Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 1234
Szerző
Topic neve: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
21. hozzászólás - 2009.11.21. 22:53:35 (Válasz Maximuss #20 hozzászólására.)
A szingut e kuldi erejéig növeltem 11-es szintre, majd le is felejtettem, jelenleg a 25. embert a rangsorban 8 szinttel hagytam el, mert VF-ezik, azaz V3-on aki nem akarja nézni a falat az VF-ezzen? Vf topicban pont erről volt szó, hogy egyszerűen a VF-nek nincs hátránya, ezért nem alternatíva az, hogy ne fejlessze ki valaki. Ezért nem a Vf a hibás, hanem az, hogy a normál szintlépés nem versenyképes hozzá képest! Mert okés, hogy aki szinguzik, az elhúz! Hozott egy döntést, ezért megkapja a maga kis jutalmát. aki VF-ezik hozott egy döntést, megkapja a jó kis lé/tp arányt, aki "normál" sebességgel játszik az meg bolond?

Pont mint a nagy magyar sziru Aki nem kiskapuzik, feketézik, csal lop hazudik, hanem tisztességesen bejelentve adózik az a bolond???
Pontszám: 4.87
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
22. hozzászólás - 2009.11.21. 22:55:11 (Válasz Ricardo #18 hozzászólására.)
A bolygó nagy, a civilizáció kicsi, elférünk bőven a felszínen, nincsen semmi dolgunk. Mehetünk a tengerpartra koktélozni 100. szinten.


Ez 10-es
Pontszám: 5.45
kedvelt tagMaximussFérfi
Végzetúr tehetség
171 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
23. hozzászólás - 2009.11.21. 23:01:52 (Válasz Birka #21 hozzászólására.)
Igen, de a szingusok, főleg mostanság már kizárt, hogy VF-esekkel találkozzon. Akár portyában, akár bajnokin. Akkor mégis kikkel találkozik? KH-sokkal és hasonló "szinthuszárokkal", mint ő maga, szingusokkal. Ergo hol az előny/hátrány? a szingus üti a szingust, a VF-es a VF-est.

Tulajdonképpen mi a célod V3-on? Toplista elején küzdeni a legmagasabb címért? akkor miért zavar, hogy lemaradnak 8 szinttel? Nincs elég farm? Megeshet, de a másiknak is kevés a célpontja (nem tudom, van-e ott KH, de majd biztos lesz). Ti szinthuszárok ütitek a KH-t, jön a TP, versengtek az elsőségért. Nehogy már azzal törődj ilyenkor, hogy mi van 8 szinttel lejjebb. Ha jobban tetszenek az ottani viszonyok, akkor maradj vissza, hagyj ki egy hetet és fogadd el, hogy nem leszel a toplista tetjéln, de portyázhatsz "dögivel".
V1: MaximuSS - Azúr Légió
Pontszám: 6.26
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
24. hozzászólás - 2009.11.21. 23:04:07 (Válasz Birka #17 hozzászólására.)
Akkor meg MINEK akarjátok az embereket ösztönözni a szintlépésre?
MI a szarért vitáztok ezen napok óta?
HA nincs elég szerepjáték elem ebben a játékban amiért MEGÉRI szintet lépni, akkor ez egy PVP marad ahol erősnek kell lenni, nem szintet lépni.
A VF-fel belassult a játék menete a felére, úgy tűnik ez a játékosok nagy részét nem zavarja, mert a VU-ban inkább a PVP kapott nagyobb szerepet a szerepjátékos elemei (szintlépésre ösztönzö elemei) ELHANYAGOLHATÓAK.

El kell fogadni, túl kell lépni rajta, felesleges az emberekre szintlépést erőltetni, nincs SEMMI szerepe a játékban.
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 6.78
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
25. hozzászólás - 2009.11.21. 23:04:26 (Válasz Birka #19 hozzászólására.)
Biri, maxos VF-el nyomulok már 15 szint óta. ha valaki utolérne valami speckó tárgyal ami mondjuk ad neki +100-200 TÖ-t, engem nem zavarna, valszeg így is agyonverném 10-ből 8-szor. a fő visszatartó ereje a szintlépésnek az hogy sokkal erősebb mezőnybe kerülhetsz sokkal gyengébben. a támadáslistánkban a 70-es emberkék lefele csapkodásából nem ritkán 6 ezres sebzéseket látok csata végén bevillanni. a legkevésbé sem motiváló a szintlépés számomra (én is kapok néha 3 ezreket combosabb ellenfelektől mint például MaximuSS). már arról is leszoktam hogy LE-t tartsak magamnál, mert jönnek komoly lélekszívó arzenállal és elszedik.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 7.27
kedvelt tagMaximussFérfi
Végzetúr tehetség
171 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
26. hozzászólás - 2009.11.21. 23:08:12 (Válasz Almási Viktor #24 hozzászólására.)
Idézet: Almási Viktor - 2009.11.21. 23:04:07
Akkor meg MINEK akarjátok az embereket ösztönözni a szintlépésre?
MI a szarért vitáztok ezen napok óta?
HA nincs elég szerepjáték elem ebben a játékban amiért MEGÉRI szintet lépni, akkor ez egy PVP marad ahol erősnek kell lenni, nem szintet lépni.
A VF-fel belassult a játék menete a felére, úgy tűnik ez a játékosok nagy részét nem zavarja, mert a VU-ban inkább a PVP kapott nagyobb szerepet

