Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Hagya

Oldal: 12345678910
Dátum: 2009.09.07. 20:31:23
Én nem úgy látom! Szövetségi épületekre épülő szakértelmek, új szövi épületek, volt még valami mostanában, az ismétlődő küldetések és epikus reformálása között.
Most a manózást ne vegyük ide, mert mi kell a népnek kenyér és cirkusz alapon ne fejlesszünk játékot!
Mennyi idő kellett, amíg a játékvezetőség észrevegye a vari sebzés közelharc problémát?
Hol is a 90%-10% arány? Inkább fordítva!
Dátum: 2009.09.07. 20:12:51
Rossz példa! Sexelni ketten jó, de valaki jobban szereti,ha harmincöten vannak! Mit érdemes fejleszteni, melyik a természetesebb, vagy szokványosabb?
Köszönöm,hogy felhívod a figyelmem honnan indult, figyeltem, tudod költői kérdés!
Az igazság az,hogy keresitek a játékban az érdekességet az újdonságot, a kihívást, az egyensúlyt, de,ha őszinték vagyunk magunkhoz pont ezek a dolgok nem igazak a játékra!
És azt is nehéz eldönteni kinek van igaza, nem csak ebben a kérdésben, hanem jópár fejlesztő topic-ban. Attól félek csak kapálózás az egész! Sajnos nagyon nehéz új dolgokat kitalálni, játékba berakni, úgy,hogy ne legyen tápos, ne boruljon az egyensúly, ne sérüljenek érdekek! Ilyen ez az epikus reform is, ezt már nehéz változtatni, más fajta feladat kellene, persze csak szerintem!
Dátum: 2009.09.07. 19:50:53
Mindenki tudja,hogy TLO-val egy szöviben vagyunk és én látom ők mit áldoznak egy epikus leverése miatt, nem is ez a kérdés,hanem az,hogy jó-e ez a viszonylag gyors ütemű epikus ölés vagy nem, elhúznak-e a top szövik és itt az első 10 szövit értem mindenki máshoz, kell-e,hogy ennyire domináljon ki milyen erős szöviben van. Miért fáj az egy kisebb tagnak,hogy nem tud hozzátenni az epikushoz,ha a nagyobbak kiütik neki a kincset, és még millió kérdésem lenne. Például miért az epikus reform merült fel, miért nem egy új fajta szövetségi feladat, miért nem az,hogy mi az új cél a fertőzés leküzdése miatt stb...
Bocsánat, de még mindig úgy érzem, hogy az egyéni játékot kellene fejleszteni a szövetségi helyett!
Dátum: 2009.09.07. 19:00:16
Kicsit off, de a témához erősen kapcsolódik!
Az sajnos a játék hibája,hogy a szövetségek szerepe ekkora lett az egyén kárára! Ugyanis akkor lehetsz sikeres,ha erős karaktered erős szövetségben van,ha gyengébb szöviben vagy lemaradsz, ezért van,hogy az előbbre vágyó karakterek keresik az erősebb szöviket. Ennek előnye és hátránya is van.Iszonyatos előny az épületbónuszok, viszont a szövetségi összefogásban ezek a karakterek nem tudnak részt venni, lásd epikus. De ezt el kellene fogadni mindenkinek,hogy egy erős szövetség nyújtotta előnyök ezzel a hátránnyal járnak!
Dicséretes dolog,hogy az erős tagok próbálják a megoldást keresni erre a problémára,de én mindig azt mondom,hogy egy erős szövibe kiváltság tartozni és csak utána érdem. Az egy más kérdés,hogy a szövetségnek hasznos tagja a kisebb karakter, mert épít ő is, ahogy erejéből telik. Elfelejtettük a szövetség és az epikus lényegét, kicsit elcsúszott az értékrend. Az előbbi egy összefogás a játékosok részéről, ami elsődlegesen az épületek felhúzásában kellene, hogy kiteljesedjen, a második pedig egy erős kihívás amire most csak szélsőségek vannak.
Én a kritikus gyűrűmre majdnem fél évet vártam, gyűjtöttem, és a szövetségi társaim ütötték ki nekem, mert nincs szakim, és ők magukra vállalták az epikust, én úgy érzem másban veszem ki a részem, ami nem olyan nagy áldozat, de talán értékes, akkor most ezt egy intéssel eltöröljük, senki ne hozzon senkiért áldozatot, vagy mindenki szopjon, vagy senki, de akkor mi értelme az epikusnak? Ez az egész egy kicsit összetettebb kérdés!
