Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ezüstszél

Dátum: 2010.08.18. 12:13:28
Idézet: Darah - 2010.08.18. 10:39:42

Lásd vásárolható, epikelhető, aukciós holmik, szövi és miegyéb bónuszok.


Várom kinek mi fáj, és akkor végiggondolom.

Őskő: (korábban leírtam, de ide is idekívánkozik)
Lehetne avatárnak átadni őskövet mondjuk 10-es szorzóval. Így néhány őskő befektetésével felturbózható az avatár, és nem az lesz, hogy x-szer annyiba kerül a játék. Kis növekedés lenne, de nem számottevő.
Ez a tárgyakhoz lenne felhasználható, a prémiumtagságot (gyorsabb reg, LE-rablás csökkentése) nem kellene újra kiváltani, az öröklődne az eredeti karakterről.

Vásárolható cuccok:
Ez egy kicsit el volt bújtatva a mondandómban, most akkor kifejtem. A kezdeti avatárgenerálós LE szolgána erre is. Ebből vásárolom a felszerelésemet. Ha költök kereskedelemre a fejlesztéskor, akkor tudok magasabb szintűt is venni drágábbért. Kérdés, hogy mennyire akarok a jobb tárgyakra ráfeküdni a TÖ és SZÖ növeléssel szemben. Ez is egy taktikai elem.

Aukciós holmik:
Én az eredeti karakter aukciós holmijainak hatását áttenném az avatárra is. Nem túl sok harci bónuszt adó aukciós cucc van. Ez akár lehetne kis megnyugtatás az erős karaktereknek, hogy valami azért mégis látszik az erőfeszítéseikből.

Épületbónuszok:
1. Hát, első blikkre én kihagynám az egyenlő alapról indulás miatt.
2. Másrészt a szerencse-építés faktor is része a karakternek. Mondjuk lehetnea az avatárgenerálásra kapott LE egy részét építésre fordítani. Ez adná a szerencsét, valamint valamilyen szorzóval felszorozva egy virtuális szövetségi építésnek számítana, és a ráfordított LE arányában adna annak megfelelő arányban szövibónuszokat. Ez orvosolná azt a problémát is, hogy "valaki kicsiként top szöviben van, és sokkal több bónusz kap, mint egy mezei játékos".
Mindenki az építésével arányosan kapna bónuszt (és persze szerencsét). Alacsonyabb szintű avatárnál kevesebb LE áll rendelkezésre, így ott még nemigen lehetne mondjuk Alvilági vermet elérni.
Itt persze csak a portyában hasznos épületek számítanának. Esetleg a játékos határozhatná meg, hogy mibe épít, bár ezt már inkább nyűgnek érzem. Egy program legenerálhatná, hogy adott építés milyen bónuszokat ad a szerencse mellett.

Epikcuccok:
Az akadémiai szakértelmeket nem kötném épülethez. Ebből kifolyólag epikus specializációt is lehetne fejleszteni a kezdeti LE-ből. Epik spec 10-es szintje esetén lehetne 1 epikus tárgyat választani az avatár szinjének megfelelő tárgyakból. 20-as szinten +1-et de már a következő epikus szintről is. És így tovább, 50-es epikus specializáció esetében lehetne 5 tárgy, amit válogathat az avatár a saját+4 epikus szintnyi tárgyakból. Pl 60-as avatár választhatna 5 epikus tárgyat a 60-65-70-75-80 szintek epikus cuccai közül. Ezeket váltogathatja is attól függően, hogy melyik avatárra akar menni. Mágus avatár ellen felrak egy IQ-sat pl. Közelharci ellen egy kábítósat.

Térkapus cuccok:
Mivel térkapuból gyakorlatilag minden kiesik, ezeket bárki számára elérhetővé tenném a hagyományos megszorítással. Azaz egy epikus fókuszkristályból egyszerre 1 db lehet valakinél.

Állatok:
Korábban azt gondoltam ne legyenek.
Azóta jött egy másik ötlet is: Aki fejleszt hordázást, az attól függően kapna állatot adott szintjének megfelelően. Alapban mindenkinek lenne egy állata. Hordázás 10-es, 30-as, 60-as szintje adna újabbakat. Az állatok fejlődnének a szokásos módon, de ha valaki újragenerálja az avatárját, akkor elvesznének, illetve újragenerálódnának.
Kennel nem lenne, és az állatok 100-as morálon lennének folyamatosan. (Mindkettőt annak a jegyében képzelem el, hogy ne legyen plussz időrablás az avatárosdi.)
Ájulás továbbra is lenne, felébredés 12 óra múlva 3-ad ÉP-vel ugyanúgy.


