Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - pityu

Lehetne kérni, hogy a nem éppen témába vágó adok-kapok PM-be menjen? Azok nélkül is fél nap alatt vagy két oldal hsz összejön...
Idézet: CaveMaN - 2009.05.21. 15:10:44

Egyébként az én ultraegyszerű ötletem az, hogy korlátozzuk a végzetúr által "tárolható" LE mennyiségét. Nyilván valami értelmes összeg kell, de ez a kreatív spirált teljesen kilövi.


Látok fantáziát a dologban, mondjuk a szint*2000/2500LE talán jó határ is lenne.
Dátum: 2009.05.13. 22:23:02
Igaz. De ha már berakták, úgy talán elviselhetőbb lett volna, mint jelenleg. Egyébként egyetértünk.
Dátum: 2009.05.13. 20:53:52
Szerintem az ismételhető küldetéseket úgy kellett volna berakni, hogy amint az egyiket megcsináltad, addig nem veheted fel újra, amíg meg nem csináltad a többit is... így végig kellett volna menni minden, és nem ugyanazt csinálni naponta. Csak akkor az ilyenek, mint a találj 20 kiégett őskövet vadászat során, nem kéne bele, mert az amúgy is egy nagy szívás.
Dátum: 2009.05.09. 20:26:43
Tisztázzunk valamit, nem gyanúsítottam multizással senkit, és nem is állt szándékomban, elnézést, ha valakinek ez így jött le. Annyit jegyeztem meg a legelején, hogy fel kéne lépni a helyettesítés ellen háború idején. Igen, azért írtam, mert úgy GONDOLTAM, hogy az elmúlt éljjel ez a dolog állt fenn, nem lehetek benne biztos, egyszerűen furcsa... furcsa, hogy akit/akiket napközben többször is le tudtam ütni, az egész éjjel hiányzott/hiányoztak a portyalistámról. Ennyi.

Legfőképpen nem általánosítottam. Ahhoz pedig túl sokan vagyunk egy szövetségben túl sok helyről, hogy minden szövetségi társunkról biztosan tudjuk, hogy becsületesek egytől egyig, főleg úgy, hogy manapság igen nagyok a vándorlások. Jó dolog magunkból kiindulni és feltételezni a társunkról is, hogy tiszta, de ez nem garancia...

A nem játékkal kapcsolatos, emberi értékeket feszegető hozzászólásokra nem reagálok, bár nem is érzem úgy, hogy bármit nekem címeztek volna. Elolvastam mindent, feldolgoztam, ennyi.

ui: volt egy értelmetlen mondatom, csak azt javítottam
Dátum: 2009.05.09. 12:54:05
Persze, én elismerem, hogy ilyen lehet, de akkor sem tudom felfogni ésszel, hogy lehet az, hogy egy teljes éjszakán át, nem került a portyalistámba senkise, akit tudtam volna ütni (nagyok kivételével, akik ellen esélyem sincs, mind 100%-os volt egész éjjel). Ráadásul írtam a másik érintett szövetségnek, hogy tartottak-e éjszakai hadjáratot, amire nemleges választ kaptam (nem volt fent tőlük senki)... mindegy, belenyugszom, hogy biztos az AL és az EH vert le előlem mindenkit...

Szerintem ne csodálkozzatok azon, hogy mindenki inkább egyből kapitulál ellenetek...
Dátum: 2009.05.09. 10:44:11
Idézet: Shiako - 2009.05.09. 09:12:26
Mivel igény volt rá a TGy topikban:

A Tökéletes Gyémánt Szövetség (továbbiakban TGySz) teljes taglétszámával és egységesne támogatja az indítványt, mint ez a korábbi érveink is mutatják.


