Re: Miért utasították el a kalandomat?
21. hozzászólás - 2009.11.05. 16:16:35
21. hozzászólás - 2009.11.05. 16:16:35
Konkrétan az eddigi kalandjaim egy esemény köré épülnek, amire folytonos utalások vannak az összes kalandban. Annyira szorosan nem függenek össze, és pont az említett utalások miatt tök mindegy, melyik részét kapja meg, mert elkezdődik a történet, amibe beleveszek elemeket, hogy visszagondol pl az elmúlt napokra, de ettől még érthető.
Ennél a kalandnál konkrétan úgy van vége, hogy hősünket a címben szereplő emberke elküldi egy feladattal egy helyre, ez jelen esetben egy erőd/város/lényegtelen és a kaland úgy ér véget, hogy bejutott az erődbe, kicselezte az őröket és nézi végső célját egy hatalmas tornyot, ahova be kell majd jutnia.
Az elsődleges cél tehát teljesítve, juss be az erődbe, persze hogy legyen benne egy kis talány, konkrétan ez az utasítás nem hangzik el. Ha kimarad a következő két rész, attól a 4. még ugyanúgy érthető lesz, mert önálló epizódként kezdődik, csak közbe visszautalok a korábban történtekre. Jelen esetben pl a 4. résznél lehet egy adott helyszín (torony) ahol mászkál a karakter és nem feltétlen kell az előéletet ismeri, mert már a bevezetőbe vagy a próbák közötti átvezetőbe megkapja a játékos az előzményeket.
Ráadásul jelen esetbe minden egyes kalandnak más végcélja lesz, ami az utalásokból derülne ki.
"Az őr ugyan nem ébredt fel, ez megnyugtat némileg, de amint közelebb érsz a toronyhoz, felfedezed, hogy az oda való bejutás már nem lesz ilyen egyszerű. Mágikus csapdák, őrök, védőaurák, gonoszan vicsorgó házi kedvencek. És persze továbbra is észrevétlenül kell bejutnod. Átkozod Lainort, miért nem tudott egyszerűen a toronyba teleportálni…"
Konkrétan ez a kaland vége, aminek azért maradt nyitva a vége, hogy gondolkodtassa a játékost. A második kalandnak dettó hasonló vége volt, bár tény hogy a három eddig írt kalandom közül ennek maradt leginkább nyitva a vége, de innen bármi történhet, az már a játékosra van bízva... Márha érdekli egyáltalán a történet...
A lélekgyémántos rész meg azért érdekes, mert korábbi két elfogadott kalandomban egy árva szót nem említek a gyémántokról, sőt a második kalandba eleve a történetből adódóan nem is kaphatna a hős gyémántot (azt mondjuk elismerem, hogy kb most olvastam csak az értékelési szempontokban, hogy bele kéne venni a gyémánt megkapását), de ez mindegy.
Ennél a kalandnál konkrétan úgy van vége, hogy hősünket a címben szereplő emberke elküldi egy feladattal egy helyre, ez jelen esetben egy erőd/város/lényegtelen és a kaland úgy ér véget, hogy bejutott az erődbe, kicselezte az őröket és nézi végső célját egy hatalmas tornyot, ahova be kell majd jutnia.
Az elsődleges cél tehát teljesítve, juss be az erődbe, persze hogy legyen benne egy kis talány, konkrétan ez az utasítás nem hangzik el. Ha kimarad a következő két rész, attól a 4. még ugyanúgy érthető lesz, mert önálló epizódként kezdődik, csak közbe visszautalok a korábban történtekre. Jelen esetben pl a 4. résznél lehet egy adott helyszín (torony) ahol mászkál a karakter és nem feltétlen kell az előéletet ismeri, mert már a bevezetőbe vagy a próbák közötti átvezetőbe megkapja a játékos az előzményeket.
Ráadásul jelen esetbe minden egyes kalandnak más végcélja lesz, ami az utalásokból derülne ki.
"Az őr ugyan nem ébredt fel, ez megnyugtat némileg, de amint közelebb érsz a toronyhoz, felfedezed, hogy az oda való bejutás már nem lesz ilyen egyszerű. Mágikus csapdák, őrök, védőaurák, gonoszan vicsorgó házi kedvencek. És persze továbbra is észrevétlenül kell bejutnod. Átkozod Lainort, miért nem tudott egyszerűen a toronyba teleportálni…"
Konkrétan ez a kaland vége, aminek azért maradt nyitva a vége, hogy gondolkodtassa a játékost. A második kalandnak dettó hasonló vége volt, bár tény hogy a három eddig írt kalandom közül ennek maradt leginkább nyitva a vége, de innen bármi történhet, az már a játékosra van bízva... Márha érdekli egyáltalán a történet...
A lélekgyémántos rész meg azért érdekes, mert korábbi két elfogadott kalandomban egy árva szót nem említek a gyémántokról, sőt a második kalandba eleve a történetből adódóan nem is kaphatna a hős gyémántot (azt mondjuk elismerem, hogy kb most olvastam csak az értékelési szempontokban, hogy bele kéne venni a gyémánt megkapását), de ez mindegy.
V1 - Tyberius (Tyrant)
V2 - Heretic (SM)
V3 - Heretic (I:RM)
Fórumon még Tyberius06 néven találhattok meg.
Általam írt kalandok: A mélyben szunnyadó erő, Harc az agyasokkal
V2 - Heretic (SM)
V3 - Heretic (I:RM)
Fórumon még Tyberius06 néven találhattok meg.
Általam írt kalandok: A mélyben szunnyadó erő, Harc az agyasokkal
Pontszám: 5.85