El kell fogadni, túl kell lépni rajta, felesleges az emberekre szintlépést erőltetni, nincs SEMMI szerepe a játékban.


Teljesen egyetértek. A pvp jobban dominál a játékban, mint a szerepjáték. Ez szerintem sem probléma. Aki így érzi, nyilván megerősíti a karakterét, hogy felvegye a versenyt a környékén levőkkel: vagy VF-fel megerősödik vagy szinguval elhúz ütőtávon kívülre a jobb élet reményében.
V1: MaximuSS - Azúr Légió
Pontszám: 8.02
fórumozóRodriguez
Végzetúr mester
673 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
27. hozzászólás - 2009.11.21. 23:25:21
Biri, értem én amit kiötlöttél, de a megoldás nehéz.

v2-ön kitoltam 32es szinten a vf-et, ha akkor tudom, hogy 40től várnak a kalandok, akkor vártam volna vele addig, mert az mégiscsak jó móka. Így, hogy már megvolt a szaki, inkább nem ugrálok, kivárom amíg odaérek.

Ezzel azt akarom, mondani, hogy egy event esetleg lehet inspiráló, de mint az esetem is mutatja, nem eléggé, a vf hosszútávon mindenképpen jobban megéri nekem, ezért maradtam ennél. Nem tudok elképzelni olyat, ami a vf-el ellentétben bármilyen alternatívát tudna nyújtani. Egy-egy event talán, de sokan inkább szerintem azt is kivárnák.
Pontszám: 6.00
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
28. hozzászólás - 2009.11.21. 23:47:45
Ahogy olvasom, most itt már nem VF reform lesz, hanem vagy mindenki kifejleszti a VF-et, vagy aki nem, az töröl. Nagyszerű jövőkép, bár a beho legalább eléri amit szeretett volna.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 5.91
fórumozóRodriguez
Végzetúr mester
673 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
29. hozzászólás - 2009.11.21. 23:58:48 (Válasz Ricardo #28 hozzászólására.)
Mindenki kitolja a vf-et és dupla csp mindennap
Pontszám: 5.33
kedvencByzonFérfi
Végzetúr mester
5137 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
30. hozzászólás - 2009.11.22. 00:04:02 (Válasz Rodriguez #29 hozzászólására.)
És sírógörcsöt kapok mire levadászom
VB van...
DEUTSCHLAND ÜBER ALLES!!!!!!!!
Pontszám: 8.36
fórumozóRodriguez
Végzetúr mester
673 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
31. hozzászólás - 2009.11.22. 01:02:58 (Válasz Byzon #30 hozzászólására.)
Én már a mostanitól is
Pontszám: 5.33
fórumozóAndaxinFérfi
Végzetúr tehetség
154 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
32. hozzászólás - 2009.11.22. 07:41:27 (Válasz Krob #11 hozzászólására.)
Idézet: Krob - 2009.11.21. 22:27:12
Miért nem az elköltött, vagy megszerzett LE-mennyiség alapján sorolják be a karaktert szintekbe? Nem a tp-vel kéne bohóckodni... Így kvázi minden szinten azonos LE-felhasználású egyének lennének és az erejük mértéke egyedül attól függne, hogy mire költötték azt a bizonyost...


