Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Sesshomaru

Oldal: 12345678
Dátum: 2010.09.16. 17:38:33
Idézet: Semelyik - 2010.09.16. 17:02:42
Bocs, Grendel, de szerintem más akadályuk is van.
Például hogy irreálisak.
Ezek a dolgok, amiket írtál, kifejleszthetők, drága építések illetve egy nagyon ritka tárgy és sokszázezer lé beleölésével.
[Nézz körül otthon! ]


Úgy néz ki, lemaradtam valamiről. A szívósság öve, vagy mi a fene ad plusz egy harci kört, de más ilyesmiről nem tudok. Hogyan lehet valakinek egyszerre 5 vagy 6 állata a csatában?
Az igaz, hogy lehetett választani, a V1-es és V3-as karakteremnek VF-et is adtam, de azt egy szóval sem írták le, hogy pontosan hogyan járok vele. A VF-hez már késő volt, úgyhogy a másikat választottam. Csak később, a wikin láttam a pontos képletet, ami folyamatosan gyengül felfelé haladással. Én nem azért írok ide, mert nekem kellenek a bónuszok, hanem azért, hogy miért erősebb két egymást kizáró szakértelem közük az egyik nagyságrendekkel?
Szerintem akkor is az lenne a megoldás, ha mind a két oldal kapna valami extra erős, egymástól eltérő szakértelmet, amit máshogy nem lehet kifejleszteni. Minél több a különbség, annál kevésbé lehet megmondani, hogy melyik taktika a jobb(a hordákra szintén kellenének ilyenek, mert az alapbónuszokat alig lehet ezen a szinten érzékelni). És az sem hátrány, hogy színesedne egy kicsit a játék.
Dátum: 2010.09.16. 16:37:03
Esetleg valami teljesen új fejlesztés is lehetne, pl. a VF-es kevesebbet jár vadászni, többet tud otthon a kedvenceivel foglalkozni. Eredmény: minden 40. szint után(30 vagy 50? nem tudom, kb ez lenne jó) +1 állat vihető harcba, ha maximumon van a hordázásod. Aki maxos EH-t és szívósságot használ, az minden 20.(15 vagy 25?) kapna egy plusz harci kört.
Ezeknek egy komoly hátránya van: valószínű az életben nem valósulnak meg.
Dátum: 2010.09.14. 19:15:21
Ha EH-t fejlesztettem, akkor nyilván szeretnék portyázni. De ezek mellett a dögök mellett vagy hanyagolom, vagy minuszt kapok. Amúgy szerintem másra nem von le, én az entitást is rongyosra szoktam verni(néha) 80% minusz mellett, szóval ott ez biztos nem működik.
Dátum: 2010.09.14. 18:05:30
Idézet: Miklós - 2010.09.14. 14:35:06
VF / EH téma:
A Landragór event során CSP-t használsz, ezért a vadászatot lehet neki megfeleltetni. A VF azért működik rá, mert ha ezt a CSP-t vadászatra költenéd, arra is működne. Ez így volt már a Zarknodos eventnél is. Ez nem portyázás, PP-t nem költesz, ezért az EH nem működik rá.


Én EH-s ként soha nem szoktam vadászni, a CSP csak turbóra/térkapura, és AH-ra kell, az entitás pedig tizesével kapkodja le rólam. Most az event miatt olyan, mintha nekiálltam volna vadászni(másokhoz képest legalábbis) kétszer rosszabb LE/TP aránnyal. Ez még beleférne, de még portyázni sem tudok rendesen, amiből a lé jöhetne, mert akkor levonásokkal kell megküzdenem a sárkányokkal.
Szóval vagy a levonást ki kéne szedni, vagy a TP-t helyre tenni, mert a levonás is inkább az EH-t szivatja.
Dátum: 2010.09.14. 17:54:30
Ez az esemény a ki****** magasfoka velünk szemben. Miért kapunk kétszer annyi TP-t, ha a portyák után ez minuszos(tehát vagy portyázom, vagy ezt a Landragórt börtönzöm)
Dátum: 2010.09.13. 21:15:58
Én őket is szívesen kinyírom
Dátum: 2010.09.12. 19:57:18
Azért még így is maradna több hátránya a portyának:
- Állatcserénél iszonyatos mennyiségű üres TP
- A turbót nem nagyon tudod változtatni, ha meg felhúzod a 100-as szakértelmet, az épp olyan káros

Ezenkívül a portya ÉP-t és VP-t fogyaszt, ellentétben a vadászattal, tehát epikussal/entitással, illetve térkapuval nem nagyon lehet párhuzamosan csinálni.