Idézet: Almási Viktor - 2010.08.18. 10:50:53
Nem értem minek ez az avatár, ha valakinek kevés az egy karakter, akkor van lehetősége még további legalább 3 világon indítani egyet.

Ráadásul ha megvalósul tuti lesz valami jutalom belőle, különben a kutya sem foglalkozna vele, és kb. ebből is látszik, hogy hány embernek lesz újabb nyűg a hátán, ha "kötelezö" lesz használni.


Az avatár azoknak lesz lehetőség, akik szeretnének több portyacélpontot.
Ez a jutalom dolog nagyon divatos lett, ahogy nézem.
Viszont az avatárportya is PP-ből menne. Vagy sima portyára költöm, vagy avatárportyára. Itt nem lehet "jutalom"-ról beszélni. Lehet, hogy ha portyára költöttem volna, akkor jobban járok.

Idézet: Ezüstszél - 2010.08.18. 09:29:24

Nem úgy van, hogy megvan az eddigi hasznom, és erre fel jön még az avatáros dolog. Akinek eddig is jól ment a portya, az maradhat annál. Semmi garancia nincs arra, hogy az avatár jobban hoz, de arra sem, hogy rosszabbul. Ez a portya lényege...
Dátum: 2010.08.18. 10:31:48
Idézet: LoWs - 2010.08.18. 10:05:59
Ennél azért van sokakl egyszerűbb módja a meszebbre portyázás kifejlesztésének.
Javasoltam is, persze arra nem érkezett semmi reagálás.

Ha van rajta haszon a fő kari számára, akkor egyértelműen KÖTELEZŐ lesz csinálni, annak aki nem akarja, hogy nemsoká mindenki szétrúgja az alfelét. Ez itt a baj.

A portya amúgy messze nem lutri EHval meg végképp nem.
Az egyenlőséggel csak az a baj, hogy a szinonímája a szűrkének. Az pedig az unalomnak. Az unalom pedig a törlésnek.


Az enyémre sem érkezett semmi reagálás egyelőre. Evvan.

No, ha a portya nem lutri, akkor az avatár sem lesz az. EH simán lehet avatárral is. Pusztán több karakterből lehet csemegézni.

Az esélyegyenlőség csak a közös alapra vonatkozik. Ugyanabból a LE-ből fejleszthet vki TÖ-s avatárt, SZÖ-s avatárt, mágust, közelharcost, maxos kereskedelemmel és jó fegyverrel harcolót, stb. Ezért nem lenne szürke.

Edit: A havonkénti újragenerálással pedig dinamikus lenne. Lehetne ellentaktikázni, új dolgokat kitalálni, míg a mostani rendszerben aki elhúzott jó taktikával (pl pók), azt aki későn kap észbe már nem tudja kompenzálni. Viszont azonos LE-alapról indulva lehet máshogy felépíteni az avatárt, hogy kompenzáljak.
Ha pedig kiderül, hogy van überösszeállítás, ami mindent üt, az csak segítene a balansz beállításában...
Dátum: 2010.08.18. 10:25:22
Hehe.

Tetszik a tortás hasonlat. Én viszont nem dekorálgatok, hanem egy saját tortát készítettem el, mert a topic elején kiderült, hogy (a nagy többség szerint) záp a tojás, avas a zsír, és dohos a liszt, amiből a tortalap készülni szándékozik.

Nyilván Miklós fog dönteni.
Én csak használom a topicot arra, amire való. Receptezek.
Dátum: 2010.08.18. 09:29:24
Oké.

Az elején mindenki azért sírt, hogy ha a pókok pók-avatárjai mindenkit elérnek, akkor így sokkal több célpontot tudnak agyonverni, erősödni, azaz azokat erősíti ez, akik eddig is erősek voltak. És akkor majd sokan törölnek, bizony!
Másik probléma az volt, hogy ha TÖ-SZÖ alapján történne az avatárok összeeresztése, akkor semmit sem ért a VF/pók taktika, és egy csomóan törölni fognak... Bizony!
Döntsük el mit szeretnénk. Azt, hogy az überdurva karakterek überdurva avatárjaikkal bárkit péppé verhessenek, vagy azt, hogy legyen egyenlő esélye mindenkinek? De tényleg.
Én az egyenlő esély pártján állok, erre hegyeztem ki a dolgot.

