Hello Xena!
psych te ezt másolgattad így egymagad hogy ne unatkozzál :
Elha: Elég lenne egy olyan szabályozás hogy az aki adja a segítőkezet és piros lesz akkor automatikusan lekerül a segítőkéz arrol a kariról akinek adta. Ez bőven elég lenne....
Psycho: A segítségnyújtás leírásából:
A segítségnyújtás véget ér, ha a megsegített egy nála alacsonyabb szintűt támad, a segítő elbújik a katakombákban, vagy inaktív 48 óráig.
Ez ugyanaz? Nem akkor meg nem értem.....
Hozzászólások - Elha
Oldal: 1
Dátum: 2011.12.15. 20:52:57
Dátum: 2011.12.13. 22:20:21
Desok hülyeséget írtok ide.
Elég lenne egy olyan szabályozás hogy az aki adja a segítőkezet és piros lesz akkor automatikusan lekerül a segítőkéz arrol a kariról akinek adta. Ez bőven elég lenne....
Mivel aki ad segítőkezet az kvázi hátrányban van de ha játszik akkor az jó a támadóinak nem??
Akkor nem értem miért sír egy két ember hogy így meg úgy a köpeny amikor ő is megvehette volna pl a szívósság öve vagy a szkarabeusz vagy a lélekkútkatalizátor helyett nem?
Elég lenne egy olyan szabályozás hogy az aki adja a segítőkezet és piros lesz akkor automatikusan lekerül a segítőkéz arrol a kariról akinek adta. Ez bőven elég lenne....
Mivel aki ad segítőkezet az kvázi hátrányban van de ha játszik akkor az jó a támadóinak nem??
Akkor nem értem miért sír egy két ember hogy így meg úgy a köpeny amikor ő is megvehette volna pl a szívósság öve vagy a szkarabeusz vagy a lélekkútkatalizátor helyett nem?
Dátum: 2011.12.11. 18:47:47
Úr isten!!!
Én nem azért költöttem egy x dukátot a köpenykémre hogy szabályozzák...
DE ha muszály a szabályozás akkor vagy a többi aukcios házban lévő cuccal is csináljanak valamit..(vagy a dukátom kétszeresét adják vissza)
Pl: szkarabeusz- ha megtámadnak és kapsz ugye lét akkor csak őskőért tudd átvenni....
Vagy a szívósság öve- havonta ujra fel kell vinni 100-ig a szakipontját stb. ők sem azért vették meg hogy korlátozzák...
Én nem azért költöttem egy x dukátot a köpenykémre hogy szabályozzák...
DE ha muszály a szabályozás akkor vagy a többi aukcios házban lévő cuccal is csináljanak valamit..(vagy a dukátom kétszeresét adják vissza)
Pl: szkarabeusz- ha megtámadnak és kapsz ugye lét akkor csak őskőért tudd átvenni....
Vagy a szívósság öve- havonta ujra fel kell vinni 100-ig a szakipontját stb. ők sem azért vették meg hogy korlátozzák...
Dátum: 2011.12.11. 18:33:27
Huh prisma szépen kioktattál mindenkit -és sztem nagyrészben igazad is van..
Dátum: 2011.11.22. 18:09:16
Gratu a fejlesztőknek :DDDD
Dátum: 2009.12.22. 13:55:26
Már ne haragudjatok, de tiszta csúfság amit itt műveltek! Felnőtt emberek nem viselkednek így!
Játszatok inkább, ne egymást piszkáljátok! Ha valakinek gondja van a másikkal, intézzétek privátban, de ha itt teszitek mégis, akkor legalább úriember módjára próbáljátok!
Játszatok inkább, ne egymást piszkáljátok! Ha valakinek gondja van a másikkal, intézzétek privátban, de ha itt teszitek mégis, akkor legalább úriember módjára próbáljátok!
Dátum: 2009.11.28. 20:23:17
Tesókám! Azt írtad, hogy a nagyok nem akarnak velünk egyenrangúan játszani. Tudom mit akartál ezzel mondani, de nem értek veled egyet. Én úgy gondolom, ha valaki TOP-karit visz, akkor valamiben jobb mint én. Valószínűleg hamarább reagált a dolgokra, hamarább fejlesztett ki LÉ-előnyt biztosító szakikat, ügyesebben számolt és kombinált mint én. Ha már így alakult, akkor jogosan jobb és erősebb nálam. A lehetőség előttem is nyitva állt, csak én később kezdtem el játszani, később maxoltam a LÉ-termelést, elkésve vagy rosszul hoztam meg bizonyos döntéseket, mert sajnáltam elkölteni sokára de fixen megtérülő szakikra a LÉ-t. Egyszóval balfék voltam hozzájuk képest, ezért azt hiszem, nem lenne jogos azért sírnom, mert nem érhetem őket utol. Rádásul nem is akarom utlérni őket, mert jó úgy és ott, ahogy és ahol most vagyok. Azt se érzem, hogy lábtörlője lennék valakinek. Kit érdekel, hogy vannak még páran +-7 szintre tőlem, akik még többnyire elvernek. Attól még nem szakad le a világ, kell nekik is a sikerélmény és nem sajnálom tőlük. Az elszenvedett minimális veszteséget meg vastagon pótolom máshonnan. Semmi mást nem csinálok, csak játszom, használom a buksimat, megfogadom a jó tanácsokat és haladok. Haladok, mert kb. 1600. -ként indultam e világon, és kemény munkával elértem azt, hogy ha sereghajtóként is, de a kariban lévő LÉ mennyiségét tekintve bekerültem a TOP 40-be. Mindezt viszonylag későn kifejlesztett vf mellett. Egykori rettegett ellenfeleim, akik anno elsöpörtek mint tornádó a lepkepukit, már sorra leszoktak rólam és nagy részük most az én LÉ-kertészetem megbecsült, és jól fizetett vendégmunkása. Én is dolgozom még néhány nagyágyúnál, de jókedvvel teszem és nem sírok.
Mindezt bárki meg tudja csinálni, nem nagy durranás. Nem kell hozzá sem sok erőforrás, sem sok játékkal eltöltött eltöltött idő. Csak kitartás kell és hit. Ha ezek megvannak, bárki szép sikereket érhet el a játékban az alsóbb kategóriákban is. És nem kell itt helyezést örökölni senkitől. Hidd el, bajnoki cím nélkül is lehet szép az élet. Nekem sincs olyanom, nem is készülök szerezni, hiszen esélyem sincs rá. Számomra nagyobb élvezetet jelent a bajnoki címnél az, ha a bajnokok megtanulják a nevemet.
