Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Baráti portyázás
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Baráti portyázás
41. hozzászólás - 2009.12.09. 12:48:42 (Válasz Mortimer #39 hozzászólására.)
Idézet: Mortimer - 2009.12.09. 12:24:46
Én úgytudom ennek nem is célja a gyengék erősítése, hanem az, hogy ők is elhasználhassák a portyapontjaikat, ne frusztrálja őket, hogy ott van, és nem jó semmire (Miklós korábban erre azt írta, hogy néha állítsd át 30-ra, majd vissza...). Szintén komoly gond náluk az állatfejlődés/állatmorál fenntartása, amire ez tökéletes eszköz lenne.


Miért is? Azért gyengébbek, mert a szakértelmeik és tulajdonságaik alacsonyabbak a többiekénél. Attól, hogy bekerül a barátságos portya, semmiben nem lesz nekik jobb, maximum nem csak normál portyában kapnak ki, hanem szakértelemversenyben is. Akinek alacsonyabbak a szakértelmei, hiába indít barátságos portyát, jó eséllyel veszíteni fog.
Pontszám: 8.67
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Baráti portyázás
42. hozzászólás - 2009.12.09. 12:58:31
A jutalom tényleg nehéz kérdés.

LE ugye nem lehet, mert: 1. ha a LE mellé nem jár TP, akkor korlátlanul fejlődést lehetne elérni szintlépés nélkül. 2. Ha jár TP, akkor amellett, hogy nem lehet belőni normálisan a LE/TP arányt, újabb TP tömési módszerré válna, ráadásul gyakorlatilag ingyen, mert még ÉP veszteség sincsen. Kínzókamra ugyanezen okok miatt nem szabad, hogy működjön. A LE tehát kilőve.

A lélekgyémánttal az lenne a gond, hogy nem kellene kalandokat csinálni ahhoz, hogy lélekgyémántos cucchoz jusson valaki, ráadásul elinflálódna a lélekgyémánt értéke. A mostani árakat nevetve kicsengetnék a karakterek.

A kristálypont pedig értelmetlenné tenné a kristálypontot adó italokat, illetve a kristálypont bőség miatt jelentősen csökkenne a kalandok kihívás faktora. Emellett persze közvetve emiatt is inflálódna a lélekgyémánt értéke. Ezzel együtt talán még ez a legjobb jutalom. Aki viszont eddig kristálypontot adó italt vett, az falba veri majd a fejét.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 5.44
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Baráti portyázás
43. hozzászólás - 2009.12.09. 13:02:09 (Válasz Jeriko #41 hozzászólására.)
Miklós azt írta a kezdő hozzászólásban, hogy a cél az állatok hancúrozása, és hogy a gyenge is nyerhet egy nem fontos szakértelempróbán.
A hozzászólást Mortimer módosította 2009.12.09. 13:04:15-kor
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.37
kedvencLet.
Végzetúr mester
633 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Baráti portyázás
44. hozzászólás - 2009.12.09. 13:44:13 (Válasz Prisma #42 hozzászólására.)
Üdv!

További problémának látom, hogy ha pl. kristályponthoz kapcsolódó jutalma van a barátságos portyázásnak, akkor újra a 40+ szintűek kapnak új fejlesztést, a többiek kimaradnak.
Véleményem szerint garantálni kell egy minimum jutalmat az "esélyteleneknek" is, hiszen különben nem éri meg nekik harcba szállni. Szerintem is jól összegeznek azok a hozzászólások, hogy nem megengedhető a farmolás, tehát idő és (virtuális) térbeli korlátra szükség van. Ha megint rendszeresen az egyik veszít, a másik nyer, mindenképpen újabb "kasztok" alakulnak ki; győztesek kontra vesztesek. A veszteség nyeresége lehetne egy bizonyos része a győzelemnek, ilyenkor minden vereségből tanulunk valamit - hiszen itt szakértelmekről van szó. Egy nyer-nyer szituáció mindenki játékélményét növelné. A győztes elkerülhetetlenül többé válik egy erőforrásokra és pontokra épülő játékban, itt azonban szerintem érdemes lenne kezelni a vesztes semmit sem kap problémát.
Az állatokra valóban ott kennel.

Véleményem szerint aki normál portyázással elkölti a PP-t, azért teszi ezt, mert ebből szerinte nyertesen kerül ki (különleges kivételek vannak, pl. tömés). Aki nem költi el, az általában veszít (vagy nincs ideje az összeset elkölteni). Ha az a szándék, hogy most a "vesztesek" nyerjenek, vagy kihasználják a PP-t akkor más színtérre kellene tenni a küzdelmet.

Közvetlenül szakértelmekre jutalmakat kapni azonban még jobban széthúzza a mezőnyt, erősíti az erősebbet.
Olyan erőforrást adni, pl. őskövet, ami normál portyával is elérhető? Akkor a normál portyában győző karakterek egyszerűen megnövelik a lopást, és máris több őskövük van. Miért érné meg nekik az amúgy 0-s szakértelmeket növelgetni?
Olyan dologra lenne szükség, ami mindenkinek (portyás, vadászós, pók, stb.) megéri, és eddig nem volt elérhető.

Nem tudom, hogy egy olyan szakértelemnek lehetne-e értelme, mely bizonyony százalék eséllyel bevenne egy válaszott szakértelmet a 3 közé (tudaturbóhoz hasnolóan lehetne választani). Ezzel egyrészről lehetne közvetlenül barátságos portyára gyúrni, mégsem adna túlzott előnyt.



Let
A hozzászólást Let. módosította 2009.12.09. 13:56:00-kor
الكلاب تنبح والقافلة تسير

Firefox Stylish Végzetúr stílus http://userstyles.org/styles/26981

Ha ezt használod, többet neked sem kell a pontozással foglalkoznod http://userstyles.org/styles/33366
Pontszám: 9.66
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Baráti portyázás
45. hozzászólás - 2009.12.09. 13:59:22
Volt egy régebbi ötletem, nem lehetetlen, hogy itt lehetne használni.

A lényeg: nem konkrét erőforrást kap a győztes, hanem LE szerzési bónuszt, oly módon, hogy az X következő TP-re kap Y LE-t TP-nként a karakter. Tehát ha a barátságos portyában győz, akkor nem LE-t, és TP-t kap, hanem valami ilyesmit: "a következő 50 TP szerzésére kapsz 1 LE bónuszt". A bónusznak nyilván kell egy limit, hogy akármekkorára ne lehessen növelni, amely limit célszerűen a szinttől függhetne.

Előnyei:
- Ilyen jutalomért mindenkinek megérné küzdeni, függetlenül attól, hogy a legtáposabb pók/VF karakterről, vagy építőrabszolga erősségű karakterről van szó.
- Záródna az olló az erősek, és gyengék között, mert a fix LE bónusz azt jelentené, hogy az erősebb karakterek, akiknek jobb a LE/TP aránya, százalékosan kevesebb előny élveznének. Példa: ha egy normál karakter LE/TP szerzési aránya 25, és egy VF-esé 50, akkor a VF-es pontosan kétszer annyit erősödik minden LE szerzésnél. Ha mindketten kapnak egy 25-ös bónuszt, akkor ugye 50-75-re módosulnak a számok, és a VF-es máris "csak" másfélszer annyit tud fejlődni, mint gyengébb társa. Perzse mondhatjuk, hogy a gyengébb karakter kevesebb bónuszt tud összelapátolni, de azzal valószínűleg még mindig javítani fog az arányon, főként, hogy neki meg az az előnye, hogy csak erre költené a PP-t.
- A TOP számára plusz LE csorogna be anélkül, hogy TP-t kellene veszíteniük. Ráadásul ha szintfüggő a bónusz korlát miatt jobb LE/TP arányt hozhatnának, mint az alacsonyabb szintűek, tehát jobban megérné szintet lépni. Ez további taktikázást tenne lehetővé a VF, és a szintlépkedés között, ezzel sokak vágya teljesülne.
- Taktikázásra késztetné a pókokat is: inkább LE bónuszt szereznek, vagy ténylegesen portyáznak? Ha inkább LE bónuszra költik a PP-t, akkor kevesebb célpontot tudnak lefarmolni.
- A vadászok valamekkora előnyt kapnának a pókokkal szemben, mert egy vadász akár minden PP-jét LE bónusz gyűjtésére használhatja, ami javítja a vadászat LE/TP arányát, míg a póknak muszáj normál portyára is költeni.

Hátrányát egyelőre csak abban látom, hogy nem túl egyszerű megvalósítani. Nem lehetetlen azonban, hogy más meglát egyéb hátrányt is...
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 5.96
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Baráti portyázás
46. hozzászólás - 2009.12.09. 14:13:50 (Válasz Prisma #42 hozzászólására.)
Kristályitalokkal csináltam az eddigi kalandjaim nagy részét, kaland szakit nem húztam. Nem verném a fejem sehova sem, inkább örülnék egy újabb krp bevételi forrásnak, már ha legyőzöm az ellenfelet.
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 8.74
kedvencLet.
Végzetúr mester
633 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Baráti portyázás
47. hozzászólás - 2009.12.09. 14:17:20 (Válasz PottomPanna #46 hozzászólására.)
Üdv PottomPanna!

Szerintem nem feltétlenül érné meg tovább könnyíteni egy új lehetőséggel az adott szint feletti játékot. Másrészt többen portyáznak (portyáznának), mint kalandot teljesítenek, nem? Illetve 40. szint felett ott vannak a kalandok; akkor újabb lehetőséget kapnak a kalandok mellé az adott szint felettiek? Mi van a többiekkel?

Prisma
A TOP számára plusz LE csorogna be anélkül, hogy TP-t kellene veszíteniük.

Ha jól értem, azért igazából ez nem pótolja az elveszett portya TP-t. Módosítás: de jó alternatívát adhat, mivel az adott karakter megszabhatja a barátságos/harcos arányt! Igazad van; valamit valamiért.


Let
A hozzászólást Let. módosította 2009.12.09. 14:19:54-kor
الكلاب تنبح والقافلة تسير

Firefox Stylish Végzetúr stílus http://userstyles.org/styles/26981

Ha ezt használod, többet neked sem kell a pontozással foglalkoznod http://userstyles.org/styles/33366
Pontszám: 9.66
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Baráti portyázás
48. hozzászólás - 2009.12.09. 14:25:19 (Válasz Let. #47 hozzászólására.)
A játékban minden szinthez kötött.19.szinttől van a fertő, egyéni epikus, kalandok feljebb. Kivéve a vadászat meg a sima portya.

A kristálypont jutalom csak egy felvetés volt, hogy mi lenne ha... Ettől még lehetne 40.szint alatt is barátságos portya, max. a krpokat gyűjtenék addig, amíg eltudják használni. Így relatíve még jól is járnának az alacsonyabb szintűek, mert mire odaérnek, hogy kalandozzanak csomó kristálypontot felhalmozhatnak.

De felőlem adhatnak érte piros pontot is, vagy esetleg dukátot ( hajtok a hűség zálogára), szinesítésként fogom fel, sok fölös pp-m úgysincs.
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 8.74
kedvelt tagQuintFérfi
Végzetúr mester
255 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Baráti portyázás
49. hozzászólás - 2009.12.09. 15:00:47 (Válasz Let. #44 hozzászólására.)
Idézet: Let. - 2009.12.09. 13:44:13
A veszteség nyeresége lehetne egy bizonyos része a győzelemnek, ilyenkor minden vereségből tanulunk valamit - hiszen itt szakértelmekről van szó. Egy nyer-nyer szituáció mindenki játékélményét növelné. A győztes elkerülhetetlenül többé válik egy erőforrásokra és pontokra épülő játékban, itt azonban szerintem érdemes lenne kezelni a vesztes semmit sem kap problémát.


Ez érdekesen hangzik, mi lenne ha a vesztesnek lenne valamekkora esélye megtanulni az ellenfele szakértelmeiből valamennyit? Tehát mondjuk lenne 1% esélye arra, hogy 1 szakértelempontot kapjon arra a szakértelemre, amelyben a másik jobbnak bizonyult. Vagy akár lehetne ideiglenes is a hatás, pl. ugyanakkora lesz az a bizonyos szakértelme, mint a győztesnek, de csak 1 napra vagy1 órára. És persze ez felülíródna ha újabb támadó győzné le, és bejönne az az 1% esély. Ez talán nem lenne túl nagy táp a vesztesnek, ugyanakkor tényleg valamennyire nyer-nyer szituáció lenne. Vagy ez már túlzás lenne?
Pontszám: 5.81
fórumozóSolinaFérfi
Végzetúr mester
533 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Baráti portyázás
50. hozzászólás - 2009.12.09. 15:07:59
A LE egyertelmuen annak jo, aki eddig is eros volt... Ha LE lesz a jutalom, meg tovabb nyillik az ollo, meg tobb LE-t tud mondjuk szakikra kolteni, amivel megtobbet nyer... Lehetne egy random lista..: 5 kristalypont, 2 kiegett osko, 1 dukat, 1 lelekgyemant, szint feletti gyogyital vagy varazsital, ilyesmik... Ha a listat sulyozzuk, akkor meg lehetne benne minimalis esesi esellyel valami extra relikvia, vagy 1-1 random +tul/szaki novekedes, ekszer, stb. is.. Lehet ezzel jatszani eleg szepen...
Pontszám: 5.86
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Baráti portyázás
51. hozzászólás - 2009.12.09. 15:12:40 (Válasz Solina #50 hozzászólására.)
Azért a random tul/szaki elég durva lenne mégha minimális is az esély rá
V1:Eliteninja
Pontszám: 5.45
kedvencLet.
Végzetúr mester
633 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Baráti portyázás
52. hozzászólás - 2009.12.09. 15:36:46 (Válasz Quint #49 hozzászólására.)
Üdv!

Szerintem is, -és ahogy látom mások szerint is- kell jutalom, és nem LE.
A kapott jutalom mindenképpen belő egy adott szintet, melyen van értelme, illetve elérhető a baráti portyázás (kivéve ha a jutalom szint függő, lást lent). Szerintem az erőforrásnak azonnal elhasználhatónak kell lennie, hiszen akkor azok között, akik képesek használni és akik nem "nő a távolság".

Szerintem lehetene nagy százalék eséllyel ideíglenes bónusz,
kisebb százalék eséllyel egy -esetleg új- erőforrás
nagyon kis eséllyel valami "nagy" dolog.


Mindenki megtalálhatná a neki tetszőt.

Fontosnak tartom, hogy a vesztes is nyerjen. Szerintem ennek a játéknak jót tenne egy nyer-nyer PvP szituáció, ahol a győztes megkapja a jutalmát, a vesztesnek sincs azonban rossz szájíze.


Let
A hozzászólást Let. módosította 2009.12.09. 15:37:31-kor
الكلاب تنبح والقافلة تسير

Firefox Stylish Végzetúr stílus http://userstyles.org/styles/26981

Ha ezt használod, többet neked sem kell a pontozással foglalkoznod http://userstyles.org/styles/33366
Pontszám: 9.66
népszerűFreezFérfi
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Baráti portyázás
53. hozzászólás - 2009.12.09. 15:46:02
Ha jól értem akkor a barátságos portya alapkoncepciója a szakértelempróbákkal(3) történő megmérettetés ami 1 pp-ba kerül az állatok morálja nő és fejlődnek de csak fele annyi tp-t kapnak mint egy normál portya során. Elvileg a barátságos portya után nem jár tp a karakternek. Én ilyen feltételekkel azonnal felhúznám 20->40-re a valóságformázást és tamagochiznék az állatkáimmal esetleg váltanék 30pp-re.

Az állatok boldogságán kívül kap még valamit a végzet ura/úrnője a kérdés mit kapjon?

A játékban jelenlegi erőforrások:
CSP, PP, aranydukát, LE, TKP(térkapupont), KRP(kristálypont), LGY(lélekgyémánt), ép, vp, gyógyital, varázsital, izébizébizgentyű(alias pirospont)
A 12 "erőforrásból" a túl erősek ki is eshetnek. Kieshet első körben az aranydukát is mert viszonylag nagy az értéke de az első példába azért benne hagyom. Kaphatna a barátságos portya után az ember véletlenszerűen a fentebb felsoroltakból. Természetesen nem egyforma arányban és mennyiségben.
1. lehetséges nyereménytábla
Jutalom Esélyek (kapható mennyiség):
Aranydukát 5% (max 1)
Semmi 5%
LE 10% (Szintfüggő, randommal)
CSP 10% (max 1)
LGY 10% (???)
TKP 20% (1-2)
KRP 20% (???)
PP 20% (1-3)

Az értékek hasra ütésre készültek viszont így szélesebb körben válhatna népszerűvé a dolog. Pl.: a "TOPnak" ugye a Csp a mindene de a pp is jól jön a KH környékén.
Amire még használható lenne a barátságos portya: kiszabadulni a kínzókamrából de ezzel senki nem zárható be oda. (A legegyszerűbb szerepjátékos indoklás: meggyőzőm az ellenfelet, hogy engedjen el).

Szakértelmek: Véleményem szerint lehetne 5 próba 3 helyett bár valószínűleg ez nem sokat módosítana a végeredményen. Minden szakártelem játszik kivéve a gyűlölet vagy ha az is benne van akkor 1 lobogó alatt az összes gyűlölet.

Új szakértelem: Játékmester: karakterszint vagy karakterszint/2 és az állatok teljes/+50% TP-t kapnak a barátságos portya után. Turbózható???

Ez a verzió nem oldja meg a nyíló olló problémáját sőt lehet még jobban nyitja. Remélem nem csak butasággal tömöm a fórumot és lesz a HSz-ből valami használható.
Ha kérdésed van a Végzetúrral kapcsolatban: vegzetur.wikidot.com
Azért mert nem tudod egy kérdésre a választ attól még lehet jó.
"Alacsonyabb szinten meg nem tilos szintet lepni, csak nem optimális"
by Birka
Pontszám: 8.66
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Baráti portyázás
54. hozzászólás - 2009.12.09. 15:49:10
Megvan az univerzális megoldás! Tulajdonképpen viccnek szántam, de közben elkezdtem gondolkodni rajta, milyen hatásai lennének a játékra nézve...

Szóval: Mindenki beállíthatja, hogy ha valaki őt választja ki portyára, akkor miben mérik össze a képességeiket:
1) (Ez az alapeset): harc, mint eddig
2) Szakértelem próba (a mostani javaslat) véletlen szakértelmekkel
3) Kockázás (66%-ban győz a támadó, 33%-ban a védő, akihez bemennek)
Ezt a beállítást 4-5 naponta lehessen megváltoztatni.

A portya nyereménye ugyanúgy számolódik, mint eddig (LE + TP)

Amikor bemegyek valakihez portyázni, akkor a portya aszerint zajlik, amit ő beállított - ÉS EZT NEM LÁTOM ELŐRE!

Gondoljátok végig, mit állítanátok be!

A jutalom és az ollónyitás problémáját tökéletesen megoldja.
A hozzászólást Jeriko módosította 2009.12.09. 15:54:23-kor
Pontszám: 6.52
kedvelt tagKethiosFérfi
Végzetúr mester
442 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Baráti portyázás
55. hozzászólás - 2009.12.09. 15:55:07 (Válasz Jeriko #54 hozzászólására.)
Én támogatnám, de még kis csiszolásra szorul. Szóljon előtte az ellentábor is.
A hozzászólást Kethios módosította 2009.12.09. 15:55:26-kor
V. 1: Kethios - Világépítők
V. 3: Kethios Burningsoul - Abydos Gate
V. 4-Gamma: Kethios - HTF
Doomlord - W1: Kethios - Masquerade

Doomlord fórum moderátor. At your service, Sir.
Pontszám: 6.32
népszerűFreezFérfi
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Baráti portyázás
56. hozzászólás - 2009.12.09. 15:58:34 (Válasz Jeriko #54 hozzászólására.)
Jól hangzik viszont akkor a védelem itala, harag itala, láthatalanság, pihenés, segítő kéz veszít a hatékonyságából.
A hozzászólást Freez módosította 2009.12.09. 15:59:02-kor
Ha kérdésed van a Végzetúrral kapcsolatban: vegzetur.wikidot.com
Azért mert nem tudod egy kérdésre a választ attól még lehet jó.
"Alacsonyabb szinten meg nem tilos szintet lepni, csak nem optimális"
by Birka
Pontszám: 7.31
kedvencLet.
Végzetúr mester
633 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Baráti portyázás
57. hozzászólás - 2009.12.09. 15:59:41 (Válasz Jeriko #54 hozzászólására.)
Üdv!

Ez a teljes rendszer reformját jelentené, ami szerintem egy lépéssel tovább megy a jelenlegi kérdésnél.
Ennek ellenére érdekes felvetés, még akkor is, ha idáig minden az agresszoron múlt.

Véleményem szerint a karakter által indított portyát nem oldaná meg, sőt, aki harc helyett szakértelmet szeretne összemérni, azt is belekényszerítheted a harcba. Szerintem nem jó ötlet. A gyengék alternatíváját elvenné, nem az aktív, hanem a passzív játékot serkentené.

Let

Ui: Szerinted egy szintelső, pók, stb. mit állítana be? Újabb eszközt adsz nekik, hogy ne használhassák ellenük a baráti portyázást. Másrészről a mindentől független esélyadás kizárná a karakterfejlesztést.
A hozzászólást Let. módosította 2009.12.09. 16:06:28-kor
الكلاب تنبح والقافلة تسير

Firefox Stylish Végzetúr stílus http://userstyles.org/styles/26981

Ha ezt használod, többet neked sem kell a pontozással foglalkoznod http://userstyles.org/styles/33366
Pontszám: 9.66
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Baráti portyázás
58. hozzászólás - 2009.12.09. 15:59:49 (Válasz Freez #56 hozzászólására.)
Meg a karakterfejlesztés is.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.08
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Baráti portyázás
59. hozzászólás - 2009.12.09. 16:04:00
Ennyire ne akarjatok már Simset csinálni a VU-ból-.-
V1:Eliteninja
Pontszám: 6.97
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Baráti portyázás
60. hozzászólás - 2009.12.09. 16:12:24
50 győztes portya, kábítások, állatsebzős küldik, szóval mindenféle portyás küldi innestől kezdve kenterbe verné döntetlenest.

Szerintem erre még párat aludni kéne.

Viszont ha ugyanezeket a támadó beállítása határozná meg, az érdekesebb lenne, a gyengébb karik kockával még mindig jobb győzelmi %-ot érnének el, mint most.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5.46
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!