Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 123
Szerző
Topic neve: Miért utasították el a kalandomat?
kedvelt tagAshran83Férfi
Végzetúr
58 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Miért utasították el a kalandomat?
21. hozzászólás - 2009.11.05. 16:16:35
Konkrétan az eddigi kalandjaim egy esemény köré épülnek, amire folytonos utalások vannak az összes kalandban. Annyira szorosan nem függenek össze, és pont az említett utalások miatt tök mindegy, melyik részét kapja meg, mert elkezdődik a történet, amibe beleveszek elemeket, hogy visszagondol pl az elmúlt napokra, de ettől még érthető.

Ennél a kalandnál konkrétan úgy van vége, hogy hősünket a címben szereplő emberke elküldi egy feladattal egy helyre, ez jelen esetben egy erőd/város/lényegtelen és a kaland úgy ér véget, hogy bejutott az erődbe, kicselezte az őröket és nézi végső célját egy hatalmas tornyot, ahova be kell majd jutnia.
Az elsődleges cél tehát teljesítve, juss be az erődbe, persze hogy legyen benne egy kis talány, konkrétan ez az utasítás nem hangzik el. Ha kimarad a következő két rész, attól a 4. még ugyanúgy érthető lesz, mert önálló epizódként kezdődik, csak közbe visszautalok a korábban történtekre. Jelen esetben pl a 4. résznél lehet egy adott helyszín (torony) ahol mászkál a karakter és nem feltétlen kell az előéletet ismeri, mert már a bevezetőbe vagy a próbák közötti átvezetőbe megkapja a játékos az előzményeket.
Ráadásul jelen esetbe minden egyes kalandnak más végcélja lesz, ami az utalásokból derülne ki.

"Az őr ugyan nem ébredt fel, ez megnyugtat némileg, de amint közelebb érsz a toronyhoz, felfedezed, hogy az oda való bejutás már nem lesz ilyen egyszerű. Mágikus csapdák, őrök, védőaurák, gonoszan vicsorgó házi kedvencek. És persze továbbra is észrevétlenül kell bejutnod. Átkozod Lainort, miért nem tudott egyszerűen a toronyba teleportálni…"

Konkrétan ez a kaland vége, aminek azért maradt nyitva a vége, hogy gondolkodtassa a játékost. A második kalandnak dettó hasonló vége volt, bár tény hogy a három eddig írt kalandom közül ennek maradt leginkább nyitva a vége, de innen bármi történhet, az már a játékosra van bízva... Márha érdekli egyáltalán a történet...

A lélekgyémántos rész meg azért érdekes, mert korábbi két elfogadott kalandomban egy árva szót nem említek a gyémántokról, sőt a második kalandba eleve a történetből adódóan nem is kaphatna a hős gyémántot (azt mondjuk elismerem, hogy kb most olvastam csak az értékelési szempontokban, hogy bele kéne venni a gyémánt megkapását), de ez mindegy.
V1 - Tyberius (Tyrant)
V2 - Heretic (SM)
V3 - Heretic (I:RM)

Fórumon még Tyberius06 néven találhattok meg.
Általam írt kalandok: A mélyben szunnyadó erő, Harc az agyasokkal
Pontszám: 5.85
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Miért utasították el a kalandomat?
22. hozzászólás - 2009.11.06. 08:52:18 (Válasz Ashran83 #21 hozzászólására.)
abba azert gondolj bele, h egy vegzetur napjai vadaszatbol, portyabol, epitesbol telnek. azaz ha elkuldod egy toronyba es arra utalsz a sztoriban, hogy nem is jon vissza, hanem "ott marad a kovetkezo kalandig", akkor ezzel eleg furcsa helyzetet allitasz alo
Pontszám: 7.57
kedvelt tagTyberius06Férfi
Végzetúr tehetség
184 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Miért utasították el a kalandomat?
23. hozzászólás - 2009.11.06. 23:59:29
"abba azert gondolj bele, h egy vegzetur napjai vadaszatbol, portyabol, epitesbol telnek. azaz ha elkuldod egy toronyba es arra utalsz a sztoriban, hogy nem is jon vissza, hanem "ott marad a kovetkezo kalandig", akkor ezzel eleg furcsa helyzetet allitasz alo"

