Szeretnék egy apró javaslattal élni a speciális tárgyak tekintetében.
Rendkívüli mértékben megkönnyítené az életemet, ha a Skarabeus (és persze a többi egyedi tárgy) nem a karakterlap legalján 'bújna meg', hanem a karakterlap tetején lenne. A tulajdonosa méltán büszkélkedhetne vele, minket egyszerű halandókat pedig nem utólag érne meglepetés.
Hozzászólások - Petur
Javaslatok -> Aukció
Dátum: 2009.04.26. 08:17:28
Dátum: 2009.04.24. 15:59:15
Idézet: chehs - 2009.04.24. 15:31:51
Kedves Glorin!
Azt hittem, hogy ezt a témát már tisztáztuk. Miért tartod indokoltnak újból előrángatni?
Örülök, hogy a Légió nem fröcsög, hanem harcol ereje szerint.
Kedves Glorin!
Azt hittem, hogy ezt a témát már tisztáztuk. Miért tartod indokoltnak újból előrángatni?
Dátum: 2009.04.24. 14:28:07
Cirip: Itt ezen a fórumon is szeretnék gratulálni a nektek. Derekasan helytálltatok. Nagyon meg kellett izzadnunk, hogy le tudjunk győzni titeket.
Dátum: 2009.04.24. 14:25:26
Semmilyen szinkronizáció nem történt.
Nálunk akkor gyűlt össze annyi szavazat, ami bontáshoz szükséges volt. Ha reggel nem alszom el, akkor a mienk már korábban meg lett volna, de így teljesen lemaradtam róla. Mire bekapcsoltam a gépem már nélkülem is megtörtént a bontás.
(A szavazás valamikor fél egykor indult útjára)
Nálunk akkor gyűlt össze annyi szavazat, ami bontáshoz szükséges volt. Ha reggel nem alszom el, akkor a mienk már korábban meg lett volna, de így teljesen lemaradtam róla. Mire bekapcsoltam a gépem már nélkülem is megtörtént a bontás.
(A szavazás valamikor fél egykor indult útjára)
Dátum: 2009.04.23. 15:39:04
A specializáció és az ultraspecializáció együtt valóban nagy előnyt jelent, annak használni tudja, és emiatt nagy hátrány annak aki nem. Nekem az a javaslatom, hogy a specializációt ne az eltelt napok számához kössük, hanem szintlépéshez. Ez kb. heti egy specializáció váltást eredményezne.
A dolog szépséghibája, hogy egy ilyen módosítás bevételkiesést jelent a fejlesztőknek. Alternatív megoldás, ha csak minden második szintlépésnél válthatsz ingyen, és a köztes szintlépésnél őskőért, de azt is csak egyszer. Ez egy adjunk mindenkinek egy kicsit elképzelés.
A dolog szépséghibája, hogy egy ilyen módosítás bevételkiesést jelent a fejlesztőknek. Alternatív megoldás, ha csak minden második szintlépésnél válthatsz ingyen, és a köztes szintlépésnél őskőért, de azt is csak egyszer. Ez egy adjunk mindenkinek egy kicsit elképzelés.
Dátum: 2009.04.22. 17:48:23
TrueBlood!
Sajnálom, hogy abbahagyod, de megértem. Rengeteg időt elvisz ez a játék, többet mint amennyit az induláskor beleképzeltünk.
Ezt a topict én nyitottam azzal a céllal, hogy tisztázzuk mit szabad és mit nem. Azt reméltem, hogy kapunk egyértelmű útmutatást, uram bocsá olyan kiegészítést, ami lehetővé teszi a helyettesítést anélkül jelszócsere nélkül.
A másik okom egy valós probléma volt. Miklós ragaszkodik hozzá, hogy ne lehessen egy pillanat alatt elvadászni a rengeteg CSP-t, ne lehessen hirtelen sokat portyázni, térkapuzni stb. Mindezt azért, hogy a portya ne csak erőpróba, hanem LÉ szerzési és vesztési lehetőség is legyen. A játékosok viszont megtanulták, hogyan lehet ezt megkerülni, hogyan lehet biztonságosan vadászni, csak idő kell hozzá. Temérdek sok idő. Akinek van, az komoly előnyre tesz szert másokkal szemben. Ez egy PVP játék. Ami nekem előny, az az ellenfeleimnek hátrány. Amíg szemtől-szembe nem találkozunk, addig csak közvetett. Utána közvetlen.
Miklós azt mondta jól van ez így, a mostaninál nem kell több szabályozás. Ezt csak ő gondolja így. A TGY-EH háborúban, és gondolom a TGY-AL háborúban is a felek siettek leszögezni, hogy a háború ideje alatt nem fognak a helyettesítés eszközéhez nyúlni. Pontosan azért tették ezt, mert tudták, hogy ezzel előnyhöz lehet jutni, nem is kis előnyhöz. A háború szempontjából duplán számít, hogy az éppen inaktív karaktert legyőzik, amikor kibukkan 15% (20%, 25% stb) alól, vagy ő tud támadni, és egy győzelmet besöpörni.
Még egyszer. Nem a helyettesítés ellen vagyok, hanem a szabályozottságot hiányolom.
Sajnálom, hogy abbahagyod, de megértem. Rengeteg időt elvisz ez a játék, többet mint amennyit az induláskor beleképzeltünk.
Ezt a topict én nyitottam azzal a céllal, hogy tisztázzuk mit szabad és mit nem. Azt reméltem, hogy kapunk egyértelmű útmutatást, uram bocsá olyan kiegészítést, ami lehetővé teszi a helyettesítést anélkül jelszócsere nélkül.
A másik okom egy valós probléma volt. Miklós ragaszkodik hozzá, hogy ne lehessen egy pillanat alatt elvadászni a rengeteg CSP-t, ne lehessen hirtelen sokat portyázni, térkapuzni stb. Mindezt azért, hogy a portya ne csak erőpróba, hanem LÉ szerzési és vesztési lehetőség is legyen. A játékosok viszont megtanulták, hogyan lehet ezt megkerülni, hogyan lehet biztonságosan vadászni, csak idő kell hozzá. Temérdek sok idő. Akinek van, az komoly előnyre tesz szert másokkal szemben. Ez egy PVP játék. Ami nekem előny, az az ellenfeleimnek hátrány. Amíg szemtől-szembe nem találkozunk, addig csak közvetett. Utána közvetlen.
Miklós azt mondta jól van ez így, a mostaninál nem kell több szabályozás. Ezt csak ő gondolja így. A TGY-EH háborúban, és gondolom a TGY-AL háborúban is a felek siettek leszögezni, hogy a háború ideje alatt nem fognak a helyettesítés eszközéhez nyúlni. Pontosan azért tették ezt, mert tudták, hogy ezzel előnyhöz lehet jutni, nem is kis előnyhöz. A háború szempontjából duplán számít, hogy az éppen inaktív karaktert legyőzik, amikor kibukkan 15% (20%, 25% stb) alól, vagy ő tud támadni, és egy győzelmet besöpörni.
Még egyszer. Nem a helyettesítés ellen vagyok, hanem a szabályozottságot hiányolom.
Dátum: 2009.04.22. 17:23:46
Nos, akkor vegyük ezt a dolgot elő egy picit.
Én most Galmuszknál egy kronokompenzációs láncot látok. Azt gondolom attól nem fog többet rabolni.
Megközelíteném másképp is a dolgot. Úgy két hónapja nekem volt hasonló esetem szintén vele. Akkor 2 szinttel volt alattam, ha jól emlékszem. Megtámadott, legyőzött, elvitt 20% LÉ-t. Újra megtámadott, én nyertem. Egyeztettünk, én vittem 5%-ot. Már akkor is csípte a csőrömet, hogy mire ez a négyszeres szorzó. Gyémánt bónusszal, szakértelembónusszal együtt is soknak tűnt. Ha most kiderül, hogy ez fokozható 50%-os mértékig, akkor igen nagy kerek szemeket fogok mereszteni.
Eltértem a tárgytól.
Az eredeti kérdésem az volt, hogy programhiba vagy reális az 50% LÉ rablás. Ha az a válasz, hogy reális, akkor természetesen elfogadom, csak még emésztgetem egy kicsit.
Én most Galmuszknál egy kronokompenzációs láncot látok. Azt gondolom attól nem fog többet rabolni.
Megközelíteném másképp is a dolgot. Úgy két hónapja nekem volt hasonló esetem szintén vele. Akkor 2 szinttel volt alattam, ha jól emlékszem. Megtámadott, legyőzött, elvitt 20% LÉ-t. Újra megtámadott, én nyertem. Egyeztettünk, én vittem 5%-ot. Már akkor is csípte a csőrömet, hogy mire ez a négyszeres szorzó. Gyémánt bónusszal, szakértelembónusszal együtt is soknak tűnt. Ha most kiderül, hogy ez fokozható 50%-os mértékig, akkor igen nagy kerek szemeket fogok mereszteni.
Eltértem a tárgytól.
Az eredeti kérdésem az volt, hogy programhiba vagy reális az 50% LÉ rablás. Ha az a válasz, hogy reális, akkor természetesen elfogadom, csak még emésztgetem egy kicsit.
Dátum: 2009.04.22. 16:57:37
Igen volt.
Dátum: 2009.04.22. 16:15:21
Én vállalom magamra a levelezést egy bug gyanús ügyben.
Kérlek nézzetek utána, hogy ez rendben van-e így.
Galmuszk és Almira közötti csatában Galmuszknak sikerült pontosan 50% LÉ-t rabolnia.
Ez önmagában is sok lenne, de most ráadásul békeidőszakban vagyunk, amikor csak a háború tornya miatt támadhat ránk. Mintha valahol azt olvastam volna, hogy ilyenkor nem több, hanem kevesebb LÉ-t lehet rabolni.
Kérlek nézzetek utána, hogy ez rendben van-e így.
Galmuszk és Almira közötti csatában Galmuszknak sikerült pontosan 50% LÉ-t rabolnia.
Ez önmagában is sok lenne, de most ráadásul békeidőszakban vagyunk, amikor csak a háború tornya miatt támadhat ránk. Mintha valahol azt olvastam volna, hogy ilyenkor nem több, hanem kevesebb LÉ-t lehet rabolni.
Dátum: 2009.04.22. 13:17:26
Nekünk már van tapasztalatunk arról, hogy milyen az, amikor az egyik félnek van háború tornya, a másiknak nincsen.
Fogalmazzunk úgy, hogy vicces. Minden vesztes csatánk után kaptunk egy üzenetet, hogy ha nyernénk, akkor X LÉ-vel kevesebbet fogunk nyerni. Ugyanez a másik oldalon úgy szólt, hogyha nyer, akkor X LÉ-vel többet fog nyerni. A miheztartás végett ez az X 500 és 1500 között szórt (láttam 1800-ast is). Nincs statisztikám, de átlagosan 1000 LÉ-vel számolhatunk. Mivel nekünk nem volt háború csarnokunk, ezért a mi győztes csatáink nem csökkentették ezt a veszteséget.
Nem állt szándékunkban idő előtt kapitulálni, de másfél nap, és 270 vesztes harc után úgy döntöttünk, hogy minél tovább harcolunk, annál többet bukunk.
Így sikerült 5-ös békecsarnok (50%-os veszteség) mellett csak 315.000 LÉ-vel megúszni.
Tévedés ne essék, nem panaszkodom. Egy napi Lélekkút termelést buktunk, ki fogjuk bírni. Az arányokat szerettem volna csak érzékeltetni.
A háború tornyának számomra a legfontosabb tanulsága. Ha az ellenfélnek van, és neked nincs, akkor úgy jársz a legjobban, ha a háború kitörését követően 3 percen belül kapitulálsz. Nem tudom ez volt-e a cél, de ilyenre sikeredett.
Fogalmazzunk úgy, hogy vicces. Minden vesztes csatánk után kaptunk egy üzenetet, hogy ha nyernénk, akkor X LÉ-vel kevesebbet fogunk nyerni. Ugyanez a másik oldalon úgy szólt, hogyha nyer, akkor X LÉ-vel többet fog nyerni. A miheztartás végett ez az X 500 és 1500 között szórt (láttam 1800-ast is). Nincs statisztikám, de átlagosan 1000 LÉ-vel számolhatunk. Mivel nekünk nem volt háború csarnokunk, ezért a mi győztes csatáink nem csökkentették ezt a veszteséget.
Nem állt szándékunkban idő előtt kapitulálni, de másfél nap, és 270 vesztes harc után úgy döntöttünk, hogy minél tovább harcolunk, annál többet bukunk.
Így sikerült 5-ös békecsarnok (50%-os veszteség) mellett csak 315.000 LÉ-vel megúszni.
Tévedés ne essék, nem panaszkodom. Egy napi Lélekkút termelést buktunk, ki fogjuk bírni. Az arányokat szerettem volna csak érzékeltetni.
A háború tornyának számomra a legfontosabb tanulsága. Ha az ellenfélnek van, és neked nincs, akkor úgy jársz a legjobban, ha a háború kitörését követően 3 percen belül kapitulálsz. Nem tudom ez volt-e a cél, de ilyenre sikeredett.
Dátum: 2009.04.21. 23:18:06
Gratulálok a győzteseknek. Kijár nekik az elismerés.
A dalnokok dolga, hogy megénekeljék a háborút,
a történészeké, hogy elemezzék, értelmezzék.
A dalnokok dolga, hogy megénekeljék a háborút,
a történészeké, hogy elemezzék, értelmezzék.
Dátum: 2009.04.20. 22:35:52
Ebben a fórumban olvastam, hogy két hónapja készültök erre a háborúra. Elnézést, ha a szádba adtam olyan szavakat, amiket nem te mondtál.
Dátum: 2009.04.20. 21:40:43
Glórin.
Azt mondod két hónapja készülsz erre megmérettetésre. Mire használtad ezt a két hónapot? Elbújtál a visszafogott fejlődés fedezéke mögé. Játszani hívsz, de nem kérdezed meg, hogy én is akarok-e játszani veled. Ne sértődj meg azon, hogy a válaszom nem. Ez nem az én játékom. Én arra készülök, hogy megvívjam a döntő csatát, amivel végleg megtisztítom a bolygónkat az ellenségtől. Én arra készülök, hogy az első sorban álljak kivont karddal ebben a harcban. Amikor harcoltam veled, akkor azt azért tettem, hogy csiszoljam a technikámat, hogy gyakoroljak, hogy gyarapítsam a tapasztalataimat az igazi ellenség ellen. Az a háború nem az én háborúm. Te vívod saját magad ellen. Megnyerheted és el is veszítheted, de se engem, se a szövetségemet ne kárhoztasd miatta.
Azt mondod két hónapja készülsz erre megmérettetésre. Mire használtad ezt a két hónapot? Elbújtál a visszafogott fejlődés fedezéke mögé. Játszani hívsz, de nem kérdezed meg, hogy én is akarok-e játszani veled. Ne sértődj meg azon, hogy a válaszom nem. Ez nem az én játékom. Én arra készülök, hogy megvívjam a döntő csatát, amivel végleg megtisztítom a bolygónkat az ellenségtől. Én arra készülök, hogy az első sorban álljak kivont karddal ebben a harcban. Amikor harcoltam veled, akkor azt azért tettem, hogy csiszoljam a technikámat, hogy gyakoroljak, hogy gyarapítsam a tapasztalataimat az igazi ellenség ellen. Az a háború nem az én háborúm. Te vívod saját magad ellen. Megnyerheted és el is veszítheted, de se engem, se a szövetségemet ne kárhoztasd miatta.
Dátum: 2009.04.20. 15:47:54
Idézet: Simon - 2009.04.20. 12:46:39
Ennek a topicnak az volt a célja, hogy tiszta vizet öntsünk a pohárba. Tudni szerettem volna, hogy mit szabad és mit nem. Remélem Miklós legutóbbi hozzászólása a játékszabály részévé válik.
Remélem jól értelemezem az ott leírtakat.
1. Saját kockázatomra odaadhatom a jelszavamat bármelyik szövetségi társamnak, akár többnek.
2. Az illető beléphet a karakteremhez, és bármit cselekedhet vele (térkapuzhat, epikusozhat, kémkedhet, vadászhat.)
3. Vigyázni egyedül a portyázással kell, de ott még nem tiszta, hogy mire?
Az elvvel nem értek egyet, de megértettem, és eszerint fogom alakítani a szövetségünk további életét.
Akkor a szovetsegesedektol is megvaltok, mivel nem utik meg az etikai merceteket? Ok is ezt csinaljak.
Egyebkent nem igaz, hogy Miklos csak pihenni vagy katakombazni engedte meg a helyettesitest. Mi direkt rakerdeztunk Miklosnal, amikor Wurgolxnak szemelyes gondjai lettek, es pozitiv valaszt kaptunk. Ne dobalozz olyan szavakkal, melyre nincs ralatasod.
Ettol fuggetlenul, lathatod az en allaspontomat alant.
Egyebkent nem igaz, hogy Miklos csak pihenni vagy katakombazni engedte meg a helyettesitest. Mi direkt rakerdeztunk Miklosnal, amikor Wurgolxnak szemelyes gondjai lettek, es pozitiv valaszt kaptunk. Ne dobalozz olyan szavakkal, melyre nincs ralatasod.
Ettol fuggetlenul, lathatod az en allaspontomat alant.
Ennek a topicnak az volt a célja, hogy tiszta vizet öntsünk a pohárba. Tudni szerettem volna, hogy mit szabad és mit nem. Remélem Miklós legutóbbi hozzászólása a játékszabály részévé válik.
Remélem jól értelemezem az ott leírtakat.
1. Saját kockázatomra odaadhatom a jelszavamat bármelyik szövetségi társamnak, akár többnek.
2. Az illető beléphet a karakteremhez, és bármit cselekedhet vele (térkapuzhat, epikusozhat, kémkedhet, vadászhat.)
3. Vigyázni egyedül a portyázással kell, de ott még nem tiszta, hogy mire?
Az elvvel nem értek egyet, de megértettem, és eszerint fogom alakítani a szövetségünk további életét.
Dátum: 2009.04.20. 12:36:02
Idézet: Czakk - 2009.04.20. 11:10:35
ELIT HORDA: 1 végzetúr = 1 játékos
Az ELIT HORDA a játék kezdete óta kínosan ügyel a szabályok betartására. Láthatóan teljesen hiába tesszük ezt. Hiába hangoztatjuk minden alkalommal és minden fórumon, újra és újra szárnyra kap a suttogó propaganda. Most itt is elmondom, a mi Végzetúr nevű játék valóban játék. Tisztességgel, szabályosan tesszük amit teszünk. Ezért vagyunk büszkék arra amit elértünk, és ezért lehetünk egyáltalán büszkék rá. Nekünk az önbecsülés a fontos, kérlek benneteket alaptalan rágalmakkal ne vegyétek el tőlünk.
Mókás lenne tudni hogy hány ember (nem karakter) játsza a háborút mindkét oldalról? 10 vagy max 15 ?
ELIT HORDA: 1 végzetúr = 1 játékos
Az ELIT HORDA a játék kezdete óta kínosan ügyel a szabályok betartására. Láthatóan teljesen hiába tesszük ezt. Hiába hangoztatjuk minden alkalommal és minden fórumon, újra és újra szárnyra kap a suttogó propaganda. Most itt is elmondom, a mi Végzetúr nevű játék valóban játék. Tisztességgel, szabályosan tesszük amit teszünk. Ezért vagyunk büszkék arra amit elértünk, és ezért lehetünk egyáltalán büszkék rá. Nekünk az önbecsülés a fontos, kérlek benneteket alaptalan rágalmakkal ne vegyétek el tőlünk.
Dátum: 2009.04.19. 15:36:03
Amiről ez a topicban szól a játék alapelveiből következik.
Képzeljétek el az egészet egy tenisztornának. Az elején még sokan tovább jutnak, de a végére már egyre kevesebben maradnak. Lesz egy győztes, de mindenki más veszít.
A Végzetúr pont ilyen. Aki célponttá, farmmá válik, az lemarad. Előbb-utóbb néhány kivételtől eltekintve mindenki farm lesz. A kezdetekkor a prémiumosok, és a sok időt belefektető játékosok mind győztesek voltak. A könnyed játékot játszók, a napközben iskolában ülők, ők voltak a vesztesek. Rajtuk tudtak, és tudnak a mai napig tápolni a portyakarakterek.
Ahogy a teniszben is, itt is egyszer véget ért az első forduló. Amikor a nem prémiumosok kikerültek a prémiumosok hatósugarából, akkor kerültek terítékre a korábban még győztes versenyzők. (A támadhatóság szűkítése ezt a folyamatot csak előbbre hozta) A második körben azok estek ki, akik kis-közepes szövetségek tagjai voltak. Nem tudták kompenzálni a szövetségi épületek, és a szövetségen belüli információáramlás erejét. Mára ott tartunk, hogy az első 3 szövetség teljesen elhúzott. A TOP50-ben csak mutatóban van más, de a TOP100-ba is 70-en ebba a három szövetségbe tartoznak.
Ez folyamat, és semmi csoda nincs benne. A Végzetúr ilyen, ahogy a legtöbb PVP játék.
Az előttem szólók a visszafogott fejlődést pozitív lehetőségnek jellemezték, de ez éppoly téves megközelítés. A visszafogott fejlődés csak arra jó, hogy akik a harmadik körben kiestek, azok a vigaszágon folytathassák. A visszafogott fejlődésnek az a hatása, hogy azok akik decemberben még a győztesek táborát alkották, de februárra célpontokká váltak, azok most kapnak egy második lehetőséget. Vissza tudnak menni azok közé, akik decemberben váltak farmmá.
Az én véleményem az, hogy a felvetett problémára a Végzetúrban kétféle megoldás kínálkozik.
1. A játékot végessé kell tenni. Ha befejeződik az első világ, akkor a 4. világban újra lehet kezdeni a fejlődést, és mások válhatnak dominánssá.
2. A PVP jelleget háttérbe kell szorítani, helyébe pedig a külső ellenséggel kell felvegyük a versenyt. Akkor mindenkinek meglehet a sikerélménye.
Képzeljétek el az egészet egy tenisztornának. Az elején még sokan tovább jutnak, de a végére már egyre kevesebben maradnak. Lesz egy győztes, de mindenki más veszít.
A Végzetúr pont ilyen. Aki célponttá, farmmá válik, az lemarad. Előbb-utóbb néhány kivételtől eltekintve mindenki farm lesz. A kezdetekkor a prémiumosok, és a sok időt belefektető játékosok mind győztesek voltak. A könnyed játékot játszók, a napközben iskolában ülők, ők voltak a vesztesek. Rajtuk tudtak, és tudnak a mai napig tápolni a portyakarakterek.
Ahogy a teniszben is, itt is egyszer véget ért az első forduló. Amikor a nem prémiumosok kikerültek a prémiumosok hatósugarából, akkor kerültek terítékre a korábban még győztes versenyzők. (A támadhatóság szűkítése ezt a folyamatot csak előbbre hozta) A második körben azok estek ki, akik kis-közepes szövetségek tagjai voltak. Nem tudták kompenzálni a szövetségi épületek, és a szövetségen belüli információáramlás erejét. Mára ott tartunk, hogy az első 3 szövetség teljesen elhúzott. A TOP50-ben csak mutatóban van más, de a TOP100-ba is 70-en ebba a három szövetségbe tartoznak.
Ez folyamat, és semmi csoda nincs benne. A Végzetúr ilyen, ahogy a legtöbb PVP játék.
Az előttem szólók a visszafogott fejlődést pozitív lehetőségnek jellemezték, de ez éppoly téves megközelítés. A visszafogott fejlődés csak arra jó, hogy akik a harmadik körben kiestek, azok a vigaszágon folytathassák. A visszafogott fejlődésnek az a hatása, hogy azok akik decemberben még a győztesek táborát alkották, de februárra célpontokká váltak, azok most kapnak egy második lehetőséget. Vissza tudnak menni azok közé, akik decemberben váltak farmmá.
Az én véleményem az, hogy a felvetett problémára a Végzetúrban kétféle megoldás kínálkozik.
1. A játékot végessé kell tenni. Ha befejeződik az első világ, akkor a 4. világban újra lehet kezdeni a fejlődést, és mások válhatnak dominánssá.
2. A PVP jelleget háttérbe kell szorítani, helyébe pedig a külső ellenséggel kell felvegyük a versenyt. Akkor mindenkinek meglehet a sikerélménye.
Dátum: 2009.04.19. 11:44:54
Idézet: BaalCain - 2009.04.17. 10:20:17
A többi szövetség nevében nem szeretnék nyilatkozni. Az ELIT HORDÁ-ra viszont van némi rálátásom. Nálunk minden játékos a saját karakterét irányítja. Nincsenek közös karakterek, nincsenek általánosan ismert jelszavak. PDani beteg lett, de őt sem vettük a szárnyaink alá, hanem megkértük a nagybátyját, hogy tegye be a katakombába. Az Epikusozáson is annyian veszünk részt, ahányan épp ráérnek. Ha valaki nyaral, rokont látogat vagy bulizik, akkor ő kimarad a buliból.
Az ELIT HORDÁ-ra tett célzást ezúton szeretném cáfolni.
Szerintem is jó lenne, ha hivatalos helyettesítőkkel lehetne játszani. Szabályos kereteket adna a játéknak.
Elég rossz az a tudat, h mig mi szenvedünk, h egy tevékenységre összegyűjtsük a népet addig az Azúrnak jelszó gyüjteménye van, az elit meg tucatnyi játékossal is elfut. a Tgys karikról meg akiket 10 játékos társuk is irányít mert már abbahagyták ne is beszéljünk.
Elég rossz az a tudat, h mig mi szenvedünk, h egy tevékenységre összegyűjtsük a népet addig az Azúrnak jelszó gyüjteménye van, az elit meg tucatnyi játékossal is elfut. a Tgys karikról meg akiket 10 játékos társuk is irányít mert már abbahagyták ne is beszéljünk.
A többi szövetség nevében nem szeretnék nyilatkozni. Az ELIT HORDÁ-ra viszont van némi rálátásom. Nálunk minden játékos a saját karakterét irányítja. Nincsenek közös karakterek, nincsenek általánosan ismert jelszavak. PDani beteg lett, de őt sem vettük a szárnyaink alá, hanem megkértük a nagybátyját, hogy tegye be a katakombába. Az Epikusozáson is annyian veszünk részt, ahányan épp ráérnek. Ha valaki nyaral, rokont látogat vagy bulizik, akkor ő kimarad a buliból.
Az ELIT HORDÁ-ra tett célzást ezúton szeretném cáfolni.
Dátum: 2009.04.18. 13:26:13
Pont az ennek a topicnak a célja, hogy tiszta, egyértelmű helyzetet teremtsen. Szeretném látni,mik az igazodási pontok. Amit leírtam nem fenyegetés, hanem lehetőség. Ami ma lehetőség, az holnap gyakorlat, holnapután pedig szükségszerűség. Hacsak nem teszünk ellene.
Dátum: 2009.04.18. 10:07:42
Miklós!
A poszt apropója a háború tornya, és mindjárt kifejtem, hol az összefüggés.
AZ általad leírtakból az következik, hogy semmi kivetni való nincs abban, ha az egyik szövetségi társamat helyettesítem, ha nem arra használom a helyettesítést, hogy tápoljam vele magamat. Abban sincs kivetnivaló ha nem egy, hanem két szövetségi társamat helyettesítem. Vagy akár 10-et. Mindaddig, amíg ezek önálló karakterként játszanak, nem egy valakit támogatva. Ezt egész szövetségre kivetíthetem. Felszabadíthatom a szövetségen belül a jelszavakat, és körbehelyettesíthetjük egymást. Az általad leírtakból arra következtetek, hogy ez nem szabálytalan. A morális érzékem viszont azt mondatja velem, hogy ez nem lenne helyes. Tönkretenném vele sokak játékát.
Ha képes lennék arra, hogy 24 órát a gép előtt üljek, akkor csak percekre lennék 15% felett. Manaregenrációval vagy átöltözéssel kijönnék a 15% alól, portyáznék kettőt, esetleg térkapuznék, és az epikussal máris vissza mennék a védett zónába. A szövetség képes rá, hogy folyamatosan aktív legyen, csak a 'helyettesítést' kell megoldani.
Jaana egy másik topicban bölcsen megjegyezte, hogy a háború sorsa elsősorban attól függ, hogy a szövetség tagjai mennyire tudnak aktívak lenni. Bekerült a játékba a háború tornya, amitől azt várhatjuk, hogy megnő a háborúk száma. Már így is létező jelenség a körbehelyettesítés. Mi ezzel eddig nem éltünk, de ha nem történik ezen a téren szabályozás, akkor kénytelen leszek bevezetni. Az előző bekezdésben leírtak miatt, viszont egy ilyen lépés nagyon sokat ártana a játék egészének.
A poszt apropója a háború tornya, és mindjárt kifejtem, hol az összefüggés.
AZ általad leírtakból az következik, hogy semmi kivetni való nincs abban, ha az egyik szövetségi társamat helyettesítem, ha nem arra használom a helyettesítést, hogy tápoljam vele magamat. Abban sincs kivetnivaló ha nem egy, hanem két szövetségi társamat helyettesítem. Vagy akár 10-et. Mindaddig, amíg ezek önálló karakterként játszanak, nem egy valakit támogatva. Ezt egész szövetségre kivetíthetem. Felszabadíthatom a szövetségen belül a jelszavakat, és körbehelyettesíthetjük egymást. Az általad leírtakból arra következtetek, hogy ez nem szabálytalan. A morális érzékem viszont azt mondatja velem, hogy ez nem lenne helyes. Tönkretenném vele sokak játékát.
Ha képes lennék arra, hogy 24 órát a gép előtt üljek, akkor csak percekre lennék 15% felett. Manaregenrációval vagy átöltözéssel kijönnék a 15% alól, portyáznék kettőt, esetleg térkapuznék, és az epikussal máris vissza mennék a védett zónába. A szövetség képes rá, hogy folyamatosan aktív legyen, csak a 'helyettesítést' kell megoldani.
Jaana egy másik topicban bölcsen megjegyezte, hogy a háború sorsa elsősorban attól függ, hogy a szövetség tagjai mennyire tudnak aktívak lenni. Bekerült a játékba a háború tornya, amitől azt várhatjuk, hogy megnő a háborúk száma. Már így is létező jelenség a körbehelyettesítés. Mi ezzel eddig nem éltünk, de ha nem történik ezen a téren szabályozás, akkor kénytelen leszek bevezetni. Az előző bekezdésben leírtak miatt, viszont egy ilyen lépés nagyon sokat ártana a játék egészének.
Dátum: 2009.04.17. 13:43:18
Idézet: Nari77 - 2009.04.17. 10:11:22
Igen, ismerem az ide vonatkozó részt. Pont ezért nyitottam ezt az oldalt. Sem az elmélet, sem a gyakorlat nem biztosít stabil fogódzót. Az ott leírtak nem egyértelműek. Nincsenek meg a jól definiált határok. Emiatt a játékvezetés utólagos döntésétől függ, hogy valami elfogadható-e vagy sem.
Nem akarom a szövetségem tagjait olyasmikre biztatni, amik nem állják ki a szabályosság próbáját, de nem szeretném eltiltani se olyasmitől, ami szokásos, vagy bevett gyakorlatnak számít, és a játékvezetés sem lát benne semmi kivetnivalót.
http://vilag3.vegzetur.hu/index.php?m=jatekleiras&sub=multizas
Ezt átolvastad?
Ezt átolvastad?
Igen, ismerem az ide vonatkozó részt. Pont ezért nyitottam ezt az oldalt. Sem az elmélet, sem a gyakorlat nem biztosít stabil fogódzót. Az ott leírtak nem egyértelműek. Nincsenek meg a jól definiált határok. Emiatt a játékvezetés utólagos döntésétől függ, hogy valami elfogadható-e vagy sem.
Nem akarom a szövetségem tagjait olyasmikre biztatni, amik nem állják ki a szabályosság próbáját, de nem szeretném eltiltani se olyasmitől, ami szokásos, vagy bevett gyakorlatnak számít, és a játékvezetés sem lát benne semmi kivetnivalót.