Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - FeketeS

Oldal: 123456
Dátum: 2009.04.22. 17:02:54
Ezt pont te mondod...

Ezek a fejlesztések kb. mikorra kerülnek be, ha lehet érdeklődni?
Dátum: 2009.04.22. 16:45:24
Nem erre céloztam, arra céloztam, hogyha egy körben hatszorozódna az elnyelés, mert ugye egy 50-es szinten megvan egy min. 110-es mágia+40-es szintű blöki
Dátum: 2009.04.22. 16:37:45
Faktor, rossz a hasonlatod, ha az állatok elnyelését 6-szoroznák( ugye 6 harci kör), akkor biztos ugyanígy támogatnád az ötletet-igaz?
Dátum: 2009.04.22. 15:58:08
És azt is tegyük hozzá, hogy egy csatában 6 harci, és 1 varázskör van magas szinten....na nehogy már azzal az egy körrel legyen a gond
Ez bármikor változhat
Dátum: 2009.04.20. 17:09:08
Baraty, az AH-s tárgyakból bármennyi lehet nálad, vagy gyűrű/nyaklánc helyére, esetleg egy külön aukciós slotba lehet tenni őket?
Dátum: 2009.04.19. 12:46:18
Nem az összes, de a legtöbb hozzászólást elolvastam a témával kapcsolatban, és 2 javaslatom van:

-Nem a magasabb szinten lévőnek, hanem az alacsonyabb egyénnek adni szintbónuszt
-Valamilyen LE bónusz magasabb ember leverése esetén, és LE mínusz alacsonyabb egyén támadása esetén
Ez az enyém:)

Gondoltam ebbe nem lehet belekötni, mert eléggé könnyű, de nem lehet rányomni azonnal;)
Dátum: 2009.04.18. 17:00:24
És hova zsúfolnád ezeket az adatokat?

A név mellé, arra a 2 cm-es helyre?
Egyébként jó ötlet az ötlet magja, de nem ilyen megoldásokkal, teljesen haszontalan lenne, most mi az a plusz 1 gomb?
Dátum: 2009.04.16. 20:22:34
A lélekút kisütés hány őskőt tesz tönkre(10 a helyes válasz)?

10
1
15
5


egyre jobbak a kérdések:(
Dátum: 2009.04.14. 22:50:35
Ezért:

buzogány-eladás
buzogány-eladás
buzogány-eladás
buzogány-eladás
buzogány-eladás
buzogány-eladás
buzogány-eladás
buzogány-eladás
buzogány-eladás
buzogány-eladás
Dátum: 2009.04.12. 16:28:57
Minotaurusz nyaklánc
Szint: 15
Egészség: +1
Kritikus sebzés: +3%
Kábítás: +3%

Ezzel is lehet
Dátum: 2009.04.11. 18:44:46
Természetesen programozói szempontból elég merdeknek hangzik, de simán le lehetne egyszerűsíteni:

a szövetségi lapon egy gomb:küldetés

Belépsz:4 gomb(1.,2.,3.,4. feladat)
1. feladat:egy szörny, akit egyszer lehet megtámadni mindenkinek, következő menü megnyílik, itt kiírva egy találós kérdés,következő egy epikus szörny, egy csata leporgramozása, a vége pedig a küldetés számolásához hasonló
Dátum: 2009.04.11. 18:19:57
Akkor én összegyúrmám az ötleteket:

Legyen egy szövetségi akadálypálya, ahol tudásunkat, és karijainkat felhasználva tudjunk EGYÜTT játszani, és élvezni a játékot

-A labirintus bejáratánál a szövetség aktív tagjainak legalább 50%-a legyőz egy őrt, aki cserébe ad egy szót, amit begépelve egy szobába érünk.

-A szobában a szövi kap egy találós kérdést, aminek megválaszolására a belépéstől számított 1 órája van. Mindenki egyszer találhat, persze közben a fórumon lehetne ötleteket felvetni.

-A továbbhaladás egy újabb szót tesz elérhetővé, amivel a szövi egy kamrába/barlangba jut, ahol valamiféle összesítést kéne nézni, és úgy megküzdeni egy agyontápolt szörrnyel. Tehát pl. vegyük x szövit, ahol 30 tag van, sé mind a 30 tagnak 400 a TÖ-je, és az SZÖ-je. A tagok össz. TÖ-je 12000, az össz. SZÖ-je is ennyi, a szörnynek pedig pl. kezdetben 1000, aztán 2000, végül 3000..... SZÖ-je, és TÖ-je van. Ha sikerült legyőzni, akkor megadja az utolsó szót, amivel a szövi beléphet egy kinccsel teli csarnokba.

-A csarnokban egy vén ül, aki ad egy feladatot a játékon belül. Pl. mindenki nyerjen egy portyát, vagy lépjen szintet egy állata. Ha ez megvan, akkor a szövi kap egy jelképes mennyiségű LE-t, ami automatikusan a lélekkútba kerül.


A csaták természetesen úgy működnének, mint a bajnokin, tehát nincs ÉP, és VP veszteség.

Mit szóltok ehhez?
Dátum: 2009.04.10. 12:14:51
Eszembe jutott pár szakértelem, amik hasznosak lehetnek:

-lélekkufárnál jobb áron eladás (szintenként 2%-al többet kapsz, max. mondjuk 30, így 30*2+ 25%-ért veszi vissza)
-szintenként 0.5% sebzés epikus szörnybe
-szintenként 0.5%-al több LE jár a küldetésért
-szintenként 0.5%-al kevesebb LE a fertőzés ellen
-specializációváltás időtartamának csökkentése(mondjuk 2 szintenként 1 nappal)
-gyorsabban tehetsz fel kvízkérdést (szakértelemszintenként 1-gyel kevesebb jó válasz kell pl.)
Dátum: 2009.04.09. 18:30:00
Nekem is lenne pár ötletem, ezeket ne úgy vegyétek, ohgy mind megvalósul majd, de ha akár 1 is, az is nagy eredmény

-3 nyert meccsig tartó csaták
-egy kategóriában többféle bajnokság választási lehetőséggel (nagy bajnokság, ahova mindenki nevezhet ; ,kisebb, akik mondjuk 0 és 300k LE rablás között vannnak ; és egy azoknak, akik minuszban)
-csaták között 5 perces szünet úgy, hogy látod kivel fog jönni a küzdelem (mindenki látja mindenkiét fastruktúrában)
-egészség, és mágia előtérbe hozása (szünetben mindenki egészség*x ÉP-t, és mágia*x VP-t regenerál)
-fogadás a kat.-ok nyertesére (mondjuk mindenki aki fogadni akar szint*10 LE-t tehet vkire, és a nyertes(ek) egyenlően elosztják ezt)
-szakértelmek előtérbe hozása (pl. SZÖ*1 plusz sebzés mindenkinek a csata elején)
-nevezők kapjanak LÉ-t a bajnoki végén, kivéve a nyertes

Ezek közül jónéhány kivitelezhetetlen, tudom, de azért hátha 1-2 bekerül:D
Dátum: 2009.04.08. 18:45:21
Megint egy matek, ráadásul hibás!:(

Melyik nem prímszám?

1
2
9
7

Szerinte a 9, sztem meg az 1 sem
Dátum: 2009.04.06. 21:41:34
Igen, pontosan ezt írtam én is:

pp beváltás az élmezőnynek jó, csp meg a derékhadnak...sztem
Dátum: 2009.04.06. 21:30:57
Viszont alacsonyon meg kb. pont fordítva egy portyás karinál...

És ha megint az élmezőnynek kedvezünk, akkor a derékhad megint semmit nem kap...
Dátum: 2009.04.06. 21:23:20
Mikor volt a spanyolnátha?

1918
1710
1752
1526


Ez azért durva....
Oldal: 123456