Gyanúsan nagy a csend a "Landragór" típusú event körül...
Elvileg mára "jósolták" a kezdést, de még a beígért pontos kezdés megadás is várat magára...
Hozzászólások - McMad
Dátum: 2011.08.17. 07:25:41
Dátum: 2011.08.17. 06:45:40
No ez már tetszene. Vadászként (VF) hamarabb nyúlnék PP-s küldihez legalább alkalmanként a brutállassú CsP-sek között aaaaz biztos.
No meg közelebb áll az "inkább adni szeretünk, mint elvenni" idézethez is a szellemisége egy ilyen irányú módosításnak.
Kieg.: Azért vigyázat! A bukóra játszott Kritvari küldi igenerős lenne tőle, hiszen az esetleges győzelmet szépen kisúlyozná kvázi EH-ként működve... ;-)
No meg közelebb áll az "inkább adni szeretünk, mint elvenni" idézethez is a szellemisége egy ilyen irányú módosításnak.
Kieg.: Azért vigyázat! A bukóra játszott Kritvari küldi igenerős lenne tőle, hiszen az esetleges győzelmet szépen kisúlyozná kvázi EH-ként működve... ;-)
Dátum: 2011.08.11. 08:53:56
V5-ön vagy? Mert ott nincs VF...
Dátum: 2011.08.10. 16:43:20
Ajjajjjaaaaj! Közben eszembe jutott valami az 1. ponttal kapcsolatban...
Mivel nem jelzett eddig a JV, hogy "OK., gondoltunk rá, benne lesz az Esszencia.", ezért csak elmondom, hogy az 1. pontban felvetett ötletem túlbonyolítás. Az event végén a KOMPENZÁCIÓT (és NEM JUTALMAT, mint ahogy sokan kezelik) a befeccölt CsP-ből (és LE-ből) számolják, tehát bőőőőven elég a végén kiszórni az ezen CsP mennyiség alapján számított átlagos esszenciamennyiséget az AL-es szövitagEventezőknek úgy, mint a kiégett kavicsmennyiséget.
Kár belebuherálni ezért az event alapműködésébe.
Kieg.: Habár szerintem a menet közbeni esszenciatalálás növelné inkább a játékélményt... ;-)
Mivel nem jelzett eddig a JV, hogy "OK., gondoltunk rá, benne lesz az Esszencia.", ezért csak elmondom, hogy az 1. pontban felvetett ötletem túlbonyolítás. Az event végén a KOMPENZÁCIÓT (és NEM JUTALMAT, mint ahogy sokan kezelik) a befeccölt CsP-ből (és LE-ből) számolják, tehát bőőőőven elég a végén kiszórni az ezen CsP mennyiség alapján számított átlagos esszenciamennyiséget az AL-es szövitagEventezőknek úgy, mint a kiégett kavicsmennyiséget.
Kár belebuherálni ezért az event alapműködésébe.
Kieg.: Habár szerintem a menet közbeni esszenciatalálás növelné inkább a játékélményt... ;-)
Dátum: 2011.08.10. 15:56:13
Értem az aggodalmad, de pont ez az egyénileg variálható nyereményerősség, működési idő hossz és választott nyeremény darabszám tenné különbözővé a nyeremények tekintetében a harcba indultakat. JELENLEG nem, vagy peches esetben is csak alig különbözik 2 versenyző végeredménye a "pottyanó" tárgyakat figyelve. :-X
Mellesleg nem aggódom attól, hogy MOST be lenne vezetve még tömeges nyomás hatására sem, mert sajna ölég sok dologba bele kellene nyúlni hozzá (VÚ tárgylista, alapvető Eventváz, stb.) és KIZÁRT, hogy ezt bevállalná a JV 1 hét alatt. :S
Majd talán 1x... ;-)
Mellesleg nem aggódom attól, hogy MOST be lenne vezetve még tömeges nyomás hatására sem, mert sajna ölég sok dologba bele kellene nyúlni hozzá (VÚ tárgylista, alapvető Eventváz, stb.) és KIZÁRT, hogy ezt bevállalná a JV 1 hét alatt. :S
Majd talán 1x... ;-)
Dátum: 2011.08.10. 15:20:20
Szerintem csak a Toplistás helyezésed kerülhet veszélybe 1 hetes lemaradástól.