Nem hiszem, hogy ennyire szigorúan lenne ez véve... Szerintem nem KELL minden nap vadászni, vagy építkezni, a portyázás már más kérdés, de az se kötelező, mert ugye portyapontok vannak meg cselekvés pontok és ha a végzeturad napokig spórol, hogy majd egyszerre vadássza meg portyázza le őket, ha már letudja a dolgot... Szerintem nincs itt semmi furcsa helyzet, ellenben elgondolkodtatott a dolog, ezzel "az ott marad a következő kalandig" megjegyzéssel. A kalandot már módosítottam egyébként ***SPOILER***a végére tettem egy csatát (korábban szerencse volt helyette) illetve lezártam a történetszálat, hogy odabent van az erődben és az tök jó neki, mert most egy ideig nincs más dolga, mint ott lenni, majd egyszer be kéne jutnia a toronyba, de erről időben értesül...***SPOILER OFF***, és utalok benne honnan van gyémántja. Mindegy...

Na szóval, elég nehéz elképzelni ezeket a kalandokat beépítve a napi rutinba, mert vadásztatod a karaktert, aztán hirtelen eléd ugrik egy kaland, amit ha levadásztál már mindent vagy épp portyáztál utána megcsinálod, de ha elbukod, akkor másnap kezdheted rossz esetben előlről, szóval én úgy képzelem el, hogy a kalandok függetlenek valamelyest a napi rutintól (játékos szempontból) és kvázi önálló életet élnek.
Ezért merek olyan történetet írni, ahol a karakter már benne van egy szituációban, amit a játékos kalandként megkap. Mert pl az se illeszkedik a napi rutinba, hogy épp vadászol, kapsz egy kalandot, hogy épp a kínzókamrát takarítod... WTF??? Vadászatból hogy kerültél egyből vissza a szövetséged táborába vagy mi a szösz... Ilyen dolog a kínzókamra is, ugye a portyázás során elhurcolhatod a legyőzött ellenfelet, namármost a TF-ŐV-VU világ nem kicsi (én mondjuk csak VU és HKK szinten ismerem, mert nem játszottam TF-fel és ŐV-vel is csak a hkk-n belül), az meg szerintem luxus, hogy mindig 5 percnyi távolságba portyáznál, repülés szakértelem meg még nincs, meg kvázi távolságok se nagyon a VU-ban, szóval eszerint minden portyázás után visszamész a szövetséged táborába berakod az elfogott emberkét a kínzókamrába aztán megint portyázol, megint egyet beraksz, közben csodák csodájára a haverok szeme láttára az egyik megszökik, legyőz téged és elhurcol a saját kínzókamrájába, ahonnan te megszöksz és portyázgatsz tovább... WTF ismételten...

Ezért mondom, hogy szerintem valamelyest a kalandok is független egészek, amibe belefér, hogy napokig bolyong az ember egy toronyban stb... Másként nem látom az egésznek az értelmét, mármint történetileg, hogy hogyan is illeszkedne ez a világba.

A másik amit nem értek és ezt már írtam korábban, hogy mi számít egy kaland végének, illetve miért gáz ha van nyitott kérdés... Pl. végződik a kaland egy csatával, vagy bármivel, kinyered a lélekgyémántot mondjuk vagy valami, és úgy zárul, hogy "most szerencséd volt, győztél, de amikor szétnézel látod, hogy ellenfeled nem volt egyedül, a haverjai pedig körülötted épp elővonják fegyvereiket, hogy elégtételt vegyenek. Zavartan nézel körbe és miközben a lehetőségeidet méregeted, és felkészülsz a harcra..."
Nem muszáj folytatásos kalandnak lennie, egy ilyen vég bármely kaland végére elképzelhető, de attól még nem lesz lezáratlan, max marad egy nyitott kérdés, amit fejben a játékos tovább gondolhat, hogy mégis hogyan jutott ki ebből a slamasztikából a hőse...

Ebből a szempontból az én kalandom se különbözött attól eltekintve, hogy én folytatásosra tervetem alapból.
De hogy konkrét legyek, első kaland vége a sorozatból: bejut a hős az erődbe itt a vége fuss el véle, ez volt a cél nem más, persze sejted, hogy még vár rád valami feladat ott az a torony, biztos oda kell bejutnod. Pont itt vége az első kalandnak a célok megvannak lényegtelen, ha valaki simán kap lezárást is no para, persze van nyitott kérdés, hogyan tovább, de rá van bízva...
Második kaland lenne a toronyba bejutás. A játékos csak ezt kapja meg, eleve úgy fogalmazok, hogy utalásokkal megértse az előzmény ismerete nélkül is a játékos miért is került ebbe a kalandba. ott a torony juss be, jönnek a próbák, közben említem, hogy volt egy megbízásod plusz a helyi vedeldében lélekgyémántokat ajánlottak, ha a toronyból ellopsz valami papírt, ergó a történet az folytatódik, aki olvasta az előzményt, annak plusz ez folytatás, aki nem annak se kell miatta aggódnia. Harmadik rész már a toronyban játszódik, ismét teljesen új feladatod van, de már a toronyban vagy, persze ezúttal mondjuk visszaemlékszel miért is vagy itt. Megkapja csak ezt valaki az első kettőt nem. Nem kell aggódnia, mert olyan mintha szimplán egy olyan kalandot kapott volna ami egy toronyban játszódik. Pont.

Nem úgy gondolok erre mint egy Lost-ra, ahol egyik rész ismerete nélkül nem érted az összképet, vagy mint a 24-ben ott is ugyanez a helyzet. Inkább mint egy Alias, ahol részenként új és új küldetése van a főhősnek, de van egy átívelő szál, ami összeköti a részeket, mindig utalnak rá, de nem minden résznek kell konkrétan arról szólnia... Részenként megvannak érthetően az egyéni történetek, amik ha megvan az összes a végén egy teljesebb képet adnak, de attól még érthetőek darabonként is...

Ez picit hosszú lett, de kb mindent megfogalmaztam a témában. Erre várnék valami reakciót, mit látok rosszul, de akkor már indoklást is kérnék, mert így csak sötétben tapogatózom.
V1 - Tyberius (Tyrant)
V2 - Heretic (SM)
V3 - Heretic (I:RM)

Fórumon még Ashran83 néven találhattok meg.
Általam írt kalandok: A mélyben szunnyadó erő, Harc az agyasokkal
Pontszám: 5.98
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Miért utasították el a kalandomat?
24. hozzászólás - 2009.11.07. 08:23:41 (Válasz Tyberius06 #23 hozzászólására.)
Abban igazad van, hogy míg sokan rendkívül feszesen veszik a VU-hoz való képigazítást ezen a téren, addig bizonyos így-úgy berakott játékelemek igencsak sántikálnak. Viszont azt gondolom, a kaland azért kaland, mert elvonatkoztat attól a masszív "valóságtól", amit Miklós elénk pakolt, tehát lehet szépen ferdítgetni a teret/időt/akármit, lévén, mint azt Te is mondtad, gyakorlatilag nincsenek távolságok, szinte végtelen a bolygó, és mégis minden egy köpésre van.
Folytatásos történetet nagyon nehéz írni, nem véletlenül nem ajánlják, és az sem, hogy ennyien próbálkoznának vele - én is. Oda kell figyelni rá, hogy ne konkrét folytatás legyen, hanem valahogy kerülj vissza egy relatíve hétköznapi szituba, erre utalnak Neked a többiek, mert egyértelmű cím ide vagy oda, in medias res nem kezdheted a következő kalandod, hogy "továbbmész a toronyban". És az is teljesen jogos, hogy nagyon sokan lehet, hogy sokáig csak egy-egy részt kapnak meg belőle, ezért mindenki számára érthetővé kell tenni, főleg, ha ilyen ütemben íródnak tovább a történetek.
Pontszám: 8.68
kedvelt tagTyberius06Férfi
Végzetúr tehetség
184 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Miért utasították el a kalandomat?
25. hozzászólás - 2009.11.07. 13:15:07
"mert egyértelmű cím ide vagy oda, in medias res nem kezdheted a következő kalandod, hogy "továbbmész a toronyban""

