Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Eliteninja

Dátum: 2009.12.11. 07:08:58
Szerintem 80. szinthez képest neked is elég kevés a védőd
Dátum: 2009.12.11. 00:34:01
Ha nem húz védőt, márpedig nem húz akkor bizony esélytelen.

Nekem V2-n, klizmával: 54. szint, Legtöbb okozott sebzés: 2620 (eddig )most védekezést húzok, hogy még azt az 500 sebzést se tudják bevinni. Muhahahaha...^^

Edit:
Erő: 35
Támadás: 95 (+4)
Védekezés: 198 (+98)
Egészség: 91 (+20)
IQ: 177 (+61)
Mágia: 125 (+51)
Taumaturgia: 200 (+51)
Szerencse: 163
Dátum: 2009.12.11. 00:19:18
Ha bug, ha nem bug nem olyan bug volt ami szétcseszte a játékot. Ezzel a "hatalmas buggal" volt kiegyenlített a portya, akár tetszik akár nem.
Dátum: 2009.12.11. 00:17:53
Nasdfil a védelemről annyit, hogy lassan az 54. szintű varázslómnak több lesz a védekezése, mint neked. Ezek után nem kell sírni, hogy szétszednek közelharcban
Dátum: 2009.12.11. 00:12:42
Van varikarim, V2....és nem sírok, hogy szétszednek, mert nem csak a taut meg az IQ-t viszem, hanem a védekezést is és 1 dögöt, ahogy Birka mondja az elnyelés miatt, másért nem kell. És azt hiszem elég szépne végezget ki jó sok embert
Dátum: 2009.12.10. 22:47:23
Nem vagyok sírós sok olyan dolog volt ami szemet szúrt, de mégsem szóltam ellene semmit, viszont ez a legutóbbi elég irritáló.
Dátum: 2009.12.10. 22:33:20
Ezelőtt vissza tudtam hozni valamennyira a varit. Most, hogy a 60as szintű 67. alapszintű dögjeim semmit nem karcolnak szinte azért az kicsit idegesítő. Reform előtt kb 30. szinten jobbat sebeztek
Dátum: 2009.12.10. 22:09:18
A portya ismét eltolódott a varázslók részére. A sebzéskompenzációval valamennyire(meg kell jegyezni elég jól)helyre billentek az erőviszonyok. Viszont a legutóbbi állatreform megint hátrányt generál a közelharcos kariknak.
Dátum: 2009.12.10. 22:06:45
Nah ki az akinek nagyon böki a csőrét az új állatreform? Írjon ide és emelje fel a kezét!
Dátum: 2009.12.10. 21:48:18
Nem lehetne visszacsinálni a legutóbbi állatfejlesztést? Mert elég durván le lettek gyengítve a közelharci karik. Eddig fifty-fifty a portyában, de most legalább 70-30 a varázslóknak megint...
Dátum: 2009.12.10. 07:05:48
Aham. LGY-vadászni, portyázni kell érte, hogy legyen kalandod ergó alap esetben kapnál TP-t. Kristálypont, ezért küldizni kell, van 1-2 küldi amit nem lehet megcsinálni TP nélkül. Kincspont, ugye vagy építést vagy epikus ütés(ha a koncit nem vesszük figyelembe), ehhez meg LE kell amihez vadászni, portyizni kell, amihez szintén TP szükséges. A nyer-nyer cuccal semmi bajom, de az, hogy mindezért semmi TP-t ne kapjon senki azért az kicsir röhelyes.
Dátum: 2009.12.10. 06:57:32
Minimális tp-t akkor is kell adnia különben ingyen van, mert ugye akinek felgyűlt az a sok és rengeteg portyapontja az fog ilyet csinálni.

Edit: és a jutalom bármi legyen, ne legyen már ingyen...kapjon hozzá minimális TP-t a játékos.
Dátum: 2009.12.09. 23:14:52
TP mindenféleképp járjon hozzá bármit is kapsz. Mert így ingyen fejlődnek a dögök és szerzel olyan cuccot amiért alapban TP-t kapnál.
Dátum: 2009.12.09. 21:27:43
Akik veszítenek a "barátkozásban..." semmikép ne veszítsenek semmit. Harcolni kötelező, de sakkozni nem... valamint aki TÖ-t részesítette előnyben a szaki hátrányára, hogy nyerjen a "rendes" portyában az nehogymár veszítsen valamit a barátkozásban...
Dátum: 2009.12.09. 21:09:08
Tehát egy játékban ahol harcolni kell nem a harcos profitál, hanem a könyvmoly? Remek...
Dátum: 2009.12.09. 18:58:47
Vélemény? Szerintem először kérdezzük már meg a játékosokat, hogy ki mennyire örülne egy ilyen fejlesztésnek, mert szerintem eléggé megoszlanak a vélemények
Dátum: 2009.12.09. 16:04:00
Ennyire ne akarjatok már Simset csinálni a VU-ból-.-
Dátum: 2009.12.09. 15:12:40
Azért a random tul/szaki elég durva lenne mégha minimális is az esély rá
Dátum: 2009.12.08. 22:14:42
Mégnagyobb lenne a random, mint eddig...
Dátum: 2009.12.08. 22:07:08
Véletlen faktor....3 random szaki^^