Pont erről beszéltem. Azért nem jó amit előzőleg írtál, mert csak annyit lehetett tudni a zafír bónuszáról, hogy gyorsabban gyógyul. Azt nem, hogy ez nehezebb LE-védelmezést fog eredményezni. Sőt, még azt sem, hogy a LE-t ennyire el lehet (és kell is) rejteni a 15% ÉP-vel. Konkrétan a zafírnál maradva hoztam példákat, de bármelyik másik hordáról sem lehetett többet tudni a számszerű bónuszoknál. Azt pláne nem, hogy a játék előrehaladtával bizonyos szakaszokban hogyan fognak érvényesülni/erősödni/értéket veszíteni stb.
Ha azt mondod ez nem igaz, akkor valamit nagyon rosszul látsz. Ettől függetlenül amit példának hoztál fel a bónuszokról, hogy lehetett tudni, az igaz. Viszont vedd figyelembe ennek az arányértékét a mai ismeretanyaggal. Szerintem sok lennének az elején indultak közül, akik más hordát választanának most már, és most is csak azért nem váltanak, mert ragaszkodnak a szövetségükhöz.
Hozzászólások - Ywgarrd
Dátum: 2009.12.12. 11:43:43
Dátum: 2009.12.11. 21:13:35
2008. szeptemberében szinte semmit sem lehetett tudni a játékról, hogy a hordabónuszok konkrétan mit fognak eredményezni, tehát azért ez nem egészen így van.
Dátum: 2009.12.10. 21:49:46
Pár észrevétel, javaslat, ha már kimásztam a barlangok mélyéről.
A kvízmedálok maximális száma nem 12, hanem 25. A 12 feletti rész már nem fejti ki a hatását. A dicsőság medálok darabszámát korlátozni vicces volna, különösen háromban. Annak tükrében még inkább, hogy akár "csak" 10 ilyen medál összegyűjtése is rengeteg időbe kerül.
Én ugyan sokáig (talán soha) nem fogok érdemben vadászni, de a medálért mindig harcba fogok szállni. Számomra kihívás minél több darabot összegyűjteni belőle, ez van.
Ez a személyes része, szívesen kifejtem a hátrányait a negyedik szerverre egy esetleges darabszám-korlátozásának részletesebben.
Miklós, van pár ötletem mivel lehetne szerintem jobbá tenni a következő 4. szervereket, figyelembe véve amiket írtál az előző hozzászólásodban.
AZ nagyon fontos, hogy a HT és az epikus feltétel ebben a formában semmiképp se szerepeljen a jövőben ilyen formában. Azontúl, hogy túl primitív, 100 %-osan garantált, hogy az a szövetség nyeri meg, melynek tagjai a legtöbb időt tudják fordítani a szerverre. A többi már apróság. Ezen egy komolyabb szívatási rendszer sem tudna érdemlegesen változtatni.
Szerintem előre ne legyen meghatározott cél, hanem csak annyi, hogy a győzelemhez 100 pont kell. 7-10 napig nem lenne semmilyen verseny, ahol pontot lehetne szerezni, az a felkészülésé lenne. Az elején ezt az időszakot kell a legkörültekintőbben belőni, hogy ne legyen elég a szokásos divat karakterfejlesztésre, ugyanakkor ne is "pucéran" kelljen elkezdeni egyéni és szövetségi szinten sem.
Ezek a versenyek lehetnének időhöz vagy teljesítményhez kötött feltételekre vonatkozóan kihirdetve, és párhuzamosan mehetne akár 2-3 ilyen részverseny is, amiért pontot lehet szerezni. Vagy fix egy hetes időtényezővel. Fontos, hogy ne csak a győztes, hanem a második és harmadik helyezett szövetség is kapjon pontot, persze kevesebbet. A pontértékek belövése már részletkérdés (mondjuk 8-4-2). Lehetne akár minden 3. ciklus után nagyobb volumenű - és ezáltal nagyobb pontdíjazású - versenyt kihirdetni.
Rengeteg ilyen apró vetélkedőt meg lehetne valósítani új dolgok leprogramozása nélkül is. Pár példa:
első csomag:
- a szövetség összes SZÖ-je növekedjen meg legalább 500-zal (maximum egy hét)
- a szövetség lélekkútja legyen dupla méretű mint a verseny kezdetekor, de legalább x (max. egy hét)
- a szövetség portyagyőzelmeinek száma emelkedjen 3000-rel (max. egy hét)
második csomag:
- a szövetség épületeinek száma legyen legalább 50, legfeljebb 8 különböző épületből
- 3 epikus lény legyőzése a kihirdetéstől számítva
- a szövetség tagjainak legnagyobb sebzése összesen legyen legalább legalább 5000
harmadik csomag:
- a védőfal/gyaktér/nefrofun fókusz hármas össz szintje emelkedjen legalább 15-tel
- legyen összesen a szövetségnek legalább 20 legyőzött epikus lénye
- összesen legalább 50 szintnyi citadella elhelyezése a többi szövetségen
negyedik csomag:
- a szövetség összes TÖ-je duplázódjon meg a kihirdetéstől számítva, de legalább x
- a szövetség katalizátora termeljen minél hamarabb 5millió LE-t
- 5 epikus legyőzése a kihirdetéstől számítva
ötödik csomag:
- a HT 3 napig történő birtoklása
- a szövetség tagjai összesen lépjenek 100 szintet kihirdetéstől számítva
- a szövetség LE-differenciája összesen növekedjen 1millióval
Reggelig írhatnám az ötleteket annyi lehetőség van. Biztosan lehetne olyanokat találni, amik élvezetes verseny eredményeznének, és minimális programozást (sem) igényelnének.
