Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 1234
Szerző
Topic neve: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
41. hozzászólás - 2009.11.22. 10:54:10 (Válasz Mortimer #40 hozzászólására.)
Az nem a kamra hibája volt. A kamra az egyik legkorrektebben működő dolog a játékban, nem értem miért pont azt kellene megpiszkálni.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 7.82
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
42. hozzászólás - 2009.11.22. 11:07:51 (Válasz Miklós #35 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.11.22. 10:17:17
Ahogy asszem Jerikó írta valahol, az egy tévedés, hogy egy pók azáltal, hogy lemarad, a játékban globálisan erősebb lesz, csakis lokálisan, a saját szintjéhez képest tud ezzel erősödni, az élmezőnyhöz képest egyre jobban lemarad.


Viszont a jelenlegi rendszerben a kutyát nem érdekli a karakter globális erőssége (mivel egy 30. szintű karakter és egy 90. szintű karakter között soha nem lesz interakció) viszont a lokális erőssége annál inkább.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 8.36
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
43. hozzászólás - 2009.11.22. 11:28:19 (Válasz Miklós #35 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.11.22. 10:17:17
A szintlépésre elég sok inspiráló dolog van már így is.


Én csak a normál küldetéseket tudom.
Még az epikus lenne, de az sem, mert azokhoz csak a szövi legnagyobb tagjai szagolnak hozzá, ha nem ezekhez tartozol ez is kiesik.
Ha mégis akad valami egyéb ebben a játékban, amiért a küldetések kitolása után érdemes szintet lépni, akkor az nagyon csúnyán elkerülte e figyelmemet, vagy én egy másik játékot játszom de csúnyán.
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 3.29
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
44. hozzászólás - 2009.11.22. 11:33:45 (Válasz Miklós #35 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.11.22. 10:17:17
A kínzókamrával pedig csak annyi volt a baj, hogy olyan LE szerzési metódus, amely nem kötődik TP-hez.


Eztnemértem.
Dehogynem kötődik, ahhoz hogy valakit bekamrázz, el kell verned portyában, amiért TP-t kapsz.
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 4.29
kedvelt tagTyberius06Férfi
Végzetúr tehetség
184 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
45. hozzászólás - 2009.11.22. 11:35:38 (Válasz Miklós #35 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.11.22. 10:17:17

Mivel nincs lehetőség több hónapos megatesztre minden fejlesztés előtt, ezért egyetlen módja van, hogy a további bakikat elkerüljük, nagyon alaposan át kell gondolni mindent, épp ezért beszélek meg mindent veletek a fórumon.


Ezt megértem, de lenne egy kérdésem. Arra sincs lehetőség vagy kapacitás, hogy létrehozzatok egy állandó tesztszervert, ahova tudnátok hívni aktív játékosokat, hogy felgyorsított ütemben 1-2 hét alatt leteszteljenek egy-egy fejlesztést és a vele járó kiskapukat. Olyanra gondolok, hogy ha pl egy szakértelmet kell tesztelni, akkor minden erőforrást megkapnak hozzá, annyi lenne a dolguk, hogy kiskapuk tömkelegén gondolkozzanak, próbálják kijátszani a rendszert és ha találnak valami explitot ez alatt a két hét alatt, akkor azt jelentsék. Így a fejlődési részt ki lehetne hagyni, és csak az adott cuccra koncentrálni.
Oké, lehet hogy most megmondtam a "nagy" igazságot, igazából nem vágom, hogy szoktátok csinálni a teszteléseket, ezért ha hülyeséget beszéltem itt, akkor elnézéseteket kérem, csak megfogant bennem ez az elgondolás.
V1 - Tyberius (Tyrant)
V2 - Heretic (SM)
V3 - Heretic (I:RM)

Fórumon még Ashran83 néven találhattok meg.
Általam írt kalandok: A mélyben szunnyadó erő, Harc az agyasokkal
Pontszám: 6.72
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3622 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
46. hozzászólás - 2009.11.22. 12:21:07 (Válasz Tyberius06 #45 hozzászólására.)
Idézet: Tyberius06 - 2009.11.22. 11:35:38
Arra sincs lehetőség vagy kapacitás, hogy létrehozzatok egy állandó tesztszervert, ahova tudnátok hívni aktív játékosokat, hogy felgyorsított ütemben 1-2 hét alatt leteszteljenek egy-egy fejlesztést és a vele járó kiskapukat.