Én tudtam, hogy a szakértelem problémás, amikor kifejlesztettem, csak az újdonság miatt próbáltam ki, de ha már egyszer berakták(pontos képletet nem írtak a működésére sehol, csak a wikin találtam a kimaxolás után nem sokkal), akkor legalább valami előnyt is adjon a hátrányok mellé.
Szerintem aki annyira profi, hogy 10M LE diffel rohangál 30-as szinten, annak meg úgy sincs szüksége EH-ra, mert minden portyájából be kell follyon 5-10k lélekenergia. A számokon talán csökkenteni kellene, de szerintem semmi baj nem lenne azokkal a szakikkal. Akkor legyen 25% TP csökkentés és 50% LE növelés.
Ha van jobb ötleted, akkor írd le, kérlek!
Dátum: 2010.09.12. 00:18:00
Szerintem meg ne offold a topicot, mert sokan szeretnének változást az EH-ban.

-------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------

Szerintem a megoldás lenne, ha a spektrális manipuláció és az irányított vadászat is kapna alternatívát portyára(nem tudom, a többi EH-s hogy csinálja, de én soha nem vadászok, és ha más sem, akkor ez megoldás lenne). A TOP játékosok nem használnák, de ők mind EH-znak, úgyhogy ott nem lenne feltűnő.

SM helyett: Energia manipuláció: a szakértelem maximuma 100, és szintx1%-al növelik a kapott lélekenergiát
IV helyett: a szakértelem felére csökkenti a kapott TP-t, ha eléri a karakter szintx2-t
Dátum: 2010.09.11. 11:51:33
Hát meg kell hagyni, elég ronda egy dög. De nem lenne túl jó, ha vega volna, mert nem nagyon maradna erdő
Dátum: 2010.09.10. 23:40:35
Az ott melyik szövetségi erőd? Egy kilométeres biztosan van a szárnyfesztávolsága.
Dátum: 2010.09.09. 22:41:10
Ismerem az egyik ilyen "győztest", rajta lett meg az egyik döntetlenem V1-en(ő persze fullos felszereléssel erőlködött, nagy nehezen ki is húzta egyszer döntetlenre). Elég pipa lehetett, mert többször visszatámadott, szerintem egyszerűen hülye volt.
Dátum: 2010.09.09. 22:38:21
Idézet: Tiha - 2010.09.09. 20:21:08
Remélem a kufárokat meg szétszedi még az event előtt, mert a múltkor nagyot csalódtam bennük.


