Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ashran83

Oldal: 123
Dátum: 2009.12.29. 17:50:59
mennyi magyarország lakossága körülbelül?
13millió
10millió
15 millió
8 millió


Kis mondatkezdő betű, illetve kisbetűvel a tulajdonnév kezdés??? Ne má'!!!
Idézet: Kocos - 2009.11.22. 17:46:56
Mi kéne kecsegtetőbbé tenni a normál szintlépést? Az már most is kecsegtető. Több LE, több ÉP-VP. Jobb cuccok. Gyorsabb küldi. Jobb térkapus cuccok (egy darabig). Nagyobb harci potenciál az entitás és az epikus ellen. Szerintem aki megteheti igyekszik szintet lépegetni.


Ezzel én speciel vitába szállnék. Engem semmi nem ösztönöz, hogy előre lépjek, mert esélyem sem lenne a normális játékra. A több Le nem egyből jelentkezik, ha több Ép kell, akkor egészséget fejlesztek, ha több VP akkor mágiát, ettől nem jövök lázba a szintlépésnél. A fertőzést le se szarom már egyik szerveren se. Az hogy nagyobb kapacitás az entitás vagy epikus ellen??? Arra válaszoljon valaki, hogy lehet, hogy a 80-90. szintű entitásba kevesebbet sebzek egyfolytában (legnagyobb sebzésem is majd 1000-1500-zal elmarad), mint a 100 fölötti epikusokban. Legutóbb 109-es epikusba többször 6000k felett sebeztem a 87-es entitásba egyszer tudtam 5500-at sebezni, de pl. vagy 8-szor 3000 alattit, míg epikus ellen már jó ideje nem sebeztem 3000 alatt...
Gondolom ez nem teljesen ide tartozik, de akkor is zavar...
V2-ön az epikusokkal olyannyira előre vagyunk, hogy érdembe nem tudok vele mit kezdeni, amikor egy varázslattal belémküld 3-4000-et és csak pislogok... Jó ez részben köszönhető az egykori pók voltomnak, aztán meg a VF-nek, de ettől még nem érzek motivációt a gyorsabb szintlépésre. Az új tárgyak? Pff.... hát nemtom az őskövesek közül kb minden második garnitúra fegyver passzol épp a kívánt taktikámhoz, a nem ősköves cuccoknak meg nevetségesen kicsi vagy a védelmük vagy fegyvernél a sebzés, emiatt szintén nem éri meg a sietség. Gyorsabb küldi??? 50. szintre jószerivel minden küldetést megcsináltam kivéve a 60-70-es legendásat és az 55. szinten kezdhető sárkányosat. Nemtom miért kellett leállni a küldetések kitalálásával, persze némiképp változatosabban, mint az eddigiek, hogy lépj 5 szintet, döntetlen és társai, amik nem játékélményt adtak csupán szenvedést, de a szintlépős annyira még nem is, ellenben a kiégett ősköves az mindenképp... Tehát küldetések miatt se éri meg sietni...
Nincs olyan bónusza a szintlépésnek, ami miatt megérné, hogy előre menjek, és a jelenlegi környezetben és rendszerben nem is lesz. Ha valami olyan esemény lesz, ami meg magasabb szinthez kötött, hát szerintem egyrészt a többség le se fogja szarni, vagy elkezd sírni, hogy miért csak a magasaknak van, mint a KH...
Mortimer, valójában egy röpke pillanatra megfordult a fejemben, hogy kéne egy épület melyet ha felhúz egy szövi, akkor háborúban rombolhatja a másik épületeit, de aztán elvetettem. Elég a szerverekre a sok szerencsétle és felesleges citadella egyezmény, meg anticitadella meg minden lófasz, ha jönne egy épület, amivel háborúban lehetne más szövetségi épületeket rombolni, akkor ez ellen jönnének szerveződések, mert akárhogy nézzük, bár a citadella nem rombol, és egy kiépített szövetségre nagyon nincs is hatással, de ennek ellenére megy ellene a rinyálás, "mert aljas dolog és csak tönkre teszi mások játékélményét, mert semmi haszna nincs, csak szopat..." stb...
Szóval emiatt elvetettem, pedig szerintem is kéne olyan épület, amivel rombolhatnád ellenséges szövetség épületét, ő is viszont rombolhat és így tovább, vagy akár győzelmi jutalom/bűntetésként is működhetne, persze az erőviszonyok figyelembe vételével. Pl egy farmszövi legyőzésénél nem rombolhatnál, mert tök fölösleges, ellenben egy erős szövetség legyőzésénél már mehetne a rombolás...