Elvi lehetőség lenne, csak értelme nincs sok. A játékosok valódi, éles versenyhelyzetben nagyon másképp viselkednek, mintegy tesztkörnyezetben. A játék inditását megelőző béta környezet még istenes lyan szempontból, hogy ez egy vadonatúj játék ilyenkor, mindenkit elkap a felfedezés öröme, nem fut vele párhuzamosan "valódi" játék: úgy játszanak vele, mintha igazi lenne, még akkor is, ha tudják, egy idő után véget fog érni. Ha azonban fut már az éles játék, a tesztszerveren lesz ugyan néhány ember, aki elprüntyög, de nem adják bele szivüket-lelküket, nem optimalizálnak annyira, pont azok a dolgok nem jönnek elő, ami miatt ezt az egészet csinálnánk. A v4 tesztszerver és az angol tesztszerver kiváló példák voltak erre. Ráadásul átkozottul megnehezíti a dolgunkat, hogyha párhuzamosan fut több olyan szerver, amelyek mindegyikén más-más programverzió fut, lelassul a fejlesztés, és/vagy nő a valószínűsége, hogy elrontunk valamit, a teszt verzió helyett az éleset patcheljük stb, ami katasztrofális következményekkel járhat.
Pontszám: 8.33
kedvelt tagTseby'dr akulaFérfi
Végzetúr mester
799 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
47. hozzászólás - 2009.11.22. 14:39:07
Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?


anélkül hogy ne büntesd a lassabban avagy gyorsabban fejlődöket sehogy, egy következő szerveren esetleg lehet ilyesmiken agyalni de lassan már a 3-as világ is eléri az egy éves jubileumot így meg utólag belepiszkálni szerintem nem volna jó 5let.
V3 : Tseby'dr akula

Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye.
Pontszám: 5.27
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
48. hozzászólás - 2009.11.22. 15:56:58 (Válasz Miklós #35 hozzászólására.)
Miklós, sajnos a PvE elemek elhanyagolhatóak
-KH csak az élmezőnynek van.
-Térkapu egy unalmas hent...
-Epik csak a szövi topé
-Entiás meglepően hamar egészségtelen kihívás sokaknak
Maradt még valami?

A tárgyak maximalizálása se egészen tökéletes. (epik ékszereket mért nem maxoltad már jó rég???)

Állandó eventek terén:
-Kvíz olimpia értelmetlen dolog, de erről fut is egy külön téma
-Bajnoki VF+Pók taktikásoké

Szintlépés kellően ösztönözve van?
-Ha szintet lépek magasabbról kapom a pofonokat, még többet sebződök
-Azonnal azon törpölhetek, hogy veressem magam sos 15% alá
-Anyázok, hogy fertőzés ellen kell megint küzdeni, bajnokin megint nagyobb kategóriába csúsztam, lassan cserélnem kell a blökiket stb
-Morgok hogy a legenda megint nem mondott semmit, mert statikus, hogy nincsenek új küldik, hogy megint csak a monoton vadászat stb

Egy nem KH-zó, normális sebességgel játszó játékos előtt sajnos 2 választás maradt, vagy VF vagy törlés, mert iszonyat egysíkú lesz a game

Természetesen megértem a dolgot, utólag nem akarnak se a játékosok de a JV módosítani a jelen rendszeren...
Pontszám: 5.14
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
49. hozzászólás - 2009.11.22. 16:20:03 (Válasz Birka #48 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2009.11.22. 15:56:58

-Azonnal azon törpölhetek, hogy veressem magam sos 15% alá

ez itt HÜLYESÉG, már bocsánat. annyira sokszor emlegetitek hogy már lassan kezd idegesítővé válni. 30-40 felett a tudatosan játszók már terveznek a szintlépéssel. én az utolsó 100 TP-t már felfele támadva portyázom össze, kényelmesen elolvasom a legendát, ha addig nem csapnak le, hát megyek a térkapuba, epikushoz, esetleg meglátogatok egy nemrég nagyot sebző támadót és pizsamában betámadom aztán kezdek (újra) vadászni. aki odafigyel a játékra annak ritkán adódik olyan hogy "hirtelen" szintet lép. ha ezt kiszedi a játékvezetés (és ad egy szabadon felhasználható tortát) engem a legkisebb mértékben sem zavar (sőt, tápot kapnék epikusveréshez, ingyen gyógylötty sosem fáj), de ne legyen a szintlépés utáni 100% életerő a szintlépéstől elriasztó ok.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 7.27
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
50. hozzászólás - 2009.11.22. 16:36:09 (Válasz S0laris #49 hozzászólására.)
Az, hogy tudatosan készülsz rá, még nem azt jelenti, hogy örömmámorban úszol, ahogy elvileg kellene, hogy de jó, már szintet léptem, hanem azt jelenti, hogy megtanultad kezelni ezt a problémát, hogy mihez is kezdj ha hirtelen kinn találod magad a tér közepén.

Vagyis nekem legalábbis ez nem örömként jelenik meg, hanem valóban, na akkor fertőzés, és na akkor mikor is tudok ismét érdemben játszani, vagyis eltűnni max ÉP-ről.

Ha neked nem, elnézést a feltételezésért.
A hozzászólást Darah módosította 2009.11.22. 16:36:29-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.86
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
51. hozzászólás - 2009.11.22. 17:46:56
Mi kéne kecsegtetőbbé tenni a normál szintlépést? Az már most is kecsegtető. Több LE, több ÉP-VP. Jobb cuccok. Gyorsabb küldi. Jobb térkapus cuccok (egy darabig). Nagyobb harci potenciál az entitás és az epikus ellen. Szerintem aki megteheti igyekszik szintet lépegetni. A gond talán inkább ott van, hogy a mezőny olayn szinten besűrűsödött, hogy a gyorsabb szintlépés egyelőre csak kevesek kiváltsága. A VFüszel szépen lassan összegyömöszölt mnezőnyből kb. akkor érdemes felfele elindulni, ha
1/ felfele is magabiztosan győzelmeket tudsz aratni szinte bárki ellen,
2/ ez nem veszélyezteti a napi PP elköltését.

Persze nem észnékül érdemes menni, hanem addig amíg mind 1/ mind 2/ fennáll. Ha az egyik veszélybe kerül lassítani kell. Ha ez a hatás felszínre fog törni a gyakorlatban (könnyen lehet, hogy az emberek inkább nem kockáztatnak előremenéssel, hanem ha már elérték a nirvánát [1/ és 2/], akkor maradnak a seggükön, hogy ne kockáztassák ezt), akkor úgy képzelem el a mezőny széthúzódását, ahogy egy spárgán amit kihúzunk a vízből megülnek a vízcseppek. Vagy nem.

Amin szerintem mindenképpen módosítani kéne: a KH jelenleg óriási vízválasztó. Aki benne van az elit klubban és aki nincs nem egyenlő esélyekkel indul. Eddig egyetlen választ kaptunk Miklóstól, miért nincs alacsonyabb szintűeknek is KH. Mert nem bírná a szerver. Ezt nehezen tudom elképzelni, mert +1000 karaktert simán elbírna a szerver. Ne támadjanak, csak támadhatóak legyenek ha ez a probléma. Ezt a problémát mindenképpen orvosolni kéne.
Pontszám: 7.28
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
52. hozzászólás - 2009.11.22. 18:07:04 (Válasz Kocos #51 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2009.11.22. 17:46:56

Eddig egyetlen választ kaptunk Miklóstól, miért nincs alacsonyabb szintűeknek is KH.


