Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Pietrus

Dátum: 2011.07.07. 18:20:41
Közben eszembe jutott, hogy csapatváltásnál nőhet. Én sem abban a csapatban kezdtem, ahol most vagyok. Mikor átléptem megnőtt a szükséges darabok száma, de azóta csak csökkent néhány darabbal.
Dátum: 2011.07.07. 14:07:00
Idézet: Teking - 2011.07.07. 13:41:26
sziasztok! az kiderült valahonnan, hogy a térképkeresésben, hány térképdarabot kell találni, és ez miért változik? ahogy néhányat találok (és hozzátenném, hogy a százalékos valószínűséget látványosan nem hozza a dolog), folyamatosan emelik a szinthez szükséges mennyiséget. 40valáhánnyal kezdtem, most 52 db kellene... van erre magyarázat (mert a leírásban nem találtam)?


Emelni biztosan nem emelik, ezt Miklós is leírta. Én is kb 60-ról kezdtem, és most már csak 52 kell. Nézd meg mégegyszer, nem hinném, hogy nálad másképpen lenne.
Dátum: 2011.07.04. 16:08:13
Idézet: Craslorg - 2011.06.28. 07:23:23
Még március 26-án az első futam előtt módosítottad Red Bullra, így nem szükséges


Tényleg, csak elkerülte a figyelmemet. Csodálkoztam is, hogy miért hagytam volna ott a Mclarent.
Dátum: 2011.06.27. 14:33:48
Egy másik topicban volt hasonló felvetés:
Idézet: Tiha - 2011.06.07. 22:44:05
Ezzel kapcsolatban volt egy ilyen ötletem: (már nem tudom melyik topikba írtam, de bemásolom)

"Némi gondolat, mivel is tehető vonzóbbá a TP. Illetve azok a tevékenységek, amivel TP jár, így sokan nem is csinálják.

Az egyik legkritikusabb kérdés a vadászat. Sokan vagy csak vadásznak, sokan meg abszolúte nem vadásznak. A javaslatom az lenne, hogy tegyük vonzóvá a vadászatot, méghozzá alternatív módon.
Mi lenne, ha minden vadászat alkalmával lenne egy „esély”, hogy a legyőzött állatnál (vagy a barlangjában) találsz valamit. Ez az esély RANDOM lenne, azaz sokban függene a véletlentől.
Maga az esély a találatra viszonylag gyakori lenne (kb 10-20 vadászatonként esne valami)

De itt a lényeg az, hogy a ami esik az is RANDOM lenne. Lenne gyakori nem, gyakori, ritka, ultra ritka, és lennének event jellegű tápok.

Gyakori:
Szintnek megfelelő gyógyital, varázslat ital, támadás itala, kis kristály ital, stb

Nem gyakori:
Kis PP-s ital, Kis CSP-s ital, kis lélekgyémánt ital, kis kristály ital stb

Ritka:
(ezek mellett: nagy CSP-s ital, Nagy PP ital, stb)

Ultra ritka:
- Olyan 1x használatos valami, amit ha elhasználsz: minden beidomított állatod alapszintje egyel megemelkedik. (mint a csonterősítés AF)
- 1x használatos valami 02: nagyobb adag LÉ-t ad
- 1x használatos valami 03: AFP ital (2 AFP-t ad)

itt sok izgalmas dolog lehet, ha jól ki vannak találva az alternatív tápok, akkor izgalmas lehet a vadászat, és az se lesz baj, hogy nem olyan jó a LE/TP aránya

Event jellegű:
Minden hónapban lenne egy intervallum (pl: júni 15 és 25 között) a szerveren az adott időintervallumban vadászó játékosok között kisorsolja a játék ezeket a tárgyakat. Ezt szinttől függetlenül bárki megkaphatja. Miklós kitalálná, hogy az adott hónapra mit és mennyit dob fel, és menne az izgalom, kinek esik!
Pl: 1 kvízmedál (ebből mondjuk 5 tételt tenne fel.)
3x annyi LÉ, mintha kisütötted volna a lélekkutat
időhöz kötött relikviák (volt eddig az ideiglenes aukciós bérlet, a lélekkút katalizátor, AF növelő stb)
Itt megint lehetne érdekes dolgokat betenni."
Dátum: 2011.06.25. 18:14:52
Én is módosítanám a világbajnok csapatot Red-bullra. (Az elején még arra gondoltam, hogy Webber gyengébb lesz, és a Mclarenesek többször végeznek elöl, de nem úgy néz ki, hogy be fog jönni)
Dátum: 2011.06.24. 20:43:42
Európai Nagydíj, Valencia
Futam végeredménye:
1. Vettel
2. Hamilton
3. Webber
Leggyorsabb kör: Hamilton
Edzéselső: Vettel
Legtöbb pontot szerző csapat: Red-Bull

Fun tipp (+1 pontért): 13
Hányan érnek célba körhátrány nélkül?
Eddig valahogy elkerülte a figyelmemet ez a javaslat. Kicsit hasonlít a tombolajáték várható fejlesztésre. Ha jól beállított %-ok, és tárgyerősségek lennének, akkor támogatom. Esetleg még hozzá lehetne fűzni azt, amiről a találkozón beszélt Miklós, hogy a rosszabb LE/TP arányú játékosokat segítsük. Kicsivel nagyobb találati esély nekik, és máris nem lehetne ráhúzni azt a sablont, hogy nyitja az ollót, stb...
Dátum: 2011.06.24. 11:49:54
Miért NEM lehet ellopni a Leonardo da Vinci által festett Utolsó vacsorát?
mert festmény
mert freskó
mert nem is festett ilyet Leonardo da Vinci
de el lehet


2 tagadó válasz, kissé igénytelen megfogalmazás. A kérdés jó lenne, de a válaszlehetőségek teljesen elrontják.
Dátum: 2011.06.19. 22:04:00
Most, hogy egy kicsit lecsillapodtak a kedélyek, hozzászólnék én is. A második találkozó volt, amin részt vettem, és ismét jól éreztem magam. Megismerkedtem néhány játékossal a világomból, és s jó fej embereket ismertem meg a karakterek mögött, már ezért is érdemes volt elmenni. Érdekes szituációk alakultak abból, hogy én tudtam melyik karakterrel játszik, Ő viszont nem tudta az enyémet (ugye mágusok?)
Az aukción sikerült gazdagodtam egy relikviával is elég occón, érdemes inkább ott licitálni. Tényleg maratoni volt az aukció, néhány tárgy valóban repülhetne a listáról. A fórum érdekes volt, jó iránynak tartom az ott elhangzottakat és nagyon várom, hogy a megbeszéltek meg is valósuljanak.
Remélem legközelebb többen leszünk, érdekes emberekkel lehet találkozni.
Dátum: 2011.06.19. 21:58:15
Idézet: Prisma - 2011.06.19. 21:50:19
Az 5 nap nem igazán jó. A múltkor az volt az ötlet, hogy a háború legyen olyasmi, mint az epikölés, rövid, de intenzív. A javasolt rendszerben a háború hosszát leginkább a cooldown (két cselekedet közötti kényszerű pihenő) nagysága határozná meg. 5 perc esetén a háború valószínűleg legfeljebb néhány órás lenne.

Ebben látok egy kis problémát. Ha abban a néhány órában valami miatt nem tudok géphez kerülni, akkor kimaradtam belőle. Plusz az idegeskedés, hogy érjek haza időre. A magam részéről ezt nem támogatnám túlzottan. Inkább valami olyasmit, mint a bajnoki, hogy legyen x időm nevezni, és nem baj, ha pont 16:05-től 16:50-ig nem kerülök gép elé. De ez csak az én véleményem.
A több körös ötlet tetszene, abban azért lenne egy kis taktikai lehetőség.
Dátum: 2011.06.19. 16:57:08
Nekem Milkós ötlete tetszik, néhány gondolatot fűznék csak hozzá:
1.: Mindenképpen a jelenlegi háborús rendszer mellé kerüljön be. A régi is maradjon meg, vannak olyanok, akik így is használják.
2.: A két "esetleges" hozzáfűzés a díjazásnál mindenképpen kerüljön be, és a lélekkútba kerülő nyeremény LE legyen több. Jelenleg néhány manakonstrukciónyi a nyereség, ami nem túl nagy motiváló tényező.
3.: A buffok ne csak simán tulajdonságot/szakértelmet adjanak. Engem pédául néhány +támadás vagy krit varázslat nem hozna nagy lázba. Lehetnének azok is, de inkább olyan effekteket adjanak, amiket másképpen nem, vagy csak korlátozottan megszerezhetőek, és nem jelentenek direkt tápot vagy csak kényelmi funkciókat adnak. Amire gondolok: Vadászat/portyázás közben x ideig y% eséllyel találsz kristálypontot. Vagy X ideig állataid morálja lassabban csökken. Vagy akár lehetnének szövetségi szintű hatások is: LE-ből építésnél nagyobb mértékben nő a lélekkút, vagy a lélekkútból való építés x%-kal hatékonyabb vagy a következő háborúra első harcoló tagotok valami bónuszt kap. Itt lehetne kitalálni még sokat, ez csak néhány példa, ami hirtelen eszembe jutott.
4.: Az inaktív tagokra kéne valamit kitalálni, mert az, hogy automatikusan harcoló fél lesz, nem biztos, hogy a szövetségnek előnyös. A következő jutott eszembe: Be lehetne állítani egy kapcsolót, hogy harcoló/segítő akar lenni, ha hadat üzennek a szövetségnek. De ez csak akkor működne, ha szürke/piros a tag, és a hadüzenet és a háború elindulása között sem lép be.