Dátum: 2011.08.10. 11:56:47
Finomítanám még a fentebbi ötlet 2. pontját:
Ha egy vásárlási időszak letelik, akkor nem feltétlen kellene zárulnia az azon időszakhoz tartozó kínálat megvásárolhatóságának, DE...
"Elkapkodták a készletet öcsi. Fizess többet, mer' a hiánycikk az hiánycikk, vagy várhatsz a cuccra amíg újra előmerészkednek Landragór gyíkocskái. :-P"
Azaz némi felárral lehetne csak hozzájutni az előző kínálathoz. Bárkivel megeshet, hogy PONT az alatt az 5 nap alatt nem ér rá... ;-)
Pár időszakra szóló (max fél év) nyereményötlet:
A ritkábban favorizált szakikat kis mértékben tápoló relik (max érték fölé nem visz).
A meglévő, régebbi relikek hatásfokát kis mértékben erősítő időszakos turbózó.
VÚ amulett - ezt régebben fejtegettem. Lehetne a tárolója az X időszakig tartó bónuszoknak és így nem nőne a pincéig a reliklista nézegetése más karakterlapján. :S
No majd 1x talán szóba kerül a téma egy JV "mítingen", HA a JV-nek is megtetszik pár részlet. ;-)
Ha egy vásárlási időszak letelik, akkor nem feltétlen kellene zárulnia az azon időszakhoz tartozó kínálat megvásárolhatóságának, DE...
"Elkapkodták a készletet öcsi. Fizess többet, mer' a hiánycikk az hiánycikk, vagy várhatsz a cuccra amíg újra előmerészkednek Landragór gyíkocskái. :-P"
Azaz némi felárral lehetne csak hozzájutni az előző kínálathoz. Bárkivel megeshet, hogy PONT az alatt az 5 nap alatt nem ér rá... ;-)
Pár időszakra szóló (max fél év) nyereményötlet:
A ritkábban favorizált szakikat kis mértékben tápoló relik (max érték fölé nem visz).
A meglévő, régebbi relikek hatásfokát kis mértékben erősítő időszakos turbózó.
VÚ amulett - ezt régebben fejtegettem. Lehetne a tárolója az X időszakig tartó bónuszoknak és így nem nőne a pincéig a reliklista nézegetése más karakterlapján. :S
No majd 1x talán szóba kerül a téma egy JV "mítingen", HA a JV-nek is megtetszik pár részlet. ;-)
Dátum: 2011.08.09. 15:53:17
Élek a gyanúval, hogy kissé későn ötletelek a következő "Landragór" szerű eventhez, de talán később még érdekes lehet.
1. A legutóbbi Landragórnál még nem volt AL (ha jól emlékszem) és az esszencia kimaradást kissé sajnálnám. Erre egy számomra tökéletesen megfelelő megoldás lenne, ha azok az eventezők, akiknek a szövije rendelkezik AL-al, azok 2(2csp/attak) x 4(átlagos elfogási esély) x 0,1(esszenciaesély sajtolásnál) = 0,8% eséllyel találnának esszenciát 1-1 drakónharcnál (eredménytől függetlenül). Mán ha Drakónharcok lesznek megen... ;-)
2. Remélem esnek régi és új tárgyak, relikek is. Szívesen látnék akár több időszakos nyereményt is, mint pl. a Bérlet volt.
Viszont lenne egy átfogó javaslatom. Az is érdekes megoldás lenne, ha a harcoknál nem direktbe azonnal használható tárgy esik (mint eddig), hanem "csak" pl. gyöngy.
Event végén ezekből a gyöngyökből lehetne kvázi vásárolni nyereményeket.
Pl. 1 gyöngy - 1 hónapig tartó Aukciós bérlet (max. 6 hónap = 6 gyöngy), 5 gyöngy - 1 Térkifordító, stb.