No meg azért, mert ezt is csak a magas szintűek akarják az alacsony szintűek számára. Az alacsony szintűek többsége nem kér a KH-ból. Jó lenne már, ha befejeznétek a más farkával való csalánverést.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 7.04
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
53. hozzászólás - 2009.11.22. 18:12:15 (Válasz Prisma #52 hozzászólására.)
Azért az havi fél - 1 millió + lé még jól jönne, amit a kh a legerősebbeknek csepegtet. Meg az a végestelen sok küldetés amit ki lehet rajtuk pörgetni.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 6.72
kedvelt tagRafkósFérfi
Végzetúr mester
293 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
54. hozzászólás - 2009.11.22. 18:19:26
KH csak egy kiegészítő, ami arra szolgál, hogy magasabb szinten legyen elég támadható karakter. Alacsonyabb szinten ugyan azt a hatás (sőt jobbat) adná, ha valamennyi (max 5) pp-t naponta csp-re lehetne átváltani.

vf később fog kiderülni, mennyire jó, vagy mennyire nem. Jobban meg kellett volna gondolni, mielőtt így beteszik, most viszont már karakterenként változhat a hatása, ha bolygatják. Nyilván nem mindenki építette bele ugyanúgy a stratégiájába. Addig semmiképp sem kéne bántani, amíg pl láthatatlanul a kvízkérdésre nem 10, hanem 20% le jár. Ez is egy bug (hisz 10%-ot ír), mégsem reklamál miatta senki. Alap vadászathoz képest a láthatatlanság jelenleg erősebb, mit a vf, a kettő együtt meg akár jobb lehet, mint a pók taktika. Pókkal együtt megint más lesz a hatása, normál tempóban lép a karakter szintet, csak istentelenül sok lét kap a többiekhez képest.

Azt ne felejtsétek el, hogy ezek a lehetőségek mindenki előtt nyitottak. vf-et lehet fejleszteni, felejteni, félig kifejleszteni, lehet felfelé vagy lefelé portyázni, ezek mind befolyásolják a szintlépés ütemét. Belenyúlni csak az egész vizsgálata után szabad, ha egyáltalán kell, ehhez pedig szükség van némi időre.
Pontszám: 7.19
kedvelt tagRafkósFérfi
Végzetúr mester
293 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
55. hozzászólás - 2009.11.22. 18:21:55 (Válasz Ricardo #53 hozzászólására.)
havi 1M le a portyában van, nem a kh-ban. az csak eszköz arra, hogy legyen célpont ott, ahol kevés a karakter szintenként.
Pontszám: 7.19
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
56. hozzászólás - 2009.11.22. 18:25:12 (Válasz Ricardo #53 hozzászólására.)
Idézet: Ricardo - 2009.11.22. 18:12:15
Azért az havi fél - 1 millió + lé még jól jönne, amit a kh a legerősebbeknek csepegtet. Meg az a végestelen sok küldetés amit ki lehet rajtuk pörgetni.


Jelenleg nincsen 5-nél több karakter, aki tényleg tápol a KH-ból. Az az 5 is csak azért, mert nincsen náluk magasabb szintű KH-s, aki feltörli velük a padlót, ahogy minden más karakterrel teszik a náluk jóval magasabb szintű KH-sok. Az már sokkal igazságosabb lenne, ha generálnának a jelenlegi TOP-nál jóval magasabb szintű KH-sokat. Az a gyanúm, hogy egyből elindulna a sírás a TOP részéről is, és rohadt gyorsan ki lenne véve a KH.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 8.76
kedvelt tagAshran83Férfi
Végzetúr
58 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
57. hozzászólás - 2009.11.22. 18:30:02 (Válasz Kocos #51 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2009.11.22. 17:46:56
Mi kéne kecsegtetőbbé tenni a normál szintlépést? Az már most is kecsegtető. Több LE, több ÉP-VP. Jobb cuccok. Gyorsabb küldi. Jobb térkapus cuccok (egy darabig). Nagyobb harci potenciál az entitás és az epikus ellen. Szerintem aki megteheti igyekszik szintet lépegetni.