Mindezt bárki meg tudja csinálni, nem nagy durranás. Nem kell hozzá sem sok erőforrás, sem sok játékkal eltöltött eltöltött idő. Csak kitartás kell és hit. Ha ezek megvannak, bárki szép sikereket érhet el a játékban az alsóbb kategóriákban is. És nem kell itt helyezést örökölni senkitől. Hidd el, bajnoki cím nélkül is lehet szép az élet. Nekem sincs olyanom, nem is készülök szerezni, hiszen esélyem sincs rá. Számomra nagyobb élvezetet jelent a bajnoki címnél az, ha a bajnokok megtanulják a nevemet.
Dátum: 2009.11.28. 13:15:01
Idézet: Darah - 2009.11.27. 20:02:16
Nem sok olyan karival futottam eddig össze, aki korábban kinyomta a VF-et, most meg átváltva őrült TP üzemmódra menekülne felfelé. Inkább az a tendencia, hogy akik eddig nem fejleszették ki, azok is szép lassan mellette döntenek. Pontosan ezt támasztja alá az, hogy a TOP 50 szintben már nagyon szét van húzódva. Kezdenek lemaradozni a csúcs közeléből, vagy azért, mert nem kívánnak a dobogósok farmjai maradni, vagy uncsi már nekik, hogy egyszerűen képtelenség megtölteni a kamrát a dolgozó nép fiaival-lányaival, ezenkívül még szóba jöhet a játék olcsósítása is, és még sorolhatnám.
Abban igazad van, Tesó, hogy egy TOP-játékos játékát megszürkítheti a magány, mert nem igazán jó, ha csak ugyanazt a pár embert ütheti folyamatosan, azon kívül meg csak NPC-ket. A kalandokkal is tudnak nagyokat szívni, mégis vannak, akik nem vf-eznek. Vagy azért, mert burkoltan, vagy nyíltan megalomániások , vagy csakazért, mert az elsőségért való versengés a vérükben van, ez jelenti a napi narkót. Félreértés ne essék, tisztelem, becsülöm és nagyra értékelem ezeket az embereket, mert meg kell hagyni, nagyokat alkotnak nap mint nap, de cseppet sem irigykedem rájuk. Nekem jó itt, a középmezőnyben, ahol ha feldobok egy meleg laskát, tuti alá tudok valakit zavarni különösebb válogatás nélkül, vagy éppen engem tángálnak el. Éppen az imént kenődtem csúnyán a figyelmetlenségem és a MFER (Miklós Féle Elbaltázott Random) miatt, de legalább tudtam egy jót nevetni ma is.
Lényeg a lényeg, én nem félek a TOP karik vagy a középmezőny tömeges kihalásától. Ellenben a VF gyökeres, vagy akár legkisebb megreformálása is tömegeket gondolkodtatna el a játék további folytatását illetően.
a középzóna és a felső közt ilyen átmenet egyszerűen nem létezik, nincs járható taktika arra nézvést, hogy átváltson valaki TP gyűjtő üzemmódra.
Nem sok olyan karival futottam eddig össze, aki korábban kinyomta a VF-et, most meg átváltva őrült TP üzemmódra menekülne felfelé. Inkább az a tendencia, hogy akik eddig nem fejleszették ki, azok is szép lassan mellette döntenek. Pontosan ezt támasztja alá az, hogy a TOP 50 szintben már nagyon szét van húzódva. Kezdenek lemaradozni a csúcs közeléből, vagy azért, mert nem kívánnak a dobogósok farmjai maradni, vagy uncsi már nekik, hogy egyszerűen képtelenség megtölteni a kamrát a dolgozó nép fiaival-lányaival, ezenkívül még szóba jöhet a játék olcsósítása is, és még sorolhatnám.
Abban igazad van, Tesó, hogy egy TOP-játékos játékát megszürkítheti a magány, mert nem igazán jó, ha csak ugyanazt a pár embert ütheti folyamatosan, azon kívül meg csak NPC-ket. A kalandokkal is tudnak nagyokat szívni, mégis vannak, akik nem vf-eznek. Vagy azért, mert burkoltan, vagy nyíltan megalomániások , vagy csakazért, mert az elsőségért való versengés a vérükben van, ez jelenti a napi narkót. Félreértés ne essék, tisztelem, becsülöm és nagyra értékelem ezeket az embereket, mert meg kell hagyni, nagyokat alkotnak nap mint nap, de cseppet sem irigykedem rájuk. Nekem jó itt, a középmezőnyben, ahol ha feldobok egy meleg laskát, tuti alá tudok valakit zavarni különösebb válogatás nélkül, vagy éppen engem tángálnak el. Éppen az imént kenődtem csúnyán a figyelmetlenségem és a MFER (Miklós Féle Elbaltázott Random) miatt, de legalább tudtam egy jót nevetni ma is.
Lényeg a lényeg, én nem félek a TOP karik vagy a középmezőny tömeges kihalásától. Ellenben a VF gyökeres, vagy akár legkisebb megreformálása is tömegeket gondolkodtatna el a játék további folytatását illetően.
Dátum: 2009.11.27. 16:08:32
Nem értem én ezt az egész szavazósdit, meg azt se, hogy a VF miért probléma egyeseknek. Hiszen ez csak egy út, ami mindenki előtt nyitva áll. Ha nem tetszik valakinek a vélt hátránya, fejlessze ki maga is a szakit. Én nem sajnáltam rá a LÉ-t.
Ha belegondoltok, ilyen alapon megreformálhatnánk mindent, ami egyeseknek előnyt ad. Töröltessük a játékból az spm-et esetleg, mert aki hamar kimaxolta, az komoly LÉ-előnyt szerzett másokkal szemben! Töröljük el a csapdát, sajtolást, hiszen azok is előnyösek azokkal szemben, akik nem fejlesztették ki! Ne hagyjuk meg a kreatívot sem, mert azzal is több LÉ-t kapok, mint mások. Szingu? Hú de durva! Gyorsabban lép a kari szintet és jobb cucca lehet. Kukába vele! Kritikus vari és ütés? Isten őrizz meghagyni, mert még a végén egyre nagyobb esélyem lenne hozni a napi portyáimat és esetleg csúnya, jogtalan LÉ-bevételre teszek szert. A kereskedelem se OK, mert miért kell nekünk a fellegekből vásárolni, amikor jó lenne a sarki LÉ-kofa second-hand cumója is.