Hirtelen totál szabadságérzetem lenne pl. nekem a nyeremények tekintetében és messze sem érdekelne az olyan probléma, mint X tárgy nem esik ki 300 meccs után sem, pedig csak az érdekel, a többi nem. Ha 10 napos szakaszokban gondolkodunk, akkor meg lehetne bolondítani a dolgot azzal, hogy 10 nap után 5 napig lehet vásárolgatni a megszerzett gyöngyökből a lehetséges nyeményekből, illetve tartalékolni a köv 10 nap nyereményeire. Kockázati tényező lehetne, hogy az 5 nap lejártával ZÁRUL az előző 10 napos nyereményfelhozatal megvásárlásának lehetősége. Az Event végén (+5 nap) nem kellene, hogy eltűnjenek a gyöngyök. Akár várakoztatni is lehetne az "aprót" a köv hasonló díjazású eventig. ;-)
Vélemények?
1. A legutóbbi Landragórnál még nem volt AL (ha jól emlékszem) és az esszencia kimaradást kissé sajnálnám. Erre egy számomra tökéletesen megfelelő megoldás lenne, ha azok az eventezők, akiknek a szövije rendelkezik AL-al, azok 2(2csp/attak) x 4(átlagos elfogási esély) x 0,1(esszenciaesély sajtolásnál) = 0,8% eséllyel találnának esszenciát 1-1 drakónharcnál (eredménytől függetlenül). Mán ha Drakónharcok lesznek megen... ;-)
2. Remélem esnek régi és új tárgyak, relikek is. Szívesen látnék akár több időszakos nyereményt is, mint pl. a Bérlet volt.
Viszont lenne egy átfogó javaslatom. Az is érdekes megoldás lenne, ha a harcoknál nem direktbe azonnal használható tárgy esik (mint eddig), hanem "csak" pl. gyöngy.
Event végén ezekből a gyöngyökből lehetne kvázi vásárolni nyereményeket.
Pl. 1 gyöngy - 1 hónapig tartó Aukciós bérlet (max. 6 hónap = 6 gyöngy), 5 gyöngy - 1 Térkifordító, stb.
Hirtelen totál szabadságérzetem lenne pl. nekem a nyeremények tekintetében és messze sem érdekelne az olyan probléma, mint X tárgy nem esik ki 300 meccs után sem, pedig csak az érdekel, a többi nem. Ha 10 napos szakaszokban gondolkodunk, akkor meg lehetne bolondítani a dolgot azzal, hogy 10 nap után 5 napig lehet vásárolgatni a megszerzett gyöngyökből a lehetséges nyeményekből, illetve tartalékolni a köv 10 nap nyereményeire. Kockázati tényező lehetne, hogy az 5 nap lejártával ZÁRUL az előző 10 napos nyereményfelhozatal megvásárlásának lehetősége. Az Event végén (+5 nap) nem kellene, hogy eltűnjenek a gyöngyök. Akár várakoztatni is lehetne az "aprót" a köv hasonló díjazású eventig. ;-)
Vélemények?
Dátum: 2011.07.25. 18:09:40
PC téma: Bezony van alapja a negatív "jövőkép" felvetésednek. Gyúrom még egy picinykét a témát...
... Magamban, hogy ne offoljak sokat. ;-)
... Magamban, hogy ne offoljak sokat. ;-)
Dátum: 2011.07.25. 16:58:47
Megen érzékeny pontra tapintottam. Pont mint a "TP-t mindenért" ötletemmel. :-P
Értem én. A Játékosok többsége elégedett a játéka sebességével, stílusával, csak azzal nem, hogy mások erősebbek nála.
Ja és le a bizonytalansági tényezőkkel. Holnap ráérek = holnapra ide a HT-t. :-x
Illetve "Kikérem magamnak! Én nem vagyok építőrabszolga!" Dehonnem barátom. :-P
Visszatérve a Topictémához: LanMaffia doksija érdekes... (161. hozzászólás) A váza és az alapgondolatai tetszenek, de a részletek...
Az eredeti vázlatra (nyitótopic) szavaznék a kettő közül, mert nagyobb a célközönsége (kevés a nagy létszámú szövi).
Kieg.: ...de ha a kis szövik egyesítése a végső cél... ;-)
Viszont meríteni lehetne belőle. Nem mondom meg, hogy mikre esne a választásom. Olvasgassatok ti is.
Értem én. A Játékosok többsége elégedett a játéka sebességével, stílusával, csak azzal nem, hogy mások erősebbek nála.
