Hozzászólások - Meridiath
Dátum: 2009.10.02. 16:37:04
Én pont fordítva szoktam csinálni: először lecsekkolom hogy a feszültség elmúljon és legyinthessek ha kell, és csak utána nézem meg az utat
Dátum: 2009.09.30. 21:59:03
Tényleg jó mókának hangzik. Azonban mint egy darabig mindkét táborból távol maradó a következő objektívnak szánt meglátásom lenne.
Akadémia 21-es szintig a csak a kalandkor használható szakikért?
Nem lenne ez a megfelelő időpont feltölteni néhány üres tanulás-helyet a már meglévőkből? Mert egy 40. szintű karakternek nem feltétlenül van olyan szövetsége, ahol csak úgy ki lesz rázva ez a 21-es szint. Szerintem bőséggel elegendő az a LE-befektetés, amit a kaland-szakikra fog valaki költeni.
Konkrét javaslatot nem akarok tenni, de saját fejem után mondjuk egy 10-11-12Es akadémiára gondoltam, és a kapcsolódó üres tanulás-szintek betöltésére.
Ha elsiklottam volna valami fölött akkor bocs, de az idea így adta magát.
Akadémia 21-es szintig a csak a kalandkor használható szakikért?
Nem lenne ez a megfelelő időpont feltölteni néhány üres tanulás-helyet a már meglévőkből? Mert egy 40. szintű karakternek nem feltétlenül van olyan szövetsége, ahol csak úgy ki lesz rázva ez a 21-es szint. Szerintem bőséggel elegendő az a LE-befektetés, amit a kaland-szakikra fog valaki költeni.
Konkrét javaslatot nem akarok tenni, de saját fejem után mondjuk egy 10-11-12Es akadémiára gondoltam, és a kapcsolódó üres tanulás-szintek betöltésére.
Ha elsiklottam volna valami fölött akkor bocs, de az idea így adta magát.
Dátum: 2009.09.23. 07:40:13
Immár hivatalosan is undi-küldis részhez értem. V1, 31-es szint körüli szomszédok és egy papucsban járók leveleit várom. Jelige: "Anyám".
Dátum: 2009.09.11. 07:13:42
Sőt, egészen konkrétan azt gondolom (mivel Miklós úgy rémlik említette hogy szakértelmek is figyelembe vannak véve) hogy a képletben a manóölésre szánt csp elméleti vadászértéke szorozva van a karakter nyers spektrális manipulációjával (nem a turbózottal, amivel amúgy vadászol), illetve a szorzás után a tulajdonságokra leosztáskor pedig a nyers ultraspeccel. Ez elég jól megmagyarázná a különbségeket.
Dátum: 2009.09.10. 07:55:32
Tehát ezek szerint nem az effektív töltés számított, amennyit a szintedhez képest az event-be öltél, hanem az a mennyiség, amely az adott világon jelenlévő hordabónuszoddal szorzódott? Tehát a tényleges töltésed?
Dátum: 2009.08.29. 00:39:31
Én is a pozitív véleményre hajlok. A fertőzést leküzdők valós pluszt kapnak, a fertőzöttek csak "esetleges" tápot.
Winnietől ezek után a fertőzést leküzdöttek 100%-ot rabolnak, és fognak is minden egyéb más totál fertőzöttől. Hadd üssön saját hordát - a fertőzött jutalma így is esetleges, hisz ha más horda nem visz tőled, a sajátod sem fog (0-nak a többszöröse is annyi). Hogy nem tudsz visszaütni az tényleg lehet kellemetlen a érzés, de igazándiból ennyi negatívumot látok.
A kamra igazándiból nem hoz semmivel sem többet, mert ott nem hordajelvény alapján mérik a bevételt tudtommal, persze lehet trükközni, de ez csupán a hanyatló nyugat ópiuma.
Én nagyon eltaláltnak tartom a dolgot.
Azért kíváncsi vagyok: a saját szövitársaidra is rátörhetsz így?
Winnietől ezek után a fertőzést leküzdöttek 100%-ot rabolnak, és fognak is minden egyéb más totál fertőzöttől. Hadd üssön saját hordát - a fertőzött jutalma így is esetleges, hisz ha más horda nem visz tőled, a sajátod sem fog (0-nak a többszöröse is annyi). Hogy nem tudsz visszaütni az tényleg lehet kellemetlen a érzés, de igazándiból ennyi negatívumot látok.
A kamra igazándiból nem hoz semmivel sem többet, mert ott nem hordajelvény alapján mérik a bevételt tudtommal, persze lehet trükközni, de ez csupán a hanyatló nyugat ópiuma.
Én nagyon eltaláltnak tartom a dolgot.
Azért kíváncsi vagyok: a saját szövitársaidra is rátörhetsz így?
Dátum: 2009.07.21. 21:54:33
Tök büszke vagyok hogy én is kitaláltam
Dátum: 2009.07.21. 14:19:10
Mert még tudtommal az is befolyásolja az állatok TP-jét, hogy mennyi LE-t szerzel adott csatában. Arra pedig még nem láttam képleT. Plusz lefelé, felfelé kerekítések ezeknél a finommechanizmusoknál... *legyint*
Pöttömke, köszönöm, ugyanakkor szomorú is vagyok a hír hallatán...
Pöttömke, köszönöm, ugyanakkor szomorú is vagyok a hír hallatán...
Dátum: 2009.07.21. 10:38:36
Hát kíváncsi vagyok.
Friss csinos és nagyon szép nevű, +6 regenerálós epikás holmival a nyakamban mentem portyászni. Minden körben kiírta hogy regenerálsz 6 életpontot, de a csata végén a teljes sebzést elszenvedtem (legalábbis ezt írta ki).
Ez vajh bug, vagy a regeneráció máshogy működik? Én azt gondoltam hogy az ellen össz bevitt sebzéséből a körönkénti regeneráció levonódik, és a végén az az összeg íródik ki
Mi itt a titok?
Köszi előre is.
Friss csinos és nagyon szép nevű, +6 regenerálós epikás holmival a nyakamban mentem portyászni. Minden körben kiírta hogy regenerálsz 6 életpontot, de a csata végén a teljes sebzést elszenvedtem (legalábbis ezt írta ki).
Ez vajh bug, vagy a regeneráció máshogy működik? Én azt gondoltam hogy az ellen össz bevitt sebzéséből a körönkénti regeneráció levonódik, és a végén az az összeg íródik ki
Mi itt a titok?
Köszi előre is.
Dátum: 2009.07.21. 00:03:02
Nahát Sanyi, én tényleg azt hittem te vagy az.
No de hogy azt is írjam amiért jöttem és Freez kolléga előzékenyen elirányított ide:
V4-en a Láthatatlanság leírásánál 8 óra van megadva, mint a kötelezően annak maradást. Viszont mivel fél 7 körül nyomtam be, gyanús hogy az a fránya számláló most 7 óra 2 percről ketyeg vissza. Szerény számításom szerint az 12 óra össz.
Nem tudom melyik volt tervezve (én gyanítom hogy a 8 a helyes), egy illetékes ha ránéz, és vagy a leírást, vagy a scriptet meghogyhívjákolja, megköszönöm.
No de hogy azt is írjam amiért jöttem és Freez kolléga előzékenyen elirányított ide:
V4-en a Láthatatlanság leírásánál 8 óra van megadva, mint a kötelezően annak maradást. Viszont mivel fél 7 körül nyomtam be, gyanús hogy az a fránya számláló most 7 óra 2 percről ketyeg vissza. Szerény számításom szerint az 12 óra össz.
Nem tudom melyik volt tervezve (én gyanítom hogy a 8 a helyes), egy illetékes ha ránéz, és vagy a leírást, vagy a scriptet meghogyhívjákolja, megköszönöm.
Dátum: 2009.07.20. 23:50:24
Hát úgy látom nincs V4-es hibatopik, hát ide írom:
A Láthatatlanság leírásánál 8 óra van megadva, mint a kötelezően annak maradást. Viszont mivel fél 7 körül nyomtam be, gyanús hogy az a fránya számláló most 7 óra 2 percről ketyeg vissza. Szerény számításom szerint az 12 óra össz.
Nem tudom melyik volt tervezve (én gyanítom hogy a 8 a helyes), egy illetékes ha ránéz, megköszönöm.
A Láthatatlanság leírásánál 8 óra van megadva, mint a kötelezően annak maradást. Viszont mivel fél 7 körül nyomtam be, gyanús hogy az a fránya számláló most 7 óra 2 percről ketyeg vissza. Szerény számításom szerint az 12 óra össz.
Nem tudom melyik volt tervezve (én gyanítom hogy a 8 a helyes), egy illetékes ha ránéz, megköszönöm.
Dátum: 2009.07.16. 19:04:57
Kár hogy se dukátom, se (HKK-s múlttal nem rendelkezvén) ambícióm, mivel ritkán látok olyat hogy a gugli csak 21 találatot hozna ki valamire - jelen esetben az én nevemre
Ezennel névtanácsadói szolgáltataimat szívesen felajánlom minden jimm15-nek, Fekete sárkánynak, ja és küldeném mindenkinek aki szereti.
Ezennel névtanácsadói szolgáltataimat szívesen felajánlom minden jimm15-nek, Fekete sárkánynak, ja és küldeném mindenkinek aki szereti.
Dátum: 2009.07.02. 11:51:45
Ha a szakértelem lehetséges maximuma megnő, szerintem ihaj-vidáman lehet majd turbózni.
Dátum: 2009.06.27. 20:04:50
Szia,
ha lehet ne egyesével másold be, hanem amit aznap találtál, egy posztban az összeset. Könnyebb átlátni a javításhoz. Köszi!
ha lehet ne egyesével másold be, hanem amit aznap találtál, egy posztban az összeset. Könnyebb átlátni a javításhoz. Köszi!
Dátum: 2009.06.25. 13:28:27
És akkor az alacsonyabb szintű vadászós karik ami TP-t összeszednek, elbukják a harcon, és nem bírnak szintet lépni se hogy a farmolóik elől elmenekülhessenek?
Plusz a szintvisszamaradottaknak megadnád a lehetőséget hogy zseblámpával leveressék, és még inkább azon a szinten tartsák magukat.
Szerintem ez necces.
Plusz a szintvisszamaradottaknak megadnád a lehetőséget hogy zseblámpával leveressék, és még inkább azon a szinten tartsák magukat.
Szerintem ez necces.
Dátum: 2009.06.24. 09:58:06
Gyanítom mert a könyv amit kérdezel csak valamilyen műfaj rajongóinak jelenthet bármit is. = speciális érdeklődésű réteg.
Dátum: 2009.06.24. 08:32:34
A karakterlap lett fordítva Your Characternek, és igenn azt mások elé is kiírja. Confirmed.
Dátum: 2009.06.22. 17:57:27
Átváltottam LE-t őskőre, és az első kvízért kapott 6 őskő eltűnt. Lett helyette 5, amennyit vettem + 2 kiégett átváltozott.
Dátum: 2009.06.21. 20:26:24
Idézet: Miklós - 2009.06.15. 16:59:22
Most jut eszembe hogy noha végigcsücsültem a megbeszélést, mégsem nyitottam ki a csőrömet, pedig volt egy villanykörtém. A fenti ötleteket azért emeltem ki, mert nagyjából mind egy dolog kapcsán merült fel: hogyan lehetne optimálisan, a legminimálisabb veszteséggel abból, ha egy vagy két hetet távol kell töltened. A javaslatok nekem kicsit túl bonyolultak, én egy "szabadságban" gondolkoztam.
A szitu adott: márpedig két hétig tengerparton lóg a láb (bilibe a kéz), a laptopnak árt a tengeri sós szellő. Legyen egy olyan lehetőség, amelyben be lehet nyomni egy "Szabadságra megyek" gombot. Aktuális állapotod, állatok, pp befagy az elmenetelkori állapotában. A csp viszont lenullázódik, és nem is termelődik újra, hanem a szintednek megfelelő vadászatok átlagának minimuma, a termelődés szokott szintjének ritmusában bekerül egy "pool"-ba. A távollét minimum egy hét, maximum egy hónap. Az első bejelentkezéskor meg kell erősítened hogy visszajöttél, ekkor a pool tartalma az öledbe hull. Tekintve hogy ebben eddig rejlik egy farm-lehetőség, a karakter védelmet kell hogy kapjon (se ő, se más ne támadhasson), amíg teljesen el nem költötte a felgyűlt lélekenergiát... és kezdődik minden előlről a normális mederben.
Tudom jól, hogy optimalizálni nem megfelelő ez az ötlet, de ha azt vesszük hogy akár csak pár nap távollét után már problémák vannak a felgyűlt csp elköltéssel, megfontolandó mind időspóroló, mind veszteségcsökkentő (csp túlcsordulás) szempontból. A LE nem annyi mintha te magad végigvadásztad volna ezt az időszakot természetesen, de mégis kárpótolhat, és csomó "problemát" levesz a válladról.
Kérnék némi feedback-et.
Mód: // Szerepjátékos háttér: mivel a végzeturak LE éhsége analóg a vámpírokéval, a "Föld alá vonulás" lehet itt is az energiáid lassú gyűjtésének a szimbóluma//
Összefoglaltam a VU találkozón elhangzott ésszerű javaslatokat. Nem igérem, hogy mind megvalósul rövid időn belül, de igyekszünk minél többet megcsinálni szép sorban. Ha esetleg kimaradt valami, szóljatok.
12. Lehessen valamilyen módon növelni a maximális lehetséges CSP-t (pl. csp költéssel v. szakértelemmel; esetleg ingyenesen)
14. lehessen valamilyen költségért (csp költés?) növelni az elementáris fúzió maximális szintjét (csak a vadászat ideje csökkenne)
15. Több vadászatot lehessen egyszerre indítani 40-50
12. Lehessen valamilyen módon növelni a maximális lehetséges CSP-t (pl. csp költéssel v. szakértelemmel; esetleg ingyenesen)
14. lehessen valamilyen költségért (csp költés?) növelni az elementáris fúzió maximális szintjét (csak a vadászat ideje csökkenne)
15. Több vadászatot lehessen egyszerre indítani 40-50
Most jut eszembe hogy noha végigcsücsültem a megbeszélést, mégsem nyitottam ki a csőrömet, pedig volt egy villanykörtém. A fenti ötleteket azért emeltem ki, mert nagyjából mind egy dolog kapcsán merült fel: hogyan lehetne optimálisan, a legminimálisabb veszteséggel abból, ha egy vagy két hetet távol kell töltened. A javaslatok nekem kicsit túl bonyolultak, én egy "szabadságban" gondolkoztam.
A szitu adott: márpedig két hétig tengerparton lóg a láb (bilibe a kéz), a laptopnak árt a tengeri sós szellő. Legyen egy olyan lehetőség, amelyben be lehet nyomni egy "Szabadságra megyek" gombot. Aktuális állapotod, állatok, pp befagy az elmenetelkori állapotában. A csp viszont lenullázódik, és nem is termelődik újra, hanem a szintednek megfelelő vadászatok átlagának minimuma, a termelődés szokott szintjének ritmusában bekerül egy "pool"-ba. A távollét minimum egy hét, maximum egy hónap. Az első bejelentkezéskor meg kell erősítened hogy visszajöttél, ekkor a pool tartalma az öledbe hull. Tekintve hogy ebben eddig rejlik egy farm-lehetőség, a karakter védelmet kell hogy kapjon (se ő, se más ne támadhasson), amíg teljesen el nem költötte a felgyűlt lélekenergiát... és kezdődik minden előlről a normális mederben.
Tudom jól, hogy optimalizálni nem megfelelő ez az ötlet, de ha azt vesszük hogy akár csak pár nap távollét után már problémák vannak a felgyűlt csp elköltéssel, megfontolandó mind időspóroló, mind veszteségcsökkentő (csp túlcsordulás) szempontból. A LE nem annyi mintha te magad végigvadásztad volna ezt az időszakot természetesen, de mégis kárpótolhat, és csomó "problemát" levesz a válladról.
Kérnék némi feedback-et.
Mód: // Szerepjátékos háttér: mivel a végzeturak LE éhsége analóg a vámpírokéval, a "Föld alá vonulás" lehet itt is az energiáid lassú gyűjtésének a szimbóluma//
Dátum: 2009.06.20. 09:23:51
Idézet: Miklós - 2009.05.21. 16:40:34
Nem értem miért mondjátok hogy játéktechnikailag okés. Lásd fent.
És mivel Jerikó szintén a dolog ellen volt, remélhetőleg az derül majd ki, hogy ő maga nem esett bele ebbe a hibába...
(Ekörül érdemes kutakodni: http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,36.1340 )
- A probléma a kreativ affinitással van, nem mással, tehát azt kell átalakitani, nem a komplett portyázást. Ahogy írtátok, ezen a módon a "semmiből" bármennyi LE termelhető extrém esetben, és ez nem jó.
- Soha nem állitottam, hogy ez egy korrekt, szabályos és általam szimpatikusnak tartott dolog (egymás ütőgetése és igy LE generálása). Mindössze azt mondtam, hogy jelenleg nincs szabály, ami tiltaná azt, hogy egy játékost megtámadnak, akkor a másik visszatámadjon, és ez akár ismétlődjön egy napon belül. Ennek ellenére, a dolgot visszaélésnek tartom, ami árt a játék egészének.
- Úgy látom, sokakat zavar, hogy akkor majd össze kell beszélnie, hogy az ebből kinyerhető kötelező napi adagot is ki tudja termelni. Felhívom a figyelmet, hogy a dolog eddig is működött, a játék kezdete óta, de nem véletlen, hogy nem alkalmazták tömegesen. Komoly előkészületeket igényel és csak nagyon magas szinten, komoly szakértelmekkel rentábilis, és akkor is van jópár buktatója az egésznek.
Summa summárum:
A kreatív affinitás korlátozása szükséges, de nem elégséges. Kérésetek alapján megváltoztatom a korábbi álláspontomat, és kijelentem, hogy ha két vagy több játékos folyamatosan oda-vissza támadják egymást azért, hogy a kreatív affinitás segítségével nagy mennyiségű extra lélekenergiát termeljenek, azt jövőben a játék szabályaival ellentétes magatartásnak fogjuk tekinteni. Ezt a kreatív affinitás leírásába, a visszaélések felsorolásába is belefoglaljuk, és külön jelezni fogjuk hírben/üzenetben. Az ilyen jellegű visszaélés zárolást vonhat maga után.
Mindez nem jelenti azt, hogy képesek leszünk kétséget kizáróan az ilyen eseteket felismerni. Igyekszünk az algoritmusainkat módosítani úgy, hogy ezeket is megtalálja, és számítunk a visszajelzéseitekre, ha ilyen jut tudomásotokra, de alapvetően abban bízunk, hogy a korlátozás már önmagában kellő védelmet jelent a szakértelem "abuse" ellen.
- Soha nem állitottam, hogy ez egy korrekt, szabályos és általam szimpatikusnak tartott dolog (egymás ütőgetése és igy LE generálása). Mindössze azt mondtam, hogy jelenleg nincs szabály, ami tiltaná azt, hogy egy játékost megtámadnak, akkor a másik visszatámadjon, és ez akár ismétlődjön egy napon belül. Ennek ellenére, a dolgot visszaélésnek tartom, ami árt a játék egészének.
- Úgy látom, sokakat zavar, hogy akkor majd össze kell beszélnie, hogy az ebből kinyerhető kötelező napi adagot is ki tudja termelni. Felhívom a figyelmet, hogy a dolog eddig is működött, a játék kezdete óta, de nem véletlen, hogy nem alkalmazták tömegesen. Komoly előkészületeket igényel és csak nagyon magas szinten, komoly szakértelmekkel rentábilis, és akkor is van jópár buktatója az egésznek.
Summa summárum:
A kreatív affinitás korlátozása szükséges, de nem elégséges. Kérésetek alapján megváltoztatom a korábbi álláspontomat, és kijelentem, hogy ha két vagy több játékos folyamatosan oda-vissza támadják egymást azért, hogy a kreatív affinitás segítségével nagy mennyiségű extra lélekenergiát termeljenek, azt jövőben a játék szabályaival ellentétes magatartásnak fogjuk tekinteni. Ezt a kreatív affinitás leírásába, a visszaélések felsorolásába is belefoglaljuk, és külön jelezni fogjuk hírben/üzenetben. Az ilyen jellegű visszaélés zárolást vonhat maga után.
Mindez nem jelenti azt, hogy képesek leszünk kétséget kizáróan az ilyen eseteket felismerni. Igyekszünk az algoritmusainkat módosítani úgy, hogy ezeket is megtalálja, és számítunk a visszajelzéseitekre, ha ilyen jut tudomásotokra, de alapvetően abban bízunk, hogy a korlátozás már önmagában kellő védelmet jelent a szakértelem "abuse" ellen.
Nem értem miért mondjátok hogy játéktechnikailag okés. Lásd fent.
És mivel Jerikó szintén a dolog ellen volt, remélhetőleg az derül majd ki, hogy ő maga nem esett bele ebbe a hibába...
(Ekörül érdemes kutakodni: http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,36.1340 )