Minden szövetség automatikusan részt venne az összes versenyen, és amelyik szövetség legelsőnek teljesíti az adott feltételt, az nyeri a versenyt, a 2 és a 3. helyezett megállapítása szintén értelemszerűen történik. Ha az egy hét alatt nem teljesül a feltétel, akkor a legközelebb álló szövetségek a helyezettek.
Külön plusz szívató hatások sem kellenének, azt hiszem bőven kínálkozna lehetőség a riválisokkal való kibabrálásra.
Bocsánat az ömlesztésért, remélem a lényegi infó nem vész el, és bízok benne, tetszik a játékvezetésnek és a játékosoknak egyaránt.
* természetesen a versenyek feltételeit előre nem lehetne tudni. Csak a ciklusok kezdetekor válnának publikussá.
A kvízmedálok maximális száma nem 12, hanem 25. A 12 feletti rész már nem fejti ki a hatását. A dicsőság medálok darabszámát korlátozni vicces volna, különösen háromban. Annak tükrében még inkább, hogy akár "csak" 10 ilyen medál összegyűjtése is rengeteg időbe kerül.
Én ugyan sokáig (talán soha) nem fogok érdemben vadászni, de a medálért mindig harcba fogok szállni. Számomra kihívás minél több darabot összegyűjteni belőle, ez van.
Ez a személyes része, szívesen kifejtem a hátrányait a negyedik szerverre egy esetleges darabszám-korlátozásának részletesebben.
Miklós, van pár ötletem mivel lehetne szerintem jobbá tenni a következő 4. szervereket, figyelembe véve amiket írtál az előző hozzászólásodban.
AZ nagyon fontos, hogy a HT és az epikus feltétel ebben a formában semmiképp se szerepeljen a jövőben ilyen formában. Azontúl, hogy túl primitív, 100 %-osan garantált, hogy az a szövetség nyeri meg, melynek tagjai a legtöbb időt tudják fordítani a szerverre. A többi már apróság. Ezen egy komolyabb szívatási rendszer sem tudna érdemlegesen változtatni.
Szerintem előre ne legyen meghatározott cél, hanem csak annyi, hogy a győzelemhez 100 pont kell. 7-10 napig nem lenne semmilyen verseny, ahol pontot lehetne szerezni, az a felkészülésé lenne. Az elején ezt az időszakot kell a legkörültekintőbben belőni, hogy ne legyen elég a szokásos divat karakterfejlesztésre, ugyanakkor ne is "pucéran" kelljen elkezdeni egyéni és szövetségi szinten sem.
Ezek a versenyek lehetnének időhöz vagy teljesítményhez kötött feltételekre vonatkozóan kihirdetve, és párhuzamosan mehetne akár 2-3 ilyen részverseny is, amiért pontot lehet szerezni. Vagy fix egy hetes időtényezővel. Fontos, hogy ne csak a győztes, hanem a második és harmadik helyezett szövetség is kapjon pontot, persze kevesebbet. A pontértékek belövése már részletkérdés (mondjuk 8-4-2). Lehetne akár minden 3. ciklus után nagyobb volumenű - és ezáltal nagyobb pontdíjazású - versenyt kihirdetni.
Rengeteg ilyen apró vetélkedőt meg lehetne valósítani új dolgok leprogramozása nélkül is. Pár példa:
első csomag:
- a szövetség összes SZÖ-je növekedjen meg legalább 500-zal (maximum egy hét)
- a szövetség lélekkútja legyen dupla méretű mint a verseny kezdetekor, de legalább x (max. egy hét)
- a szövetség portyagyőzelmeinek száma emelkedjen 3000-rel (max. egy hét)
második csomag:
- a szövetség épületeinek száma legyen legalább 50, legfeljebb 8 különböző épületből
- 3 epikus lény legyőzése a kihirdetéstől számítva
- a szövetség tagjainak legnagyobb sebzése összesen legyen legalább legalább 5000
harmadik csomag:
- a védőfal/gyaktér/nefrofun fókusz hármas össz szintje emelkedjen legalább 15-tel
- legyen összesen a szövetségnek legalább 20 legyőzött epikus lénye
- összesen legalább 50 szintnyi citadella elhelyezése a többi szövetségen
negyedik csomag:
- a szövetség összes TÖ-je duplázódjon meg a kihirdetéstől számítva, de legalább x
- a szövetség katalizátora termeljen minél hamarabb 5millió LE-t
- 5 epikus legyőzése a kihirdetéstől számítva
ötödik csomag:
- a HT 3 napig történő birtoklása
- a szövetség tagjai összesen lépjenek 100 szintet kihirdetéstől számítva
- a szövetség LE-differenciája összesen növekedjen 1millióval
Reggelig írhatnám az ötleteket annyi lehetőség van. Biztosan lehetne olyanokat találni, amik élvezetes verseny eredményeznének, és minimális programozást (sem) igényelnének.