Hi, ezt mondtam én is

Csak nem lenne szerencsés a meglévő világokra ezt bevezetni. Képzeld el, hogy kiszámolja a rendszer, mennyi LEt költöttek a karakterek magukra és ez alapján lenne rangsorolva a mezőny. A pókok meg VFesek hirtelen ugranának jó pár szintet, a TOP meg esne ugyanannyit. Ez nem megoldás (bár mindenki kapna új kihívásokat az biztos), meg lassan szerintem már mindenkinek elege van, hogy állandóan módosul a játék feltételrendszere. A teszt világok ebben a fizetős open bétában így sikerültek, egy új világot kellene már korrekten összekalapálni a Beholdernek az egy éves tapasztalatok alapján. Itt a mezőny sosem fog összerázódni, aki nem akar szintet lépni az egyszerűen nem fog.
Pontszám: 7.23
kedvelt tagHagyaFérfi
Végzetúr tehetség
189 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
33. hozzászólás - 2009.11.22. 09:19:22
Személy szerint nekem itt 76. szinten az a problémám,hogy nem tudom mit csináljak!
Nem merem nyomni a vf-t, mert mi van akkor,ha egy-két hónap múlva lesz valami változás, mondjuk új világesemény új célok amit el lehetne érni.Egyik szakim sem volt így mondjuk normális sebességgel haladtam eddig, de most mit csináljak?
Ha nem lenne semmi új szintfüggő esemény kinyomnám a vf-t aztán kész, nem rohanok én sehová,de, ha lenne pont olyan szinten vagyok,hogy beszopnék.
Mondjuk KH kiterjesztés lenne, be tudnék szállni, csak, hogy egy példát mondjak.
Játékvezetés nem mond semmit, döntések dolgokról nincsenek a játék láthatólag nincs előre tervezve.
Meddig mehet ez így, ősök városa ugyanez volt, ki is haltak a játékosok, pedig egy bomba jó játék volt.
Dorn
Pontszám: 7.42
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
34. hozzászólás - 2009.11.22. 09:33:29 (Válasz Hagya #33 hozzászólására.)
Najah V1-en már kialakult az újabb szakadék az élmezőny és az üldözők közt... Aki benne van az totál szív

Mint látjuk a játékosok se szeretnének semmilyen korrekciót. Miklós megadta az esélyt, feldobott 2 variánst. Jerikó meg én is pedzegettük, hogy alapjaiban kellene megpiszkálni a rendszert, erre kapásból lepontozás hullámot kaptunk.

Az emberek féltik a helyzetüket, a játékvezetés nem akar politikai öngyilkosságot elkövetni, inkább a lassú rothadás útján hagyjuk a rendszert

A Kh nem picit megterheli a rendszert még egy 1 nem igazán várható a jövőben, ha jól emlékszem a postokra Pedig az egyetlen alternatíva a széthúzódó mezőnyre, ha PvE irányba visszük el a játékot
Pontszám: 6.44
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3622 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
35. hozzászólás - 2009.11.22. 10:17:17
A szintlépésre elég sok inspiráló dolog van már így is. Minden szintlépéssel új tárgyakat vásárolhatsz, egyre több lélekenergiát kapsz, egyre erősebb epikusokat tudsz legyőzni. erősebb állatokat tudsz befogni, megnyílnak előtted a kalandok és más opciók. Ahogy asszem Jerikó írta valahol, az egy tévedés, hogy egy pók azáltal, hogy lemarad, a játékban globálisan erősebb lesz, csakis lokálisan, a saját szintjéhez képest tud ezzel erősödni, az élmezőnyhöz képest egyre jobban lemarad.

A végzetúr egy PVE (tamagocsi, önfejlesztő, stb) és egy PVP (játékos-játékos elleni küzdelem) hibridje. Ha a PVE részt maximálisan élvezni akarod, akkor az optimális stratégia, hogy a lehető leggyorsabban léped a szinteket. Ezáltal egyre előrébb leszel a toplistákon, folyamatosan új dolgokat szerzel, egyre több LE-t kapsz. A PVP-ben az optimális stratégia viszont az, hogy csak azokhoz képest próbálsz megerősödni, akik ütéstávolságban vannak, azaz a lehető legtöbb LE-t szerzed úgy, hogy közben minimális TP-t kapjál. A két stratégia valamennyire ellentmond egymásnak, de ez nem feltétlenül baj: egy játék akkor jó, ha a játékosoknak minél többféle úton lehet sikerélménye.

