Ha lehet régieket is mondani Begginer(a BL győztes az NBIII-asok között ), TrueBlood (a taktika váltó kétszeres TOP) és Cyron (az aukciók királya).
Igaz én is csak a környzetem ismerem, de őket említeném mint VU legnagyobb ragadozói. Nyilván ha a TOP-ot nézzük (laikusként) Cyron mellett Kócost és Galmuszkot kell megemlíteni (aki azért KH előtt is rabolt rendessen, megcáfolva a TOP portya-ínségéről szóló mendemondákat). Ha meg nem TOP-ot akkor a játék minden szegmensének megvannak a maga csúcsragadzozói és lehetne sorolni hosszan a neveket (LE diff szerinti toplista, na ők a szó szoros értelmében vett ragadozók).
Begginerhez egy kis személyes "élmény". Engem jópár bajnokitól fosztott legutóbbi (döntő?):
http://www.vegzetur.hu/index.php? m=nyilvanos_csataleiras&csata=aurri_vegzetur_online_jatek_111727610_csataja
(kb 10 bajnoki medált eladott a kémgömbjéhez, csak hogy teljes legyen a kép)
Szóval nem egy liga, kétlem hogy bármi kihívást jelentett már a számára, befásultsága vs. érthető .
Hozzászólások - Aurri
Dátum: 2010.08.21. 10:18:15
Dátum: 2010.08.17. 20:04:57
Megvan hát az ok miért törölt Begginer
Sorry az OFF-ért, de már matekolhatunk, hiába, Miklós elvileg elküldte a fejlesztési doksit. Ha mégsem, akkor ide írom én is a becsületből nevem a kihívásos küldetésért epedezők névsora mellé (30 max. 40 szerintem egy korrekt célszám). Annak ellenére hogy val.szeg sosem venném fel.
Indokom is van: szemben pl a kritikus ütéssel, ennek a küldetésnek várhatóan valóban jótékony járulékos hatása lenne a játék összképére (tekintve a várhatóan több kihívást). Hogy csak egyetlenegyet említsek: több ÉP
Sorry az OFF-ért, de már matekolhatunk, hiába, Miklós elvileg elküldte a fejlesztési doksit. Ha mégsem, akkor ide írom én is a becsületből nevem a kihívásos küldetésért epedezők névsora mellé (30 max. 40 szerintem egy korrekt célszám). Annak ellenére hogy val.szeg sosem venném fel.
Indokom is van: szemben pl a kritikus ütéssel, ennek a küldetésnek várhatóan valóban jótékony járulékos hatása lenne a játék összképére (tekintve a várhatóan több kihívást). Hogy csak egyetlenegyet említsek: több ÉP
Dátum: 2010.08.17. 19:02:35
Valóban vicceske hogy azok kéri a kábításelhárÍtás csökkentését akik saját bevallásuk szerint egy esti pihenő üzemmód alkalmával 0 PP-ból meg tudták oldani a küldetést.
Jeriko: lehet hogy ezt viccnek szántad, de tulajdonképpen igen. Én még nem láttam még egy olyan PvP-t sem ahol a TOP külön robotokat kapott volna mert más taktikán van. mint a többi sokszáz.
Jeriko: lehet hogy ezt viccnek szántad, de tulajdonképpen igen. Én még nem láttam még egy olyan PvP-t sem ahol a TOP külön robotokat kapott volna mert más taktikán van. mint a többi sokszáz.
Dátum: 2010.08.16. 15:46:17
Miklós:
Köszönjük hogy kompromisszmkészséget mutatsz.
AMin szerintem még matekolni kell mindenképpen az a kalandos kveszt. Lehet hogy te megcsinálsz 20-at, de másnak ez 10 betárazott mellett is napokis eltarthat, mert annyira durván erőforrásfelélő és random. A térkapus 3 naponta megvan fixen, max egy-kát mégikus regent és pihenést igényel (átlagkarikról beszélek), a portyásakhoz PP kell és némi rákészülés, az állatelfogóshoz CSP és mák, az állatszintlépőshöz állat menüvel való napi többtízperces macerálgatás, esetleg kihívásokkal kiegészítve (még mindig nagy kedvencem azállat menüpont, öö...más is említette már? ), de ez a kalandos igényel CSP-t (PP-t) időt rengeteg ÉP-t(nekem igazából ez a legnagyobb gondom, pedig nem számítok gyenge karinak, de 3-4 oboásabb küldetés totálisan le tudja amortizálni a karimat), magas szakikat/és vagy temérdek KP-t. Még mindig azt mondom hgy ha nem szeretnéd betárazosra legyen mondjuk 12 kaland, de a legjobb az lenne ha Jerikó, Kóc vagy Barika csinálna valami jó kis átlagstatit a kalandok megoldhatósának járulékos költségeiről (átlagkarira) kontra többi küldi.
