Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - BaalCain

Dátum: 2012.03.07. 22:16:45
Aki nem csinálja lemarad.

Sajnos úgy tűnik nagyon kell mostanában a behonak a pénz, gondolom már javában programozás alatt az őskőbe kerülő harci kesztyű is.
A sisak is rohadt drága lett, sokat kell venni belőle ez jó de cashben sem olcsó.

Minden ilyen fejlesztés újabb válaszút, akarom én ezt? a játék elejétől prémes karim van 2 szerveren és van h a gyorson is.
a granulátumon látszik máris, az élmezőny küldigyárosok havi 240+ kavicsot kell, h elköltsenek rá.

még vmi ingyenes szolgáltatást nem akar kitalálni a beho? vagy most éppen a tereljük a népet a hkk online felé zajlik?
Dátum: 2012.02.20. 15:29:12
Idézet: Legacy - 2012.02.20. 15:10:48
Senki sem erőlteti, nem tetszik nem nevezel, nincs számodra megfelelő jutalom nem nevezel.


alapvetően szép gondolat. csakhogy mivel sokaknak már minden arany, kizárólag a maxos jutalommal mehetnek vmire.

Én személy szerint a platina díj lefelezett értékét is igazságtalannak tartom.


Mód. nem tudtam melyik platina mit is ad pontosan
Dátum: 2012.02.18. 04:55:49
A változtatások nagyon jók

Javasolnám hha vki a meglévőnél gyengébbet kapna v ugyanolyan tárgyat akkor lehessen vmi egyéb dolgot kérni helyette.

akár pl végzetmedált, mint említették előttem. Nem jó úgy végig vinni egy ilyen "izgalmas eventet" hogy a végeredmény az, h szívás és esetleg nem si saját hibából csak hát a platina volt az egyetlen alternatíva...
Dátum: 2012.02.13. 11:12:10
Szerintem jól sikerült fejlesztés sok kitűzhető célt eredményez.

Annyit azért hozzátennék, h drasztikusan megnő magas szinten a sisak költség de minden szinten ugyanannyi szilánk kapható...
illettve a fókuszok kicsit drágának tűnnek a sisakárakhoz képest.... ne ne Miklós ne drágítsd a sisakot

tetszetős fejlesztés. pont a za jó, h nem látom a végét mikor is lesz elég a sisakból
Dátum: 2012.02.08. 08:24:22
Mindenki felfogta, h 5 szintenként van sisak. És azt is h védelem a fő tulajdonság. De mást is fog mellé adni a példának hozott kő nélkülire 5 védelemhez írt 1 egészséget Miklós. gondolom akkor hasonló arányok lennének lényegesen nagyobb tulajdonágokként egyébként is.

Amennyiben pedig pl egy sisakfókusz nagy regent ad, akkor azzal számolhat egy kő nélküli játékos is, lehet értékesebb fókusz kristályt rakhat bele a sima sisakba mint maga a sisak. Vannak így egyéb tárgyakkal is. és az, h sisak fókusz őskőbe is kerüljön nem feltétlen szükséges
nagyon prímán el tudtam olvasni, ami t Miklós írt, ezért írtam bele én is az előző hszbe.


Kedves Birka egy konstruktív ötletelés a sisakról, v3as tapasztalataid portya és hasonlókról amondó vagyok a megfelelő rovatokba írkáld- ott is kiemelve melyik szervról is bezséltsz ne tévessz meg egyéb szerencsétleneket. Mert ha nem tudnál olvasni ez a sisak topik ami tele lett szemetelve.
Dátum: 2012.02.08. 01:56:54
Az egész sisakszilánk gyüjtögetésnek csak akkor lesz értelme, hha el lehet később is költeni, nem csak az első vásárlásról szól és annyi.
nehezen lehet hozzájutni, az elején, attól ekzdve meg olyan érzésem van, h egy megleheősen felesleges erőforrássá fog vállni. ez alól az adhatna megoldást, hha a sisakok nagyon speciálisak lennének.
pl lenne egy sok védelem + iq-t adó sisak, a köv alkalommal meg a sok védelem +erőt adó. ÉS a második esetben a védelem is több az elsőnél és az erő is mint amott az Iq.

valamint természetesen érdekes egyéb képességek miatt is lehet venni sisakot. pl 100+ állat regen óránként... idomítás, sebgyógyítás, vérviadalra való hatalmas regen...
uezeket el tudnám képzelni fókuszkristályként is

A lényeg az, h érdemes legyen ne csak lecserélni egy ugyanolyan magasabb szintűre a sisakot, hanem hasznos legyen akár pl 3at is forgatni egyszerre.

Továbbá a sisakba való fókuszkristálynak is jó lenne hha sisakszilánk költsége lenne és nagy variálhatóságuk. Akkor ezek is többször is érdemes újra-újra vásárolni.

Mindezek mellett azért remélem a sisak őskő költsége nem lesz túl drasztikus. Nagyon sok mindent kell tenni azért és feláldozni egy karakternek, h összehozza főleg az elején a szilánkokat, hatalmas bónuszt adnak, lényegében kötelező elemek lesznek. nem lenne jó azzal szembesülni mindezek mellett, h a kavics költsége olyan nagy, h nem némi befizetésre motiválják a no prémest, hanem inkább abbahagyásra.
Dátum: 2012.02.06. 17:08:54
szerintem is elég egyértelmű.

Lesz külön szilánkgyűjtés af képesség, amit csak akkor fejleszthetsz ki ha megvan a tapasztalat 4esed is
Dátum: 2012.02.01. 18:49:54
AMit Kóc írt az egy nagyon jó elképzelés a szilánkmennyiségről, ez pedig egy elég rossz felállás.

Az állat elfogás olyan teher amit sokan nem tudnak felvállalni. ÉS az af ponttal sem tudnak majd rásegíteni.

Ez így egy vadászat támogató fejlesztés, hajár vfesek! nem pedig mindenkinek egyaránt hasznos. Aki vadászik minden nap annak semmibe sem kerül kiadni még 1 portyát egy kihívást ilyesmit. Mivel annyira nem relaváns a + szilánk csak sok tevékenységnél a vfest ez sem zörgeti.

Továbbá az alapkoncepció arról szól, h mindennapi tevékenység. Mintha olyasmi rémlene a kezdőlapon " nem kell minden nap belépned, nem maradsz le bla bla"
HA még csak arra sincs lehetőség, h szakértelemmel Af ponttal vmivel rásegítsünk akkor pontosítva előző részt:

EZ A KOCKA NAPONTA BELÉPEK VFes VAGYOK kariknak a legtápabb és nagyon durva előnyöket teremthet.
Egy jó elképzelés rossz kivitelben
Dátum: 2012.01.30. 21:14:35
Miután kb minden erőforrás bele van hozva a sisakügybe akkor az af pont is érthető.

de több szilánkot kapok, ha több szint képességem lesz af pontból? vagy puszta feltétele a találásnak egy képesség kifejlesztése?

azért ezt az exponenciális dolgot kicsit át kell gondolni.
önmagában ha egy nap 1 dologgal szerezhetsz szilánkot vagy pedig 3-4-5tel már az is nagyságrendekben eltérő szilánkfelhalmozásokat eredményezhet.

Az eredeti megtervezzük a saját sisakunkat dolgot meg elég egyszerűen meg lehetne oldani: nagy számú sisakfókusz, amikből több is belehelyezhető a sisakokba
Dátum: 2012.01.19. 16:33:39
gyere támadj meg
Dátum: 2012.01.19. 15:22:13
Gyere, támadj meg.
Dátum: 2012.01.19. 09:41:06
Sajnos a topik elvesztette értelmét. XENa hazudozásai, Xena ömlengései, Xena kisregényei, vmi ilyesmi lehetne a címe.

Némi túlzással nem ír le igaz mondatot, bekezdést. Egy ilyen értelmi szintű, csaló, évek óta scripten felnövő, ömlengő és önámító személlyel vitatkozni teljesen felesleges.

játéktudásáról pedig annyit, h akinek a környezetének erősebb játékosainál harci öltözetben százakkal kisebb az Iqja, szerencséje annak az ítélete nem lehet mérvadó abban, mit a leküzdhetetlen gond és hiba a játékban.

Várunk, gyere üss be.
Dátum: 2012.01.18. 18:26:23
Birka ötlete volt a szürküléses dolog ott van az első oldalon... fröcsögj neki is egy sort.
Dátum: 2012.01.18. 17:39:53
Birkának volt még egy hasznos felvetése az elején:

Ha beszürkül az aki leosztja a kezet akkor az térjen vissza

mod: elvileg így is működik
Dátum: 2012.01.18. 17:36:37
a segítő kéz szerepe az erősebb karik elleni védelem. A karik erősségét jócskán okozhatja a szint is-azok kedvéért akik nem látják az összefüggést.

De tény és való simán lehetne akár új topikot is nyitni, címe lehetne a Xéna, a harcos hencegő.- pardon hercegnő.

A segítő kéz szerintem elég jól működik, ha nem lenne portyacélpont szűkítő nem is érdekelne igazán senkit.
Dátum: 2012.01.18. 17:27:25
Az én javaslatom pedig az volt, h karakter aktivitáshoz kötni, h adhat-e kezet. Csak olyan kari tudjon adni, aki maga is rendszeresen ki van téve a tulajdonság elvesztéséből adódó nehézségeknek.

A lekorlátozását az átadható Tö nek rossz megoldásnak látom. esetleg úgy lehet értelme, h a karakter mennyit adhat le. Mert miért ne lehetne az,h vkit igenis bevéd a szövije az adott helyzetben?
Lehet meglepő, de mi még a mai napig is háborúzunk. Amikor kilép egy szöviből mindenki és 1-2 ütőgép marad bent szükséges válasz lehet sok stat leosztása.