Ha én a játék elején indultam volna, valleg sose vf-ezek, de mivel másfél hónap lemaradásban vagyok, kényszerűen adódott a dolog. Kb. 8 hónapon át ütöttek-vágtak, és dolgoztattak az ültetvényeken a tőlem erősebbek (most is eljárok még dolgozgatni, kínozni is szoktak még, csak már kevesen), mégsem sírtam soha. Ma is 7 szintről ütnek lefelé, mégsem verem magam, és nem kiáltok ördögöt. Ez egy ilyen játék! Én ha tehetem, felfelé ütök portyában, nem ritkán 7 szintet, és csak akkor nézek lefelé, ha már nincs megfelelő, magasabb szintű ellenfél.
Ha valakinek nem megy ez a játék, ne legyetek szégyenlősek, és az én példámat követve kérjetek tanácsot a tapasztaltabbaktól, a jobb stratégáktól. Mindenre van megoldás és minden szinten lehet élvezni a játékot. A saját balfaszságunk okát meg ne a vf-ben keressük.
Hálistennek a szavazás állása szerint többségben vannak azok, akik véleményét én is osztom. Ha már fejlesztést, változást akarunk, ne a jó dolgok átírására pazaroljuk Baraty munkaidejét, hanem valami új, hasznos, vagy legalább érdekes fejlesztést ötöljünk ki.
Ha belegondoltok, ilyen alapon megreformálhatnánk mindent, ami egyeseknek előnyt ad. Töröltessük a játékból az spm-et esetleg, mert aki hamar kimaxolta, az komoly LÉ-előnyt szerzett másokkal szemben! Töröljük el a csapdát, sajtolást, hiszen azok is előnyösek azokkal szemben, akik nem fejlesztették ki! Ne hagyjuk meg a kreatívot sem, mert azzal is több LÉ-t kapok, mint mások. Szingu? Hú de durva! Gyorsabban lép a kari szintet és jobb cucca lehet. Kukába vele! Kritikus vari és ütés? Isten őrizz meghagyni, mert még a végén egyre nagyobb esélyem lenne hozni a napi portyáimat és esetleg csúnya, jogtalan LÉ-bevételre teszek szert. A kereskedelem se OK, mert miért kell nekünk a fellegekből vásárolni, amikor jó lenne a sarki LÉ-kofa second-hand cumója is.
Ha én a játék elején indultam volna, valleg sose vf-ezek, de mivel másfél hónap lemaradásban vagyok, kényszerűen adódott a dolog. Kb. 8 hónapon át ütöttek-vágtak, és dolgoztattak az ültetvényeken a tőlem erősebbek (most is eljárok még dolgozgatni, kínozni is szoktak még, csak már kevesen), mégsem sírtam soha. Ma is 7 szintről ütnek lefelé, mégsem verem magam, és nem kiáltok ördögöt. Ez egy ilyen játék! Én ha tehetem, felfelé ütök portyában, nem ritkán 7 szintet, és csak akkor nézek lefelé, ha már nincs megfelelő, magasabb szintű ellenfél.
Ha valakinek nem megy ez a játék, ne legyetek szégyenlősek, és az én példámat követve kérjetek tanácsot a tapasztaltabbaktól, a jobb stratégáktól. Mindenre van megoldás és minden szinten lehet élvezni a játékot. A saját balfaszságunk okát meg ne a vf-ben keressük.
Hálistennek a szavazás állása szerint többségben vannak azok, akik véleményét én is osztom. Ha már fejlesztést, változást akarunk, ne a jó dolgok átírására pazaroljuk Baraty munkaidejét, hanem valami új, hasznos, vagy legalább érdekes fejlesztést ötöljünk ki.
Dátum: 2009.11.01. 14:13:05
A kalandok mentésének problémájára az alábbi megoldást javaslom, amennyiben ez kevés programozással kivitelezhető:
A "legutolsó kalandod" gomb helyett "teljesített kalandjaid" gomb lenne, amelyre ha rábikkantok, lejön időrendben a kalandok címének a listája. Ha ezek bármelyikére kattintok, egy központi adatbázisból - ami lehetne akár a fórum megfelelő kalandtopicja is, amibe nem lehet játékos hsz-eket írni - megkapom a kaland leírását. Persze így nem a saját kalandmenetemet kapom meg, hanem valaki másnak a kalandmenetét, de ez nem is lehet gond, hiszen itt leginkább az események, próbák, erőforrás-szükségletek miatt szeretnénk kutakodni.
Techniailag az lenne a célravezető, ha egy új kaland bekerül a játékba és teljesíti az első játékos, ekkor mentődne le a fórumba és innentől elérhető lenne. Célszerű talán azonosító számmal ellátni a kalandokat, úgy könnyebb lenne tájékozódni, keresgélni köztük.
A "legutolsó kalandod" gomb helyett "teljesített kalandjaid" gomb lenne, amelyre ha rábikkantok, lejön időrendben a kalandok címének a listája. Ha ezek bármelyikére kattintok, egy központi adatbázisból - ami lehetne akár a fórum megfelelő kalandtopicja is, amibe nem lehet játékos hsz-eket írni - megkapom a kaland leírását. Persze így nem a saját kalandmenetemet kapom meg, hanem valaki másnak a kalandmenetét, de ez nem is lehet gond, hiszen itt leginkább az események, próbák, erőforrás-szükségletek miatt szeretnénk kutakodni.
Techniailag az lenne a célravezető, ha egy új kaland bekerül a játékba és teljesíti az első játékos, ekkor mentődne le a fórumba és innentől elérhető lenne. Célszerű talán azonosító számmal ellátni a kalandokat, úgy könnyebb lenne tájékozódni, keresgélni köztük.
Dátum: 2009.10.18. 01:59:01
Kisajtoltál a lényből 40392 lélekenergiát. (59. szintű volt)
Dátum: 2009.10.18. 01:27:37
Talán késő már, mégis leírom:
Hurrá!
Örvendetesnek találom az egyéni kalandok bevezetését. Pár hónapja felvetettem már ezek létjogosultságát, de gondolom, nem az én ötletem nyomán kerülnek fejlesztésre.
Ha már létezik ez a fórum, és lehetőség van saját maszekos véleményünk kinyilvánítása útján formálni a játék alakulását, én is megragadom az alkalmat és monitorra vetek pár keresetlen gondolatot a projecttel kapcsolatban.
Kezdem onnan, hogy - szerintem - miként is lehetne az alacsonyabb-magasabb szintű karakterek között meghatározni, ki mennyi kalandot írhat kezdetben, majd a játék folyamán, és mindezt miként, milyen áron tehetné meg, valamint miként lehetne kiszűrni a tehetségtelen alkotókat anélkül, hogy ezzel különösebb hátrányba hoznánk őket.