Ezzel én speciel vitába szállnék. Engem semmi nem ösztönöz, hogy előre lépjek, mert esélyem sem lenne a normális játékra. A több Le nem egyből jelentkezik, ha több Ép kell, akkor egészséget fejlesztek, ha több VP akkor mágiát, ettől nem jövök lázba a szintlépésnél. A fertőzést le se szarom már egyik szerveren se. Az hogy nagyobb kapacitás az entitás vagy epikus ellen??? Arra válaszoljon valaki, hogy lehet, hogy a 80-90. szintű entitásba kevesebbet sebzek egyfolytában (legnagyobb sebzésem is majd 1000-1500-zal elmarad), mint a 100 fölötti epikusokban. Legutóbb 109-es epikusba többször 6000k felett sebeztem a 87-es entitásba egyszer tudtam 5500-at sebezni, de pl. vagy 8-szor 3000 alattit, míg epikus ellen már jó ideje nem sebeztem 3000 alatt...
Gondolom ez nem teljesen ide tartozik, de akkor is zavar...
V2-ön az epikusokkal olyannyira előre vagyunk, hogy érdembe nem tudok vele mit kezdeni, amikor egy varázslattal belémküld 3-4000-et és csak pislogok... Jó ez részben köszönhető az egykori pók voltomnak, aztán meg a VF-nek, de ettől még nem érzek motivációt a gyorsabb szintlépésre. Az új tárgyak? Pff.... hát nemtom az őskövesek közül kb minden második garnitúra fegyver passzol épp a kívánt taktikámhoz, a nem ősköves cuccoknak meg nevetségesen kicsi vagy a védelmük vagy fegyvernél a sebzés, emiatt szintén nem éri meg a sietség. Gyorsabb küldi??? 50. szintre jószerivel minden küldetést megcsináltam kivéve a 60-70-es legendásat és az 55. szinten kezdhető sárkányosat. Nemtom miért kellett leállni a küldetések kitalálásával, persze némiképp változatosabban, mint az eddigiek, hogy lépj 5 szintet, döntetlen és társai, amik nem játékélményt adtak csupán szenvedést, de a szintlépős annyira még nem is, ellenben a kiégett ősköves az mindenképp... Tehát küldetések miatt se éri meg sietni...
Nincs olyan bónusza a szintlépésnek, ami miatt megérné, hogy előre menjek, és a jelenlegi környezetben és rendszerben nem is lesz. Ha valami olyan esemény lesz, ami meg magasabb szinthez kötött, hát szerintem egyrészt a többség le se fogja szarni, vagy elkezd sírni, hogy miért csak a magasaknak van, mint a KH...
V1 - Tyberius (Tyrant)
V2 - Heretic (SM)
V3 - Heretic (I:RM)

Fórumon még Tyberius06 néven találhattok meg.
Általam írt kalandok: A mélyben szunnyadó erő, Harc az agyasokkal
Pontszám: 7.24
kedvelt tagRafkósFérfi
Végzetúr mester
293 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
58. hozzászólás - 2009.11.22. 18:32:32 (Válasz Ashran83 #57 hozzászólására.)
az entitások nekem is erősebbnek tűnnek valamiért
Pontszám: 8.13
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
59. hozzászólás - 2009.11.22. 18:39:10 (Válasz Darah #50 hozzászólására.)
vannak szintek amikor kifejezetten öröm a szintlépés. nekem a tegnapelőtt ugrott 55-ös szint ilyen, megvettem a Vámpírtőrt a következő ilyen "örömteli" szintlépés a 61 lesz, akkor meglesz a Végzetpengém, aztán kyorg szimbólum, halálgömb, mentálerőd, topáz varázspálca stb. én nem élem meg tragédiának a szintlépést. tény persze hogy nem motivál semmi a tárgyakon és a fertőzésen kívül.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 7.27
kedvelt tagRafkósFérfi
Végzetúr mester
293 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
60. hozzászólás - 2009.11.22. 18:40:17 (Válasz S0laris #59 hozzászólására.)
állatok elnyelése is szinttel nő
Pontszám: 7.19
Oldal: 1234
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője