Még nem neveztél az Április 03. 14:00-kor kezdődő viadalra!
Ez azt jelenti, hogy Április 02. 14:00-ig kell lenyomnom a gombot, vagy 24:00-ig?
"EGYSZER nevezhetsz, és legkésőbb a viadal ELŐTTI napon!" Ez most datumban vagy órában???
Hozzászólások - Birka
Dátum: 2009.04.02. 08:42:56
Dátum: 2009.04.01. 22:25:20
Valaki aki ért a játékhoz segítsen, mert kezdek a törlesen gondolkozni lassan ...
Adott egy 21. szintű karakter 71+19+15-4-es tamadassal és 90+33-as védelemmel, valamint 30-as szívóssággal.
Üt egy 20. szintű 50+33+9-es védelmű 50+16-os támadású 10 alatti szívósságagl ellátott karaktert.
IQ-k pont azonosak 50+3, a szerencsék is és erőben az ütött vezet 5 erővel. Valamint az ütött karakter állatkája kb 4-6-al jobb lenyeléssel rendelkezik.
Ime a csata:
Idomított állatod, Stüncike, egy 5. szintű kristálytündér is részt vesz a csatában. Lycosa idomított állata, Morfium, egy 15. szintű morfinder is részt vesz a csatában. Őrjöngve vetitek magatokat a harcba.
Lycosa mormol, és mielőtt megakadályozhatnád, eltalál egy mentális robbanás. 61 pontnyit sebzett. A varázslat hatással van rád: -4 Támadás.
Egy villámcsapás igéjét idézed ellenfeledre, ahogy közelítesz felé. (-40 VP). 29 sebzést okoztál.
Lycosa egy gyors támadást intéz feléd. 49 pontnyit sebzett rajtad. Az állatod 2 életpontot sebződött. Morfium acsarogva támad. 6 sebzés!
Minden erődet az ütésbe adod, ahogy lecsapsz a Trollagyarral. Talált, 24 sebzést okoztál. Ellenfeled állata 2 életpontot sebződött. Stüncike is ellenfeledre veti magát. 2 sebzés!
Védekezőn felemeled fegyvered, de ekkor Lycosa egy alsó támadást indít. Ütése célt téveszt! Morfium is rádtámad. 8 sebzés!
Oldalt szökkenve, a Trollagyarral Lycosa feje irányába ütsz. Talált, 18 sebzést okoztál. Ellenfeled állata 1 életpontot sebződött. Stüncike is ellenfeledre veti magát. Célt téveszt.
Lycosa vicsorogva sújt rád a Trollagyarral. 59 pontnyit sebzett rajtad. Morfium is rád veti magát. Célt téveszt.
Lesújtasz a Trollagyarral. Fegyvered ártalmatlanul pattan le Lycosa páncéljáról. Stüncike az oldaladon harcol. 4 sebzést okozott.
Ellenfeled már láthatóan fáradt, csak arra maradt ereje, hogy valahogyan megpróbálja kivédeni a csapásaidat.
Megcélzod ellenfeled felsőtestét a Trollagyarral. Nem találtál! Stüncike is ellenfeledre veti magát. Célt téveszt.
Ellenfeled már láthatóan fáradt, csak arra maradt ereje, hogy valahogyan megpróbálja kivédeni a csapásaidat.
Megcélzod ellenfeled felsőtestét a Trollagyarral. Nem találtál! Stüncike is ellenfeledre veti magát. 3 sebzést okozott.
A csatában összesen 80 sebzést okoztál, és 183 sebzést kaptál.
101-es támadással szemben a 92-es védelem jobban véd mint 66-os támadással szemben a 123-as védelem?
Továbbá +5 erő és kb +6 elnyelés azt eredményezi, hogy dupla akkorákat sebez azonos fegyverrel???
Értem én, hogy random, de akkor mi értelme a védelemnek ebben a játékban? Csak az elnyelés és a támadás számít???
Adott egy 21. szintű karakter 71+19+15-4-es tamadassal és 90+33-as védelemmel, valamint 30-as szívóssággal.
