Hozzászólások - Quint
Nem vettem észre, bocs. Attól még nem kellett volna lepontozni.
Nekem bejön az új design, viszont a portyázás menü "Megtámadod a(z) nevű végzeturat." része használhatatlan, nem támadja meg, és nem is ír ki hibaüzenetet sem, egyszerűen visszaugrik a portyázás menüre. Ezt nem ártana mielőbb javítani.
Dátum: 2010.02.22. 14:45:30
Valakinek van ötlete afelől, miért gyógyulnak 20 percig az állatok V4-en? Hisz az idomítás csak 10 perc, ami megfelel a 3x-os sebességű világnak. A gyógyításnál ez miért van másképp? A 20 perc semmiképpen nem 3x, de még csak 2x sem, mindössze 1,5x. Milyen logika áll ennek a hátterében?
Dátum: 2010.02.10. 13:04:42
Megtörtént, köszönöm!
Dátum: 2010.02.10. 11:09:13
"Ma, 11:00 Figyelmeztetés: a prémium tagságod 2 napon belül lejár! Itt újíthatod meg. "
Vajon jóváhagyják az új avataromat mielőtt ez bekövetkezik?
Vajon jóváhagyják az új avataromat mielőtt ez bekövetkezik?
Dátum: 2010.02.09. 09:00:00
Idézet: Yaffa - 2010.02.07. 19:40:51
Nekem van egy elméletem ezzel kapcsolatban. (sőt, kettő is, de a másik már összeesküvés-elmélet-szintű ) Sajnos én már nem igazán látom értelmét annak, hogy a törölhető/javítanivaló kérdéseket bemásoljam ebbe a topikba... Pedig egy időben elkötelezett voltam az ügy mellett, de többé-kevésbé közvetett bizonyítékok arra mutatnak, hogy csak fölöslegesen pazarolnám az időt/energiát. Én úgy látom, hogy már senki sem foglalkozik a kvízadatbázis gyomlálgatásával. Egy időben talán igen, sőt, nem is olyan régen, de mostanra már teljesen parlagon van az egész, legalábbis nekem úgy tűnik. Az új kérdéseket még szűrik néha, de a régiekhez már nem nyúlnak a jelek szerint.
Nem tudom mi van a kvízadminokkal mostanság de gondolom van még az adatbázisban elég rossz kérdés.
Nekem van egy elméletem ezzel kapcsolatban. (sőt, kettő is, de a másik már összeesküvés-elmélet-szintű ) Sajnos én már nem igazán látom értelmét annak, hogy a törölhető/javítanivaló kérdéseket bemásoljam ebbe a topikba... Pedig egy időben elkötelezett voltam az ügy mellett, de többé-kevésbé közvetett bizonyítékok arra mutatnak, hogy csak fölöslegesen pazarolnám az időt/energiát. Én úgy látom, hogy már senki sem foglalkozik a kvízadatbázis gyomlálgatásával. Egy időben talán igen, sőt, nem is olyan régen, de mostanra már teljesen parlagon van az egész, legalábbis nekem úgy tűnik. Az új kérdéseket még szűrik néha, de a régiekhez már nem nyúlnak a jelek szerint.
Dátum: 2010.02.07. 11:05:55
Köszi, hát akkor sajnos ez van.
Dátum: 2010.02.07. 09:56:38
Valaki nem tudja véletlenül, mi az oka annak, hogy V4-en a portyapontok csak kétszeres sebességgel gyűlnek a háromszoros helyett? (csp-ket nem figyeltem, lehet, hogy azok is?)
Dátum: 2010.01.19. 21:15:06
V4-en nem tudom módosítani a regisztrációmat. (szeretném törölni a karaktert és újat létrehozni) Azt írja: "A regisztrációt csak az aktiválás előtt lehet módosítani!" Mit lehet tenni ilyenkor? Nem találom az aktiválási emailt, újra elküldetni pedig nem lehet. Egyébként meg a gyors regisztrációt használtam, szóval nem is értem, miért kéne aktiválni, mikor már létezett az azonosítóm. Kihez lehet fordulni ezzel a problémával?
Szerk.: Na benéztem, nem aktiválás után, hanem előtt... De hát ennek semmi értelme! Hogy lehet akkor törölni karaktert?
Szerk.: Na benéztem, nem aktiválás után, hanem előtt... De hát ennek semmi értelme! Hogy lehet akkor törölni karaktert?
Dátum: 2010.01.19. 09:43:17
Idézet: Mortimer - 2010.01.19. 08:23:55
Pont ez fogalmazódott meg bennem is. Mondjuk én nem tudom, mik voltak a kifogások a jelenlegi háborús rendszer ellen, de biztosan lehet változtatni rajta anélkül, hogy ennyire radikális átszabást kellene alkalmazni. Ez az új kitaláció pedig elmehetne egy szövetségek közti lovagi tornának, ahogy te is írod. Bár ezzel is vissza lehet élni, hiszen ahogy itt már elhangzott, egy magas szintű karakterekből álló szövetség jó eséllyel mindig legyőz egy közepes szintűekből állót, akkor is, ha az utóbbiaknál akad esetleg egy-két röhejesen magas TÖ-jű farmer. A jelenlegi háborús rendszerben legalább az egyértelmű, hogy egy 70-es karakter nem harcolhat egy 30-assal, tehát hiába támadnák meg azt a szövetséget, nem tudnának hozni győzelmeket, az új rendszer szerint viszont igen.
Lehet ilyen, csak azt ne nevezzük háborúnak, max. lovagi tornának.
Pont ez fogalmazódott meg bennem is. Mondjuk én nem tudom, mik voltak a kifogások a jelenlegi háborús rendszer ellen, de biztosan lehet változtatni rajta anélkül, hogy ennyire radikális átszabást kellene alkalmazni. Ez az új kitaláció pedig elmehetne egy szövetségek közti lovagi tornának, ahogy te is írod. Bár ezzel is vissza lehet élni, hiszen ahogy itt már elhangzott, egy magas szintű karakterekből álló szövetség jó eséllyel mindig legyőz egy közepes szintűekből állót, akkor is, ha az utóbbiaknál akad esetleg egy-két röhejesen magas TÖ-jű farmer. A jelenlegi háborús rendszerben legalább az egyértelmű, hogy egy 70-es karakter nem harcolhat egy 30-assal, tehát hiába támadnák meg azt a szövetséget, nem tudnának hozni győzelmeket, az új rendszer szerint viszont igen.
Dátum: 2009.12.21. 14:50:53
Én meg a Kvíz x.-be bemásolt sok hibás/törlendő kérdés végett kaptam lepontozásokat, feltehetően a kérdések gazdáitól. Amióta oda nem írok, felfelé ível az átlagom, de nemsokára újból be fogok másolni jó adagot, és akkor kezdődhet megint a mélyrepülés. Van ennek értelme? Szerintem semmi, egyetértek azokkal akik az egész pontrendszer eltörlését szeretnék, mert pont arra nem jó, amire hivatott.
Dátum: 2009.12.19. 13:16:23
És milyen védelem lesz az ellen, hogy valaki egy multit regisztráljon, amelynek a szakértelmeit nem növeli, utána pedig napi háromszor a multival támadgassa a fő karakterét, rengeteg kristálypontot szerezve, nem beszélve az állatok fejlődéséről? Persze, erre lehet azt mondani, hogy multit sima portyára is lehet regisztrálni, de attól más is elviheti a LE-t, vagy leverheti 15% alá az ÉP-jét, ami baráti portyában nem történik meg. (persze elsősorban a multit kellene megszüntetni, ezzel alapból kizárva az ilyesmi lehetőségét, de az csak egy szép álom)
Dátum: 2009.12.10. 14:37:07
Hát azért ha csatánként 0 vagy 1 TP jár, ahogy írtam, akkor kicsit sokáig tartana érdemben kitömködni az illetőt. Ráadásul ha LE nem is jár érte, valami jutalmat nyilván kap az illető... Tehát nemcsak TP-vel tömködnéd, hanem egyébbel is, aminek direkt örülne.
Dátum: 2009.12.10. 10:47:10
Idézet: Miklós - 2009.12.09. 22:11:21
Valóban. De akkor csinálhatnátok azt, amit írtam, hogy a vesztes egyik szakértelme ideiglenesen megnő arra a szintre, amelyen a győztesé van. (természetesen azon 3 szakértelem valamelyike, amelyek a csata alapját szolgáltatják) Mondjuk 1 napra megkapja ezt a bónuszt, ez nem végleges jutalom, tehát igazából farmolásra nem nagyon lehet használni. Lehetne úgy tekinteni, hogy elleste a másiktól a szakértelmet, és 1 napig még emlékszik rá, hogy a másik hogyan csinálta. Persze, lehet, hogy nem tudja kihasználni az adott szakértelmet, de ha igen, akkor máris nem annyira rossz érzés a vesztesnek sem. Természetesen erre is csak egy adott esély lenne, nem minden esetben történne meg. Más jutalmat nem hiszem, hogy kellene adni a vesztesnek, hiszen azon felül, hogy elveszíti a csatát, egyéb hátrány nem éri, tehát nem csökken az ÉP-je, LE-je, kiégett őskövet sem lopnak tőle.
Egyébként talán igazuk van azoknak, akik azt mondják, hogy TP is kellene, hogy járjon a baráti portyázásért, pl. lehetne 1 TP csatánként, mindentől függetlenül. Vagy esetleg lenne esély a 0-ra is, a két résztvevő SZÖ különbségének függvényében. (tehát ha nagyobb a különbség, akkor sokkal kevesebb az esély arra, hogy a győztes jutalmat kapjon, viszont TP sem járna érte - ez esetben igazából csak az állatok profitálnának belőle)
Arról hogy a vesztes is kapjon valami jutalmat, nem vagyok benne biztos, hogy ez jó ötlet, ebből problémák lehetnek.
Valóban. De akkor csinálhatnátok azt, amit írtam, hogy a vesztes egyik szakértelme ideiglenesen megnő arra a szintre, amelyen a győztesé van. (természetesen azon 3 szakértelem valamelyike, amelyek a csata alapját szolgáltatják) Mondjuk 1 napra megkapja ezt a bónuszt, ez nem végleges jutalom, tehát igazából farmolásra nem nagyon lehet használni. Lehetne úgy tekinteni, hogy elleste a másiktól a szakértelmet, és 1 napig még emlékszik rá, hogy a másik hogyan csinálta. Persze, lehet, hogy nem tudja kihasználni az adott szakértelmet, de ha igen, akkor máris nem annyira rossz érzés a vesztesnek sem. Természetesen erre is csak egy adott esély lenne, nem minden esetben történne meg. Más jutalmat nem hiszem, hogy kellene adni a vesztesnek, hiszen azon felül, hogy elveszíti a csatát, egyéb hátrány nem éri, tehát nem csökken az ÉP-je, LE-je, kiégett őskövet sem lopnak tőle.
Egyébként talán igazuk van azoknak, akik azt mondják, hogy TP is kellene, hogy járjon a baráti portyázásért, pl. lehetne 1 TP csatánként, mindentől függetlenül. Vagy esetleg lenne esély a 0-ra is, a két résztvevő SZÖ különbségének függvényében. (tehát ha nagyobb a különbség, akkor sokkal kevesebb az esély arra, hogy a győztes jutalmat kapjon, viszont TP sem járna érte - ez esetben igazából csak az állatok profitálnának belőle)
Dátum: 2009.12.09. 15:00:47
Idézet: Let. - 2009.12.09. 13:44:13
Ez érdekesen hangzik, mi lenne ha a vesztesnek lenne valamekkora esélye megtanulni az ellenfele szakértelmeiből valamennyit? Tehát mondjuk lenne 1% esélye arra, hogy 1 szakértelempontot kapjon arra a szakértelemre, amelyben a másik jobbnak bizonyult. Vagy akár lehetne ideiglenes is a hatás, pl. ugyanakkora lesz az a bizonyos szakértelme, mint a győztesnek, de csak 1 napra vagy1 órára. És persze ez felülíródna ha újabb támadó győzné le, és bejönne az az 1% esély. Ez talán nem lenne túl nagy táp a vesztesnek, ugyanakkor tényleg valamennyire nyer-nyer szituáció lenne. Vagy ez már túlzás lenne?
A veszteség nyeresége lehetne egy bizonyos része a győzelemnek, ilyenkor minden vereségből tanulunk valamit - hiszen itt szakértelmekről van szó. Egy nyer-nyer szituáció mindenki játékélményét növelné. A győztes elkerülhetetlenül többé válik egy erőforrásokra és pontokra épülő játékban, itt azonban szerintem érdemes lenne kezelni a vesztes semmit sem kap problémát.
Ez érdekesen hangzik, mi lenne ha a vesztesnek lenne valamekkora esélye megtanulni az ellenfele szakértelmeiből valamennyit? Tehát mondjuk lenne 1% esélye arra, hogy 1 szakértelempontot kapjon arra a szakértelemre, amelyben a másik jobbnak bizonyult. Vagy akár lehetne ideiglenes is a hatás, pl. ugyanakkora lesz az a bizonyos szakértelme, mint a győztesnek, de csak 1 napra vagy1 órára. És persze ez felülíródna ha újabb támadó győzné le, és bejönne az az 1% esély. Ez talán nem lenne túl nagy táp a vesztesnek, ugyanakkor tényleg valamennyire nyer-nyer szituáció lenne. Vagy ez már túlzás lenne?
Dátum: 2009.12.09. 11:26:05
Idézet: Miklós - 2009.12.08. 22:44:52
Nem csak arról volt szó, hogy ne kapják meg a +25% csp-t? Attól még előnyben lennének a prémiumosok, de nem lenne annyira egyértelmű az, hogy pénzért veszik a győzelmet. (persze ezzel nem azt akartam mondani, hogy a győztesek kizárólag ennek köszönhetően nyertek, de talán kissé túl nagy szerepet játszott benne a HUF )
Olvastam itt egy elég jó ötletet, hogy a szövetség győzelméhez szükséges legyen 15 entitás megölése is minden tag részéről. Mondjuk ebben a formában nem biztos, hogy annyira használható, de azt esetleg meg lehetne csinálni, hogy mindenkinek kelljen sebezni bizonyos mennyiséget az epikus szörnyekbe. Ezzel a szövetségek közti átlépkedéseket is tovább korlátoznátok, hiszen kilépéskor elveszik az addigi sebzés, tehát minden új belépő nulláról kezdene, ezzel nehezítve a szövetség győzelmét.
Egyébként szerintem nem lenne hátrány az sem, ha csökkentenétek a szövetségek maximális létszámát. Akkor kevésbé lehetne megtölteni egy szövetséget büntetlenül javarészt építő karakterekkel, és ha ezt még megfejelnénk azzal, amit itt valaki más javasolt, hogy minden héten legyen egy random háborúja minden szövetségnek egy vele kb. azonos erősségű másik szövetséggel, akkor mindenki jobban odafigyelne a TÖ-re is, és nemcsak az lenne a cél, hogy látástól mikulásig építsen, kizárólag ebbe fektetve mindent.
De a legfontosabb a multiszűrés lenne. Nem szabadna engedni, hogy valaki több karaktert irányítson, pl. egy portyakaraktert és mellé még néhény építőt, mert az előző V4-eken garantáltan voltak ilyenek. Nem beszélve arról, hogy jelen helyzetben akár saját farmkaraktereket is nevelgethet valaki. Persze ez más világokon is 100%, hogy előfordul, de itt különösen súlyos az ilyesmi, lévén hogy véges a világ, és a győzelem komoly jutalmakat jelent.
- A nem prémiumos játékosok a prémiumosokkal egyenlő feltételekkel induljanak.
Nem csak arról volt szó, hogy ne kapják meg a +25% csp-t? Attól még előnyben lennének a prémiumosok, de nem lenne annyira egyértelmű az, hogy pénzért veszik a győzelmet. (persze ezzel nem azt akartam mondani, hogy a győztesek kizárólag ennek köszönhetően nyertek, de talán kissé túl nagy szerepet játszott benne a HUF )
Olvastam itt egy elég jó ötletet, hogy a szövetség győzelméhez szükséges legyen 15 entitás megölése is minden tag részéről. Mondjuk ebben a formában nem biztos, hogy annyira használható, de azt esetleg meg lehetne csinálni, hogy mindenkinek kelljen sebezni bizonyos mennyiséget az epikus szörnyekbe. Ezzel a szövetségek közti átlépkedéseket is tovább korlátoznátok, hiszen kilépéskor elveszik az addigi sebzés, tehát minden új belépő nulláról kezdene, ezzel nehezítve a szövetség győzelmét.
Egyébként szerintem nem lenne hátrány az sem, ha csökkentenétek a szövetségek maximális létszámát. Akkor kevésbé lehetne megtölteni egy szövetséget büntetlenül javarészt építő karakterekkel, és ha ezt még megfejelnénk azzal, amit itt valaki más javasolt, hogy minden héten legyen egy random háborúja minden szövetségnek egy vele kb. azonos erősségű másik szövetséggel, akkor mindenki jobban odafigyelne a TÖ-re is, és nemcsak az lenne a cél, hogy látástól mikulásig építsen, kizárólag ebbe fektetve mindent.
De a legfontosabb a multiszűrés lenne. Nem szabadna engedni, hogy valaki több karaktert irányítson, pl. egy portyakaraktert és mellé még néhény építőt, mert az előző V4-eken garantáltan voltak ilyenek. Nem beszélve arról, hogy jelen helyzetben akár saját farmkaraktereket is nevelgethet valaki. Persze ez más világokon is 100%, hogy előfordul, de itt különösen súlyos az ilyesmi, lévén hogy véges a világ, és a győzelem komoly jutalmakat jelent.
Dátum: 2009.12.09. 10:33:06
Amit írtam, az egy durva exploit, lehetőség a csalásra, főképp mivel a multizást se nagyon ellenőrzik...tényleg meg kell magyaráznom, hogy ezt miért kellene kizárni? Amiket te írsz, azokat nem föltétlenül kell kizárni, az csak mellékhatás, hogy azokat is megnehezítenénk ezzel. De egyébként a kvízolimpia amúgy is egyéni műfaj, szóval nem olyan nagy baj, ha valaki főképp a saját tudására, gyorsaságára kell, hogy alapozzon, és nem mások által lesz eredményes.
Az, hogy minden világon megcsinálja valaki a kvízt, valóban nem nagy gond, hiszen az még mindig egyéni eredmény lesz, nem csapatmunka. Ez egy olyan előny, amely tényleg bárki számára adott.
De elsősorban az exploitot akarom kizárni, a többit elég megnehezíteni.
Az, hogy minden világon megcsinálja valaki a kvízt, valóban nem nagy gond, hiszen az még mindig egyéni eredmény lesz, nem csapatmunka. Ez egy olyan előny, amely tényleg bárki számára adott.
De elsősorban az exploitot akarom kizárni, a többit elég megnehezíteni.
Dátum: 2009.12.09. 10:00:48
Ha a megtámadott nem veszít LE-t, akkor teljesen mindegy, hogy valakinél épp mennyi LE van, nyugodtan visszamehetek rá bármikor, mert garantáltan kapok LE-t. Ha az egy órán belüli ismételt támadásokért még büntetés se jár, sőt, a célpont ÉP-t sem veszít, akkor aztán tényleg folyamatosan lehet támadni, az egyetlen korlát a portyapontok mennyisége. Nézzük csak: V1-en jelenleg közel 600-as a SZÖ-m. Kapásból ránézve a toplistára, máris találtam egy olyan lehetséges célpontot, akinek 15-ös a SZÖ-je. Na ezt a karaktert én mindig megverném a baráti portyázásban. A fentebb leírt feltételek mellett másodpercenként szerezhetnék tőle LE-t mindenféle hátrány nélkül. (leszámítva a TP-t, de az úgyis jár minden győztes csatáért, kivéve az epikust és az entitást) Garantált LE, mindenféle kockázat nélkül. A 600-as SZÖ az esetek túlnyomó többségében veri a 15-öst. Persze ezek nem föltétlenül hátrányok, hiszen ez a fajta gyors, garantált LE szerzési lehetőség nagyon jól jöhet a "legyen X LE-d mikor belépsz" típusú küldetésekhez, de azért érdemes átgondolni, hogy ez tényleg jó-e így, vagy esetleg kellene valamiféle további korlátozás is.
Nekem egyébként leginkább az lenne szimpatikus, ha az állatok morál és TP növekedése mellett csak valamiféle extra erőforrás lenne az ajándék. (mint a már említett kristálypont, vagy esetleg kiégett őskő, vagy akár CSP , vagy mindegyikből egy-egy darab, vagy véletlenszerűen valamelyik - talán még ez is lenne a legjobb)
De nehéz átlátni minden aspektusát a dolognak, ez egy olyan fejlesztés, amelyet lehet, hogy érdemesebb lenne előbb tesztelni a következő V4-en vagy valamelyik már létező világot klónozni V4-ként, és azon tesztelni.
Nekem egyébként leginkább az lenne szimpatikus, ha az állatok morál és TP növekedése mellett csak valamiféle extra erőforrás lenne az ajándék. (mint a már említett kristálypont, vagy esetleg kiégett őskő, vagy akár CSP , vagy mindegyikből egy-egy darab, vagy véletlenszerűen valamelyik - talán még ez is lenne a legjobb)
De nehéz átlátni minden aspektusát a dolognak, ez egy olyan fejlesztés, amelyet lehet, hogy érdemesebb lenne előbb tesztelni a következő V4-en vagy valamelyik már létező világot klónozni V4-ként, és azon tesztelni.
Dátum: 2009.12.09. 09:07:54
Idézet: Ariel - 2009.12.06. 13:31:46
Ezt nem hiszem, hogy könnyű lenne megvalósítani, de ha meg is lehetne csinálni, akkor is megvan a lehetőség arra, hogy valaki regisztrál egy új karaktert, megcsinálja az olimpiát vele, majd törli, csinál egy újabb karaktert, azzal is megcsinálja, és így tovább, amíg a legtöbb kérdésre összegyűjti a választ, majd szépen belép a fő karakteréhez, és lazán eléri az 50 helyes választ. Az ilyet csak azzal lehet kizárni, hogy teljes adatbázist használnak az olimpiához. Ez előnyt jelent az adatbázist használóknak? Igen, a jelenlegi formában igen, de erre megoldás lehetne amit leírtam korábban, csak hát az ugye nem érdekel senkit.
Függetleníteni kell őket egymástól, és nem azonos időben rendezni.
Ezt nem hiszem, hogy könnyű lenne megvalósítani, de ha meg is lehetne csinálni, akkor is megvan a lehetőség arra, hogy valaki regisztrál egy új karaktert, megcsinálja az olimpiát vele, majd törli, csinál egy újabb karaktert, azzal is megcsinálja, és így tovább, amíg a legtöbb kérdésre összegyűjti a választ, majd szépen belép a fő karakteréhez, és lazán eléri az 50 helyes választ. Az ilyet csak azzal lehet kizárni, hogy teljes adatbázist használnak az olimpiához. Ez előnyt jelent az adatbázist használóknak? Igen, a jelenlegi formában igen, de erre megoldás lehetne amit leírtam korábban, csak hát az ugye nem érdekel senkit.
Dátum: 2009.12.06. 09:42:15
Miklós, engem szándékosan ignorálsz? Ha már az én javaslatomat még annyira sem méltatod, hogy leírnád, megvalósítható-e, legalább annyit mondj már meg, kérlek, hogy miért egy szűkített kérdéshalmazból veszitek az olimpiára a kérdéseket, teret engedve ezzel a csalóknak?