Ezt mondjuk össze is lehetne kötni a háború reformmal, hogy kút töltődés helyet lelőhetnél valamekkora mennyiséget ellenfeled egyik-másik épületéről, ilyenre gondolok, mint nekrofun, kínzó, hatalom tornya, védfal-gyaktér vagy PC stb...
Igen, elvileg a Belső kör nevű épülettel másolnák a harcitulajdonságokat adó épületeket. Igazából itt csak az épületek vannak, a gyémántoknál annyit elrontottam, hgy a kvázi über épületet drágára írtam, pedig lehet azt nem kéne, és akkor mehetne a trükközés a másolgatással, erre írtam ott hogy az az épület még agyalás alatt van, illetve a speckó szakértelmekkel lehetne bulizni, de most csak az épületeket dolgoztam ki...

Snitt ezek távlati tervek, és igen nagyon felrugná a jelenlegi játékmenetet, de hosszútávon 1-2 év múlva jelenlegi formájában lehet nem biztos, hogy megállna a VU a lábán, de nem akarok jóslatokba menni...
Dátum: 2009.11.19. 09:55:08
Hát én mindhárom világon használom a vf-et. V1-V2-ön kimaxoltam, v1-en a 4 szintlépős után így az 5 szintlépőset már maxos vf-fel csináltam, v2-ön nem volt ez a hátrány, mert az 5 szintlépős után maxoltam, ugyanakkor megvolt az a hátrány, hogy 3-4 szintet léptem előre tök felesleg és kerültem bele egy olyan darálóba, ami korábban nem nagyon érintett. v3-on nincs kimaxolva, de ott egész korán elkezdtem a fejlesztését. V1-en volt a legjelentősebb a hatása, mivel ott egy időben (tavaly március) csak építettem semmit nem fejlesztettem, miután akkor gyakorlatilag 5 percig nem tudtam 15% felett lenni, mert valaki levert mint állat. Ezen a vf aztán segített, most is megvan az az ügyfélkör akik 99% agyonvernek, de nekem is van esélyem másokat agyonverni, illetve azért csak 99 %, mert esetenként nagyot pattannak.
Szerintem semmi baj nincs a vf-fel és Mortimer jöhetsz akármilyen magyarázatokkal, igazából nem is érdekel, mert tetszik, hogy naponta kiszámíthatóan csak 10 ember ver agyon és nem 20... Inkább maradok "vak" és élvezem a vf számomra jó hatásait, illetve elszenvedem a hátrányait, mert pl a vf-nek köszönhetően v2-ön köpni nyelni nem tudok az epikusokkal szemben...
Szerintem se a vf-et kéne bolygatni, hanem a többi mások által már felvázolt problémakörökre kéne megoldást találni...
Dátum: 2009.11.11. 12:03:16
Egy jótanács. Lopás 30-as szintig max 3-at rabolhatsz, 30-as szintig a százalékos esélye növekszik annak, hogy egy portya során lophatsz e követ. 30-as lopással 30 % esélyed van arra hogy portyázásnál kiégett őskövet lopj ellenfeledtől. Szóval ha már foglalkozol a témával, akkor érdemes alap 30-ra vinni, mert akkor 30+30-cal már 6 maximum 7 követ lophatsz.
Dátum: 2009.11.05. 16:16:35
Konkrétan az eddigi kalandjaim egy esemény köré épülnek, amire folytonos utalások vannak az összes kalandban. Annyira szorosan nem függenek össze, és pont az említett utalások miatt tök mindegy, melyik részét kapja meg, mert elkezdődik a történet, amibe beleveszek elemeket, hogy visszagondol pl az elmúlt napokra, de ettől még érthető.

Ennél a kalandnál konkrétan úgy van vége, hogy hősünket a címben szereplő emberke elküldi egy feladattal egy helyre, ez jelen esetben egy erőd/város/lényegtelen és a kaland úgy ér véget, hogy bejutott az erődbe, kicselezte az őröket és nézi végső célját egy hatalmas tornyot, ahova be kell majd jutnia.
Az elsődleges cél tehát teljesítve, juss be az erődbe, persze hogy legyen benne egy kis talány, konkrétan ez az utasítás nem hangzik el. Ha kimarad a következő két rész, attól a 4. még ugyanúgy érthető lesz, mert önálló epizódként kezdődik, csak közbe visszautalok a korábban történtekre. Jelen esetben pl a 4. résznél lehet egy adott helyszín (torony) ahol mászkál a karakter és nem feltétlen kell az előéletet ismeri, mert már a bevezetőbe vagy a próbák közötti átvezetőbe megkapja a játékos az előzményeket.
Ráadásul jelen esetbe minden egyes kalandnak más végcélja lesz, ami az utalásokból derülne ki.

