is. Tehát ott is a harci skillek számítanának. Végül is ha úgy nézzük kialakulna egy újabb fogalom a játékban, nevezhetjük harci potenciálnak vagy akárminek.

Ricardo: Értem az álláspontod. Én azonban úgy gondolom, hogy ha nagyon ügyes vagy akkor annyira elhúzol TÖ/SZÖ-ben hogy unalmassá válhat mindenkit leverni kockázat nélkül(hol a sikerélmény ebben?). Ez a módszer most egy picit visszafogná őket. Nem tudnának mégse annyira elhúzni és összébb húzná a mezőnyt.
Úgy gondolom, hogy ha kevés a sikerélmény még így is, akkor lehet másban sikert adni egy jó játékosnak. Ehhez persze fejleszteni kell Miklóséknak.
Dátum: 2009.07.30. 23:47:42
Sajtolásnál számít a szerencse?
A szerencse nem kell hogy beszámítson a TÖ-be és akkor ez is meg van oldva.
Na igen. Ezért is lehetne megverni valakit akinek nagyobb a Tö+Szö-je és nem csak a random döntene. Jól kell elosztani és akkor sikere lesz az embernek.
Ma eszembe jutott egy talán jó ötlet, nagyon nem rágtam magam át rajta, szóval még az is lehet hogy sok hátulütője van, de mi lenne ha LE-t nem (csak) az alapján kapna az ember, hogy a célpontnál mennyi volt, hanem a TÖ és (harci) SZÖ összege alapján. Esetleg lehetne súlyozni a dolgot, hogy jobban számít a TÖ és kevésbé a SZÖ.

Azért gondoltam erre a megoldásra, mert így valóban mindenki úgy érezné, hogy nem lefele kell támadnia, hanem felfele.
Persze itt most már a "felfele" nem szintben jelenti a felfelét hanem TÖ és SZÖ összeg alapján.

Igy aztán mondjuk egy pók vagy VF-es karakter vonzóbb célponttá válhatna mint egy a szintjén gyenge karakter.
Kevésbé lennének lefarmolva a gyenge karik és jobban az erősebbek.

Persze nehéz lehet egy magasabb TÖ, SZÖ-jű embert megverni, de nem lehetetlen. A dolgot meg lehetne spékelni olyasmivel, hogy ha nem is nyersz is kapsz ellensúlyozásképp egy kis LE-t, bár ezzel vigyázni kell, mert így meg direkt is lehet ütögetni vkit hogy több TP-t kapjon, de erre meg azt lehetne csinálni, hogy az illető védekező ilyenkor ne kapjon annyi TP-t ha megtámadják és nyer.

Próbálok konstruktív lenni, könyörgöm értelmes hangnemben fikázzátok ki a hsz-em ha úgy is érzitek hülyeséget írtam.
Dátum: 2009.07.30. 11:47:59
Welcome to the real world.
Magas szinten ez van.
Dátum: 2009.07.28. 14:00:08
Hát jahh, tény, hogy emiatt nem igazán jó ez a megoldás. Ezért is alkalmazzák inkább a fixen lelövöm az adott időpontban akár kell akár nem változatot.
Dátum: 2009.07.28. 13:40:27
Copy-Paste, más mentés sztem nem kell. Arról van szó, hogy írsz egy jó hosszú hsz-t és mire elküldenéd a szerver elszáll. Aztán amit megírtál annak annyi ugyebár.

Most ha olyanra gondolsz hogy vadásztál 2-t hogy térkapuzhass és mielőtt térkapura kattintanál száll el a szerver akkor a mentés abban merül ki hogy elkezded frissítgetni az oldalt percenként hogy mikor lesz újra up a szerver és reménykedsz hogy a köztes legrosszabb esetben is 60 másodpercben nem rabol le senki. Erre mondtam, hogy ez nem humánus és nagyon parás módszer, de csak 5 percet áll a játék és utána játszhatsz ismét tovább. Elköltheted a csp-d, nem gyűlik fel. Kamrázhatsz vagy ki mit szeretne éppen és nem hal meg fél napig a játék.