Őket a leírás alapján Alvariel már szétszedte

Amúgy ez kb. mikorra ér el idáig?
Dátum: 2010.09.09. 18:13:55
A kép alapján elég nagyra nőtt, nagyjából 3800 méter lehet a szárnyfesztávolsága Szóval könnyű lesz eltalálni.
Dátum: 2010.09.09. 18:02:55
Rátettem 99-et amikor megjelent, de valami paraszt rögtön fölé ment 100-ra. Miért csinálnak ilyet az emberek? Én nem értem.
Dátum: 2010.09.09. 17:41:26
Szerintem kezdetnek annyi kompenzáció is elég lenne, hogy az EH is felezze a térkapu/kaland TP-t vagy duplázza a lélekenergiát. Aztán utána lehetne a többi hátrányról is beszélni, de ennek az eltörlése lenne a legegyszerűbb.
Amúgy szerintem a VF-nek és az EH-nak is kéne két eltérő, nagyjából hasonló erejű új képességet adni, ami máshogyan nem sajátítható el. Minél eltérőbb a két út, annál kevésbé lehet megállapítani, hogy melyik az előnyös. Ráadásul a vadászoknak sem lehetne ellene kifogása, ha ők is kapnak valamit(természetesen nem más számokra gondoltam vadászatnál/portyánál, hanem valami teljesen újra, pl. két varázslat, nyolc állat- persze nem ezek, de ilyen szintűek mindkét félnek).
Dátum: 2010.09.07. 15:31:13
Mi lenne, ha az EH-sok kifejleszthetnének egy új szakértelmet? A lényege az lenne, hogy a karakter rájött, hogy a legerősebb torzszülötteket is ki lehet sajtolni, ha már a csata elején rákapcsolódsz az elméjére. Az epikusok, entitások és térkapus ellenfelek ellen használható ez a képesség, és ha legyőzöd, kapsz pluszban még egy szép mennyiségű lélekenergiát, meg minimális plusz Tp-t(epikusnál/entitásnál is megkapnád, ha nem hal bele, akkor is). Viszont ha vesztesz, a kapcsolaton keresztül az ellenfél szív tőled hasonló mennyiségű lélekenergiát(ha nullát viszel, akkor értelemszerűen te sem kapsz semmit). A képesség ki/be kapcsolható lenne.
Ha pontosan belövik, akkor lehetne vele taktikázni. Az EH gyorsabb fejlődést biztosítana a VF-nél, de lényegesen veszélyesebb lenne. Aki akarna, az pedig megmaradhatna a mostani EH-nál.
Dátum: 2010.09.05. 23:29:12
Én V2-n a Martalócok szövetségben játszom, minden harmadik nap nálunk a HT. De VF nélkül rohadtul nem tudom kihasználni, szóval olyan, mintha nem is lenne. A játékélmény tényleg tropára megy VF-el, pláne, hogy nem is nagyon tudsz portyázni, de azért nem kéne kétszeres előnyt adni nekik.
Dátum: 2010.09.05. 17:34:11
Szerintem az lenne jó, ha az EH csökkentené a TÖ/SZÖ fejlesztési költségét, és esetleg növelné valamennyire az építést és a konstrukciót. Az energiahasznosítás névbe ezek mind beleillenek. Persze a számokat pontosítani kell, kb. 5% lenne szerintem a reális, de ehhez kellene adat róla, hogy mennyi a LE/TP aránya egy átlag VF-es vadászatának, és mennyi egy EH portyáé.
Dátum: 2010.09.03. 20:45:08
Lehetne különleges napokat betenni random, például:
a tűz napja: a tűz varázslatok(tűzfuvallat, lángtenger stb.) többet sebeznek, és kevesebb varázserőt igényel megidézésük;
a víz napja: a fagycsóva, jégbörtön stb. varázslatok többet sebeznek és kevesebb manából lehet megidézni őket;
a viharok napja: a villámok erősebbek
a kegyelem napja: a vakító fény, tiszta fény és visszacsatolás(tehát a nem sebző varázslatok) hatásfoka többszörösére nő
élőholtak napja: az élőhalott típusú állatok erősebbek, az ilyen típusú térkapus, epikus, entitás és kaland ellenfelek erősednek
pegazus napja: a pegazusok erősebbek
a vérfarkas napja: a vérfarkasok erősebbek

Persze minden varázslatot és állatot be lehetne sorolni valamilyen csoportba. Ezenkívül lehetne még sok mindent kitalálni, és minden éjfél után véletlenszerűen eldőlne, hogy aznap milyen bónusz lesz. Szerintem ez sokat színezne a játékon, főleg, ha folyamatosan frissítenék a listát.
Dátum: 2010.06.11. 17:35:14
Idézet: Almási Viktor - 2010.06.06. 22:07:19

És akkor a jól tejelő farmokat átnevezném hogy a pókhaverok ne találják meg őket, és akkor azok csak az enyémek lennének
És akkor Csaba01-02-03-ról átnevezném őket mondjuk Kata01-02-03-ra


Ebből vicces dolgok lennének . Egy egész szövetség Nyomorék vagy Rohadt kocka névvel ébredhetne-többnyire rossz helyesírással
Oldal: 12345678