Mi az, hogy vagy hoz hasznot, vagy nem hoz, és ezért vagy azért törölni fognak? Úgy beszélsz mintha vagy fix haszon lenne, vagy egyáltalán nem lenne rajta haszon.
Nincs fix haszon. Ez portya. Ott is vagy kapsz LE-t, vagy nem. Amiatt még senki nem törölt, hogy nem vitt egy csomó LE-t minden egyes portyában.

Idézet: LoWs - 2010.08.17. 21:37:21

Ha nem kötelező megcsinálni, de mégis hoz valamilyen hasznot azoknak akik használják, akkor a többiek hátrányba kerülnek.


Ha nem lenne esély a haszonra akkor mi értelme lenne ezt kifejleszteni? Azért indult el a dolog, mert a játékosok "messzebbre" akartak portyázni. (És gondolom nem a TP-ért akartak messzebre portyázni.)
Eddig is voltak csomóan akik hátrányba kerültek valamiért, aztán alkalmazkodtak. Pl. LanMaffia mesélte itt, hogy 30. szintig bokszzsák volt, kifejlesztette a vadász szakikat, megerősödött, és pók lett.
Valaki megerősödik az avatár csatáktól? Nosza, kidolgozok egy olyan avatárt, amivel le tudom győzni az övét, és megyek rá avatár-portyában. Ezzel őt gyengítem, magamat pedig erősítem.
Nem erről szól a játék? A játékosok taktikákat dolgoznak ki, hogy jobbak legyenek a másiknál, azok ellentaktikáznak, az ellentaktikára új taktikák születnek, és így tovább. Ez így megy.

A PP-t el lehet lőni sima portyára is. Nem úgy van, hogy megvan az eddigi hasznom, és erre fel jön még az avatáros dolog. Akinek eddig is jól ment a portya, az maradhat annál. Semmi garancia nincs arra, hogy az avatár jobban hoz, de arra sem, hogy rosszabbul. Ez a portya lényege...
Dátum: 2010.08.17. 18:22:08
Idézet: Offsboy - 2010.08.17. 08:59:49
Ez a havonta létrehozunk szintfüggően avatárokat, eleve halálraítélt gondolat, rengeteg idő lenne, kevesen foglalkoznának vele. Inkább csak azok, akik erősek és megérné nekik a haszonért.


Nem kötelező havonta létrehozni. Ezt nem tudom honnan vetted, én végig csak lehetőségként írtam róla, ha valaki úgy érezné, hogy elszúrta az avatárját. Továbbá semmit nem számít ki erős, ki nem, ha ugyanannyi LE-ből gazdálkodhat mindenki. Ne haragudj, de az az érzésem nemigen gondoltad át amiket eddig leírtam.

Nem lenne kötelező minden szintre sem avatárt generálni. Én a minden 10. szintre gondoltam először, de ezt már páran sokallták. Lehet kevesebb is.
Mondjuk minden 30. szintre, azaz 30., 60., 90., 120., stb. szintekre lenne avatár. De ez lényegtelen, inkább csak a finomítások közé tartozik.
Viszont talán kevésbé erőforrásigényes, mint egy konvertálóprogram, ami minden egyes áldott portya esetén generál avatárt.

Az alapötletem az, hogy
1. A játékosok generálják a saját avatárjukat
2. ugyanannyi LE-ből (átlagos LE-szerzés addig a szintig a Beho statisztikái alapján).
3. miután az avatárgenerálás megtörtént a megadott LE-ből, az lenullázódik, és az eredeti karaktertől kap az avatár valamennyi LE-t portyázáshoz.
Ezekkel egyrészt elkerülhető az 1. "hülyén konvertálta a program a karakteremet más szintre"-effektus,
valamint a 2. "pókok avatárjai agyonverhetnek így mindenkit" című dolgot.
Továbbá: 3. nem buknál rahedli LE-t, csak annyit, amennyi kockáztatsz, azaz átadod az avatárodnak. Nem lenne közvetlen kapcsolat az eredeti karakter LE-jének és az avatárnál lévő LE-nek, csak közvetett.