"Az őr ugyan nem ébredt fel, ez megnyugtat némileg, de amint közelebb érsz a toronyhoz, felfedezed, hogy az oda való bejutás már nem lesz ilyen egyszerű. Mágikus csapdák, őrök, védőaurák, gonoszan vicsorgó házi kedvencek. És persze továbbra is észrevétlenül kell bejutnod. Átkozod Lainort, miért nem tudott egyszerűen a toronyba teleportálni…"

Konkrétan ez a kaland vége, aminek azért maradt nyitva a vége, hogy gondolkodtassa a játékost. A második kalandnak dettó hasonló vége volt, bár tény hogy a három eddig írt kalandom közül ennek maradt leginkább nyitva a vége, de innen bármi történhet, az már a játékosra van bízva... Márha érdekli egyáltalán a történet...

A lélekgyémántos rész meg azért érdekes, mert korábbi két elfogadott kalandomban egy árva szót nem említek a gyémántokról, sőt a második kalandba eleve a történetből adódóan nem is kaphatna a hős gyémántot (azt mondjuk elismerem, hogy kb most olvastam csak az értékelési szempontokban, hogy bele kéne venni a gyémánt megkapását), de ez mindegy.
Dátum: 2009.11.05. 15:29:55
Elutatasítottátok a kalandomat az alábbi indokkal:

Ma, 14:58 Beküldött kalandodat az adminisztrátorok elutasították. Indok: Nem jó a történet
A kalandnak nincs vége, és nem magyarázod meg, honnan szerzed a lélekgyémántot a végén.

A kaland címe: Lainor küldetései I. – A találkozás

Ebből egyedül a lélekgyémántos résszel tudok valamennyire egyetérteni, bár konkrétan egyetlen kalandom végén se írtam le eddig, hogy igen így és így jutottál hozzá a lélekgyémánthoz, mégis el lettek fogadva.
Az hogy nincs vége, ezzel azért nem értek egyet, mert az írón múlik szerintem, hogy milyen eseménnyel zár egy fejezetet, márpedig itt a címből kiderül, hogy több részből áll. Kvázi amit én végének írtam, az tényleg lezárás, mert az adott célt elérte a kaland végére, az már más téma, hogy innen még folytatódik tovább a kalandja, de ott már más a cél.

Ehhez lenne akkor annyi kérdésem, hogy történet szerint muszáj a végén megkapnom a lélekgyémántot, vagy közben is megkaphatom, ettől függetlenül még a próbák lemehetnek. Arra gondoltam, hogy a szöveget átalakítom úgy, hogy jelen kaland története szerint megbízást kap a végzetúr, amiért kvázi kap valamennyi lélekgyémántot előlegként, és ígérik neki, hogy amint teljesiti az egész küldetést, akkor megkapja a többit is. Ez persze jelen esetben több részen át tartana, de a második, harmadik- akárhanyadik részekbe bele tudom venni, hogy menet közben talál lélekgyémántot.
Gondolok itt pl arra, hogy bemegy ajtókon, hatástalanít csapdákat, aztán talál egy ládát benne x gyémánttal, aztán, amikor menne tovább még megtámadják vagy háromszor, szóval megszerezte már a kincset, de még mindig folytatódik a kalandja, mert van dolga...
Köszi a választ, így már érthető!
Köszi a berakott fejlesztéseket!
Dátum: 2009.11.02. 20:44:22
52-es kalandnál, Sötétség Medálja az utolsó próba kvíz volt, aminél a válasz megadása után egyszerűen visszadobott a kaland menübe és nem teljesítettként értékelte (nem próbálhatom újra, nem is lett kész) a kalandot, de nem írta ki, hogy kudarcot szenvedtem vagy rossz választ adtam, csak kidobott a próbából.
Nemtom az befolyásolta e, de 15% alá került a két próbában levő csata után az ÉP-m, azonban még így is 600 Ép körül voltam.
Tanulás próbát miért nem lehet csinálni? Mármint próbához az a szakértelem miért nem használható fel? Jó lenne.
Érdeklődnék, hogy több részből álló kalandot készíthetek e, amik összefüggő események (háttértörténet) köré épülnének. Nem lennének benne konkrét hordák említve, max "ellenséges horda"-ként utalnék más hordákra. Úgy értem, hogy csinálok egy kalandot mely kapná az Blabla első rész címet, és ennek lenne történetileg folytatása, blabla 2. rész stb... Konkrétan az összefüggő háttértörténetre tenném a hangsúlyt.
Értelemszerűen egyszerre mindig egy részt készítenék, aztán jöhet a folytatás, ha elfogadjátok.
Dátum: 2009.08.31. 13:56:52
Idézet: Miklós - 2009.08.31. 13:01:58
Az egyéni epikusölésről: ebből a néhány embertől származó (bár igen terjedelmes) hozzászólásból nehéz következtetést levonni a nép akaratára vonatkozólag. Ha a dolog célja nem a szekrénnyi kincs, hanem csak a szórakozás, akkor nincs kifogásom ellene. Ahogy írta valaki, semmiképpen sem előről kell kezdődnie, hanem egy, a játékos szintjétől függő epikussal. Mondjuk minden 15-20 legyőzött egyéni epikus után lehetne VÁLASZTANI 1 db kincset az adott szörny kincstáblájából, 10 dukát árán.



Ez teljesen jó és érdekes ötlet, szerinte így ahogy leírtad, csináltok rá egy gyors 1-2 hetes tesztet és jöhet is 3 hét múlva
Dátum: 2009.07.16. 13:41:47
Hány horcrux van a Harry Potter 7-ben?
7
2
4
9

Ez a kérdés hogy a p-be jutott át a rostán. Kéne tudnom? Már magát a kérdést se értem. Kéne törölni de izibe ezt a kérdést, mert enyhén szólva is speciális.


Most komolyan valaki már jelezte ezt a kérdést 4 hónappal ezelőtt és azóta nem tudtátok kiszedni???

"SpiritwalkerFérfi
Végzetúr tanonc
13 hozzászólás
Profil megtekintéseÜzenet küldése

Re: Kvíz 3.
3318. hozzászólás - 2009.03.25. 12:40:27
Hány horcrux van a Harry Potter 7-ben?
4
2
9
7



Mivaann vaazzeee???? Törlendő
"
Dátum: 2009.06.17. 16:20:09
Melyik filmben van Jack Spero mint kalóz?
Karib tenger kalózai
Múmia
Terminátor
Trója

Aha, helyes írás, idegen név helyesírása... Jack Sparrow forog a sírjában, hogy nem tudják normálisan leírni a nevét...
Dátum: 2009.06.17. 13:07:47
Kik NEM DÉLamerikaiak?
Aztékok
Kajovák
Inkák
Maják


Aha ez most mi? Mert tudtommal se az aztékok, se a maják nem dél-amerikaiak ugyanist egymást követve éltek a mai Mexikó területén illetve Yukatán-félszigeten (főleg a maják). Az pedig erősen Közép-Amerika... Inkák az Andokban éltek szóval ők déliek, kajovákról meg nem is hallottam...

Helyesírásról meg ne is beszéljünk...
Dátum: 2009.04.08. 02:20:14
Melyik filmjéért jelölték Oscar-díjra Leonardo Dicapriot?

Véres gyémánt
Titanic
Xy
Wz

A kérdés feltevője szerint a helyes válasz a Titanic, ami szerintem nagyon helytelen, mert azért a filmért nem jelölték oscarra, ellenben a Véres gyémánt c. filmért már igen. A kérdés rég benn lehet a rendszerben, mert nem volt lehetőség az értékelésére viszont rossza a válasz, ezért kérném azonnali eltávolítását...
Dátum: 2009.03.15. 22:17:40
Most őszintén mi a lószar van a minuszban portyázással? -10%-on támadok nálam jóval gyengébb embert (150 pontnyi Tö különbség legalább) és úgy ver el a gyengébb cuccaival, hogy csak a varázslatom jön be ellene, a fizikai harcban meg semmit nem sebzek....??? Ez ma már a harmadik. Aztán megyek egyet -20%-on és ott meg meg se tud ütni az előzőnél erősebb és jobb cuccokkal rendelkező karakter. Volt valami átprogramozás... Talán meg kéne említeni ha igen, nem úgy mint a kivégzésnél, ha hónapokon keresztül hiányos leírással működött....
Dátum: 2009.03.14. 21:51:53
Tegnap 11:50-kor lejárt a prémtagságom, amit 12:08-kor meghosszabbítottam, de a csp-m 400-ról 250-re visszaesett. Mivel nem szoktam vadászni (portyakarakterem van) csak most vettem észre a hiányt... Tudtommal nem veszik el azonnal, pláne nem 20 percen belül a csp, a prém lejárta után, főleg hogy meghosszabbítottam 18 perccel később. És nem nem vadásztam, mert mint fent említettem a karakterem portyákból fejlesztem egyelőre és nem vadászom...
Dátum: 2009.03.03. 10:19:06
Az lenne a problémám, hogy V2-ön raktam fel egy kérdést, amire már érkezett 11 jó és 6 rossz válasz, de még mindig nincs értékelve, szóval még a jó értékelés esetén kapható LE-t se tudtam felvenni. Valami megoldás??
Oldal: 123