Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - MIvan

Dátum: 2009.01.19. 13:10:34
Idézet: Tiha - 2009.01.18. 20:43:48
Kár, hogy már nem nagyon lehet ezen a fórumon fejlesztési ötleteteket olvasni.... Még jó, hogy ez lenne célja....

Akkor tessék itt egy:
Jó lenne, ha mondjuk 40-es tudatturbóval nem kellene kivárni, hogy legyen 200VP-m, ha egy 5-ös szakértelmet akarok megturbózni 50VP-ért.
Dátum: 2009.01.19. 12:52:50
A szövetségi taglistában gyakorta eltér a megjelenített építés összeg attól ami a karakterlapon van. (utóbbi a jó)
Akár elég komoly, 10-20e LE-s különbségek is vannak.
Dátum: 2009.01.19. 12:02:09
Sajnos ez nem megoldás.
Mi lesz, ha csak a fele sebzést kapod be?
Reggelre nem három, hanem hat +5 szintü ver le.
Ugyanúgy nem lesz ÉP-d, csak több csatát buksz, mert lassabban kerülsz % alá.
Persze nekik jó, többször támadhatnak.
Dátum: 2009.01.17. 03:52:54
2szer 3 kupac barack meg még két tucat kupac barack hány kupac barack?
13 kupac?
5 kupac?
2 kupac?
1 kupac?

Hurrá! Még sok ilyet!
Dátum: 2009.01.17. 01:25:42
Ahogy felépültek az új épületek, amúgyis átrendeződtek a gombok.
Ellenben az új taglista jó lett! Végre nem kell végignyomkodni a karaktereket a TÖ megnézéshez.
Dátum: 2009.01.16. 22:51:36
Megvan! Rájöttem!
A teljesen igazságos, ultimate megoldás:
Meg kell szüntetni a portyázást!
Egycsapásra megszűnne az összes rabszolgázási probléma.
Nem finom, nem elegáns, de hatékony.
Egy ilyen aprócska áldozatot pedig mindenkinek megér.
Dátum: 2009.01.16. 22:07:40
Most hogy mondod.
Dátum: 2009.01.16. 21:51:40
Esetleg olyan fejlesztésre lehetne számítani, ami támadás előtt informál, hogy az adott karaktert leminősítettétek, és ezért nem fogok LE-t kapni ha legyőzőm?
Esetleg ennek hiányában valamilyen konkrét infót, ami alapján el tudom dönteni, hogy kit szabad megtámadni és kit nem?
Kevésbé lenne kitolás jellege a jelenlegi korlátozásnak.
Dátum: 2009.01.16. 20:50:44
Ott lesz nekik a világ 3, ezért kár volt belerondítani az első kettőbe.
Dátum: 2009.01.16. 20:24:41
Idézet: Almási Viktor - 2009.01.16. 19:19:06
Idézet: MIvan - 2009.01.16. 18:27:39
Sok időt töltöttem azzal, hogy megtaláljam kiket érdemes ütni.


Akkor ezek szerint te nem rabszolgákat ütöttél, mivelhogy azokat 1 nap alatt 100%-os pontosságal ki lehet szürni, úgyhogy most már végképp nem értem mi a problémád ezzel a módosítással

Mellesleg ha olyan gyorsan és biztosan ki lehet szűrni őket, akkor mi szükség erre az elbaltázott lekorlátozósdira?
Vágják ki őket a ....-ba, a gazdáikkal együtt, a többieket meg hagyják játszani.
Dátum: 2009.01.16. 20:03:43
Idézet: Almási Viktor - 2009.01.16. 19:19:06
Idézet: MIvan - 2009.01.16. 18:27:39
Sok időt töltöttem azzal, hogy megtaláljam kiket érdemes ütni.


Akkor ezek szerint te nem rabszolgákat ütöttél, mivelhogy azokat 1 nap alatt 100%-os pontosságal ki lehet szürni, úgyhogy most már végképp nem értem mi a problémád ezzel a módosítással

Az, hogy a rabszolgák (1 buzogány+mosolyban állnak), akiket 1 nap alatt ki lehet szűrni, rendszeresen le vannak csapkodva 15% alá, így a gazdáikon kívül más nem tudja támadni őket. Egyébként is, akkor van náluk LE, ha jön a gazdi. Kár is vesztegetni rájuk az időt.
Ami nehezebb, megtalálni a rendesen játszó, normálisan felszerelt, csak épp kevésbé ügyes/taktikus karaktereket. Megfigyelni vadászási szokásaikat, és megtalálni az alkalmat amikor érdemes hozzájuk beütni. Játékstílusukból adódóan, idővel ők is minuszosak lettek, és ez a fejlesztés őket is leminősíti rabszolgává.
Ez zavar.
Illetve az, hogy akik eddig komolyan rabszolgáztak, azoknak ez csak egy újabb paraméter lesz, amire tenyésztéskor oda kell figyelni.
Ettől függetlenül meg fogják találni a kiskaput, ebben biztos lehetsz. A korlátozás pedig szépen bebetonozza az előnyüket.
Ergo megint a rabszolgázók jártak jól, akik saját erőből akartak eredményt elérni, azok pedig meg lettek szopatva.
Dátum: 2009.01.16. 19:03:25
Idézet: Almási Viktor - 2009.01.16. 12:24:23
Wolfy elég fura a gondolatmeneted, hogy a fökaraktert töröljék de a rabszolgákat hagyják bent

Nem fura, célravezető.
Ha egy rabszolgát törölnek, nem igazán hatja meg a gazdáját, indít egy újat.
Viszont ha a fő karaktert törlik, na az már fáj. Elgondolkodtatja, hogy megéri-e.
Dátum: 2009.01.16. 18:29:53
Idézet: Almási Viktor - 2009.01.16. 17:51:48
Ivan ezzel a fejlesztéssel csak és kizárólag rabszolga tipusu karikat nem érdemes portyázni, ott meg hol van a sikerélmény?

Ez így nagyon nem igaz. Legalábbis remélem, különben azt jelentené, hogy a karakterek 20-30%-a rabszolga.
Dátum: 2009.01.16. 18:27:39
Sok időt töltöttem azzal, hogy megtaláljam kiket érdemes ütni.
Nincs rabszolgám. Nincs ismerősőm sem akinek lenne.
A másik világon lévő karakteremre is alig marad időm, nemhogy még rabszolga fentartásra.

Egyébként erre a játékra fizettem be:
"A csata általában gyorsan véget ér, az egyik végzetúr megadja magát, és legyőzője a lélekenergiáját veszi."

Az, hogy sokan nem tudnak vagy akarnak annyi időt szánni a játékra, hogy eredményesen portyázzanak, netán megtennék, de nem sikerül, és ezért irigyek és sajnálják a LE-t azoktól akik képesek erre, és üdvözölnek mindent ami gátolja a jobbakat abban, hogy jobbak legyenek náluk, így kevésbé érzik magukat vesztesnek, bár gyakori emberi reakció, de ettől még szánalmas.
Dátum: 2009.01.16. 17:44:15
Ha már megszületett ez az egyébként meglehetősen inkorrekt, kisbaltás portya LE korlátozás, a szokásos zéró infóval arról, hogy mi az a határ ahonnét már nincs LE, nem ártana támadás előtt valami feigyelmeztetés mint a fáradtságnál: 'Ezt a karaktert rabszolgának minősítettük, legyőzése esetén LE-t nem kapsz. Biztosan megtámadod?'!

Mellesleg kérném vissza az ősköveimért a zsetont! Ugyanis én nem erre a játékra fizettem be, hanem arra amelyikben volt értelme portyázni, volt játékélmény. Részemről ezzel a remek fejlesztéssel ez megszűnt.
A karekter megtartom, ha már ennyit fektettem bele, de a továbbiakban, ezen szabályok mellett, nem kívánok időt és különösen pénzt áldozni rá.
Dátum: 2009.01.16. 00:22:57
Idézet: Kocos - 2009.01.15. 07:37:17
Idézet: MIvan - 2009.01.14. 14:19:47
És mekkora esélye van, hogy más pottyanjon?
Az első taumaturgikus láncnak örültem, a harmadiknak már nem annyira.


Fugg a szerencsetol a targytalalas eselye.
Max aktualis szinted-5 szintu targyat talalhatsz.
20+ targyak kezdenek egeszen jok lenni.


Mindez remek.
Csak azt nem értem ez hol indokolja, hogy háromszor ugyanaz essen.
Lehetne picit váltazatosabb a b. random.
Dátum: 2009.01.14. 14:19:47
És mekkora esélye van, hogy más pottyanjon?
Az első taumaturgikus láncnak örültem, a harmadiknak már nem annyira.
Dátum: 2009.01.14. 14:15:05
A hányadik Lajost hívták Napkirálynak kérdésre, a feltevő szerint a válasz XVI.
Dátum: 2009.01.14. 14:09:56
Vadászat közben az egyik kérdésnél nem lehetett kiválasztani a helyes választ, mert rákattintva eldobott valami böszme reklám oldalra.
Az oldal újratöltése után már rendben volt, de elveszett az értékelési lehetőség.
Előfordult már ilyen az ajánlásoknál és toplistban is. Akkor a karakter adatlapja helyett jött be valami szemét.

A melyik csapat énekese Bruce Dickinson kérdésre kiválasztottam, hogy Iron Maiden, majd megkaptam, hogy rossz válasz, a helyes a következő lett volna: Iron Maiden.
Dátum: 2009.01.09. 14:12:10
Világ 2, 9. szint, Pepper

Csatáid a 2009. Január 09. napon megrendezett viadalon:
Kör Ellenfél Eredmény
1. kör Pepper vs Gábor97 Te győztél! Csata megtekintése
2. kör Pepper vs Doser Te győztél! Csata megtekintése
3. kör Pepper vs Aripunk Te győztél! Csata megtekintése
4. kör Pepper vs Hanga Te győztél! Csata megtekintése
5. kör Pepper vs Sauson Te győztél! Csata megtekintése
6. kör Pepper vs Vadállat Te győztél! Csata megtekintése
7. kör Pepper vs Fénysugár Te győztél! Csata megtekintése
8. kör Pepper vs Erlina Te győztél! Csata megtekintése

Gratulálok, Te nyerted meg a viadalt a kategóriádban!