Otoaaak, 1 egészseg 1-et számít a kompenzációba...
Szerintem nem számot tevőt tévedünk ha 408-at kapunk 398 helyett
A lényeg az volt, hogy nagyságrendileg 30% környékén van a gyógyulás ami szerintem korrekt kompenzáció, ha az ember fejleszti a sebgyógyításást.
Ha bekattan a kompenzáció, adunk egy kis ösztönzést a sebgyógyógyítás skillnek, hozzá még ösztönözzük az egészség fejlesztést akkor valszeg korrektebb végeredményt kapunk a kompenzációra...
Hozzászólások - Birka
Dátum: 2009.03.25. 11:02:54
Dátum: 2009.03.25. 10:38:49
A sebzéskompenzáció akár hogy trükközünk a sebzéssel, szépen lassan kúszik fel %-osan és olyan 25-30% környékén van. Igazándiból jónak tűnik az alap képlet.
Itt tartunk most?
Bekattanás:
azonos szint: 30%
1-szint különbség: 35%
3-szint különbség: 45%
4-szint különbség: 50%
5-szint különbség: 55%
6-szint különbség: 60%
stb.
-Javaslom a sebgyógyítás adjon %-os gyógyulás növekedést az egyéb gyógyító hatásokra is!
-Legyen kötelező mindenkinek növelni az egészségét (Ilyen jellegű, azaz erre kötelező küldetések bevezetése!)
Megvalami?
Dátum: 2009.03.25. 10:21:05
Nézzuk az új tippsort :
20 350
25 500
30 700
35 1000
40 1500
45 1800
50 2300
A többi, sebgyógy és egészség nagyjából jó?
Otoaak 20. szintig szintenként +2 onnan szintenként +1-re modosítottam az egeszseget. 50-re 90-es lesz így 40-re 80 20-as szinten meg 60, ami nagyjából reális...
20 350
25 500
30 700
35 1000
40 1500
45 1800
50 2300
A többi, sebgyógy és egészség nagyjából jó?
Otoaak 20. szintig szintenként +2 onnan szintenként +1-re modosítottam az egeszseget. 50-re 90-es lesz így 40-re 80 20-as szinten meg 60, ami nagyjából reális...
Dátum: 2009.03.25. 10:04:15
Morti szerintem elég azt nézni, hogy egy 4-5 szinttel feljebb jövő alázós ütés össz. mennyit pakol beléd, ha lebontjuk ütés fajtákra, akkor sose végzünk!
Mi van akkor, ha a lecserélem az állatom, mi van ha nem prémes üt, mi van ha rossz napja van a randomnak stb...
Ha megnézem, hogy egy átlagos max sebzés mennyi (nem pók, nem építő karis, hanem egy erős harci karitól..), akkor ahoz képest ha belőjük a sebzés kompenzációt, akkor nagy átlagban jól fog működni...
Mi van akkor, ha a lecserélem az állatom, mi van ha nem prémes üt, mi van ha rossz napja van a randomnak stb...
Ha megnézem, hogy egy átlagos max sebzés mennyi (nem pók, nem építő karis, hanem egy erős harci karitól..), akkor ahoz képest ha belőjük a sebzés kompenzációt, akkor nagy átlagban jól fog működni...
Dátum: 2009.03.25. 10:00:40
Morti 45 vagy az azt jelenti 40-re utsz mert kuldizel:
A csatában összesen 1968 sebzést okoztál, és 71 sebzést kaptál.
A csatában összesen 1490 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál.
A csatában összesen 1607 sebzést okoztál, és 220 sebzést kaptál.
A csatában összesen 1416 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.
A csatában összesen 1516 sebzést okoztál, és 75 sebzést kaptál.
A csatában összesen 1533 sebzést okoztál, és 42 sebzést kaptál.
A csatában összesen 1177 sebzést okoztál, és 191 sebzést kaptál.
Durván 1550 akkor 40-es szinten
Te meg bekapsz, ha Sharpa üt 2k körül akkor?
Nezzuk:
20 350
25 550
30 800
35 1100
40 1550
45 2000
50 2500
Velemény?
Amúgy a sebgyógyítás és egészség elképzelés mennyire reális mint fejlődési max?
Cave, ne fikázz, hanem mondjad melyik értéket mennyire cseréljem le
A csatában összesen 1968 sebzést okoztál, és 71 sebzést kaptál.
A csatában összesen 1490 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál.
A csatában összesen 1607 sebzést okoztál, és 220 sebzést kaptál.
A csatában összesen 1416 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.
A csatában összesen 1516 sebzést okoztál, és 75 sebzést kaptál.
A csatában összesen 1533 sebzést okoztál, és 42 sebzést kaptál.
A csatában összesen 1177 sebzést okoztál, és 191 sebzést kaptál.
Durván 1550 akkor 40-es szinten
Te meg bekapsz, ha Sharpa üt 2k körül akkor?
Nezzuk:
20 350
25 550
30 800
35 1100
40 1550
45 2000
50 2500
Velemény?
Amúgy a sebgyógyítás és egészség elképzelés mennyire reális mint fejlődési max?
Cave, ne fikázz, hanem mondjad melyik értéket mennyire cseréljem le
Dátum: 2009.03.25. 09:48:04
Na mindjárt megpiszkálom akkor az egészet
Mondjuk az egészség és sebgyógyitást is igencsak extrém maximumra vettem, tehát belefér, hogy a top sebzésekhez viszonyítunk...
5. szinten az 50-es sebzések halál korrekt az fix
10. szint környékén 100-at lazán bekkapsz, sőt inkább 150-et is...
15. szinten a 200-300 sebződés teljesen normális (v3-on ez meg ymost friss adataim vannak)
20. szinten a 400 környéke megint jónak tűnik, elég sokat szenvedtem ott (mondjuk egy Nphi 900-as sebzést nem építenék be átlagnak )
25. szinten 600-700 sebződés gond nélkül megvan, ha fentről jön egy állat , nap mint nap tapasztalom...
Innen sajnos vakon vagyok! Próbáltam az eddigi fórum sírások alapján kitippelni...
Mondjátok a tippeket, akiknek magasabb karakterük van, és nap mint nap kapják a jelentős pofonokat! (Jöhet bátran a keményen lesebződtem érték, mert maxra vettem az egészség és sebgyógyítás értékeket!)
Mondjuk az egészség és sebgyógyitást is igencsak extrém maximumra vettem, tehát belefér, hogy a top sebzésekhez viszonyítunk...
5. szinten az 50-es sebzések halál korrekt az fix
10. szint környékén 100-at lazán bekkapsz, sőt inkább 150-et is...
15. szinten a 200-300 sebződés teljesen normális (v3-on ez meg ymost friss adataim vannak)
20. szinten a 400 környéke megint jónak tűnik, elég sokat szenvedtem ott (mondjuk egy Nphi 900-as sebzést nem építenék be átlagnak )
25. szinten 600-700 sebződés gond nélkül megvan, ha fentről jön egy állat , nap mint nap tapasztalom...
Innen sajnos vakon vagyok! Próbáltam az eddigi fórum sírások alapján kitippelni...
Mondjátok a tippeket, akiknek magasabb karakterük van, és nap mint nap kapják a jelentős pofonokat! (Jöhet bátran a keményen lesebződtem érték, mert maxra vettem az egészség és sebgyógyítás értékeket!)
Dátum: 2009.03.25. 09:37:35
Morti 40. szinten BEKAPOTT sebzes azaz 45. röl ütnek lefele 54-es fegyverrel, így is meredek a 2200 sebződés???
Dátum: 2009.03.25. 09:33:27
Jah és kimaradt, hogy a modellben a képlet ami sebzést leírja:
szint*szint*szint/35+szint*10
Igen siralmas, hogy köbös fügvénnyel nő jelenleg a várható sebződés, naívan azt hittem még a négyzetest se fogja elérni
Ha ezek mellé hozzáveszem hogy a tulajdonságok fejlesztése drasztikusan lassul, akkor valami csak lehet abban, hogy a magas szintű fegyverek sebzése drasztikusan elrugaszkodik a normál ütemezéshez képest nem?
szint*szint*szint/35+szint*10
Igen siralmas, hogy köbös fügvénnyel nő jelenleg a várható sebződés, naívan azt hittem még a négyzetest se fogja elérni
Ha ezek mellé hozzáveszem hogy a tulajdonságok fejlesztése drasztikusan lassul, akkor valami csak lehet abban, hogy a magas szintű fegyverek sebzése drasztikusan elrugaszkodik a normál ütemezéshez képest nem?
Dátum: 2009.03.25. 09:16:12
Csak, hogy mihez képest beszélünk:
"
akkor a csata végén a kritikus sebeidet ellátod. A kapott sebzés annyi %-kát gyógyulod vissza, ahányas a sebgyógyítás szakértelmed, plusz gyógyulsz még egészség-20 ÉP-t.
Az egészség bónuszra lehet, hogy adunk egy szinttől függő szorzót, pl. 20-as szinttől 2x, 40-estől 3x, stb.
Példa:
500:60-ra legyőznek, van 20-as sebgyógyításod, és 70-es egészséged. Ekkor a csata végén 500*0,2+50=150 ÉP-t gyógyulsz vissza.
"
Tételezzük fel, hogy valaki nem hanyagolja el az egészséget, és normális tempóban fejleszti, akkor kb minden szinten tól 2-öt rajta.
A sebgyógyítás egyszerűen fölös egy szint után (5-10-es kb), ezzel is kéne csinálni valamit, de tegyük fel minden 5 szinten növelünk rajta 3-at (ami nagyjából reális is eleinte!).
Ehhez hozzávettem eddig olvasott, és saját tapasztalataim (csak lvl25-ig!) alapján egy várható sebződést (alapvetően elvertek mint a...
Eredmény:
Ennek alapján a kompenzáció% szépen lassan kúszik felfelé magától, ha nem hanyagolod el a sebgyógyítást és az egészséget, viszont a karakteredet szépen lehúzhatod a budin a harcba, ha 120-as egészséged és 30-as sebgyógyításod van 50. szintre az is fix, mert olyan harmat gyenge lesz miatta a harcban...
-Javaslom a sebgyógyítás adjon %-os gyógyulás növekedést az egyéb gyógyító hatásokra is!
-Legyen kötelező mindenkinek növelni az egészségét (Ilyen jellegű, azaz erre kötelező küldetések bevezetése!)
Ezeket kéne betenni még az Otoaak által javasolt magasabb szintről ütnek, hamarabb bekattan a gyógyítás mellé!
Várom az észrevételeket!!!
"
akkor a csata végén a kritikus sebeidet ellátod. A kapott sebzés annyi %-kát gyógyulod vissza, ahányas a sebgyógyítás szakértelmed, plusz gyógyulsz még egészség-20 ÉP-t.
Az egészség bónuszra lehet, hogy adunk egy szinttől függő szorzót, pl. 20-as szinttől 2x, 40-estől 3x, stb.
Példa:
500:60-ra legyőznek, van 20-as sebgyógyításod, és 70-es egészséged. Ekkor a csata végén 500*0,2+50=150 ÉP-t gyógyulsz vissza.
"
Tételezzük fel, hogy valaki nem hanyagolja el az egészséget, és normális tempóban fejleszti, akkor kb minden szinten tól 2-öt rajta.
A sebgyógyítás egyszerűen fölös egy szint után (5-10-es kb), ezzel is kéne csinálni valamit, de tegyük fel minden 5 szinten növelünk rajta 3-at (ami nagyjából reális is eleinte!).
Ehhez hozzávettem eddig olvasott, és saját tapasztalataim (csak lvl25-ig!) alapján egy várható sebződést (alapvetően elvertek mint a...
Eredmény:
Ennek alapján a kompenzáció% szépen lassan kúszik felfelé magától, ha nem hanyagolod el a sebgyógyítást és az egészséget, viszont a karakteredet szépen lehúzhatod a budin a harcba, ha 120-as egészséged és 30-as sebgyógyításod van 50. szintre az is fix, mert olyan harmat gyenge lesz miatta a harcban...
-Javaslom a sebgyógyítás adjon %-os gyógyulás növekedést az egyéb gyógyító hatásokra is!
-Legyen kötelező mindenkinek növelni az egészségét (Ilyen jellegű, azaz erre kötelező küldetések bevezetése!)
Ezeket kéne betenni még az Otoaak által javasolt magasabb szintről ütnek, hamarabb bekattan a gyógyítás mellé!
Várom az észrevételeket!!!
Dátum: 2009.03.24. 22:04:29
Nem csodálom, ma indult, máris szétoffolták, és igazándiból nem jutottunk előre semmit
Nyitottságot vettük, gondolom kitrágyáljuk oszt csak összejön valami belőle...
Nyitottságot vettük, gondolom kitrágyáljuk oszt csak összejön valami belőle...
Dátum: 2009.03.24. 13:20:16
Az a baj, hogy a sebzés utáni kompenzációt feld. magunknak.
Konkrétan az az alap koncepció, hogy sebződjek mint atom, és majd abbol kompenzálok?
Jelenleg el van kalibrálva a fegyverek sebzése, tesség szépen betenni, hogy mindenki kap akkora elnyelést, mint a rá támadó játékosnak a szintje...
Hirtelen baromi sokminden helyrepofozódna...
Konkrétan az az alap koncepció, hogy sebződjek mint atom, és majd abbol kompenzálok?
Jelenleg el van kalibrálva a fegyverek sebzése, tesség szépen betenni, hogy mindenki kap akkora elnyelést, mint a rá támadó játékosnak a szintje...
Hirtelen baromi sokminden helyrepofozódna...
Dátum: 2009.03.24. 10:09:04
Egy nagyon egyszerű hiba:
NEM eladható a védelem itala
Kérem javítani! Most, hogy kiderült számomra használhatatlan volta, szeretném visszanyerni a belefeccolt ősköveket esetlegesen a portyapontok egy rézét...
NEM eladható a védelem itala
Kérem javítani! Most, hogy kiderült számomra használhatatlan volta, szeretném visszanyerni a belefeccolt ősköveket esetlegesen a portyapontok egy rézét...
Dátum: 2009.03.24. 09:57:34
A sebzéskompenzációt én is egy bónusznak fogom fel, örülünk, ha bekattan, és ez van, ha nem kattan be...
Alapvetően a sebgyógyítás szakértelem és az egészség befolyásoló tényezője miatt 2 harcot alapvetően nem befolyásoló dologgal lehetne erősíteni, ami még jobban gyengítené azonos szintűekhez képest a karaktert, ezért sajnos nem az igazi... talán ez a legnagyobb problémám vele.
Az hogy valaki a varázslatokkal szeretne trükközni (elég széles a skála pedig), vagy annyira erős, hogy már nem csattan be a kompenzáció (akkor használjon védő italt) stb... Szóval mindenkinek nem lehet teljesen optimális!
Viszont a sebgyógyítás szakértelem mért nem hat a gyógyitalokra is? Ahányas a sebgyógyításod, annyi +%-ot gyógyít egy gyógyital, hirtelen nem lenne annyira fölöslegesen kidobott lé a sebzéskompenzáció fejlesztése...
A többi felvetett probléma meg szerintem nem ide tartozik!
-HP% olló védelem itala topic
-Magasak, óriásiakat ütnek meg harcrendszeri kérdés
Alapvetően a sebgyógyítás szakértelem és az egészség befolyásoló tényezője miatt 2 harcot alapvetően nem befolyásoló dologgal lehetne erősíteni, ami még jobban gyengítené azonos szintűekhez képest a karaktert, ezért sajnos nem az igazi... talán ez a legnagyobb problémám vele.
Az hogy valaki a varázslatokkal szeretne trükközni (elég széles a skála pedig), vagy annyira erős, hogy már nem csattan be a kompenzáció (akkor használjon védő italt) stb... Szóval mindenkinek nem lehet teljesen optimális!
Viszont a sebgyógyítás szakértelem mért nem hat a gyógyitalokra is? Ahányas a sebgyógyításod, annyi +%-ot gyógyít egy gyógyital, hirtelen nem lenne annyira fölöslegesen kidobott lé a sebzéskompenzáció fejlesztése...
A többi felvetett probléma meg szerintem nem ide tartozik!
-HP% olló védelem itala topic
-Magasak, óriásiakat ütnek meg harcrendszeri kérdés
Dátum: 2009.03.24. 08:31:29
Ariel, szerintem nem értetted a post lényeget. Azizafael arra kérdezett rá, hogy mennyire vágja keresztbe a háborúk rendszerét az, hogy akik a sebzéskompenzációra gyúrnak, azok kvázi óránként üthetőek lehetnek. Azaz reggel felkel az illető, üt 2x 2-3 at, majd benyomja a pihenést és elhúz suliba, mire hazajön azt látja hogy mivel sepzéskompenzációra gyúrt, ezért a szövije egy délelőtt bukott vagy 12-15 csatát azért, mert ő folyamatosan üthető?
Sajnos teljes mértékben jó meglátása, ha van 1 vagy 2 ilyen ember a szöviben, akkor biztos vereség a vége, mert ők szeretnének játszani, és rengeteget nyomtak a sebzéskompenzációra...
Ennek kapcsán bennem is felmerült, hogy csak akkor akkor legyen bónusz LÉ és háborús pont háború tornyás támadóknak, ha:
-Ha 30pp beállításon van a támadó (az élbojt kibeleznénk ezzel, úgyhogy nem az igazi)
-VAGY ha a másik félnek nem kattan be a sebzéskompenzácó (talán ezt a farmot megszüntetné, és korrekt háborúkat generálna...), természetesen toronyszint*15% eséllyel visszakapná a pp-t a támadó amennyiben "lyukra" futna..
Sajnos teljes mértékben jó meglátása, ha van 1 vagy 2 ilyen ember a szöviben, akkor biztos vereség a vége, mert ők szeretnének játszani, és rengeteget nyomtak a sebzéskompenzációra...
Ennek kapcsán bennem is felmerült, hogy csak akkor akkor legyen bónusz LÉ és háborús pont háború tornyás támadóknak, ha:
-Ha 30pp beállításon van a támadó (az élbojt kibeleznénk ezzel, úgyhogy nem az igazi)
-VAGY ha a másik félnek nem kattan be a sebzéskompenzácó (talán ezt a farmot megszüntetné, és korrekt háborúkat generálna...), természetesen toronyszint*15% eséllyel visszakapná a pp-t a támadó amennyiben "lyukra" futna..
Dátum: 2009.03.23. 14:24:03
Hogy lehet átláthatóan 3 postra reagálni egy uzenettel?
Miklós:
-A sebzéskompenzáció szerintem azért nem telitalálat, mert növelnem kell egy alapvetően fölösleges skillt, így az erre költött léből még inkább csökken a harci potenciálom. Szép fejlesztés, jól működik, csak az alapelve nem egészen telitalálat (mondjuk egy 8-as 10-es skálán...)
-A védelem itala meg használhatatlan jelenlegi formájában, de azt a saját topicjában elemezgettem, nem ide tartozó téma. (2-est ha kap 10-es skálán jelenlegi formájában nálam!)
-Ha a sebződés számít, akkor első nap bezsebelek 50 győzelmet, majd levetkőzve minimum cuccokban pihenések/vadászatok előtt 25x kenődök az ellenfélen?
Kocos:
-Ariel szeretné, ha nem lehetne "adóztatni", Miklós valahonnan azt az infót kapta, hogy macerás a háborúkat megnyerni. Velemenyem szerint meg totál jó az ami most van, aki nem akar harcolni az kapitulál és 5-ös Csarnokkal nem is kaphat újabb kihívást jó sokáig....
Ariel:
-I Totál igazad van, kissé félreértelmeztem a háború, és egyéni csatár az eddíg leírtakban, köszi a fényt!
-II/1 Talán annyi, hogy egy szövinek nem CSAK nagy tagjai vannak, ha ez fennáll, akkor úgy is csak kapitulálni fognak ellene, szoval nem védeném a csak lefelé támadni tudókat...
-III. Ha a felfelé ütést akarod támogatni a toronnyal, akkor ne PP-t adj vissza (Ami amúgy se érték, azaz semmi ösztönző hatása nincs!), hanem sebződést vesztett csatában! Pl.: Ha háborúban nálad nagyobbat ütsz, akkor autómatikusan kisül a sebzéskopenzáció!
-IV. Affinitás ötlet nem rossz, de mint levezettem drasztikus %-kat kéne adnia a torony egy szintjének, és "megszavazott" kapitulációra ne működjön az exploitok elkerülése véget.
-V. Az azonnali kapitulacio egy taktikai elem, ha nem akarod hogy azonnal kapituláljanak ellened, akkor üss veled egyenrangú szöviket, és máris komoly balhé kerekedik belőle (Meg nem kéne átírni drasztikusan a háború szabályait visszamenőleg egy épülettel ugye!)
Miklós:
-A sebzéskompenzáció szerintem azért nem telitalálat, mert növelnem kell egy alapvetően fölösleges skillt, így az erre költött léből még inkább csökken a harci potenciálom. Szép fejlesztés, jól működik, csak az alapelve nem egészen telitalálat (mondjuk egy 8-as 10-es skálán...)
-A védelem itala meg használhatatlan jelenlegi formájában, de azt a saját topicjában elemezgettem, nem ide tartozó téma. (2-est ha kap 10-es skálán jelenlegi formájában nálam!)
-Ha a sebződés számít, akkor első nap bezsebelek 50 győzelmet, majd levetkőzve minimum cuccokban pihenések/vadászatok előtt 25x kenődök az ellenfélen?
Kocos:
-Ariel szeretné, ha nem lehetne "adóztatni", Miklós valahonnan azt az infót kapta, hogy macerás a háborúkat megnyerni. Velemenyem szerint meg totál jó az ami most van, aki nem akar harcolni az kapitulál és 5-ös Csarnokkal nem is kaphat újabb kihívást jó sokáig....
Ariel:
-I Totál igazad van, kissé félreértelmeztem a háború, és egyéni csatár az eddíg leírtakban, köszi a fényt!
-II/1 Talán annyi, hogy egy szövinek nem CSAK nagy tagjai vannak, ha ez fennáll, akkor úgy is csak kapitulálni fognak ellene, szoval nem védeném a csak lefelé támadni tudókat...
-III. Ha a felfelé ütést akarod támogatni a toronnyal, akkor ne PP-t adj vissza (Ami amúgy se érték, azaz semmi ösztönző hatása nincs!), hanem sebződést vesztett csatában! Pl.: Ha háborúban nálad nagyobbat ütsz, akkor autómatikusan kisül a sebzéskopenzáció!
-IV. Affinitás ötlet nem rossz, de mint levezettem drasztikus %-kat kéne adnia a torony egy szintjének, és "megszavazott" kapitulációra ne működjön az exploitok elkerülése véget.
-V. Az azonnali kapitulacio egy taktikai elem, ha nem akarod hogy azonnal kapituláljanak ellened, akkor üss veled egyenrangú szöviket, és máris komoly balhé kerekedik belőle (Meg nem kéne átírni drasztikusan a háború szabályait visszamenőleg egy épülettel ugye!)
Dátum: 2009.03.23. 09:56:36
Amúgy ezt anno miért nem vetettük fel???
2 őskő 10pp-ért megveszek szintenként +10% hp ollót?
Azaz kötelező 30pp-n lenni hozzá, én sem ütök lefelé innetöl, a fentről jövők ellen meg mozgásteret veszek a pénzemért, azaz talán tudok nyugisabban térkapuzni/epikusozni, végre talán játszani...
NEM érdekel, hogy ezzel az élmezőny célpont range szűkül esetlegesen, ŐSKŐVES a védelem ital, ha már huffal fizetek érte csináljon valami használhatót, az élmezőny unatkozási problémáját meg amúgy is meg kéne oldani valami más fejlesztéssel, mint a többi topicban már beszélünk róla, csak még érdemi ötlet nem jött rá
2 őskő 10pp-ért megveszek szintenként +10% hp ollót?
Azaz kötelező 30pp-n lenni hozzá, én sem ütök lefelé innetöl, a fentről jövők ellen meg mozgásteret veszek a pénzemért, azaz talán tudok nyugisabban térkapuzni/epikusozni, végre talán játszani...
NEM érdekel, hogy ezzel az élmezőny célpont range szűkül esetlegesen, ŐSKŐVES a védelem ital, ha már huffal fizetek érte csináljon valami használhatót, az élmezőny unatkozási problémáját meg amúgy is meg kéne oldani valami más fejlesztéssel, mint a többi topicban már beszélünk róla, csak még érdemi ötlet nem jött rá
Dátum: 2009.03.23. 09:11:44
Tegnap teszt szinten benyomtam egy védelem italt...
Adatok:
Tamado vs vedo:
Erő: 35 (+14) vs 35 (+15)
Támadás: 58 (+19) (+12) vs 55 (+16)
Védekezés: 52 (+33) vs 46 (+26) (+9)
Egészség: 24 (+22) vs 20 (+12)
IQ: 42 vs 50 (+5)
Mágia: 24 (+4) vs 20 (+2)
Taumaturgia: 30 vs 20 (+2)
Szerencse: 30 vs 29
7-es szintű 15-os alapszintű blöki (kb 9-es elnyelés) vs 6-ös alapszint 21-es szint azaz 18-as elnyelés
Amíg nem volt vedelem ital, addig 50:300-ra vert, bekattant a sebgyógyítás...
Vedelem itallal 100:170-et játszottunk már, ami igéretes, de:
89-es támadással jött 81-es védelemmel szemben, 71-es támadással 85-ös vedelem ellen mentem én alapból, a jelentős elveres indokoltnak tűnik, viszont hiába kattan be a védelem ital, kőkemény 100 sebződéstől véd meg csak Hiába tolta meg a védelmet 10%-al az egyszerően nem érződött, a varászlat még jobban bejött neki (51 helyett 56 hp) hiába alapból erősebb iq-val feszültem neki (egyik sem smaragd) 42 vs 60-as iq-nal egyszerűen nagyobbat sebzett mint 42 vs 55-nél
Ezért 10pp és 2 őskő egyszerűen kabaré költség! 2 őskőből jelenleg 400-500-kat gyógyulok!
Szerintem ezt a védelem italt teljesen rosszul, kitapasztalatlanul sikerült bekalibrálni Ennél már az is jobb lenne, hogy ha erősebb támad, akkor nem 5% szintenként, hanem 15% szintenként a hp dif olló! Ha be van nyomva a védelem ital, akkor 4 szinttel feljebbről csak akkor tud megütni, ha 75% hp felett vagyok...
Adatok:
Tamado vs vedo:
Erő: 35 (+14) vs 35 (+15)
Támadás: 58 (+19) (+12) vs 55 (+16)
Védekezés: 52 (+33) vs 46 (+26) (+9)
Egészség: 24 (+22) vs 20 (+12)
IQ: 42 vs 50 (+5)
Mágia: 24 (+4) vs 20 (+2)
Taumaturgia: 30 vs 20 (+2)
Szerencse: 30 vs 29
7-es szintű 15-os alapszintű blöki (kb 9-es elnyelés) vs 6-ös alapszint 21-es szint azaz 18-as elnyelés
Amíg nem volt vedelem ital, addig 50:300-ra vert, bekattant a sebgyógyítás...
Vedelem itallal 100:170-et játszottunk már, ami igéretes, de:
89-es támadással jött 81-es védelemmel szemben, 71-es támadással 85-ös vedelem ellen mentem én alapból, a jelentős elveres indokoltnak tűnik, viszont hiába kattan be a védelem ital, kőkemény 100 sebződéstől véd meg csak Hiába tolta meg a védelmet 10%-al az egyszerően nem érződött, a varászlat még jobban bejött neki (51 helyett 56 hp) hiába alapból erősebb iq-val feszültem neki (egyik sem smaragd) 42 vs 60-as iq-nal egyszerűen nagyobbat sebzett mint 42 vs 55-nél
Ezért 10pp és 2 őskő egyszerűen kabaré költség! 2 őskőből jelenleg 400-500-kat gyógyulok!
Szerintem ezt a védelem italt teljesen rosszul, kitapasztalatlanul sikerült bekalibrálni Ennél már az is jobb lenne, hogy ha erősebb támad, akkor nem 5% szintenként, hanem 15% szintenként a hp dif olló! Ha be van nyomva a védelem ital, akkor 4 szinttel feljebbről csak akkor tud megütni, ha 75% hp felett vagyok...
Dátum: 2009.03.22. 09:50:09
Hat kezdjük az elején...
Mik is a problémák-felvetések?
-Nem éri meg háborúzni, mert az utána jövő béke drasztikusan visszaveti a célpontok számát
-Nem éri meg háborúzni, mert a nyert lé elhanyagolható (különösen V3!), míg az óránkénti sebződés nem éri meg senkinek
-Kevés a célpont a topban
-A háború tornya nem kéne hogy kioltsa a béka csarnok hatását
-A portya bizonyos idő után elhanyagolható lét termel ezért 1 csp többszörösét éri 1 pp-nek
-Dögunalom van az élen, és irtózatos visszasebzés, mely jelentősen elkedvteleníti a 2-3. hullámot (Bár ezen segített a sebgyógyítás+védelem itala, de sajnos nem találtak telibe ezek a fejlesztések…)
I.
Tehát kapásból kibeleznénk a Béka csarnokot?
Ötlet:
Amennyiben a háború kirobbanásakor MIND a 2 félnek volt Háború tornya, akkor nincs kötelező béke időszak, de Nem indíthatnak azonos háborút 8 napon belül.
II./1
Semmiképpen nem cél az öngerjesztő LÉgenerálás!
Ötlet bonusz lére:
Van tökéletesen működő képlet V3-on, mely precedenst lehetne alkalmazni itt is! Igen DRASZTIKUS torony építési költségek mellet (1-5k, 2-50k, 3-500k, 4-5m, 5-50m)
A csatában résztvevő felek ennyi LÉ-t kapnak a lélekútjukba:
(Kiosztott sebzés)*(2 szövi toronyszintjei*10%)*(Inverz sebzésarány)
Természetesen veszedelmesnek hangzik az a változat, hogy 2 top kari levetkőzik, és fullos fegyver arzenállal 6-8k t csépel egymásba, majd bezsebel 6-8k lét. Vajon megér 6k sebződés 6k lét? Alázás ellen védve vagyunk a sebzésaránnyal, megéri olyannal háborúzni, aki szeretne balhézni, azaz van tornya, valamint extra lé is van a háborúban, ami a kutat tölti, így baromi nehéz vele visszaélni… (Köszi az ötletért Jerikónak!)
II/2
Miklós, többször hangoztattad, hogy nem engedsz negatív lébe menetelt, ráadásul semmi nem változik egy ilyen variánstól, Puszi a hulla homlokára, és kidobott fejlesztési kapacitás.
III.
Így is úgy is úszkálás van a portya pontban, akik ezzel jól járnak azok a pókok, akiknek sose elég a PP! Teljesen értelmetlen pók tápolásnak tűnik…
IV.
Miklós, ha csak 250k-s kutakkal (Nem is a top3-at nézve!) számolok, és nagyon ráoptimalizál a szövi, akkor is 50-60k lét lehet szakítani egy háborúban csak! Egy 250-es kút 10-es katalizátorral egy nap alatt többet töltődik, cserébe nem sebződnek a kicsik, és nem kell virrasztani, kombózni stb… Az a határ, ahonnan értelme lenne a kútrablást emelni valahol: (háború napjainak száma-3)*(Toronyszint*10-20%) Azaz egy 13 napos háború esetén 5-os toronnyal (Mindenképpen drasztikus építési költség szintenként!), csak 10%-al nézve 10*0,5*10 azaz 5x-ös kútrablás talán érne valamit, de inkább a 10x-es lenne reális, természetesen max annyi, amennyi a kútmérete a nyertesnek!
V.
Miért kellene könnyíteni a győzelmet? Annyi féle villámháború taktika létezik, az elhúzódó háborúk vagy taktikai harcok, vagy tényleg korrekt csaták, ebben az esetben elég kompenzáció a bonusz lé…
Ami szerintem eddig kimaradt:
-NEM lehet egyszerre Háború, és Béka épülete egy szövinek! (És a háború torony is bontható legyen szavazással!)
-Csak egyfajta lébonusz legyen, vagy csatánkénti kúttöltögetés, vagy háború végkimenetele alapján!
Uf, így is elég hosszú lett, köszi a türelmet azoktól, akik végigolvasták!
mod.: Némi elgépelés, és helyesírás korrekció
Mik is a problémák-felvetések?
-Nem éri meg háborúzni, mert az utána jövő béke drasztikusan visszaveti a célpontok számát
-Nem éri meg háborúzni, mert a nyert lé elhanyagolható (különösen V3!), míg az óránkénti sebződés nem éri meg senkinek
-Kevés a célpont a topban
-A háború tornya nem kéne hogy kioltsa a béka csarnok hatását
-A portya bizonyos idő után elhanyagolható lét termel ezért 1 csp többszörösét éri 1 pp-nek
-Dögunalom van az élen, és irtózatos visszasebzés, mely jelentősen elkedvteleníti a 2-3. hullámot (Bár ezen segített a sebgyógyítás+védelem itala, de sajnos nem találtak telibe ezek a fejlesztések…)
I.
Tehát kapásból kibeleznénk a Béka csarnokot?
Ötlet:
Amennyiben a háború kirobbanásakor MIND a 2 félnek volt Háború tornya, akkor nincs kötelező béke időszak, de Nem indíthatnak azonos háborút 8 napon belül.
II./1
Semmiképpen nem cél az öngerjesztő LÉgenerálás!
Ötlet bonusz lére:
Van tökéletesen működő képlet V3-on, mely precedenst lehetne alkalmazni itt is! Igen DRASZTIKUS torony építési költségek mellet (1-5k, 2-50k, 3-500k, 4-5m, 5-50m)
A csatában résztvevő felek ennyi LÉ-t kapnak a lélekútjukba:
(Kiosztott sebzés)*(2 szövi toronyszintjei*10%)*(Inverz sebzésarány)
Természetesen veszedelmesnek hangzik az a változat, hogy 2 top kari levetkőzik, és fullos fegyver arzenállal 6-8k t csépel egymásba, majd bezsebel 6-8k lét. Vajon megér 6k sebződés 6k lét? Alázás ellen védve vagyunk a sebzésaránnyal, megéri olyannal háborúzni, aki szeretne balhézni, azaz van tornya, valamint extra lé is van a háborúban, ami a kutat tölti, így baromi nehéz vele visszaélni… (Köszi az ötletért Jerikónak!)
II/2
Miklós, többször hangoztattad, hogy nem engedsz negatív lébe menetelt, ráadásul semmi nem változik egy ilyen variánstól, Puszi a hulla homlokára, és kidobott fejlesztési kapacitás.
III.
Így is úgy is úszkálás van a portya pontban, akik ezzel jól járnak azok a pókok, akiknek sose elég a PP! Teljesen értelmetlen pók tápolásnak tűnik…
IV.
Miklós, ha csak 250k-s kutakkal (Nem is a top3-at nézve!) számolok, és nagyon ráoptimalizál a szövi, akkor is 50-60k lét lehet szakítani egy háborúban csak! Egy 250-es kút 10-es katalizátorral egy nap alatt többet töltődik, cserébe nem sebződnek a kicsik, és nem kell virrasztani, kombózni stb… Az a határ, ahonnan értelme lenne a kútrablást emelni valahol: (háború napjainak száma-3)*(Toronyszint*10-20%) Azaz egy 13 napos háború esetén 5-os toronnyal (Mindenképpen drasztikus építési költség szintenként!), csak 10%-al nézve 10*0,5*10 azaz 5x-ös kútrablás talán érne valamit, de inkább a 10x-es lenne reális, természetesen max annyi, amennyi a kútmérete a nyertesnek!
V.
Miért kellene könnyíteni a győzelmet? Annyi féle villámháború taktika létezik, az elhúzódó háborúk vagy taktikai harcok, vagy tényleg korrekt csaták, ebben az esetben elég kompenzáció a bonusz lé…
Ami szerintem eddig kimaradt:
-NEM lehet egyszerre Háború, és Béka épülete egy szövinek! (És a háború torony is bontható legyen szavazással!)
-Csak egyfajta lébonusz legyen, vagy csatánkénti kúttöltögetés, vagy háború végkimenetele alapján!
Uf, így is elég hosszú lett, köszi a türelmet azoktól, akik végigolvasták!
mod.: Némi elgépelés, és helyesírás korrekció
Dátum: 2009.03.17. 19:29:50
-Próbálj már az ÜRES kosárból almát kiszedni... Konkrétan 0x kell markolnod hogy a 0-ból 0 legyen
-Amikor a Száraz dokk vízmélysége nem 0 akkor vagy éppen leengedik, vagy felengedik azaz nem konstans a vízmélység benne, valamint amikor beúszik a hajó a dokkba az nincs bezárva...
-"Optimális" esetben veszek 1 zsömlét amiért kp-ban 27 helyett 25 forintot fizetek, majd újból beállok a sorba és veszek még egyet stb... Azaz 7*25 a végeredmény!
-A kérdés azt kérdezte, hogy maximum hány lábon ülsz, egy szóval nem írta, hogy székre ültél!
-A szerelvény MINDEN tagja azaz a vontató is!
-Ha bebizonyítod, hogy van X+3 tengelyű (Ahol x nem 1!) teherautó, és ezt egy linkkel idevágod, akkor bocsánatot kérek, de addig azt tudom mondani mint Móricka... A te kötekedős A... is létezhet
ui.: Ebben az értelmetlen témában ez az uccsó előtti postom, amennyiben küldöd a linket természetesen betartom a szavam...
-Amikor a Száraz dokk vízmélysége nem 0 akkor vagy éppen leengedik, vagy felengedik azaz nem konstans a vízmélység benne, valamint amikor beúszik a hajó a dokkba az nincs bezárva...
-"Optimális" esetben veszek 1 zsömlét amiért kp-ban 27 helyett 25 forintot fizetek, majd újból beállok a sorba és veszek még egyet stb... Azaz 7*25 a végeredmény!
-A kérdés azt kérdezte, hogy maximum hány lábon ülsz, egy szóval nem írta, hogy székre ültél!
-A szerelvény MINDEN tagja azaz a vontató is!
-Ha bebizonyítod, hogy van X+3 tengelyű (Ahol x nem 1!) teherautó, és ezt egy linkkel idevágod, akkor bocsánatot kérek, de addig azt tudom mondani mint Móricka... A te kötekedős A... is létezhet
ui.: Ebben az értelmetlen témában ez az uccsó előtti postom, amennyiben küldöd a linket természetesen betartom a szavam...
Dátum: 2009.03.17. 18:29:04
Konkrétan bebizonyítom, mennyire primitív vagy, mert értelmezni se tudod a kérdéseket!
Éppen üres lett, azaz nincs benne alma, azaz nem tudsz kivenni egyet sem tehát 0!
A SZÁRAZ dokk-ban nincs alapvetően víz, attól száraz...
"kp-t gombolnak" Azaz egyértelműen kp-val fizetsz azaz 7*25=175 Huf
Vannak nagyon frankó távol/közel keti szokások, ahol az ember törökülésben, vagy térdelve étkezik, és egy embernek MAX 2 lába van...
Te is lehagytad a vonattót, azaz 21 tagú a szerelvény 20 kocsival...
Ebben lehetne igazad, de kérem a típusát annak a teherautónak, melynek hátul 3 elől több mint egy tengelye van, én órákat kerestem a Guglin Man, Volvó, Scania, Merci oldalakon és nem találtam!
Másfelől a kérdéseid elég primitívek, akármennyire is burkolod hosszú mondatokba:
-Éppen üres lett a 60 alma kapacitású kosaram melyből egyszerre három almát tudok megfogni. Hányszor kell markolnom, hogy üres legyen a kosaram? 47.92%
60/3=?
-Éppen üres lett a 60 alma kapacitású kosaram melyből egyszerre három almát tudok megfogni. Hányszor kell markolnom, hogy üres legyen a kosaram? 47.92%
60/3=?
Éppen üres lett, azaz nincs benne alma, azaz nem tudsz kivenni egyet sem tehát 0!
-Ha egy hajó merülési mélysége 6 méter, és az öböl vízmélysége, ahol a szárazdokkban áll 9 méter akkor milyen mélyen merül vízbe a hajó? 10%
Mennyibe kerül a háromgarasos kenyér?
Mennyibe kerül a háromgarasos kenyér?
A SZÁRAZ dokk-ban nincs alapvetően víz, attól száraz...
-Amennyiben egy zsemle 27 Ft a boltban, akkor mennyi kp-t gomboltak le rólam a kasszánál optimális esetben, ha csak 7db zsemlét fizettem ki? 15%
7*27=?, aztán mivel fizethetsz készpénzzel, ahol kerekítenek és bankkártyával is, ahol nem, több jó válasz is lehetséges.
7*27=?, aztán mivel fizethetsz készpénzzel, ahol kerekítenek és bankkártyával is, ahol nem, több jó válasz is lehetséges.
"kp-t gombolnak" Azaz egyértelműen kp-val fizetsz azaz 7*25=175 Huf
-Ha egy étteremben 17 asztal és asztalonként 6 szék, valamint minden bútornak 4 lába van, akkor a betévedő vendég max. hány lábán ülhet egyszerre? 23.08%
A betévedő vendég a seggén fog ülni, nem a lábán.
A betévedő vendég a seggén fog ülni, nem a lábán.
Vannak nagyon frankó távol/közel keti szokások, ahol az ember törökülésben, vagy térdelve étkezik, és egy embernek MAX 2 lába van...
-Ha egy vasúti szerelvény minden tagja 2 zsámolyos, zsámolyonként 2 tengelyes, akkor egy 20 kocsit vontató szerelvény hány kerékkel gurul sínenként? 12.9%
2*2*2*20+a vontató kerekeinek a száma=?
2*2*2*20+a vontató kerekeinek a száma=?
Te is lehagytad a vonattót, azaz 21 tagú a szerelvény 20 kocsival...
-Ha egy teherautónak 3 hátsó tengelye van tengelyenként 2 kerékkel, és az utolsó tengelyt felemeli menet közben, akkor hány kerékkel tapad az úton? 46%
Az első tengelyek számát nem adtad meg tehát nem megállapítható a válasz.
Az első tengelyek számát nem adtad meg tehát nem megállapítható a válasz.
Ebben lehetne igazad, de kérem a típusát annak a teherautónak, melynek hátul 3 elől több mint egy tengelye van, én órákat kerestem a Guglin Man, Volvó, Scania, Merci oldalakon és nem találtam!