Ha ez valóban így van, akkor nem értem az előző éjszakát. Ha én valamit támogatok, akkor nem cselekszem ellenkező képpen.
Dátum: 2009.05.09. 04:43:00
Véleményem szerint a háborús helyettesítéssel mindenképp kezdeni kell vmit. Mert nem tartom egészségesnek azt, hogy egy igen nagy létszámú szövetségben egész éjjel csak az a pár ember üthető, akit nagy valószínűséggel nem tudunk megverni. Elenyésző számú katakombázás mellett, egy szövetség kb. 50%-a egész éjjel ÉP alatt... hát nekem valami bűzlik ilyen esetben. Az amúgyis két béna lábon álló háborús rendszert még tovább bénítani a helyettesítéssel nagyon nem szerencsés szerintem. A helyettesítő karaktert büntetni KELL. Mondjuk egy átmeneti 5-6 órás zárolással. Hangsúlyozom ez csak háború alatt működne.
Dátum: 2009.04.23. 10:15:16
Hahóóóó! Hahóóóó, Orákulum, merre vagy??? Válaszra van szükségünk! Elnézést, hogy így berontottam az otthonodba, de nem találtam csengőt a barlang falán... Kérlek, nyilatkozz nekünk... vagy 100-an eljöttek hozzád, hogy halljanak. Ráadásul különböző hordákból is, ritka ez az összefogás ám... viszont félek sokáig nem fog ez így működni, kezd fogyni az elf bor... a végén egymás lélekenergiájára fognak szomjazni, aztán egyik reggel vérfürőt vehetsz majd. Kérlek, szolgálj nekünk válasszal, akár jóval akár rosszal. De inkább jóval!
Dátum: 2009.04.20. 06:18:47
Ha már továbbadni nem lehet a felszereléseket, akkor az sem lenne rossz, ha visszaadna némi őskövet a rendszer (mondjuk 30%át), mikor kisajtolom az állatom.
Dátum: 2009.04.18. 14:34:42
Szerintem itt a legnagyobb probléma az, hogy nem lehet megkülönböztetni, ha egy gépről (IP-ről) ketten játszanak, hogy az most egy ember két karakterrel vagy teszem azt egy házaspár. Mert ugye azzal szerintem senkinek sem lehet problémája ha valóban egy házaspár, testvér páros játszik egy gépről, az nem multi. Tehát elfogadható, és ez az ami mögé lehet bújnia a multisoknak, egyszerűen csak mindennemű kapcsolatot kell kerülnie a két karakterrel, akár egy adott szövetségen belül. Kötelezni pedig nem lehet az egy háztartásban élőket, hogy külön világban játszanak. Szerintem lehet itt akár 10 világ is, az 1. az mindig az 1. marad, és a többi előtt fog állni mindenben.

A helyettesítés szerintem jó dolog, csak meg kéne szabni a kereteit (amit ugye Petur is szeretne hallani). Számomra a következő dolgok simán beleférnek a helyettesítés fogalmába, mindennemű multizás nélkül (szövetségen belül): epikus ütése, térkapuzás, állatok kenneleztetése, pihenésbe/láthatatlanba/katakombába tétel, már meglévő LE elköltése fejlesztésre (ecsetelték az áramszünet dolgot pl.). Egészen addig amíg valaki csak BESEGÍT és nem játszik napokon kersztül más karakterével SZERINTEM nem multi. Vadászást és portyázást már nem "engedném", az már túlzás, ott már tényleg lehet az, hogy a végén két karakterrel játszik az ember. Ha valaki tudja előre, hogy nem lesz egy hétig, az levadássza CSP-it, és maxos EF-val sem fog 7 nap alatt túlcsordulni... és itt miért lenne baj, ha ez alatt az idő alatt vki mondjuk kennelezteti az állatatit (nem tud katakombázni), üti az epikust... persze itt is lehetnek váratlan események, de mindre nem lehet felkészülni, ez az életben sem működik... meg különben is, amilyen világban manapság élünk, szinte lehetetlen olyan helyre menni, ahol nem tud az ember internetezni naponta legalább minimálisan 1 órát.

Az első bekezdésben említett dolog miatt szeirntem 100%-osan nem lehet elválasztani a multisokat és az egy háztartásban élő játékosokat. Esetleg vmi maximumot lehetne meghatározni. Ha már egy gépről 4-5-en játszanak állandóan, azért elég gyanus, de tutira veszem, hogy még erre is lenne kivétel (lehetnek négyen testvérek, anya, apa, két gyere), akkorse ez az átlag.

Remélem legalább kicsit segítettem.
Dátum: 2009.04.09. 20:00:18
Ami engem legjobban zavar az egyes csoportokban a szintbeosztás. Mit kezdjek bajnokin egy 4-5 szinttel magasabb karakterrel? Lehet akár 6 körös is az egymás elleni meccs...
Dátum: 2009.03.14. 12:01:01
Gondoltam végigolvasom az eddig hozzászólásokat, aztán majd jól megmondom. Hát nem így lesz, inkább nem folynék bele bizonyos dolgokba, mert nem hiányzik, csak leírom a véleményem mindenkitől függetlenül.