De ezeket mind leírtam korábban. (Ősköves, állatos, stb. kiegészítéseket most nem írom le.)
Azt írod, hogy abszolút nem látsz olyan megoldást, amit mindenki szívesen venne.
Ez a topic arra való, hogy a nép agyaljon. Speciel ezt teszem. Felvetettem egy ötletet, jöttek rá ellenvetések, kiegészítettem, módosítottam, mert szerintem megvalósítható.

A paraméterek nincsenek kőbe vésve, mindenen lehet finomítani. Ezt teszem itt folyamatosan. Lehet, hogy a végén semmit nem érek vele. Nem tudom. Lehet, hogy Miklós ragaszkodik a konvertáló képlethez. Szíve joga.
Én csak annyit csinálok itt, hogy felvázolok egy működőképes rendszert, és a paraméterein módosítok mások felvetéseire reagálva. De azt kicsit nehezen fogadom el, hogy nem életképes csak azért, mert az egyik paraméter nem jól van beállítva.
Mindenki aki játszott a katakombából induló világon meg tudta csinálni, hogy generált egy karaktert adott LE-ből. Sok a 10 szintenkénti avatár? Lehet kevesebb is, ahogy feljebb leírtam.
Aki meg szeretne más szintekre portyázni, szerintem szívesen foglalkozik vele 1-2 órát, hogy generáljon néhány avatárt. (Én speciel inkább ezt csinálnám, mint hogy egy program határozza meg milyen voltam/lennék adott szinten.)

Idézet: Offsboy - 2010.08.17. 10:04:41

Darah: itt az irány se nagyon van meg, amin elkezdett volna rágódni a tömeg, ez itt a gond.


Páran felvetettünk irányokat. Érzésem szerint eddig sikerült válaszolnom minden kérdésre/problémára a saját ötletemmel kapcsolatban. Páran voltak kedvesek - és néha kedvetlenek is -, és rágódtak az én irányomon. Köszönöm nekik, mert így tovább tudtam gondolni a dolgokat.
Aláírom, ez nem az az irány, amit Miklós elindított. Ha csak azon lehet rágódni, amit Miklós mond, akkor elfogadom az igazadat.

Edit: Még egy ötlet jutott eszembe. Adott szintekre beizzítható lenne a konvertáló program azoknak, akik nem akarnak avatárgenerálással vesződni. Akinek nem tetszik, az meg megcsinálja magának.

Edit2: Ha nagyon macerás több szintre avatárt készíteni, ki lehet nevezni önkényesen egy szintet, mondjuk a 80.-at. (Vagy a 100. szintet. Attól függ, hogy mennyire akarunk a kereskedelemmmel magasabb szintekre nyújtózkodni.) Ez lehetne az avatár-szint, ide konvertálódna /generálna mindenki egy szem avatárt, és onnantól mehet a buli.
A több szint talán annyival jobb, hogy lehet más tárgyakkal is operálni. Bár arra még ott van a hagyományos karakter is.
Dátum: 2010.08.17. 00:41:49
Melyik csapat "menedzsere" Minarik Ede?
A.C.Budajenő
Csabagyöngye
Lujzaváros
Hejőcsaba

A google a következőt dobta ki:
"Régi idők focija (1973)

Hőse Minarik Ede mosodás, aki a Csabagyöngye SC menedzselésének mindent, de
mindent alárendel"

Egy mosodás, egy '73-as filmből alapműveltség?
Biztos szép film, de én még meg sem születtem akkor...

Edit: Most nézem, hogy már az előző oldalon is felmerült.
Dátum: 2010.08.16. 23:49:55
Én simán el tudnék képzelni a portya fül mellett egy avatár-csata fület.
A játékos rákattint, előjön egy új képernyő ahol a megadott szintekből lehetne választani, és az kiadja az adott szintű avatár portyalistáját.

Esetleg - talán ez a jobb ötlet - lehetne a mostani portyalista mintájára megcsinálni, csak hordák helyett (vagy mellett) betenni helyes kis gombokat, amikkel az avatár-szint bejelölhető, és így adná ki a megtámadható avatárokat. Eredeti karakterrel lehetne portyázni a hagyományos módon, az avatár-portya fülnél meg lehetne portyázni avatárral avatárok ellen.