Én megértem, amit Birka mond, szeretné elkerülni azt, hogy a játékosok között túl nagy különbség legyen. Ez egyébként minden játék átka, ha ugyanannyi játékidővel, vagy ugyanolyan szinten egyik játékos ötször erősebb tud lenni, mint a másik. Minden játéktervezésnél egy alapvető szempont, hogy a fejlődési, erősödési sebességet kordában tartsuk. Ennek két oka van, egyrészt, ha túl nagy a játékosok között a különbség, nem lehet kihívást tervezni. Másrészt, aki sokkal gyengébben szerepel, azt rettenetesen fogja frusztrálni, hogy a másik erősebb, nem fogja érteni, és a rendszert fogja hibáztatni. Végzetúrban e cél elérésére számos erőfeszítést tettem. A tulajdonságok, és kisebb mértékben a szakértelmek fejlesztése is exponenciális, aki jobban tápol, előrébb tart, annak egyre nehezebb fokoznia az előnyét. A megszerezhető tárgyak erősségére, szintjére szigorú limitek vannak. LE-t a játék kezdetekor nem lehetett úgy szerezni, hogy ne kaptál volna mellé TP-t. Ráadásul, hiába szerez valaki mondjuk 20. szinten +20.000 LE előnyt a többiekhez képest, 40. szinten ez már elhanyagolható előnnyé válik.

Természetesen, mindemellett kellettek olyan lehetőségek, amelyek a versengést lehetővé teszik: a kvíz, az ajánlási rendszer, a szakértelmek megfelelő fejlesztése, a hatékony portyázás mind-mind olyan dolgok voltak, amelyekkel egy meghatározott előnyt lehetett szerezni, de még nem borult fel a játékegyensúly. A portyázás a többivel ellentétben nem volt lekorlátozva, és lehetővé tette a pók taktikát - alapvetően ezzel sem volt baj, itt egy hibát követtünk csak el, a kivégzés szakértelem túl erős volt, de ezt korrigáltuk.

Egy jó játéknak szüksége van folyamatos fejlesztésekre. Az újdonságokat soha nem lehet már annyira kitesztelni, mint az induláskor a játékot, mert ekkor már nem áll rendelkezésre több hónap, száz fős béta teszt brigád, és közben a futó játékkal is rengeteget kell foglalkozni. Ráadásul bármennyire is kipróbálunk valamennyit, ami 5-6 hónap múlva "érik be", azt még egy komoly béta teszt sem fedi fel (a kivégzés is ilyen volt). Az akadémiánál sajnos több ilyen hibát is elkövettem. A VF-ről én továbbra is azt gondolom, hogy a koncepció jó volt, a számokat nem jól lőttem be. Egy szakértelem, ami komoly áldozatok és hátrány árán a PVP-ben 15-25% fejlődési előnyt ad, rendben van a fentiek szellemében, de a VF ennél jóval nagyobb előnyt jelent. A kínzókamrával pedig csak annyi volt a baj, hogy olyan LE szerzési metódus, amely nem kötődik TP-hez. Annyit kellett volna csak tenni, hogy a kínzókamrából szerzett LE nem lehet több, mint az adott nap vadászattal szerzett LE-nk 10-15%-a, és akkor nem lenne vele gond.

Mivel nincs lehetőség több hónapos megatesztre minden fejlesztés előtt, ezért egyetlen módja van, hogy a további bakikat elkerüljük, nagyon alaposan át kell gondolni mindent, épp ezért beszélek meg mindent veletek a fórumon. A szintlépésért adott további jutalom pl. a fenti problémára nem jelent megoldást, hiszen pont ugyanúgy, vagy még jobban korlátozza a VF-et, mint az eddigi javaslatok, ráadásul még olyan dolgokat is csinál, ami nem volt cél - egy teljesen normálisan játszó, de ritkábban belépő játékost is elkezd büntetni.

