Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Mortimer

Dátum: 2008.10.12. 11:56:39
"Azaz a nyerheto LE/TP arany lehet hogy atfordul a vadaszat javara. Persze a vadaszatokert jaro TP is novekszik, szoval ez korantsem biztos, de mindenesetre mar most is szukulni tunik az elony merteke"

Ebben igazad van, viszont a sokat portyázó karakter a vadászatnál is előnyben van, mivel több LE -> többet épít -> nagyobb a szerencséje, és így többször jön neki nagy szörny.
igen, ez nagyon jól hangzik!

8-ről 6-ra már 3 pont, ez elég nagy büntetés. Más kérdés hogy szerintem a 6. szintűnek esélye sincs.
Dátum: 2008.10.11. 10:50:00
Meglátásom szerint ha a tendencia marad, azaz fenn 15-öt, kicsit lejjebb 30-at vadásznak a jók, akkor az a vicces helyzet fog előállni, hogy vannak a "béna" 12. szintűek, és a náluk LE-ben jóval erősebb 10. szintüek, akik simán verik a toplista élén állókat
Dátum: 2008.10.11. 10:45:59
"arra motiválnak egy fejődés alapú játékban, hogy ne akarj szintet lépni"

Igen, ezt maximálisan megerősítem. Muszáj visszatartanom a vadászatot, a cselekvéspontok elköltését, mert különben olyan szintre felődők, ahol már nem tudok ütni.

Mondok rosszabbat, ami szerintem a beholdernek nagyobb súllyal esik latba: van őskövem, mégis gondolkozom, hogy nem újítom meg a prémiumot, azaz nincs szükségem napi 37-re, mert nem vadászok, felesleges, túlcsordulna. Megvárom, amíg a zöm is felér magas szintre, különben vadászatból kell építkezni, ami nagyon gáz.
Dátum: 2008.10.10. 23:06:51
Nem, mindig egy mehet, de ha lesebzik, akkor amig gyógyítod, nem viheted magaddal. A fejlesztők szerint ilyenkor jó, hogy cserélgetheted őket.
Dátum: 2008.10.10. 16:45:04
aki nem akar kockáztatni a gyűjtéssel, az gyüjt egyben cselekvéspontot, majd levadássza 2-3 óra alatt, így lehet 3000 tárgyakat is megvenni.
Dátum: 2008.10.10. 16:13:53
egy nyolcadik szintű smaragd vehet 9ik szintű varázslatot, eggyel alacsonyabb szinten kapják meg.
Aha, tök jó ezeket a dolgokat egy játékostárstól megtudni. Röhejes...
Dátum: 2008.10.10. 04:47:13
A +1 sebzést adó fókuszkristályt csak fegyverbe tudod belerakni.
Dátum: 2008.10.09. 14:55:30
A szinted alapján jönnek a lények, majd ezután random eldől, hogy apró, sima vagy hatalmas lesz. A szerencse befolyásolja a nagy lények jövetelét, amit sok építéssel növelhetsz.
Dátum: 2008.10.09. 14:01:14
A támadó EZT SEM látja, sem az ÉP-t, sem az LE-t. Ha nem akarod hogy támadjanak, olvasd el a kapcsolódó fórumtopikot, ne ide szemetelj pls.
Dátum: 2008.10.09. 13:59:11
Nemértem, hogy szintenként miért csak egy fegyver, egy páncél, egy pajzs van, és csak minden harmadik szinten van varázslat. Ez miért jó? (Ezt ráadásul adott esetben tovább csökkenti, ha a szint tárgya 10-15 ősköbe kerül.)

A toplistán nézegetve az embereket olyan egyenkaraktereket látok, akiket a néven kivül semmi nem különböztet megy egymástól. Újabb kiegészítők kreálása nem nagy munka, nem igényel programozói tudást, csak a játékegyensúlyra kell figyelni.
Dátum: 2008.10.08. 21:53:44
"És mindez azért mert egy nagyszájú többségnek egyszerűbb siránkozni, mint megtanulni játszani."

Nem játéktudásról, hanem időről van szó: ha valaki ráér egész nap a gép előtt ülni, és MINDEN ÓRÁBAN kettőt klikkelni, az jelentős előnybe kerül azzal szemben, aki "csak" naponta 4-5-ször lép be, és támad kettőt-kettőt. Ami azért valljuk be, röhejes, mert alapvetés volt, hogy ne az informatikusok nyerjenek.
Meg így azért szerintem elég nagy hülyeség a fáradtságfaktor, hisz annak értelme eredetileg a portyázás korlátozása lett volna. De akkor ha változtatás, akkor legyen teljes, és valóban fél óra alatt elintézhesse az ember a teljes napi végzeturazását, azaz most hogy portyapontok vannak, miért nem lehet ezeket egyszerre elkölteni?
Dátum: 2008.10.07. 18:37:49
Ja, gyüjteni csak CSP-t érdemes, azt úgyse rabolhatják el, és azzal lehet tervezni/kalkulálni.
Dátum: 2008.10.07. 11:15:50
A védőfal és a gyakorlótér faszán kiüti egymást, úgyhogy szerintem ez teljesen egyértelmű, hogy nem. Ha megkapnád, akkor a védekező esélytelen lenne, hiszen ő sem kapja meg a gyakorlótere támadóbónuszát.
Dátum: 2008.10.07. 11:13:41
Szerintem egyik variációd sem jó. Ha 80%-od van, akkor 20. szintű a szakértelmed. Ha így van, akkor ha alapból 2 TP-t kapnál, akkor 2TP + 80%ot fogsz kapni, azaz 3,6 TP-t. Mivel a 0.6 kevesebb 1-nél, ezért 60%-od van, hogy azt is megkapod, azaz 4-et kapsz, 40% pedig hogy 3-mat.
fogadjátok már el, hogy nem egy ember végzi az értékeléseket, hanem százalékok alapján dől el, hogy mi történik. Ha rosszra böksz, akkor kap egy jelzést, ha sokan böknek rosszra, akkor rossz lesz a kérdés, teljesen mindegy, hogy mi volt. Ha pedig te mindig akkor böksz arra, hogy rossz, amikor más szerint "jó kérdés", akkor téged fog egy idő után letiltani a rendszer. Nincs emberi beavatkozás, a tömeg után kell menni. Persze tekintve, hogy a tömeg olyan amilyen, ez szerintem se a legjobb módszer, és Miklósék szerint sem, mert irták hogy több tucat HKK-s kérdést töröltek már. De ez szerintem semmit nem ér, mert újratermelődnek pár nap alatt, és nyilván a zöm "jó kérdésként" fogja ezeket elfogadni.
Dátum: 2008.10.06. 16:39:53
akkor már miért ne legyen több stílus, amiből te magad választhatsz egyet, amelyiket csak akarod. De szerintem ez a csicsa ráér, csomó fontosabb, a játékot ténylegesen érintő fejlesztés kell (szövetségi szavazás, jobb sorrendbe állítási lehetőségek, azaz ne csak egy szempont szerint legyenek a listák, részletesebb ismertetők mi mit csinál stb.)
Dátum: 2008.10.06. 16:18:12
tökegyszerűen: bétatesztelők, akik már az elején tudták, hogy mi a fontos, hogyan kell gyorsan fejlődni, és NAGYON sokat ülnek a gép előtt. A megszerzett apró előnyt később már könnyű növelni.