Az avatárgenerálás bekerülhetne az egyéb menüpont alá, úgyis ott vannak az 1 hónaponként használható dolgok (kút kisütése, spec. váltás).

Ömm. Sznoopy megnyilvánulását nem tudom magamra kellene-e vennem. Speciel most vagyok 83-as szintű, van kit ütnöm. Az avatár projekttel azért foglalkozom, mert látok benne fantáziát/kihívást a megvalósításában. Nem ismerem a topot (Miklósékat sem) - csak néhányukkal beszéltem eddig kicsit itt a fórumon illetve a játékban -, viszont érdekesnek tartanám összemérni magamat velük egy ilyen avatár-csatában. Meg szeretek taktikákkal is kísérletezni. Kb. ennyi.

Edit: Kieg.
Edit2: Ja, és nem szoktam pontozni. Csak ritkán, és főleg 10-essel.
Dátum: 2010.08.16. 23:31:13
Köszi az infókat.

Az a gond, hogy minél többet gondolkodom a dolgon annál több tényező jut eszembe ami tovább bonyolítja.
"Olyan, mint a hagyma." (Shrek)

De még nem adtam fel, hogy a végére járjak.

Edit: Ehhez már nem fogok infot kérni tőled, megnyugodhatsz. A wiki elég remélhetőleg.
Dátum: 2010.08.15. 22:10:52
Hááát, nem tudom.

Magas szinten általában azt látom a fórumon, hogy bárki bármiben is elmarad a többiektől, akkor az már komoly veszélyt jelent a karakterre.
Nem igazán látom miért gyengítené bárki is a magas szintű karakterét egy barátja (vagy a kisebb karaktere) kedvéért, de gondolom ezt a lécsorgatást ugyanúgy lehetne figyeltetni programmal, ahogy most figyelik azokat a portyákat, ahol mindig csak az egyik fél nyer nagyokat, a másik meg veszít. (Most ennek a hatékonyságát nem vesézném. )
LE-t csorgatással eddig is lehetett próbálkozni, csak egymáshoz közelebbi szinten.

Idézet: Csagary - 2010.08.15. 21:54:17
......és ha jó vagy kapsz majd valamit


Inkább ne. Aki versenyezni akar, az versenyezzen a versenyvilágokon...
Dátum: 2010.08.15. 19:42:25
Hm, az ősköveken nem gondolkodtam. Ez valóban megbonyolítja a dolgot.

Esetleg itt lehetne valamilyen szorzó, ami meghatározná, hogy adott karakter ha átad egy őskövet az avatárjának, akkor az többszörösen számít. Mondjuk talán 10-szeresen. Hm.
Viszont avatárnak nem kellene prémre őskő (az avatár örökölné az eredeti karaktertől), meg italokra sem talán, csak a felszereléséhez amit legfeljebb egy újrageneráláskor cserélne le a játékos.

Viszont továbbra is úgy látnám jónak, hogy az avatárok (mármint az én szintekre generált elképzelésemben) ne feljődjenek az eredeti karakterrel párhuzamosan. Ha valaki nagyon gyepál avatárként, kidolgozhatok egy másik stílusú avatárt, újragenerálom 1 hónap múlva, és le tudom győzni. Rengeteget lehetne ezen taktikázni, változhatnának az avatárok idővel, ilyesmire gondoltam.
Dátum: 2010.08.15. 19:21:15
No, válasz a problémákra:

1. Most is vannak karakter receptek. VF, pók, EH, szinthuszárság, stb. Ha valaki olyan avatárt készít, ami mehet a kukába, az nem ad neki LE-t portyára, és 1 hónap múlva újragenerálja.

2. Nem gondoltam végig az összes lehetséges variációt, de úgy gondolom, hogy nincsen überkarakter, ami mindent üt. Pl. SZÖ-s karakter kontra TÖ-s karakter. Most sem ütök olyan karaktert, akinek mondjuk durván túlteng az SZÖ-je hozzám képest, még ha TÖ-ben jobb is vagyok. Taktika.