Üt egy 20. szintű 50+33+9-es védelmű 50+16-os támadású 10 alatti szívósságagl ellátott karaktert.
IQ-k pont azonosak 50+3, a szerencsék is és erőben az ütött vezet 5 erővel. Valamint az ütött karakter állatkája kb 4-6-al jobb lenyeléssel rendelkezik.
Ime a csata:
Idomított állatod, Stüncike, egy 5. szintű kristálytündér is részt vesz a csatában. Lycosa idomított állata, Morfium, egy 15. szintű morfinder is részt vesz a csatában. Őrjöngve vetitek magatokat a harcba.
Lycosa mormol, és mielőtt megakadályozhatnád, eltalál egy mentális robbanás. 61 pontnyit sebzett. A varázslat hatással van rád: -4 Támadás.
Egy villámcsapás igéjét idézed ellenfeledre, ahogy közelítesz felé. (-40 VP). 29 sebzést okoztál.
Lycosa egy gyors támadást intéz feléd. 49 pontnyit sebzett rajtad. Az állatod 2 életpontot sebződött. Morfium acsarogva támad. 6 sebzés!
Minden erődet az ütésbe adod, ahogy lecsapsz a Trollagyarral. Talált, 24 sebzést okoztál. Ellenfeled állata 2 életpontot sebződött. Stüncike is ellenfeledre veti magát. 2 sebzés!
Védekezőn felemeled fegyvered, de ekkor Lycosa egy alsó támadást indít. Ütése célt téveszt! Morfium is rádtámad. 8 sebzés!
Oldalt szökkenve, a Trollagyarral Lycosa feje irányába ütsz. Talált, 18 sebzést okoztál. Ellenfeled állata 1 életpontot sebződött. Stüncike is ellenfeledre veti magát. Célt téveszt.
Lycosa vicsorogva sújt rád a Trollagyarral. 59 pontnyit sebzett rajtad. Morfium is rád veti magát. Célt téveszt.
Lesújtasz a Trollagyarral. Fegyvered ártalmatlanul pattan le Lycosa páncéljáról. Stüncike az oldaladon harcol. 4 sebzést okozott.
Ellenfeled már láthatóan fáradt, csak arra maradt ereje, hogy valahogyan megpróbálja kivédeni a csapásaidat.
Megcélzod ellenfeled felsőtestét a Trollagyarral. Nem találtál! Stüncike is ellenfeledre veti magát. Célt téveszt.
Ellenfeled már láthatóan fáradt, csak arra maradt ereje, hogy valahogyan megpróbálja kivédeni a csapásaidat.
Megcélzod ellenfeled felsőtestét a Trollagyarral. Nem találtál! Stüncike is ellenfeledre veti magát. 3 sebzést okozott.
A csatában összesen 80 sebzést okoztál, és 183 sebzést kaptál.
101-es támadással szemben a 92-es védelem jobban véd mint 66-os támadással szemben a 123-as védelem?
Továbbá +5 erő és kb +6 elnyelés azt eredményezi, hogy dupla akkorákat sebez azonos fegyverrel???
Értem én, hogy random, de akkor mi értelme a védelemnek ebben a játékban? Csak az elnyelés és a támadás számít???
Dátum: 2009.04.01. 15:54:04
Otoaak tehát azok a dolgok, amik negatív élményt hagynak a lelkedben, azok a menők?
Elég eltorzult lelked lehet
Köszi, de én inkább a kellemes emlékekre emlékszem!
Szerintem az 5 szintlépés kiszámítható, előre tervezhető, és megcsinálható szabályozott időkereten belül. Az 5 döntetlen meg egy RND-n alapuló küldetés, mely egyszerűen a legjobb rákészüléssel sem megcsinálható belátható, tervezhető időn belül!
Semmiben nincs szerencsém, így nem is reménykedem pl. hogy ilyen küldetéseket éveken belül teljes rákészüléssel valaha meg tudom csinálni majd…
Elég eltorzult lelked lehet
Köszi, de én inkább a kellemes emlékekre emlékszem!
Szerintem az 5 szintlépés kiszámítható, előre tervezhető, és megcsinálható szabályozott időkereten belül. Az 5 döntetlen meg egy RND-n alapuló küldetés, mely egyszerűen a legjobb rákészüléssel sem megcsinálható belátható, tervezhető időn belül!
Semmiben nincs szerencsém, így nem is reménykedem pl. hogy ilyen küldetéseket éveken belül teljes rákészüléssel valaha meg tudom csinálni majd…
Dátum: 2009.04.01. 15:48:15
VAN EGYÁLTALÁN SZŰRŐ A KVÍZEN???
Ez a kérdés minden kvíz alap szabálynak ellent mond, mégis bent van!
Nem lehetne egy utólagos leszavazás gombot betenni, és ha ezt 50-en megnyomják, akkor a rendszer autómatikusan kiveszi a kérdést???
Hány életponttal kezdődik a játék a Hatalom Kártyái nevű kártyajátéjban?
20
30
25
5
Ez a kérdés minden kvíz alap szabálynak ellent mond, mégis bent van!
Nem lehetne egy utólagos leszavazás gombot betenni, és ha ezt 50-en megnyomják, akkor a rendszer autómatikusan kiveszi a kérdést???
Hány életponttal kezdődik a játék a Hatalom Kártyái nevű kártyajátéjban?
20
30
25
5
Dátum: 2009.04.01. 15:39:22
Imádom a ha már én szívtam, akkor szívjon a másik is jó MAGYAR hozzáállást...
Kiírtam azokat a küldetéseket, amik szerintem halál irritálóak. Az az ember aki legelöl jár küldetésekben természetesen mondhatja, hogy minden küldetés megcsinálható volt, így egyik se irritáló, azaz bekaphatjátok!
Kis szocializáció és empátia nem ártana már, hogy kifejlődjön az emberekben...
Kiírtam azokat a küldetéseket, amik szerintem halál irritálóak. Az az ember aki legelöl jár küldetésekben természetesen mondhatja, hogy minden küldetés megcsinálható volt, így egyik se irritáló, azaz bekaphatjátok!
Kis szocializáció és empátia nem ártana már, hogy kifejlődjön az emberekben...
Dátum: 2009.04.01. 15:34:55
Morti, van egy saját topicja, ott dühöng, szerintem igen korrekt a 140-es mágia azokkal szemben, akik ki-be pattognak, és ezzel háborúkat döntenek el! Akik meg kényszerből ugrálnak, azoknak meg bőven belefér, hoyg legyen manájuk gyógyítani...
Ha kitennél egy szavazást, hogy melyik a legirritálóbb küldetés jelenleg a játékban, akkor 100% hogy az 5 döntetleneset kapnád eredménynek!
Ha kitennél egy szavazást, hogy melyik a legirritálóbb küldetés jelenleg a játékban, akkor 100% hogy az 5 döntetleneset kapnád eredménynek!
Dátum: 2009.04.01. 15:30:17
Hirtelen átrohanva a küldiken:
44 - Kábítsd el ellenfeled legalább 3 alkalommal! vs 60-as egészség? (Nem prémiumosok érdekében)
58 - Érj el portyában döntetlent legalább 5 alkalommal! vs 90-es egészség? (Sokat vitaott küldetés...)
74 - Vásárolj tárgyat a kincseskamrából! vs 80-as mágia? (kis szövik tagjai miatt?)
88 - Felejtsd el két, legalább 10-es szintű szakértelmedet! vs 120-as egészség? (Van vita rajta bőven...)
89 - Csökkentsd a Szerzett LE differenciádat 20000-rel mostantól számítva! vs 110-es mágia? (V3-on megcsinálhatatlan küldetés!)
96 - Gyere el hozzám, amikor legalább 5 hónapja vagy már tagja egy szövetségnek! vs 140-es mágia? (No comment!)
44 - Kábítsd el ellenfeled legalább 3 alkalommal! vs 60-as egészség? (Nem prémiumosok érdekében)
58 - Érj el portyában döntetlent legalább 5 alkalommal! vs 90-es egészség? (Sokat vitaott küldetés...)
74 - Vásárolj tárgyat a kincseskamrából! vs 80-as mágia? (kis szövik tagjai miatt?)
88 - Felejtsd el két, legalább 10-es szintű szakértelmedet! vs 120-as egészség? (Van vita rajta bőven...)
89 - Csökkentsd a Szerzett LE differenciádat 20000-rel mostantól számítva! vs 110-es mágia? (V3-on megcsinálhatatlan küldetés!)
96 - Gyere el hozzám, amikor legalább 5 hónapja vagy már tagja egy szövetségnek! vs 140-es mágia? (No comment!)
Dátum: 2009.04.01. 13:23:39
Egy elegáns, megkerülő szabályozást kaptunk
96-os küldetás: Gyere el hozzám, amikor legalább 5 hónapja vagy már tagja egy szövetségnek!
96-os küldetás: Gyere el hozzám, amikor legalább 5 hónapja vagy már tagja egy szövetségnek!
Dátum: 2009.04.01. 12:14:09
Enchanter azt azert ved dhozza hogy 20. szinten hoztam ossze a 90-es alap vedelmet ugy, hogy nekem nincs fentrol jovo tamadasom...
Dátum: 2009.04.01. 11:40:03
Kissé leűlt ez a téma
Miklós, lesz ebből valami?
A több oldalas fórum bejegyzés pro-kontra érvei végeztével ez maradt a dologból, amit végül is te javasoltál:
-A 12-es varázslat határ korlát
-2x-es sebződésnél bekattanó 50%-os, 3x-os sebződéstől 100%-os kompenzáció
Van esély a bekerűlésre? Nem tűnik veszedelmes erőforrás igényű fejlesztésnek
Miklós, lesz ebből valami?
A több oldalas fórum bejegyzés pro-kontra érvei végeztével ez maradt a dologból, amit végül is te javasoltál:
-A 12-es varázslat határ korlát
-2x-es sebződésnél bekattanó 50%-os, 3x-os sebződéstől 100%-os kompenzáció
Van esély a bekerűlésre? Nem tűnik veszedelmes erőforrás igényű fejlesztésnek
Dátum: 2009.04.01. 11:12:37
Viktor ez mekkora szöveg volt! Grat, ez bejött
Enchanter, a küldiket nem vagy köteles csinálni, és a tulajdonságaidat se vagy köteles azonos szinten fejleszteni, ez egy lehetséges út, mely "extra" bonuszt ad ha valaki rágyúr...
Ariel, csak hogy lasd. mennyire magam ellen beszélek:
Védekezés: 90 (+33)
Egészség: 20 (+24)
Amúgy nem értem miért kell a lineális küldetés vonalba beleképzelni mindent!
Lehet csinálni Szövetségi küldetéseket pl.
-Gyözzenek le 3 epikust
-Nyerjenek meg 5 háborút
-Lökjenek ki 50 citadellás átkot
-Legyen a szövi minden tagjának legalább X az egészsége
Vagy visszahozni a régi (7) isteneket (programozói lustaság esetén csak az ősi 3-at), beáldozási tárgyakkal, isteni küldetésekkel, és máris adott kismillió fejlesztési ötlet, amik adhatnak újabb küldetéseket:
-Építsen a szövi rúnaköveket (beáldozás alapfeltétel)
-Építsen a szövi áldozati oltárt (minden szintje +5 sajt)
-Építsen a szövi Templomot (minden szintje +5% gyógyító hatásokra)
Persze az egészet lehet függővé tenni 0-as fertőzéshez, mondván az istenek fel se figyelnek a fertőzött halandőkra stbstbstb…
A TK mintájára lehet csinálni csoportos gyakást, mely szakértelmeket tulajdonságokat stb igényelne. Ott is elő lehet írni magas egészséget és sebgyógyítást pl. Ezzel az interakciót követelni a játékosoktól…
És akkor még nem is sziporkáztam csak leírtam a hirtelen támadt ötleteimet az eddigi Behó játékok alapján!
Enchanter, a küldiket nem vagy köteles csinálni, és a tulajdonságaidat se vagy köteles azonos szinten fejleszteni, ez egy lehetséges út, mely "extra" bonuszt ad ha valaki rágyúr...
Ariel, csak hogy lasd. mennyire magam ellen beszélek:
Védekezés: 90 (+33)
Egészség: 20 (+24)
Amúgy nem értem miért kell a lineális küldetés vonalba beleképzelni mindent!
Lehet csinálni Szövetségi küldetéseket pl.
-Gyözzenek le 3 epikust
-Nyerjenek meg 5 háborút
-Lökjenek ki 50 citadellás átkot
-Legyen a szövi minden tagjának legalább X az egészsége
Vagy visszahozni a régi (7) isteneket (programozói lustaság esetén csak az ősi 3-at), beáldozási tárgyakkal, isteni küldetésekkel, és máris adott kismillió fejlesztési ötlet, amik adhatnak újabb küldetéseket:
-Építsen a szövi rúnaköveket (beáldozás alapfeltétel)
-Építsen a szövi áldozati oltárt (minden szintje +5 sajt)
-Építsen a szövi Templomot (minden szintje +5% gyógyító hatásokra)
Persze az egészet lehet függővé tenni 0-as fertőzéshez, mondván az istenek fel se figyelnek a fertőzött halandőkra stbstbstb…
A TK mintájára lehet csinálni csoportos gyakást, mely szakértelmeket tulajdonságokat stb igényelne. Ott is elő lehet írni magas egészséget és sebgyógyítást pl. Ezzel az interakciót követelni a játékosoktól…
És akkor még nem is sziporkáztam csak leírtam a hirtelen támadt ötleteimet az eddigi Behó játékok alapján!
Dátum: 2009.04.01. 10:49:38
-Magyarországon a legmagasabb a fizetésképtelen cégek aránya az EU-ban - mondta Dercze Zoltán, a hitelbiztosító és követeléskezelő Coface Hungary igazgatója. A januárban létező cégek közül majdnem minden huszonnegyedik megszűnik az év végéig.
-Mégsem tér át szerdától a négynapos munkahétre az ISD Dunaferr Zrt., miután a vezetésnek nem sikerült megállapodnia erről a szakszervezetekkel. A dolgozók nem vállalták az ezzel járó 20 százalékos bércsökkentést, ezért kezdődhetnek az elbocsátások. A jövő héten ülnek ismét tárgyalóasztalhoz a cég vezetőivel, az új költségcsökkentő elképzelésekről azonban egyelőre nincsenek hivatalos információik. Annyi már kiszivárgott, hogy a menedzsment a nyugdíjkorhatárhoz közel álló alkalmazottakat szeretné korkedvezményes vagy előre hozott nyugdíjba küldeni, ez Mucsi Zoltán becslése szerint 300-400 ember leépítését jelentené.
-A várakozásokhoz képest tavaly az utolsó negyedévben jelentősen nőtt a folyó fizetési mérleg hiánya. A tegnapi MNB-adat szerint 2,6 milliárd euró volt a deficit, míg a prognózisok egymilliárddal kevesebbet vártak. Az elemzők többsége abból indult ki, hogy az összes szektor külfölddel szembeni finanszírozási igénye csökkent, s ezért becsülték alá a mostani összeget. Tavaly 8,9 milliárdra növekedett a folyó fizetési mérleg hiánya, ez a GDP 8,5 százalékával egyenértékű. A 7,2 százalékra számító prognózisok kiindulópontjai azonban nem változtak, így a mostani adat miatt az elemzők nem rontanak az erre az évre tervezett számokon. A finanszírozási igény csökkenése, ha az utolsó negyedévben nem is, idén már biztos elkezdődött.
Az év első két hónapjában mínusz 150 milliárd forint volt a felvett és a lejárt hitelek különbsége, szemben 2008 utolsó negyedévének 94 milliárdjával. A folyó mérleg oldalon azonban egyértelmű a magas hazai kamatszint hatása. Tavaly az adósság típusú befektetésekhez kapcsolódó jövedelmek egyenlege mínusz 3,3 milliárd euró volt, azaz a deficit 1,2 milliárddal volt több, mint a megelőző évben. Nagy korrekcióra ezen a soron az idén sem lehet számítani.
-Makroszinten Észtországban, Lettországban és Magyarországon a GDP 100 százaléka felett van a külső adósságok összege, és a sokak szerint államcsődveszélyben lévő Bulgária is közelít ehhez a bűvös határhoz. A helyzet kezelésére a szakértők nem látnak más lehetőséget, mint a kiadások csökkentését. A Magyarországon is középpontban lévő szociális megszorítások mellett a térség egyes országai a kormányzati takarékoskodásra is látványos példákat szolgáltatnak. Szerbiában például a múlt héten aláírt IMF-megállapodás egyik feltételeként 25-ről 15-re csökken a minisztériumok száma.
-Az Amtek Hungary Zrt. kedden 515 fős, vagyis az összes saját dolgozóját érintő leépítési szándékbejelentést tett a munkaügyi szervezetnél – írja a Vas Népe . A lap információi szerint a szingapúri tulajdonos annak ellenére készül a gyár bezárására, hogy az el van látva munkával és megrendelésekkel.
En személy szerint nem fűznék hozzá semmit...
-Mégsem tér át szerdától a négynapos munkahétre az ISD Dunaferr Zrt., miután a vezetésnek nem sikerült megállapodnia erről a szakszervezetekkel. A dolgozók nem vállalták az ezzel járó 20 százalékos bércsökkentést, ezért kezdődhetnek az elbocsátások. A jövő héten ülnek ismét tárgyalóasztalhoz a cég vezetőivel, az új költségcsökkentő elképzelésekről azonban egyelőre nincsenek hivatalos információik. Annyi már kiszivárgott, hogy a menedzsment a nyugdíjkorhatárhoz közel álló alkalmazottakat szeretné korkedvezményes vagy előre hozott nyugdíjba küldeni, ez Mucsi Zoltán becslése szerint 300-400 ember leépítését jelentené.
-A várakozásokhoz képest tavaly az utolsó negyedévben jelentősen nőtt a folyó fizetési mérleg hiánya. A tegnapi MNB-adat szerint 2,6 milliárd euró volt a deficit, míg a prognózisok egymilliárddal kevesebbet vártak. Az elemzők többsége abból indult ki, hogy az összes szektor külfölddel szembeni finanszírozási igénye csökkent, s ezért becsülték alá a mostani összeget. Tavaly 8,9 milliárdra növekedett a folyó fizetési mérleg hiánya, ez a GDP 8,5 százalékával egyenértékű. A 7,2 százalékra számító prognózisok kiindulópontjai azonban nem változtak, így a mostani adat miatt az elemzők nem rontanak az erre az évre tervezett számokon. A finanszírozási igény csökkenése, ha az utolsó negyedévben nem is, idén már biztos elkezdődött.
Az év első két hónapjában mínusz 150 milliárd forint volt a felvett és a lejárt hitelek különbsége, szemben 2008 utolsó negyedévének 94 milliárdjával. A folyó mérleg oldalon azonban egyértelmű a magas hazai kamatszint hatása. Tavaly az adósság típusú befektetésekhez kapcsolódó jövedelmek egyenlege mínusz 3,3 milliárd euró volt, azaz a deficit 1,2 milliárddal volt több, mint a megelőző évben. Nagy korrekcióra ezen a soron az idén sem lehet számítani.
-Makroszinten Észtországban, Lettországban és Magyarországon a GDP 100 százaléka felett van a külső adósságok összege, és a sokak szerint államcsődveszélyben lévő Bulgária is közelít ehhez a bűvös határhoz. A helyzet kezelésére a szakértők nem látnak más lehetőséget, mint a kiadások csökkentését. A Magyarországon is középpontban lévő szociális megszorítások mellett a térség egyes országai a kormányzati takarékoskodásra is látványos példákat szolgáltatnak. Szerbiában például a múlt héten aláírt IMF-megállapodás egyik feltételeként 25-ről 15-re csökken a minisztériumok száma.
-Az Amtek Hungary Zrt. kedden 515 fős, vagyis az összes saját dolgozóját érintő leépítési szándékbejelentést tett a munkaügyi szervezetnél – írja a Vas Népe . A lap információi szerint a szingapúri tulajdonos annak ellenére készül a gyár bezárására, hogy az el van látva munkával és megrendelésekkel.
En személy szerint nem fűznék hozzá semmit...
Dátum: 2009.04.01. 10:14:46
Jerikó te minden játékban csalsz, lopsz, hazudsz stb… Megszokhatnád már, hogy az irigység mit hoz ki a kóklerekből! Bezzeg amikor bekap 3 ütést darabja 20k lét visz el tőle, akkor a támadó a csaló, nem ő, mert annyit tárolt magnál stbstbstb…
Dátum: 2009.04.01. 10:08:38
Ezért javasoltuk, hogy a játékvezetés rászorítsa az embereket a mágia és egészség növelésére.
-Egyik módja a küldetések ilyen irányú piszkálása.
-Másik egy pozitív ösztönző berakása. Pl ha a legmagasabb és legkisebb tulajdonságod közt 10-20 stb %-on belüli a különbség akkor valamilyen bonuszt kapsz. Pl ha midne tulajdonságod azonos akkor +5-öt mindre, ha 10%-on belüli az eltérés akkor +3 ha 20% on belüli az eltérés akkor +1 minden tulra…
-Harmadik módja a negatív ösztönzés, ha x%-al nagyobb az éppen fejlesztett szaki mint a legkisebb akkor többe kerül. Pl 100% felett minden %-nyi különbség növeli %-osan a a tulajdonság fejlesztés költségét is. (Term. ezt illett volna a legelején bevezetni…)
-Egyik módja a küldetések ilyen irányú piszkálása.
-Másik egy pozitív ösztönző berakása. Pl ha a legmagasabb és legkisebb tulajdonságod közt 10-20 stb %-on belüli a különbség akkor valamilyen bonuszt kapsz. Pl ha midne tulajdonságod azonos akkor +5-öt mindre, ha 10%-on belüli az eltérés akkor +3 ha 20% on belüli az eltérés akkor +1 minden tulra…
-Harmadik módja a negatív ösztönzés, ha x%-al nagyobb az éppen fejlesztett szaki mint a legkisebb akkor többe kerül. Pl 100% felett minden %-nyi különbség növeli %-osan a a tulajdonság fejlesztés költségét is. (Term. ezt illett volna a legelején bevezetni…)
Dátum: 2009.03.31. 21:50:50
Hányfarkú démon van Naruto testébe zárva?
5
7
9
11
Egyáltalán ez mi??? Tuti nem spec ez sem, csak én vagyok műveletlen barom megint... 20 kérdésből 18 spec jön újabban, nem a kvíz értékelési rendszer a hibás, mert egyszerűen nincs szerintem...
Egye fene müvelődöm, rákerestem google-ben inuasara vagy mire, erre ezt hozta ki?: http://data.idnes.cz/alikcz/obrazky/08/12/65/544965-730.jpg
Kezd érdekelni a téma
5
7
9
11
Egyáltalán ez mi??? Tuti nem spec ez sem, csak én vagyok műveletlen barom megint... 20 kérdésből 18 spec jön újabban, nem a kvíz értékelési rendszer a hibás, mert egyszerűen nincs szerintem...
Egye fene müvelődöm, rákerestem google-ben inuasara vagy mire, erre ezt hozta ki?: http://data.idnes.cz/alikcz/obrazky/08/12/65/544965-730.jpg
Kezd érdekelni a téma
Dátum: 2009.03.31. 08:24:42
Otoaak azert is kiprobaltam egy egeszseg mentes kombinaciot...
20. szint:
Erő: 35 (+14)
Támadás: 65 (+19)
Védekezés: 90 (+33)
Egészség: 20 (+24)
IQ: 50 (+3)
Mágia: 20 (+4)
Taumaturgia: 20
Szerencse: 29
Akkora bukta, hogy elképzelni se mertem amikor nekikezdtem... Hiába magas a védelem, 50+15-ös támadásokkal lazán eltalálnak (Ugye van egy minimum esély ami alá nem csökken a tlaálati esély (20-szerencsearány ami max 10%-ig leviszi), ezért szar a vakító fény is!) Nem beszélve arról, hogy a smaragdok lazán belekarcolnak az arcomba 100-150hp-t távolásgiból.
Adott 1060 maxhp, 1 terkapu + 4-6 csata és garantáltan pihenyben vagyok!
Nem jött be ez a taktika, IJ
20. szint:
Erő: 35 (+14)
Támadás: 65 (+19)
Védekezés: 90 (+33)
Egészség: 20 (+24)
IQ: 50 (+3)
Mágia: 20 (+4)
Taumaturgia: 20
Szerencse: 29
Akkora bukta, hogy elképzelni se mertem amikor nekikezdtem... Hiába magas a védelem, 50+15-ös támadásokkal lazán eltalálnak (Ugye van egy minimum esély ami alá nem csökken a tlaálati esély (20-szerencsearány ami max 10%-ig leviszi), ezért szar a vakító fény is!) Nem beszélve arról, hogy a smaragdok lazán belekarcolnak az arcomba 100-150hp-t távolásgiból.
Adott 1060 maxhp, 1 terkapu + 4-6 csata és garantáltan pihenyben vagyok!
Nem jött be ez a taktika, IJ
Dátum: 2009.03.30. 16:02:36
KOSZONJUK SZEPEN!!!
Dátum: 2009.03.30. 15:36:01
Konstansan jon akeplet 0,2-vel
20. szinten:
Te nyerted a csatát, jutalmad 70 lélekenergia és 14 TP!
20. szinten:
Te nyerted a csatát, jutalmad 70 lélekenergia és 14 TP!
Dátum: 2009.03.29. 18:08:35
Basszus megvan mi a baj! A V3 alap képlete lekorlátozza a térkapus lényekből nyerhető lét is!
19. szinten 29-es lény jött, az alap képlet:
10+10*29*0,2 = 68
Te nyerted a csatát, jutalmad 68 lélekenergia és 14 TP!
A térkapus lények is portya képlet alapján "maxolják" a kapható lét, ezért bugos! Semmilyen más portyát befolyásoló Lé módosító hatás nem érvényesül a térkapuban, bezzeg a korlátozó képlet igen
SOS javítani kéne, hogy a térkapus lények csata aránya NE befolyásolja a belőlük kapható lét, azaz ne 0,2 vagy az alatti legyen a csata arányuk, hanem ne működjön a képlet! Vagy vegyen valami extrém nagy csata arányt, pl 100x-osat...
19. szinten 29-es lény jött, az alap képlet:
10+10*29*0,2 = 68
Te nyerted a csatát, jutalmad 68 lélekenergia és 14 TP!
A térkapus lények is portya képlet alapján "maxolják" a kapható lét, ezért bugos! Semmilyen más portyát befolyásoló Lé módosító hatás nem érvényesül a térkapuban, bezzeg a korlátozó képlet igen
SOS javítani kéne, hogy a térkapus lények csata aránya NE befolyásolja a belőlük kapható lét, azaz ne 0,2 vagy az alatti legyen a csata arányuk, hanem ne működjön a képlet! Vagy vegyen valami extrém nagy csata arányt, pl 100x-osat...
Dátum: 2009.03.29. 17:47:23
Íme egy térkapu:
Akt. szint 18, akt. 141.581 LE volt nálam:
Te nyerted a csatát, jutalmad 68 lélekenergia és 14 TP!
Tuti valahol lekorlátoz a képlet, nem létezik, hogy ennyit adjon a térkapu!
Akt. szint 18, akt. 141.581 LE volt nálam:
Te nyerted a csatát, jutalmad 68 lélekenergia és 14 TP!
Tuti valahol lekorlátoz a képlet, nem létezik, hogy ennyit adjon a térkapu!