Minden szövetség automatikusan részt venne az összes versenyen, és amelyik szövetség legelsőnek teljesíti az adott feltételt, az nyeri a versenyt, a 2 és a 3. helyezett megállapítása szintén értelemszerűen történik. Ha az egy hét alatt nem teljesül a feltétel, akkor a legközelebb álló szövetségek a helyezettek.
Külön plusz szívató hatások sem kellenének, azt hiszem bőven kínálkozna lehetőség a riválisokkal való kibabrálásra.
Bocsánat az ömlesztésért, remélem a lényegi infó nem vész el, és bízok benne, tetszik a játékvezetésnek és a játékosoknak egyaránt.
* természetesen a versenyek feltételeit előre nem lehetne tudni. Csak a ciklusok kezdetekor válnának publikussá.
Dátum: 2009.11.24. 10:19:00
Olvastam pár vicces hsz-t. Sokan azt állítják, hogy erősebbek csak portyából, mintha felhasználták volna a csp-iket eddig is. Talán Dutch-ot nem számítva ez senkire sem igaz (talán még rá sem). Én jó portya karakternek számítok véleményem szerint, de ha az eddig veszendőbe ment csp-imet elhasználtam volna, 100-ból 100-szor verném a mostani Ywgarrdot, viszont azon a tapasztalati szinten naponta annyiszor lennék legyalulva, ahányszor x % felé kerülök. Nem beszélve arról, hogy a vadászattal és LE-védelemmel eltöltött idő minimum a tízszerese lenne annak az időnek, amennyit a játékra fordítok.
Számokban kifejezve jelentősen előrébb tartanék, ebben maximálisan igaza van a topnak (itt halkan megjegyzem soha nem is mondtak ezt más vonatkozásban...), viszont a szintemen én vagyok a top5 egyik tagja.
A VF-et még nem fejlesztettem ki, nem tudom valaha ki fogom-e. Ennyit az én vonatkozásomról. De bárhogy is alakul, szerintem a most eredményes és jó játékosok tudnának alkalmazkodni az új körülményekhez is, ha a szükség megkívánná.
Annyi viszont általánosságban elmondható, hogy a póktaktika, a szinguláris ismeretek és a visszafogott fejlődés által keletkezett helyzetek, problémák és karakterek okozta anomáliák soha nem lesznek helyreállítva, különösen úgy nem, hogy mindenkit egyenlő mértékben érintsen. Ez lehetetlen. Ahol ez megvalósítható, az egy 5. szerver... Ha már 5. szerver, akkor egy kis off: időcsökkentés érdekében a transzplant, a sajtolás, a spektrális és az ultraspec semmiképp se legyen turbózható. Hátha ezáltal több LE is lenne a portyákban.
Szinguláris ismeretek, visszafogott fejlődés, gyűlölet és manakonstrukció szakértelmek eltörlése, helyükre új, más hasznot hajtó/harci szakértelmek. Ezeket a szakértelmeket az eddigi javaslatok alapján bőven fel lehetne tölteni, csakúgy mint a lyukas szinteket. Epikus spec eltörlése, időcsökkentő szerepét a kronokompenzáció vegye át.
A bénítás 10 %-ának átállítása "a következő körben nem ütsz"-re, máris egy új, ettől védő szakértelem ezzel párhuzamban.
Ami feltétlen kell az egyik ki nem töltött tanulásszintre, az a "hősies küzdelem": szakértelem szint * 1 erőt, támadást, védekezést, iq-t és taumaturgiát, elnyelést kapsz, szint * 20 varázslatelnyelést, valamint az aktuális életpontod szakértelemszint * 150-nel többnek számít ha epikus lénnyel küzdesz. A szakértelemnek nincsen maximuma, viszont a hatásfoka a szövetség legmagasabb szintű tagja - a használó tapasztalati szintje értékben tetőzik.
Stb, stb, rengeteg mást lehetne még ide írni
Bocsánat, elszaladt a fantáziám, off vége.
*elgépelés, apró kiegészítések
Számokban kifejezve jelentősen előrébb tartanék, ebben maximálisan igaza van a topnak (itt halkan megjegyzem soha nem is mondtak ezt más vonatkozásban...), viszont a szintemen én vagyok a top5 egyik tagja.
A VF-et még nem fejlesztettem ki, nem tudom valaha ki fogom-e. Ennyit az én vonatkozásomról. De bárhogy is alakul, szerintem a most eredményes és jó játékosok tudnának alkalmazkodni az új körülményekhez is, ha a szükség megkívánná.