3. Miért kellene egy avatárnak vadászni? Az avatár egy portyaklón, legalábbis ahogy én értettem eddig. Egy "leképezés", ami azt a célt szolgálja, hogy más karakterekkel is megmérkőzhessen az ember.
Nem fejlődik, nincs saját élete. Miklós módszerénél egy program kreálja meg, az én elképzelésemnél a játékos generálja adott LE-ből, amit ha elköltött onnantól már nincs több. Az avatár el lesz mentve, és egy hónap múlva lehet újraalkotni ugyanabból a LE-ből. Ergo a vadászatos szakértelmeknek semmi szerepük nincsen itt.

Ezt a fix LE-s dolgot nem értem. Vagy csak te nem érted, amit én írtam eddig. A játékos kapna avatárgeneráláskor egy adott adag LE-t, mint a mittomén melyik világon ahol nem lehetett kibújni a katakombából, amíg el nem használta. Ezt elkölti, az avatárt elmenti, onnantól meg annyi LE-t ad portyára az avatárjának, amennyit nem sajnál.
A projekciós ötleted érdekes, de ezt ki lehet ütni pl azzal, hogy le lesz tiltva a projekció avatárok esetében. De ha nem is lesz, még akkor sem feltétlenül jó, mert ha te 80 szintnyi szakértelembe belefeccölsz egy halom LE-t, akkor azt a tulajdonságaid és szakértelmeidtől veszed el, ezzel pedig csökkented az avatárod harci potenciálját.

Edit: Kieg.
Edit2: Helyesírás.
Dátum: 2010.08.15. 17:59:38
Az adott LE-ből karaktergenerálás már volt 4. világon. Ez simán áthozható ide, csak egy statisztikával kell megfejelni adott szintekre.

Innentől minden adott játékosok taktikáján/tehetségén múlna, és senki nem okolhatna semmilyen programot ami ide-oda konvertálta.
Dátum: 2010.08.15. 17:57:37
Ezzel csak az a baj, amit már többen mondtak előttem, hogy a szinthuszárokat és a pók/VF karaktereket nem lehet azonos szinten szinkronba hozni. Egy pókon hogyan lehet finomítani? Ha pók, akkor durván jó a szintjében TÖ-ben, SZÖ-ben. Ezen kis finomítással semmit nem lehet elérni, csak azt, hogy a pókok (és a VF-esek is) így sokkal több karaktert tudnak agyonverni... Ennek meg semmi értelme.

Ezért tartanám jobb ötletnek, hogy adott LE-ből alkossa meg mindenki az avatárját adott szintekre. És mivel ő dönti el, hogy mit hogyan oszt el, ezért hasonlítani fog az ő stílusára. Ez adna igazán lehetőséget a taktikázásra.

SZÖ-vel vagy TÖ-vel operáljak inkább. Költsek inkább kereskedelemre, amivel nagyobb szintről tudok jobb fegyvereket, varázslatokat szerezni, amik viszont ennél fogva drágábbak is. Avagy inkább növeljek valami tulajdonságot. Ez mind a játékoson múlna.
Dátum: 2010.08.15. 17:49:33
Ácsi.

Az avatár létrehozásához a LE adott lenne a Beho statisztikái alapján. Azt nem a játékos adná, azt csak a karakterfejlesztésre és a felszerelésre lehetne költeni. Ha kész az avatár, azt mentené a játékos, és a Beho-LE lenullázódna.
Utána adna a karakter az adott avatárjának saját LE-ből az avatár-féle portyákhoz.

Elvileg azok avatároznának, akik szeretnének más szinteken lévő karakterekkel is megmérkőzni. Ergo LE-t szerezni. LE-szerzéshez pedig az kell, hogy legyen LE a karakterednél, különben 0-t kapsz. Aki avatárral szórakozik, az adna az avatárnak LE-t a portyázáshoz. Ezt bármikor visszaveheti, de az avatár ezzel tud portyázni más avatárok ellen. Ha veszít az avatárja, akkor az átadott LE-ből veszít. Ha nyer, akkor más avatárjától szerez LE-t, amit visszautalhat az eredeti karakterjének.

Nem az lenne az avatár projekt lényege, hogy szintben elérhetetlenekkel lehessen portyázni és tőlük LE-t szerezni? Így mindenki adna valamennyi LE-t az avatárjainak, amiből veszíthet is, meg nyerhet is hozzá. Ezt utána már nem lehetne az avatár fejlesztésére fordítani, csak visszautalni az eredeti karakternek.