Ja és le a bizonytalansági tényezőkkel. Holnap ráérek = holnapra ide a HT-t. :-x
Illetve "Kikérem magamnak! Én nem vagyok építőrabszolga!" Dehonnem barátom. :-P
Visszatérve a Topictémához: LanMaffia doksija érdekes... (161. hozzászólás) A váza és az alapgondolatai tetszenek, de a részletek...
Az eredeti vázlatra (nyitótopic) szavaznék a kettő közül, mert nagyobb a célközönsége (kevés a nagy létszámú szövi).
Kieg.: ...de ha a kis szövik egyesítése a végső cél... ;-)
Viszont meríteni lehetne belőle. Nem mondom meg, hogy mikre esne a választásom. Olvasgassatok ti is.
Dátum: 2011.07.25. 15:52:33
VÉGRE valaki konkrét állásponttal jelentkezik! Röpül a 10-es! ;-)
Nos...
1. Mindenki használná, aki már nem erőlködik / görcsöl az építés tempóval (építés lemaradás másokhoz képest) és manából örömest tol 1-2 nap pár szintet ilyesmire. A PC építményromboló hatásfokának belövése kulcsfontosságú. Hirtelen hangsúlyt kapnának a szövetségek közötti szövetségek (egyesített csapásmérés).
2. No épp itt a lényeg. Hirtelen a képbe kerül itt is a taktikázás. Nem csak az orrba-szájba építéssel és a "megbundázással" lehetne HT-hez jutni, hanem a taktikus PC használattal is. Itt ismét felerősödhetnek a Szövetségek közötti szövetségek összmunkája. ;-)
Szubjektív véleményem szerint a HT-t nem azok tömik LE-vel, akik a legjelentősebb hasznot nyerik belőle. Hamarabb hiszem el, hogy "nagylelkűen" napimanáznak bele sokan és esetleg némi építőrabszolga felhangja is van per pillanat az egész HT kérdésnek. Ezzel a reformmal tisztán izomból már nem lehetne, nem lenne érdemes HT-zni.
3.-4. A Névtelenség kissé erős lenne bizony. Azért vetettem fel a "gondolkodós" változatot is. ;-)
A Játékszínt nem az értelmetlen PC-zés színesíti, hanem az értelmes. Az értelmetlen PC-zőket KI KELL IKTATNI. Ebben teljesen igazad van.
Véleményem szerint egy Lélekkút mérettől függő X (ütőtáv) távolságban tudjon egy szövi PC csapást indítani.
Kieg.: Pl. az egyéni Vadászjáték berögzültséget nem a PC változtatja meg, oldja fel, kényszeríti ki közvetlenül, hanem a HT bizonytalan időpontú birtoklása. ;-)
Nos...
1. Mindenki használná, aki már nem erőlködik / görcsöl az építés tempóval (építés lemaradás másokhoz képest) és manából örömest tol 1-2 nap pár szintet ilyesmire. A PC építményromboló hatásfokának belövése kulcsfontosságú. Hirtelen hangsúlyt kapnának a szövetségek közötti szövetségek (egyesített csapásmérés).
2. No épp itt a lényeg. Hirtelen a képbe kerül itt is a taktikázás. Nem csak az orrba-szájba építéssel és a "megbundázással" lehetne HT-hez jutni, hanem a taktikus PC használattal is. Itt ismét felerősödhetnek a Szövetségek közötti szövetségek összmunkája. ;-)
Szubjektív véleményem szerint a HT-t nem azok tömik LE-vel, akik a legjelentősebb hasznot nyerik belőle. Hamarabb hiszem el, hogy "nagylelkűen" napimanáznak bele sokan és esetleg némi építőrabszolga felhangja is van per pillanat az egész HT kérdésnek. Ezzel a reformmal tisztán izomból már nem lehetne, nem lenne érdemes HT-zni.
3.-4. A Névtelenség kissé erős lenne bizony. Azért vetettem fel a "gondolkodós" változatot is. ;-)
A Játékszínt nem az értelmetlen PC-zés színesíti, hanem az értelmes. Az értelmetlen PC-zőket KI KELL IKTATNI. Ebben teljesen igazad van.
Véleményem szerint egy Lélekkút mérettől függő X (ütőtáv) távolságban tudjon egy szövi PC csapást indítani.
Kieg.: Pl. az egyéni Vadászjáték berögzültséget nem a PC változtatja meg, oldja fel, kényszeríti ki közvetlenül, hanem a HT bizonytalan időpontú birtoklása. ;-)
Dátum: 2011.07.25. 14:17:55
A VÚ (elvileg) egy kaotikus világ.
Ehhez képest rengeteg a beállt helyzet (HT leosztva, rögzült stratégiák, stb.).
Fel kellene borítani a bilit egy kicsit pl. azzal, hogy több teret engedni az "emberi" tényezőnek (a Randommal szemben/helyett). Kiszámíthatatlanabb világ - érdekesebb élethelyzetek - előnyben az alkalmazkodni képesek a rögzült, rögzíthető állapotokat, technikákat követőkkel szemben.
Csak ismétlésként ennek szellemében az, amit a Háború reformnál is felvetettem ötletadónak kissé ideformálva:
ÉPÜLETREFORM:
A Pusztítás Citadellájának alkalmazása per pillanat kb. olyan, mint köpködni egymásra. Kissé bántó, de jobbára ártalmatlan. Ezt az építéshátráltató funkciót (nem olyan butaság azért) át lehetne "adni" az Átokpiramisnak ugyanazzal a működési elvvel, mint eddig. SOKKAL testhezállóbb szerepe lenne ott.
A Pusztítás Citadellája PUSZTÍTSON!
(- A BCs és a HCs rombolására kiválóan lehetne alkalmazni pl. a 2 napos hadüzeneti idő alatt mondjuk Szint/4 hatásfokkal. A BCs és a HCs leendő funkciója ugyebár még homályos, de én szubjektíve azt támogatnám, hogy Háborún kívül 0 szintű legyen - hadüzenet alatt építve / ellenfél épületét rombolva aktív "építőháború" folyna - Háború alatt befagyna és a "maradék" épületszintek jelentenének több/kevesebb módosítást a háború lefolyásában, esetleg a nyereség/veszteség mértékében. Háború után ismét nullázódna.)
- A PC épületromboló alkalmazásának kibővítése a HT-re igencsak megborzolná a jelenlegi szakadékerősítő állapotokat. :-P
- NE legyen látható, hogy egy PC csapás honnan jött (vagy csak a horda, hogy valamennyi észjáték azért maradjon - mekkora csapás => melyik szövi lehetett).
Ezek a "picinyke" változtatások igencsak használhatóvá, érdekesebbé tennék (szubjektív véleményem szerint) a PC-zést a küldisorban. ;-)
A Topszövik nem veszítik el vele a HT többségi birtoklást, de sokkal kiszámíthatatlanabb lesz egy nap vége. Ezt eddig lazán el tudták kerülni pl. összebeszéléssel, birtoklás leosztással, vagy szimplán válogatott tagsággal, kikkel versenyezni a HT-ért egyenlő az ostobasággal.
Ehhez képest rengeteg a beállt helyzet (HT leosztva, rögzült stratégiák, stb.).
Fel kellene borítani a bilit egy kicsit pl. azzal, hogy több teret engedni az "emberi" tényezőnek (a Randommal szemben/helyett). Kiszámíthatatlanabb világ - érdekesebb élethelyzetek - előnyben az alkalmazkodni képesek a rögzült, rögzíthető állapotokat, technikákat követőkkel szemben.
Csak ismétlésként ennek szellemében az, amit a Háború reformnál is felvetettem ötletadónak kissé ideformálva:
ÉPÜLETREFORM:
A Pusztítás Citadellájának alkalmazása per pillanat kb. olyan, mint köpködni egymásra. Kissé bántó, de jobbára ártalmatlan. Ezt az építéshátráltató funkciót (nem olyan butaság azért) át lehetne "adni" az Átokpiramisnak ugyanazzal a működési elvvel, mint eddig. SOKKAL testhezállóbb szerepe lenne ott.
A Pusztítás Citadellája PUSZTÍTSON!