Igen ezzel én is egyetértek, hogy így nem lehet kezdeni, nem is kezdeném így, mert én se érteném, hát még más. Egyébként is nagy hangsúlyt fektetek az előtörténetre illetve a próbák közötti események kidolgozására, szóval nem rövid két soros szövegek vannak a kalandjaimban. Ebből a szempontból ez nem jelent problémát, ami már kicsit nehezebb, és igen ebben a van a folytatásos kalandok problemaikája, az pontosan ez a "vissza egy relative hétköznapi szituba". Ezen még agyalok egy sort, de szerencsére vannak olyan a játékban fellelhető elemek, amik a segítségemre lehetnek.
V1 - Tyberius (Tyrant)
V2 - Heretic (SM)
V3 - Heretic (I:RM)

Fórumon még Ashran83 néven találhattok meg.
Általam írt kalandok: A mélyben szunnyadó erő, Harc az agyasokkal
Pontszám: 5.98
közellenségDeadknightFérfi
Végzetúr poronty
1 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Miért utasították el a kalandomat?
26. hozzászólás - 2009.11.25. 15:35:11
Nekem csak annyi panaszom lenne, hogy karakterem Deadknight (V2) kalandját elutasították helyesírási hiba miatt, valamint hogy ne csináljak több részes kalandot. Rendben, de ez volt az első kalandom amit megírtam és máris elvesztettem a jogosultságot, hogy írjak még azzal a címszóval, hogy: " Mivel túl sok kalandod került elutasításra, sajnos elvesztetted a kalandírás lehetőségét." De csak 1 kalandot írtam eddig. :S Nem lehetne ezzel valamit csinálni? Mert szeretnék még írni. Előre is köszönöm.

Üdv: Deadknight
Pontszám: 3.67
népszerűSilwer77Férfi
Végzetúr poronty
6 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Miért utasították el a kalandomat?
27. hozzászólás - 2009.11.30. 10:15:36
Lsz szedjétek ízekre, miért utasíthatták el ezt a kalandot "nem megfelelő történet" indokkal?!? A tisztánlátás kedvéért idemásolom mit is írt Miklós a kalandírás szempontjai topikban:

"1. Történet. A történet legyen izgalmas, érdekes. A kalandban lehetőleg legyen ötlet, eredetiség, illeszkedjen a Végzetúr történetéhez, hangulatához. Lásd a legendát ihletért! Akinek esetleg nem tűnt fel, egynél több próbából is állhat egy kaland! Az egypróbás kalandnak nagyon érdekesnek kell lennie ahhoz, hogy elfogadjuk."

====

A MMDLVII. Galetki-csúcstalálkozó

Reggel azzal a biztos tudattal indulsz útnak, hogy a sok egzotikus kaland után végre egy barlangban, kocsmában, netalán toronyban teheted próbára nem mindennapi tulajdonságaidat.
Egy ideje már rákaptál az adrenalinlöketek hajszolására, a prolis vadászat által kiváltott izgalom nem méltó Hozzád – immár csúcsragadozó vagy! A délelőtt eseménytelensége magától értetődő, senki és semmi sem merészel az utadba állni,pedig lélekszakadva keresed a konfliktusokat. Ám bármilyen sűrűn is hajtod félre az ágakat egy csóri térkaput vagy diétás epikus ellenfelet keresgélve, még egy szottyadt entitás sem kerül a horgodra. A végső kétségbeeséstől egy tompa koccanás ment meg. A kis kavics, amit eddig passzolgattál magadnak, egy igazi hegy igazi sziklatömbjéről pattan vissza. A szemednek sem akarsz hinni: egy igazi hasadék nyílása kelleti magát az amúgy egységesen tömör sziklafalban. Máris érzed a kaland ízét a szádban, ez kicsit le is köt – tudniillik oldalt, vagy elöl érzed, sós vagy savanyú – a táborban egy vágott szemű galteki azt bizonygatta a kantinban, hogy ő több ízt érez, mint mások...Persze ez hülyeség, a büfében csak EGY íz létezik: a rántotthúsos zsömléé.

(IQ)

Hoppá! A nagy felindulásban alig veszed észre a falra ragasztott papírost. Ilyet sem láttál még, pedig elmorzsoltál már pár dekádot, Ghalla földjét tapodva. A papír élénksárga színe mindenképp mágiára utal, hiszen még látható módon rögzítve sincsen a mögötte búbosodó középhegységre. Totális az elképedésed, mikor további vizsgálat céljából megérinted, a lap pedig a kezedben marad. Boldogabbik oldalán ragacsos érzést közvetítenek az ujjadba huzalozott idegpályák receptorai. Elkeserít, hogy szerzeményed mégsem mágikus, bosszankodva, és nyelvedet enyhén kidugva nekilátsz feltárni a dokumentum titkait. Igy szól:

„MMDLVII. Galetki-csúcstalálkozó programja – mindenki hozza el egy hordatársát!
Tartandó Stefánia Napján, Ghalla Mikloos Évében.

1. galetkikus időegység: Megnyitó (előad: Mihor Kloosti, Be Horda)
1. galetkikus időegység III. kvadrátja: Kalandok, miket Te vállalhatol
2. galetkikus időegység IV. kvadrátja: a Legendák bemutatója, avagy amit a CASINO DIAMOND-ról tudni érdemes, csontpóker halálközeli élményig (itt a LÉ-d a tét!)
3. galetkikus időegység II. kvadrátja: a Ronin szövetség kardtánca (helyi folklór)
5. galetkikus időegység IV. kvadrátja: Ghalla Olim Pia
7. galetkikus időegység I. kvadrátja: Rákiáltó, ha van elég dukátod, te viszed a Ducato-t.
8. galetkikus időegység IV. kvadrátja: közös ima, és az Ő válaszainak értelmezése, a felkent ministránsok segítségével (élő adás!)
10. galetkikus időegység III. kvadrátja: kapcsold le a fáklyát kifelé menet!

A CASINO DIAMOND és az őskőtöltő állomás folyamatosan üzemel!

Távolból érkező lélekszívó vendégeinknek kedvezményes Teleportálást biztosítunk a helyszínre!”

Magadban makogva fejted a kódot, miközben egymás után bukkannak elő a semmiből a hozzád hasonló humanoidok. Csak egy halk pukkanás tudatja érkezésüket, zsebükben kotorászva egyenesen a „bejárat” felé indulnak, őskövet tuszkolva egy hajszálrepedésbe. Úgy fest, a zsebedbe kell nyúlnod, ha a sok egzotikum után szimpla szórakozásra vágysz.

(szerencse)

Az éjszaka hosszasan smároltál Fortunával, a lyukas belső zsebed egy őskövet rejtett a köntös bélésébe – ezt előásva és árnykorbácsodat suhogtatva beletömködöd a követ a megfelelő repedésbe. Varázsfény villan a nyílás mögött, melletted pedig feltárul egy ajtónyi lehetőség a belépésre, hallójáratodat pedig átjárja a bent nyüzsgő galetkiáradat zagyva gajdolása. Stresszhelyzetben mindig ugyanúgy reagálsz – egy gyors látogatás a mellékhelységben, és máris szebb az élet. Gondolatban átfutod a lehetőségeket, és úgy döntesz csak a szádat tátani nem kifizetődő – kizárólag célirányosan haladsz a téged érdeklő lehetőségek felé. Ahhha…hogy mi hol van? Egy figura dülöngél feléd, a kezében átlátszó butéliát szorongat:
- Vhannállllaaasssssssnyóóó?

(zárnyitás)

Nem hiába güriztél az építkezéseken, bármivel képes vagy kiszabadítani egy szellemet a palackból. Emberünk megörül a felbuzgó habnak, hálából megtudod, merre táncolnak a Roninok. Épp a műsor végére érsz oda, már csak Murdock, Felix, Vándor és a Melák tartja a frontot. És akkor megpillantod a tömegben! D’dy ráolvasásokkal kínoz egy fehér golyót egy zöldre festett asztalon (pedig utálja azt a színt). Még mindig lóg neked egy revanssal a Kinek-Magasabb-A-Tornya játszmáért. Ehh, mire közelebb küzdöd magad, felváltja őt Hercegnő, saját hordabélit meg ugye mégse….nahát.
Közben összegyűlt egy népes kis csoport, kb. 500 fővel egy hirtelenjében tákolt vadászles körül, ahol megjelenik egy Buddha-mosolyú végzetúr.
- Ez ő! Mihor Kloosti! – sikítják a melletted egymás karját szorongató végzetúrnők.
- Jó estét jóarcok, V1! – kiált fel Mihor, két ujját V-alakba bénítva, a zaklatott és türelmetlen tömeg pedig vele suttogja a Rákiáltó-rítus bevezető taktusát.

(erő)

A lavinaszerű események teljesen maguk alá temetnek, kapkodod a fejed és közben megpróbálod kitalálni mi is folyik körülötted. Az már fix, hogy itt bizony a dukátos szatyrodba kell nyúlni méghozzá mélyen, ha fel akarod venni a ritmust a lüktető tömeggel. Mihor már a harmadik V-t mutatja, mikor teljes eksztázisban fellendül a karod a refrénnél, a karmester pedig rádmutat, mielőtt a következő strófába fogna. Bódult fejjel tántorogsz odébb az aktus végén, valaki egy tyúkot nyom a kezedbe és azt tanácsolja hogy várd meg amig tojni nem kezd….mi a túrót akar ez jelenteni?

(lopás)

Végigtapogatod magad, minden egyben van, az tartalékos ősköveid sem „vesztek el” a tömegben, a kotkodácsoló kapirgálógépet a hónod alá csapva caplatsz fel az emeletre. Útközben nem tudod megállni, vásárolsz egy Ghalla-kupát Rabatynál. A CASINO DIAMOND teljes kapacitással termeli a varázslatot, minden másodpercben eggyé válik valamely végzetúr lélekenergiája egy-egy zsetonnal. A galteki-folyam egy szoba felé taszigál, ahol Mihor és Rabaty a galetki-jövőt tárgyalja éppen, fajotok jeles képviselői pedig jóslatokat kér tőlük. Ki azt szeretné tudni, hogy eléggé visszamaradott-e, ki pedig a csatározások erkölcsi oldalát kifogásolja, megint mások varázslataik hatékonyságán bosszankodnak és kérik a gurukat, világosítsák meg elméjüket a Probléma leküzdéséhez. Magadban csak a válladat vonogatod – ez a Fertőzés leküzdéséhez képest smafu. Fejedet csóválva hagyod hátra a bacchus-i helyszínt, mielőtt távoznál egy Szalvéta nevű álarcos segédmunkás egy maréknyi sóderkavicsot valamint egy plecsnit nyom a kezedbe, és torokhangon biztosít róla, hogy bármit megszerez neked, csak szólj. Kimenekülsz a szabadba, szippantasz egy mélyet a porral elegyített kénszagú levegőből és elégedetten indulsz el a vackod felé. Ha te ezt a szövetségi klubhelységben egyszer elmeséled…

===

Kérem a kedves hozzászólókat, kíséreljenek meg építő kritikát kimunkálni, hadd tanuljak
Vagy csak simán írjak tucatterméket bemegy-meglepik-leöli-vivát cselekményszálon?

Kenyér kell a Népnek, vagy cirkusz?

U.i: helyesírással kapcsolatban lsz most ne, ez egy nyers másolat, maradtak benne hibák (most nem volt kedvem javitani)
"Kérlek, törd össze ezt a poharat - és szabadíts meg bennünket az átkozott előítéleteinktől, és a hülye mániától, hogy mindent meg kell magyarázni, és hogy csak azt merjük megtenni, amit a többiek helyeselnek." - Paulo Coelho

Pontszám: 8.20
fórumozóAwenhaiNő
Végzetúr mester
1131 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Miért utasították el a kalandomat?
28. hozzászólás - 2009.11.30. 10:56:44
Szervusztok!

Én, mint egyszerű olvasó, a stílusát rónám fel. Groteszk, kissé mosolyra ingerlő... de valahogy nem érzem helyénvalónak. Április elsején elmenne, egy valódi találkozó utáni hangulat levezetéseképp, de nem érzem idevalónak, ráadásul le is szólsz benne játékstílust, ami messze nem elegáns, hisz ugye másnak is kijöhetne ez a kaland.