Az avatárt (az én elképzelésem szerint) havonta egyszer lehetne újraalkotni a már említett statisztikai adatok alapján kirendelt LE-ből. (Más taktikát akar vki alkalmazni, rájön a hibájára, stb.) Az avatáralkotásnak semmi köze nem lenne a játékos LE-jéhez.
Dátum: 2010.08.15. 15:24:26
A LE-elosztós dolog (Agatity) tűnik számomra a legéletképesebbnek.
Hasonlóan Csagary ötletéhez: minden 10. szintre tudna a játékos avatárt generálni egy szintenkéntig átlagos LE-szerzésből ami a Beho statisztikáiból kijön. Hozzá a tárgyakat a lélekkufártól szintén a megadott LE-keretből megvásárolni.
Így mindenkinek lenne tizenvalahány avatárja, amivel az azonos szintű avatárokat tudná ütni. Pl. 50-es avatárral csak az 50-es avatárokat. Sima karaktereket nem, még ha az 50-es is.
Ha egy 40-es szintű akar egy 100-as szintű avatárt megtámadni, akkor nem a százas szintű lenne lekonvertálva 40-re, hanem a 40-es szintű készítene a statisztikák által megadott LE-ből egy 100-as szintű avatárt a saját tehetsége szerint, és azzal menne harcba.
[Így nem a konvertáló program mondaná meg, hogy én milyen vagyok adott szinten, hanem én magam.]

Továbbá adott szinten nem az számítana, hogy valaki pók, VF-es, vagy szinthuszár, hanem, hogy hogyan osztja el a karakterére a LE-t.
Aki ki akarja használni a pókságát, szinthuszárságát, az még mindig tudná használni az eredeti karakterét a hagyományos módon.

Ezeket az avatárokat havonta lehetne frissíteni (már aki akarja), azaz újra elosztani a LE-t más taktika szerint.

Az állatokat személy szerint kihagynám az avatárosdiból.

TP-t valamilyen csökkentő szorzóval képzelném el, hogy az aránypártiaknak is megérje a dolog. Pl. az utolsó 10 normális portyájából származó TP átlagát kapná avatárcsatában, ha győz. (Akkor is, ha őt támadták.)

Az avatárnál lévő LE-t az eredeti karakter adná a saját LE-jéből, miután az avatárgenerálás megtörtént. Ez a LE lenne az alapja annak, hogy adott avatár hogyan tud rabolni más avatároktól, illetve, hogy tőle mennyit rabolnak. Az eredeti karakter ezt nem tudná használni, csak ha az avatártól "visszautal" belőle az eredeti karakternek.
Így valamennyire el lenne különítve az eredeti karakternél lévő LE és az avatár(ok)nál lévő. Mindenki annyit kockáztatna az avatárosdiban, amennyit jónak lát.

Edit: Épületekhez ne legyen kötve az avatárosdi. Nem mindenki van/akar lenni top szöviben.
Dátum: 2010.08.13. 21:20:24
Nézd, ha úgy fogalmazol, hogy akármilyen extrém LE bármilyen kicsi TP mellett, akkor abba a te példád is belefér.
Ezután kár azon elmélkedni, hogy tudtad, hogy így leszen megoldva.

De te befogod a füled, és csak azt ismételed, hogy ingyen LE 0 TP-vel. Holott a Te (nagyon) szélsőséges példádból derül ki igazán, hogy nem feltétlenül jár jobban az ingyen LE-s. Kevésbé extrém példánál 1 milliárd LE helyett kijönne valamivel kevesebb. Ezt szándékozom kideríteni.

Birka viszont adott számokat, amit hamarosan végigszámolok, és tudok számszerűsíteni. Azért kértem ezeket, mert én is tudni szeretném mennyire táp a dolog.
Hamarosan kiderül.
Dátum: 2010.08.13. 18:39:46
Melyik autóban van hibrid meghajtás az alábbiak közül?
Mercedes G 63 AMG
SsangYong Korando
Toyota Prius
Ford Mustang GT500

Ha ez nem spec, akkor mi az?
Dátum: 2010.08.13. 14:12:16
Azért kértem TP számokat, hogy összehasonlítható legyen a kettő. Mert akárhogy is kell látnunk, hogy ingyen LE-t kapunk TP nélkül, ez a frázis akkor sem varázsszó, aminek vétójoga van, hacsak számokkal nincs igazolva...