Vagy tegyük semmissé jópár játékos eddig a játékban elért eredményét, mert elcsúszott az epikus a játék aránytalansága miatt?
Dátum: 2009.09.06. 08:26:04
Ez az egész kérdés nagyon kényes és egyben érdekes is! Csináljunk-e szövetségi eseményből egyénit vagy reformáljuk valahogy a szövetségit. Én a szövetségi reformálás mellett vagyok, mégpedig az eddig legyőzött alacsonyabb szörnyeket lehessen az alacsonyabb szintű tagoknak még egyszer leverni. Például: csak 60. szint alatti tagok üthetik a mondjuk az aktuális -20 szintű epikust. Egy jó szövi, úgyis meg tud egyezni az esett kincsekben, tehát az alacsonyabb szintűek is juthatnak hamar jó kincsekhez. Ha az egyszeri ismétlés kevés lehet kétszer is akár. Így nem nyúlunk bele nagyon a mostani rendszerbe és a kisebb szintű karik játékélménye is meglesz, azt hiszem ez volt az eredeti cél!
Dátum: 2009.08.30. 10:32:49
És mi van,ha áldozok rá őskövet és hordát váltok, mert látom ki a nyerő?
Már bocsánat, de..........
Dátum: 2009.08.30. 10:21:28
Igen nagy segítség ez a fórum, csak mostanság kevesebbet tudok foglalkozni a játékkal, ennek ellenére próbálok mindenhonnan, innen is infókat összevarázsolni, de ennek így kell működnie?
Mostanában egyre több dolgot fed homály! Nem vagyok követelőző típus, és megértem,hogy a fejlesztések mellett nehéz mindenre odafigyelni, de ezek alap információk, játékon belül is meg kellene jelennie!
Ha én voltam figyelmetlen ezzel kapcsolatban, akkor sem tudom azt mondani,hogy bocs, mert az infókat több helyről kell összevarázsolni!
Dátum: 2009.08.30. 10:16:49
Akkor máshogy kérdezem,honnan kell nekem tudnom a V1-en,hogy ugrik másik világon a fázis és a két világnak mi köze egymáshoz?
Dátum: 2009.08.30. 10:09:13
Köszi az infót, ezt tudtam, azon aggodalmaskodok csak,hogy,ha csak így vége lesz,akkor nem tudom kiütni a tárgyakat.
Egyik pillanatról a másikra megszűnik az esemény, mi meg nézegetünk,hogy mi történt?
Ebben a játékban csak bennfentes emberek tudhatnak meg infókat?
Semmi más gondom nincs!
Dátum: 2009.08.30. 09:42:23
Az
Dátum: 2009.08.30. 09:38:42
Ez azért csöcs, mert még a második relikvia sem esett nálam, esélyem sem lesz a harmadikra sem? Igaz nem nyomom veszett ütemben még csak 110 támadásnál tartok.
Dátum: 2009.08.29. 17:31:08
Jeriko-nak tökéletesen igaza van, tökéletes egyszerű megoldás!
Dátum: 2009.08.29. 09:13:40
Bocsánat megint nem a témához szorosan:
Tényleg minden elismerést megérdemel, aki részt vett ezen a világon, nem csak a győztes!
A jutalomról: nem arról van szó,hogy nem érdemlik meg,vagy mennyire táp vagy nem táp, az a kérdés,hogy bárki akinek nincs ennyi ideje foglalkozni a játékkal, és mondjuk versenybe szállni V4-en az miért kell a jutalom miatt más világon hátrányt szenvedjen! Nem a mértékről az elvről van szó! Tudom,hogy csak más világra lehet a jutalmat áthozni, de ez a dolog elsősorban a dicsőségre ment nem?
Mellé az ember kap 100 őskövet, az sem rossz!

Szerintem az idejét is ki lehetne tolni kicsit a játéknak,vagy ötvözni a két dolgot úgy,hogy legyen egy fix cél csak példának írom 50. szint elérése, aki ezt elérte már nyert, de a világ fix ideig mondjuk 6 hónapig menne, és közben lehetne célokat elérni és hat hónap után összesíteni a világot!
Dátum: 2009.08.28. 21:13:50
Kicsit eltérek a tárgytól elnézést érte!