Azt vettem észre, hogy nem tudom objektíven kezelni ezt a témát, tehát bármit szólnék hozzá, nem vagyok biztos benne, hogy érdemben igazam lenne. Szerintem itt elég sok ember esett bele ebbe a hibába. Ami valahol érthető, mert - bár ez csak egy játék - ellentétek állnak szemben egymással. Egyik szövetséghez sem tartozom a már sokat emlegetett TOP 3-ból, és azt kell mondjam a mai napig (elég régóta van lehetőségem fejleszteni őket) mindhárom gyűlöletem 0, mert egyszerűen nem tudom eldönteni, hogy melyikre tegyem (megjegyzem nem vagyok benne biztos, hogy a gyémántot fogom választani, csak azért, mert jóval többen vannak).

Hogy a szakértelemről is szóljak. Jó ötletnek tartom azt is, hogy ki lehessen fejleszteni mindet, mert aki rászánja magát erre, annak igen jelntős mennyiségű LE-be fog ez fájni ahhoz képest, aki csak egyet fejleszt. Aki pedig csak egyet fejleszt, az ugyanazt az összeget másra tudja költeni. Többen írták, hogy ez olyan lenne, mintha változás sem történt volna. Igazuk lehet, ha tényleg mindenki kifejleszti mindet, de kötve hiszem, hogy így lenne.

Viszont ennek kapcsán jutott eszembe egy másik ötlet. Felvetem, hátha használható. Lehetne fejleszteni többet, de így csökkenne az egyes gyűlöletek maximális szintje, így a kapott bónusz is. Teszem azt, aki kettő félét akar fejleszteni, annak gyűlöletenként 14-16 lenne a max, tehát 7-8 plusz IQ-ra és Támadásra az adott két horda ellen, ha pedig mind a hármat akarja, akkor 10 lenne a max gyűlöletenként az 5-5 bónusz. Ezzel meglenne azok akarata is, akik mindet szeretnék fejleszteni, de nem jutnának akkor a táphoz, nem tudnák teljes mértkében kiegyenlíteni azok erőviszonyát, akik csak 1-et fejlesztenek, de túl nagy hátrányba sem kerülnek. Végülis ezen ötletem miatt írtam az egész hozzászólást. Nem tudom miért nem böktem ki csak úgy simán egyből.
Halihó!

Szeretném megkérdezni, ezzel a kérdéssel mi a baj?

Melyikük nem fizikus volt?

Ohm
Joule
Volta
Gogol

Helyesírási hibára hivatkozva dobták vissza.

Köszi!
Dátum: 2009.02.21. 10:10:15
Hello!

A szavazatok menüpontban hasznos lenne, ha a rendszer feltüntetné, hogy kiktől kaptam szavazatot, illetve az átadónak, hogy Ő kinek adta.
Dátum: 2009.02.15. 09:23:39
Szerintem meg csak te tévedtél el, az alap problémám, amiből kiindultam az a 1364. hozzászólásod volt, azóta se adtál erre magyarázatot, midig csak mellébeszéltél.

Pityu

Ott van a 10% random, meg ugye mindenki maga választja meg a portyáit...

Lord
Dátum: 2009.02.15. 01:19:55
Idézet: Seligen - 2009.02.14. 18:09:22
Nem, azt állítjátok, hogy megszaporodott a támadásunk a mai nap és mellette azt, hogy nem tudtatok a Tyrant tervéről. Nem mintha nem lenne teljesen baromira mindegy.
Egyébként a tényleges adat:
Ma, 07:20 Lord of destiny Seligen A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 0 lélekenergiát. Csata leírása
Ma, 00:54 Dragon Hunter Seligen A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 0 lélekenergiát. Csata leírása
Eközben speciel én aludtam.
Én azt mondtam, ti, Szóval DH még ott volt a szeren. Attól meg eltekintek, hogy reggel, gondolom, mindig végignézed a világ eseményeit, hogy tudd melyik szövetség mikor, kivel áll háborúba és mikor kapitulál. Van ilyen.

Elárulok egy titkot, bár lehet, hogy nem titok, ez esetben egy nem titkot: Ti akkora kockák vagytok, hogy hetekig használtunk titeket pp nélküli leveretésre, mert ha megtámadtuk egy tagotok, ti menetrendszerűen jöttetek vissza pár perc múlva. Komolyan mókás volt! Remélem nem gondoltátok, hogy bosszút akarunk állni, bár ez is mindegy.

Az meg egy másik dolog, hogy iszonyú sok a véletlen körülöttetek, de már ezt is megbeszéltük máshol.

Szóval: további jó szórakozást!




Lord

Örülök, hogy te jobban tudod azt, hogy én mit tudok, te aztán tényleg tudhatsz valamit, amit én nem tudok.

Ez jó mellébeszélés volt amúgy, nem azt magyaráztad meg, hogy DH és én mikor mondtuk azt, hogy nem támadtunk meg téged, holott igen (mondhatni burkoltan lehazugotál minket, mert az alap állításod ez volt, olvass vissza, ha még erre sem emlékszel), hanem inkább elkezded szítani a feszültséget, de te biztos ezt élvezed... bár lehet nem élvezed, csak ugye a vesztes oldalon vagy, és vmit csinálni kell, hogy a büszkeséged helyre álljon.

Az meg hogy csalónak tartasz, nálam felér egy bókkal. Tudod miért, mert ha valaki jól vagy inkább úgy mondom jobban játszik egy másik személynél, akkor puszta emberi jóindulatból az a másik személy csak úgy tudja ezt elképzelni, ha a másik csal... köszönöm az elismerést!

Ja és gratulálok, hogy ki tudtad finom taktikai érzékkel azt erőszakolni, hogy PP veszteség nélkül leüttesd magad, úgy hogy kb. 2 hónapja (ha nem több) kint van az adatlapunkon, hogy azokat ütjük, akik a szövetségünk tagjait. Csak egyet árulj el, mennyit gondolkodtál ezen a furmányos cselen? Ja, bocs meg még valamit, hogy kell PP költés nélkül megtámadni vkit? Mert ugye te pp költés nélkül leüttetted magad velünk úgy, hogy megtámadtad egy tagunkat... Egyébként egész hihető a dolog... még lehet én is alkalmazni fogom a jövőben.

Pityu
Dátum: 2009.02.14. 17:59:41
Idézet: krishy - 2009.02.14. 17:53:54
Nem zavar ha taktikus csatában veszítünk, gratuláltam is érte pár oldallal előrébb. Mérgesek viszont lehetünk a minket így legyőző szövetségre és az őket segítőkre.


Azt még a mi felvonásunkra értettem, ott nem volt semmi segítő, semmi kiskapu.

Simon, 10-es egyébként...

No, most én megyek jól kipókerolom magam és ledöntök pár üveg sört...

Lord

ui: csak aláírtam, hátha nem mindenki vágja a pityu-t
Dátum: 2009.02.14. 17:40:06
Idézet: Simon - 2009.02.14. 16:58:55


2. Mint TGY tag, az sem zavar, hogy fegyelmezetten / taktikazva nyer valaki ellenunk. Erre volt pelda a katakombas megoldas a multban. Ilyen szintu osszefogas megerdemli a gyozelmet, a jatekban tervezett elemeket kihasznalva.



Akkor a vereségetek után mi miért lettünk közellenség nálatok, miért van az, hogy azóta a bekapott támadásaink igen nagy %-a töletek jön? Pusztán azért mert csorba esett a büszkeségeteken?

Lord
Dátum: 2009.02.14. 17:20:51
Idézet: Seligen - 2009.02.14. 16:33:34
Én is támadható voltam, de hozzám csak, megjegyzem állításaik ellenére, Dragon Hunter és Lord of Destiny látogatott el.
De lényegtelen, a megítélésünk adott, a játék lehetőségei adottak, járjon el mindenki a saját lelkiismerete szerint.


Ma, 07:20 Lord of destiny Seligen Te nyerted a csatát.
A jutalmad 0 lélekenergia és 12 TP. Csata leírása

Szerintem ez már a kapituláció után volt, ha levonunk belőle 8 órát és mentem akkor is, amit nem hiszek, az meg jóval az akció előtt volt... amiről nem tudtam.

Egyebként hol írtam, hogy nem támadtalak meg?