(- A BCs és a HCs rombolására kiválóan lehetne alkalmazni pl. a 2 napos hadüzeneti idő alatt mondjuk Szint/4 hatásfokkal. A BCs és a HCs leendő funkciója ugyebár még homályos, de én szubjektíve azt támogatnám, hogy Háborún kívül 0 szintű legyen - hadüzenet alatt építve / ellenfél épületét rombolva aktív "építőháború" folyna - Háború alatt befagyna és a "maradék" épületszintek jelentenének több/kevesebb módosítást a háború lefolyásában, esetleg a nyereség/veszteség mértékében. Háború után ismét nullázódna.)
- A PC épületromboló alkalmazásának kibővítése a HT-re igencsak megborzolná a jelenlegi szakadékerősítő állapotokat. :-P
- NE legyen látható, hogy egy PC csapás honnan jött (vagy csak a horda, hogy valamennyi észjáték azért maradjon - mekkora csapás => melyik szövi lehetett).
Ezek a "picinyke" változtatások igencsak használhatóvá, érdekesebbé tennék (szubjektív véleményem szerint) a PC-zést a küldisorban. ;-)
A Topszövik nem veszítik el vele a HT többségi birtoklást, de sokkal kiszámíthatatlanabb lesz egy nap vége. Ezt eddig lazán el tudták kerülni pl. összebeszéléssel, birtoklás leosztással, vagy szimplán válogatott tagsággal, kikkel versenyezni a HT-ért egyenlő az ostobasággal.
Dátum: 2011.07.15. 08:15:02
Mindenki arról beszél, hogy mennyire elb***ott az event.
Pedig csak 1 dologban bukott meg.
A FIX KufárZárlati időpontban.
A szabad kufárváltás tökéletesen kisúlyozta az eddigi eventek problémáját - a konstans mezőnyszéthúzást.
A multik és a valódi karakterek mozgása 29 napig nem volt mérvadó, mert AZONNAL kisúlyozta valaki addig, amíg volt érdemleges távolság 2 kufár között.
A multik és az utolsó percben töményen lutrizva a nagy semmibe ugrók TÖKÉLETESEN kizárhatók lettek volna, ha NINCS fix időpontja a Kufárzárlatnak.
A Térképezés egyfajta aktivitási bónusz nyereményjáték. Aki kevésbé tud aktív lenni annak (talán) érdemes lehet venni pálcát, fejleszteni szakit. Az extrabuzgalom a Kufárváltási opció miatt is pénz- és időkidobás.
Ezek is tudhatók voltak az Event előtt.
Extra hozadéka lehetett volna a nem fix zárásidőpontnak, hogy a játékosok által természetes módon fenntartott szoros állás után közel valódi verseny alakulhatott volna ki a végéig.
Kíváncsi leszek a következőre.
Pedig csak 1 dologban bukott meg.
A FIX KufárZárlati időpontban.
A szabad kufárváltás tökéletesen kisúlyozta az eddigi eventek problémáját - a konstans mezőnyszéthúzást.
A multik és a valódi karakterek mozgása 29 napig nem volt mérvadó, mert AZONNAL kisúlyozta valaki addig, amíg volt érdemleges távolság 2 kufár között.
A multik és az utolsó percben töményen lutrizva a nagy semmibe ugrók TÖKÉLETESEN kizárhatók lettek volna, ha NINCS fix időpontja a Kufárzárlatnak.
A Térképezés egyfajta aktivitási bónusz nyereményjáték. Aki kevésbé tud aktív lenni annak (talán) érdemes lehet venni pálcát, fejleszteni szakit. Az extrabuzgalom a Kufárváltási opció miatt is pénz- és időkidobás.
Ezek is tudhatók voltak az Event előtt.
Extra hozadéka lehetett volna a nem fix zárásidőpontnak, hogy a játékosok által természetes módon fenntartott szoros állás után közel valódi verseny alakulhatott volna ki a végéig.
Kíváncsi leszek a következőre.
Dátum: 2011.07.14. 18:41:21
Nincs így.
Az utolsó perc csak a Kamikázéskodásra jó. Tömény káosz lesz belőle, mint ahogy ez meg is figyelhető volt. Már annak aki itt tudott lenni. Eszembe sem jutott beszállni az őrült ugrálásba.
