Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Mortimer

Abból kell kiindulnod, hogy nem is tudod, hogy milyen próbák vannak a kalandban.
Dátum: 2009.10.30. 00:07:53
Idézet: Birka - 2009.10.29. 21:11:22
Ne nyafogj, ha nem tetszik delete gomb, én örülnék neki minimális pöttyért 3 csata ahol lélekszívhatok


Nem lehet lélekszívni.
Dátum: 2009.10.29. 12:17:24
Kellenének magas szintű varázsitalok.

A legerősebb nem ősköves ital, a 60. szintű varangykoktél 1500-1800 VP-t regenerál, míg egy turbóváltás, vagy egy kristály betámadása simán levisz ezret.

"*Neander* kezéből feléd süvít egy öregítő sugár. 1989 pontnyit sebzett. A varázslat hatással van rád: -68 Védekezés. Elégeti 994 manádat!"

Jó lenne, ha a gyógyitalokhoz hasonlóan ezekből is lenne 80, 90, stb. szintű verzió is. És persze egy 100. szintű, LE-ből vásárolható gyógyital sem ártana.
Dátum: 2009.10.29. 11:54:24
HT-t bármikor, bárkinek lehet építeni. Kalandot csak 15% felett oldhatsz meg.
Dátum: 2009.10.29. 11:45:27
Ráadásul a játékosnál nem 126-ot fog levonni, mint ahogy az eddigi, epikus által használt varázslatok is jóval erősebbek a játékosok kezében, mint a lényeknél.
Dátum: 2009.10.28. 21:58:24
Költhetsz.
Dátum: 2009.10.28. 21:57:36
"A lényeg nagyjából az, hogy nem egy fix képletet veszünk (pl. szint*3 vagy valami hasonló), hanem megnézzük, a játékosok mikorra milyen eredményt tudtak elérni, és ehhez viszonyitjuk a próbák erősségét."

Miklós, fontos dolog: figyelembe veszitek a karakterek folyamatos erősödését azonos szinten? Azaz például a 70. szintű karakterhez belőtt próbák most adott nehézségüek, de ugyanezt az egy hónap múlva odaérő, most 66. szintű karakter jóval könnyebben meg fogja csinálni, hát még két hónap múlva a most 62. szintű. Ez nem is feltétlen a VF miatt van, hanem egyszerűen korábban használt ultraspecet/transzplantot a karakter, jobban látta előre, hogy mit hogyan kell fejleszteni.

Másrészt számtalan ember lehet, aki később indult, akár fél évvel a játék indulása után, de ahelyett, hogy VF-ezne (mint a nagy többség, mert például nincs is rá lehetősége), inkább "elhúz" mellettük, így viszont adott szinten belül gyengébb, mint a többiek, és később is az lesz. Számukra megoldhatatlan lesz az a próba, amit átlagnak lősz be, szerintem még nagy könnyítések mellett is.
Dátum: 2009.10.28. 18:18:55
Idézet: Kecskeffy - 2009.10.28. 18:14:49
Szerintem az ország helyzete csak akkor fog rendbe jönni, ha a gazdaság minden szegmensében állami dominancia lesz


Eddig olvastam...

Kiléptem a vitából.
Dátum: 2009.10.28. 13:45:45
"Szerényen megjegyezném, hogy Magyarországon mindenki fizet adót, még a hajléktalan is, ha vásárol."

Ja, a közszolga is fizet adót. Azonban a bérét, amiből ezt fizeti azt is az állam fizeti, azaz ez csak technikai részletkérdés. Tehát töredék fizet valójában nagyon sokat, és ebből fizetnek sokszázezer, az államot működtető embert. (Akiknek jórészére természetesen szükség van.)

"a kirúgott vasutasnak utána segélyt kell fizetni, szóval nem látom annyira azt a nagy állami megtakarítást sem"
Igen, egy ideig. Utána elhelyezkedik valahol, remélhetőleg nem az állam berkein belül. És utána máris ő termel pénzt az államnak a magángazdaságban, nem pedig neki kell fizetni.
Dátum: 2009.10.28. 09:17:51
"Egyébként jó menetrenddel, a lakosság jövedelméhez igazított jegyárakkal máris visszatérnének az utasok, mert a vasút kényelmesebb is (WC lehetőség, több hely)."

Ez így van. Azonban amíg a vonatért jelenleg alig 20% fizet teljes árat (!), és emellett mégis olyan drága, hogy már egy embernek (!) megéri autóval elmennie vonat helyett például Budapestről Tokajba (benzinköltségről van szó), akkor ott balgaság "a lakosság jövedelméhez igazított" jegyárakat várni. Ki fogja azt kifizetni? Hát a többi adozó. A MÁV egy brutális nagy pénznyelő, minél kisebbre szorítják vissza, annál jobb Magyarország 3 millió adózó állampolgárának. És nyilván annál rosszabb a több tizezernyi vasutas dolgozónak, és a "maradék" sokmillió egyéb embernek, akik mindenféle kedvezményekkel használják rendszeresen, akár ingyenesen. De hadd engedtessék már meg nekem, mint teljes árat fizető adozó állampolgárnak, és mint nem vasutasnak, hogy a csökkentést támogatom. Jelenleg a MÁV egy szociális foglalkoztató, ahol a munkanélküliség elől bújtatják az embereket. Ideje lenne tiszta vizet önteni a pohárba.
Dátum: 2009.10.28. 08:14:52
"az az újabb +10 CSP már nem olyan sok, és a TOP játékosok úgysem fogják megvenni, mert nem verbek el rá 200 CSP-t meg annyi LE-t."

Hülyeség. Ha további CSP-ket adna, a topjátékosok vennék meg elsőként. Viszont a játék további gyorsítása nem jó ötlet, már így is messze a fejlesztések előtt járnak a karakterek.
Dátum: 2009.10.27. 23:55:31
Épp az ilyenek miatt lettek bevezetve az entitások. Ha valaki bevezetésüktől rendszeresen ütötte, akkor a jövő héten már megkaphatja szíve vágyát.
Dátum: 2009.10.27. 23:26:28
Az áruszállítás nyereséges, és az már nem a MÁV része. Ne keverd bele, köze nincs a kettőnek egymáshoz.

A személyszállítás terén kis létszámnál pedig igenis versenyképesebb a busz, hiszen sűrűbben, pontosabban képes járni, jóval alacsonyabb költséggel. Itt nem a 8-10 vagonos személyszállító vonatokról van szó, hanem az egykocsis motorvonatokról, ezek járnak ezeken a vonalakon. Ezeknek a kapacitása akkora mint egy busz, irtózatos fix költségek (pályafenntartás, sorompók, állomások stb.) mellett.

Azzal, hogy a szakszervezet sztrjákol, rosszat tesz a munkásoknak: a maradék ember is leszokik a vonatközlekedésről, rákényszeríti őket alternatívák választására, saját fogyasztóit ijeszti el a szolgáltatásától, akiknek egy része már soha nem is fog visszatérni rá.
Hősember?
"Mar ha hiszel abban, hogy ez pontosan van leirva"

Az Energiakristályosító szövege ("a zsákmányolt lélekenergiát őskővé kristályosíthatjátok") óta bárki is hisz itt bármiben? De a fertőzés leküzdése utáni szöveget is napokig elemezgettük, hogy vajon mit takar valójában.
Dátum: 2009.10.26. 21:47:46
Én azon a ma esti nyilatkozaton röhögtem fel hangosan, amikor az egyik szakszervezeti vezető kijelentette, hogy "most nincs értelme sztrájkolni, mert ezen a héten iskolaszünet van".

Egyébként szerintem simán be kéne vállalni a sztrájkot, had csinálják. Már rég nem tölti be azt a szerepet a vasút, amit akár csak egy évtizede. Egy barátom a Pázmányra jár, Piliscsabára, és naponta vonattal megy be és ki. Sokszor találkoztam vele a Nyugatiban, és az egy óránként közlekedő vonat borzasztó ritkán tartja be a menetrendet, simán késik bármilyen tájékoztatás nélkül félórákat, amikor a teljes, Esztergomig tartó menetidő ennek alig háromszorosa.

Ha a vasút évi száznyolcvan milliárdos (!) támogatásából venne az állam 2500 buszt (75 millió darabja) ugyanott lennénk, olcsóbban, gyorsabban, pontosabban.
Mondjatok ezen a szakértelmen kivül bármit, amiért érdemes növelni a Mágia alaptulajdonságot, ami a játék indulása óta benn szerepel.
Dátum: 2009.10.25. 23:49:28
"de mit jelent az alacsony szerencse? 5 különbség? 10? 40?"

Bármilyen különbség már módosítja az alap 20%-ot, szerintem, a te károdra. De hogy konkrétan milyen arányszámok vannak...
Dátum: 2009.10.25. 23:27:39
Ha alacsony a szerencséd, az az ellenfélnél 30%-ig tolhatja fel az esélyt, ráadásul biztosítja, hogy ő kezdjen.
Dátum: 2009.10.25. 13:12:36
Piciklon, a baj az, hogy itt nem a technika ördögéről van szó.

Lehet tudni előre fejlesztői részről is mikor lesz időzónaváltás, ez nem olyan, hogy hirtelen döntéseket kell hozni. Kis odafigyelés kellett volna, egy nappal előre kiírni, ennyi, nem több. Máris nem bosszankodott volna több tucat ember. Szerintem ez nem nagy kérés.