60 kritikus kontra 40 kábítás kontra 15 krit vari. Átgondolva, nem vagyok meggyőzve hogy akár 40 kábításánl is ne érje meg eladni a komplett kábítós settemet és simán ráállni krit ütésre. A krit ütéses küldi bevezetésében egy másik komoly veszélyt is látok. Félek az edidginél is általánosabb lesz a 15 PP-s taktika és a szerencsétlen alacsonyabb szintűek leamortizálása. Eddig csak a kábítás miatt érte meg elsősorban, azt is max 7-8 PP-ből el lehetet intézni. Ezt a várható hatást gondoljátok át, mert reális. Attól függetlenül hogy az alapelképzelés jó, mint 3. harci ismételhető küldi.
KIhívás mint ingyen LE. Hát aki ebből meggazdagszik az meg is érdemli. Amíg egy PP-ből lehet szerezni 100K feletti összegekt, illetve az ajánlásból a semmiért lehet kapni LE-t, addig ez nem túl meggyőző érv. Leszámítva 2-3 direkt erre szakosodott szakihuszárt nem tudok elképzelni 80% feletti sikerarányú kihívást, tekintve hogy sokszor pont a kis SZÖ-jű karik tolnak értelmetlen szakikat (pl. szinguláris-transzcendális-szubtéri trió bárkit megtréfálhat). 30-40-es célszámnál minimum 50-55PP-tt igényelne a dolog, ami azért nem kevés áldozat.
Köszönjük hogy kompromisszmkészséget mutatsz.
AMin szerintem még matekolni kell mindenképpen az a kalandos kveszt. Lehet hogy te megcsinálsz 20-at, de másnak ez 10 betárazott mellett is napokis eltarthat, mert annyira durván erőforrásfelélő és random. A térkapus 3 naponta megvan fixen, max egy-kát mégikus regent és pihenést igényel (átlagkarikról beszélek), a portyásakhoz PP kell és némi rákészülés, az állatelfogóshoz CSP és mák, az állatszintlépőshöz állat menüvel való napi többtízperces macerálgatás, esetleg kihívásokkal kiegészítve (még mindig nagy kedvencem azállat menüpont, öö...más is említette már? ), de ez a kalandos igényel CSP-t (PP-t) időt rengeteg ÉP-t(nekem igazából ez a legnagyobb gondom, pedig nem számítok gyenge karinak, de 3-4 oboásabb küldetés totálisan le tudja amortizálni a karimat), magas szakikat/és vagy temérdek KP-t. Még mindig azt mondom hgy ha nem szeretnéd betárazosra legyen mondjuk 12 kaland, de a legjobb az lenne ha Jerikó, Kóc vagy Barika csinálna valami jó kis átlagstatit a kalandok megoldhatósának járulékos költségeiről (átlagkarira) kontra többi küldi.
60 kritikus kontra 40 kábítás kontra 15 krit vari. Átgondolva, nem vagyok meggyőzve hogy akár 40 kábításánl is ne érje meg eladni a komplett kábítós settemet és simán ráállni krit ütésre. A krit ütéses küldi bevezetésében egy másik komoly veszélyt is látok. Félek az edidginél is általánosabb lesz a 15 PP-s taktika és a szerencsétlen alacsonyabb szintűek leamortizálása. Eddig csak a kábítás miatt érte meg elsősorban, azt is max 7-8 PP-ből el lehetet intézni. Ezt a várható hatást gondoljátok át, mert reális. Attól függetlenül hogy az alapelképzelés jó, mint 3. harci ismételhető küldi.
KIhívás mint ingyen LE. Hát aki ebből meggazdagszik az meg is érdemli. Amíg egy PP-ből lehet szerezni 100K feletti összegekt, illetve az ajánlásból a semmiért lehet kapni LE-t, addig ez nem túl meggyőző érv. Leszámítva 2-3 direkt erre szakosodott szakihuszárt nem tudok elképzelni 80% feletti sikerarányú kihívást, tekintve hogy sokszor pont a kis SZÖ-jű karik tolnak értelmetlen szakikat (pl. szinguláris-transzcendális-szubtéri trió bárkit megtréfálhat). 30-40-es célszámnál minimum 50-55PP-tt igényelne a dolog, ami azért nem kevés áldozat.
Dátum: 2010.08.12. 23:48:30
Halleluja, köszönjük!
Nézzük sorba
Érj el portyában döntetlent legalább 5 alkalommal!
- Ezt a küldetést töröljük a listából.
>korrekt
Lépjen állatod szintet 10 alkalommal!
- nehezítés: 15 szintlépés.
> a többi gyengítése mellett én is eltúlzottnak érzem. 12 sztem korrekt. artalékállatpark és ősköves cuccok mellett is több napos projekt. Nem beszélve arról hogy milyen ergonómiai (negatív) járéluka van az állatokkal való foglalkozásnak, az egyik legidegőrlőbb rész, pláne egy lassabb gépen. Itt lenne az ideje elővenni újra ezt a részt és értelmesen megoldani (pl. checkboxos kijelölés gyakorlásra/harcba hívásra, állatszakinövelés rákérdezős ablak nélkül, stb).
Ejts el 20 kisebb méretű szörnyet!
- könyités: 15 kisebb szörny.
>végre reális vadászós alternatíva.
Pusztíts el 25 lényt, amely a térkapun lép át!
- marad.
Kábítsd el ellenfeled 30 alkalommal portyázás során!
- nehezítés: csak általad kezdeményezett portyában működik, és 30 helyett 45 alkalommal.
>rákészülés esetén valóban messze a legkönnyebb küldi. Magam ellen beszélek de talán leszoktat sokakat majd a kissé elítélhető 6-7 szintre lefelé ütésről is,amivel akár 6-7 PP-ből megvolt a küldi (nekem pl. csak emiatt van 15 PP-s beállításom ) viszont 40 is elég sztem a hatás eléréséhez8krit vari gyengítás és krit ütés mellett), ne szivassuk meg azokat akik nemrég szedték össze pl a kraussost.
Sajtold ki egy állatod lélekenergiáját, amely legalább 20. szintű!
- marad.
Szerezz 10 tárgyat térkapus ellenfeleidtől!
- könnyités: 7 tárgy (ez kb. a 25 térkapus ellenfél megfelelője)
> korrekt. így is lutri de magas szerencsével lesz aki bevállalja majd.
Szerezz vadászataid során 20 kiégett őskövet!
- könnyités: 9 kiégett őskő
> serintem továbbra is kuka. Lásd Jerikó matekolásai. 5-6 az a mennyiség am miatt talán felvenném.
Sebezz 20-szor kritikusat varázslatoddal portyázás során úgy, hogy te támadsz!
- könnyítés: 15 alkalommal
>korrekt. A kábítós nehezítésével egyértelműen erre billent a mérleg, hiszen erre készülni sem kell, csak krit vari turbó és had szóljon.
Oldj meg sikeresen 20 kalandot mostantól számítva!
- könnyítés: 15 alkalommal
>én ezt így továbbra sem fogom felvenni. 10, esetleg 12 a dobóhatár. Küldetések rengeteg járulékos veszteséggel járnak (ÉP-VP-KP, mákfaktor, rossz LE/TP arány, stb), sztem kevesen lesznek akik ezt választják így. Elhangzott egy jó kis ötlet, felvésni a notepadba: kalandslotot adó épületek
Új ismételhető küldetések:
Győzz le két entitást!
>elnézve h a többség miféle entitásokkal állt be elég húzos feladatnak tűnik. Ne azt nézzétek hogy 3 nap, vagy 0 nap. Azt hogy a többségnek 1 entitás/szint mert eleve a határon mozog! Sztem ismételhető küldetésnek rossz éppen ezért. 1 entitás esetleg.
Sebezz 60-szor kritikusat fegyvereddel portyázás során úgy, hogy te támadsz!
> az ötlet jó. Igaz balanszban van 45 kábítással8ami szintén sok), de a 60 egy rettenetesen magas szám. Vegyétek figyelembe hogy ebből is rövid matekolás után sokaknál lefelé ütés lesz a vége(alacsonyabb kritek, kisebbvédelem, kevesebb TP, nagyobb ÉP), az meg nem lenne kivánt cél. már 50 is lélektani határ vsz.
Új javaslat: 40 kihívás. Sok ugyan, de valóban jó alternatíva. Esetleg 30? Azért a kihívás még magas szakiösszegnél is elég nagy lutri.
Nézzük sorba
Érj el portyában döntetlent legalább 5 alkalommal!
- Ezt a küldetést töröljük a listából.
>korrekt
Lépjen állatod szintet 10 alkalommal!
- nehezítés: 15 szintlépés.
> a többi gyengítése mellett én is eltúlzottnak érzem. 12 sztem korrekt. artalékállatpark és ősköves cuccok mellett is több napos projekt. Nem beszélve arról hogy milyen ergonómiai (negatív) járéluka van az állatokkal való foglalkozásnak, az egyik legidegőrlőbb rész, pláne egy lassabb gépen. Itt lenne az ideje elővenni újra ezt a részt és értelmesen megoldani (pl. checkboxos kijelölés gyakorlásra/harcba hívásra, állatszakinövelés rákérdezős ablak nélkül, stb).
Ejts el 20 kisebb méretű szörnyet!
- könyités: 15 kisebb szörny.
>végre reális vadászós alternatíva.
Pusztíts el 25 lényt, amely a térkapun lép át!
- marad.
Kábítsd el ellenfeled 30 alkalommal portyázás során!
- nehezítés: csak általad kezdeményezett portyában működik, és 30 helyett 45 alkalommal.
>rákészülés esetén valóban messze a legkönnyebb küldi. Magam ellen beszélek de talán leszoktat sokakat majd a kissé elítélhető 6-7 szintre lefelé ütésről is,amivel akár 6-7 PP-ből megvolt a küldi (nekem pl. csak emiatt van 15 PP-s beállításom ) viszont 40 is elég sztem a hatás eléréséhez8krit vari gyengítás és krit ütés mellett), ne szivassuk meg azokat akik nemrég szedték össze pl a kraussost.
Sajtold ki egy állatod lélekenergiáját, amely legalább 20. szintű!
- marad.
Szerezz 10 tárgyat térkapus ellenfeleidtől!
- könnyités: 7 tárgy (ez kb. a 25 térkapus ellenfél megfelelője)
> korrekt. így is lutri de magas szerencsével lesz aki bevállalja majd.
Szerezz vadászataid során 20 kiégett őskövet!
- könnyités: 9 kiégett őskő
> serintem továbbra is kuka. Lásd Jerikó matekolásai. 5-6 az a mennyiség am miatt talán felvenném.
Sebezz 20-szor kritikusat varázslatoddal portyázás során úgy, hogy te támadsz!
- könnyítés: 15 alkalommal
>korrekt. A kábítós nehezítésével egyértelműen erre billent a mérleg, hiszen erre készülni sem kell, csak krit vari turbó és had szóljon.
Oldj meg sikeresen 20 kalandot mostantól számítva!
- könnyítés: 15 alkalommal
>én ezt így továbbra sem fogom felvenni. 10, esetleg 12 a dobóhatár. Küldetések rengeteg járulékos veszteséggel járnak (ÉP-VP-KP, mákfaktor, rossz LE/TP arány, stb), sztem kevesen lesznek akik ezt választják így. Elhangzott egy jó kis ötlet, felvésni a notepadba: kalandslotot adó épületek
Új ismételhető küldetések:
Győzz le két entitást!
>elnézve h a többség miféle entitásokkal állt be elég húzos feladatnak tűnik. Ne azt nézzétek hogy 3 nap, vagy 0 nap. Azt hogy a többségnek 1 entitás/szint mert eleve a határon mozog! Sztem ismételhető küldetésnek rossz éppen ezért. 1 entitás esetleg.
Sebezz 60-szor kritikusat fegyvereddel portyázás során úgy, hogy te támadsz!
> az ötlet jó. Igaz balanszban van 45 kábítással8ami szintén sok), de a 60 egy rettenetesen magas szám. Vegyétek figyelembe hogy ebből is rövid matekolás után sokaknál lefelé ütés lesz a vége(alacsonyabb kritek, kisebbvédelem, kevesebb TP, nagyobb ÉP), az meg nem lenne kivánt cél. már 50 is lélektani határ vsz.
Új javaslat: 40 kihívás. Sok ugyan, de valóban jó alternatíva. Esetleg 30? Azért a kihívás még magas szakiösszegnél is elég nagy lutri.
Dátum: 2010.07.16. 18:00:19
Azért szerintem az alsó limit(1) az erő növelésével (vagy legalább karakterszinttel) arányosan tolódik felfelé. Különben erősen elbaxott stat lenne, egy idő után gyakorlatilg nem érné meg fejleszteni (vö. 1-1000 kontra 1-1001 - értékelhetetlen statisztikai különbség)
Dátum: 2010.07.08. 16:09:50
ööö... most akkor ki is a hozzá nem értő? És a hozzáértő? Ki kivel van? Tényleg jelenteni kell ha az állatom kritikussal duplát üt vagy több LE jön térkapuból? Etikus utólag bekorlátozni egy hosszú idő óta működő dolgot? Kiket kell ilyenkor büntetni? Miért?
gyk. példa: x hónapig volt -baromi- kedvezményes lakáshitel, mire K. Pista erről tudomást szerzett/összegyűjtötte (a szükséges anyagiakat) hogy éljen én is vele, megszüntették/nerfelték, mert rájöttek hogy "bugos".
Ki járt rosszul? Aki kihasználta vagy aki (majd)nem?
Tiha: 10 pont. AMikor marginális jelntéktelenségeken mennek szavazgatások, máskor tollvonásra hoznak meg hónapok-évek óta működő és játékba már beépült "bugnerfeket" akkor elgondolkodik az emberfia a JV helyzetkezelési kvalitásain.
gyk. példa: x hónapig volt -baromi- kedvezményes lakáshitel, mire K. Pista erről tudomást szerzett/összegyűjtötte (a szükséges anyagiakat) hogy éljen én is vele, megszüntették/nerfelték, mert rájöttek hogy "bugos".
Ki járt rosszul? Aki kihasználta vagy aki (majd)nem?
Tiha: 10 pont. AMikor marginális jelntéktelenségeken mennek szavazgatások, máskor tollvonásra hoznak meg hónapok-évek óta működő és játékba már beépült "bugnerfeket" akkor elgondolkodik az emberfia a JV helyzetkezelési kvalitásain.
Dátum: 2010.07.06. 16:30:11
A "+x% LE jár győztes portyáért" tárgyak működtek térkapuban és kalandok közben is, ez hiba volt, javítottuk.
Gratulálok- Bár ismerős helyzetkép, de ez kicsit erős bugnerf, tkintve, hogy kb Másfél-két éve így működött, egyes kiváltságosak szanaszét tápolták magukat belőle - konkrét LE-előnyt szerezve ezzel.
Erre lőn világosság és jön a bug nerfelése mire a többség eljutott oda, hogy ezt a nem kis előnyt megpróbálja ledolgozni. Azaz egy kiskapu/bug(?) által megszerzett előnyt eszkaláljuk az ezzel visszaélők javára, a többiek meg le vannak sz*va. Tipikus amatőr megoldás. Már elnézést, de ezt tessék alaposabban átgondolni.
Gratulálok- Bár ismerős helyzetkép, de ez kicsit erős bugnerf, tkintve, hogy kb Másfél-két éve így működött, egyes kiváltságosak szanaszét tápolták magukat belőle - konkrét LE-előnyt szerezve ezzel.
Erre lőn világosság és jön a bug nerfelése mire a többség eljutott oda, hogy ezt a nem kis előnyt megpróbálja ledolgozni. Azaz egy kiskapu/bug(?) által megszerzett előnyt eszkaláljuk az ezzel visszaélők javára, a többiek meg le vannak sz*va. Tipikus amatőr megoldás. Már elnézést, de ezt tessék alaposabban átgondolni.
Dátum: 2010.06.20. 17:06:03
Többi licitárról tudnátok mondani vmit (V1)?
Dátum: 2010.06.18. 14:33:39
Dukát növelése= Pofon a sz*nak mint többen leírták. Elég lenen visszaolvasni a topicot, számos remek javaslat volt a probléma kezelésére(több tétel, licitidő csökkentése, fix tételek, zsákbamacska, stb, stb). A játékbe kerülő dukátok növelése ezekből kb az egyetlen rossz javaslat volt, semmire nem vezet.
A tárgyak erejével kapcsoaltos felülvizsgálattal is egyetértek. A legegyszerűbb fejlesztés az már egy meglévő cucc "upgrade"-je. Semmi mást nem kellen csak szintbe hozni a trágyakat.
(OFF) Az ismételhető küldetésknél is kb csak ennyi kellene, és a játék monitonitása jelentősen csökkene, az élvezeti érteke ezzel arányosan jelentősen javulna. Csak balanszolni kellene a 10 már meglévőt egymáshoz és kész (ha már az új küldiktől elzárkózik Miklós). Remélem ezzel kapcsolatosan lesz erős lobbi a talin (!) és nem megint az lesz a fő eredemény hogy mondjuk felére csökkentjük ezúttal a varázslatok sebzésést 1 éve működő bugra hivatkozva, mint legutóbb sikerült az állatokét egy tollvonással (/OFF)
Megint jelezném, hogy Miklós 03.16-án nyitotta a postot reagálva egy igényre ami sokszor sok helyen felmerült. Nem született azóta válaszreakció sem, pedig a probléma továbbra is fennáll. (holnap lesz a tali-árverés, ott kiderül milyen dukátmennyiségek vannak taloban a topnál, majd érdeksségként valaki összegyűjthetné és beírhatná ide mi mennyiért ment el, csak úgy elgondolkodtatónak).
A tárgyak erejével kapcsoaltos felülvizsgálattal is egyetértek. A legegyszerűbb fejlesztés az már egy meglévő cucc "upgrade"-je. Semmi mást nem kellen csak szintbe hozni a trágyakat.
(OFF) Az ismételhető küldetésknél is kb csak ennyi kellene, és a játék monitonitása jelentősen csökkene, az élvezeti érteke ezzel arányosan jelentősen javulna. Csak balanszolni kellene a 10 már meglévőt egymáshoz és kész (ha már az új küldiktől elzárkózik Miklós). Remélem ezzel kapcsolatosan lesz erős lobbi a talin (!) és nem megint az lesz a fő eredemény hogy mondjuk felére csökkentjük ezúttal a varázslatok sebzésést 1 éve működő bugra hivatkozva, mint legutóbb sikerült az állatokét egy tollvonással (/OFF)
Megint jelezném, hogy Miklós 03.16-án nyitotta a postot reagálva egy igényre ami sokszor sok helyen felmerült. Nem született azóta válaszreakció sem, pedig a probléma továbbra is fennáll. (holnap lesz a tali-árverés, ott kiderül milyen dukátmennyiségek vannak taloban a topnál, majd érdeksségként valaki összegyűjthetné és beírhatná ide mi mennyiért ment el, csak úgy elgondolkodtatónak).
Dátum: 2010.06.14. 07:55:28
Ha minden játékos megtanulna játszani nem lenne a szó klasszkus értelmében vett "pók". Kár stigmatizálni valakit aki a másik hülyeségén (már megbocsá') túl csak a játék lehetőségeit használja ki, sokszor IRL időt nem kímélve. Sokkal üdvösebb út lenne a szivatgatás helyett, ha pl. a közel azonos erejű karakterek motiválva lennének hogy egymást püfölnék, pezsdítene a játékon és fairebb viszonyokat teremtene. Én püfölöm is a pókokat, hogy edzésben tartsam őket , mint ahogy a nálam erősebbek engem is püföl(t)nek néha (meglepő módon pont a pókoktól jön a legtöbb sirám, hogy jaj de fáj, meg legyilkolom a klánodat, megtömlek 1000 TP-vel, stb -az ember hajlamos elfelejteni milyen a rúd másik végén állni, ha jól megy a szekér. Tisztelet a kivételnek. )
AMi megoldás lehetne, anélkül h bárkit megszivatna: az egy súlycsoportban (TÖ/SZÖ összeg alapján kalkulált) tartozó karakterek egymástól arányosan többet rabolhatnak, a sokkal erősebbektől akár nagyságrenddel többet (ez bújtatot farmvédelem is egyben). Ez nyilván nem lesz szimpatikus javaslat sokaknak, pedig sztem indokolt lehetne és jobban belevinne mindenkit az izgalmasabb ki-ki meccsekbe. Persze ezen kívül minden más (szintarányító, stb) maradna. A hatósugár csökkentésért már tudom hiába sírunk, azt nem is írom (viszont amíg létezik senki ne lepődjön meg ha +6-7 szintről verik laposra - ez a játékkedvölő, nem az hogy a notorius "leszarom hogy tele a zsebem este, reggel meg már üres" farmokat rendre lerabolják a leleményesebbek).
AMi megoldás lehetne, anélkül h bárkit megszivatna: az egy súlycsoportban (TÖ/SZÖ összeg alapján kalkulált) tartozó karakterek egymástól arányosan többet rabolhatnak, a sokkal erősebbektől akár nagyságrenddel többet (ez bújtatot farmvédelem is egyben). Ez nyilván nem lesz szimpatikus javaslat sokaknak, pedig sztem indokolt lehetne és jobban belevinne mindenkit az izgalmasabb ki-ki meccsekbe. Persze ezen kívül minden más (szintarányító, stb) maradna. A hatósugár csökkentésért már tudom hiába sírunk, azt nem is írom (viszont amíg létezik senki ne lepődjön meg ha +6-7 szintről verik laposra - ez a játékkedvölő, nem az hogy a notorius "leszarom hogy tele a zsebem este, reggel meg már üres" farmokat rendre lerabolják a leleményesebbek).
Dátum: 2010.05.28. 19:06:30
Miklós:
Nagyon örülünk hogy a visszahívható epikus ötlete meghallgatásra talált. Egy fontos alapvetést azonban nem látoka doksiban, ami nélkül az egész értelme veszik el. A visszahívható epikusoknak kell egy maximális karakterszintet adni, ami felett őket nem lehet ütni - és értelemszerűen licitálni. A szövi legkisebb tagjához igazítva lehetne visszahívni ennek megfelelően a legkisebb epikust. Ez rendkívül fontos ugyanis enélkül a kikötés nélkül az egész értelme vész el (nagy szövik kisebb tagjaik nem tudják meg milyen az az epikus feeling és az amikor maguknak dolgozmnak meg az epikus tápokért, csak azt hogy milyen amikor a szájukba repül a sültgalamb). Azt hogy a kicsik a nagyok jóindulatán függenek, illetve fordítva: a köréépített kicsik a nagyokat használják kiszolgálórobotnakhálátlan dolog mindkét oldalról nézve. Ezt be kell szüntetni. EZ lenne a visszahívható epikus igazi ereje.
(u.i.: persze meg lehet oldani midnezt szövetségi szabályozással, de ennél tisztább lenne egy program által szabályozott rendszer)
Nagyon örülünk hogy a visszahívható epikus ötlete meghallgatásra talált. Egy fontos alapvetést azonban nem látoka doksiban, ami nélkül az egész értelme veszik el. A visszahívható epikusoknak kell egy maximális karakterszintet adni, ami felett őket nem lehet ütni - és értelemszerűen licitálni. A szövi legkisebb tagjához igazítva lehetne visszahívni ennek megfelelően a legkisebb epikust. Ez rendkívül fontos ugyanis enélkül a kikötés nélkül az egész értelme vész el (nagy szövik kisebb tagjaik nem tudják meg milyen az az epikus feeling és az amikor maguknak dolgozmnak meg az epikus tápokért, csak azt hogy milyen amikor a szájukba repül a sültgalamb). Azt hogy a kicsik a nagyok jóindulatán függenek, illetve fordítva: a köréépített kicsik a nagyokat használják kiszolgálórobotnakhálátlan dolog mindkét oldalról nézve. Ezt be kell szüntetni. EZ lenne a visszahívható epikus igazi ereje.
(u.i.: persze meg lehet oldani midnezt szövetségi szabályozással, de ennél tisztább lenne egy program által szabályozott rendszer)
Dátum: 2010.05.11. 19:24:54
Csatlakozom a viszsahívható epikust mindenkinek mozgalomhoz. Érveket nem írnék, röviden csak annyi, hogy minden eddig -entitás által meg nem oldott- problémára megoldást nyújtana, ami epikussal kapcsolatban csak felmerülhet.
Jó lenne tudni tényleg nagyjából mikortájt számítsunk az új épületek felbukkanására.
Jó lenne tudni tényleg nagyjából mikortájt számítsunk az új épületek felbukkanására.
Dátum: 2010.05.08. 18:11:57
[OFF] A kihívásban az a szép hogy akinek extrém kicsi a szakiösszege az ráadásul extrém xarul osztja el a pontjait is (kaptam már ki én is szubtéri érzékelés-szinguláris ismeretek-zárnyitás trió ellen 1200-al kisebb szakiösszegtől) [/OFF]
Hogy témánál maradjunk: ezt a topicot maga Miklós dobta fel lassan 2 hónapja, számos -jó- ötlet elhangzott és semmi reakció. Ismételten megkérném a láthatatlan tömegek nevében Birkát, Kócost vagy Jerikót hogy foglalják össze az itt elhangzottakat Miklós számára.
Hogy témánál maradjunk: ezt a topicot maga Miklós dobta fel lassan 2 hónapja, számos -jó- ötlet elhangzott és semmi reakció. Ismételten megkérném a láthatatlan tömegek nevében Birkát, Kócost vagy Jerikót hogy foglalják össze az itt elhangzottakat Miklós számára.
Dátum: 2010.05.08. 14:23:16
Bár nálunk is ennyire több esélyes lenne a kategória. Legalább van nálatok némi izgalom. Mona, Yoli, Kaladar, TGOW, vagy éppen a fekete ló, Ditt Begginer egyel fentebb senkinek nem ad esélyt (nem mondom hogy nem érdemtelenül persze).
Dátum: 2010.05.08. 13:11:11
A többiek fent jól vázolták a lényeget (Birka, Byzon). Csak pár dolgot emelnék ki.
Birka elmondta a legfontosabb hibát: Az event indulása után pár nappal nevezők mehettek tutira, mindenféle kockázati faktort kilőve. Ez óriási hátrány azokkal szemben akik első napokban jelentkeztek (még a magasabb LE-költség ellenére is). Kb 1 hét után már az eredménylistára sem nézett fel az ember, annyira lefutott volt az egész. Max 3 napig adtam volna lehetőséget fix csoportba jelentkezésre, utána random. *edit: még jobb amit fent olvastam: a jelentkezés ideje alatt ismeretlen a nevezők száma az egyes kufárokhoz.
Maga az event annyiból jó volt, hogy volt valami extra ami megmozgatta kissé az állóvizet. De a Zarknoddal ellentétben nem tudott igazi színt vinni a megszokott játékmenetbe, márpedig egy eseményeknek gondolom ez lenne a lényege, nem csak a verseny.
A jutalmazás szerintem motiváló volt, de tényleg lehetett volna valami teljesítményarányos extra juttatás is, respektálandó az igazi küzdőket azokkal szemben, akiknek annyiból állt az event, hogy neveztek és 4 hét alatt lazán összeszedtek 10 térképet mindenféle erőfeszítés nélkül. Pl. dukát, LGY, kristálypont akár szintarányosan leosztva - ha már ennyiféle erőforrás rendelékezésünkre áll.
Birka elmondta a legfontosabb hibát: Az event indulása után pár nappal nevezők mehettek tutira, mindenféle kockázati faktort kilőve. Ez óriási hátrány azokkal szemben akik első napokban jelentkeztek (még a magasabb LE-költség ellenére is). Kb 1 hét után már az eredménylistára sem nézett fel az ember, annyira lefutott volt az egész. Max 3 napig adtam volna lehetőséget fix csoportba jelentkezésre, utána random. *edit: még jobb amit fent olvastam: a jelentkezés ideje alatt ismeretlen a nevezők száma az egyes kufárokhoz.
Maga az event annyiból jó volt, hogy volt valami extra ami megmozgatta kissé az állóvizet. De a Zarknoddal ellentétben nem tudott igazi színt vinni a megszokott játékmenetbe, márpedig egy eseményeknek gondolom ez lenne a lényege, nem csak a verseny.
A jutalmazás szerintem motiváló volt, de tényleg lehetett volna valami teljesítményarányos extra juttatás is, respektálandó az igazi küzdőket azokkal szemben, akiknek annyiból állt az event, hogy neveztek és 4 hét alatt lazán összeszedtek 10 térképet mindenféle erőfeszítés nélkül. Pl. dukát, LGY, kristálypont akár szintarányosan leosztva - ha már ennyiféle erőforrás rendelékezésünkre áll.
Dátum: 2010.05.07. 23:08:17
Mona: csak azért írok, mert fülembe jutott pár vádaskodásod a szövink egyik tagjával kapcsolatban. Így ez közvetve a Gaia ügye is. Miszerint ez több mint random és itt valami bűzlik, meg ki fogod deríteni. Az elegáns bajnokhoz méltó mentalitás iylen esetben bizony az, hogy gratulálsz a legyőződnek, még ha az esélytelenebb is volt papíron nálad és nem pedig, hogy keresed az okokat -nyilvánosan- hogy ugyan miért is kaphattál ki megint.
Papíron én is Mona-Yoli döntőt jósoltam, de téged mégis Ditt ütött ki, Kaladar meg mindent vitt. Hacsak nem hívnak Begginernek (aki engem speciel 3x-ra vág haza) egy minimális rizikófaktor azért mindig marad mindenki számára a küzdelmek során. Szerencsére.
Nem akarlak megbántani, de 5 bajnokival a zsebedben ez nekem egyszerűen úgy tűnik hogy nem tudsz veszíteni.
Ha nem tudod elfogadni, hogy Te is állhatsz a rosszabbik végén, tényleg azt javasolom ne nevezz a bajnokikra.
Azzal viszont egyetértek, hogy ráférne egy alapos reform a bajnokikra (de nem a random miatt). Én már számos -meddő- próbálkozást tettem, mindhiába, úgy látszik már ezt kell elfogadnunk. Pl. Ha kapnánk 'ágrendszert' a viadal végén a'la TF olimpia (amit Baraty már nagyon rgéen megigért és elvileg a rendszer ezt eleve tárolja) máris egész máshogy csapódna lenne annak a -mondjuk- 255 embernek aki kiesett, mint most amikor minden csak az elsőről szól az összes többi induló vesztes (mennyivel érdekesebb lenne, ha mindenki láthatná, hogy pl. nini Mona legjobb 8-ig jutott és az előző havi bajnok verte ki, aki viszont az idei bajnoktól vérzett el a döntőben).
Papíron én is Mona-Yoli döntőt jósoltam, de téged mégis Ditt ütött ki, Kaladar meg mindent vitt. Hacsak nem hívnak Begginernek (aki engem speciel 3x-ra vág haza) egy minimális rizikófaktor azért mindig marad mindenki számára a küzdelmek során. Szerencsére.
Nem akarlak megbántani, de 5 bajnokival a zsebedben ez nekem egyszerűen úgy tűnik hogy nem tudsz veszíteni.
Ha nem tudod elfogadni, hogy Te is állhatsz a rosszabbik végén, tényleg azt javasolom ne nevezz a bajnokikra.
Azzal viszont egyetértek, hogy ráférne egy alapos reform a bajnokikra (de nem a random miatt). Én már számos -meddő- próbálkozást tettem, mindhiába, úgy látszik már ezt kell elfogadnunk. Pl. Ha kapnánk 'ágrendszert' a viadal végén a'la TF olimpia (amit Baraty már nagyon rgéen megigért és elvileg a rendszer ezt eleve tárolja) máris egész máshogy csapódna lenne annak a -mondjuk- 255 embernek aki kiesett, mint most amikor minden csak az elsőről szól az összes többi induló vesztes (mennyivel érdekesebb lenne, ha mindenki láthatná, hogy pl. nini Mona legjobb 8-ig jutott és az előző havi bajnok verte ki, aki viszont az idei bajnoktól vérzett el a döntőben).
Dátum: 2010.04.19. 22:27:31
Miklós mint írtam anno én is javasoltam a gyorsításoknál hogy legyen ősköves (is) a cucc, mint prémium szolgáltatás. A csak CSP-ből eljutottunk oda hogy csak kp és fizess hetente. Maga fejlesztés jó és hasznos. Az elvvel van a bajom. (félreértések elkerülése végett: én is megvettem a "szolgáltatást" és rendszeres fizető játékos vagyok.
Dátum: 2010.04.19. 22:07:56
Miklós: A relikvia 60x teszi lehetővé a kémlelést óránként kontra a mindenki által elérhető 1(egy)-el szemben (arról nem is beszélve hogy a VP költsége is kevesebb a relikkel). Ez szerintem kimeríti a broken kategóriát. Ezen kompenzálna kicsit, ha lehetne fejleszteni a kémgömbön. Ha maradna a min. 10 percenkénti kémlelés a kémgömbnek, az még mindig 10x-es előny a relik javára!
Visszatapsolható epik: Birkát tudom ismételni. Már az entitás helyett visszatapsolható epik kellett volna, most nem lennének egyenkalandozók, epikfarmszövik és lennének a kicsiknek is epikcuccaik.
Visszatapsolható epik: Birkát tudom ismételni. Már az entitás helyett visszatapsolható epik kellett volna, most nem lennének egyenkalandozók, epikfarmszövik és lennének a kicsiknek is epikcuccaik.
Dátum: 2010.04.19. 22:05:39
**bocs a dupláért** [valami admin törölheti]