Kamikáze: "Ugrom, de a rosseb se tudja, hogy hányadik helyre érkezem, mert más is ugrik nagy valószínűséggel velem közel egy időben + ezzel az ugrással jó eséllyel el is süllyesztem a célpontomat."
Az utolsó perces átállás nagyobb lutri, mint maga a Térképezés... :S
A verseny végeszakadtát sajnálom csak. Ha maradt volna a zárás előtti 25 pont különbség, ami az elsőt elválasztotta az utolsótól... Mindegy...
Kieg.: V3-on volt ez a hangulatos állás a zárás előtti 10. percig...
Az utolsó perc csak a Kamikázéskodásra jó. Tömény káosz lesz belőle, mint ahogy ez meg is figyelhető volt. Már annak aki itt tudott lenni. Eszembe sem jutott beszállni az őrült ugrálásba.
Kamikáze: "Ugrom, de a rosseb se tudja, hogy hányadik helyre érkezem, mert más is ugrik nagy valószínűséggel velem közel egy időben + ezzel az ugrással jó eséllyel el is süllyesztem a célpontomat."
Az utolsó perces átállás nagyobb lutri, mint maga a Térképezés... :S
A verseny végeszakadtát sajnálom csak. Ha maradt volna a zárás előtti 25 pont különbség, ami az elsőt elválasztotta az utolsótól... Mindegy...
Kieg.: V3-on volt ez a hangulatos állás a zárás előtti 10. percig...
Dátum: 2011.07.14. 11:23:51
Idézet: Junior0 - 2011.07.14. 10:46:17
Khm... Annál azért fanatikusabb vagyok. Mééég erősebb lobby kellene a versenyért, izgalomért.
Alig kellene változtatni a Térképezésen hozzá... Volt pár használható ötlet... ;-)
... McMad-el én is határon vagyok hogy abbahagyom...
Khm... Annál azért fanatikusabb vagyok. Mééég erősebb lobby kellene a versenyért, izgalomért.
Alig kellene változtatni a Térképezésen hozzá... Volt pár használható ötlet... ;-)
Dátum: 2011.07.14. 10:39:33
Káár, hogy az utolsó mondatot nem idézted...
Sokkal érdekesebb lehetett volna azzal az utolsó nap, még ha random is a szitu.
Sokkal érdekesebb lehetett volna azzal az utolsó nap, még ha random is a szitu.
Dátum: 2011.07.14. 10:20:16
Egy szép és izgalmas (25 ponton belül volt az első és az utolsó V3-on) versenyhelyzet szállt el a Kamikázék miatt...
Kár.
Remélem ezen a fix időponthoz kötött KufárZárlaton változtatni fognak...
Kár.
Remélem ezen a fix időponthoz kötött KufárZárlaton változtatni fognak...
Dátum: 2011.07.14. 10:13:16
Dátum: 2011.07.14. 10:07:59
MOST kezdődik az igazi megmérettetés!
Kicsavarni minden CsP-t, eldurrantani menden csepp PP-t holnap 10-ig, hogy alakíthassunk még az utolsó helyen!
Kieg.: Őőőő... A kamikáze rohamok hatására eléggé megfordult a szitu...
Vezetünk 87 darabbal...
Affene, pedig izgalmasabb végjátékban reménykedtem.
Sebaj, azé eltolom azt a 250 CsP-t és 150 PP-t, amit direkt mostanra tartalékoltam az esetlegesen szorosabb versenyállás javítás érdekében... :S
85db-ról indulok... :S
Kicsavarni minden CsP-t, eldurrantani menden csepp PP-t holnap 10-ig, hogy alakíthassunk még az utolsó helyen!
Kieg.: Őőőő... A kamikáze rohamok hatására eléggé megfordult a szitu...
Vezetünk 87 darabbal...
Affene, pedig izgalmasabb végjátékban reménykedtem.
Sebaj, azé eltolom azt a 250 CsP-t és 150 PP-t, amit direkt mostanra tartalékoltam az esetlegesen szorosabb versenyállás javítás érdekében... :S
85db-ról indulok... :S
Dátum: 2011.07.14. 09:59:33
Megindultak a Kamikázék...