120 leölt epikusnál egy 30 fős szövi minden tagjának jut kincs, de a baj az,hogy nagyon sok múlik a szerencsén, mit dob a szörny, és sajnos arányosan a játékosok kis százaléka van olyan szöviben akik tudnak sok epikust ölni! Igaz,hogy az ember társas lény, de nekem az a bajom,hogy aki nincs jó szöviben bármilyen jó játékos lehetne nem megy semmire! Az epikus, azért epikus,hogy nehéz legyen, de ne szopó! Ami benne a szopó, az a regenerációs képessége! Mi lenne,ha mondjuk 500.000 ép-je és ez növekedne szintenként, regeneráció nélkül, így senki nem lenne rákényszerülve,hogy orrvérzésig üsse, kisebb tagok ütése is számítana, és egy törekvő szövi leütné fél nap alatt egy nyugis társaság két nap alatt.Kicsit oldódna a feszültség! Ezzel együtt nem biztos,hogy jó lenne,ha nyakra-főre epikus cuccokat lehet szerezni.
Dátum: 2009.08.28. 07:11:55
Nem biztos,hogy mindig durvább és durvább epikus cuccot kell fejleszteni! Egy 30 fős szövetség 120 lenyomott epikus után is van úgy,hogy de jó lett volna az előző cuccot megszerezni vagy az előzőt, vagy az előzőt,gondolom lehet kicsit variálni,lehet,hogy nem 10 csatánként kellene váltani,hanem mondjuk 20, mert egy 30 fős társaságból 10 kaphat abból a szériából, és kész igaz általában a következő erősebb,de lehet,hogy az előzőbből még sokan örültek volna. Lehet,hogy kicsit kusza voltam elnézést érte.
Dátum: 2009.08.27. 21:23:07
Érdekes dolog ez a fejlesztés, nem biztos,hogy az erőhöz kellene hozzányúlni,hanem a támadás védekezés pároshoz!
Sokszor van,hogy magas támadással sem találsz el egy gyengébb védekezésű emberkét, akkor meg fújhatod a magas erőt!
Inkább azzal kellene foglalkozni,hogy a támadás képletét változtassa az arra érdemes személy, és akkor a sebzéshez nem kell nagyon hozzányúlni!
Epikushoz: Kell változás igen,hogy tényleg epikus legyen az epikus, de kell egy határ a 100 epikus legyőzése egy szép kerek határszám lenne, ezzel azt hiszem nem lenne senkinek problémája!
Dátum: 2009.08.02. 20:22:35
Igen kell egy korlát, de,ha megvalósulna korlát nélkül azonnal szóljatok indítok egy új karaktert!
A vf-et viszont nem kellene korláthoz kötni,hogy mindenki már az elején eldönthetné mit akar.Mivel nem váltotta be a JV.-nek az ehhez fűződő reményét, ezért a kört kellene szélesíteni.
Dátum: 2009.08.02. 14:46:26
Nari77 ötletét támogatom, jó lenne,ha alacsonyabb szintű társaknak át lehetne adni kincspontért a már nem kellő epikus cuccot.Mondjuk én kötném szinthez.Alap szint, vagy alap szint+10 vagy valami hasonló.
Példa: egy 60.szintű karinak lehet,hogy már nem kell a 35.szintű cucc, de egy 45-50.szintű társa örülne neki. Nem hiszem,hogy ebből sok visszaélés lenne, mert ki engedné, hogy a szövijéből epikus cucc kerüljön ki?
Dátum: 2009.08.02. 14:17:14
Aha! Köszönöm! Akkor nyugodtan lehetne kétszer annyi kategóriát csinálni!És arról se feledkezzünk meg, hogy ez a bajnoki csak egy aspektusa a vetélkedésnek! Lehetne például svájci rendszerű küzdelem, úgy,hogy nem gyógyulsz fel és vp-d sem jön vissza állataid sem gyógyulnak fel,így lenne a szakértelmeknek nagyobb hangsúlya!
Lehetne, de..... angol szerver fontosabb 4. világ fontosabb, meg ugye nyár is van a francnak van kedve sokat dolgozni (spec. ezt megértem ).
Dátum: 2009.08.02. 12:37:22
Tudja valaki még követni egyáltalán,hogy vannak a szintek összevonva?
Anno ez azért volt így,hogy ne 5-6 ember legyen egy kategóriában, szerintem ez 50. szint alatt már nem lenne probléma, nyugodtan lehetne szintenként a viadal,csak mindig elfelejtjük a kezdeteket, és,ha az akkori probléma már nem probléma, akkor is marad minden a régiben.Ez jellemzi legjobban a játékkal való foglalkozást, szerintem.
Oldal: 12345678910