Mindenképpen szükség van egy hozzáértő csapatra, akik a játékba kerülés előtt, a kvízkérdésekhez hasonlóan tesztelik a kalandokat. Úgy gondolom, az lenne a legcélszerűbb, hogy a szerencsések (vagy akik már sok jó kalandot írtak) kapnának egy klón karaktert, a sajátjuk mását manóként, amivel el tudják vállalni a kalandot, és értékelnék menet közben annak ötletességét, teljesíthetőségét és irodalmi értékét, mindhárom kritérium szerint pontozva azt. Amint a klón teljesíti a kalandot, le kell pontozni, és amennyiben a kaland elérte a játékba kerülési határt, e pontszám szerint kapná meg a készítő a jutalmát. Ha szükséges a javítás, nem a játékosnak küldeném vissza, hanem az értékelő maga javítaná, vagy továbbküldené egy külön teamnek, akik direktben ezzel foglalkoznak, mert mondjuk jól írnak, ráadásul helyesen is.
Rossz értékelés esetén a beküldő kap egy "rossz" strigulát, de írhat újat helyette addig, amíg össze nem gyűjt X számú rossz rtékelést. Új kérdés írásáról le is lehet mondani csekély vigazdíj fejében, és a kalandírás jogát elvesztők is eszerint kanák a jutalmat, ha egyébként írhatnának.
Magát a kalandírás lehetőségét az alábbiak szerint képzelem el:
Mivel 40. szinttől kezdve élesedik a dolog, egy 40. szintű karakter alapban írhatna 3 kalandot, hogy kezdetben is legyen elegendő és változatos lehetőség. Ezután viszont a kaland megtalálásához hasonlóan, az írás lehetőségét is vadászathoz, ill. portyához kötődő %-os esélyhez rendelném. Kezdetben ez az esély lehetne mondjuk 0,5 %, ami egy prémes karinak valamivel több, mint heti egy újabb kaland megírási lehetőségét biztosítaná, de .... és itt jönne a turpisság ... ezt az esélyt lehetne növelni kristálypont elköltésével mondjuk eképpen:
"(legördülő pontszámok 1-től n-ig) - vadászatonként (portyázásonként) x kristálypont elköltésével felkészíted magad arra, hogy segíthess Melotroazornak, a környéken remeteként élő ősöreg galetki Tanítónak megtalálni a Próbák Könyvének elveszett lapjait.
Bizonyos mennyiségű kristálypont 0,5 %-kal növelné az esélyt."
Szerencsés esetben ez történne a vadászat végén:
"... és hamarosan magadba szívhatod a zamatos lélekenergiát (+1347). +17 TP. Nem hiszel a szemednek, amikor a zsákmányod magatehetetlen teste alatt rátalálsz egy foszladozó, megsárgult pergamenre. Alig tudod kivenni az ősi galetki nyelven íródott szavakat, mégis hamar rájössz, hogy ez a Próbák Könyvének egyik elveszettnek lapja. Máris elindulsz Melotroazor barlangja felé a meglelt kinccsel. A Tanító már a bejárat előtt vár rád. (Vajon honnan tudhatott jöttödről és szándékodról?) Mohón kikapja a kezedből a lapot és berohan a barlangba. Utánaeredsz és egy roskatag asztal fölé görnyedve találsz rá. - Igeeeeen ... ez az! Ügyes vagy, galetki! - mormogja, és gyorsan egy nagy bőrkötésű tartóba rejti a pergament, amit bedug egy kopott, durva vászonzsákba. Ezután rád se hederít perceken át, mintha ott se lennél. Amikor nyilvánvalóvá válik számodra, hogy hiába vársz a remélt jutalomra, elindulsz kifelé, de ekkor utánad szól: - Nem segítenél nekem egy kicsit az Új Kalandok Könyvének írásában? - Boldogan bólintasz és már lassan körvonalazódik is benned egy új, furfangos feladat, mellyel méltó próba elé álíthatod rátermett végzetúr társaidat. Egy újabb kalandot tervezhetsz az Új Kalandok Könyvéhez."
A próbát ekkor megtervezheted, megírhatod, és jó értékelés esetén jutalmat kaphatsz érte, de akár le is mondhatsz a fent már említett csekély vigaszdíj fejében a kalandírás lehetőségéről.
Hasonló módszerrel nemcsak a kalandírás lehetőségét lehetne növelni kristálypont elköltésével, hanem a kalandokkal való találkozás esélyét is. Így a tapasztaltabb végzeturak jogosan több lehetőséget kapnának a kalandtervezéshez, és némi alternatívát is nyújtana a kristálypontok elköltéséhez. A jutalom-ballance-ot jól be kellene lőni a két út között, a kalandírás javára, hogy a kreatív, jó írói vénájú karakterek egy kicsit előnyt élvezzenek, ha már jobbak valamiben másoknál. El tudnám képzelni azt is, hogy minden egyes jó értékelést kapott kaland után a szerzője +0,1% esélyt kapna kaland találására permanensen.
Akik meg a kalandíráshoz nem értenek, legalább próbálkozhassanak nyers erővel, ha IQ-val nem megy.
Talán első olvasatra bonyolultnak, esetleg ostobaságnak tűnik amit írtam, mégis úgy gondolom, hogy jól megadná e módszer a kristálypontok értelmét alternatívákkal, a kevésbé kreatív szellemeknek is adna érvényesülési lehetőséget, megszűrné a "baromságokat" és kellőképpen érdekessé tenné az új fejlesztést.
Hurrá!
Örvendetesnek találom az egyéni kalandok bevezetését. Pár hónapja felvetettem már ezek létjogosultságát, de gondolom, nem az én ötletem nyomán kerülnek fejlesztésre.
Ha már létezik ez a fórum, és lehetőség van saját maszekos véleményünk kinyilvánítása útján formálni a játék alakulását, én is megragadom az alkalmat és monitorra vetek pár keresetlen gondolatot a projecttel kapcsolatban.
Kezdem onnan, hogy - szerintem - miként is lehetne az alacsonyabb-magasabb szintű karakterek között meghatározni, ki mennyi kalandot írhat kezdetben, majd a játék folyamán, és mindezt miként, milyen áron tehetné meg, valamint miként lehetne kiszűrni a tehetségtelen alkotókat anélkül, hogy ezzel különösebb hátrányba hoznánk őket.
Mindenképpen szükség van egy hozzáértő csapatra, akik a játékba kerülés előtt, a kvízkérdésekhez hasonlóan tesztelik a kalandokat. Úgy gondolom, az lenne a legcélszerűbb, hogy a szerencsések (vagy akik már sok jó kalandot írtak) kapnának egy klón karaktert, a sajátjuk mását manóként, amivel el tudják vállalni a kalandot, és értékelnék menet közben annak ötletességét, teljesíthetőségét és irodalmi értékét, mindhárom kritérium szerint pontozva azt. Amint a klón teljesíti a kalandot, le kell pontozni, és amennyiben a kaland elérte a játékba kerülési határt, e pontszám szerint kapná meg a készítő a jutalmát. Ha szükséges a javítás, nem a játékosnak küldeném vissza, hanem az értékelő maga javítaná, vagy továbbküldené egy külön teamnek, akik direktben ezzel foglalkoznak, mert mondjuk jól írnak, ráadásul helyesen is.
Rossz értékelés esetén a beküldő kap egy "rossz" strigulát, de írhat újat helyette addig, amíg össze nem gyűjt X számú rossz rtékelést. Új kérdés írásáról le is lehet mondani csekély vigazdíj fejében, és a kalandírás jogát elvesztők is eszerint kanák a jutalmat, ha egyébként írhatnának.
Magát a kalandírás lehetőségét az alábbiak szerint képzelem el:
Mivel 40. szinttől kezdve élesedik a dolog, egy 40. szintű karakter alapban írhatna 3 kalandot, hogy kezdetben is legyen elegendő és változatos lehetőség. Ezután viszont a kaland megtalálásához hasonlóan, az írás lehetőségét is vadászathoz, ill. portyához kötődő %-os esélyhez rendelném. Kezdetben ez az esély lehetne mondjuk 0,5 %, ami egy prémes karinak valamivel több, mint heti egy újabb kaland megírási lehetőségét biztosítaná, de .... és itt jönne a turpisság ... ezt az esélyt lehetne növelni kristálypont elköltésével mondjuk eképpen:
"(legördülő pontszámok 1-től n-ig) - vadászatonként (portyázásonként) x kristálypont elköltésével felkészíted magad arra, hogy segíthess Melotroazornak, a környéken remeteként élő ősöreg galetki Tanítónak megtalálni a Próbák Könyvének elveszett lapjait.
Bizonyos mennyiségű kristálypont 0,5 %-kal növelné az esélyt."
Szerencsés esetben ez történne a vadászat végén:
"... és hamarosan magadba szívhatod a zamatos lélekenergiát (+1347). +17 TP. Nem hiszel a szemednek, amikor a zsákmányod magatehetetlen teste alatt rátalálsz egy foszladozó, megsárgult pergamenre. Alig tudod kivenni az ősi galetki nyelven íródott szavakat, mégis hamar rájössz, hogy ez a Próbák Könyvének egyik elveszettnek lapja. Máris elindulsz Melotroazor barlangja felé a meglelt kinccsel. A Tanító már a bejárat előtt vár rád. (Vajon honnan tudhatott jöttödről és szándékodról?) Mohón kikapja a kezedből a lapot és berohan a barlangba. Utánaeredsz és egy roskatag asztal fölé görnyedve találsz rá. - Igeeeeen ... ez az! Ügyes vagy, galetki! - mormogja, és gyorsan egy nagy bőrkötésű tartóba rejti a pergament, amit bedug egy kopott, durva vászonzsákba. Ezután rád se hederít perceken át, mintha ott se lennél. Amikor nyilvánvalóvá válik számodra, hogy hiába vársz a remélt jutalomra, elindulsz kifelé, de ekkor utánad szól: - Nem segítenél nekem egy kicsit az Új Kalandok Könyvének írásában? - Boldogan bólintasz és már lassan körvonalazódik is benned egy új, furfangos feladat, mellyel méltó próba elé álíthatod rátermett végzetúr társaidat. Egy újabb kalandot tervezhetsz az Új Kalandok Könyvéhez."
A próbát ekkor megtervezheted, megírhatod, és jó értékelés esetén jutalmat kaphatsz érte, de akár le is mondhatsz a fent már említett csekély vigaszdíj fejében a kalandírás lehetőségéről.
Hasonló módszerrel nemcsak a kalandírás lehetőségét lehetne növelni kristálypont elköltésével, hanem a kalandokkal való találkozás esélyét is. Így a tapasztaltabb végzeturak jogosan több lehetőséget kapnának a kalandtervezéshez, és némi alternatívát is nyújtana a kristálypontok elköltéséhez. A jutalom-ballance-ot jól be kellene lőni a két út között, a kalandírás javára, hogy a kreatív, jó írói vénájú karakterek egy kicsit előnyt élvezzenek, ha már jobbak valamiben másoknál. El tudnám képzelni azt is, hogy minden egyes jó értékelést kapott kaland után a szerzője +0,1% esélyt kapna kaland találására permanensen.
Akik meg a kalandíráshoz nem értenek, legalább próbálkozhassanak nyers erővel, ha IQ-val nem megy.
Talán első olvasatra bonyolultnak, esetleg ostobaságnak tűnik amit írtam, mégis úgy gondolom, hogy jól megadná e módszer a kristálypontok értelmét alternatívákkal, a kevésbé kreatív szellemeknek is adna érvényesülési lehetőséget, megszűrné a "baromságokat" és kellőképpen érdekessé tenné az új fejlesztést.
Dátum: 2009.09.14. 22:17:03
Lenne egy fölösleges felvetésem a leveretés megakadálsozására.
Mi lenne, ha az egyéni epic monc 15% alá ver, akkor valami ilyet olvasnál a csata végén?
"...Legyengültél, túl sok sebet kaptál. Keresel egy csendes zugot, ahol kipihenheted magad. Egy időre elment a kedved a harctól és a vadászattól is. "
A kényszerpihenőből hátralévő idő 00:00:00 ami megegyezik a 15%-ra való gyógyulásig hátra lévő idővel. Ezt könnyen lehet szerintem kezelni, és amint a karakter ÉP-je a 15% ot eléri, a kényszerpihenőnek vége szakad. Amíg a kényszerpihenő tart, nem mehetsz vadászni és portyázni, képtelen vagy szövetségi epikus csatában és térkapuban harcolni.
Csak kérdés, hogy külön lehet-e választani az egyéni epic monc által okozott leverést a többitől???
Mi lenne, ha az egyéni epic monc 15% alá ver, akkor valami ilyet olvasnál a csata végén?
"...Legyengültél, túl sok sebet kaptál. Keresel egy csendes zugot, ahol kipihenheted magad. Egy időre elment a kedved a harctól és a vadászattól is. "
A kényszerpihenőből hátralévő idő 00:00:00 ami megegyezik a 15%-ra való gyógyulásig hátra lévő idővel. Ezt könnyen lehet szerintem kezelni, és amint a karakter ÉP-je a 15% ot eléri, a kényszerpihenőnek vége szakad. Amíg a kényszerpihenő tart, nem mehetsz vadászni és portyázni, képtelen vagy szövetségi epikus csatában és térkapuban harcolni.
Csak kérdés, hogy külön lehet-e választani az egyéni epic monc által okozott leverést a többitől???
Dátum: 2009.09.13. 01:39:50
Én egy echte végzetúr poronty vagyok, a szövimben is csak egy n+1. rúgós alátét, aki leginkább a játékélményért játszik, és nem akar feltétlenül a Nr.1. lenni. Ha nem is szólok hozzá a nagyok ötleteléséhez és néha már szinte vérre menő vitáihoz, az egyéni epikus téma tőlem merőben szokatlan tevékenységre ösztönzött, ami nem más, mint a gondolkodás
Jelesül nem az adott probléma megoldásán töprengtem el, hanem azon, hogy eleve miként lehetett volna megelőzni a hasonló helyzeteket, vitákat nem csak itt a fórumon, hanem a szövetségeken belül is. Mert ugye a probléma gyökere abban rejlik, hogy az epikus ölésért időnként, de nagyon ritkán és csekély számban kiugróan magas értékű cuccok esnek ki, melyeket természetszerűleg nem birtokolhat mindenki, csak azok, akik az egyenlőek között egyenlőbbek másoknál. Rossz látni és hallani, hogy szöviken belül micsoda konfliktusokat okozott már mindez. Régi barátságok mentek tönkre, jól működő szövik szakadtak ellentétes érdekeket képviselő táborokra, kilépések, törlések történtek. Nem jól van ez így kérem! Valamit tenni kell sürgősen! Az egyéni epikus jó ötlet, de valószínűleg nem végleges és nem tökéletes megoldás.
Ha annak idején az űbertáp tárgyak nem az epikus veréshez lettek volna kötve, nem alakult volna ki ez a helyzet. Rendben van, hogy adta magát a dolog, ha már epikus dögöket lehet agyoncsapni emberfeletti teljesítménnyel, akkor járjon érte valami. Én úgy csináltam volna meg, hogy bizonyos számú epikusig egy olyan tárgycsoportból eshessen valami, melyek ki vannak egyensúlyozva, vagyis nagyjából azonos értéket képviselnek. Semmi bufa, semmi triász, csak common cuccok, melyeken nincs nagy marakodás, könnyen eloszthatóak. Mivel az epikus csata elsősorban közösségi, szövetségi tevékenység, belepakoltam volna sok olyan tárgyat, melynek hasznosítása is közösségi. És itt most a hasamra ütök és mondok pár példát arra, milyen tárgyakra gondolok elméleti síkon:
1. Orglng lélektömlő (x %-kal növeli a szövi lélekkútjának töltöttségét)
2. Moa lélekbomba (maxba tölti a lélekkutat)
3. Esthar agyagtégla (a legkisebb szintű megkezdett épület aktuális szintje befejeződik.)
4. Léleklék (a kútban lévő LÉ 50 %-a elszökik) (csak hogy legyen benne némi szívás lehetőség is, izgalmasabbá téve a játékot
5. Hatalom köve (a feltételek megléte esetén 3. szintű hatalom tornya épül meg)
6. Védelem köve (a védőfal 3 napra 3 szinttel megnő, ha van hova nőnie)
7. Homokzsák (a gyakorlótér szintje megnövekedik 3-mal 3 napra)
Folytathatnám még néhány hasonlóval, de nem az a célom, hogy konkrét ötletet adjak, hanem inkább csak a jellegét megadni a tárgyaknak, erősítendő a szövetségi összefogást.
A tápos cuccokat inkább a küldetéseknél osztanám, nem megváltoztatva a jelenlegi küldetési rendszert. Mindössze annyit történne, hogy bizonyos számú küldetést elérve a hordaparancsnok adna egy jutalomtárgyat is. Az első lehetne mondjuk az 50. teljesített küldinél, hogy azért tényleg legyen kihívás is benne, a második a 100. küldinél és így tovább.
Hogy legyen némi alternatíva is a dologban és kaphassanak lehetőséget a bizonyításra a nem harcos beállítottságú karakterek is, x LÉ építése után is ki lehetne érdemelni ugyanezeket a tárgyakat, feltéve ha már előtte meg nem kapta küldetések teljesítése útján.
El tudnék képzelni néhány, a LÉ-kofa által adható küldetést is, amely elvállalása eleve LÉ-befektetéssel járna. Leginkább a "hozz x db tárgyat" típusú küldetések jöhetnének itt számításba, mint pl. a hozz 5 db ornamentikus gyűrűt. Magas szinten pedig hozz 1 db bufa gyűrűjét.
Tudom, a fent megfogalmazott gondolatok gyakorlati megvalósítása javarészt már nem megoldható, de hátha mégis kiragadhatók és átemelhetők bizonyos szilánkok. Kíváncsi vagyok játékostársaim véleményére, felkészülve a kemény kritikákra. Hangsúlyozom újra, csak egy kis agyalgás volt az egész, nem pedig konkrét fejlesztési javaslat. Azt akartam elsősorban megvilágítani, hogy szövetségi szintű összefogást igénylő feladatok teljesítése után szövetségi erőforrás kellene hogy legyen a jutalom legalább részben, míg az egyéni teljesítmények egyéni tárgyakkal, vagy más dolgokkal lennének elismerve (küldetések pl. nem kizárólag lélekenergiával lennének jutalmazhatók, hanem pl. egy adott szakértelem, vagy tulajdonság növekedésével, extra, kofánál nem kapható fókuszokkal, stb.
Jelesül nem az adott probléma megoldásán töprengtem el, hanem azon, hogy eleve miként lehetett volna megelőzni a hasonló helyzeteket, vitákat nem csak itt a fórumon, hanem a szövetségeken belül is. Mert ugye a probléma gyökere abban rejlik, hogy az epikus ölésért időnként, de nagyon ritkán és csekély számban kiugróan magas értékű cuccok esnek ki, melyeket természetszerűleg nem birtokolhat mindenki, csak azok, akik az egyenlőek között egyenlőbbek másoknál. Rossz látni és hallani, hogy szöviken belül micsoda konfliktusokat okozott már mindez. Régi barátságok mentek tönkre, jól működő szövik szakadtak ellentétes érdekeket képviselő táborokra, kilépések, törlések történtek. Nem jól van ez így kérem! Valamit tenni kell sürgősen! Az egyéni epikus jó ötlet, de valószínűleg nem végleges és nem tökéletes megoldás.
Ha annak idején az űbertáp tárgyak nem az epikus veréshez lettek volna kötve, nem alakult volna ki ez a helyzet. Rendben van, hogy adta magát a dolog, ha már epikus dögöket lehet agyoncsapni emberfeletti teljesítménnyel, akkor járjon érte valami. Én úgy csináltam volna meg, hogy bizonyos számú epikusig egy olyan tárgycsoportból eshessen valami, melyek ki vannak egyensúlyozva, vagyis nagyjából azonos értéket képviselnek. Semmi bufa, semmi triász, csak common cuccok, melyeken nincs nagy marakodás, könnyen eloszthatóak. Mivel az epikus csata elsősorban közösségi, szövetségi tevékenység, belepakoltam volna sok olyan tárgyat, melynek hasznosítása is közösségi. És itt most a hasamra ütök és mondok pár példát arra, milyen tárgyakra gondolok elméleti síkon:
1. Orglng lélektömlő (x %-kal növeli a szövi lélekkútjának töltöttségét)
2. Moa lélekbomba (maxba tölti a lélekkutat)
3. Esthar agyagtégla (a legkisebb szintű megkezdett épület aktuális szintje befejeződik.)
4. Léleklék (a kútban lévő LÉ 50 %-a elszökik) (csak hogy legyen benne némi szívás lehetőség is, izgalmasabbá téve a játékot
5. Hatalom köve (a feltételek megléte esetén 3. szintű hatalom tornya épül meg)
6. Védelem köve (a védőfal 3 napra 3 szinttel megnő, ha van hova nőnie)
7. Homokzsák (a gyakorlótér szintje megnövekedik 3-mal 3 napra)
Folytathatnám még néhány hasonlóval, de nem az a célom, hogy konkrét ötletet adjak, hanem inkább csak a jellegét megadni a tárgyaknak, erősítendő a szövetségi összefogást.
A tápos cuccokat inkább a küldetéseknél osztanám, nem megváltoztatva a jelenlegi küldetési rendszert. Mindössze annyit történne, hogy bizonyos számú küldetést elérve a hordaparancsnok adna egy jutalomtárgyat is. Az első lehetne mondjuk az 50. teljesített küldinél, hogy azért tényleg legyen kihívás is benne, a második a 100. küldinél és így tovább.
Hogy legyen némi alternatíva is a dologban és kaphassanak lehetőséget a bizonyításra a nem harcos beállítottságú karakterek is, x LÉ építése után is ki lehetne érdemelni ugyanezeket a tárgyakat, feltéve ha már előtte meg nem kapta küldetések teljesítése útján.
El tudnék képzelni néhány, a LÉ-kofa által adható küldetést is, amely elvállalása eleve LÉ-befektetéssel járna. Leginkább a "hozz x db tárgyat" típusú küldetések jöhetnének itt számításba, mint pl. a hozz 5 db ornamentikus gyűrűt. Magas szinten pedig hozz 1 db bufa gyűrűjét.
Tudom, a fent megfogalmazott gondolatok gyakorlati megvalósítása javarészt már nem megoldható, de hátha mégis kiragadhatók és átemelhetők bizonyos szilánkok. Kíváncsi vagyok játékostársaim véleményére, felkészülve a kemény kritikákra. Hangsúlyozom újra, csak egy kis agyalgás volt az egész, nem pedig konkrét fejlesztési javaslat. Azt akartam elsősorban megvilágítani, hogy szövetségi szintű összefogást igénylő feladatok teljesítése után szövetségi erőforrás kellene hogy legyen a jutalom legalább részben, míg az egyéni teljesítmények egyéni tárgyakkal, vagy más dolgokkal lennének elismerve (küldetések pl. nem kizárólag lélekenergiával lennének jutalmazhatók, hanem pl. egy adott szakértelem, vagy tulajdonság növekedésével, extra, kofánál nem kapható fókuszokkal, stb.
Dátum: 2009.09.12. 23:57:13
Én viszont tökéletesen egyet tudok érteni Birkával. Ha már lesz egyéni epkus, akkor nagyjából erre a dallamra lenne érdemes megvalósítani.
De!!!!! Ami az elmúlt néhány percben átfutott rajtam gondolatilag, azt a következő hozzászólásban fogom kifejteni.
De!!!!! Ami az elmúlt néhány percben átfutott rajtam gondolatilag, azt a következő hozzászólásban fogom kifejteni.
Dátum: 2009.09.02. 20:58:14
Márciustól játszom itt veletek, de eddig nem nagyon volt hozzászólásom a fórumon. Hogy most mégis tollat (klaviatúrát) ragadok, annak két fő oka van: Az egyik az, hogy kishíján beindult nálam a gyomor- ill. nyelőcső antiperisztaltika McPaul siralmait olvasva, viszont Wart, Ricardo és a többiek dumcsija nagyon tetszett. Ricardo utóbbi hasonlata kiváltképpen találó volt, ugyanis valami hasonlóról van itt szó tényleg.
Paul kapott egy jv-i fülest, hogy érdemes manózni, ezért tápszagot érezve elkezdte a csapatával kegyetlenül tolni a dolgot. Valleg botor módon bíztak abban, hogy majd hősök lesznek és valami űbertáp lesz a jutalmuk és azzal visszaszerzik a befektetett nergiát, sőt le is körözik a kimaradókat. Vagyis akár azt is mondhatnánk, hogy nemtelen dolgot műveltek azzal, hogy csak "biztatásra", jutalom reményében indultak neki a történetnek. És lám, a jutalom talán közel sem biztos, hogy arányos lesz ezzel a lendülettel! Nem is lenne jó, hiszen az event csak egy rövid kis érdekes epizódja a játéknak. Sajnálatos, hogy egyesek csak úgy mernek bármiféle kockázatot is vállalni, ha példátlan kincset ígérnek nekik.
Akik úgymond erőn felül ügyködtek manózásban és ezáltal "lerongyolódott" a karijuk, azok így jártak. És bízom benne, hogy nem lesz eredményes a sírásuk. Nehogy már a ketrec rázza a majmot, emberek! Elcseszünk valamit, hibás döntést hozunk, és mégis előnyt követelünk érte??? Álljunk már meg és nézzünk magunkba!