Az, hogy te nem szereted a vadászatot, szíved joga... de ne minősítsd a játékon belül. Utálom én is a pókokat, de nem fogok olyan kalandot írni, ami a pók játékstílusra becsmérlő megjegyzéseket tesz, mert pók is kaphatja. Tehát ne humorizálj, ez a stílus, ennyire töményen a reggeli rádióműsorban is sok.
Alkotó szívek
Szép álmokat könnyeznek:
Világ születik.
Pontszám: 7.11
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Miért utasították el a kalandomat?
29. hozzászólás - 2009.11.30. 11:11:28 (Válasz Silwer77 #27 hozzászólására.)
ez valóban abszolút ide nem illő. lehet humorizálni, de az efféle jópofizás nem annyira idevaló. lehet jót írni anélkül is, nem csak két véglet van, ez meg a bemegyek-megölöm.
Pontszám: 4.22
fórumozóMikulasFérfi
Végzetúr poronty
7 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Miért utasították el a kalandomat?
30. hozzászólás - 2009.12.10. 00:25:00
Beküldött kalandodat az adminisztrátorok elutasították. Indok: Fogalmazási hibák

Tök hülye voltam, hogy nem mentettem el a szöveget, pedig most kivesézhettetek volna. A kaland maga 3 kvízből egy vp vesztésből, egy csapdaészlelésből, majd pedig 2 csatából állt. Maga a történet hosszú volt, Szakaszonként átlag 5 sorral.
De még csak lehetőséget sem kaptam a javításra, és nem kaptam konkrét választ sem.

Egy a kérdés, miért?
Pontszám: 5
népszerűLanmandragoranFérfi
Végzetúr mester
5171 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Miért utasították el a kalandomat?
31. hozzászólás - 2009.12.10. 00:27:12 (Válasz Mikulas #30 hozzászólására.)
Egy a kérdés: Hogy adjon neked bárki is választ, ha nem látjuk a kalandod?
v1 - standby
v2 - Al'LanMandragoran, Vörös Sherwood
v3 - Shaidar Haran, » Ω «
v5 - Biorobot, Tébolyult Mágusok
Pontszám: 7.95
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Miért utasították el a kalandomat?
32. hozzászólás - 2009.12.10. 01:13:12 (Válasz Mikulas #30 hozzászólására.)
Idézet: Mikulas - 2009.12.10. 00:25:00
Beküldött kalandodat az adminisztrátorok elutasították. Indok: Fogalmazási hibák

Tök hülye voltam, hogy nem mentettem el a szöveget, pedig most kivesézhettetek volna. A kaland maga 3 kvízből egy vp vesztésből, egy csapdaészlelésből, majd pedig 2 csatából állt. Maga a történet hosszú volt, Szakaszonként átlag 5 sorral.
De még csak lehetőséget sem kaptam a javításra, és nem kaptam konkrét választ sem.

Egy a kérdés, miért?


szerintem mert fogalmazási hibák voltak benne.

fel a fejjel, a következő jobban sikerül majd.
Pontszám: 7.63
fórumozóMikulasFérfi
Végzetúr poronty
7 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Miért utasították el a kalandomat?
33. hozzászólás - 2009.12.11. 18:11:36 (Válasz winnie #32 hozzászólására.)
Nem azért írtam, mert bánt hogy nem fogadták el, hanem az bánt, hogy nem tudom kijavítani az esetleges hibát. Attól hogy a tanár egyest ad egy dolgozatra, még visszaadja, hogy át tudd nézni, mi az amit elrontottál.

Mivel nem kaptam vissza, azaz nem látom az általam irt kalandoknál, ezért nem tudom bemásolni nektek.

Te gondoltad volna hogy 3 helyre el kell mentened valamit hogy megmaradjon?
Főleg úgy, hogy még fizetsz is érte?

Ez a bajom.

A történetre amit írtam emlékezem, lehet újra leírom, és lementem pluszba, elküldöm a játékba, és ha visszadobják, akkor a mentéssel együtt kivesézhetitek.
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Miért utasították el a kalandomat?
34. hozzászólás - 2009.12.12. 10:27:01
Topik tevesztes. Pardon.
A hozzászólást Kocos módosította 2009.12.12. 10:28:33-kor
Pontszám: 6.69
kedvencSoleilFérfi
Végzetúr tanonc
39 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Miért utasították el a kalandomat?
35. hozzászólás - 2010.02.01. 15:34:45
én csak röviden morognék. nem várok választ - sem együttérzést, sem kioktatást -, csak gondoltam megosztom veletek keserűségemet.
írtam egy (szerintem) jó kis kalandot, amiben emléket állítottam az LV-nek, illetve a legtöbb régi tagjának. A kalandban a végzeturak az LV egyik tagjaként ébrednek és töltik napjukat.

megérkezett az értékelés:
"Beküldött kalandodat az adminisztrátorok elutasították (de még kijavíthatod a Kalandtervezés oldalon). Indok: Nem jó a történet
A kalandot végrehajtó végzeturak nem lesnzek az LV tagjai. Olyan kaland kell, ami minden végzetúrra vonatkozhat."

ha szigorúan vesszük, akkor ez a kaland mindenkire vonatkozhat, ugyanis bárki válthat hordát és lehet az LV tagja. ha ezt vesszük alapul, akkor rám pl. semmilyen küldetés nem vonatkozhat, amiben mászás van, mert nem fejlesztek mászást.

értem én a problémát, valóban az LV karakterei köré építettem fel (bár olyan utalást nem tartalmazott, ami ne lenne bárki számára érthető), csak zavar, hogy míg néha olyan kalandokkal futok össze, aminek sem az összetettsége, sem a megfogalmazása nem haladja meg az általános iskolás szintet, egy (szerintem) igényesen megfogalmazott és logikusan felépített kaland kiesik. mindössze az lett volna a célom, hogy más szövetségek is megismerjék egy kicsit az LV-t, az ottani karaktereket. mert gondoltam, hogy a játéknak egy picit ez is a célja.

na mindegy. kijavítani nem fogom, ezért nem kell vele többet törődnie senkinek.
Pontszám: 8.27
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Miért utasították el a kalandomat?
36. hozzászólás - 2010.02.02. 14:28:39 (Válasz Soleil #35 hozzászólására.)
Hát pedig ilyen kaland van: Azúr Légió: A lehetetlen próba

Rossz szöviben vagy.
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 8.86
kedvencAtreusFérfi
Végzetúr mester
1962 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Miért utasították el a kalandomat?
37. hozzászólás - 2010.02.02. 15:04:48
Meg ilyen is:
Szabadulás Amália kínzókamrájából

Namost, erre csak annak van lehetősége, aki Amáliát eléri szintben.
Én speciel nem. Így rám ez nem vonatkozik.

Persze, vonatkozhat, ha mondjuk Amália nem játszik majd vagy fél évig, vagy lefelejtem a VF-et, és maxolom a szingulárist.

Kicsit több következetesség a kalandértékelő adminoktól jó lenne.
"Ha bizonytalan vagy valamiben, írd szövegszerkesztőben, és ellenőriztesd le! "
http://vegzetur.wikidot.com/
El ne olvasd!
A linkre kattintva a sivatagi tűz vörösre égeti a szemedet, és holtod napjáig az elátkozott kolduló, vak glaulákkal bolyongsz oázisról oázisra!
Pontszám: 8.83
népszerűtlenMpsithFérfi
Végzetúr tanonc
49 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Miért utasították el a kalandomat?
38. hozzászólás - 2010.02.19. 16:40:21
Nekem még szerencsére, egyszer sem volt olyan kalandom amit, elutasítottak volna. Pedig többször paráztam, h ,,lehet hogy ezt sz*rul írtam"
Pontszám: 3.05
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Miért utasították el a kalandomat?
39. hozzászólás - 2010.02.19. 17:14:29 (Válasz Atreus #37 hozzászólására.)
a leggázabb kalandok egyike. kár, hogy vannak olyanok, akik nem bírnak magukkal és exhibicionizmusuk kiélésére használják fel az írást. aztán meg elfogadják. innentől kezdve bármilyen kalandozót fel lehet tüntetni negatív színben. szomorú.
Pontszám: 3.39
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Miért utasították el a kalandomat?
40. hozzászólás - 2010.02.19. 18:05:13 (Válasz Soleil #35 hozzászólására.)
Tipikusan az ilyen kalandok hozhatnak össze több embert, én élvezettel olvasnék ilyesmiket, betekintés egy másik szövi életébe. A Zarknod event alatt emlékszem Mortimer kimondott egy varázsszót: a játékosok 99%-ának fogalma sincs mi folyik a a többi azonos hordájú szöviben.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 7.09
Oldal: 123
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője