Jogos, a -5 VF a legnagyobb hátrány, de akkor még nem beszéltünk spectulról, transzplantról, kreafról, sajtról, stb.. . Szerintem pár dolog kellene a fenti ötletek közül, hogy ne legyen tengermély szakadék mondjuk 100. szint után a fertőzöttek és nem fertőzöttek között.
Ha pl fertőzött is vehetne alkalmazkodás tekerecsét, akkor az pont megoldaná ezt a problémát, 1 (azaz egy) szakit feltolhatna 5-el, igaz el kellene gondolkodni mi legyen az az egy, bár jó eséllyel VF nyerne.
Háborgó őrület szép kezdeményezés, hogy legallább a speki hátrányt le lehet dolgozni, de miért pont azt? Ha lehetne választani speki is kreatív között (válaszút), legalább szélesednének a lehetőségek. A fertőzöttek többsége eleve a több portyacélpont miatt portyára fog rámenni amennyire csak teheti, hogy legalább minimálisan előnyt kovácsoljon a fertőzöttségéből.
Az hogy EH-nál kapja meg a fertőzött a saját hordát támadva +50% bónuszát (ami szerintem alapból jogos elvárás, mint a gyémántoknál is a 33%), máris szintén adna némi pluszt löketet, nem csak fertőzésnek de az EH-nak is!
Hozzászólások - Aurri
Dátum: 2011.05.14. 16:15:33
Dátum: 2011.05.11. 19:51:04
Ha még lehet jelölni:
Végtelen határok (outer limits)
Anno tv2 tolta éjfél körül, most AXN sci-fi adja. Elég retro már tecnikailag, és a részek között nincs összefüggés, de nagyon-nagy ötletek és csattanók voltak olykor-olykor.
Végtelen határok (outer limits)
Anno tv2 tolta éjfél körül, most AXN sci-fi adja. Elég retro már tecnikailag, és a részek között nincs összefüggés, de nagyon-nagy ötletek és csattanók voltak olykor-olykor.
Dátum: 2011.05.07. 18:03:45
Mondjuk ezt jó lenne tudni tényleg így van-e (a kiírt eredmény nem releváns, mivel benne van a KH elleni eredmény is). Akár még lehetnének meglepetések is (bár a nagy számok törvénye alapján aligha).
Dátum: 2011.05.07. 09:25:11
Crass nem a plecsni a zavar senkit. Az hogy egy baromi jónak tűnő kezdeményezés teljesen el lett szúrva igazából teljesen banális dolgon. Nincs nincs csapatverseny, nincs taktika, nincs izgalom. Pedig erről szólna, nem? Ehhez képest van egy hentelős event, ahol a csapatjáték kimerül a "melyik hölgyre (csak Miklós miatt nem írtam más szinonimát) klikkeltek többen?" játékban. Senki ne győzzön meg arról, hogy ez baromi nagy taktikázást igényelt.
Én még mindig megfontolnám, hogy utolsó héten kerüljön be valami extra, mert ez így nagyon langyos. A legjobb ötlet már elhangzott: lehessen ellopni a győztes csatákkal a pontokat a kufároktól (+1-1). Már világmegváltás így sem lesz, olyan szakadék különbségek vannak, de gondoljatok csak bele ha az elejétől így ment volna az event, az mekkora móka lett volna. . Ha pl. titok az utolsó hétig a résztvevők száma és a csapateredmény, vagy mondjuk van egy résztvevőkkel fordítottan arányos szorzó, vagy az ösztönzés pont fordfítva lenne (vesztes kufárnőnek kell kevesebb győzelem), akkor talán lenne egy pici izgalom. Szerintem ez így csőd.
Én még mindig megfontolnám, hogy utolsó héten kerüljön be valami extra, mert ez így nagyon langyos. A legjobb ötlet már elhangzott: lehessen ellopni a győztes csatákkal a pontokat a kufároktól (+1-1). Már világmegváltás így sem lesz, olyan szakadék különbségek vannak, de gondoljatok csak bele ha az elejétől így ment volna az event, az mekkora móka lett volna. . Ha pl. titok az utolsó hétig a résztvevők száma és a csapateredmény, vagy mondjuk van egy résztvevőkkel fordítottan arányos szorzó, vagy az ösztönzés pont fordfítva lenne (vesztes kufárnőnek kell kevesebb győzelem), akkor talán lenne egy pici izgalom. Szerintem ez így csőd.
Dátum: 2011.05.05. 22:48:59
Aki első napokban ellőttek 150-200 PP-t . Rájuk gondolok. Nem egy ilyet ismerek. Lehet nem a legokosabban döntöttek, de a felfokozott eventre való várakozásban ez valahol érthető.
Igazából az a kufármedál valóban nem sokat oszt vagy szoroz. Van vagy nincs. De legalább azok akik a rúd rosszabbik végén állnak csapatversenyen, így kaphatnának esélyt a kompenzálásra egyénin.
Inkább maga a tudat bosszantó, hogy egy remek ötlet mennyire el van qrwa átgondolatlanság miatt. Tényleg nem kellett volna sok ahhoz hogy jó kis taktikus hentelgetés legyen a dologból.
Igazából az a kufármedál valóban nem sokat oszt vagy szoroz. Van vagy nincs. De legalább azok akik a rúd rosszabbik végén állnak csapatversenyen, így kaphatnának esélyt a kompenzálásra egyénin.
Inkább maga a tudat bosszantó, hogy egy remek ötlet mennyire el van qrwa átgondolatlanság miatt. Tényleg nem kellett volna sok ahhoz hogy jó kis taktikus hentelgetés legyen a dologból.
Dátum: 2011.05.05. 22:26:45
Az hogy a győztes csapatban vagy abban semmi kiemelkedő nincs, mákod volt, vagy taktikusan döntöttél pár nap kivárással/váltással.
Azt azért lássuk be, hogy csapatverseny maximum 1 napig létezett ebben a remekül átgondolt eventben.
Én a 1. csapat tagjait eleve kiszedném a toplistából díjazás szempontjából (mint maxos kvízmedálnál kvízolimpián), mert csak elveszik a lehetőséget azok elől akik megszívták a csapatválasztásnál az elején.
Azt azért lássuk be, hogy csapatverseny maximum 1 napig létezett ebben a remekül átgondolt eventben.
Én a 1. csapat tagjait eleve kiszedném a toplistából díjazás szempontjából (mint maxos kvízmedálnál kvízolimpián), mert csak elveszik a lehetőséget azok elől akik megszívták a csapatválasztásnál az elején.
Dátum: 2011.05.02. 17:29:43
Megkedveltem a katakombázást. Még egyszer sem csináltam ezt a játék folyamán. Szépen gyűlik ám jelentem a portyázáspont,cselekvéspont meg a térkapupont.
Talán valamikor előbújok újból erre a csudaeventre. Na nem bizti azért teljesen.
Talán valamikor előbújok újból erre a csudaeventre. Na nem bizti azért teljesen.
Igazad is van. Katakombában szép az élet. Ha rám hallgatsz elő sem bújsz, csak gyűjtöd a pontokat ravaszul.
Dátum: 2011.04.29. 18:24:26
Idézet: Homeropata - 2011.04.29. 11:19:43
10 pont. Így "talán" nem dölne el 24 óra alatt az event. A vesztésre álló kufárok erősebb hívei így a győzelemre állókat kellene hogy üssék. Hmmm... miylen szép kis csatározások és fordulatok lennének. Vagy ha lenne korrekciós faktor a követők számával fordított arányosan, mint az összes eddigi csapateventnél... De nincs.
Helyette most, aki akar még átáll a győzelemre álló kufárnőhöz, a többiek meg valahogy összehozzák az event végéig a szükséges győzelmeket és elfogadják hogy csapatuk veszített. Mindez pár nappal az event indulása után. Egy haverom mondta, hogy nem is érti amúgy miért a legjobban álló csapat kapja azt az előnyt, hogy kevesebb pont kell a győztes díjhoz. Szerinte a vesztésre álló csapatokat kellene motiválni. Ha pl. az utolsó kufárnő híveinek kellene -100 győzelem max díjhoz máris nem lenne ilyen egyszerű a képlet és előkerülne - a totálisan mellőzőtt- taktika. Mivel nem ez történik ő 2 nap után, 50 győztes csatát nullázva átállt Mariettához, mert amellett hogy fix medált kap még így, hogy bukta az eddigi győzelmeket, így is 50-el kevesebb győzelem kell a végén. Igaza van. Az a legszomorúbb az (és ez gyanítom nem egyedi eset) hogy pár szövivel megbeszéltük kit fogunk pártolni, de páran engedve a könnyű győzelemnek már pártolgatnak át a biztos winnerhez. Ez egyszerűen nincs átgondolva.
Az hentelős event alapvetően jó móka, de a csapatverseny jellege így eléggé kuka.
Lehetne azzal is taktikázni, hogy a nem csak a nyertes csapata nyer egy pontot győzelem esetén, hanem a vesztes csapata is veszít egy pontot. Így ha valamelyik csapat jól áll, nekiesnek a többiek, és simán kiegyenlítik az erőegyensúlyt.
10 pont. Így "talán" nem dölne el 24 óra alatt az event. A vesztésre álló kufárok erősebb hívei így a győzelemre állókat kellene hogy üssék. Hmmm... miylen szép kis csatározások és fordulatok lennének. Vagy ha lenne korrekciós faktor a követők számával fordított arányosan, mint az összes eddigi csapateventnél... De nincs.
Helyette most, aki akar még átáll a győzelemre álló kufárnőhöz, a többiek meg valahogy összehozzák az event végéig a szükséges győzelmeket és elfogadják hogy csapatuk veszített. Mindez pár nappal az event indulása után. Egy haverom mondta, hogy nem is érti amúgy miért a legjobban álló csapat kapja azt az előnyt, hogy kevesebb pont kell a győztes díjhoz. Szerinte a vesztésre álló csapatokat kellene motiválni. Ha pl. az utolsó kufárnő híveinek kellene -100 győzelem max díjhoz máris nem lenne ilyen egyszerű a képlet és előkerülne - a totálisan mellőzőtt- taktika. Mivel nem ez történik ő 2 nap után, 50 győztes csatát nullázva átállt Mariettához, mert amellett hogy fix medált kap még így, hogy bukta az eddigi győzelmeket, így is 50-el kevesebb győzelem kell a végén. Igaza van. Az a legszomorúbb az (és ez gyanítom nem egyedi eset) hogy pár szövivel megbeszéltük kit fogunk pártolni, de páran engedve a könnyű győzelemnek már pártolgatnak át a biztos winnerhez. Ez egyszerűen nincs átgondolva.
Az hentelős event alapvetően jó móka, de a csapatverseny jellege így eléggé kuka.
Dátum: 2011.04.27. 18:02:46
Sajnos az átlépkedés miatt nem egyszerűen megoldható, de a korrekt az lenne, ha a kufárnők csatái kapnánaak egy korrekciós módosítót a követőik számával arányosan. Mint az összes eddigi eventen, nem mellesleg. Így gyakorlatilag 24 óra alatt lefutott a harc, nincs verseny, nincs taktika, a pszichológia presszió működik, mindenki megy a győzteshez, aki nem ölt bele az első hetekben túl sok energiát. Ez így nem fair. Persze a 400 győzelem meglesz mindenkinek, aki kicsit is akarja (a KH miatt), viszont gyakorlatilag a csapatjáték bukott mielőtt igazán elkezdődhetett volna. Egy pontozótábla a lányok alá (1-10), kb ugyanazt a célt érné el, mint most (Pedig elvileg ez nem a sunázásról szól ugye.)
Dátum: 2011.04.12. 16:36:32
Magasabb szinten a közelharc valóban fajsúlyosabb, mivel alacsonyabb szinten az állatok elnyelése közelíti a közelharci sebzéseket. Magasabb szinten ez szerencsére nincs azért így, ahogy jönnek az egyre nagyobb alapsebzésű fegyverek, de határozottan emlékszem erre a jelenségre, emlékeim szerint 30-40. szint környékén tetőzött. Igaz a védekezés meg általában jóval magasabb a támadásnál -a felszerelések miatt elsősorban- így 2-3-nál több ütésváltás ritkán esik azonos erősségű karakterek között.
Az igaz hogy két közel azonos erejű karakter között jellemzően a varázslatkör dönt. Márpedig a bajnokin az esélyesek közel azonos erejűnek számítanak. A tau/krit.vari előny szerintem elhanyagolható amellett a tény mellett, hogy a varázslat bejön vagy besül. Én akkor már sokkal inkább erő/krit ütésre szavazok, az előbbit ugyanis öröklik a majdnem mindig beütő állatok is, a krit ütés pedig nem 1x130%-ot számít, hanem 6x200%-ot). Ami lényeges viszont az IQ mellett, két azonos erejű karakter szintjén az a szerencse: 20%-nyi random különbséget okozhat a maxos szerencse előny -MIklós kommentje alapján varikörönként ÉS ütésenként stattól függetlenül (megoszlanak ugyan a vélemények, hogy mekkora mértékben, én a wiki féle 3szerencse/1%-os infót fentartásokkal kezelném). AZaz akármekkora az IQ-d ha lényegesen kisebb a szerencséd 30% eséllyel bukod a varikört, az ellenfél pedig 30% eséllyel hozza (igaz maxos szerencsénél is van 10% eséyled bukóra). Ugyanez minden támadásánl is igaz. EZ rettenetesen magas szám, ahhoz hogy egy hardnak nevezhető, kiélezett kategóriában (V1-en ilyet lehet találni 60-80. szint között pl., ahol mindig 100 felett van az indulók száma és mindig több sokszoros bajnok esik egy kategóriába, nem a 20 fős 4-5 fordulós mini-kategóriákról beszélek) megengedhesse bárki, aki babérkokra tör, hogy hanyagolja ezt a statot.
u.i.: honnan lehet olyan scriptet szerezni ami minden mondat végére !-et tesz?
Az igaz hogy két közel azonos erejű karakter között jellemzően a varázslatkör dönt. Márpedig a bajnokin az esélyesek közel azonos erejűnek számítanak. A tau/krit.vari előny szerintem elhanyagolható amellett a tény mellett, hogy a varázslat bejön vagy besül. Én akkor már sokkal inkább erő/krit ütésre szavazok, az előbbit ugyanis öröklik a majdnem mindig beütő állatok is, a krit ütés pedig nem 1x130%-ot számít, hanem 6x200%-ot). Ami lényeges viszont az IQ mellett, két azonos erejű karakter szintjén az a szerencse: 20%-nyi random különbséget okozhat a maxos szerencse előny -MIklós kommentje alapján varikörönként ÉS ütésenként stattól függetlenül (megoszlanak ugyan a vélemények, hogy mekkora mértékben, én a wiki féle 3szerencse/1%-os infót fentartásokkal kezelném). AZaz akármekkora az IQ-d ha lényegesen kisebb a szerencséd 30% eséllyel bukod a varikört, az ellenfél pedig 30% eséllyel hozza (igaz maxos szerencsénél is van 10% eséyled bukóra). Ugyanez minden támadásánl is igaz. EZ rettenetesen magas szám, ahhoz hogy egy hardnak nevezhető, kiélezett kategóriában (V1-en ilyet lehet találni 60-80. szint között pl., ahol mindig 100 felett van az indulók száma és mindig több sokszoros bajnok esik egy kategóriába, nem a 20 fős 4-5 fordulós mini-kategóriákról beszélek) megengedhesse bárki, aki babérkokra tör, hogy hanyagolja ezt a statot.
u.i.: honnan lehet olyan scriptet szerezni ami minden mondat végére !-et tesz?
Dátum: 2011.03.31. 00:27:16
Félreértettelek elnézést. Valami ilyesmiről beszélek én is.
Dátum: 2011.03.30. 21:43:03
Ariel asszem ezt még Jerikóval erőltettétek - és emlékeim szerint túl sok támagatót nem nyertetek meg az ötletetekkel... Szvsz is az egyik legrosszabb megoldás lenne, nem sokkal meredekebb ettől egy free for all portyaszisztéma. Akkor ugyan mi értelme lenne taktikázni, startégiákat kidolgozni, hogy jó karaktereket csinálj, ha +120 szintről lever egy -amúgy sokkal gyengébb kvalitású, de régebb óta játszó- játékos - mert a rendszer vmi alapján egy súlycsoportba sorolta veled. Nyilván a legrosszabb NB1-es is rommá veri a legjobb NB3-ast erőlködés nélkül, ez neki nem pálya, az NB3-as bajnoknak viszont nem kicsit demoralizáló (és akkor nem beszéltünk az átlagjátékosokról, nekik most is pont elég a saját szinttársaiktól rettegni). A szint alapú leosztás egy pvp játékban nagyon is rendben van - legfeljebb a portya-hatósugárral van gond: van aki szerint sok, van aki szerint kicsi.
Sajnos kevés esélyt látok én is arra, hogy mozduljon a jelenlegi szisztéma, pedig pont a gyengébbeknek kedvezne leginkább a dolog - talán kevesebben választanák őket biztos célpont reményében. Én biztosan nem ütnék lefelé, ha nem lenne nagyságrenddel kifizetődöbb, mint mondjuk hasonló erejű karikkal próbálkozni.
Sajnos kevés esélyt látok én is arra, hogy mozduljon a jelenlegi szisztéma, pedig pont a gyengébbeknek kedvezne leginkább a dolog - talán kevesebben választanák őket biztos célpont reményében. Én biztosan nem ütnék lefelé, ha nem lenne nagyságrenddel kifizetődöbb, mint mondjuk hasonló erejű karikkal próbálkozni.
Dátum: 2011.03.30. 20:29:59
Birka: Visszaélések mindig vannak és lesznek. Sőt jelen rendszerben a Csuhi-féle krea móka óta gyakorlatilag legalizáltan kereshet két fél krea limitnyi LE-t összebeszéléssel oda-vissza (és nem is vagyok meggyőződve hogy nincsennek ilyen partnerek). Alapvetően nem abból akartam kiindulni, hogy lesznek akik viszsaélnek ezzel (sőt eszembe sem jutott, de ezt nyilván ki kellene vhogy csukni), hanem pl abból, hogy erősebb ellenféltől x%-al többet lehet rabolni, vagy ha buksz ellen nem nyelsz be annyit TP-t, vagy fene tudja. A pókok nem igazán erősödnélnek, mivel náluk kevés erősebb ellenfél van (az is pók ), így ritkán/sehogy nem kattana ez a bónusz.
A felfelé ütéses 0 LE/sok TP-vel kellene kezdeni valamit. Rettenetesen sokat árt egy rossz széria egy karinak (szerintem a legtöbben végig sem gondolják a hatását cska csodálkoznak hogy egy idő után xar lesz a karijuk). AZ EH nem válasz, mivel az is a lefelé ütést támogatja, a TP rendszerhez nem igazán nyúl ugyanis hozzá.
A felfelé ütés alapból nem egyenlő erősebb ellenfelek ütésével, ezt jól tudjuk. Viszont felfelé ütögetés a portyalistából random jó eséllyel egyenlő a karid megtömésével, rettenetes LE mellett (nem a toppókokról beszélek, ők köszönik jól elvannak 30 PP-n is, de nem is őket kell félteni). Márpedig ha ettől tart valaki nem üt felfelé, ergo lassabban lép szintet. A lefelé ütlegelés pedig mindkét félnek demoralizáló egy idő után.
Ariel: Nem is írtam képletet,konkrét javaslatot sem. De lehetne vmi összstat/szaki szerinti összehasonlítás. Sajnos nem tudom a megoldást, de ha egyetértektek (mint ahogy látom hogy nem), el lehetne ezen a vonalon indulni. Az látható hogy jelen rendszer torz, a gyáva játékot támogatja, a kívánt cél a beválallósabb játék kellene hogy legyen. Focizzon midnenki a saját ligájában.
A felfelé ütéses 0 LE/sok TP-vel kellene kezdeni valamit. Rettenetesen sokat árt egy rossz széria egy karinak (szerintem a legtöbben végig sem gondolják a hatását cska csodálkoznak hogy egy idő után xar lesz a karijuk). AZ EH nem válasz, mivel az is a lefelé ütést támogatja, a TP rendszerhez nem igazán nyúl ugyanis hozzá.
A felfelé ütés alapból nem egyenlő erősebb ellenfelek ütésével, ezt jól tudjuk. Viszont felfelé ütögetés a portyalistából random jó eséllyel egyenlő a karid megtömésével, rettenetes LE mellett (nem a toppókokról beszélek, ők köszönik jól elvannak 30 PP-n is, de nem is őket kell félteni). Márpedig ha ettől tart valaki nem üt felfelé, ergo lassabban lép szintet. A lefelé ütlegelés pedig mindkét félnek demoralizáló egy idő után.
Ariel: Nem is írtam képletet,konkrét javaslatot sem. De lehetne vmi összstat/szaki szerinti összehasonlítás. Sajnos nem tudom a megoldást, de ha egyetértektek (mint ahogy látom hogy nem), el lehetne ezen a vonalon indulni. Az látható hogy jelen rendszer torz, a gyáva játékot támogatja, a kívánt cél a beválallósabb játék kellene hogy legyen. Focizzon midnenki a saját ligájában.
Dátum: 2011.03.30. 18:59:46
Bár nem tudom miért ide, de mivel itt volt téma:
- reliknerfelés tényleg csúnya dolog. Taktiákat vág taccsra. Nekem pl van rejtőköpenyem, kristálygömböm. Amennyi nerfet eza két cucc - közvetve- kapott az nem tudnám két kezemen sem összeszámolni. Tudom trendi megmagyarázni, hogy tulajdonképpen a cuccok semmit nem változtak, de aki valóban így gondolja és erről meg is képes győznia másikat, annak javasolom inkébb a politikusi pályát.
Így teljesen megértem a szakarabeuszosok - vagy mondjuk inspirátor-tulajok- aggodalmait is, mégiscsak az egyik legeértékesebb relikről van szó, amire 1-2 évig(!) kellett gyűjteni rendületlenül.. Én is beleszadtam ergyszer egy szkarába teli zsebbel, buktam is szép összeget, de okos játékos ellen jellemzően maximum ennyiszer kamatozik - ÖSSZESEN. Azóta figyelek és vagy teli kamrával megyek szkara ellen vagy sehogy. Nem mellesleg van ellene eszencia is, ha valaki annyira baxik felhasználni mert a 12. megaeszenciára gyúr és inkább kisírja a JV-nél, hogy legyen szkara ellen AF skill (mert nyilvánvaló hogy megint egy háttérban sutyorgó nyalakodásának hatásait élvezhetik a szkara tulajok) - nos erre a jellemre nehéz megfelelő jelzőt találni.
- gyémántbónusz: én régóta vártam arra a történelmi pillanatra ami nemrég az új eventes topicban elhangzott Miklós szájából, hogy a gyéméntok 30%-a az tulajdonképpen sokkal inkább konvergál az 5%-hoz. Igaz meg lehet ezt is magyarázni, mint pl a rejtőköpeny esetén meg is lett, de ez a játékosok (így a fizető játékosok) több mint felét kitevő gyémántokat aligha nyugtatja meg. Igazából arra vagyok kiváncsi el lesz e továbbiakban tusolva ez a dolog, vagy most hogy hivatalosan is meg lett erősítve hogy a 30% szemfényvesztés (értsd: amikor az emberfia rábök a gyémánt hordára full kezdőként qrwára nem erre számít) lesz e előrelépés. Én speciel az EH-s gyéméntbónuszt is neszesemmifogdmegjól-nak érzem. Ha ott legalább megkapnák a 30%-ot, akkor lehet a skill is népszerűbb lenne (amit a JV annyira forszírozna) és a gémántok is kapnának végre valami kis alamizsnát.
- Portya, Lefelé ütés: a játék fejlesztés topicban most fejtettem ki erről hosszasan a véleményem. Van LE a portyában, -akáér felfelé ütve is- de csak igen türelmesek és időmilliomosok számára. Ők a legjobb PÓKok - hiába divat azt állítani, hogy kevés időt igényel, ez nem így van, a jó munkához (rabláshoz) idő kell. Ha van kémgömb a hatékonyság nőhet, de a ráfordított idő csak tovább növekszik ( tapasztalat). Szóval a mezei játékosok számára felfelé ütés 1-1 besikerült kósza rablás mellett, továbbra is a nagy TP-kről a nagy nullákról és a káromkodásokról szól - többnyire. Lefelé ütve sincs több LE -sőt- de gyengébbek az ellenfelek, kevesebb a a TP, és - egyetértve Darahval- több az ellenfelekben az Ép (pont a HP% miatt!!) - ezért jóval alkalmasabbak ismételhető küldetésekre (és a lényeg egy bizonyos szint felett ez).
Ez lehangoló tendencia és ezen változtatni kellene.
Érje meg felfelé ütni, érje meg erős ellenfeleket támadni. Bátor játékot nem büntetni, jutalmazni kellene - végre!
Projekció, szlovák-farmvédelem: Birka én v3-on nem játszottam soha, de úgy látom te meg V1-el nem vagy túlzottan képben. Mindkettő kardinális probléma 70-80. szint környékén is. A sunyin behozott szlovák-farmvédelemnél drasztikusabb portyanerfet már régen láttam - mellesleg. Jutalmazzuk a mindent lexaró - soha nem fizető- játékosokat, büntessük azokat, akiknek néha volt némi sikerélméményük miattuk (itt nem a topPókokat féltem, nekik eddig is eztán is meglesz a napi betevőjük).
- reliknerfelés tényleg csúnya dolog. Taktiákat vág taccsra. Nekem pl van rejtőköpenyem, kristálygömböm. Amennyi nerfet eza két cucc - közvetve- kapott az nem tudnám két kezemen sem összeszámolni. Tudom trendi megmagyarázni, hogy tulajdonképpen a cuccok semmit nem változtak, de aki valóban így gondolja és erről meg is képes győznia másikat, annak javasolom inkébb a politikusi pályát.
Így teljesen megértem a szakarabeuszosok - vagy mondjuk inspirátor-tulajok- aggodalmait is, mégiscsak az egyik legeértékesebb relikről van szó, amire 1-2 évig(!) kellett gyűjteni rendületlenül.. Én is beleszadtam ergyszer egy szkarába teli zsebbel, buktam is szép összeget, de okos játékos ellen jellemzően maximum ennyiszer kamatozik - ÖSSZESEN. Azóta figyelek és vagy teli kamrával megyek szkara ellen vagy sehogy. Nem mellesleg van ellene eszencia is, ha valaki annyira baxik felhasználni mert a 12. megaeszenciára gyúr és inkább kisírja a JV-nél, hogy legyen szkara ellen AF skill (mert nyilvánvaló hogy megint egy háttérban sutyorgó nyalakodásának hatásait élvezhetik a szkara tulajok) - nos erre a jellemre nehéz megfelelő jelzőt találni.
- gyémántbónusz: én régóta vártam arra a történelmi pillanatra ami nemrég az új eventes topicban elhangzott Miklós szájából, hogy a gyéméntok 30%-a az tulajdonképpen sokkal inkább konvergál az 5%-hoz. Igaz meg lehet ezt is magyarázni, mint pl a rejtőköpeny esetén meg is lett, de ez a játékosok (így a fizető játékosok) több mint felét kitevő gyémántokat aligha nyugtatja meg. Igazából arra vagyok kiváncsi el lesz e továbbiakban tusolva ez a dolog, vagy most hogy hivatalosan is meg lett erősítve hogy a 30% szemfényvesztés (értsd: amikor az emberfia rábök a gyémánt hordára full kezdőként qrwára nem erre számít) lesz e előrelépés. Én speciel az EH-s gyéméntbónuszt is neszesemmifogdmegjól-nak érzem. Ha ott legalább megkapnák a 30%-ot, akkor lehet a skill is népszerűbb lenne (amit a JV annyira forszírozna) és a gémántok is kapnának végre valami kis alamizsnát.
- Portya, Lefelé ütés: a játék fejlesztés topicban most fejtettem ki erről hosszasan a véleményem. Van LE a portyában, -akáér felfelé ütve is- de csak igen türelmesek és időmilliomosok számára. Ők a legjobb PÓKok - hiába divat azt állítani, hogy kevés időt igényel, ez nem így van, a jó munkához (rabláshoz) idő kell. Ha van kémgömb a hatékonyság nőhet, de a ráfordított idő csak tovább növekszik ( tapasztalat). Szóval a mezei játékosok számára felfelé ütés 1-1 besikerült kósza rablás mellett, továbbra is a nagy TP-kről a nagy nullákról és a káromkodásokról szól - többnyire. Lefelé ütve sincs több LE -sőt- de gyengébbek az ellenfelek, kevesebb a a TP, és - egyetértve Darahval- több az ellenfelekben az Ép (pont a HP% miatt!!) - ezért jóval alkalmasabbak ismételhető küldetésekre (és a lényeg egy bizonyos szint felett ez).
Ez lehangoló tendencia és ezen változtatni kellene.
Érje meg felfelé ütni, érje meg erős ellenfeleket támadni. Bátor játékot nem büntetni, jutalmazni kellene - végre!
Projekció, szlovák-farmvédelem: Birka én v3-on nem játszottam soha, de úgy látom te meg V1-el nem vagy túlzottan képben. Mindkettő kardinális probléma 70-80. szint környékén is. A sunyin behozott szlovák-farmvédelemnél drasztikusabb portyanerfet már régen láttam - mellesleg. Jutalmazzuk a mindent lexaró - soha nem fizető- játékosokat, büntessük azokat, akiknek néha volt némi sikerélméményük miattuk (itt nem a topPókokat féltem, nekik eddig is eztán is meglesz a napi betevőjük).
Dátum: 2011.03.30. 18:22:14
Altair: 10 pontos összefoglalás a VU legkardinálisabb hiányosságairól.
- HÁBORÚ. Már el is felejtettem hogy létezik. Pedigf miylen jó is volt. Anno lazán elvertem kb fél szintnyi üres TP-t a győzelem reményében. Viszont mivel az üres TP továbbra is büntetés a karakternek, nem feltétlenül pótolja a játékélmény és a győzelemért járó eufória is elmarad, ha meglátjuk a pártízezres kúttöltést, realizáljuk a többszáz PP-nyi veszteséget és azt hogy 2-3 agresszív háború végére az is hülyére ver, akit eddig simán fogtunk. Baromi egyszerű lenen az a megoldás amit régebben ajánlottak többen: háborúban be lehet kapcsolni egy gombot, amivel nincs se TP, se LE nyereség győzelem esetén. Probléma: kiszűrni a kamu háborúkat és a végtelen ismételhetőzést (megoldás: ha a gomb aktív, nem élnek az ismételhető küldik, vagy háborúzó felek közt nem számít a küldi). Értzéksebb jutalom, kevesebb karakterrongálás. Ez az alap, ezenkívül számtalan ötletlés elhangzott erre szóló topicban.
- PORTYARENDSZER, lefelé támadás: csak pár ok miért éri meg: kevés TP (ha nincs LE akkor sem bukok nagyot), EH-nál legjobb LE/TP arány, gyengébb ellenfelek - kevesebb Ép veszteség, biztosabb ütésarány (ismételhető küldik), magasabb ÉP arány az ellenfeleknek lefelé ütve (tovább bírja a célpont- megintcsak jobb ismételhető küldi arány). Miért NEM éri meg felfelé ütni: jelentősen TÖBB TP (TÖBB ÜRES TP == karakterrongálás--> büntetés), erősebb + kevesebb ÉP-jű ellenfelek aránya nagyobb (rossz ismételhető küldi arány). Alapvető egy korlátozott portyahatósugarú játékban, hogy senki sem a globális, hanem a lokális játékerőt nézi. Azaz hiába is erőlteti a JV és hiába bizonygatta heroikusan anno a bölcs Asmodeus Mortimer (könnycsepp elmorzsol), hogy TP-t kapni jó, manapság ezt már egyre kevesebben hiszik el... LE-t kapni jó, méghozzá minél többet szintlépés előtt. Ez a lényeg. Ez nem egy hagyományos RPG, hanem egy webes pvp játék, és nem is lesz soha más, Tudomásul kellene venni, hogy a játékosok mindig csak egy szűk réteggel kerülnek igazi interkacióba, és csak hozzájuk viszonyítva érdekeltek jónak/jobbnak lenni. De al énynege modnandómnak: lefelé azért üt az ember mert jelen rendszerben kifizetődő, megfordítva: felfelé ütni (extrém türelmes játék, biztos farmok, esetleg kristályömb és/vagy faxmák hiányában) nem kifizetődő. És bár magam ellen beszélek, de ez baromira nem jó. Az egy dolog, hogy uncsi és kicsit patkány dolog, de nem kicsit lehet demoralizáló olvasni a 8-10 szintes (magasabb szinten még nagyobb szintkülönbségű) betámadoktól elszenvedett piros üzeneteket és kipihenni az elszenvedett extrém sérüléseket.
Sokkal jobban preferálnám, ha a JV a BÁTOR játékot támogatná és honorálná végre. Úgy mint: felfelé ütve nem büntet extrém TP-vel - még ha igazán nagy rablások 15%-ról felbukkanás esetén is van: nem éri meg szarozni vele(kémkedés, frissítgetés, matekolás, sok bekalkulált árnyékravetődés, stb), ha lefelé ütve -EH nélkül!- produkál 750 LE/TP-s átlagot az ember. Akár egy oylan módszert is elviselhetőnek tartanék, ahol a közel azonos vagy még erősebb karik ellen indított támadás esetén sokkal jobb rablásaránnyal jutalmaz a bevállalásért a JV. Mindenki edzen a saját csoportjában. Azt látom hogy NB1-es NB3-ban tolja, mert úgy egyszerűbb. Én is ezt teszem, mert ezt forszírozza (ha nem is tudatosan) a vezetés. De ha megérné direkt erős karakterekre menni (én speciel most is megteszem az izgalom kedvéért, de sokkal neccesebb eredménnyel - viszont legalább élvezem), és nem lenne iylen szintű brutális TP büntetés felfelé ütve (árnyékravetődés esetén), akkor sokkal többen játszanának beválallós, izgalamsabb játékot, amegszokott monoton, demoralizáló bevált módszerek helyett.
- SZINTLÉPÉS: OK, szintet kell lépni ez elemi érdeke a játéknak. Elfogadom, mint ahogy az AF-et jó kezdeményezésnek tartom. Végre a TP mint jutalom jelenik meg. Viszont a pvp játékokat - és a végzetúr sme kivétel ebben- nem a szintlépés, hanem a bevétel (jelen esetben LE) mozgatja. Amíg a 1 vadászatért (VF nélkül) megközelítőleg 10-edannyi (!) LE-t kapok, mint egy jobb lefelé ütlegelős ismételhető portya széria után minek büntetném magam a vadászattal? Volt egy korrekt és békés alternatíva, a láthatatlan- VF de azt kihúztátok a játékosok lába alól (illetve nevetséges és felháborító kiskapuval ez továbbra is kijátszható), pedig az nagyságrenddel békésebb és korrektebb volt, mint lefelé alázni a játékosokat. Rendben ne tötymörögjünk. Lépjünk szintet. De ne azért mert szeretné a JV. Hanem azért, hogy nekem is megérje.
- ISMÉTELEHTŐ KÜLDIK, LEHETŐSÉGEK BŐVÍTÉSE: 100 küldi után sokaknak ez az elsődleges bevételi forrás, és ezeket pörgetik, erre építik fel a napi-heti játékukat. És bizony aza tizenpár küldi kicsit monoton. Én javasolnám a folyamatos bővítés mellett az esetleges félévenkénti felülvizsgálatot (olyasmit mint volt legutóbb, de komolyabb mértékben). Megint magam ellen beszélek, de a nem árt néha változtatni a dolgokon, a változatosság gyönyörködtet. HA teszem azt kihúzzák alólam a kábítást szívok ugyan én is, de mindenki más is megfosztódik ettőla lehetőségtől, de ha jön helyette valami más küldik, hát elkezdek azon agyalni hogy azokat hogyan csináljam m8ár ha ki vannak egyensúlyozva) és új stratégiákat szövök. Persze a legszerencsésebb -mint mindig- ha NEM elveszünk, hanem ADUNK, azaz bővül a paletta, méghozzá versenyképes, kiegyensúlyozott alternatívákkal - időről-időre. Ez a szép ebben a játékban, gondolom a legtöbben ezért szeretik és csinálják és nem azért hogy éveken keresztül ugyanazt a monoton taktikát tolják. Én kb 4-5x váltottam full taktiktát, ahogy haladtam előre a játékban, részben azért mert bővült a repertoár (ez pozitív), részben azért mert egy taktikára épülő alapstratégiát/reliket megnerfeltek (ez viszont negatív - láthatatléan nerf- rejtőköpeny kuka, lassan mindenki tudatpajzssal rohangál aki számít, plusz AF is van ellene, meg nerfet is kapott - kristálygömb is gyengült, bár még mindig erős tud lenni ha sok az ember szabadideje). Alapszabály itt is (megint leírom) A játék és a játékosok lehetőségeit úgy kell alakítani, hogy ne elvegyetek, hanem adjatok.
- HALOTT JÁTÉKOSOK: Valóban jók ismételhetőkhöz a halott karik, sőt a toplistán is jól mutatnak. DE torzítják a valós képet, és megzavarják a portyalistát is, sokkal több a 0 LE/sok TP miattuk. Egy másik játékban ezt úgy oldották meg, hogy x idő (mondjuk fél év) után a karaktereket támadva X%(az idő múlásával egyre növekvő) eséllyel ki lehetett őket végleg végezni. Ez esetben egy jelképes +statot adó eszenciát/trófeát nyertek ki belőlük a kivégző játékosok. Ez jópofa dolog volt, maguk a játékosok irtották ki a felesleget a toplistáról. Ha pusztán mondjuk szürkén világítana aki nem lépett be mondjuk 1 hónapja (és mondjuk feketén aki fél éve) már az nagy előrelépés lenne. A kamu manakonstizokkal meg nem tudom lehet-e bármit tenni, amíg hallgat5ólagosan legalizált a multizás (na ilyen sincs egyik másik pvp játékban se,m az biztos). Viszont a halott karikkal manakonstizó épület jó ötlet. Olyannyira, hogy ezzel le lehetne venni a nem halott, ahnem hús-vér, ám reggel munkába igyekvő és -neadjisten- családi életet élő "végzeturak" válláról a konstizás teljesen feles terhét. Pl épület tudná, hogy beállítod, mikor akarsz másnap konstizni, sőt azt is utána milyen szetre akarsz váltani (prémium funkció esetén). Bár ezt szerintem a kényelmi funkciónak alapból kellene tudni.
"- A térkapu által adott ékszerek, fókuszkristályok is csupán dukátnak jók az AH-ba.
Ezt sem értem, miért ugyanaz 10-es és 100-as szinten. Ne már!!!
Ez is lehetne akár eventes relikkel megbütykölni, hogy bizonyos karakterszint felett, akár kettő-három
ugyanolyan kristály hatása összeadódjék és ezek egyszerre beépíthetőek legyenek. Simán el tudnám
képzelni, nevet adjak egy magam által kreált kristálynak, nyakláncnak és azt felaggassam az amúgy is
számottevő dísszel kirakott karácsonyfámra!!! "
- Ezt csak beidéztem, mivel az összebarkácsolható térkapus fókuszok ötlete nagyon átjött, minden magunkfajta elvetemült imádja az ilyesmit :-)
- KÉNYELMI DOLGOK: van egy rakás dolog, ami még mindig nagyon körülméynes és monoton (még a rengeteg fellelhető féllegál kényelmi script ellenére is ). Fentebb említetettem a konstizást, amit nagyon sokan reggel szoktak többnyir megejteni, gyakorlatilag csak ezért bejelentezve a zuhany és a reggeli között munkába rohanva (vagy csak én vagyok ennyire fanatik? )
Ezen kívül ha lenne pl. egy kalandrelik ami azt tudja, hogy nem kell mindig felvenni a szakicsökkentő/tulcsökkentő/vásásláscsökkentő nyakit/gyűrűt, hanem elég ha nálunk van és amikor növelünk/veszünk valamit csak leellenőrizné a proggi melyik a legjobb cuccos nálunka témában - no az marha jó lenne. Egy rakás feles katitngatástól, idegeskedéstől spórolnátok meg a játékosokat.
De pl. az állatok ügye sem oldódodott meg teljesen, bár rengeteg a pozitív előrelépés, még mindig túl sok idő és körülményeskedés egy nagyobb állatfarm nevelegetése. Nagyon sok a feleslegesen felugró megerősítő abalak (pl szeteknél, minek kérdez rá, hogy biztosan akarok-e öltözetet váltani? Mi a fenét bukok ha félrekattintok? Némi ÉP-t? Inkább bukjam be de ne kelljen naponta 10x feleslegesen kattintanom). Ezek apró változtatások, mégis renget3eg időt takarítanak meg a hűséges -előfizető- játéksooktól.
- Még egy dolgot megmelítek (vesszőparipám ez is): a bajnoki az egyik legjobban várt esemény a VU játékosok életében, mégis elképesztően puritán módon van lebonyolítva. Egyetlen fa-rendszerű összefoglaló táblázat a bajnoki végén (kategóriánként) baromi nagyot dobna a színvonalán, szinte semmi befektetéssel. Ezt böngészhetnék utólag a játékosok a bajnoki menüpont alatt.
Végül: a VU még mindig egy baromi jó, élvezhető és sok lehetőséget rejtő játék, viszont van benne pár idegesítő tendencia, és ha már módunk van rá hogy javasoljunk és meg van az illúziója(néha láthatóan annál is több), hogy beleszóljunk az alakulásába miért ne tegyük meg?
u.i.: respect annak aki végigolvasta, nem volt egyszerű bepötyögni...
- HÁBORÚ. Már el is felejtettem hogy létezik. Pedigf miylen jó is volt. Anno lazán elvertem kb fél szintnyi üres TP-t a győzelem reményében. Viszont mivel az üres TP továbbra is büntetés a karakternek, nem feltétlenül pótolja a játékélmény és a győzelemért járó eufória is elmarad, ha meglátjuk a pártízezres kúttöltést, realizáljuk a többszáz PP-nyi veszteséget és azt hogy 2-3 agresszív háború végére az is hülyére ver, akit eddig simán fogtunk. Baromi egyszerű lenen az a megoldás amit régebben ajánlottak többen: háborúban be lehet kapcsolni egy gombot, amivel nincs se TP, se LE nyereség győzelem esetén. Probléma: kiszűrni a kamu háborúkat és a végtelen ismételhetőzést (megoldás: ha a gomb aktív, nem élnek az ismételhető küldik, vagy háborúzó felek közt nem számít a küldi). Értzéksebb jutalom, kevesebb karakterrongálás. Ez az alap, ezenkívül számtalan ötletlés elhangzott erre szóló topicban.
- PORTYARENDSZER, lefelé támadás: csak pár ok miért éri meg: kevés TP (ha nincs LE akkor sem bukok nagyot), EH-nál legjobb LE/TP arány, gyengébb ellenfelek - kevesebb Ép veszteség, biztosabb ütésarány (ismételhető küldik), magasabb ÉP arány az ellenfeleknek lefelé ütve (tovább bírja a célpont- megintcsak jobb ismételhető küldi arány). Miért NEM éri meg felfelé ütni: jelentősen TÖBB TP (TÖBB ÜRES TP == karakterrongálás--> büntetés), erősebb + kevesebb ÉP-jű ellenfelek aránya nagyobb (rossz ismételhető küldi arány). Alapvető egy korlátozott portyahatósugarú játékban, hogy senki sem a globális, hanem a lokális játékerőt nézi. Azaz hiába is erőlteti a JV és hiába bizonygatta heroikusan anno a bölcs Asmodeus Mortimer (könnycsepp elmorzsol), hogy TP-t kapni jó, manapság ezt már egyre kevesebben hiszik el... LE-t kapni jó, méghozzá minél többet szintlépés előtt. Ez a lényeg. Ez nem egy hagyományos RPG, hanem egy webes pvp játék, és nem is lesz soha más, Tudomásul kellene venni, hogy a játékosok mindig csak egy szűk réteggel kerülnek igazi interkacióba, és csak hozzájuk viszonyítva érdekeltek jónak/jobbnak lenni. De al énynege modnandómnak: lefelé azért üt az ember mert jelen rendszerben kifizetődő, megfordítva: felfelé ütni (extrém türelmes játék, biztos farmok, esetleg kristályömb és/vagy faxmák hiányában) nem kifizetődő. És bár magam ellen beszélek, de ez baromira nem jó. Az egy dolog, hogy uncsi és kicsit patkány dolog, de nem kicsit lehet demoralizáló olvasni a 8-10 szintes (magasabb szinten még nagyobb szintkülönbségű) betámadoktól elszenvedett piros üzeneteket és kipihenni az elszenvedett extrém sérüléseket.
Sokkal jobban preferálnám, ha a JV a BÁTOR játékot támogatná és honorálná végre. Úgy mint: felfelé ütve nem büntet extrém TP-vel - még ha igazán nagy rablások 15%-ról felbukkanás esetén is van: nem éri meg szarozni vele(kémkedés, frissítgetés, matekolás, sok bekalkulált árnyékravetődés, stb), ha lefelé ütve -EH nélkül!- produkál 750 LE/TP-s átlagot az ember. Akár egy oylan módszert is elviselhetőnek tartanék, ahol a közel azonos vagy még erősebb karik ellen indított támadás esetén sokkal jobb rablásaránnyal jutalmaz a bevállalásért a JV. Mindenki edzen a saját csoportjában. Azt látom hogy NB1-es NB3-ban tolja, mert úgy egyszerűbb. Én is ezt teszem, mert ezt forszírozza (ha nem is tudatosan) a vezetés. De ha megérné direkt erős karakterekre menni (én speciel most is megteszem az izgalom kedvéért, de sokkal neccesebb eredménnyel - viszont legalább élvezem), és nem lenne iylen szintű brutális TP büntetés felfelé ütve (árnyékravetődés esetén), akkor sokkal többen játszanának beválallós, izgalamsabb játékot, amegszokott monoton, demoralizáló bevált módszerek helyett.
- SZINTLÉPÉS: OK, szintet kell lépni ez elemi érdeke a játéknak. Elfogadom, mint ahogy az AF-et jó kezdeményezésnek tartom. Végre a TP mint jutalom jelenik meg. Viszont a pvp játékokat - és a végzetúr sme kivétel ebben- nem a szintlépés, hanem a bevétel (jelen esetben LE) mozgatja. Amíg a 1 vadászatért (VF nélkül) megközelítőleg 10-edannyi (!) LE-t kapok, mint egy jobb lefelé ütlegelős ismételhető portya széria után minek büntetném magam a vadászattal? Volt egy korrekt és békés alternatíva, a láthatatlan- VF de azt kihúztátok a játékosok lába alól (illetve nevetséges és felháborító kiskapuval ez továbbra is kijátszható), pedig az nagyságrenddel békésebb és korrektebb volt, mint lefelé alázni a játékosokat. Rendben ne tötymörögjünk. Lépjünk szintet. De ne azért mert szeretné a JV. Hanem azért, hogy nekem is megérje.
- ISMÉTELEHTŐ KÜLDIK, LEHETŐSÉGEK BŐVÍTÉSE: 100 küldi után sokaknak ez az elsődleges bevételi forrás, és ezeket pörgetik, erre építik fel a napi-heti játékukat. És bizony aza tizenpár küldi kicsit monoton. Én javasolnám a folyamatos bővítés mellett az esetleges félévenkénti felülvizsgálatot (olyasmit mint volt legutóbb, de komolyabb mértékben). Megint magam ellen beszélek, de a nem árt néha változtatni a dolgokon, a változatosság gyönyörködtet. HA teszem azt kihúzzák alólam a kábítást szívok ugyan én is, de mindenki más is megfosztódik ettőla lehetőségtől, de ha jön helyette valami más küldik, hát elkezdek azon agyalni hogy azokat hogyan csináljam m8ár ha ki vannak egyensúlyozva) és új stratégiákat szövök. Persze a legszerencsésebb -mint mindig- ha NEM elveszünk, hanem ADUNK, azaz bővül a paletta, méghozzá versenyképes, kiegyensúlyozott alternatívákkal - időről-időre. Ez a szép ebben a játékban, gondolom a legtöbben ezért szeretik és csinálják és nem azért hogy éveken keresztül ugyanazt a monoton taktikát tolják. Én kb 4-5x váltottam full taktiktát, ahogy haladtam előre a játékban, részben azért mert bővült a repertoár (ez pozitív), részben azért mert egy taktikára épülő alapstratégiát/reliket megnerfeltek (ez viszont negatív - láthatatléan nerf- rejtőköpeny kuka, lassan mindenki tudatpajzssal rohangál aki számít, plusz AF is van ellene, meg nerfet is kapott - kristálygömb is gyengült, bár még mindig erős tud lenni ha sok az ember szabadideje). Alapszabály itt is (megint leírom) A játék és a játékosok lehetőségeit úgy kell alakítani, hogy ne elvegyetek, hanem adjatok.
- HALOTT JÁTÉKOSOK: Valóban jók ismételhetőkhöz a halott karik, sőt a toplistán is jól mutatnak. DE torzítják a valós képet, és megzavarják a portyalistát is, sokkal több a 0 LE/sok TP miattuk. Egy másik játékban ezt úgy oldották meg, hogy x idő (mondjuk fél év) után a karaktereket támadva X%(az idő múlásával egyre növekvő) eséllyel ki lehetett őket végleg végezni. Ez esetben egy jelképes +statot adó eszenciát/trófeát nyertek ki belőlük a kivégző játékosok. Ez jópofa dolog volt, maguk a játékosok irtották ki a felesleget a toplistáról. Ha pusztán mondjuk szürkén világítana aki nem lépett be mondjuk 1 hónapja (és mondjuk feketén aki fél éve) már az nagy előrelépés lenne. A kamu manakonstizokkal meg nem tudom lehet-e bármit tenni, amíg hallgat5ólagosan legalizált a multizás (na ilyen sincs egyik másik pvp játékban se,m az biztos). Viszont a halott karikkal manakonstizó épület jó ötlet. Olyannyira, hogy ezzel le lehetne venni a nem halott, ahnem hús-vér, ám reggel munkába igyekvő és -neadjisten- családi életet élő "végzeturak" válláról a konstizás teljesen feles terhét. Pl épület tudná, hogy beállítod, mikor akarsz másnap konstizni, sőt azt is utána milyen szetre akarsz váltani (prémium funkció esetén). Bár ezt szerintem a kényelmi funkciónak alapból kellene tudni.
"- A térkapu által adott ékszerek, fókuszkristályok is csupán dukátnak jók az AH-ba.
Ezt sem értem, miért ugyanaz 10-es és 100-as szinten. Ne már!!!
Ez is lehetne akár eventes relikkel megbütykölni, hogy bizonyos karakterszint felett, akár kettő-három
ugyanolyan kristály hatása összeadódjék és ezek egyszerre beépíthetőek legyenek. Simán el tudnám
képzelni, nevet adjak egy magam által kreált kristálynak, nyakláncnak és azt felaggassam az amúgy is
számottevő dísszel kirakott karácsonyfámra!!! "
- Ezt csak beidéztem, mivel az összebarkácsolható térkapus fókuszok ötlete nagyon átjött, minden magunkfajta elvetemült imádja az ilyesmit :-)
- KÉNYELMI DOLGOK: van egy rakás dolog, ami még mindig nagyon körülméynes és monoton (még a rengeteg fellelhető féllegál kényelmi script ellenére is ). Fentebb említetettem a konstizást, amit nagyon sokan reggel szoktak többnyir megejteni, gyakorlatilag csak ezért bejelentezve a zuhany és a reggeli között munkába rohanva (vagy csak én vagyok ennyire fanatik? )
Ezen kívül ha lenne pl. egy kalandrelik ami azt tudja, hogy nem kell mindig felvenni a szakicsökkentő/tulcsökkentő/vásásláscsökkentő nyakit/gyűrűt, hanem elég ha nálunk van és amikor növelünk/veszünk valamit csak leellenőrizné a proggi melyik a legjobb cuccos nálunka témában - no az marha jó lenne. Egy rakás feles katitngatástól, idegeskedéstől spórolnátok meg a játékosokat.
De pl. az állatok ügye sem oldódodott meg teljesen, bár rengeteg a pozitív előrelépés, még mindig túl sok idő és körülményeskedés egy nagyobb állatfarm nevelegetése. Nagyon sok a feleslegesen felugró megerősítő abalak (pl szeteknél, minek kérdez rá, hogy biztosan akarok-e öltözetet váltani? Mi a fenét bukok ha félrekattintok? Némi ÉP-t? Inkább bukjam be de ne kelljen naponta 10x feleslegesen kattintanom). Ezek apró változtatások, mégis renget3eg időt takarítanak meg a hűséges -előfizető- játéksooktól.
- Még egy dolgot megmelítek (vesszőparipám ez is): a bajnoki az egyik legjobban várt esemény a VU játékosok életében, mégis elképesztően puritán módon van lebonyolítva. Egyetlen fa-rendszerű összefoglaló táblázat a bajnoki végén (kategóriánként) baromi nagyot dobna a színvonalán, szinte semmi befektetéssel. Ezt böngészhetnék utólag a játékosok a bajnoki menüpont alatt.
Végül: a VU még mindig egy baromi jó, élvezhető és sok lehetőséget rejtő játék, viszont van benne pár idegesítő tendencia, és ha már módunk van rá hogy javasoljunk és meg van az illúziója(néha láthatóan annál is több), hogy beleszóljunk az alakulásába miért ne tegyük meg?
u.i.: respect annak aki végigolvasta, nem volt egyszerű bepötyögni...
Dátum: 2011.03.27. 17:06:16
Kb egy hete feltettem a kérdést az EH topicban a pontos képletre érdeklődve (lefelé ütésnél %módosító?). Ha jutottottatok valamerre összefoghatlalnátok ott midnenki okulására, ki kivel van. Én már olyat is hallottam -egy masszív EH-stól-, hogy nincs kreatív EH-ra (én mondjuk ezt nem tapasztaltam). Viszont szerintem se a kufárok csatája topicot offoljuk szét, folytassuk ott a matekolást, mert szerintem sokakat érdekel (Ariel, Birka, Viskos, stb). Ha végleges számok vannak az meg mehetne a wikire, mert nagyon sok az urban legend :S
Dátum: 2011.03.23. 14:36:16
Mit akarsz bizonyitani? Ha azt hogy nem lett volna szabad belenyulni ket ev utan a lathatatlan sajtba, akkor tamogatlak. Azt hogy jelen rendszer nevetseges ezt tudjuk.
Dátum: 2011.03.15. 22:45:08
Ha ez szerinted jogos, akkor megérvelted azt is, hogy miért nincs fertőzőttség miatti bónusz (0 akárhány %-a is zéró marad).
Dátum: 2011.03.15. 21:00:40
CrAS:
Ha kattan az EH az esetek 90%-ban nem rabolnál semmit. Azaz nincs gyémánt bónusz sem.
Fertőzést meg szerintem konkrétan elfelejtették (mint pl. átokpiramisnál). Jó lenne egy hivatalos megerősítés és - ha valóban tévedés - korrekció.
Ha kattan az EH az esetek 90%-ban nem rabolnál semmit. Azaz nincs gyémánt bónusz sem.
Fertőzést meg szerintem konkrétan elfelejtették (mint pl. átokpiramisnál). Jó lenne egy hivatalos megerősítés és - ha valóban tévedés - korrekció.
Dátum: 2011.03.15. 20:33:24
Köszönöm. Tehát van, de csak hogy kiszúrhassák a szemünket. Korrekt.
A másik kérdésemre is választ kaptam privátban, megosztom: ugyanaz a rablási LE%, mint sima portyánál (lásd wiki), csak 2 szinttel lefelé csúsztatva(azaz -4 szinttől kezd el romlani az arány, addig 100%-ot ad az EH).
Időközben felmerült egy harmadik kérdés is (költői, mert a válasz is megvan rá):
Fertőzöttek bónusza érvényesül-e EH esetén (saját hordát ütve +50%) ?
Miért nem?
Ez a fertőzöttek egyetlenegy bónusza és az EH még ezt is törli. Ha ez direkt így van, kérlek indokoljátok meg miért. Ha nem direkt, akkor illene korrigálni.
A másik kérdésemre is választ kaptam privátban, megosztom: ugyanaz a rablási LE%, mint sima portyánál (lásd wiki), csak 2 szinttel lefelé csúsztatva(azaz -4 szinttől kezd el romlani az arány, addig 100%-ot ad az EH).
Időközben felmerült egy harmadik kérdés is (költői, mert a válasz is megvan rá):
Fertőzöttek bónusza érvényesül-e EH esetén (saját hordát ütve +50%) ?
Miért nem?
Ez a fertőzöttek egyetlenegy bónusza és az EH még ezt is törli. Ha ez direkt így van, kérlek indokoljátok meg miért. Ha nem direkt, akkor illene korrigálni.