Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Timcsike

Oldal: 1234567891011
Dátum: 2010.06.04. 13:23:59
Be lehetne hozni a játékba pár közepes erősségű aukciós tárgyat, amit a dukátoktól függetlenül lehetne megszerezni. Havonta lenne 3-4 tétel, amit vadászat során, vagy portyával lehetne megszerezni. A módszer hasonló lenne a bugyuta betelefonálós tv műsorokhoz. Ha a játékos a megfelelő pillanatban vadászik/portyázik, akkor lenne esélye, hogy rátaláljon a relikviára. Akik a megfelelő 5 perces intervallumban vadásztak, bekerülnek egy kalapba amiből egy random eldönti, kié a tárgy. Nyilván ez az öt perc minden alkalommal máskor lenne, a játékosok informálása nélkül. A karakter a tárgyat a következő vadászat/portya alkalmával kapná meg.
Ez teljesen dukátfüggetlen relikviaszerzési lehetőség. További esélykiegyenlítési lehetőség, ha a kalapból való kihúzás esélyét növelné, ha a karakternek kisebb az elementáris fúziója és valóságformázása.
Dátum: 2010.05.15. 13:56:19
Nekem sem volt egyértelmű, hogy mit szabad és mit nem, úgyhogy elkezdtem a topikot az elejéről. Ezt találtam:

Idézet: Miklós - 2009.04.17. 16:12:02
1. Mint a fentiekből kiderül, nem az a gond, ha 2 karaktert irányítasz, hanem az, ha ezzel visszaélsz: egymást ütik, az egyik építőrabszolga stb. Ha van 2 karakter, akik egymástól teljesen függetlenek, nem támadják egymást, nem játszanak össze, akkor nem megállapítható, hogy ezek ugyanannak az embernek a különböző karakterei, vagy egy háztartásban élő családtagok. Ennek ellenére, nem javasoljuk, hogy valaki 1 világon több karaktert indítson, mert hosszútávon szinte képtelenség megállni, hogy ezek a karakterek ne kooperáljanak. Ha csak 1 karaktert indítasz, biztos nem lesz ez a probléma. De az is nyilvánvaló, hogy azért senkit nem büntetünk meg, mert ugyanarról a gépről több, egymástól teljesen független karakter lépett be.
Dátum: 2010.05.12. 14:06:17
Szólj be nekik nyugodtan. Azzal, hogy saját topikot nyitottak, gyakorlatilag maguk teremtettek erre megfelelő helyszínt. Lehet őket szeretni (van ilyen?), vagy utálni, de ettől függetlenül is csak a JV-nek van joga bármit is számonkérni rajtuk.
Dátum: 2010.05.12. 13:39:37
Én csak azt nem értem, hogy miért pont az AL-től vártok bármi féle színvallást, miközben minden világon több tucatnyi szövetségben általános a helyettesítés, akár rövidebb, akár hosszabb időre. Nem egy olyan játékost ismerek, aki abbahagyta / felfüggesztette a játékot, és hónapok óta 2-3 szövetségi társa viszi helyette a karaktert. Ez mára teljesen általánossá vált a játékban. Ha az AL ezt teszi, akkor tegye, majd a JV számonkéri rajtuk, ha megsértették a felhasználási feltételeket. De felétek az égvilágon semmiről nem kell számot adniuk, még akkor sem, ha Solina az egyetlen valós játékos a szövetségben.
Ez a téma megint nem más, mint vihar a biliben az AL körül. Nulla információ értéke van, és csak szítja a kedélyeket fölöslegesen.
Dátum: 2010.05.10. 13:21:16
Ebből lesz még valami a VU találkozó előtt?
Azt sem tudod egyértelműen kiszűrni, hogy valaki több karakterrel játszik. Max. azt tudod megállapítani, hogy azonos gépről több karaktert irányítanak, de még ezt is ki lehet kerülni. De ha több karaktert is irányítanak azonos IP-ről, az sem jelenti biztosan, hogy multiról van szó. Sok családban játszik több gyerek azonos gépről, vagy férj és feleség, esetleg az egész család. Akik talán érthető módon még egy szövetségben is szeretnének lenni. Azt pedig lehetetlen eldönteni, hogy egy család játszik a szövin belül, vagy valakinek 4 karaktere van a szöviben. Ugyan ezért a multizó játékos valószínüleg le sem fog bukni, ha mindegyik karakterével normálisan játszik, nem építőrabszolgákat tart a főkari mellé, stb. De véleményem szerint nincs is nagy különbség a két eset között.
Sokkal többet ártanak a farm karakterek, az építő rabszolgák, a körbeépítő karakterek, vagy a több tucatnyi haver, aki csak azért regisztrált V4-re, hogy egy karaktert győzelemhez juttassanak.
Dátum: 2010.03.25. 13:35:20
Már rég be kellett volna hozni egy előfizetői opciót, hasonlóan a prémiumos rendszerhez. Lényege, hogy akinek "él" az előfizetése, annak minden ősköves lehetőség elérhetővé válna további őskő költés nélkül.
Dátum: 2010.03.25. 12:29:10
Pont az átvihetőség lenne a lényeg, felfrissülne az első 3 világ, nem halna ki a játék magas szinten sem.
Igen, több a lehetőség a TF-en, de hogy ebből mi kerül át az online verzióba az más kérdés. Pl a tárgyátadás, aukció és lopás már igencsak kérdéses, ha ingyenes változata is lesz a játéknak. Mi is van még? Információ átadás, és küldetések? Ezt elég kevésnek érzem ha nincs pvp sem.
Nem hiszem, hogy az online verzióban ne kapna szerepet a pvp. Ha olyan minimális lesz az interakció a játékosok között, mint az eredetiben volt, akkor az online játékok legnagyobb előnyét veszti el a játék, magát az interakciót.
És igen, a TF-en is komolyan lehetett szivatni éveken át a kezdő játékosokat.
Ez nem a hülyék védelme. Sokan törlik régi karakterüket, és kezdik újra a játékot pókként, rájuk épített szövetségben, és verik el folyamatosan a kezdőket, esélyt sem adva nekik. Nem kell jó játékosnak lenni ahoz, hogy fél év játék után tudják, mi kell ahoz, hogy érvényesülni tudjanak a totál kezdőkkel szemben. Egy éve a top is folyamatosan elverte az őket követőket. Ment a sírás rendesen, és megszületett a visszafogott fejlődés, a sebgyógyítás erősítése, a védelem itala, stb. Most ugyan ez folyik, csak már a kezdő szinteken. És mi a reakció? "Törődj bele", "hagyd abba a játékot", stb.

Remélhetőleg az online TF-ben már teljes mértékben kiküszöbölik a kezdők elverésének lehetőségét, és olyan harcrendszere lesz ahol a jutalmazás a valós erőviszonyok szerint fog zajlani.
Előbb utóbb el fog jönni az az idő, amikor a portyából szerzett zsákmányt már nem csak a szintkülönbség fogja csökkenteni, hanem valamilyen formában a TÖ és SZÖ különbség is. A bajnokikat persze ezután is a pókok fogják nyerni, de nem fogják tönkretenni a kezdő játékosok játékát.
Tévedés, a probléma nem magától oldódott meg, hanem megjelent a visszafogott fejlődés.
Dátum: 2010.03.08. 16:02:58
Az entitások megjelenése óta gyakorlatilag bármilyen gyűrűt/nyakláncot beszerezhetsz.
Dátum: 2010.02.22. 13:00:39
Idézet: winnie - 2010.02.22. 12:34:40
ez mondjuk humorors volt. éljen a sok 24-es kennellel rendelkező szövetség. a többiek meg...

A többiek meg 5 állatot küldenek be rövidebb időre, és ugyan úgy megvan a 10 szintlépés.

A játék pedig valóban nem egyszerű azoknak, akiknek nincs idejük rá egész nap. Aki napi 1-2 órát, vagy még kevesebbet tud a játékkal foglalkozni, annak nagy segítség lenne, hogy amikor belép, akkor elő tudja venni az állatait, de közben a kennelt is tudja használni.
Dátum: 2010.02.22. 10:47:51
Nem elég azt nézni, hogy aktív-e a szintlépős küldi, hiszen gyakran csak pár percig aktív a küldi. Felveszi az ember, elküld 3 állatot a kennelbe 48 órára, és máris kész a küldi, jöhet a következő. Ráadásul a morállal és az ép-vel is manipulálni lehet, nem csak a szintlépéssel. Ezeket is vissza kellene állítani, különben értelmét vesztené a meggyőzőkészség, vastagbőr és sebgyógyítás is.

Talán jobb lenne egy olyan választható "üzemmód" is, ahol az állat bármikor kivehető lenne. Aki ezt választja, annak bármikor elérhető lenne az állata a kennelben, viszont ebben az üzemmódban a tp kétóránként növekedne, és nem kapná meg az összeset a beküldés időpontjában. Valamint az állatok az állandó "készenlét" miatt kevesebb tp-t kapnának mint a hagyományos rendszerben.
Dátum: 2010.02.19. 13:42:13
Idézet: HoGo - 2010.02.19. 13:14:28
Elrontott karakterrel csak állatokkal bajnokit nyerni? Ezt hol olvastad?


Te hol olvastad, hogy én ilyet írtam? Ennek pont az ellenkezőjét mondtam. Akinek félresiklott a karaktere, azon semmit nem segít a kihívás.
Aki sokadszorra akarja ugyan azt a kategóriát megnyerni, az azért nem fog portyázni, mert akkor másik kategóriába kerül. Nem egy ilyen karakter van...
Dátum: 2010.02.19. 12:57:01
Ha nem portyázok, mert nincs időm, akkor sok jelentősége nincs, hogy a kihívás fejleszti az állatokat. Persze az ismételhető küldiknél némileg segít, de nem sokat és csak korlátozott ideig.
Ha pedig azért nem portyázok, mert elrontottam a karimat, és nem tudok, akkor jobban örülnék egy olyan lehetőségnek, ami segítene abban, hogy ismét portyaképes legyek.

Igazából tényleg csak azoknak jelent tápot, akik félnek a tp-től, a bajnokin sokadszorra akarják megnyerni ugyan azt a kategóriát, és napi 40 pp-ből óriás állatokat tudnak hízlalni alacsony szinten is.

De a többieken (akik szintén tele vannak pp-vel, különböző okokból) nem nagyon segít a kihívás. Rájuk minimális hatással van az egész, miközben a bajnoki viadal legújabb változtatását teszi nevetségessé a kihívással még tovább hízlalható állatok megléte.
Dátum: 2010.02.19. 11:09:25
Valahogy nem igazi alternatívája a portyának a kihívás már ami a jutalmazást illeti. Valószínüleg csak azért van mégis használatban, mert nem jár érte tp. Kristálypontért egyértelműen nem éri meg a kihívást használni, de ha már úgysem portyázik az ember mert fél a tp-től, akkor elnyomkodhatja a pp-t kihívásra, mert semmi hátránya nem lehet belőle.
De ennél még akkor is jobban jár az ember, ha kék kristályitalt vesz belőle.
Dátum: 2010.01.21. 12:16:39
Olvasd el még egyszer figyelmesen amit írtam.
Leveretem magam 1 ép-re. Vadászat ELŐTT nézem meg az infósávot. Ha azt mutatja, hogy 80 percem van, akkor elindítom a vadászatot és visszajövök 75 perc múlva. Azzal nem foglalkozom, hogy a vadászat alatt azt írja, hogy 3 óra mire 15% fölé kerülök.
Oldal: 1234567891011