Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Zotmund

Oldal: 12345
Íjásztorony, háború esetén működne a védekező félnél. Ha szövetségből 2-5 fő az íjász toronyban van a támadó fél a portyázásnál sebződik. Aki bent van nem pihenhet, nem vadászhat és 15 % felett kell lennie, viszont csak akkor támadható ha a támadó mást már nem tud megtámadni az adott szövetségből. Hogy hányan lehetnek benne az a szinttől függ de mondjuk 20 %-nál nem többen a maximumom sem. A sebzés mértéke egy új szakértelemtől függne. A ki-be lépkedés 30-30 percig tart, addig üthető az illető (a vissza élések ellen).

Az egészet azért találtam ki, hogy a gyengébb tagoknak se egy nagy szenvedés legyen a háború, sőt hozzá is járulhassanak.

Lehetne ellen épület, szakértelem is csak még nem találtam ki. Például műhely / katapult.
Dátum: 2009.05.30. 11:42:46
A levelező játékokhoz hasonlóan lehetne csak fizetős (esetleg 30 nap ingyenes kezdeti beetetéssel ), mondjuk hét/10 őskő körül.
Az őskövek meg kicsit más szerepet kapnának, szintlépéskor kapna mindenki (pl. szint db őskövet) és azt oszthatja be, ez igazi taktikázást követelne meg. És nem a ráköltött pénz befolyásolná a karakterek erejét.

Jerikó ötleteiből a portyázásra vonatkozó jöhetne bele az ÉP alapú nyert LE-vel, a háborús szvsz felesleges túlbonyolítás.
Az építési limit nyugodtan függhet a TO (szerencse nélkül) + szakértelem összegétől.
Dátum: 2009.05.03. 22:09:34
Az előzőekhez képest igen földhöz ragadt javaslat, kérés, hogy az "eddigi csatáid" felsorolásnál, a "portya csaták" fül legyen az alap beállítás. Hisz ezek az igazán fontosak, ahol nem te vagy a kezdeményező fél.
Dátum: 2009.04.24. 21:29:17
Szintén a portyázást színesíthetné.
A támadó választ egy tulajdonságot és ha győz a legyőzött ezen tulajdonsága*(20-50) Le-vel olcsóbban fejleszthet egyszer az adott tulajdonságát.
Pl.
Kiválasztod az erőt, portyázol, nyersz, az ellen félnek 100-as ereje van, igya következő alkalommal neked 100*20 Le-vel olcsóbb egyel emelni az erőt (ha még eggyel növeled már nincs hatás).
Akár szakértelemhez is lehetne kötni. Ez talán serkentené az erősebb karakterek kiválasztását portyázásnál.
Dátum: 2009.04.24. 21:13:16
Bár sokat tényleg nem számolgattam, de nyilván a százalékos védelmek nem össze adódnának, hanem szorzódnak.
rabolható=LE*(1-szakértelem*0.02)*(1-pajzs/100)*(1-horda bónusz/100)
Pl. 1000-ből
5. szintű lélek pajzs
20 transzcendális projekció
gyémánt
1000*(1-20*0.02)*(1-5*2/100)*(1-0.3)=1000*0.6*0.9*0.7=378 Le, ennyit vihetne el egy támadó
Dátum: 2009.04.24. 12:04:34
Nem tudom melyik topikba írjam végül ide raktam.

A portyázásokat érdekesebbé tehetné:
1. Szint*100 Le puffer bevezetése, vagyis a karakter nem nulla Le-ig költhetne hanem szint*100 Le-ig. (ennyi mindig maradna nála). Ezt ellehet rabolni, de nulla alá nem mehet.
2. A transzcendális projekció megváltozna szint*2% Le védelmet biztosítana, de a maximális szintje 40.
Dátum: 2009.04.20. 18:17:26
Ha egy kör alakú versenypályán lehagyod az utólsót, hanyadik leszel?
Második.
Utolsó.
Első. *
Ez nem történhet meg.

Másodikként is lehagyhatom.
Dátum: 2009.04.18. 10:54:05
Mivel nálam okosabb ember már leírta :

Mire tudott támaszkodni Lady Jessica a megpróbáltatások idején? Gondoljátok át alaposan ezt a Bene Gesserit-mondást, és talán kiderül belőle: “Az az út, amelyen a legkisebb kitérő nélkül végigmennek, sehová sem vezet. A hegyre csak egy kicsit mássz föl, hogy kipróbáld, hegy-e. A hegytetőről nem láthatod a hegyet.”
Dátum: 2009.04.18. 10:49:02
Lehet, mégsem olyan jó ötlet a csak erős játékosokból álló szövetség? Mondjuk én azt hinném, hogy ha tényleg drasztikusan csökken a portya lehetőség a top lista elején az a fejlődés lassulásával jár a kevesebb TP miatt. De ennek nem sok jele, így nem is frissül valami gyorsan a névsor.
Dátum: 2009.04.18. 08:36:13
A minap meglátogatott egy régi osztálytársam, persze beszélgetünk mindenféléről. Szóba került az is, hogy a mai fiatalok mennyivel gyávábbak mint a mi időnkben. Akkor, ha lementünk a grundra elég volt pár jól elejtett megjegyzés és máris kitört egy jó kis bunyó. De ezek a mostani gyerekek, á semmi becsület sincs bennük, hiába szóltunk be a kis lurkóknak szanaszéjjel rohantak. Javasoltam is a havernak, hogy legközelebb vigyünk bringát.
Dátum: 2009.04.17. 14:29:29
Közben rájöttem a pontrendszer már meg is van. A játékos az első belépéskor kap a szintjének megfelelő Le-t és az első fél/egy órában elkölti karakter fejlesztésre.
Dátum: 2009.04.17. 13:28:02
A következő ötlet merült fel bennem. Az NPC klán lehetne nem is annyira Np. .

A játékosok jelentkezhetnének a tagjainak, valamilyen pontrendszer alapján létrehoznának egy karaktert. Ezekből az ál karakterekből állna össze az NPC klán egy háború erejéig. Ha vége a háborúnak a játékosok a nyert/veszített csatak alapján kapnának valamennyi Le-t, de nem ez az elsődleges. Inkább hogy mindenki kipróbálhatná milyen a topon vagy ép alacsony szinten.
Ezekkel karakterekkel persze csak a háborús ellenfélen lehetne portyázni és semmi mást (nincs vadászat, fejlesztés, de fixen van náluk valamennyi LE).
Dátum: 2009.04.12. 10:33:14
Lehetne a portyázásnál egy felkészülési lehetőség. Ebben az esetben plusz PP beáldozásával pluszokat kapnál a tulajdonságaidra a következő portyára. Így a gyengébbeknek is lehetne egy-két nyertes csatája, esetleg bosszút állhatnál valakin, vagy kiszabadulnál a kínzókamrából. Én kb. 5-10 PP gondoltam, mindenképen elég sokra, hogy jól megfontolja a használatát az ember, ennek megfelelő bonuszokkal.
Dátum: 2009.04.11. 12:49:08
Bár még nem tartunk ott, azt hiszem ebből a szempontból jobb lesz a V3. Igaz hogy nem lehet több milliós LE differenciát elérni 20. szintre, de valószínűleg magas szinten is lehet majd portyával Le-t szerezni. Szóval ebben sokkal kiegyensúlyozottabb lesz valószínűleg.
Dátum: 2009.04.10. 21:04:47
Mi a neve 4. legnagyobb bolygónak a naprendszerben?
Mars *
Vénusz
Föld
Jupiter

A 4. legnagyobb bolygó a Neptunusz, ha az átmérőt nézzük, Uránusz ha a tömeget. A Mars a naptól számított 4. bolygó, de legalább bolygó .
Ellenőrizd mielőtt beküldöd és pontosan fogalmaz!
Dátum: 2009.04.10. 10:24:36
A profil információk között nem lehetne megadni a karakter neveket, csak hogy nyíltabb legyen a fórum.
Dátum: 2009.04.09. 18:04:36
Új szakértelem: Csata düh, a portyázás során portya pontot lophatsz az ellenfeledtől. A szakértelem szint növelné az esélyt, az ellenfél portya pontjainak mennyisége csökkentené, vagyis a sokat portyázóktól lenne nagy esélye portya pontot lopni, már ha legyőződ.
Vagy az ellen fél portya pontjai helyet, számíthatna a nyert/vesztett csatáinak aránya, ha sokkal többet nyert, mint veszített nagyobb esély tőle lopni.
Dátum: 2009.04.08. 09:22:54
Három javaslatom van:
1. Lehetne Szabad Portya Szerződés a békekötéshez hasonlóan működne, vagyis mindkét félnek meg kellene szavaznia és ezzel fel oldanák a háború utáni portya tilalmat. Ez megoldaná a top szövik problémáját, de nem teszi könnyebbé a farmolást.

A háború tornyával kapcsolatban két lehetőség:
2. Gyorsítaná a tagok ÉP/VP regenerációját, ez a béke csarnokához hasonlóan kétélű fegyver.
3. Vagy plusz PP-t adna, ha a szövetség hadban áll ÉS (a lélekút különbség kicsi VAGY a tagok átlag szintjének különbsége kicsi). Valamint a háború két hét után mindenkép véget ér az egyik fél győzelmével (a tápolás ellen).
Dátum: 2009.03.11. 14:39:40
A javaslatok többségével kapcsolatban.
Egyébként mi értelme lenne a szakértelemnek, ha nem lenne semmi hatása?

Esetleg lehetne módosítani 3 szintenként max 45. szint, így fokozatosabb lenne.
Dátum: 2009.03.11. 12:15:07
Szerintem a szavazás épp a hordák nem egyenletes eloszlása miatt nem túl jó ötlet. Ha felvetett arányok helyesek a hordákról, akkor egy gyémántot a játékosok sokkal jelentősebb része nem üthet, mint pl engem aki zafír vagyok. És ez ellen nincs semmi kompenzáció.
Oldal: 12345