Mondtál egy 500000 LE, 5 TP példát. Ennek alapján a kihívásos küldetés adna 250000 LE-t 0 TP-vel a levezetésemből.

Indultok mondjuk adott szint 0 TP-jéről, 25000 TP kell a szintlépéshez. 25000/5 = 5000. Ergo a csak portyázó karakter 250.000*5000 = 1.250.000.000 LE előnyben lesz uazon a szinten a kihívásos küldetéssel szöszölővel szemben. És ez csak 1 szint, hiszen lefelé is lehet ütni.
Te melyik módszert választanád? Őszintén. Megéri ilyen arány mellett a káros TP dupla Le-vel vagy nem? Veszettül megéri.
Nyilván ez egy eléggé szélsőséges példa, de világosan látszik, hogy az "ingyen LE TP nélkül" egy igen jól hangzó, de eléggé ködös kifejezés, aminek vannak korlátai.
Ezért kértem a számokat, de senki nem ad, csak ugyanazt a mantrát hajtogatja miközben befogja a fülét.

Edit: Helyesírás.
Edit2: Idézet: Rokamoka - 2010.08.13. 13:16:58
Amíg szintben nem haladtál előre egy fél tyúklépésnyit sem, de kaptál x LE-t, az mindenképpen táposabb dolog, mint egy akármilyen extrém LE-szerzemény minimális TP mellé, még ha ez elsőre hihetetlennek is tűnik.

Az egy szinten belüli 1 milliárd feletti LE-hátrány után nem úgy látom, hogy ez az állítás megállja a helyét.
Dátum: 2010.08.13. 12:58:18
Idézet: Birka - 2010.08.13. 12:19:09
Csúsztatás ezerrel!


Szép, önbizalommal és határozottsággal teli mondat. De egy kis alátámasztást még igényelne.
Portyával kapsz kellemetlen Tp-t (többnyire keveset, mivel feltételezem mindig figyelsz az arányra és lefelé portyázol) valamint kétszer annyi LE-t, mint aki a feltételezett kihívásos küldetést csinálja.
Bár én nem szoktam az aránnyal túlságosan vesződni, dupla LE nem sok TP-ért nekem nem tűnik hátránynak. Ergo a kihívásos küldetés
nem táp a sima portyával szemben.

Viszont. A kamrát tényleg kifelejtettem. Ennek egyszerű oka van, nem mindenki van top szöviben, ahogyan én sem. Nézd el nekem kérlek.
Az általad említett 15 PP rámegy a kamrára. A maradékra saccoltad, hogy abból 2 naponta kijön a küldetés.
De így megint az én számaimnál tartunk, mert továbbra is fennáll, hogy azt a maradék PP-t portyára elkölteni jobban megéri, mert dupla annyi LE-t ad kevés TP-ért, mint a másik 0 TP-ért.

Ha gondolod, mondj egy átlagos TP számot a te 40 portyádra, mert abba nem látok bele. Akkor össze tudjuk hasonlítani a véleményünket.
Dátum: 2010.08.13. 11:47:38
Mínusz az a LE, amit akkor kapnál, ha portyázásra költenéd azt a 40 PP-t kihívás helyett.

Én Eh-sként átlag 1500 LE-t kapok portyánként, ez 40-nel felszorozva 60000 LE. Ehhez jön X TP:
40 kihívásos küldetést csinálva kapok 18000 LE-t (nekem is annyi egy ismételhető) és 0 TP-t.
Nagyon jóindulatúan számolva kihívásonként jön 2 kristálypont, így a vesztes kihívásokat még nem is vettem számításba. Ez 80 KP + 10 KP mint küldetésjutalom. Zöld italt 8000 LE-snek véve (nekem most 7910), és kristálykorsót feltételezve kijön, hogy 90 KP = 12000 LE.
Tehát:
40 PP portyára => 60000 LE, X TP.
kihívásos küldetésre => 18000 LE (küldetés jutalom) + 12000 LE (kristálypontként) - 60000 LE (mert portyázásként ennyit kaptam volna) + 1 darab dukát + 0 TP, azaz -30000 LE + 1 dukát + 0 TP

Ebben nagyon nincs benne az ingyen LE, TP nélkül, amiről Miklós beszélt.

Edit: Helyesírás.
Edit2: 20 kihívással lenne kb. nullszaldós a küldetés LE tekintetében.