Bármilyen változtatást is tervetünk figyelembe kell venni:
-egy fix stat összegnek a szerepe szintenként teljesen más
-azért mert pár karit védenek inaktívok nem szabad elvenni a védekezés lehetőségét másoktól.

Továbbra is azon vagyok, hha a háborúknak súlya lenne számítana kinek milyen statjai vannak sokkal kevesebb lehetőség teremtődne a hetekre leosztott kezeknek.
Okot adna sok szövetségnek, h foglalkozzanak a tagjaikkal, tervezzen szervezzenek egységesebbé váljanak és legfőbb játszanak.
Dátum: 2012.01.18. 14:02:24
Igen tartalmas összefoglaló volt.


Nem érdemes személyeskedni, annak nem lesz a játékra haszna. Az, h kinek a farka nagyobb dolgot ki kezdte az összehasonlításokkal... szelektív memória sokat használ ugyebár.

Ami tény: az álló karik által adott bónusz nem használ a játéknak.
Ami tény: a taktikai szükségből órákra adott bónusszal védheti a karaktereit a szövetség, az egyébként isntencsászár minden létező bajnokit megnyerők ellen is akár és ez egy jó dolog, szövetségi összefogás.


ui.
Xena-stílushoz idomulva:
Gyere nyugodtan hozzánk továbbra is kell a Lé. És ha mágiás cuccban 25 eséllyel verünk az elég gáz és az is, h te több szimulációt csinálsz ránk mint csatát, pedig mint mondtam kellene a Lé. Mindezt 11-13 szinttel alattad lévő karikra, akiken bizony nincs kéz téve.
rajtam éves viszonylatban nem volt kéz, már azért is, mert akkor még buzogányban állva sem jönnél,látva mindenre kaptam mondjuk +3-4et kiszaladnál a világból támadás helyett.
Kitartás xena, a szerencse gagyi tulajdonság vannak erre szakosodók neked nincs rá szükséged.

tudod mit? ha még nem lenne írj egy scriptet rá. Vizsgáld a karikat, hátha le vagyunk vetkőzve és üss be minket mágiás cuccban, vagy ha vakuval állunk.
Vagy már ez meg is van?

ugye, h értelmetlen a személyeskedés? ugye, h nem visz előrébb? sok mindenben igazad lenne, csak érdemes lenne leszállni a magas lóról. ÉS elfogadni, h amikor tömegesen kikapsz akkor az nem játék bug.
Dátum: 2012.01.18. 10:05:05
Az nem játéktudás. Amit írtam példa az viszont az.
Amiért legutóbb írt xena az 23 milla Lé volt egy karin számításai szerint. Arra hoztam a példát, h önmagában mennyire nem csak ezek számítanak.

tovább amit írt példa az nem egy karakteren hosszú időn át rajta lévő bónusz volt, hanem pár órára kapott, amíg küldire, majd kosntira készülve állt.
Ne keverjük össze a passzív karaktertől kapott kezet a játék stratégia részeként, szövitársunk védelme érdekébe osztott tulajdonsággal.
Pontosan azért kapott Töt amiért kitalálták. A lesipuskás vakus és mágiás szettben lévőkre vadászó bajnokinyertes karik elleni védekezés volt.

Én nem szóltam bele tegnapig ebbe, de maikor már ezen is sirni kezdett a scriptíró bajnok besoklatam
Dátum: 2012.01.18. 09:33:43
Annyit változtatnék mindösszesen a dolgon, h olyan kari tudjon adni kezet aki rendszeresen lépő, Lé termelő karakter.
Ez egy olyan lehetőség amivel a szövetség közösen tevékenykedik vmi célért.
HHa a háborúk értelmes és pörgő dolgok lennének, akkor sokkal kevésbé tehetné meg a játékosállomány a hosszú távra leosztott kezeket.

A xena nagy bajára nincsen orvosság. Most ez fáj neki, hha kapna egy rakat harag italát akkor azt kellene korlátozni.
Igen, nehezebb őket leütni, nekem is van kezes ellenfelem és ütögetem.
És igen, ezt nem lehet scripttel vagy jól megírt homemade progival olyan könnyen kiküszöbölni, lehet inkább a topik fő pörgetőjének ez fáj.


Csak egy apróság, a Lé önmagában mit jelent: Xena 30 Milla fosztott Lé és 500+ megoldott küldetéssel, általa választott felszerelésben 11 szintről magasabbról támadva zsinórban 3.szor veszít a szövitársam ellen.
Nem minden a Lé. egy kicsit több is kell a játékhoz. remélem a játék tudás nem lesz kikönyörögve, h korlátozzuk le.
Dátum: 2012.01.17. 22:18:31
6. szinten...

ott még 8 óránként tud támadni és akkor is csak 3 karit. szívás