Hol van az leírva, esetleg törvénybe iktatva, hogy a végzetúr vezető karaktere csakis és kizárólag McPaul lehet, és az ő sikerének kell mindent alárendelni???? Elárulok egy titkot, ez a játék a középmezőnyben is kimondottan élvezhető, ha magával a játékkal és a barátainkkal foglalkozunk a vélt sérelmeink fennen hirdetése és a fenyegetőzések helyett.
Én több mint egy hónappal a játék indulása után léptem be ebbe a világba. Döcögve, bukdácsolva haladtam az elején, de hamar derék barátokra leltem, akiktől rengeteg segítséget kaptam és kapok is még mindig. Kb. 1600.-ként indulva eljutottam oda, hogy a legtöbb paraméterem benne van a TOP 50-ben, ami talán nem kis eredmény. Fél éven át rettegett egykori ellenfeleim rendre lepattannak rólam, csak csekély hányaduk őrizte meg előnyét velem szemben.
Sosem nyertem bajnokit, nem is lenne erre esélyem. Manókat vertem eleget, bár közel sem annyit mint jeles barátunk, de nem is sírok a veszteségeim miatt. A vadászatot akkor is élvezem, ha gyenge eredménnyel jár, a rajtavesztett portyákon meg jókat tudok derülni.
Sírásban a Cruentus a király! Végzetúr!!!! Én így szeretlek!!!!!
Paul kapott egy jv-i fülest, hogy érdemes manózni, ezért tápszagot érezve elkezdte a csapatával kegyetlenül tolni a dolgot. Valleg botor módon bíztak abban, hogy majd hősök lesznek és valami űbertáp lesz a jutalmuk és azzal visszaszerzik a befektetett nergiát, sőt le is körözik a kimaradókat. Vagyis akár azt is mondhatnánk, hogy nemtelen dolgot műveltek azzal, hogy csak "biztatásra", jutalom reményében indultak neki a történetnek. És lám, a jutalom talán közel sem biztos, hogy arányos lesz ezzel a lendülettel! Nem is lenne jó, hiszen az event csak egy rövid kis érdekes epizódja a játéknak. Sajnálatos, hogy egyesek csak úgy mernek bármiféle kockázatot is vállalni, ha példátlan kincset ígérnek nekik.
Akik úgymond erőn felül ügyködtek manózásban és ezáltal "lerongyolódott" a karijuk, azok így jártak. És bízom benne, hogy nem lesz eredményes a sírásuk. Nehogy már a ketrec rázza a majmot, emberek! Elcseszünk valamit, hibás döntést hozunk, és mégis előnyt követelünk érte??? Álljunk már meg és nézzünk magunkba!
Hol van az leírva, esetleg törvénybe iktatva, hogy a végzetúr vezető karaktere csakis és kizárólag McPaul lehet, és az ő sikerének kell mindent alárendelni???? Elárulok egy titkot, ez a játék a középmezőnyben is kimondottan élvezhető, ha magával a játékkal és a barátainkkal foglalkozunk a vélt sérelmeink fennen hirdetése és a fenyegetőzések helyett.
Én több mint egy hónappal a játék indulása után léptem be ebbe a világba. Döcögve, bukdácsolva haladtam az elején, de hamar derék barátokra leltem, akiktől rengeteg segítséget kaptam és kapok is még mindig. Kb. 1600.-ként indulva eljutottam oda, hogy a legtöbb paraméterem benne van a TOP 50-ben, ami talán nem kis eredmény. Fél éven át rettegett egykori ellenfeleim rendre lepattannak rólam, csak csekély hányaduk őrizte meg előnyét velem szemben.
Sosem nyertem bajnokit, nem is lenne erre esélyem. Manókat vertem eleget, bár közel sem annyit mint jeles barátunk, de nem is sírok a veszteségeim miatt. A vadászatot akkor is élvezem, ha gyenge eredménnyel jár, a rajtavesztett portyákon meg jókat tudok derülni.
Sírásban a Cruentus a király! Végzetúr!!!! Én így szeretlek!!!!!
Dátum: 2009.06.03. 10:44:04
Az alábbi kérdésem kapott rossz értékelést, ami egyenesen felháborító.
Melyik sajt nem penészes?
pálpusztai
camembert
parmezán xxx
márvány
A parmezán egyértelműen nem a penészes sajtok közé tartozik, a többit viszont nemes penészgombák érlelik, ráadásul mind közismertek. Még hogy a válaszaim nem egyértelműek!!! Szerintem kizárólag az értékelő tartozik egy szűk, speciális csoportba, akik még nem ettek, vagy nem hallottak a fenti sajtokról. Gratulálok neki!
Melyik sajt nem penészes?
pálpusztai
camembert
parmezán xxx
márvány
A parmezán egyértelműen nem a penészes sajtok közé tartozik, a többit viszont nemes penészgombák érlelik, ráadásul mind közismertek. Még hogy a válaszaim nem egyértelműek!!! Szerintem kizárólag az értékelő tartozik egy szűk, speciális csoportba, akik még nem ettek, vagy nem hallottak a fenti sajtokról. Gratulálok neki!
Dátum: 2009.05.27. 11:16:52
V3-on keresek remizni óhajtó társakat 30. szintig, mivel én még kicsike kari vagyok.
Dátum: 2009.03.12. 23:46:55
Égbekiáltóan hibás kérdést kaptam ma.
Melyik város Hollandia fővárosa?
Hága nem volt a választási lehetőségek között, pedig az a fővárosa. Amszterdamot kellett megjelölni, hogy jónak tűnjön a válasz.
Ha valaki nem ismeri a földrajzot, ne tegyen fel ilyen kérdéseket!
Melyik város Hollandia fővárosa?
Hága nem volt a választási lehetőségek között, pedig az a fővárosa. Amszterdamot kellett megjelölni, hogy jónak tűnjön a válasz.
Ha valaki nem ismeri a földrajzot, ne tegyen fel ilyen kérdéseket!
Dátum: 2009.02.23. 10:21:14
Helló Arcok!
A -30 %-os küldihez keresek portyapajtást a 3. Világban, oda vissza alapon. Felváltva nekivetkőzünk és remélhetőleg meg tudjuk csinálni.
Üzi jöhet a postaládámba, vagy mail is jó.
jacopo@freemail.hu
Köszi!
Csákány!
L.H.
A -30 %-os küldihez keresek portyapajtást a 3. Világban, oda vissza alapon. Felváltva nekivetkőzünk és remélhetőleg meg tudjuk csinálni.
Üzi jöhet a postaládámba, vagy mail is jó.
jacopo@freemail.hu
Köszi!
Csákány!
L.H.
Oldal: 1