Mit szóltok a fentebb leírtakhoz? Ötletet, kritikát szívesen fogadok.

Ui.: Akinek nem inge, ne vegye magára: Nagyon szépen megkérnék mindenkit, hogy ha lehetséges konstruktív hozzászólásokkal ötleteljünk, és jussunk előrébb. Lehetőleg ne személyeskedjünk, ne törődjünk a pontozással, próbáljunk normális emberhez méltóan hozzászólni.
Dátum: 2011.06.16. 14:24:08
Alapból van 2 és 3.5% közötti esélyed. Ha portyázol, akkor ez az alap % nő meg 1,33-szorosára, tehát lesz 2,66 és 4,655% közötti esélyed térképre. Ezeket még módosítják az eddigi relikviák, és a csapatlétszám.
Dátum: 2011.06.16. 00:07:43
Valaki elmagyarázná nekem azt az apróságot, hogy a láthatatlan vadászat miért csak fél eseménypontot ad?
Értem én, hogy a kufárok csatájából copy-paste-elték, és ott fixálni akarták a LE/TP-t. De itt minek kell? A végeredménynél tök mindegy, hogy vadászatból/portyából/kihívásból szereztük a térképeket. Arról nem is beszélve, hogy sehol nem volt leírva, hogy így lesz, és a kezdés előtt még az eseménypontok számát sem láttuk sehol. Nem számottevő a "veszteség", de jó lett volna tudni.
Dátum: 2011.06.15. 17:44:19
"Zsákmányoljanak tőled legalább 100 LE-t úgy, hogy te támadsz!"

Te támadtál a bemásolt esetnél?
Dátum: 2011.06.10. 18:53:33
Kanadai Nagydíj, Montreal
Futam végeredménye:
1. Vettel
2. Webber
3. Hamilton
Leggyorsabb kör: Hamilton
Edzéselső: Vettel
Legtöbb pontot szerző csapat: Red-Bull

Fun tipp (+1 pontért): 1. (Tehát a rajt után közvetlenül)
Hanyadik kör végén lesz az első boxlátogatás (bármilyen okból)?
Dátum: 2011.06.08. 18:54:09
Alapvetően jó ötlet, de van néhány észrevételem. Ősköves tárgyra kedvezményt adó tárgy nem valószínű, hogy bekerülne.
A jutalmakat úgy gondoltad, hogy a szakértelmeket max fölé is növeli?
- ha igen, akkor nincs értelme a maximum nélküliekre jutalmat adni, mert azt le-ből is ki tudod hozni.
- ha nem, akkor mindenki a legmagasabb szakértelemet/tulajdonságot választaná (általában kritikusok/iq)
Dátum: 2011.06.05. 18:14:26
Én nem tapasztaltam ilyesmit. Nem állítgattál valamit a böngészőn, vagy a hálózati kapcsolatokon? Esetleg nem "eszi" más program is a sávszélességet?
Dátum: 2011.06.03. 20:36:07
Hogy hivjuk azt ha valaki megváltoztatja a múltját?
Múltváltoztatás
Paradoxon*
Morozus
Eteriogus


A paradoxon véletlenül nem olyan állításokat jelent, melyek ellentmondásra vezetnek?
Dátum: 2011.05.28. 11:04:54
Megint sikerült marhaságot írnom, jeeee
Dátum: 2011.05.28. 10:49:24
Előre bocsátom, hogy én nem szavaztam. Szerintem sokak azért nem akarják használni, mert 100-as szint felett a portyák nagyrésze 0-ás (vagy csak az eh kattan be), és csak a küldetések miatt portyáznak. Ha több ép-ről kivégzed, akkor kevesebb köröd van -> több portyából tudnád csak megcsinálni a küldit. Egyébként azzal egyetértek, hogy erősítené a szakértelmet, és értelmet adna neki, de lesznek olyanok, akik így sem fogják kihúzni.