Annyi viszont általánosságban elmondható, hogy a póktaktika, a szinguláris ismeretek és a visszafogott fejlődés által keletkezett helyzetek, problémák és karakterek okozta anomáliák soha nem lesznek helyreállítva, különösen úgy nem, hogy mindenkit egyenlő mértékben érintsen. Ez lehetetlen. Ahol ez megvalósítható, az egy 5. szerver... Ha már 5. szerver, akkor egy kis off: időcsökkentés érdekében a transzplant, a sajtolás, a spektrális és az ultraspec semmiképp se legyen turbózható. Hátha ezáltal több LE is lenne a portyákban.
Szinguláris ismeretek, visszafogott fejlődés, gyűlölet és manakonstrukció szakértelmek eltörlése, helyükre új, más hasznot hajtó/harci szakértelmek. Ezeket a szakértelmeket az eddigi javaslatok alapján bőven fel lehetne tölteni, csakúgy mint a lyukas szinteket. Epikus spec eltörlése, időcsökkentő szerepét a kronokompenzáció vegye át.
A bénítás 10 %-ának átállítása "a következő körben nem ütsz"-re, máris egy új, ettől védő szakértelem ezzel párhuzamban.
Ami feltétlen kell az egyik ki nem töltött tanulásszintre, az a "hősies küzdelem": szakértelem szint * 1 erőt, támadást, védekezést, iq-t és taumaturgiát, elnyelést kapsz, szint * 20 varázslatelnyelést, valamint az aktuális életpontod szakértelemszint * 150-nel többnek számít ha epikus lénnyel küzdesz. A szakértelemnek nincsen maximuma, viszont a hatásfoka a szövetség legmagasabb szintű tagja - a használó tapasztalati szintje értékben tetőzik.
Stb, stb, rengeteg mást lehetne még ide írni
Bocsánat, elszaladt a fantáziám, off vége.
*elgépelés, apró kiegészítések
Dátum: 2009.11.18. 20:21:36
Néhány kirohanásszerű ötlet, aminek következtében lehet annyit is ér, mint amennyi időbe telt míg eszembe jutott.
A hadüzenetet kapó szövetség a lélekkútból egy pajzsot tudjon felhúzni, ami a támadók ellen pluszokat biztosít (csak beérkező portya esetén). Fenntartása LE-be és/vagy manakonstrukcióba kerül.
A tét növelése érdekében: a vesztes fél 21 nap - a háború ideje - a béke csarnoka szintje napig nem tudja használni a manakonstrukciót, a nyertes pedig ugyanezt a LE-mennyiséget megkapja a kútjába töltődés képében.
Háborús feltételek: előre meg lehetne határozni a résztvevő tagokat, kölcsönös megegyezés alapján, akár Joker opcióval. Ugyanígy különböző feltételek szabályok megállapítása: pl. nincs katakomba/láthatatlanság, szövetségi ki/belépkedés, egy karakter/a szövetség egy nap maximum x alkalommal támadhat, stb. Ilyen és ehhez hasonló beállítási lehetőségekre gondoltam.
A hadüzenetet kapó szövetség a lélekkútból egy pajzsot tudjon felhúzni, ami a támadók ellen pluszokat biztosít (csak beérkező portya esetén). Fenntartása LE-be és/vagy manakonstrukcióba kerül.
A tét növelése érdekében: a vesztes fél 21 nap - a háború ideje - a béke csarnoka szintje napig nem tudja használni a manakonstrukciót, a nyertes pedig ugyanezt a LE-mennyiséget megkapja a kútjába töltődés képében.
Háborús feltételek: előre meg lehetne határozni a résztvevő tagokat, kölcsönös megegyezés alapján, akár Joker opcióval. Ugyanígy különböző feltételek szabályok megállapítása: pl. nincs katakomba/láthatatlanság, szövetségi ki/belépkedés, egy karakter/a szövetség egy nap maximum x alkalommal támadhat, stb. Ilyen és ehhez hasonló beállítási lehetőségekre gondoltam.
Dátum: 2009.11.17. 15:09:03
Igen, az is bevezethető volna, hogy mondjuk 25-30. szinten indul a játék, és mindenki elkölthet x LE-t a karakter megalkotására.
A prémiumtagság is óriási előnyt jelent, a negálása egyenlőbb feltételeket eredményezne. Mint ahogy az is, ha egy szövetség őrtornya maximálva lenne 5. szintben.
A prémiumtagság is óriási előnyt jelent, a negálása egyenlőbb feltételeket eredményezne. Mint ahogy az is, ha egy szövetség őrtornya maximálva lenne 5. szintben.
Dátum: 2009.11.17. 14:50:28
Nem csődölésről van szó. Amikor még a tagok kiléte sem tisztázott, és alig nyilatkoznak páran a használatot illetően (azok is bizonytalan választ adnak), abból nem lehet megfelelő következtetést levonni. Pont ezt említettem korábban is, hogy egy előzetes terv nem minden tekintetben működőképes. Alkalmazkodni kell a körülményekhez és figyelni azokat.
* De bárhogy is, ne gondolja azt, senki, hogy azért jobb játékos valaki a másiknál, mert egy adott környezethez jobban alkalmazkodott. Ez a jutalmat nem számítva nem más, mint egy gyorsított gyakorlási lehetőség. Egy ilyen versenyszerveren való eredményesség teljesen mást követel meg mint a másik három világ.
* De bárhogy is, ne gondolja azt, senki, hogy azért jobb játékos valaki a másiknál, mert egy adott környezethez jobban alkalmazkodott. Ez a jutalmat nem számítva nem más, mint egy gyorsított gyakorlási lehetőség. Egy ilyen versenyszerveren való eredményesség teljesen mást követel meg mint a másik három világ.
Dátum: 2009.11.17. 10:25:47
Bemásolom ide szerintem nagy vonalakban mitől lenne jobb, élvezhetőbb a következő V4. Nem kioktatni akarok senkit se- ezt előre leszögezem - de szerintem rengeteg játékos egyetért majd a következőkkel.
Sokak szerint rövid/unalmas volt a szerver, ehhez szólok most hozzá. Mi, akik külső fórumot is olvasunk, több időt szánunk a játékra mint egy átlagos játékos. Nem a két hónap a hosszú idő, hanem a 3x-os sebesség. Hiába harmadannyi ideig tart csak egy vadászat, ha 3x annyi kvízkérdés van, és 3x annyi LE-t kell megvédeni a rablás ellen és 3x gyorsabban regenerálódik az ÉP. De az epikus lények is borzalmasan gép elé kötik a játékost például, ráadásul több embernek kell egy időben ott lennie.
Mondhat bárki bármit, a jelenlegi feltételek mellett 50 %-ban a játékra fordított időn múlik a győzelem, a másik fele a taktika és a szervezettség. Ez így nem helyes, ettől válik unottá és érdektelenné a szerver sokak számára, amolyan kötelező tennivalóvá.
Mondhatjátok, hogy rövid és lassú () a szerver, de az átlagjátékosok nem mi vagyunk, akik a fórumra több idő szánnak, mint mások az egész játékra.
Senkinek nem lenne az ellen kifogása, ha tovább tartana a következő V4, de a jelenlegi feltételek mellett, még ez is sok a többség számára. Szerintem jelentősen élvezhetőbbé (és sokkal-sokkal jövedelmezőbbé is) lehetne tenni a szervert, ha egy alapos átdolgozáson esne át, szerteágazóbb célokkal (egyéni, szövetségi), "részhajrákkal", több díjazottal (akár jelképes), és kevesebb ráfordítandó idővel (2x-es csp, 1:40-es vadászatidő pl.), előre meghatározott időpontban kihirdetett véletlenszerű versenyekkel szerveren belül (végtelen lehetőség van ami nem feltétlenül a legnagyobb legerősebb szövetségek, karakterek számára a legkönnyebben teljesíthető)), szövetségi küldetésekkel, stb.
Illetve mehetne tovább a szerver 45-50. szintnél, ahol lenne értelme a fertőzésnek többek között.
Máris mindenki számára sokkal élvezetesebb volna, és az esélyek is egyenlőbbé válnának, mert a célok számottevő hányada mindenki előtt ismeretlen volna, csakúgy mint magasabb szinteken való játék és a 100. szint feletti epikusok elleni küzdelem.
Sokak szerint rövid/unalmas volt a szerver, ehhez szólok most hozzá. Mi, akik külső fórumot is olvasunk, több időt szánunk a játékra mint egy átlagos játékos. Nem a két hónap a hosszú idő, hanem a 3x-os sebesség. Hiába harmadannyi ideig tart csak egy vadászat, ha 3x annyi kvízkérdés van, és 3x annyi LE-t kell megvédeni a rablás ellen és 3x gyorsabban regenerálódik az ÉP. De az epikus lények is borzalmasan gép elé kötik a játékost például, ráadásul több embernek kell egy időben ott lennie.
Mondhat bárki bármit, a jelenlegi feltételek mellett 50 %-ban a játékra fordított időn múlik a győzelem, a másik fele a taktika és a szervezettség. Ez így nem helyes, ettől válik unottá és érdektelenné a szerver sokak számára, amolyan kötelező tennivalóvá.
Mondhatjátok, hogy rövid és lassú () a szerver, de az átlagjátékosok nem mi vagyunk, akik a fórumra több idő szánnak, mint mások az egész játékra.
Senkinek nem lenne az ellen kifogása, ha tovább tartana a következő V4, de a jelenlegi feltételek mellett, még ez is sok a többség számára. Szerintem jelentősen élvezhetőbbé (és sokkal-sokkal jövedelmezőbbé is) lehetne tenni a szervert, ha egy alapos átdolgozáson esne át, szerteágazóbb célokkal (egyéni, szövetségi), "részhajrákkal", több díjazottal (akár jelképes), és kevesebb ráfordítandó idővel (2x-es csp, 1:40-es vadászatidő pl.), előre meghatározott időpontban kihirdetett véletlenszerű versenyekkel szerveren belül (végtelen lehetőség van ami nem feltétlenül a legnagyobb legerősebb szövetségek, karakterek számára a legkönnyebben teljesíthető)), szövetségi küldetésekkel, stb.
Illetve mehetne tovább a szerver 45-50. szintnél, ahol lenne értelme a fertőzésnek többek között.
Máris mindenki számára sokkal élvezetesebb volna, és az esélyek is egyenlőbbé válnának, mert a célok számottevő hányada mindenki előtt ismeretlen volna, csakúgy mint magasabb szinteken való játék és a 100. szint feletti epikusok elleni küzdelem.
Dátum: 2009.11.17. 10:23:19
Az előre megbeszélt taktika kidolgozása fél órát igényelt összesen, nem többet. Nem arcból írom, de ennyi időt bárki rászánhat egy stratégia kidolgozására.
A szerver előtti egyeztetés pedig több kárt okozott, mint hasznot, hiszen szóban sokan ígérgettek, hőzöngtek, nagyképűsködtek. AMikor pedig a tettek mezejére került volna a sor, tétlenség és hallgatás volt a "ténykedésük".
A legfontosabb a tervekhez való szigorú ragaszkodás (megfelelő rugalmassággal), a gyors alkalmazkodás és a megfelelő lépések megtétele a legalkalmasabb időpontokban. Ezek nélkül semmilyen stratégia nem ér szinte semmit sem.
Elsősorban ezek alkalmazásához, felismeréséhez szükséges a "vezetők" munkája, nem pedig azért, hogy fejlessz EF-et, SM-et... azok alapdolgok...
Sokan azt gondolják feltételezem, mindent kötelezővé tettünk. Tévedés, mindenki teljes szabadságot élvezett, csak akkor tettünk kötelezővé valamit, amikor arra szükség volt. Ez pedig kimerült az építkezésben és az átcsoportosításokban...
A szerver előtti egyeztetés pedig több kárt okozott, mint hasznot, hiszen szóban sokan ígérgettek, hőzöngtek, nagyképűsködtek. AMikor pedig a tettek mezejére került volna a sor, tétlenség és hallgatás volt a "ténykedésük".
A legfontosabb a tervekhez való szigorú ragaszkodás (megfelelő rugalmassággal), a gyors alkalmazkodás és a megfelelő lépések megtétele a legalkalmasabb időpontokban. Ezek nélkül semmilyen stratégia nem ér szinte semmit sem.
Elsősorban ezek alkalmazásához, felismeréséhez szükséges a "vezetők" munkája, nem pedig azért, hogy fejlessz EF-et, SM-et... azok alapdolgok...
Sokan azt gondolják feltételezem, mindent kötelezővé tettünk. Tévedés, mindenki teljes szabadságot élvezett, csak akkor tettünk kötelezővé valamit, amikor arra szükség volt. Ez pedig kimerült az építkezésben és az átcsoportosításokban...
Dátum: 2009.11.17. 10:13:28
Sokak szerint rövid/unalmas volt a szerver, ehhez szólok most hozzá. Mi, akik külső fórumot is olvasunk, több időt szánunk a játékra mint egy átlagos játékos. Nem a két hónap a hosszú idő, hanem a 3x-os sebesség. Hiába harmadannyi ideig tart csak egy vadászat, ha 3x annyi kvízkérdés van, és 3x annyi LE-t kell megvédeni a rablás ellen és 3x gyorsabban regenerálódik az ÉP. De az epikus lények is borzalmasan gép elé kötik a játékost például, ráadásul több embernek kell egy időben ott lennie.
Mondhat bárki bármit, a jelenlegi feltételek mellett 50 %-ban a játékra fordított időn múlik a győzelem, a másik fele a taktika és a szervezettség. Ez így nem helyes, ettől válik unottá és érdektelenné a szerver sokak számára, amolyan kötelező tennivalóvá.
Mondhatjátok, hogy rövid és lassú () a szerver, de az átlagjátékosok nem mi vagyunk, akik a fórumra több idő szánnak, mint mások az egész játékra.
Senkinek nem lenne az ellen kifogása, ha tovább tartana a következő V4, de a jelenlegi feltételek mellett, még ez is sok a többség számára. Szerintem jelentősen élvezhetőbbé (és sokkal-sokkal jövedelmezőbbé is) lehetne tenni a szervert, ha egy alapos átdolgozáson esne át, szerteágazóbb célokkal (egyéni, szövetségi), "részhajrákkal", több díjazottal (akár jelképes), és kevesebb ráfordítandó idővel (2x-es csp, 1:40-es vadászatidő pl.), előre meghatározott időpontban kihirdetett véletlenszerű versenyekkel szerveren belül (végtelen lehetőség van ami nem feltétlenül a legnagyobb legerősebb szövetségek, karakterek számára a legkönnyebben teljesíthető)), szövetségi küldetésekkel, stb.
Illetve mehetne tovább a szerver 45-50. szintnél, ahol lenne értelme a fertőzésnek többek között.
Máris mindenki számára sokkal élvezetesebb volna, és az esélyek is egyenlőbbé válnának, mert a célok számottevő hányada mindenki előtt ismeretlen volna, csakúgy mint magasabb szinteken való játék és a 100. szint feletti epikusok elleni küzdelem.
Mondhat bárki bármit, a jelenlegi feltételek mellett 50 %-ban a játékra fordított időn múlik a győzelem, a másik fele a taktika és a szervezettség. Ez így nem helyes, ettől válik unottá és érdektelenné a szerver sokak számára, amolyan kötelező tennivalóvá.
Mondhatjátok, hogy rövid és lassú () a szerver, de az átlagjátékosok nem mi vagyunk, akik a fórumra több idő szánnak, mint mások az egész játékra.
Senkinek nem lenne az ellen kifogása, ha tovább tartana a következő V4, de a jelenlegi feltételek mellett, még ez is sok a többség számára. Szerintem jelentősen élvezhetőbbé (és sokkal-sokkal jövedelmezőbbé is) lehetne tenni a szervert, ha egy alapos átdolgozáson esne át, szerteágazóbb célokkal (egyéni, szövetségi), "részhajrákkal", több díjazottal (akár jelképes), és kevesebb ráfordítandó idővel (2x-es csp, 1:40-es vadászatidő pl.), előre meghatározott időpontban kihirdetett véletlenszerű versenyekkel szerveren belül (végtelen lehetőség van ami nem feltétlenül a legnagyobb legerősebb szövetségek, karakterek számára a legkönnyebben teljesíthető)), szövetségi küldetésekkel, stb.
Illetve mehetne tovább a szerver 45-50. szintnél, ahol lenne értelme a fertőzésnek többek között.
Máris mindenki számára sokkal élvezetesebb volna, és az esélyek is egyenlőbbé válnának, mert a célok számottevő hányada mindenki előtt ismeretlen volna, csakúgy mint magasabb szinteken való játék és a 100. szint feletti epikusok elleni küzdelem.
Dátum: 2009.11.17. 08:08:48
Most jöttem, mi a bibi a medállal: a V4-es karakteremnek íródott be az őskövekkel együtt.
Dátum: 2009.11.17. 08:05:29
Nem feltétlen szánalmas, csak ellentmondásos...
V1, Jami:
(Mosolygós fejek nélkül)
Soha nem adom fel!
Úgy se úgy se úgy se adom fel!
Na az meg cink ha vki erősebb és mindig ugyanazt támadja aki gyengébb főleg hamár egyszer legyőzte.XD De egy állat... Na de én ink megyek tovább!!Nem ugyanazt támadom mindig ezért vagyok én okosabb!
V1, Jami:
(Mosolygós fejek nélkül)
Soha nem adom fel!
Úgy se úgy se úgy se adom fel!
Na az meg cink ha vki erősebb és mindig ugyanazt támadja aki gyengébb főleg hamár egyszer legyőzte.XD De egy állat... Na de én ink megyek tovább!!Nem ugyanazt támadom mindig ezért vagyok én okosabb!
Dátum: 2009.11.16. 21:30:17
Ez így igaz, nem mindenki teheti meg, hogy őskövet vásároljon, közöttünk is akadtak páran (én 94-et vettem). Ennek ellenére ehhez is lehet és kell alkalmazkodni, ha sikeres akar lenni valaki. Őskő nélkül is lehet ügyesen, okosan játszani, de olyan célokat kell választani, ahol ez a hátrány nem számít (vagy a legkevésbé), illetve a saját kategóriához hasonlítania magát, nem a 10 szinttel magasabban lévő legjobbakhoz. Lehet nyerni anyagi ráfordítás nélkül is, csak okosan kell célt választani.
Freez, azért sebezhetted a 2. legtöbbet, mert kiléptem a szövetségből.
Freez, azért sebezhetted a 2. legtöbbet, mert kiléptem a szövetségből.
Dátum: 2009.11.16. 21:01:38
Mint korábban is írtam, a prémium tagságot kellene egyedül kivenni az egyenlőbb feltételekért (Azonban ezt sem támogatom feltétel nélkül). Az ősköves italok szinte semmi hasznot nem hajtanak, napi 100 feletti csp mellett pedig nem éri meg kisütni a lélekkutat. Gyanítom csak a legfanatikusabbak tették meg.
AZ ősköves cuccok pedig mindig is előnyt fognak jelenteni, de nem olyan óriásit, mint sokan hiszik. Láttam béna karaktert talpig ősköves cuccban, és ügyesen fejlesztettet is ősköves tárgyak nélkül...
Ugyanakkor a másik oldalról nézve, a beholdernek az az érdeke, hogy minél több pénzt öljenek bele egy ilyen szerverbe a játékosok, ezért az őkső-mentességet nyugodtan el lehet felejteni. Annyit azonban hozzáteszek, hogy 70 őskő megvásárlásával (+ az átalakított kiégettek) szerver végéig prémium tagságot lehet venni, + 1-2 ősköves cuccot is. Ennek az ára pedig nem egy nagy összeg. Aki ezt nem fizeti ki, ne is várjon győzelmi esélyt egy versenyszerveren bizonyos kategóriákban. Bár a LE-diffet és a magas szintű állatot simán meg lehet nyerni őskövek nélkül is...
Az ingyenes játékot sem zárja ki semmi, eredményesen lehet művelni 3 világon is, de egy jutalmazott versenyszerveren szerintem a napnál világosabb, hogy szövetségi szinten esélytelenek a nem fizető játékosok. Ez nagyjából rendben is van, hiszen azt előre lehetett tudni, hogy napi 120 csp-nél sokkal több a napi 150...
Másrészről pedig ha őskövet akar nyerni valaki, akkor áldozzon rá, vagy pedig alkalmazkodjon azokhoz a kategóriákhoz, ahol anyagi ráfordítás nélkül is lehet esélye a győzelemre.
AZ ősköves cuccok pedig mindig is előnyt fognak jelenteni, de nem olyan óriásit, mint sokan hiszik. Láttam béna karaktert talpig ősköves cuccban, és ügyesen fejlesztettet is ősköves tárgyak nélkül...
Ugyanakkor a másik oldalról nézve, a beholdernek az az érdeke, hogy minél több pénzt öljenek bele egy ilyen szerverbe a játékosok, ezért az őkső-mentességet nyugodtan el lehet felejteni. Annyit azonban hozzáteszek, hogy 70 őskő megvásárlásával (+ az átalakított kiégettek) szerver végéig prémium tagságot lehet venni, + 1-2 ősköves cuccot is. Ennek az ára pedig nem egy nagy összeg. Aki ezt nem fizeti ki, ne is várjon győzelmi esélyt egy versenyszerveren bizonyos kategóriákban. Bár a LE-diffet és a magas szintű állatot simán meg lehet nyerni őskövek nélkül is...
Az ingyenes játékot sem zárja ki semmi, eredményesen lehet művelni 3 világon is, de egy jutalmazott versenyszerveren szerintem a napnál világosabb, hogy szövetségi szinten esélytelenek a nem fizető játékosok. Ez nagyjából rendben is van, hiszen azt előre lehetett tudni, hogy napi 120 csp-nél sokkal több a napi 150...
Másrészről pedig ha őskövet akar nyerni valaki, akkor áldozzon rá, vagy pedig alkalmazkodjon azokhoz a kategóriákhoz, ahol anyagi ráfordítás nélkül is lehet esélye a győzelemre.
Dátum: 2009.11.16. 20:00:15
A legmagasabb szint kategória bugos, nem kaptam érte medált. Ielőtt valaki felveti, hogy maximum egyet lehet kapni, annak elárulom, hogy a szerver vége előtt kiléptem a szövetségből.
Ráadásul direkt előre megkérdeztem a játékvezetőt, hogy holtverseny esetén is jár-e a medál.
De az őskövek is bugosak. A végére 2 őskövem maradt, és a 100-zal együtt amit kaptam lett 102. A végén jópofán megkérdezte a program, hogy melyik karakterem kapja a 37 őskövet. Vicces, 100-at kérek a V1-es karaktermnek...
Ráadásul direkt előre megkérdeztem a játékvezetőt, hogy holtverseny esetén is jár-e a medál.
De az őskövek is bugosak. A végére 2 őskövem maradt, és a 100-zal együtt amit kaptam lett 102. A végén jópofán megkérdezte a program, hogy melyik karakterem kapja a 37 őskövet. Vicces, 100-at kérek a V1-es karaktermnek...
Dátum: 2009.11.15. 14:44:32
Akkor lehetne csak 3:
Chara-din, Bufa és Rhatt
Chara-din, Bufa és Rhatt
Dátum: 2009.11.14. 19:23:30
Esetemben fel is merül a kérdés: hogy a kódokat fel lehet-e használni 1-1,5 *év múlva is?
*Köszi Rod.
*Köszi Rod.
Dátum: 2009.11.14. 19:01:18
Köszönöm a gyors választ. Akkor azt hiszem, ezt a lehetőséget a döntetlenes küldetésre fogom tartalékolni.
Dátum: 2009.11.14. 18:33:57
Sokan örülnének, ha ezeket konkrétan őskőért is meg lehetne vásárolni. Még ha drágábbra jönne ki mint kártyapaklival együtt (átlagot számolva) én akkor is megvenném. Szerintem vannak még ezzel hasonlóan egy páran.
* Illetve egy kérdés: a küldetés-megoldó relikviát elhasználás után lehet újra választani vagy nem? Hogy működik pontosan?
* Illetve egy kérdés: a küldetés-megoldó relikviát elhasználás után lehet újra választani vagy nem? Hogy működik pontosan?
Dátum: 2009.11.14. 15:17:48
V5-ről 3-4 hónapja esett szó először. Még javában ment az első versenyszerver, amikor Miklós beígérte...
Egyébként nem rossz ötlet.
Egyébként nem rossz ötlet.