Én továbbra is úgy gondolom, hogy nincsenek koncepcionális problémák, semmi szükség nincs arra, hogy fenekestül felforgassuk a TP, LE, portya vagy akármilyen rendszert. Legfeljebb a számokkal van néhol probléma, amit könnyedén lehet finomítani - már ha ti is úgy akarjátok. A demokráciának is megvannak persze a maga átkai, a játék matematikáját, összefüggéseit azért a játékosok kisebb hányada látja át teljes egészében, a többiek sokszor csak érzelmeikre, vagy a hangadók véleményére hagyatkoznak egy szavazásnál.
Pontszám: 9.50
kedvencByzonFérfi
Végzetúr mester
5137 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
36. hozzászólás - 2009.11.22. 10:23:23
Most lehet én vagyok a hülye, de nem értem, miért kéne a játékosokat egy adott irányba terelni (normál sebesség)?
Miért nem azon gondolkozunk, hogy mind a két tábor kapjon valamilyen célkitűzést, ami neki fekszik?
Én leírtam pár ötletet háborús reformra, ha akár azokat tovább tudjuk gondolni, akár valamilyen új módon, tök mindegy, de visszahozzuk a háborúkat, az a vf-es csapatnak célkitűzéseket jelent, folyamatos erőpróbákat. Ha kapnak közvetlen előnyt a háborúból, amiért megharcolnak (ehhez én ugye a fosztogatást javasoltam, de mindegy lényegében milyen módon) akkor már elkezdenek gondolkodni rajta az emberek. Ha harcolnak erősödnek, tárgyakat kapnak, stb. LE-t is. A háború közösségteremtő-összetartó erő. Ugyanakkor persze a megnövekedett csataszám miatt még Tp is jön nekik, valamelyest gyorsul a szintlépésük, de épp a fosztogatások miatt ettől nem gyengülnek.
Most már csak a top mezőnyből kéne valakinek előállni valamivel, hogy nekik mi kell? Mert a topperek fejével nem tudok gondolkodni. Csak annyi a kérés: amit kitalálnak az ne kényszerítse a játékosokat előrerohanásra! A háború tipikusan az a dolog, ami nagy eséllyel a top mezőnyt hidegen hagyja, különben nem kezdenek el elszakadni a mezőnytől. Birka, Kóc, Ariel, Mortimer, stb! Ti mit szeretnétek?
VB van...
DEUTSCHLAND ÜBER ALLES!!!!!!!!
Pontszám: 9.18
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
37. hozzászólás - 2009.11.22. 10:29:06 (Válasz Miklós #35 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.11.22. 10:17:17
Ahogy asszem Jerikó írta valahol, az egy tévedés, hogy egy pók azáltal, hogy lemarad, a játékban globálisan erősebb lesz, csakis lokálisan, a saját szintjéhez képest tud ezzel erősödni, az élmezőnyhöz képest egyre jobban lemarad.


Az egyetlen valódi PvE rész a játékban az epikus. A térkapu mindig szint + 10, tehát teljesen mindegy, hogy lemaradsz, vagy nem. Előbbinél pedig sokaknál már akkora a szintbeli lemaradás, hogy játékuknak nem képezi részét, ezáltal lényegtelen.

Idézet: Miklós - 2009.11.22. 10:17:17
A megszerezhető tárgyak erősségére, szintjére szigorú limitek vannak.


Aha, akkor biztos káprázott a szemem amikor 8. szintű végzeturaknál 50-60. szintű, brutális erejű epikus tárgyakat láttam.

Idézet: Miklós - 2009.11.22. 10:17:17
Természetesen, mindemellett kellettek olyan lehetőségek, amelyek a versengést lehetővé teszik: a kvíz, az ajánlási rendszer, a szakértelmek megfelelő fejlesztése, a hatékony portyázás mind-mind olyan dolgok voltak, amelyekkel egy meghatározott előnyt lehetett szerezni, de még nem borult fel a játékegyensúly.


A kvízolimpiánál már rég felborult, jó lenne ha ezzel is foglalkoznál. (Lásd egy külön erre nyitott topikban.)
A hozzászólást Mortimer módosította 2009.11.22. 10:50:07-kor
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5.31
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
38. hozzászólás - 2009.11.22. 10:45:04
Nem minden nap vadászik mindenki, az elég időigényes elfoglaltság.
De ettől függetlenül egyszerre elvadássza az amúgy kieső napok CSP-it is.
Most ezt nem is értem tulajdonképp mi akarna lenni.
A pókok kizárása a kamrából?
A hozzászólást Darah módosította 2009.11.22. 10:45:25-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.86
fórumozóRodriguez
Végzetúr mester
673 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
39. hozzászólás - 2009.11.22. 10:46:28
"Idézet: Miklós - Ma, 10:17:17
Annyit kellett volna csak tenni, hogy a kínzókamrából szerzett LE nem lehet több, mint az adott nap vadászattal szerzett LE-nk 10-15%-a, és akkor nem lenne vele gond.


Ezt miért nem rakod most be? Ennek jogosságát nem vitatná senki."


Én szoktam olyat csinálni, hogy egy nap csak megtöltöm a kamrát és kész, mert nincs több időm a játékra. Így meg kötelezve lennék, hogy aznap vadászni is kelljen? Ez így nem biztos, hogy jó lenne...
Pontszám: 5.89
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
40. hozzászólás - 2009.11.22. 10:52:32 (Válasz Rodriguez #39 hozzászólására.)
Töröltem, mert igaz.

De arra emlékszem, hogy Csuhi - Egon móka idején valaki bekopizta, hogy az egyiket elvitte kamrába, és másnap százezer felett kapott belőle részesedést. Már akkor kellett volna ezzel valamit kezdeni.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 8.31
Oldal: 1234
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője