Mi is arra gondoltunk, csak már előrébb mentünk egy-két lépéssel. Az ilyen karakterek, amiket felhoztál példának csak minimális mértékben vadásznak, amikor feltétlen szükséges. Ilyenek, ha állatot szeretne elfogni, vagy egy küldetés megkívánja, stb.. Azért tesznek így, mert sok olyan játékos van, akitől rengeteget lehet rabolni portyával. Ezáltal több lélekenergiához jut adott szint (TP) alatt, mintha vadászna. Feláldozzák a szintlépést azért, hogy adott szinten egy átlagosan vadászó karakter számára legyőzhetetlenek legyenek 100 %-ban. Mivel több LE-hez jutnak sokkal adott szinten, ezért TÖ-ben és SZö-ben (és még sok másban) kimagasló eredményt érnek el az adott szint átlagához képest. AZ ilyen karaktert könnyen fel fogod ismerni a szerzett/vesztett lélekenergia-differenciájából.
*félregépelés..
Hozzászólások - Ywgarrd
Dátum: 2010.04.10. 14:38:35
Dátum: 2010.04.10. 14:33:25
Szerintem pont az lenne az egyik legnagyobb kihívás, ha nagyon durva szélső értékeket venne figyelembe Miklós, ami gyakorlatilag 100 %-os teljesítményt jelent egy karaktertől minden téren (ilyet ugye lehetetlen elérni), ami a világok legerősebb karaktereinek a szintjét szimbolizálná. Tehát el lehet érni elméletileg, csak senki sem fogja.. Aki pedig ilyen előzetes plafon számítások mellett tud brutál karaktert csinálni, attól nem hiszem, hogy sajnálni kellene, mert abszolút megérdemli.
...Szerintem...
...Szerintem...
Dátum: 2010.04.10. 14:29:08
Felesleges lassítani, TP-t felezni, stb. Miklósék pontosan ki tudják számolni (bárki más is), mennyi TP-t lehet szerezni 100/150 csp-ből x idő alatt, amihez szélső értékes portya TP-t kell még hozzá kalkulálni. Ennek megfelelően kell a sebességet, a szerveridőt és az indulószinteket belőni. Ennyi.
+ Azt azért vegyük már figyelembe, hogy ne csak csicska karaktert lehessen csinálni, mert már bocsánat, de ki akar egy harmatgyenge karakterrel a normál sebességű világokon szenvedni.
Pontos, precíz információkat várok/unk Miklóséktól, hogy legyen lehetőség az esetleges finomhangolásokra még az indítás előtt (több szm többet lát), illetve hogy menet közben biztosítva legyen, ne változzanak a körülmények, szabályok, stb..
+ Azt azért vegyük már figyelembe, hogy ne csak csicska karaktert lehessen csinálni, mert már bocsánat, de ki akar egy harmatgyenge karakterrel a normál sebességű világokon szenvedni.
Pontos, precíz információkat várok/unk Miklóséktól, hogy legyen lehetőség az esetleges finomhangolásokra még az indítás előtt (több szm többet lát), illetve hogy menet közben biztosítva legyen, ne változzanak a körülmények, szabályok, stb..
Dátum: 2010.04.10. 14:19:04
Egészen pontosan lehet eredményes egy építő-epikölő karakter is. Egy ideig, aztán vagy mindkettőben gyenge lesz a két specializált kategória átlagához képest, vagy teljesen átáll és próbál meg hasznosulni egyik, illetve másik vonalon. Ez a személyes V4.1-es tapasztalatom, ahol én is az iq-t áldoztam fel az építkezés oltárán. Utána csak így tudtam viszonylag eredményes lenni epikusölésben annyi előzetes építés mellett. *Viszont onnantól az építést el is felejthettem...
Azt még hozzá kell tennem, hogy sokan azt mondják, úgy tudják, a V4.1-en is megvolt a 35 fő előre. Téveszme.
Két szövetséget jártam végig smaragdként, miután átmentem a később győztes szövetségbe, akik nem is tudták, hogy én vagyok azon a szerveren. V4.1-en gyakorlatilag egyetlen szövetségnek sem létezett taktikája, ezért a győzelem pofonegyszerű volt. Amin meglepődtem, hogy ezzel sokan tisztában vannak (voltak?), mégsem csinálta senki sem nem hogy jobban, semmilyen szinten sem. Kb. ennyi volt ott a "nagy nyerő ötlet", hogy durván nyomjuk meg a tornyot, ezzel kizárva mindenki mást a győzelemből.
Azt még hozzá kell tennem, hogy sokan azt mondják, úgy tudják, a V4.1-en is megvolt a 35 fő előre. Téveszme.
Két szövetséget jártam végig smaragdként, miután átmentem a később győztes szövetségbe, akik nem is tudták, hogy én vagyok azon a szerveren. V4.1-en gyakorlatilag egyetlen szövetségnek sem létezett taktikája, ezért a győzelem pofonegyszerű volt. Amin meglepődtem, hogy ezzel sokan tisztában vannak (voltak?), mégsem csinálta senki sem nem hogy jobban, semmilyen szinten sem. Kb. ennyi volt ott a "nagy nyerő ötlet", hogy durván nyomjuk meg a tornyot, ezzel kizárva mindenki mást a győzelemből.
Dátum: 2010.04.09. 20:19:09
Könnyen lehet. Nekem 11. szint közepén volt 2M (*smaragdként) úgy, hogy nem egy dolgot rontottam el. És összesen több mint 2000 TP-vel "tömtek meg".
Még köré építés sem szükséges (lásd V1-en NoFear pl...).
Ha valamilyen maximalista fanatikus időt nem sajnáló módon kezdene el játszani (és lenne megfelelő játéktudása is), elérné 15. szintre a 6-7M-et is..
Még köré építés sem szükséges (lásd V1-en NoFear pl...).
Ha valamilyen maximalista fanatikus időt nem sajnáló módon kezdene el játszani (és lenne megfelelő játéktudása is), elérné 15. szintre a 6-7M-et is..
Dátum: 2010.04.09. 20:14:00
Én is ellent mondok. Én ugyanis láttam a bemásolt csatákat a fórumban, és láttam, mit művelt TB, miután kifejlesztette a rubin gyűlöletét. A mindig kikapott is erős túlzás (TB pár vereség után szerette "leírni" a karakterét a belső fórumon is. ), és a két szint előny. A vége felé pedig ráadásul már szintben is lenyomta Sharpa-t. De ez mind-mind lényegtelen. Mindegy lenne bármelyikük is lenne az erősebb, csak mindketten itt lennének még a játékban régi fényükben! A többi nagy névvel együtt...
Dátum: 2010.04.09. 20:05:41
Valóban lehet.. Aztán próbálj meg 50. szinten hatékonyan 80-100. epikust ütni, és betolni naponta 500K LE-t. Majd meglátod, hogyan és meddig megy.
Sok sikert!:)
Sok sikert!:)
Dátum: 2010.04.07. 22:09:07
On:
ha már a kvíz időrabló voltát szeretnénk kiiktatni, akkor a lentebb taglalt szakértelem-javaslatot kiegészítem a saját meglátásommal:
A maximum hatásfoka ne 10-11 % plusz legyen, hanem legalább 15 %.
Ezzel kiváltható lenne a kvízre fordított idő, viszont hátrány, hogy egy újabb kötelező szakértelem lenne.
Fejleszthetősége nem szabadna, hogy függjön akadémiaszinttől, csak és kizárólag a regisztráció időpontját kellene figyelembe venni.
ha már a kvíz időrabló voltát szeretnénk kiiktatni, akkor a lentebb taglalt szakértelem-javaslatot kiegészítem a saját meglátásommal:
A maximum hatásfoka ne 10-11 % plusz legyen, hanem legalább 15 %.
Ezzel kiváltható lenne a kvízre fordított idő, viszont hátrány, hogy egy újabb kötelező szakértelem lenne.
Fejleszthetősége nem szabadna, hogy függjön akadémiaszinttől, csak és kizárólag a regisztráció időpontját kellene figyelembe venni.
Dátum: 2010.04.07. 22:02:18
Idézet: Tiha - 2010.04.07. 11:08:48
Bocsi, hogy Sharpát hozom fel példának, de nézzétek meg. Ő volt a VU abszolút legerősebbje, minden bajnokit megnyert, 4-5 szinttel vezetett a mögötte haladók előtt.
szakértelemben szintén)
Off:
Nana, a történelmet azért ne ferdítsük. Sharpa anélkül is legenda, hogy túloznánk. Három nevet is mondok, akik hasonló erősek voltak már akkor is: Aranyalma, Galmuszk és TrueBlood. Ráadásul TB minden egyes statisztikában megelőzte Sharpat, és emlékeim szerint ez a kettőjük harcain is meglátszott...
*Ennek ellenére minden tiszteletem Sharpaé..
Bocsi, hogy Sharpát hozom fel példának, de nézzétek meg. Ő volt a VU abszolút legerősebbje, minden bajnokit megnyert, 4-5 szinttel vezetett a mögötte haladók előtt.
szakértelemben szintén)
Off:
Nana, a történelmet azért ne ferdítsük. Sharpa anélkül is legenda, hogy túloznánk. Három nevet is mondok, akik hasonló erősek voltak már akkor is: Aranyalma, Galmuszk és TrueBlood. Ráadásul TB minden egyes statisztikában megelőzte Sharpat, és emlékeim szerint ez a kettőjük harcain is meglátszott...
*Ennek ellenére minden tiszteletem Sharpaé..
Dátum: 2010.04.07. 21:32:21
Idézet: Miklós - 2010.03.25. 12:23:16
A rövid távú terveinkről:
Baraty most egy új időszakos eseményen dolgozik, amint szeretnénk a jövő héten beüzemelni, utána nekilátunk a fentiek megvalósításának. A mostani 4. világ hamarosan véget ér, utána lenne nagyjából másfél-két hét szünet, attól függően, hogy haladunk a programozással, aztán 1 hét előregisztráció, és indulhat ez a világ.
Egyre szimpatikusabb ez a többi világra való átvitel. Kaphatnánk bármiféle információt az idézett hozzászólásod óta történt fejleményekről? Ha tényleg át lehet vinni a karaktert V1-re (és nem csak boxzsákot lehet kihozni belőle, hanem azért erős, viszonylag magas szintű karaktert is, mely akár a KH-ból is kiveheti a részét), akkor tuti indulok, és minden tőlem telhetőt megteszek azért, hogy egy olyan karaktert alkossak, mint amilyen Wurgolx volt a maga idejében...
*Bízom benne, hogy ennek a környékbeliek is örülnének..
A rövid távú terveinkről:
Baraty most egy új időszakos eseményen dolgozik, amint szeretnénk a jövő héten beüzemelni, utána nekilátunk a fentiek megvalósításának. A mostani 4. világ hamarosan véget ér, utána lenne nagyjából másfél-két hét szünet, attól függően, hogy haladunk a programozással, aztán 1 hét előregisztráció, és indulhat ez a világ.
Egyre szimpatikusabb ez a többi világra való átvitel. Kaphatnánk bármiféle információt az idézett hozzászólásod óta történt fejleményekről? Ha tényleg át lehet vinni a karaktert V1-re (és nem csak boxzsákot lehet kihozni belőle, hanem azért erős, viszonylag magas szintű karaktert is, mely akár a KH-ból is kiveheti a részét), akkor tuti indulok, és minden tőlem telhetőt megteszek azért, hogy egy olyan karaktert alkossak, mint amilyen Wurgolx volt a maga idejében...
*Bízom benne, hogy ennek a környékbeliek is örülnének..
Dátum: 2010.04.06. 19:45:32
Az én meglátásom a V4-ekről:
Ha az időtényezőt figyelmen kívül hagyjuk, akkor a szövetségi győzelem legfeljebb 10-15 %-ban múlik a stratégián, 85-90 % a szervezettség és a fegyelem. Legalábbis aki komolyan a győzelemért száll harcba, az már bőven tisztában van az alapokkal, hogy ennél többet jelentsem a stratégia.
Ha kettő (vagy több) vasfegyelmű szövetség áll egymással szemben, akkor számít csak igazán a fenti 10-15 %, ilyen esetben gyakorlatilag csak ezen múlik győztes kiléte.
Viszont ha nincs meg a megfelelő fegyelem és szervezettség, akkor szinte semmi esély sincs egy olyan ellenfél ellen, akinél ezek a feltételek adottak.
Ha az időtényezőt figyelmen kívül hagyjuk, akkor a szövetségi győzelem legfeljebb 10-15 %-ban múlik a stratégián, 85-90 % a szervezettség és a fegyelem. Legalábbis aki komolyan a győzelemért száll harcba, az már bőven tisztában van az alapokkal, hogy ennél többet jelentsem a stratégia.
Ha kettő (vagy több) vasfegyelmű szövetség áll egymással szemben, akkor számít csak igazán a fenti 10-15 %, ilyen esetben gyakorlatilag csak ezen múlik győztes kiléte.
Viszont ha nincs meg a megfelelő fegyelem és szervezettség, akkor szinte semmi esély sincs egy olyan ellenfél ellen, akinél ezek a feltételek adottak.
Dátum: 2010.04.05. 21:23:16
Halkan jegyzem meg, hogy én nem az AL-ről beszéltem, és nem volt szintlépés sem...
Dátum: 2010.04.05. 19:51:00
Észrevételedet ignorálom, elvégre bolond lyukból bolond szél fúj.
*Végre valaki helyretett. De miért vártál ezzel több mint két hetet, következőnek remélem gyorsabb leszel.
*Végre valaki helyretett. De miért vártál ezzel több mint két hetet, következőnek remélem gyorsabb leszel.
Dátum: 2010.04.05. 19:42:27
Az a szomorú, hogy sajnos teljesen igazad van a top egy rétegének scritpelésével kapcsolatban. Viszont az tiszteletre méltó, hogy nem tagadod a létezését mint azt sokan tették korábban.
Én akkor bizonyosodtam meg erről, amikor mazochista módon leteszteltem, vajon véletlen-e, hogy rendszerint ugyanazok támadnak be, amint üthetővé válok: 3*24 óra folyamatos jelenlét mellett (hétköznap, hétvége egyaránt) folyamatos öltözetvariálás, gyógyitalozás és pihenés ki/bekapcsolás mellett 1 másodpercen belül ugyanaz a 8-10 karakter támadott meg egy másodpercen belül, amint üthető lettem. Mindezt a legváltozatosabb időpontokban, mint késő éjszaka, kora reggel, dél körül, délután, este, stb...
Egy szövetségből került ki az összes támadó karakter (Szerencsére általában pattantak), ezt még hozzáteszem. Számomra ez elég meggyőző és egyértelmű bizonyítékot szolgáltatott, hogy ilyesmit képtelenség megcsinálni meg nem engedett segédeszköz használata nélkül kivitelezni (minden nap, a nap 24 órájában engem frissít másodpercenként, hát persze...).
Egy ideig kihívást jelent jobbnak lenni tisztességes játékkal az ilyen karaktereknél, ám egy idő után kiég az ember a széllel szembeni pisálástól, és abbahagyja, töröl. Sajnos sok egyéb olyan tényező is van, ami ez irányba tereli egy játékos gondolatait, ez csak a hab a tortán.
A mondandóm legmeghökkentőbb rész még csak most következik: mindez több mint egy évvel ezelőtti történet, gyakorlatilag a játék kezdete óta jelen van a portya script.. Demoralizáló, amikor valaki hosszú időn keresztüli napi 8-10 óra játékba fektetett idő után szembesül ilyesmivel, és egyáltalán nincs büntetés, de még reakció sem hivatalos oldalról...
Én akkor bizonyosodtam meg erről, amikor mazochista módon leteszteltem, vajon véletlen-e, hogy rendszerint ugyanazok támadnak be, amint üthetővé válok: 3*24 óra folyamatos jelenlét mellett (hétköznap, hétvége egyaránt) folyamatos öltözetvariálás, gyógyitalozás és pihenés ki/bekapcsolás mellett 1 másodpercen belül ugyanaz a 8-10 karakter támadott meg egy másodpercen belül, amint üthető lettem. Mindezt a legváltozatosabb időpontokban, mint késő éjszaka, kora reggel, dél körül, délután, este, stb...
Egy szövetségből került ki az összes támadó karakter (Szerencsére általában pattantak), ezt még hozzáteszem. Számomra ez elég meggyőző és egyértelmű bizonyítékot szolgáltatott, hogy ilyesmit képtelenség megcsinálni meg nem engedett segédeszköz használata nélkül kivitelezni (minden nap, a nap 24 órájában engem frissít másodpercenként, hát persze...).
Egy ideig kihívást jelent jobbnak lenni tisztességes játékkal az ilyen karaktereknél, ám egy idő után kiég az ember a széllel szembeni pisálástól, és abbahagyja, töröl. Sajnos sok egyéb olyan tényező is van, ami ez irányba tereli egy játékos gondolatait, ez csak a hab a tortán.
A mondandóm legmeghökkentőbb rész még csak most következik: mindez több mint egy évvel ezelőtti történet, gyakorlatilag a játék kezdete óta jelen van a portya script.. Demoralizáló, amikor valaki hosszú időn keresztüli napi 8-10 óra játékba fektetett idő után szembesül ilyesmivel, és egyáltalán nincs büntetés, de még reakció sem hivatalos oldalról...
Dátum: 2010.04.04. 20:02:44
Gondolom néha kiteszi a lábát a lakásból/házból. Cuccait ilyenkor ajtó elé, ajtó bezár alaposan. Ha heveskedik, rendőrt hívsz.
Dátum: 2010.04.04. 19:58:16
Inkább az egy portyával rabolható/bukható LE-t maximalizálnám, méghozzá a szint függvényében, hogy egy fokkal bátrabban tartsanak az emberek (persze sokan nem, mesze nem mindenki) maguknál LE-t talán, illetve a sokszor nem detektált ilyen célú multizást biztosan visszafogná.
* + esetleg sok idő után, a nagyon sok LE egy része elvész. A sok idő alatt tényleg sok időt értettem, a belépések számát is figyelembe véve.
* + esetleg sok idő után, a nagyon sok LE egy része elvész. A sok idő alatt tényleg sok időt értettem, a belépések számát is figyelembe véve.
Dátum: 2010.04.04. 19:53:02
Ez igaz, de én úgy tudom, hogy káosz volt pont a legfontosabb szerepkör - a vezetés/vezető kiléte körül, ez pedig sokba került. Elsősorban erre, és az egyéb (ehhez hasonló vagy teljesen különböző) belső viszályokra gondoltam, amik voltak az információim szerint.
Dátum: 2010.04.04. 14:39:10
"Kicsit (róka)mókás azt olvasni, hogy matematikailag bizonyítható, hogy ilyen meg olyan eredményeket nem lehet elérni. De, el lehet, itt a bizonyíték. De aki ebben nem hisz, annak felesleges is elindulnia versenyszervereken, mert nem fog nyerni."
Szerintem pontosan tudjátok Ti is, hogy ez bizony gyengébbre sikerült most tőletek (több, különböző okból kifolyólag), mint amit ki lehetett volna hozni ebből a szerverből.
Szerintem pontosan tudjátok Ti is, hogy ez bizony gyengébbre sikerült most tőletek (több, különböző okból kifolyólag), mint amit ki lehetett volna hozni ebből a szerverből.
Dátum: 2010.04.03. 11:21:01
Úgy látom, van itt pár nagyon ügyes stratéga, aki a játék kezdete óta jelen van, és nem tudja elképzelni, hogyan lehet annyit építeni, amennyit.
Kezdjük ott, hogy V4-en maxos ef-fel 150 csp jár, nem 141. A többi kis apróságra jöjjön rá magától az illetékes. Pl. tartalékolás (nem kell nagy mértékre gondolni), HT-bónusz, stb. Tovább segítek, pár tag tartalékol 10-12 napig. Dereng valami...
Menjünk tovább, egy 270. szintű torony mióta kerül 2M LE-be szintenként? Az ÁFA-t le lehet szedni róla nyugodtan...
Bírom azt nagyon, amikor valaki idejön a fórumra verni magát, hogy ezt+azt bizony nem lehet kivitelezni.
Könyörgöm, mielőtt idejön a fórumra hőzöngeni, legalább egy kicsit agyalna.. Nem beszélve az állítólagos másfél éves tapasztalatról. Hihető...
Kezdjük ott, hogy V4-en maxos ef-fel 150 csp jár, nem 141. A többi kis apróságra jöjjön rá magától az illetékes. Pl. tartalékolás (nem kell nagy mértékre gondolni), HT-bónusz, stb. Tovább segítek, pár tag tartalékol 10-12 napig. Dereng valami...
Menjünk tovább, egy 270. szintű torony mióta kerül 2M LE-be szintenként? Az ÁFA-t le lehet szedni róla nyugodtan...
Bírom azt nagyon, amikor valaki idejön a fórumra verni magát, hogy ezt+azt bizony nem lehet kivitelezni.
Könyörgöm, mielőtt idejön a fórumra hőzöngeni, legalább egy kicsit agyalna.. Nem beszélve az állítólagos másfél éves tapasztalatról. Hihető...
Dátum: 2010.04.02. 13:06:16
Egy javaslat a karakterek többi világra való átvitelére, és a versenyszellem javítására.
12 hetes szerver esetén az első 3 héten regisztrált prémium tagsággal (nem ősköves tárgyak, hanem csak prémiumtagság) rendelkező (akár csak egy hétig is) karakterek kategóriagyőztesei jogot formálnak a V1-re való átmenetelre.
A második három héten regisztrált prémium tagsággal rendelkező karakterek és az első három héten regisztrált prémium nélküli karakterek csoportjából kerülnének ki azok a kategóriagyőztesek, akik V2-re mehetnek.
A harmadik világra pedig az előző háromhetes csúsztatással megegyező rendszer (a nem prémesek csak két hete csúsznának...) alapján kvalifikálhatnák magukat a karakterek.
Legalább részlegesen megvalósulna az esélyegyenlőség néhány kategóriában. De legalábbis a legnagyobb előnyt biztosító tényezőt (prémium +csp-i) ki lehetne iktatni az utolsó két csoportban. Ugyanakkor megmaradnak az ősköves tárgyak (stb.), amik összességében feleakkora forrt sem jelentenek mint a prémium. Illetve a később indultaknak/regisztráltaknak is lenne esélyük akár anyagi befektetés nélkül is.
12 hetes szerver esetén az első 3 héten regisztrált prémium tagsággal (nem ősköves tárgyak, hanem csak prémiumtagság) rendelkező (akár csak egy hétig is) karakterek kategóriagyőztesei jogot formálnak a V1-re való átmenetelre.
A második három héten regisztrált prémium tagsággal rendelkező karakterek és az első három héten regisztrált prémium nélküli karakterek csoportjából kerülnének ki azok a kategóriagyőztesek, akik V2-re mehetnek.
A harmadik világra pedig az előző háromhetes csúsztatással megegyező rendszer (a nem prémesek csak két hete csúsznának...) alapján kvalifikálhatnák magukat a karakterek.
Legalább részlegesen megvalósulna az esélyegyenlőség néhány kategóriában. De legalábbis a legnagyobb előnyt biztosító tényezőt (prémium +csp-i) ki lehetne iktatni az utolsó két csoportban. Ugyanakkor megmaradnak az ősköves tárgyak (stb.), amik összességében feleakkora forrt sem jelentenek mint a prémium. Illetve a később indultaknak/regisztráltaknak is lenne esélyük akár anyagi befektetés nélkül is.